quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Strak plan. En een biertje, volgens mij kom ik vocht tekort
[..]
Douche ze![]()
Geeefquote:
kapiteinquote:
Ik wilde net ook buiten gaan zitten ja, maar dat is in je eentje ook zoietsquote:
Neem je laptop/telefoon meequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde net ook buiten gaan zitten ja, maar dat is in je eentje ook zoiets. Saai
.
Waar ik wilde gaan zitten is geen wifi #fwp.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Neem je laptop/telefoon mee
Hoeveel tuin heb je wel niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar ik wilde gaan zitten is geen wifi #fwp.
Hier verderop hadden wat mensen een erg vermakelijk gesprek netquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde net ook buiten gaan zitten ja, maar dat is in je eentje ook zoiets. Saai
.
40 meter lange tuinquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoeveel tuin heb je wel niet?
Ik zit ook buiten. Met een biertje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.
Mensen afluisterenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier verderop hadden wat mensen een erg vermakelijk gesprek net.
Dat is wel vervelend, die jagen je altijd naar binnen jaquote:Ik word alleen een beetje opgevreten door de muggen nu.
Haan en ik morgen ookquote:
Ja dan zou ik ook binnen gaan zitten in plaats van dichter bij huisquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
40 meter lange tuin. En ik wilde net helemaal achter in de tuin gaan zitten
.
werkerquote:
Autistenlogicaquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja dan zou ik ook binnen gaan zitten in plaats van dichter bij huis
ik ook zoquote:
Kijk ze.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga filmpje kijken op de laptop![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga filmpje kijken op de laptop![]()
![]()
Dat is irritantquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:11 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen![]()
Midden in de nacht wakker worden van kramp in je kuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |