Net als meerdere apple producten hebben zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Omdat de meeste van hen, dus niet allemaal, maar wel de meeste, mij hun troep willen opdringen. Alsof ik niet zelf een mening kan hebben van wat ik mooi, handig, praktisch, fijn, etc. vind.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Net als meerdere apple producten hebben zeker
Nee, dan ben je gewoon een dief van je eigen portemonneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De PI helpt een boelquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon een dief van je eigen portemonnee.
mja dat doen bepaalde windowsgebruikers ook hurquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat de meeste van hen, dus niet allemaal, maar wel de meeste, mij hun troep willen opdringen. Alsof ik niet zelf een mening kan hebben van wat ik mooi, handig, praktisch, fijn, etc. vind.
Ja psies datquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat de meeste van hen, dus niet allemaal, maar wel de meeste, mij hun troep willen opdringen. Alsof ik niet zelf een mening kan hebben van wat ik mooi, handig, praktisch, fijn, etc. vind.
Nou ja, bij Apple betaal je een toeslag voor de naam, dus het is gewoon te duur voor wat je voor je geld krijgt. En als andere fabrikanten dan gelijkwaardige producten hebben voor een normale prijs, dan is de keus snel gemaaktquote:
Klopt. Studiegenoot van me is windowsfanboy op het irritante af. Spamt mn mailbox vol bij elke microshit release, dringt me windows op, etc. Klootviool.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mja dat doen bepaalde windowsgebruikers ook hur
valt opzich redelijk mee hurquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja psies dat![]()
Ik vind apple mooi, echt mooi design en zulks maar tering het is rete duur.. en dan als je iets van een appje wil op je telefoon moet je nog meer geld gaan neertellen ook.. en dan dat itunes is ook zo'n verschrikkelijk programma....
Maar verder niks mis mee hoor
Eens met deze marmotten/tuinkabouterfanboyquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, bij Apple betaal je een toeslag voor de naam, dus het is gewoon te duur voor wat je voor je geld krijgt. En als andere fabrikanten dan gelijkwaardige producten hebben voor een normale prijs, dan is de keus snel gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
preciesquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Studiegenoot van me is windowsfanboy op het irritante af. Spamt mn mailbox vol bij elke microshit release, dringt me windows op, etc. Klootviool.
het heeft wel als voordeel dat er in de app-store maar 1 virus ooit is gevonden tegen veel in de android-marketquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja psies dat![]()
Ik vind apple mooi, echt mooi design en zulks maar tering het is rete duur.. en dan als je iets van een appje wil op je telefoon moet je nog meer geld gaan neertellen ook.. en dan dat itunes is ook zo'n verschrikkelijk programma....
Maar verder niks mis mee hoor
Ik ken iemand die probeert me steeds koffie op te dringen. Ook zo irritant... en dan spreekt hij ook nog half Vlaams die Venlonaarquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Studiegenoot van me is windowsfanboy op het irritante af. Spamt mn mailbox vol bij elke microshit release, dringt me windows op, etc. Klootviool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Neem een apple laptop en een laptop van een willekeurig merk met dezelfde overeenkomsten en je bent dubbel zo duur uit met applequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
valt opzich redelijk mee huren ja voor sommige apps moet je betalen op iphone maar lang niet voor alles
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb de kachel op acht graden gezet maar het wil maar niet kouder wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb mijn macbook via slim gekochtquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem een apple laptop en een laptop van een willekeurig merk met dezelfde overeenkomsten en je bent dubbel zo duur uit met apple
Ik vind het duur
Neem nog een bakjequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken iemand die probeert me steeds koffie op te dringen. Ook zo irritant... en dan spreekt hij ook nog half Vlaams die Venlonaar.
Virussen die voor Apple worden geschreven zijn dus beter te verbergen dan die voor Android? Dat vind ik nou niet bepaald een geruststellende gedachte. Dan klinkt Android toch veiliger, als die virussen wel gevonden wordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het heeft wel als voordeel dat er in de app-store maar 1 virus ooit is gevonden tegen veel in de android-market
Ja dan heb je mazzel, mijn zwager werkt bij bij de applestore maar als willekeurig iemand krijgt niet standaard iedereen kortingquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb mijn macbook via slim gekocht+ korting omdat papa in het onderwijs werkt dus heb ik nooit last van gehad, zelfde verhaal met mijn imac. Iphone gratis bij abonnement. Ipad gewonnen bij ontwerpwed. Ipod gekregen
duur is het welmaar ik vind het prettig
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net van het strand af met bier enzo
Ik heb maar doorgezapt naar Veronicaquote:Batman begins
Zoon van goldfinger1963 O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |