Neequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef Pien85 het volgende:
Had iemand hier al gezegd dat HJ jarig is?
Je was toch al aan het rondkijken voor wat anders?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ja, vandaag was in ieder geval een prima dag om te beseffen dat ik volgend jaar wellicht niet meer bij IZZ zit. Zorgverzekeraar voor de zorg, nou het is te merken
Zag het op FBquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef Pien85 het volgende:
Had iemand hier al gezegd dat HJ jarig is?
Oh bluhquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Baan maandag kwijt geraakt..ontslagen
Ja hoor, maar nu helemaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef Solique het volgende:
Tuinbonen met sla, aardappels en een slavink
[..]
Je was toch al aan het rondkijken voor wat anders?
Niet meer dan logischquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:34 schreef wel.o.k het volgende:
Gefeliciteerd HJHungry_Joe, vriendje van Pien, post hier wel eens mee, de laatste tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nu je het zegt...quote:
Thanks!quote:
Ja, da's waar ook. Niets is meer geheim!quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:34 schreef wel.o.k het volgende:
Gefeliciteerd HJDank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben geen eh, verkering of iets hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hungry_Joe, vriendje van Pien, post hier wel eens mee, de laatste tijd.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
HJ is niet vriendjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hungry_Joe, vriendje van Pien, post hier wel eens mee, de laatste tijd.
Toch wel? Komt vast omdat ik een tuin heb waar nogal wat werk in te verzetten valt.quote:
En omdat je kooktquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Toch wel? Komt vast omdat ik een tuin heb waar nogal wat werk in te verzetten valt.
De liefde van de man vrouw gaat door de maagquote:
En afwast...quote:
Pffff. Denk ik eens iets simpel uit te leggen, is het weer één of andere ingewikkelde constructiequote:
Dat is zeker zo jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
De liefde van de man vrouw gaat door de maag.
Omdat je nee zegt als ik vraag of ik moet helpen!quote:
Niks ingewikkelds aan toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Pffff. Denk ik eens iets simpel uit te leggen, is het weer één of andere ingewikkelde constructie.
OK ok ok.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is zeker zo ja
[..]
Omdat je nee zegt als ik vraag of ik moet helpen!
[..]
Niks ingewikkelds aan toch?
Volgens Pien. Ik denk alleen wel dat er genoeg fokkers zijn die die mening niét delen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
OK ok ok.
"HJ is lief, aldus Pien", zo dan?
"HJ is meestal lief, aldus Pien"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
OK ok ok.
"HJ is lief, aldus Pien", zo dan?
Nee, kloptquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, da's waar ook. Niets is meer geheim!
Alles wat met/via/door Fok! te maken heeft is toch ingewikkeld, weet je dat nu nog nietquote:
Miniquote:
Ja, regende niet lang genoeg ook al komt er af en toe nog wel regen voorbij.quote:
Jep.quote:
Wou dat ik dat konquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |