quote:
ik dacht dat je gewoon raar bentquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik had vermoedelijk gister een zonnensteek of zoiets
gadver rugpijn, ik ben een paar maanden terug door mijn rug gegaan en wist direct: dit is foute boel!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
toch maar een pilletje tegen de rugpijn pakken
het was druk gister op werkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:04 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, bloed geprikt en nu maar weer afwachtenik vind wel wat het is maar wat kunnen ze eraan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vind wel wat het is maar wat kunnen ze eraan doen?SymptoombestrijdingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En ik ben gewoon vruchtbaar, sterker nog als ik zou willen kan het nu want rechts staat een ei te springen
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:04 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, bloed geprikt en nu maar weer afwachtenHopen dat het goed uitvalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuiterend-Eendjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Symptoombestrijding. En ik ben gewoon vruchtbaar, sterker nog als ik zou willen kan het nu want rechts staat een ei te springen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:
Gelukkig wel ja, hahaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:17 schreef Barreltje het volgende:
ahh DE.. balen!
en aan de andere kant kan je het ok wee rniet alssoort van anticonceptie gebruiken want je bent toch wel vruchtbaar
hoe heeft de anticonceptie dan effect er op? ivm de hormaaon schommelingen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, hahaScheelt in de toekomst een hoop gezeur. Krijg nu iig goede anticonceptie en aan de hand van mn bloedwaarden evt. nog extra medicatie tijdelijk
Wel beter dat je nu duidelijkheid hebt en dat je er goede anticonceptie en evt medicatie voor gaat ontvangen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, hahaScheelt in de toekomst een hoop gezeur. Krijg nu iig goede anticonceptie en aan de hand van mn bloedwaarden evt. nog extra medicatie tijdelijk
nog niet uitgeleerdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das weer eens wat anders dan een fitewall kraken he??![]()
al uitgeleerd? mag je al aan het werk?
goed te behandelen dusquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Symptoombestrijding. En ik ben gewoon vruchtbaar, sterker nog als ik zou willen kan het nu want rechts staat een ei te springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |