Geniet van de rest van je vakantiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:56 schreef Koen66 het volgende:
Lang leve gratis WiFI bij McDonalds
We rijden zo verder
Thanksquote:
Dat merken wij dan vanzelfquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks. Als ik weer eens ergens gratis wifi zie dan roep ik wel weer wat, anders 4 of 5 augustus terug
¤
Veel plezier as zaterdag op de zwolle meet
Val wel zowat in slaap op werkquote:
Echt net nadat ik dat had getypt een sev. 2 op een oude HP9000 bak.quote:
Nee hoorquote:
Hier is de temperatuur wel aangenamer geworden: 23 graden op balkon nuquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het begint bewolkt te worden en benauwd. Terwijl het vanmorgen nog zo'n fijn weer was.
Brrrr. Koud manquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is de temperatuur wel aangenamer geworden: 23 graden op balkon nu.
En broeierig inderdaad.
Het was van de week tenminste heel even zomerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koud? Nee man, dit is lekkerder dan die saunatemperaturen van rond de 30 graden van de week.
Aan het Zeeuwse strand vond ik het wel lekker, al lijk ik nu wel op een kreeftquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koud? Nee man, dit is lekkerder dan die saunatemperaturen van rond de 30 graden van de week.
Precies op de werkdagen jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was van de week tenminste heel even zomer![]()
.
Op werk merk ik niks van het weer, daar is het altijd koud. Tenzij ik naar buiten moet om containers te kiepen oid. Dan is het naaiend warm in je winterjasquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Aan het Zeeuwse strand vond ik het wel lekker, al lijk ik nu wel op een kreeft
Maar daar verkoelt de wind je zo lekker. Thuis/op het werk is het idd kut.
Das bijna voorbij, morgen weer werkwerkwekr.quote:
Waar blijft dat ijs trouwensquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Das bijna voorbij, morgen weer werkwerkwekr.
Nee joh, werkwerkwerk was de afgelopen dagen, nu is het weekend!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Das bijna voorbij, morgen weer werkwerkwekr.
Werkwerkwekr was van maandag t/m donderdag. Vandaag is weekend, morgen is weer gewoon werkwerkwekr hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee joh, werkwerkwerk was de afgelopen dagen, nu is het weekend!
Wat voor schoenen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:08 schreef STING het volgende:
[..]
Pien, Pien, ken je toevallig een goede schoenenwinkel in Amstelveen?
Goedemorgen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |