Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
heb ik regelmatig hoorquote:
quote:KG is nog steeds baas
firefox is helemaal bagger, daarom gebruik ik chrome safari is al helemaal een helquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, jij hebt mac os. Das ook een *nix variant. Firefox al geprobeerd?
Imac Macbook Ipodtouch en Ipod nano Iphone en Ipad hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:13 schreef chufi het volgende:
Ik heb een Iphone en das alles wat ik aan appels heb
Ik heb appels op de fruitschaal liggen... verder koop ik wel de identieke producten die minstens net zo goed zijn en waarvoor je niet twee keer zo veel betaalt alleen maar omdat het uit het fruitschap komtquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:13 schreef chufi het volgende:
Ik heb een Iphone en das alles wat ik aan appels heb
6 oktober ben ik jarigquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb een MacBookEn die heb ik eigenlijk niet meer open gedaan sinds ik een notebook van 200 euro heb gekocht
niks mis met de vormgevingquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik las 'iets moois', maar dan las ik de TT verkeerd, denk ik.
Zo bijzonder is die toch niet? Vergelijkbare producten van andere fabrikanten zien er bijna hetzelfde uitquote:
En praten die allemaal met elkaar?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Imac Macbook Ipodtouch en Ipod nano Iphone en Ipad hier
En dan wil je mijn oude macbook hebben?quote:
quote:
Daarom.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Imac Macbook Ipodtouch en Ipod nano Iphone en Ipad hier
uiteraard net zoals de koelkast en de magnetronquote:
nou dus?quote:
preciesquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo bijzonder is die toch niet? Vergelijkbare producten van andere fabrikanten zien er na een tijdje bijna hetzelfde uit.
Via dat schijthoereklotetyfusitunes denk ikquote:
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou dus?
als iemand een samsung tv heeft, samsung telefoon mp3 computer en tablet issie dan ook een fanboy? nee want daar let niemand op.
quote:De meldbank over de weigerbank van uw betalbanksopdracht van de rekenbank in de bank.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef DaMart het volgende:
Jezus, hoeveel banken hebben die spammers wel niet?.
[..]
nee hoor daar hoor je nooit iemand over. omdat het apple is gaan mensen meteen zeikenquote:
Jij LEEST die zooi ueberhauptquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Doe eens een quote van de hele mail
Zo ervaar jij het. Ik zeik ook op fanboys van niet-apple, maar dat zie je niet, of wil je niet zien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee hoor daar hoor je nooit iemand over. omdat het apple is gaan mensen meteen zeiken
Ik heb die spam net weggegooidquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Doe eens een quote van de hele mail
Ik zag die titel in de spammap zitten, die ik even leeg ging gooienquote:
en waarom zeik je op ' fanboys'?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo ervaar jij het. Ik zeik ook op fanboys van niet-apple, maar dat zie je niet, of wil je niet zien.
dus iemand die auto's op schaal spaart is ook een fanboy dus per definitie stom ?quote:
nee joh dat is wel heel kort door de bocht he?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus iemand die auto's op schaal spaart is ook een fanboy dus per definitie stom ?
Nou het ergste is eigenlijk als mensen treintjes hebben en een heel landschap in een kamer enzoquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus iemand die auto's op schaal spaart is ook een fanboy dus per definitie stom ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
wat is het verschil tussen dingen van apple sparen of samsung en een fanboy zijn of gelijk welk iets anders sparen? ik kvind het allemaal maar onzin en gezeikquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee joh dat is wel heel kort door de bocht he?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nou het ergste is eigenlijk als mensen treintjes hebben en een heel landschap in een kamer enzodat is dan ook een fanboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
[..]
Nou het ergste is eigenlijk als mensen treintjes hebben en een heel landschap in een kamer enzogelukkig is de zolder bezet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Wel een lieve fanboy danquote:
Is het ook..quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen dingen van apple sparen of samsung en een fanboy zijn of gelijk welk iets anders sparen? ik kvind het allemaal maar onzin en gezeik
dat wou ik gwn ff horen jaquote:
[..]
Nou het ergste is eigenlijk als mensen treintjes hebben en een heel landschap in een kamer enzoDat heet een hobbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Net als meerdere apple producten hebben zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Omdat de meeste van hen, dus niet allemaal, maar wel de meeste, mij hun troep willen opdringen. Alsof ik niet zelf een mening kan hebben van wat ik mooi, handig, praktisch, fijn, etc. vind.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Net als meerdere apple producten hebben zeker
Nee, dan ben je gewoon een dief van je eigen portemonneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De PI helpt een boelquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon een dief van je eigen portemonnee.
mja dat doen bepaalde windowsgebruikers ook hurquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat de meeste van hen, dus niet allemaal, maar wel de meeste, mij hun troep willen opdringen. Alsof ik niet zelf een mening kan hebben van wat ik mooi, handig, praktisch, fijn, etc. vind.
Ja psies datquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat de meeste van hen, dus niet allemaal, maar wel de meeste, mij hun troep willen opdringen. Alsof ik niet zelf een mening kan hebben van wat ik mooi, handig, praktisch, fijn, etc. vind.
Nou ja, bij Apple betaal je een toeslag voor de naam, dus het is gewoon te duur voor wat je voor je geld krijgt. En als andere fabrikanten dan gelijkwaardige producten hebben voor een normale prijs, dan is de keus snel gemaaktquote:
Klopt. Studiegenoot van me is windowsfanboy op het irritante af. Spamt mn mailbox vol bij elke microshit release, dringt me windows op, etc. Klootviool.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mja dat doen bepaalde windowsgebruikers ook hur
valt opzich redelijk mee hurquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja psies dat![]()
Ik vind apple mooi, echt mooi design en zulks maar tering het is rete duur.. en dan als je iets van een appje wil op je telefoon moet je nog meer geld gaan neertellen ook.. en dan dat itunes is ook zo'n verschrikkelijk programma....
Maar verder niks mis mee hoor
Eens met deze marmotten/tuinkabouterfanboyquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, bij Apple betaal je een toeslag voor de naam, dus het is gewoon te duur voor wat je voor je geld krijgt. En als andere fabrikanten dan gelijkwaardige producten hebben voor een normale prijs, dan is de keus snel gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
preciesquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Studiegenoot van me is windowsfanboy op het irritante af. Spamt mn mailbox vol bij elke microshit release, dringt me windows op, etc. Klootviool.
het heeft wel als voordeel dat er in de app-store maar 1 virus ooit is gevonden tegen veel in de android-marketquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja psies dat![]()
Ik vind apple mooi, echt mooi design en zulks maar tering het is rete duur.. en dan als je iets van een appje wil op je telefoon moet je nog meer geld gaan neertellen ook.. en dan dat itunes is ook zo'n verschrikkelijk programma....
Maar verder niks mis mee hoor
Ik ken iemand die probeert me steeds koffie op te dringen. Ook zo irritant... en dan spreekt hij ook nog half Vlaams die Venlonaarquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Studiegenoot van me is windowsfanboy op het irritante af. Spamt mn mailbox vol bij elke microshit release, dringt me windows op, etc. Klootviool.
Neem een apple laptop en een laptop van een willekeurig merk met dezelfde overeenkomsten en je bent dubbel zo duur uit met applequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
valt opzich redelijk mee huren ja voor sommige apps moet je betalen op iphone maar lang niet voor alles
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb de kachel op acht graden gezet maar het wil maar niet kouder wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb mijn macbook via slim gekochtquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem een apple laptop en een laptop van een willekeurig merk met dezelfde overeenkomsten en je bent dubbel zo duur uit met apple
Ik vind het duur
Neem nog een bakjequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken iemand die probeert me steeds koffie op te dringen. Ook zo irritant... en dan spreekt hij ook nog half Vlaams die Venlonaar.
Virussen die voor Apple worden geschreven zijn dus beter te verbergen dan die voor Android? Dat vind ik nou niet bepaald een geruststellende gedachte. Dan klinkt Android toch veiliger, als die virussen wel gevonden wordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het heeft wel als voordeel dat er in de app-store maar 1 virus ooit is gevonden tegen veel in de android-market
Ja dan heb je mazzel, mijn zwager werkt bij bij de applestore maar als willekeurig iemand krijgt niet standaard iedereen kortingquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb mijn macbook via slim gekocht+ korting omdat papa in het onderwijs werkt dus heb ik nooit last van gehad, zelfde verhaal met mijn imac. Iphone gratis bij abonnement. Ipad gewonnen bij ontwerpwed. Ipod gekregen
duur is het welmaar ik vind het prettig
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net van het strand af met bier enzo
Ik heb maar doorgezapt naar Veronicaquote:Batman begins
Zoon van goldfinger1963 O+
Net begonnen ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
SorryNet van het strand af met bier enzo
[..]
Ik heb maar doorgezapt naar VeronicaBatman begins
Nee foutjequote:
die was van de week ook alquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
SorryNet van het strand af met bier enzo
[..]
Ik heb maar doorgezapt naar VeronicaBatman begins
joah dan is het idd duur . Ja ik had mazzel omdat ik toen student was, maar ik moest het ook aanschaffen voor die opleiding ( niet alles natuurlijk ) 1 computer was zatquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan heb je mazzel, mijn zwager werkt bij bij de applestore maar als willekeurig iemand krijgt niet standaard iedereen korting
dus dan nog is het duur
Nee foutjequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee foutje![]()
Nu Superman Returns, zometeen Batman begins
neem er nog 1quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee foutje![]()
![]()
Nu Superman begins, zometeen Batman Forever
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
edit: Nu dus Superman Returns, zometeen Batman Forever![]()
reclame dus even een peukquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb maar naar Rambo IV gezapt, misschien gaat het zometeen beter
Strak plan. En een biertje, volgens mij kom ik vocht tekortquote:
Douche zequote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Strak plan. En een biertje, volgens mij kom ik vocht tekort
[..]
Douche ze![]()
Geeefquote:
kapiteinquote:
Ik wilde net ook buiten gaan zitten ja, maar dat is in je eentje ook zoietsquote:
Neem je laptop/telefoon meequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde net ook buiten gaan zitten ja, maar dat is in je eentje ook zoiets. Saai
.
Waar ik wilde gaan zitten is geen wifi #fwp.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Neem je laptop/telefoon mee
Hoeveel tuin heb je wel niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar ik wilde gaan zitten is geen wifi #fwp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |