quote:
Je kunt je aanmelden bij eefje801 of perzephone (of via FB geloof ik).quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:11 schreef CecilBDemented het volgende:
Zijn er nog plaatsen voor die meet in augustus?
Na één date de rest afgekapt? Da's best vroeg. Nu maar hopen dat zij er net zo instaat als jij...quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:17 schreef Impossibruuu het volgende:
Ik ben toch maar een paar gesprekjes af aan het kappen nu.Ik heb dus gisteren een geweldig leuke avond/date gehad en zaterdag ga ik dus weer iets met die meid doen. Ik heb maar open kaart gespeeld met de andere dames waar ik dus nog mee aan de praat was. Daten met anderen ga ik immers toch niet meer gezien die ene meid potentieel relatie-materiaal is. Lijkt me wel zo eerlijk.
Een van die meiden werd net echter gewoon kwaad op me.
oh hij mag best zijn profiel verwijderen hoor, dat is het punt niet. Alleen dat hij denkt dat dit het is zonder echt goed met mij erover gesproken te hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:09 schreef Pvoesss het volgende:
Aah je hebt het wel veel over ik..
Maar bepaalde keuzes zijn toch aan hem om die te maken.
Dat het jou te snel gaat dat snap ik en dat hij vriendin zegt en dat je dit niet kan waarderen ook.
Maar als hij nu zijn profiel wil verwijderen is dat toch zijn keus en zijn leven..
Hij hoeft niet zekerder te zijn dat is dan toch prima?
Maar wat vind je nou van hem? Los van dat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:14 schreef maen het volgende:
[..]
oh hij mag best zijn profiel verwijderen hoor, dat is het punt niet. Alleen dat hij denkt dat dit het is zonder echt goed met mij erover gesproken te hebben.
Leuke jongen, kan het goed met hem vinden. Wil hem graag beter leren kennen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 06:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar wat vind je nou van hem? Los van dat?
Hmm ik denk wel dat je hem dat duidelijk moet maken hoor. Als je nog niet echt sterke gevoelens voor hem hebt. Kan anders best pijnlijk worden. Kijk, dat hij gelijk die datingsite stopt etc. daar heb je verder niks over te zeggen. Sommige mensen zijn gewoon zo, verschillend tempo en alles. Maar dat je er nog niet uit bent zou ik wel wat duidelijker aangeven aan hem.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:33 schreef maen het volgende:
[..]
Leuke jongen, kan het goed met hem vinden. Wil hem graag beter leren kennen.
ja, naar mijn idee had ik dat echt al wel paar keer gezegd, maar het lijkt niet door te dringen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm ik denk wel dat je hem dat duidelijk moet maken hoor. Als je nog niet echt sterke gevoelens voor hem hebt. Kan anders best pijnlijk worden. Kijk, dat hij gelijk die datingsite stopt etc. daar heb je verder niks over te zeggen. Sommige mensen zijn gewoon zo, verschillend tempo en alles. Maar dat je er nog niet uit bent zou ik wel wat duidelijker aangeven aan hem.
Telefoon is het zelfde als sms.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:22 schreef maen het volgende:
[..]
ja, naar mijn idee had ik dat echt al wel paar keer gezegd, maar het lijkt niet door te dringen.
Volgende week maar weer even erover praten, via telefoon is ook niet echt alles.
Rare reactie. Niet dat ik jou ken, maar hoop voor je dat je er weer verder meekomt, ervaring opdoet en wie weet. Hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:17 schreef Ronaldsen het volgende:
BeamofLight zal me wel weer uitlachen, maar ik heb weer een mogelijke date, whatsapp nummers uitgewisseld. Even afwachten wat het wordt
Hoezo? Ik heb die opvatting ook hoor. Geen Afrikanen en Aziaten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je neukt per definitie geen getinte vrouwen? Dat gaat wel ver.
1x een date gehad, op haar profiel stond geen kinderen wel een kinderwens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Rare reactie. Niet dat ik jou ken, maar hoop voor je dat je er weer verder meekomt, ervaring opdoet en wie weet. Hou ons op de hoogte!
PS: na 2 weken voorgesteld worden aan haar kinderen is ongebruikelijk...(of was jij dat niet?)
[..]
Hoezo? Ik heb die opvatting ook hoor. Geen Afrikanen en Aziaten.
Inderdaad, dat is toch het duidelijkst. Ook overmatig enthousiasme kan in praktijk best nog meevallen. Niet te druk over maken, vooral.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:22 schreef maen het volgende:
[..]
ja, naar mijn idee had ik dat echt al wel paar keer gezegd, maar het lijkt niet door te dringen.
Volgende week maar weer even erover praten, via telefoon is ook niet echt alles.
Op de 1e date aankomen met een kind, for real?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
1x een date gehad, op haar profiel stond geen kinderen wel een kinderwens.
komt ze daaraan met een kleine, ik zeg hey is dat je neefje?
nee ik heb een kindje maar wilde het je persoonlijk vertellen.
OK, daarna zij ze doodleuk, mijn 2e kindje wil ik graag van jou![]()
was er 1 van knuz. Ze was hevig gepikeerd dat ik een afwijzend antwoord gaf.
Ja op knuz maak je rare dingen mee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op de 1e date aankomen met een kind, for real?
Die ken ik nog niet...
Je weet dan in ieder geval 1 ding zeker: Ze is geen maagd meerquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:10 schreef Comp_Lex het volgende:
Momenteel knap ik af op een vrouw met kind. Over een paar jaar waarschijnlijk niet meer.
Hahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet dan in ieder geval 1 ding zeker: Ze is geen maagd meer![]()
Oei... met zulke opmerkingen maak je heel wat gelovigen boos.....quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet dan in ieder geval 1 ding zeker: Ze is geen maagd meer![]()
Als ik ergens m'n zinnen op heb gezet dan moet en zal ik dat ook krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Na één date de rest afgekapt? Da's best vroeg. Nu maar hopen dat zij er net zo instaat als jij...
De rest had je nog geen dates mee gehad?
Gewoon.. wanneer het moment er voor is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Hoeveel berichten moet je heen en weer sturen voordat je wat afspreektZijn geen regels voor, snap ik, maar er zijn er nu een stuk of 5 heengegaan en netjes 5 teruggekomen, verhalen worden langer en langer
Spannend
Zeg gewoon iets van (als je denkt dat het moment daar is): de verhalen worden steeds langer; wellicht handig om ze een keer irl tegen mij te vertellen. Klaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Hoeveel berichten moet je heen en weer sturen voordat je wat afspreektZijn geen regels voor, snap ik, maar er zijn er nu een stuk of 5 heengegaan en netjes 5 teruggekomen, verhalen worden langer en langer
Spannend
Schijnt mee te vallen van wat ik er over gelezen heb (was ook een keer benieuwd). User verhouding is eerder 60/40. Maar ik gok dat het veel schever gaat wanneer je kijkt naar verzonden berichten en betaalde abo'squote:Op donderdag 26 juli 2012 17:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe scheef de verhouding man-vrouw zijn op de sites. Ik heb hier al gelezen dat de verhouding behoorlijk scheef is, maar wat is behoorlijk? 5:1? 10:1?
Sowieso is het nu een slechte tijd om op Badoo te zitten. Relatief rustig door het mooie weer & zomervakantie. En de Rise Up functie is vrijwel zinloos. Je kan beter je credits besteden aan het kenninsmakingsspel, heb ik persoonlijk meer succes mee (36 wederzijdse interesses in 2 weken, en dan heb ik nog vrij veel geweigerd). Let me know what your results are!quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Oké, als dat klopt dan valt het erg mee. Ik heb trouwens geen succes gehad met de Rise Up functie van Badoo. Ik heb 0 Nederlandse bezoekers gehad op mijn profiel. Ik moet binnenkort maar even een andere foto van mij er op knallen.
Tja, logisch toch.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:45 schreef VacaLoca het volgende:
Dit is wel een leuke read trouwens:
http://jonmillward.com/bl(...)e-dating-experiment/
Test met 10 gelijke profielen, alleen andere foto. 5 vrouwen van niet zo aantrekkelijk tot heel aantrekkelijk en zelfde voor 5 mannen.
Aantal berichten ontvangen na 4 maanden
[ afbeelding ]
Dank je voor deze post. Ik zit dus een beetje mijn tijd te verdoen op datingsites. Mijn hoofd valt in dezelfde categorie als de tweede-derde man (niet de eerste, want zo dik ben ik niet). Ik ga er maar minder tijd aan besteden. Misschien moet ik er gewoon mee kappen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:45 schreef VacaLoca het volgende:
Dit is wel een leuke read trouwens:
http://jonmillward.com/bl(...)e-dating-experiment/
Test met 10 gelijke profielen, alleen andere foto. 5 vrouwen van niet zo aantrekkelijk tot heel aantrekkelijk en zelfde voor 5 mannen.
Aantal berichten ontvangen na 4 maanden
[ afbeelding ]
Nee joh, je moet zelf berichten sturen, niet afwachten tot je ze krijgt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dank je voor deze post. Ik zit dus een beetje mijn tijd te verdoen op datingsites. Mijn hoofd valt in dezelfde categorie als de tweede-derde man (niet de eerste, want zo dik ben ik niet). Ik ga er maar minder tijd aan besteden. Misschien moet ik er gewoon mee kappen.
Ik probeer het wel IRL.
Je laat je wel snel uit het veld slaan zeg. Er zijn zat datingsites die niet de focus op de foto's leggen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dank je voor deze post. Ik zit dus een beetje mijn tijd te verdoen op datingsites. Mijn hoofd valt in dezelfde categorie als de tweede-derde man (niet de eerste, want zo dik ben ik niet). Ik ga er maar minder tijd aan besteden. Misschien moet ik er gewoon mee kappen.
Ik probeer het wel IRL.
Mja het zegt nog weinig over succesratio wat betreft reactie sturen en of je dan wat terugkrijgt. Had ie eigenlijk ook moeten testen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik probeer het wel IRL.
Berichten sturen hoeft geen zak te helpen. Ik heb al tientallen berichten gestuurd naar meisjes, maar ik heb tot nu toe maar van één een berichtje teruggekregen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee joh, je moet zelf berichten sturen, niet afwachten tot je ze krijgt.
Als jij dat doet naar meisjes in jouw uiterlijk categorie, komt dat sowieso goed.
En op welke sites ben je dan actief? Badoo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Berichten sturen hoeft geen zak te helpen. Ik heb al tientallen berichten gestuurd naar meisjes, maar ik heb tot nu toe maar van één een berichtje teruggekregen.
Ik moet gewoon mijn meerdere erkennen in mannen die knapper zijn dan ik. Dat komt niet alleen door hen, maar ook door de scheve verhouding van man-vrouw.
Sinds vandaag of ook al wat langer op Badoo? Gewoon 100 credits (= 100 views) aan kenninsmakingsspel spenderen en dan weet je simpelweg bij hoeveel vrouwen je in de smaak valt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik was actief op Knuz. Ik ben nu bezig met Badoo.
Als ik het goed begrijp ben ik zo'n 80 keer beoordeeld met yes/maybe/no (ik had 110 priority displays, nu 30 over). En daarvan heb ik 5 maybe's en 2 yessen. Met een gemiddeld gewicht van 100 kilo wat betreft degenen die dat hebben aangegeven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Sinds vandaag of ook al wat langer op Badoo? Gewoon 100 credits (= 100 views) aan kenninsmakingsspel spenderen en dan weet je simpelweg bij hoeveel vrouwen je in de smaak valt.
Vrouwen zijn nou eenmaal niet zo snel initiatief nemers vwb berichtjes sturen. Je moet niet bezig met tabellen en vergelijkingen maar het internet op of whatever om leuke meiden te leren kennen. Die verhouding ligt écht niet zo scheef als vaak wordt gesuggereerd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Berichten sturen hoeft geen zak te helpen. Ik heb al tientallen berichten gestuurd naar meisjes, maar ik heb tot nu toe maar van één een berichtje teruggekregen.
Ik moet gewoon mijn meerdere erkennen in mannen die knapper zijn dan ik. Dat komt niet alleen door hen, maar ook door de scheve verhouding van man-vrouw.
Ik zal het kennismakingsspel wel uitproberen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Sinds vandaag of ook al wat langer op Badoo? Gewoon 100 credits (= 100 views) aan kenninsmakingsspel spenderen en dan weet je simpelweg bij hoeveel vrouwen je in de smaak valt.
Luister naar eefje de date-guru.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zal het kennismakingsspel wel uitproberen.
Dank je. Ik zal dat Badoo spelletje wel even spelen. De verhouding "berichten verstuurd : berichten ontvangen" ligt momenteel op 30:1 - 40:1. Als het 100:1 is dan zeg ik het wel even. Ik zal binnenkort ook even de resultaten van het spelletje posten. Misschien kunnen jullie mij ook wat tips geven a.d.h.v. die resultaten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nou eenmaal niet zo snel initiatief nemers vwb berichtjes sturen. Je moet niet bezig met tabellen en vergelijkingen maar het internet op of whatever om leuke meiden te leren kennen. Die verhouding ligt écht niet zo scheef als vaak wordt gesuggereerd.
Verder is het mij ook wel eens gebeurd dat ik iemand zag op de foto en dacht hmm..niet echt mijn type en in het echt:wow! Zegt dus niks en juist als man maak je dan wat meer kans want vrouwen willen nog wel eens verder kijken dan hun ideale plaatje. Niet bepaalde types maar die wil je toch ook helemaal niet? Je was lekker bezig joh, gewoon blijven proberen.
Op welke manier had je aangegeven dat je haar leuk vond?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:50 schreef Loves het volgende:
Ik heb pas nog een date gehad met iemand via paig! Leuke date, 2 dates gehad. Maar toen werd ik in de friendzone gekicked .... vrouwen
Kan zijn dat je een slechte reeks hebt. Mijn ervaringen zijn erg goed in ieder geval, terwijl ik, volgens mij, niet enorm knap ben of zo. Zoals ik al aangaf heb ik 36 wederzijdse interesses in 2 weken dat ik actief ben (voornamelijk 'misschien', moet ik toegeven, maar ik deel ook geen Ja's uit), en dan heb ik alle zwaardere/qua-uiterlijk-oninteressante/etc. dames al afgewezen. En dat kreeg ik ook niet in één keer na 100 views hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp ben ik zo'n 80 keer beoordeeld met yes/maybe/no (ik had 110 priority displays, nu 30 over). En daarvan heb ik 5 maybe's en 2 yessen. Met een gemiddeld gewicht van 100 kilo wat betreft degenen die dat hebben aangegeven.
Binnen nu en 4 jaar wil ik succes hebben, want anders moet de huisarts mij maar eens weer doorverwijzen naar het ziekenhuis (of psycholoog). Ik ben nu ook al doorverwezen naar het ziekenhuis vanwege mijn uiterlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:53 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Kan zijn dat je een slechte reeks hebt. Mijn ervaringen zijn erg goed in ieder geval, terwijl ik, volgens mij, niet enorm knap ben of zo. Zoals ik al aangaf heb ik 36 wederzijdse interesses in 2 weken dat ik actief ben (voornamelijk 'misschien', moet ik toegeven, maar ik deel ook geen Ja's uit), en dan heb ik alle zwaardere/qua-uiterlijk-oninteressante/etc. dames al afgewezen. En dat kreeg ik ook niet in één keer na 100 views hoor.
Moraal van verhaal: Geduld hebben.
Ah kijk, dat is lekker duidelijk. Je hebt mazzel dat ze zo duidelijk is. Mijn date laat niks los, ook niet nadat ik wel wat heb laten merken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:53 schreef Loves het volgende:
Ik had na de eerste date aangegeven dat ik het gezellig vond. En stelde dus een 2e date voor. Was zij ook helemaal voor in. Want het was veel leuker en gezelliger dan ze had gedacht.
2e date was ook heel leuk. Toen bracht ik haar thuis, wou ik haar een kus geven. Zij ze, Nee dat wil ik niet. Zie je meer als gewoon een vriend..
4 jaar moet wel lukken toch? En hoezo zeg je dat laatste?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Binnen nu en 4 jaar wil ik succes hebben, want anders moet de huisarts mij maar eens weer doorverwijzen naar het ziekenhuis (of psycholoog). Ik ben nu ook al doorverwezen naar het ziekenhuis vanwege mijn uiterlijk.
Zie het als een ervaring.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah kijk, dat is lekker duidelijk. Je hebt mazzel dat ze zo duidelijk is. Mijn date laat niks los, ook niet nadat ik wel wat heb laten merken.
Ik zeg het laatste, zodat het niet raar lijkt dat ik opeens zeg dat ik naar het ziekenhuis ga/wil om mijn relatieprobleempje te fixen. Ik ga er dus vaker heen en het is "normaal", zeg maar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:09 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
4 jaar moet wel lukken toch? En hoezo zeg je dat laatste?
Ik zie het verband tussen relatieproblemen en ziekenhuis niet. Care to explain?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zeg het laatste, zodat het niet raar lijkt dat ik opeens zeg dat ik naar het ziekenhuis ga/wil om mijn relatieprobleempje te fixen. Ik ga er dus vaker heen en het is "normaal", zeg maar.
Als je kop niet leuk is hoezo denk je dan wel kans te maken irl?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik probeer het wel IRL.
Bij die vrouwen val ik afquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:19 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als je kop niet leuk is hoezo denk je dan wel kans te maken irl?![]()
Nee maar serieus er zijn genoeg vrouwen die op chubby mannen vallen hoor
Als mijn uiterlijk niet in orde is, dan kan ik het wel vergeten denk ik. Ik zit nu bij de afdeling dermatologie om mijn huid te fixen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:19 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen relatieproblemen en ziekenhuis niet. Care to explain?
Ik heb het afgelopen jaar gemerkt dat er opeens meiden zijn die een normaal gesprek met mij aangaan. Daar kon ik 10 jaar geleden alleen maar over dromen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:19 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als je kop niet leuk is hoezo denk je dan wel kans te maken irl?![]()
Nee maar serieus er zijn genoeg vrouwen die op chubby mannen vallen hoor
Hmm dat is vervelend. Hopelijk komt het alsnog goed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als mijn uiterlijk niet in orde is, dan kan ik het wel vergeten denk ik. Ik zit nu bij de afdeling dermatologie om mijn huid te fixen.
Ja dat klopt opzich wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zal dat ook wel even proberen. Ik heb gelezen dat Paiq meer geschikt is voor mensen die een ONS willen, klopt dat?
Yay, dan maak ik nog kansquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:21 schreef Pvoesss het volgende:
hahah dat hoeft heul niet.
Ik val op chubby kleine mannen en mijn vriend is 2meter en normaal figuur
Onzin, maar ik zou dan wel weer afknappen op die houding van je!quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als mijn uiterlijk niet in orde is, dan kan ik het wel vergeten denk ik. Ik zit nu bij de afdeling dermatologie om mijn huid te fixen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:46 schreef Dionysiou het volgende:
Heb een super lieve, spontane dame ontmoet die ook gek is op reizen, echt een klik. Ze zit nu nog 20 dagen in India. Als ze terug is kan ik d'r weer knuffelen
Via Badoo ontmoet.
Hartstikke mooiquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:46 schreef Dionysiou het volgende:
Heb een super lieve, spontane dame ontmoet die ook gek is op reizen, echt een klik. Ze zit nu nog 20 dagen in India. Als ze terug is kan ik d'r weer knuffelen
Via Badoo ontmoet.
Okee..begrijp me niet verkeerd. Maar wtf (jouw woorden) heeft jouw date, die je net kent, nou weer te maken met je persoonlijke situatie en/of huidproblemen??quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Mijn huisarts is het niet met je eens. Mijn uiterst verlegen en teruggetrokken date vond het trouwens juist hartstikke goed van me dat ik zulke stappen had gezet. Mijn studiebegeleider vond het ook heel knap dat ik bepaalde stappen had gezet om mijn persoonlijke situatie te verbeteren. WTF is daar nou weer mis mee???
psst ze zijn allemáál 'gek op reizen'quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:46 schreef Dionysiou het volgende:
Via Badoo ontmoet.
Komt vanzelf hoor! Ik zat ook een tijdje op Paiq en Badoo. Wel wat leuke meiden leren kennen, maar net niet weetje wel.. Of dat het na een tijdje niet meer interessant was.. Deze dame kwam enorm onverwachts eigenlijk op het moment dat ik geen zin meer had in dat internet daten. Wees jezelf, op ieder potje past een deksel! Dan komt het vanzelf goed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hartstikke mooi
Ik ga nu gewoon wedden op meerdere paarden. Ik ga niet jarenlang alleen maar op datingsites zitten met de hoop dat ik iemand ontmoet. Dat is gewoon raar.
Ik moet gewoon nog assertiever worden en nog meer mijn grenzen verleggen.
Ja, zolang er voor hen betaald gaat worden zeker?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:55 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
psst ze zijn allemáál 'gek op reizen'
Niets. Ik geef aan dat er mensen trots op mij zijn dat ik bepaalde stappen heb gezet om mijn kansen te vergroten en om mijn situatie te verbeteren. Hier is iemand die wat moeite heeft met het feit dat ik wat heb ondernomen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Okee..begrijp me niet verkeerd. Maar wtf (jouw woorden) heeft jouw date, die je net kent, nou weer te maken met je persoonlijke situatie en/of huidproblemen??
Ik maak mijn problemen niet de hare.quote:Dat is voor jou een probleem, waarom maak je het gelijk ook het hare door erover te beginnen? Ik snap dat echt niet, sorry. Dát is volgens mij wat bedoeld wordt met je houding.
Nee. Dat laatste kan. Ik heb daar verder geen ervaring mee. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik dus met wat dingetjes bezig ben.quote:Denk je nou echt dat andere mensen geen manco's hebben? Die lopen er alleen minder mee te koop.
Dank jequote:Op donderdag 26 juli 2012 20:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Komt vanzelf hoor! Ik zat ook een tijdje op Paiq en Badoo. Wel wat leuke meiden leren kennen, maar net niet weetje wel.. Of dat het na een tijdje niet meer interessant was.. Deze dame kwam enorm onverwachts eigenlijk op het moment dat ik geen zin meer had in dat internet daten. Wees jezelf, op ieder potje past een deksel! Dan komt het vanzelf goed.
En een groot valkuil voor mij was dat ik soms nog wel eens op gaf als een dame kortaf was. Dacht ik zo van, graag of niet hoor. Maar het is nou eenmaal een feit dat er meer heren dan dames echt serieus opzoek zijn / actief zijn. Dus moet je jezelf wel kenbaar maken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dank je
Ik probeer nog wel even wat uit
Ik denk dat het laatste over het algemeen wel klopt eerlijk gezegd. Ik wil ook wat meer met verenigingen e.d. doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
En een groot valkuil voor mij was dat ik soms nog wel eens op gaf als een dame kortaf was. Dacht ik zo van, graag of niet hoor. Maar het is nou eenmaal een feit dat er meer heren dan dames echt serieus opzoek zijn / actief zijn. Dus moet je jezelf wel kenbaar maken.
Het misschien soms nog wel moeilijker een date te krijgen op webs dan in real. Maar dan spreek ik uit persoonlijke bevindingen.
Met stappen daar in nemen niet nee, maar dat als grootste probleem zien wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Mijn huisarts is het niet met je eens. Mijn uiterst verlegen en teruggetrokken date vond het trouwens juist hartstikke goed van me dat ik zulke stappen had gezet. Mijn studiebegeleider vond het ook heel knap dat ik bepaalde stappen had gezet om mijn persoonlijke situatie te verbeteren. WTF is daar nou weer mis mee???
je wil het gewoon niet snappen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Niets. Ik geef aan dat er mensen trots op mij zijn dat ik bepaalde stappen heb gezet om mijn kansen te vergroten en om mijn situatie te verbeteren. Hier is iemand die wat moeite heeft met het feit dat ik wat heb ondernomen.
Dit is je houding, en je algehele slachtofferrolquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat hebben ze in het verleden al gedaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:11 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Met stappen daar in nemen niet nee, maar dat als grootste probleem zien wel.
Er vanuit gaan dat ze toch wel op je af knappen dat ze toch wel ....
Ik weet het wel. Deze discussie is nu afgelopen. Meiden zijn al afgeknapt op mijn uiterlijk. Ik ben vroeger gepest om hoe ik er uit zag. Ik heb nu stappen ondernomen om het te fixen. Klaar!quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:14 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
je wil het gewoon niet snappen...
Je vult dingen in voor anderen, dat die niet op je zullen vallen vanwege ....
Dat gedrag zou mij doen afknappen.. jij denkt heel goed te weten hoe andere denken zonder dat je dat weet.. Zo ook nu.. ik heb nooit gemeld dat ik moeite heb met het feit dat je wat ondernomen hebt.
Wees niet zo streng voor die jongen, wil je?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:23 schreef Pvoesss het volgende:
En dit bedoel ik dus, dat 1 meid of 2 of 16 zo denken wil niet zeggen dat ze dat allemaal doen.
Dan ga je er voor het gemak van uit dat alle meiden zo denken..
Of dat als ze je niet leuk vinden dat daar het probleem zit.
Ik wil een man die mij gelukkig kan maken met huisje boompje beestje.
Die respect heeft voor mij, mijn hobby's mijn leven en andere dingen.
En dan maakt het mij weinig uit wat het uiterlijk is.
Als de uitstraling maar aantrekkelijk is.
En genoeg meiden die jou nu afwijzen en die jij wel als een lekkerding ziet zijn vroeger gepest om het uiterlijk.. Dat zegt niets. Je was toen een slachtoffer nu niet meer.
Je hebt gelijk. Ik ben helaas nog geen meid tegengekomen die me accepteert zoals ik ben. Behalve dus mijn date, maar die heeft recent aangegeven dat ze geen tijd voor me heeft. Misschien vindt ze me ook gewoon niet leuk en durft ze niet om dat direct in mijn gezicht te zeggen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:23 schreef Pvoesss het volgende:
En dit bedoel ik dus, dat 1 meid of 2 of 16 zo denken wil niet zeggen dat ze dat allemaal doen.
Dan ga je er voor het gemak van uit dat alle meiden zo denken..
Of dat als ze je niet leuk vinden dat daar het probleem zit.
Dat is precies hetgeen wat ik verwacht van een vrouw, die met mij een relatie aan wil gaan. Ik heb verder ook lage verwachtingen en lage eisen op het gebied van uiterlijk, e.d.quote:Ik wil een man die mij gelukkig kan maken met huisje boompje beestje.
Die respect heeft voor mij, mijn hobby's mijn leven en andere dingen.
Volgens mij is uiterlijk onderdeel van de totale uitstraling. Als je sowieso niet veel kijkt naar uiterlijk, dan behoor je volgens mij tot een kleine groepquote:En dan maakt het mij weinig uit wat het uiterlijk is.
Als de uitstraling maar aantrekkelijk is.
Ik merk dat ik nog steeds een slachtoffer ben, maar minder dan vroeger. Ik heb op straat nog steeds het gevoel dat ik uitgelachen word om mijn uiterlijk. Twee jaar geleden zei de voorzitter van de sportclub tegen een ander dat ik lelijk was, terwijl ik daar zelf bij stond. Ik heb daar niks van gezegd, maar eigenlijk had ik daar wel wat van moeten zeggen.quote:En genoeg meiden die jou nu afwijzen en die jij wel als een lekkerding ziet zijn vroeger gepest om het uiterlijk.. Dat zegt niets. Je was toen een slachtoffer nu niet meer.
Well that's great! Maar nog niet te vroeg juichen hè, anders kom je mogelijk later voor een teleurstelling te staan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Mijn date heeft nu net aangegeven dat ze wel wat tijd voor me over heeft. Wat een geluk hee
Ik voel me nu al een stuk beter
wat was het verhaal nou bij jou dat het ineens op was? Of heb ik het gemist?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lex ik heb bij jou een beetje het idee dat het voor jou net allemaal even wat anders is dan voor anderen en ik denk dat je dat beter maar kunt accepteren dan krampachtig proberen iemand anders te zijn dan je bent. Als ik jou je date hoorde beschrijven kreeg ik het idee dat het voor jou date net ook allemaal even wat anders is dan voor anderen. En als jullie daarmee net op elkaar aan kunnen sluiten, al loopt het ook weer net allemaal weer even wat anders dan bij anderen, dan is dat dikke prima.
Nee had je niet gemist, had ik nog niet gezegdquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat was het verhaal nou bij jou dat het ineens op was? Of heb ik het gemist?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:53 schreef Loves het volgende:
Ik had na de eerste date aangegeven dat ik het gezellig vond. En stelde dus een 2e date voor. Was zij ook helemaal voor in. Want het was veel leuker en gezelliger dan ze had gedacht.
2e date was ook heel leuk. Toen bracht ik haar thuis, wou ik haar een kus geven. Zij ze, Nee dat wil ik niet. Zie je meer als gewoon een vriend..
Sowieso niet echt gezond als je gemoedstand er zo makkelijk door beinvloedt wordt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:31 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Well that's great! Maar nog niet te vroeg juichen hè, anders kom je mogelijk later voor een teleurstelling te staan.
Maar wel logisch toch, als je iemand leuk vind?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sowieso niet echt gezond als je gemoedstand er zo makkelijk door beinvloedt wordt.
Natuurlijk, maar in bepaalde mate, vooral als het contact nog zo pril is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef chrisr het volgende:
[..]
Maar wel logisch toch, als je iemand leuk vind?
Nou, ik weet nog wel toen een meisje die me leuk vond een lang tijdje terug zei: ''Ik ga je in de pauze zoenen in de aula!''quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sowieso niet echt gezond als je gemoedstand er zo makkelijk door beinvloedt wordt.
Je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lex ik heb bij jou een beetje het idee dat het voor jou net allemaal even wat anders is dan voor anderen en ik denk dat je dat beter maar kunt accepteren dan krampachtig proberen iemand anders te zijn dan je bent. Als ik jou je date hoorde beschrijven kreeg ik het idee dat het voor jou date net ook allemaal even wat anders is dan voor anderen. En als jullie daarmee net op elkaar aan kunnen sluiten, al loopt het ook weer net allemaal weer even wat anders dan bij anderen, dan is dat dikke prima.
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Omdat wanneer het meisje in kwestie dat opvalt die het ook niet fijn gaat vinden als ze weet dat als ze 2 dagen even echt geen tijd voor je hebt jij ondertussen alweer zit te piekeren.quote:
Daar mag je wel 2-3 weken van makenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Omdat wanneer het meisje in kwestie dat opvalt die het ook niet fijn gaat vinden als ze weet dat als ze 2 dagen even echt geen tijd voor je hebt jij ondertussen alweer zit te piekeren.
Weet niet of het zo ver komt natuurlijk... maar zo komt het nu wel beetje over.
Mja. Aan de andere kant. Het maak me gek-gehalte druipt er niet echt vanaf natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef Onhandigeharrie het volgende:
Nieuw record geblokkeerd worden op paiq, door een match nog wel. Drie zinnen. Blijkbaar ben ik een saaie sok en heb ik kut vrienden omdat ik gezelschapsspellen leuk vind
Hoezo ''voor de grap?'' Je zit er toch om te daten neem ik aan? Doet me denken aan dat legioen aan figuren op RP die ''gewoon even kijken/ een beetje nieuwsgierig'' in hun profieltekst hebben staan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef Dionysiou het volgende:
Wat als een grap begon is nu realiteit.. Gewoon voor de grap chatten met een dame op Paiq. Ze zei dat ze van zwemmen houd, vooral baantjes. Ik zei voor de grap natuurlijk: ''Ik zwem je er makkelijk uit..'' en nu nodigt ze me uit om dat zaterdag waar te gaan maken via WhatsApp
Die opmerking was voor de grap, ik zit er zeker voor serieuze doeleinden. Ik zou niet zo 1,2,3 kiezen om te gaan zwemmen op een eerste afspraakje, vandaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo ''voor de grap?'' Je zit er toch om te daten neem ik aan? Doet me denken aan dat legioen aan figuren op RP die ''gewoon even kijken/ een beetje nieuwsgierig'' in hun profieltekst hebben staan.
Je bent op zoek, anders zit je er niet, simpel.
Doen dus. Ze is in ieder geval niet onzeker over haar uiterlijk in badpak.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Die opmerking was voor de grap, ik zit er zeker voor serieuze doeleinden. Ik zou niet zo 1,2,3 kiezen om te gaan zwemmen op een eerste afspraakje, vandaar.
Maar goed, ze staat er op..
Helemaal mee eens dat het een belangrijke eigenschap is. Maar kom je vrij snel achter toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef Klauz het volgende:
Ze zouden op datingsites moeten aangeven of iemand (redelijk) Engels kan of niet.
Dat vind ik een redelijk belangrijke eigenschap van een toekomstige partner.
Dat kunnen mensen op Badoo aangevenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef Klauz het volgende:
Ze zouden op datingsites moeten aangeven of iemand (redelijk) Engels kan of niet.
Ik weet het niet, heb geen date-ervaring, maar ik bedacht het toen ik door wat profielen zat te browsen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:06 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dat het een belangrijke eigenschap is. Maar kom je vrij snel achter toch?
Kies een leuk profiel uit en doe ervaring op zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:12 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb geen date-ervaring, maar ik bedacht het toen ik door wat profielen zat te browsen.
Is dat nou die dame van de vakantie of een ander?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Die opmerking was voor de grap, ik zit er zeker voor serieuze doeleinden. Ik zou niet zo 1,2,3 kiezen om te gaan zwemmen op een eerste afspraakje, vandaar.
Maar goed, ze staat er op..
Ik zet het altijd in mijn eigen profiel... Ik ga meerdere keren per jaar naar Engeland en is wel makkelijk als mijn vriendin zich verstaanbaar kan maken bij mijn Engelse vrienden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef Klauz het volgende:
Wat is dit nu weer?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef Klauz het volgende:
Tja, je kunt wel bij iedere mening op fok roepen 'wat is dit nu weer' en het nutteloos vindenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer?
Ik vind het belangrijk dat mijn chick:
- een beetje kan koken, want ik eet graag, veel en divers
- niet preuts is
- open-minded is
- China, Spanje, Australie kan aanwijzen op de kaart
- een eigen sociaal leven heeft
- voor zichzelf kan zorgen
- tijdens het neuken ook een keer haar vinger in mijn reet steekt.
Kunnen de sites svp deze dingen opnemen in hun lay-out?
Uiteraard moet je dit iets anders zien dan Klauz het zegt. Het is wel degelijk mooi meegenomen om de gesproken talen op profielen te vermelden, maar om neer te zetten van "Spreekt goed Engels: Ja" is logischerwijs niet iets voor een datingsite.quote:
De meesten kunnen dat toch wel?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
De meid waar ik nu mee heen en weer mail typt zelfs nog foutloos Nederlands
Heb haar op geen enkele grove grammaticale fout kunnen betrappen
Mijn ervaring is dat het taalgebruik en de grammaticale kennis van de gemiddelde mens toch wel erg onder niveau is...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:55 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
De meesten kunnen dat toch wel?
Dat kan inderdaad. Vind het zelf nog wel meevallen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het taalgebruik en de grammaticale kennis van de gemiddelde mens toch wel erg onder niveau is...
Dat betekent dus gewoon dat dat nivo het gemiddelde is. Wat je vraagt/wilt is dus iemand die bovengemiddeld is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het taalgebruik en de grammaticale kennis van de gemiddelde mens toch wel erg onder niveau is...
Ik wil iemand die uniek isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dat betekent dus gewoon dat dat nivo het gemiddelde is. Wat je vraagt/wilt is dus iemand die bovengemiddeld is.
Kloptquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:22 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Zat mensen die pretenderen uniek te zijn, dus niet zo lastig toch?
Mijn ervaring leert me dat, hoe kommaneukerig ik ook ben, dat niks meer uitmaakt als ik iemand leuk vindquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ben daar zelf ook erg van, maar merk nu dat mijn date/vriendin(?) erg veel moeite heeft met jou/jouw bijvoorbeeld. Boeit ineens niks. Advies: niet op die kleine kutdingen selecteren. Effe vergeten. Kijken of de rest matcht en afspreken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert de me dat, hoe kommaneukerig ik ook ben, dat niks meer uitmaakt als ik iemand leuk vind
Ja tuurlijk, heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ben daar zelf ook erg van, maar merk nu dat mijn date/vriendin(?) erg veel moeite heeft met jou/jouw bijvoorbeeld. Boeit ineens niks. Advies: niet op die kleine kutdingen selecteren. Effe vergeten. Kijken of de rest matcht en afspreken.
Of types die ''me'' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken in plaats van ''mijn''...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, heb je gelijk in.
MaAr Op hEt moMeNt DaT IeManD iN DezE tRanT gAaT TyPEn (overdreven),
ben ik weg
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of types die ''me'' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken in plaats van ''mijn''...
Klik. Delete.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of types die ''me'' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken in plaats van ''mijn''...
Klik. Delete.
Dat vind ik persoonlijk erger dan de "occasional" typ- en grammaticale fouten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klik. Delete.
Geheel afhankelijk of ze hem daar neerlegde uit, nouja gewoon.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:47 schreef Loves het volgende:
Afknappen op typfouten? Weet je wat erg is.....
Als je vriendin (nu ex) Je hand op je borstkas legt, en zegt.. wat klopt je hart snel, wind ik je op?
En dat je dan moet zeggen.
Schat.. mijn hart zit aan de andere kant
Nee ze ging ook een hele discussie aan, dat daar het hart wel zatquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geheel afhankelijk of ze hem daar neerlegde uit, nouja gewoon.
Of echt bewust je hart wilde voelen kloppen.
Of d/t-fouten. Maar dan blijft er eigenlijk vrijwel niemand over.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klik. Delete.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of d/t-fouten. Maar dan blijft er eigenlijk vrijwel niemand over.
Nou, dat vind ik nog niet eens zo erg. Dat heb ik ook nog weleens. Maar dat ''me huis'', ''me fiets'', ''me leesboek met van die dikke kartonnen bladzijden''. Komt zo dom over, en da's jammer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of d/t-fouten. Maar dan blijft er eigenlijk vrijwel niemand over.
Zelf niet weten waar je hart zitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:47 schreef Loves het volgende:
Afknappen op typfouten? Weet je wat erg is.....
Als je vriendin (nu ex) Je hand op je borstkas legt, en zegt.. wat klopt je hart snel, wind ik je op?
En dat je dan moet zeggen.
Schat.. mijn hart zit aan de andere kant
Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Impossibruuu het volgende:
Als iemand nou echt nog in zo'n soort van BrEeZaH-taaltje typt, okee, maar je gaat toch niet iemand per definitie al afkeuren als er een paar spelfouten gemaakt worden?Mijn typevaardigheid wordt er ook niet bepaald beter op als ik nog om 3 uur 's nachts op de chat zit.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Rare reactie. Niet dat ik jou ken, maar hoop voor je dat je er weer verder meekomt, ervaring opdoet en wie weet. Hou ons op de hoogte!
PS: na 2 weken voorgesteld worden aan haar kinderen is ongebruikelijk...(of was jij dat niet?)
[..]
Hoezo? Ik heb die opvatting ook hoor. Geen Afrikanen en Aziaten.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nietIk ben wel een enorme spellingsnazi maar ik snap dat er veel mensen zijn die d/t-fouten maken. Dat is wat anders dan van die half gare SMS-taal.
Trouwens wel ooit eens met iemand op Paiq in een heel leuk gesprek geraakt omdat we allebei onze zinnen consequent met hoofdletters begonnen. Ook mee gedate, maar dat klikte dan weer minder
Bedoel je die popups bij kennismakingsspel? Dat heeft iedereen volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:12 schreef SilentChaos het volgende:
Oh, zelfs badoo vindt mij te kieskeurigHadden m'n vrienden toch gelijk
Ik doe al 2 weken ofzo over 90 views.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Bedoel je die popups bij kennismakingsspel? Dat heeft iedereen volgens mij.
Overigens, sinds een paar dagen krijg ik echt veel minder views via het kennismakingsspel. Ging vorige week nog wel 100 per dag door, maar heb nu pas 10 in 4 dagen of zoiets. Iemand dit dit probleem ook heeft? Of is het echt puur door het mooie weer & vakantie?
Nou ik heb serieus 1000 credits in weekje doorheen gekregen, en heb mijn criteria niet veranderd eigenlijk. Maar misschien heb je gelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik doe al 2 weken ofzo over 90 views.
Maar kan ms te maken hebben met je eigen zoekcriteria? Dat ze 'm daar op afstemmen? Dus als je heel wijd hebt gespecifieerd je sneller geviewed wordt dan wanneer je bv per se meisje van 21 wilt regelen uit schubbekutteveen?
Dat... dat trieste 'ik heb het niet nodig, ik wil gewoon even kijken en lachen naar de hopeloze mensen haha' gedoe.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo ''voor de grap?'' Je zit er toch om te daten neem ik aan? Doet me denken aan dat legioen aan figuren op RP die ''gewoon even kijken/ een beetje nieuwsgierig'' in hun profieltekst hebben staan.
Je bent op zoek, anders zit je er niet, simpel.
Dus je vriendin moet altijd maar mee?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 03:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zet het altijd in mijn eigen profiel... Ik ga meerdere keren per jaar naar Engeland en is wel makkelijk als mijn vriendin zich verstaanbaar kan maken bij mijn Engelse vrienden.
Eh..je doet zelf de aanzet hoor. En je stelt een rhetorische vraag. Wat had je dan verwacht? Het is best wel doorzichtig, wat je doetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:51 schreef Catch_me het volgende:
Is het vrij normaal op paiq dat vrouwen zelf over seks dingen beginnen? Om te voorkomen dat er een saai interview ontstaat maak ik er een soort spelletje van, zo van je moet kiezen: A of B. Ik begin dan luchtig en dan aan de hand van haar vragen stuur ik aan op een beetje intimiteit (zonder de woorden seks oid te noemen).
Gisteren kwam er eentje na 3 vragen al met 'voorspel of seks' en nog een paar vragen, ze vroeg nog net niet 'doggy, misso of cowgirl'
Ja, want jij wilt echt naast iemand wakker worden die je niet aantrekkelijk vindt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:46 schreef cassettebandje het volgende:
Nou, dat vind ik toch behoorlijk triest eigenlijk. Oppervlakkige doos...
Vergaande contact met 4 (dat dus inmiddels naar tel. is verplaatst en dates staan geplant). En dan nog ~ 5 actieve chats op Paiq/Badoo. Jouw 2 zijn ook al verdergaand? Ben ook benieuwd naar wat de hoeveelheden bij anderen zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:46 schreef cassettebandje het volgende:
Met hoeveel mensen tegelijk hebben jullie eigenlijk contact? 1, 2, 3, tientallen? Just wondering. Ik momenteel met 2.
Mee eens, ik denk ook dat dat bij mensen verschillend kan werken. Ik ben ook niet zo snel daarin. Jaa chemie..maar dat kan ook met iemand met wie je verder totaal niet matcht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:00 schreef Pvoesss het volgende:
Maar al is iemand niet helemaal je type dan kan dat nog wel komen.
Ook de verliefdheid
Omg, wat een drol ben jij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:51 schreef Catch_me het volgende:
Is het vrij normaal op paiq dat vrouwen zelf over seks dingen beginnen? Om te voorkomen dat er een saai interview ontstaat maak ik er een soort spelletje van, zo van je moet kiezen: A of B. Ik begin dan luchtig en dan aan de hand van haar vragen stuur ik aan op een beetje intimiteit (zonder de woorden seks oid te noemen).
Gisteren kwam er eentje na 3 vragen al met 'voorspel of seks' en nog een paar vragen, ze vroeg nog net niet 'doggy, misso of cowgirl'
Gebeurd wel vaker ja. Daar is Paiq voor apparently.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:51 schreef Catch_me het volgende:
Ik vind dit meer een beetje over komen als: OMG!!!! vrouwen praten ook over seks!! Nogal naïef dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:08 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker ja. Daar is Paiq voor apparently.
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind dit meer een beetje over komen als: OMG!!!! vrouwen praten ook over seks!! Nogal naïef dus
Edit: het stukje dat jij quote bedoel ik
Oh, zeker. Maar het is ontzettend onsexy, vind ik, om er zo naar toe te sturen. Daarbij zit de vrouw in kwestie waarschijnlijk ondertussen gewoon een online spelletje te spelen of met een vriendin te overleggen wat ze nu weer zal sturenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:23 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Ja dat is waar.Maar doelde meer op eigen ervaringen op Paiq.
Daar zal je absoluut gelijk in hebben. Maar ik stuur zelf een gesprek nooit de kant op die Catch_Me noemde.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh, zeker. Maar het is ontzettend onsexy, vind ik, om er zo naar toe te sturen. Daarbij zit de vrouw in kwestie waarschijnlijk ondertussen gewoon een online spelletje te spelen of met een vriendin te overleggen wat ze nu weer zal sturen.
Hoorde laatst zelfs dat vrouwen ook wel eens moeten poepen!!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind dit meer een beetje over komen als: OMG!!!! vrouwen praten ook over seks!! Nogal naïef dus
Hey als hun daarmee komen als ik de vraag stel: kussengevecht of kietelgevechtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Daar zal je absoluut gelijk in hebben. Maar ik stuur zelf een gesprek nooit de kant op die Catch_Me noemde.
Right.. Dat is interessant/leuk omdat?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Hey als hun daarmee komen als ik de vraag stel: kussengevecht of kietelgevecht
Nog een mooie van een andere site:
Catch_me: Wel kijken en niks sturen dat kan niet he!
Doos: Sorry, ik heb het momenteel heel druk. Terwijl iedereen geniet van de zomervakantie, ben ik fulltime aan het werk en vergeet ik vanalles nog te doen. Je was interessant maar als je zo licht geraakt bent, dan weer ik genoeg.
Omdat mensen alles té serieus nemen en deze persoon duidelijk wat nachtrust kan gebruiken. Er zat duidelijk een plagende ondertoon in zijn bericht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:29 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Right.. Dat is interessant/leuk omdat?
Oh ja, die opmerking was alleen om te trollen. Tuuuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Doos: Sorry, ik heb het momenteel heel druk. Terwijl iedereen geniet van de zomervakantie, ben ik fulltime aan het werk en vergeet ik vanalles nog te doen. Je was interessant maar als je zo licht geraakt bent, dan weer ik genoeg.
[ afbeelding ]
Dat kan ik begrijpen. Vind het plaatsen van de troll-afbeelding daarentegen weer overdreven though.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Omdat mensen alles té serieus nemen en deze persoon duidelijk wat nachtrust kan gebruiken. Er zat duidelijk een plagende ondertoon in zijn bericht.
Moet jij niet in KLB SC zijn met je metal kliekjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die opmerking was alleen om te trollen. Tuuuurlijk.
Het wordt pijnlijk duidelijk waarom jij vrijgezel bent.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:44 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Moet jij niet in KLB SC zijn met je metal kliekje?
Oh... ik dacht dat dat een soort signature was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:43 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen. Vind het plaatsen van de troll-afbeelding daarentegen weer overdreven though.
Succes!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb vrijdag mijn eerste date(via een relatiesite dan he
)
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hoorde laatst zelfs dat vrouwen ook wel eens moeten poepen!!!!![]()
![]()
Leuk zeg! Alvast veel plezier!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb vrijdag mijn eerste date(via een relatiesite dan he
)
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef Catch_me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat las ik ook ergens. Maar goed dat ik niet alles voor waar aanneem.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hoorde laatst zelfs dat vrouwen ook wel eens moeten poepen!!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:44 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Moet jij niet in KLB SC zijn met je metal kliekje?
Zie ook OP, Paiq, Knuz, Relatieklik zijn volledig gratis. Rest kan zowel gratis als betaald.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:55 schreef Paul het volgende:
Waar zitten de meeste van jullie op? Lijkt me wel weer eens leuk te kijken op 1 van die sites. Maar liever wel gratis.
Kun je niet gewoon beter op een gewone relatiesite je geluk beproeven? Wordt zo wel een beetje een langspeelplaat..daarbij is het ook niet zo vluchtig als Paiq.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:27 schreef VacaLoca het volgende:
Hm blijft beetje lastig met dat paiq select. Soms als je iemand accepteert als match, krijg je dat die ander jou ook nog moet accepteren, en dus ook paiq select heeft.
Maar als je iemand toevoegt en je krijgt dat niet te zien, dan weet je niet of die ander jou al met paiq select heeft geaccepteerd, en je dus al door de vleeskeuring bent, of dat diegene gratis lid is en nog niets kan zien.. en het weer afwachten is wat de reactie zal zijn als je foto verschijnt.
Zou handig zijn als ze aangeven dat iemand Select heeft, want paiq is met Select een ander soort site met een andere benadering dan het originele model. Maar ms. is conclusie tevens ook wel dat een profielensite beter geschikt is voor mij
Oh en met iets oudere foto waar ik mezelf er slechts redelijk op vind staan, met ook nog eens matige kleding en een zonnebril die door velen belachelijk werd gemaakt (jaja mensen uitten graag kritiek) ... scoor ik zowaar een 8.0 en 2 fotobewonderaars (na 13 stemmen). En met een foto die ik zelf leukst vind en er op mn best uitzie imo kwa kleding, uitstraling, gezond kleurtje, iets gespierder kwa postuur... een 7.2 met 0 fotobewonderaars na 21 stemmen
Die eerste foto is ook nog eens op het water met warm weer waar ik heel kansloos mn shirt nog aanheb omdat ik anders zo zou verbranden... terwijl je achter me wel blote rug ziet van iemand die wel de zon tot zich laat..
Aparte smaak hebben ze op paiqZou het soms met de achtergrond te maken hebben? (kroeg vs natuur/water)
Oh en match waar ik het gisteravond over had is nog wel online geweest zo te zien, dus was geen offlinecheat vooralsnog, maar echt bemoedigend was het alsnog niet hoe snel ze offline vloog na zien foto's
Thanks!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:31 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Succes!Wat is de planning qua activiteiten?
Heb het in dit geval gewoon over onduidelijkheid van een nieuwe feature van paiq. Paiq select is in feite andere insteek dan klassieke paiq. Maar je weet dus niet met welke van de 2 je match zit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon beter op een gewone relatiesite je geluk beproeven? Wordt zo wel een beetje een langspeelplaat..daarbij is het ook niet zo vluchtig als Paiq.
En voor wat betreft foto's: laat een paar goede (recente!) foto's van je maken/uitzoeken door een goede vriend.
Heb ik ook op knuz gehad en die foto op mijn fobo is daar ook een van. Zij maken een (goede) foto van je zoals je bent.
Die feature is niet het probleem in het stukje daarboven, hou het daar dan ook bijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Heb het in dit geval gewoon over onduidelijkheid van een nieuwe feature van paiq. Paiq select is in feite andere insteek dan klassieke paiq. Maar je weet dus niet met welke van de 2 je match zit.
En goede foto laten maken is idd iets waar ik al tijdje aan zit te denken, ook voor zakelijk gebruik enzoBijna alle foto's van me zijn met cheap ass camera's gemaakt, en vaak met flits. Goede foto laten maken is ook sowieso leuk. Aan andere kant wil ik wel een foto die afspiegelt zoals ik in persoon werkelijk uitzie, weinig nut als je IRL niet aan je foto kan voldoen
Apart wel eigenlijk.. is een gewone foto uit het dagelijks leven niet veelzeggender dan eentje uit een fotoshoot?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die feature is niet het probleem in het stukje daarboven, hou het daar dan ook bij
Toen ik net begon met daten was ik een beetje nerveus voor de eerste ontmoeting met iemand. We hebben toen een elkaar de lelijkste foto's van onszelf gestuurd. Was echt heel grappigMaw: het maakt niet ui-huit
En een goede foto hebben die met zorg is gemaakt zegt wel wat hoor, op een datingsite. Vrouwen letten daar over het algemeen echt op.
Dat laatste vooral. Hoeven ook niet allemaal van dat soort foto's te zijn. En je profieltekst (bij een relatie site dan) is ook best belangrijk. Echt, laten lezen door vrienden helpt. Zo heb ik op relatieklik inmiddels veel minder cliché's erin staan. Krijg er regelmatig een leuke reactie op.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Apart wel eigenlijk.. is een gewone foto uit het dagelijks leven niet veelzeggender dan eentje uit een fotoshoot?Of gaat het om het aspect dat je er zorg in gestopt hebt?
Bij mij 1 iemand waar ik veel heen en weer mail, maar na een ontmoeting denk ik toch dat dit hem niet is. Compleet geen klik wat mij betreft. Wel jammer, want het is wel een aardig persoon. Verder wel nog 2 waarbij het contact nog heel pril is.quote:Vergaande contact met 4 (dat dus inmiddels naar tel. is verplaatst en dates staan geplant). En dan nog ~ 5 actieve chats op Paiq/Badoo. Jouw 2 zijn ook al verdergaand? Ben ook benieuwd naar wat de hoeveelheden bij anderen zijn.
Grappig, zelf vind ik profi foto's altijd een minpuntje. Alsof ik iemand alleen leuk zou vinden als ze er op haar allerbest op staat. Vind spontane foto's uit het dagelijks leven veel leuker.quote:En een goede foto hebben die met zorg is gemaakt zegt wel wat hoor, op een datingsite. Vrouwen letten daar over het algemeen echt op.
Das waar maar hadden het over foto's met grove pixels waarop je iemand niet goed kunt zien. Gemaakt door een fotograaf kan ook nog ja, maar ik doelde meer op vrienden die dat een beetje kunnen. Ik zie er zelf ook leuker en meer als mezelf uit door een op een onbewaakt goed geschoten foto van een vriend dan op een foto waarbij ik me in allerlei bochten wring om mijn arm uit beeld te houden als ik em zelf maakquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:44 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Grappig, zelf vind ik profi foto's altijd een minpuntje. Alsof ik iemand alleen leuk zou vinden als ze er op haar allerbest op staat. Vind spontane foto's uit het dagelijks leven veel leuker.
Ah okay. Da's al helemaal niets nee.quote:Das waar maar hadden het over foto's met grove pixels waarop je iemand niet goed kunt zien.
Dat heb ik ook, van de foto waar ik het leukste op sta had ik niet eens door dat ie gemaakt werd, al heb ik ook wel zelfgemaakte foto's waar mensen enthousiast op reageren.quote:Gemaakt door een fotograaf kan ook nog ja, maar ik doelde meer op vrienden die dat een beetje kunnen. Ik zie er zelf ook leuker en meer als mezelf uit door een op een onbewaakt goed geschoten foto van een vriend dan op een foto waarbij ik me in allerlei bochten wring om mijn arm uit beeld te houden als ik em zelf maak
Waarom woon je helemaal in Drenthe dan? ;-)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:15 schreef eefje801 het volgende:
Toch wel een record, na berichtje terug op een berichtje op relatieklik nu al een verwijzing naar een dateLeuk type, wéér ver weg.. Ik ga verhuizen!
Ik ben aan het Drenthenierenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:17 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Waarom woon je helemaal in Drenthe dan? ;-)
Ha ha, valt mee hoor. De sms-er werd naarmate de smsjes groeiden steeds minder leuk. Gewoon niet mijn type. Rustig, niks mis mee maar volgens mij was het sms-en behalve zijn werk zijn enige tijdsbesteding. Dus tja, het was allemaal wat beklemmend, kun je nagaan hoe dat in het echt is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef cassettebandje het volgende:
Wauw, jij gaat snel te werk. De sms-er is dus al afgeschreven? Ik heb denk ik nog nooit binnen een dag afgesproken. Vond binnen een week al heeeel snel, maar die was dan ook wel heel leuk.![]()
Kan ik me voorstellen, ik maakte het ook al op uit je vorige berichten. Soms heb je dat.quote:Ha ha, valt mee hoor. De sms-er werd naarmate de smsjes groeiden steeds minder leuk. Gewoon niet mijn type. Rustig, niks mis mee maar volgens mij was het sms-en behalve zijn werk zijn enige tijdsbesteding. Dus tja, het was allemaal wat beklemmend, kun je nagaan hoe dat in het echt is.
Maar toch bleef het daarbij?quote:Ik heb wel eens binnen een avond afgesproken, zelfs. Was erg leuke date ook.
Ik heb er nu 2 gehad met 9 dagen ertussen en dat was me eigenlijk te snel op elkaar. Ik ben nog niet helemaal bijgekomen van de teleurstelling van vorige week. Met haar heb ik ook nog fijn contact trouwens. Stiekem hoop ik dat ze alsnog het licht gaat zien (ze wilde nog wel eens afspreken, maar dan zonder romantische bijbedoelingen), maar ik houd mezelf ook niet voor de gek.quote:Meestal één week ertussen ongeveer. Heb van het verleden geleerd
Ik gooi wat lijntjes uit en ik ben nu me nu vooral aan het oriënteren op andere datingsites.quote:Jammer dat het niet wat was!
Nu dus weer een aantal leuke contacten?
All right, het komt dan vast wel goed. Mag ik hieruit opmaken dat je op mannen valt?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:38 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Bij mij 1 iemand waar ik veel heen en weer mail, maar na een ontmoeting denk ik toch dat dit hem niet is. Compleet geen klik wat mij betreft. Wel jammer, want het is wel een aardig persoon. Verder wel nog 2 waarbij het contact nog heel pril is.
Klopt, het is ook geen oordeel maar ik denk dat een ander type beter bij hem zou passen dan ik, laat ik het zo zeggen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:34 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ik maakte het ook al op uit je vorige berichten. Soms heb je dat.
[..]
Maar toch bleef het daarbij?
[..]
Ik heb er nu 2 gehad met 9 dagen ertussen en dat was me eigenlijk te snel op elkaar. Ik ben nog niet helemaal bijgekomen van de teleurstelling van vorige week. Met haar heb ik ook nog fijn contact trouwens. Stiekem hoop ik dat ze alsnog het licht gaat zien (ze wilde nog wel eens afspreken, maar dan zonder romantische bijbedoelingen), maar ik houd mezelf ook niet voor de gek.
[..]
Ik gooi wat lijntjes uit en ik ben nu me nu vooral aan het oriënteren op andere datingsites.
Ondertussen moet ik die vorige nog even duidelijk maken dat het wat mij betreft geen vervolg hoeft te krijgen. Verbaasd me eigenlijk dat zij wel meer wil, want het was allemaal uiterst moeizaam wat mij betreft.
Haha, nee. Ik bedoelde 'hem' als in deze situatie. Ik ben een enorme vrouwenfan!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:35 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
All right, het komt dan vast wel goed. Mag ik hieruit opmaken dat je op mannen valt?
Ah, je bent echt een ervaringsexpert als ik dat zo lees. Die date had geen lang vervolg of ben je echt al jaren aan het daten?quote:Nee, daar bleef het niet bij
Over die date die je wilt afkappen en die nog eens wil daten: mijn ervaring na een tijdje daten is dat het niet altijd de eerste date al klikt. Ik geloof ook niet zo in dé klik. Heel soms heb ik dat wel maar zelfs dan geef je het niet gelijk aan jezelf toe. Als ik nog onzeker erover ben spreek ik gerust een tweede keer af. Misschien is dat meer vrouwen eigen?
Ik heb wel regelmatig leuke contacten (online) maar spreek lang niet met iedereen af. Ik herken dat wel, van te kort op elkaar afspreken. Ligt een beetje aan hoe het ging. Als ik een date had met wie het niet klikte dan is het geen probleem. Maar zit ik met mijn hoofd nog bij een ander dan vind ik het ook niet helemaal eerlijk naar mijn date toe.
Nou..ervarings"expert" wel misschien maar date nog niet zo lang. Heb het jaren terug een keer geprobeerd en vond het niets toen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:49 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ah, je bent echt een ervaringsexpert als ik dat zo lees. Die date had geen lang vervolg of ben je echt al jaren aan het daten?
En wat die date van mij betreft: ik snap dat er niet meteen een klik hoeft te zijn. Die was er bij mijn eerste date ook niet, maar daarbij had ik wel zoiets van 'het kan misschien nog komen als we elkaar vaker zien'. Bij deze date had ik dat helemaal niet. Ik voelde echt geen enkele connectie en heb niet het idee dat ik haar echt leuk zou kunnen gaan vinden. Dus het wordt een slecht nieuwsgesprekje...
Momenteel heb ik even geen enkele date in de planning, maar na 3 dates in grofweg anderhalve maand ben ik wel een stuk wijzer geworden moet ik zeggen. Heb ook gemerkt dat ik alleen moet daten als ik iemand echt al leuk lijk te vinden en dat er vooraf ook meer contact moet zijn geweest dan alleen een paar mailtjes heen en weer (sms-en, chatten voegt toch wel iets toe voor de beleving). En dat het handig is een afspraak achter de hand te hebben voor als de date niet helemaal bevalt.
Ik twijfel daar ook over, maar ben hiermee begonnen nadat een date met een meisje dat ik irl kende niets werd (ze bleek al een vriend te hebben...).quote:Sinds eind vorig jaar me weer eens op het online pad begeven. En ik twijfel nog steeds of ik niet beter gewoon in het echt iemand tegen het lijf kan lopen. Maar inderdaad inmiddels een date of tien erop zitten. Soms een paar dates per persoon, soms totaal geen klik, een fling en that's itIk denk ook niet dat er een aantal dates is dat je moet aflopen of dé manier om te daten. Zolang het maar goed voelt voor jezelf.
Ah, nee dat klinkt inderdaad niet als iemand die je dan vaker wilt zien. Nooit leuk, zoiets maar wel goed dat je er gewoon duidelijk in bent. Kunnen veel mannen (én vrouwen) nog wat van leren.
Ja klopt, er moet wel iets zijn wat je erg aanspreekt, behalve interesses en aantrekkingskracht. Kan soms inderdaad verhelderend zijn als je wat hebt gechat eerst. Da's waar, je hebt bij het online gebeuren toch vaak meerdere contacten lopen. Ik merk wel bij mezelf dat ik voor het "het gras is altijd groener" - effect wil waken. Dat is weer het nadeel, vind ik.
Herkenbaar allemaal hoor. Ben in de eerste instantie gaan daten (toen ik er snel genoeg van had) na een lange relatie. Deze keer sta ik er wel anders in, het móet niet maar zou leuk zijn, zeg maar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ik twijfel daar ook over, maar ben hiermee begonnen nadat een date met een meisje dat ik irl kende niets werd (ze bleek al een vriend te hebben...).
En dat duidelijk zijn vind ik best moeilijk hoor. Voor mij is het duidelijk, maar zij begint meteen over de volgende date. Dat vind ik dan wel weer frustrerend en lullig... en ik baal er ook wel van, want vorige keer waren de rollen omgedraaid.
"Het gras is altijd groener"-gevoel ken ik wel, maar dat kan ik ook wel vermijden door niet teveel contacten tegelijk te onderhouden als ik iemand echt leuk vind (dan gaan die andere contacten op een lager pitje). Ik heb nu nog het gevoel dat het gras het groenst was bij die date die ik heel leuk vond, maar dat slijt gelukkig al wel. Verder zitten er op Lexa ook weer niet zoveel vrouwen wiens profiel me echt aanspreekt, dus dat scheelt al. Heb trouwens uit nieuwsgierigheid ook maar een profiel aangemaakt bij Relatieklik, wist niet dat dat gratis was.
Okcupid is vooral leuk en lachen om de testjes en vragen, wat mij betreft. Heb daar werkelijk nog nooit een serieus contact gevonden. Wel leuke gesprekken gehad op de chat met mensen aan de andere kant van de wereldbol. Dat is dan wel weer grappig daaraan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Wat zijn de meningen over OKcupid eigenlijk? Ik ken een shemale die daar jongens vandaan haalt en niet in eerste instantie duidelijk is over zijn/haar echte geslacht.. Dus ik durf het haast niet aan.
Ah, van mij hoeft het ook niet, maar ik zou het wel heel graag willen zeg maar. Heb ook wel een lange relatie achter de rug en ik mis dat toch wel. Maar ik hoef ook niet tegen elke prijs een vriendin, ben ook weer niet het type dat niet alleen kan zijn zeg maar.quote:Herkenbaar allemaal hoor. Ben in de eerste instantie gaan daten (toen ik er snel genoeg van had) na een lange relatie. Deze keer sta ik er wel anders in, het móet niet maar zou leuk zijn, zeg maar.
Herkenbaar verhaal. Weet je wat mij helpt? Als iemand niet met mij wil zijn wil ik daar dus ook helemaal niet mee zijn en dan klikt (aargh!) het dus ook niet.
Ja kloptHet nadeel op relatieklik is dat je maar één keer die psychologische test kan doen.
Oh, gevoel kun je niet altijd sturen natuurlijk. Maar het is voor mij een goede manier om er afstand van te nemen. Rationaliseren en weer verder gaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:27 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ah, van mij hoeft het ook niet, maar ik zou het wel heel graag willen zeg maar. Heb ook wel een lange relatie achter de rug en ik mis dat toch wel. Maar ik hoef ook niet tegen elke prijs een vriendin, ben ook weer niet het type dat niet alleen kan zijn zeg maar.
En dat wat je schrijft is wel een handig zelfbeschermingsmechanisme! Werkt dat echt altijd zo? Ik kan best hoteldebotel raken van iemand die helemaal niets van mij wil in dat opzicht.
Heb me ook geregistreerd op relatieklik, nu maar hopen dat ik geen gekke dingen heb aangeklikt in die test. ;-)
Rationaliseren doe ik ook hoor, maar het duurt soms even voordat ik daar toe in staat ben.quote:Oh, gevoel kun je niet altijd sturen natuurlijk. Maar het is voor mij een goede manier om er afstand van te nemen. Rationaliseren en weer verder gaan
Leuk, wat gaan jullie doen? Wees gewoon jezelf en geinteresseerd in haar, dat helpt al wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
Nou heb ik morgen een date via paiq. Ik weet dus echt niet wat ik moet doen he. De laatste date is alweer 5 jaar geleden.
Enige tips, of dingen wat not done zijn?
We gaan wat drinken op een terras. Elkaar een beetje aftasten. Op de chat ging het leuk iig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:39 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Leuk, wat gaan jullie doen? Wees gewoon jezelf en geinteresseerd in haar, dat helpt al wel.
Ik heb voor nu iig even een quick fix gedaan door iig even foto's door photoshop te halen... niet mezelf omgetoverd in Brad Pitt ofzo, zo goed kan ik niet photoshoppenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Hoeven ook niet allemaal van dat soort foto's te zijn. En je profieltekst (bij een relatie site dan) is ook best belangrijk. Echt, laten lezen door vrienden helpt. Zo heb ik op relatieklik inmiddels veel minder cliché's erin staan. Krijg er regelmatig een leuke reactie op.
Nou, de openingszin van ene 'Jan' was of ie me mocht bellenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef eefje801 het volgende:
Ja hoorrrr...die man op relatieklik vraagt of ik thuis een kopje koffie kom doen. Tuuuurlijk.. not!
Vond het al zo snel gaan, ik ga morgen lekker in het zonnetje zitten
Nou ja, vandaag was het hier de hele dag zonnig..dus ik ben een béétje bang dat we morgen onweer hebben. Vroeg opstaan dus, misschien een kleine kansquote:
Ha ha! De hormonen draaien weer overuren nu de zon schijnt. Hij zei er ook nog bij: ik heb tóch vakantie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:25 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Nou, de openingszin van ene 'Jan' was of ie me mocht bellen![]()
De msn-ers was ik al aan gewend maar zonder 'hoi' dit vragen
Tandenborstel al ingepaktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha! De hormonen draaien weer overuren nu de zon schijnt. Hij zei er ook nog bij: ik heb tóch vakantie.
Welja, ik blijf gelijk de hele week wel
Whaha, sinds het "tandenborstel"verhaal doe ik dat maar niet meer want dat is niet romantischquote:
Er begon er vanavond ook eentje over dvd-tje kijken. Ja prima. Ik hier en hij daar maar eerste kennismaking doe ik dat ook niet hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:32 schreef VacaLoca het volgende:
1e date thuis zou ik nooit voorstellen. Gewoon terrasje of bij slecht weer een leuke loungebar. Maar goed wat weet ik er van
Laat ik het zo zeggen dat er hier echt wel sprake was van een uitnodiging tot "koffie drinken".quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:32 schreef VacaLoca het volgende:
1e date thuis zou ik nooit voorstellen. Gewoon terrasje of bij slecht weer een leuke loungebar. Maar goed wat weet ik er van
Mensen delen wel meer dan alleen een tandenborstel hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Whaha, sinds het "tandenborstel"verhaal doe ik dat maar niet meer want dat is niet romantischvolgens het merendeel hier. Ik denk dat ik wel een bloemetje meeneem voor zijn moeder, vindt ie vast leuk
Johquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:36 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Mensen delen wel meer dan alleen een tandenborstel hoor
Lekker luchtje op, geen kloffie aan waarin je er uitziet als een bohemien, grapjes maken want dat vinden ze leuk, maar wel met mate en niet al te oubollig, belangstelling tonen als ze wat zegt en wat enthousiasme ten berde brengen. Maar vooral normaal blijven doen. Wek 'r interesse.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
Nou heb ik morgen een date via paiq. Ik weet dus echt niet wat ik moet doen he. De laatste date is alweer 5 jaar geleden.
Als je iemand leuk vindt, is dat nogal een probleem. Mensen veranderen in een andere soort zodra ze iemand leuk vinden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lekker luchtje op, geen kloffie aan waarin je er uitziet als een bohemien, grapjes maken want dat vinden ze leuk, maar wel met mate en niet al te oubollig, belangstelling tonen als ze wat zegt en wat enthousiasme ten berde brengen. Maar vooral normaal blijven doen. Wek 'r interesse.
Ik zeg toch ook niet dat hij erin moet báden, wel?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:57 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Als je iemand leuk vindt, is dat nogal een probleem. Mensen veranderen in een andere soort zodra ze iemand leuk vinden.
Oh.. en dat lekkere luchtje hoeft niet in één keer over je lijf heen gegoten te worden. Ik ben werkelijk een keer gewoon misselijk geworden van iemand zijn parfum
And it all goes downhill from there... Het blijft een vrouw; als ze er op de eerste date al niet verzorgd uitziet, gaat dat de tweede date ook niet ineens op magische wijze gebeuren want ---> hij vindt me toch al leuk.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:15 schreef cassettebandje het volgende:
Er verzorgd uitzien is inderdaad wel een ding. En lijken op je foto's ook wel. Mijn eerste date was dus best onverzorgd en leek niet echt op haar foto's (die waren al een paar jaar oud). Ik dacht zelfs nog van 'dit is een test om te zien of ik haar ook nog leuk vind als ze er op haar slechts uitziet'...
*schopt Eefje die kant op*quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef eefje801 het volgende:
Ja hoorrrr...die man op relatieklik vraagt of ik thuis een kopje koffie kom doen. Tuuuurlijk.. not!
Vond het al zo snel gaan, ik ga morgen lekker in het zonnetje zitten
Ehh....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat er hier echt wel sprake was van een uitnodiging tot "koffie drinken".
Hoe oud ben jij en hoe oud is hij?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:40 schreef Wildervankstertje het volgende:
Van gisteravond 21u tot vannacht een uur of 2 met degene die ik via paiq heb leren kennen aan het chatten geweest via msn. Begin `m steeds leuker te vinden
Goede vriend van me raadde het me meteen af om verder contact te houdenVolgens hem is mijn "toekomstige date" te oud voor mij.
Ik 27 en hij 33, hij is 5 jaar en 10 maanden ouder dan ik. Valt mee vind ik zelf.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij en hoe oud is hij?
Wtf, dat is haast niets.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:44 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik 27 en hij 33, hij is 5 jaar en 10 maanden ouder dan ik. Valt mee vind ik zelf.
En dan te oud?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:44 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik 27 en hij 33, hij is 5 jaar en 10 maanden ouder dan ik. Valt mee vind ik zelf.
Haast niksquote:Op zondag 29 juli 2012 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, dat is haast niets.Is hij jaloers of zo?
Nee niks geworden, had erge problemen, praatte telkens over z`n ex. En hij wilde graag nog een keer vader worden, hij wist dat een kind samen met mij nooit zal gebeuren.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dan te oud?Ik date met iemand die negen jaar ouder is dan ik
maar ik date altijd met mannen die (veel) ouder zijn dan ik
Weer aan 't daten trouwens Wildervankstertje? Niet goed afgelopen met de vorige dus?
Nee, hij heeft zelf altijd vriendinnen van hooguit 2 jaar jonger of ouder, groter leeftijdsverschil is niet goed vindt hij.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, dat is haast niets.Is hij jaloers of zo?
Dan lijkt het me dat het probleem eerder bij hem ligt dan bij jou of die man op paiqquote:Op zondag 29 juli 2012 11:50 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zelf altijd vriendinnen van hooguit 2 jaar jonger of ouder, groter leeftijdsverschil is niet goed vindt hij.
Dat is het zusje van de sms-erquote:Op zondag 29 juli 2012 10:23 schreef -Splash- het volgende:
Iemand via knuz stuurde mij gisteren een bericht. En nu deze ochtend weer. Is ze een dagboek aan het bijhouden voor me?Ook echt opvolgende berichten.
Hee,da's leuk Satijn! Al een tweede date afgesproken?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:40 schreef Satijn het volgende:
Gisteravond nieuwe eerste date met paiqer. Lovely zomeravond gehad!Smaakt naar meer!
'To Be Continued'
Daar lijkt me helemaal niets mis mee. De hoeveel relaties waarbij zo'n 'groot' verschil niet uitmaakte is eindeloos... Dus vooral niet naar die vriend luisteren...quote:Op zondag 29 juli 2012 11:44 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik luister ook zeker niet naar `m. Inmiddels alweer een paar uurtjes met mijn paiq contact aan het chatten geweest en vanavond ook weer :-) Klikt erg goed. Tenminste via msn.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:37 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Daar lijkt me helemaal niets mis mee. De hoeveel relaties waarbij zo'n 'groot' verschil niet uitmaakte is eindeloos... Dus vooral niet naar die vriend luisteren...
Een beetje jammer weer. Date was niet op de afgesproken plekquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
Je had geen tel. nummers uitgewisseld?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een beetje jammer weer. Date was niet op de afgesproken plek![]()
Of...we zijn elkaar misgelopen, maar dat is denk ik valse hoop.
Stom genoeg niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:26 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je had geen tel. nummers uitgewisseld?
Hm vervelend, naja hopen dat als je elkaar weer spreekt het een groot en achteraf grappig misverstand is geweest wat meteen ijs breekt voor de 2e pogingquote:
Ik had alweer een berichtje achter gelaten op paiqquote:Op zondag 29 juli 2012 15:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm vervelend, naja hopen dat als je elkaar weer spreekt het een groot en achteraf grappig misverstand is geweest wat meteen ijs breekt voor de 2e poging
quote:Op zondag 29 juli 2012 10:23 schreef Dionysiou het volgende:
Altijd leuk om al die dating en contact ervaringen te lezen
Wat balen zeg! Idd toch even nummers uitwisselen de volgende keer. Hoop dat je wat hoort.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik had alweer een berichtje achter gelaten op paiqdus wie weet
Ha ha!quote:Op zondag 29 juli 2012 15:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Misschien was Linda de date in kwestie?
Dan moet er weer een actie op touw worden gezet zoals voor die ene meid die toen voor niks ergens stond. Of is dat een urban legend van fok?quote:
voor mij een vraag, voor jou een weet..quote:Op zondag 29 juli 2012 15:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Misschien was Linda de date in kwestie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |