Net begonnen ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
SorryNet van het strand af met bier enzo
[..]
Ik heb maar doorgezapt naar VeronicaBatman begins
Nee foutjequote:
die was van de week ook alquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
SorryNet van het strand af met bier enzo
[..]
Ik heb maar doorgezapt naar VeronicaBatman begins
joah dan is het idd duur . Ja ik had mazzel omdat ik toen student was, maar ik moest het ook aanschaffen voor die opleiding ( niet alles natuurlijk ) 1 computer was zatquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan heb je mazzel, mijn zwager werkt bij bij de applestore maar als willekeurig iemand krijgt niet standaard iedereen korting
dus dan nog is het duur
Nee foutjequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee foutje![]()
Nu Superman Returns, zometeen Batman begins
neem er nog 1quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee foutje![]()
![]()
Nu Superman begins, zometeen Batman Forever
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
edit: Nu dus Superman Returns, zometeen Batman Forever![]()
reclame dus even een peukquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb maar naar Rambo IV gezapt, misschien gaat het zometeen beter
Strak plan. En een biertje, volgens mij kom ik vocht tekortquote:
Douche zequote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Strak plan. En een biertje, volgens mij kom ik vocht tekort
[..]
Douche ze![]()
Geeefquote:
kapiteinquote:
Ik wilde net ook buiten gaan zitten ja, maar dat is in je eentje ook zoietsquote:
Neem je laptop/telefoon meequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde net ook buiten gaan zitten ja, maar dat is in je eentje ook zoiets. Saai
.
Waar ik wilde gaan zitten is geen wifi #fwp.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Neem je laptop/telefoon mee
Hoeveel tuin heb je wel niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar ik wilde gaan zitten is geen wifi #fwp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |