abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114665545

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Alternatief Daten
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

En... ook gemeet! In augustus willen we graag een meet houden voor dit topic, drankje doen, missschien ook een hapje of even stappen, beetje centraal in Nederland. Er is inmiddels een besloten facebookpagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn alleen eten bij iemand thuis.

Update: De voorgestelde meetdatum: Zaterdag 18 augustus

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg25104391.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpg bill.JPGmorera.jpg
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_114665723
Zijn er nog plaatsen voor die meet in augustus?
pi_114665814
"hetro" :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_114665871
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:13 schreef Fascination het volgende:
"hetro" :')
was daar mis mee?
pi_114665885
quote:
4s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:15 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

was daar mis mee?
:').
pi_114665919
boos omdat ik geen hetero schrijf?

En kan het niet eens aanpassen zie ik :P
pi_114667235
quote:
4s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:11 schreef CecilBDemented het volgende:
Zijn er nog plaatsen voor die meet in augustus?
Je kunt je aanmelden bij eefje801 of perzephone (of via FB geloof ik).
pi_114667722
Ik ben toch maar een paar gesprekjes af aan het kappen nu. :P Ik heb dus gisteren een geweldig leuke avond/date gehad en zaterdag ga ik dus weer iets met die meid doen. Ik heb maar open kaart gespeeld met de andere dames waar ik dus nog mee aan de praat was. Daten met anderen ga ik immers toch niet meer gezien die ene meid potentieel relatie-materiaal is. Lijkt me wel zo eerlijk. ;) Een van die meiden werd net echter gewoon kwaad op me. :D
pi_114667960
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:17 schreef Impossibruuu het volgende:
Ik ben toch maar een paar gesprekjes af aan het kappen nu. :P Ik heb dus gisteren een geweldig leuke avond/date gehad en zaterdag ga ik dus weer iets met die meid doen. Ik heb maar open kaart gespeeld met de andere dames waar ik dus nog mee aan de praat was. Daten met anderen ga ik immers toch niet meer gezien die ene meid potentieel relatie-materiaal is. Lijkt me wel zo eerlijk. ;) Een van die meiden werd net echter gewoon kwaad op me. :D
Na één date de rest afgekapt? Da's best vroeg. Nu maar hopen dat zij er net zo instaat als jij...

De rest had je nog geen dates mee gehad?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_114668771
Sorry, waarom zou ik moeilijk doen? Ik vind het gewoon allemaal wat te snel gaan, en bij mijn weten ga je een relatie samen aan. Hij ziet dat anders (een berichtje met "nu je mijn vriendin bent ..."), voor hem is dit het. Ik voel me vrij snel op mijn gemak bij iemand, maar dat betekend nog niet dat ik direct mijn hele leven wil delen. Die ervaring heb ik opgedaan, dat weet ik van mijzelf. Dan kan het evengoed goed voelen en fijn zijn, maar ik wil zekerder zijn dat het goed is. Het is toch niet zo raar dat ik rustig aan wil doen dan? Ik krijg het hem alleen niet duidelijk gemaakt, hij blijft heel erg in zijn eigen beredenering hangen. Vind ik niet heel positief...
pi_114668835
Aah je hebt het wel veel over ik..
Maar bepaalde keuzes zijn toch aan hem om die te maken.
Dat het jou te snel gaat dat snap ik en dat hij vriendin zegt en dat je dit niet kan waarderen ook.
Maar als hij nu zijn profiel wil verwijderen is dat toch zijn keus en zijn leven..
Hij hoeft niet zekerder te zijn dat is dan toch prima?
pi_114668901
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 02:09 schreef Pvoesss het volgende:
Aah je hebt het wel veel over ik..
Maar bepaalde keuzes zijn toch aan hem om die te maken.
Dat het jou te snel gaat dat snap ik en dat hij vriendin zegt en dat je dit niet kan waarderen ook.
Maar als hij nu zijn profiel wil verwijderen is dat toch zijn keus en zijn leven..
Hij hoeft niet zekerder te zijn dat is dan toch prima?
oh hij mag best zijn profiel verwijderen hoor, dat is het punt niet. Alleen dat hij denkt dat dit het is zonder echt goed met mij erover gesproken te hebben.
  donderdag 26 juli 2012 @ 06:59:08 #13
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114671096
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 02:14 schreef maen het volgende:

[..]

oh hij mag best zijn profiel verwijderen hoor, dat is het punt niet. Alleen dat hij denkt dat dit het is zonder echt goed met mij erover gesproken te hebben.
Maar wat vind je nou van hem? Los van dat?
  donderdag 26 juli 2012 @ 08:38:26 #14
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114671753
Na 3 dagen en een hoop berichten (alhoewel, stuk of 5?) naar verschillende dames te hebben gestuurd, eindelijk eentje die zo vriendelijk is antwoord te geven :9
Leuk antwoord ook nog, ze is geïnteresseerd in me (en ik in haar natuurlijk ;)). Dus voorlopig nog niet uitgepraat (hoop ik). *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_114672624
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 06:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maar wat vind je nou van hem? Los van dat?
Leuke jongen, kan het goed met hem vinden. Wil hem graag beter leren kennen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:12:20 #16
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114673417
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 09:33 schreef maen het volgende:

[..]

Leuke jongen, kan het goed met hem vinden. Wil hem graag beter leren kennen.
Hmm ik denk wel dat je hem dat duidelijk moet maken hoor. Als je nog niet echt sterke gevoelens voor hem hebt. Kan anders best pijnlijk worden. Kijk, dat hij gelijk die datingsite stopt etc. daar heb je verder niks over te zeggen. Sommige mensen zijn gewoon zo, verschillend tempo en alles. Maar dat je er nog niet uit bent zou ik wel wat duidelijker aangeven aan hem.
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:19:28 #17
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_114673604
Gisteren date gehad. Was heel gezellig maar verder niks. We gaan nog wel een x afspreken om iets leuks te doen maar verder niks. Hebben er beide vrede mee.
pi_114673698
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hmm ik denk wel dat je hem dat duidelijk moet maken hoor. Als je nog niet echt sterke gevoelens voor hem hebt. Kan anders best pijnlijk worden. Kijk, dat hij gelijk die datingsite stopt etc. daar heb je verder niks over te zeggen. Sommige mensen zijn gewoon zo, verschillend tempo en alles. Maar dat je er nog niet uit bent zou ik wel wat duidelijker aangeven aan hem.
ja, naar mijn idee had ik dat echt al wel paar keer gezegd, maar het lijkt niet door te dringen.

Volgende week maar weer even erover praten, via telefoon is ook niet echt alles.
pi_114673803
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:22 schreef maen het volgende:

[..]

ja, naar mijn idee had ik dat echt al wel paar keer gezegd, maar het lijkt niet door te dringen.

Volgende week maar weer even erover praten, via telefoon is ook niet echt alles.
Telefoon is het zelfde als sms.
Mensen moet de emotie kunnen zien, om het juiste beeld te vormen.
Ik kan zeggen dat ik van je hou, maar als je mijn emotie erbij ziet heb je gouw door dat het meer of minder dan dat is.
Een 1 op 1 gesprek zal hem duidelijkheid verschaffen.
Komt wel goed maen
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:39:46 #20
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_114674120
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:17 schreef Ronaldsen het volgende:
BeamofLight zal me wel weer uitlachen, maar ik heb weer een mogelijke date, whatsapp nummers uitgewisseld. Even afwachten wat het wordt :)
Rare reactie. Niet dat ik jou ken, maar hoop voor je dat je er weer verder meekomt, ervaring opdoet en wie weet. Hou ons op de hoogte!
PS: na 2 weken voorgesteld worden aan haar kinderen is ongebruikelijk...(of was jij dat niet?)

quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je neukt per definitie geen getinte vrouwen? Dat gaat wel ver.
Hoezo? Ik heb die opvatting ook hoor. Geen Afrikanen en Aziaten.
pi_114675115
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Rare reactie. Niet dat ik jou ken, maar hoop voor je dat je er weer verder meekomt, ervaring opdoet en wie weet. Hou ons op de hoogte!
PS: na 2 weken voorgesteld worden aan haar kinderen is ongebruikelijk...(of was jij dat niet?)

[..]

1x een date gehad, op haar profiel stond geen kinderen wel een kinderwens.
komt ze daaraan met een kleine, ik zeg hey is dat je neefje?
nee ik heb een kindje maar wilde het je persoonlijk vertellen.
OK, daarna zij ze doodleuk, mijn 2e kindje wil ik graag van jou :+

was er 1 van knuz. Ze was hevig gepikeerd dat ik een afwijzend antwoord gaf.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:14:56 #22
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114675123
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:22 schreef maen het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is toch het duidelijkst. Ook overmatig enthousiasme kan in praktijk best nog meevallen. Niet te druk over maken, vooral.
Maar herken het wel een beetje want de sms-er is nu vooraf ook al zo enthousiast en smst me helemaal plat. Ik ben daar gewoon niet zo van, helemaal niet als ik iemand nog niet eens heb ontmoet.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:46:59 #23
242666 BeamofLight
pi_114676111
quote:
4s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

1x een date gehad, op haar profiel stond geen kinderen wel een kinderwens.
komt ze daaraan met een kleine, ik zeg hey is dat je neefje?
nee ik heb een kindje maar wilde het je persoonlijk vertellen.
OK, daarna zij ze doodleuk, mijn 2e kindje wil ik graag van jou :+

was er 1 van knuz. Ze was hevig gepikeerd dat ik een afwijzend antwoord gaf.
Op de 1e date aankomen met een kind, for real?

Die ken ik nog niet...
pi_114676357
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:46 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Op de 1e date aankomen met een kind, for real?

Die ken ik nog niet...
Ja op knuz maak je rare dingen mee.
om die reden ben ik redelijk selectief geworden op die site.
openingszinnen in de vorm van jij wordt de vader van mijn eerste kind.
door een dame met de naam Klaske (is Friese naam) zijn mij ook niet onbekend.
pi_114676562
Lol ik had 1 kind, en was single en ik snap wel dat ze het moeilijk vinden om te vertellen.
Maar je kind mee gaan nemen is wel heul weird.
pi_114676832
Momenteel knap ik af op een vrouw met kind. Over een paar jaar waarschijnlijk niet meer.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:13:03 #27
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114676913
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:10 schreef Comp_Lex het volgende:
Momenteel knap ik af op een vrouw met kind. Over een paar jaar waarschijnlijk niet meer.
Je weet dan in ieder geval 1 ding zeker: Ze is geen maagd meer :Y)

Maar idd, ik weet precies wat je bedoelt. Is voor mij ook wel een no-no momenteel.
pi_114677019
Tja, als je al niet open en eerlijk bent over de essentialia in het leven.
pi_114677282
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:13 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Haha :D
Dat is een punt waar ik totaal niet over in zou zitten :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:32:55 #30
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114677485
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:13 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Oei... met zulke opmerkingen maak je heel wat gelovigen boos.....
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_114679101
Dames met kinderen... Mja... Vaak zit er dan nog zo'n aanhangsel van een vervelende ex bij en het beperkt je enorm in je vrijheid....

Maar schiet ze er niet direct op af
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_114679281
Moeders hebben ook keiharde liefde nodig!
pi_114681079
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Na één date de rest afgekapt? Da's best vroeg. Nu maar hopen dat zij er net zo instaat als jij...

De rest had je nog geen dates mee gehad?
Als ik ergens m'n zinnen op heb gezet dan moet en zal ik dat ook krijgen. :P

Tot nu toe is ze minstens net zo enthousiast als mij. ;) Zien elkaar helaas pas zaterdag weer, en we missen elkaar nu al enorm. Dat zegt toch wel iets. :) Maar inderdaad, misschien nog wat te voorbarig en snel, maar ik zie wel waar het heen gaat. :)
  donderdag 26 juli 2012 @ 15:50:23 #34
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114683523
Hoeveel berichten moet je heen en weer sturen voordat je wat afspreekt :P Zijn geen regels voor, snap ik, maar er zijn er nu een stuk of 5 heengegaan en netjes 5 teruggekomen, verhalen worden langer en langer :P
Spannend O+
pi_114683797
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Hoeveel berichten moet je heen en weer sturen voordat je wat afspreekt :P Zijn geen regels voor, snap ik, maar er zijn er nu een stuk of 5 heengegaan en netjes 5 teruggekomen, verhalen worden langer en langer :P
Spannend O+
Gewoon.. wanneer het moment er voor is.
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:01:37 #36
242666 BeamofLight
pi_114683929
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Spannend O+
Zeg gewoon iets van (als je denkt dat het moment daar is): de verhalen worden steeds langer; wellicht handig om ze een keer irl tegen mij te vertellen. Klaar.
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:05:02 #37
497 Maja
Ja denk!?!
pi_114684065
Als je haar ook steeds beter leert kennen, dan vind ik het verder mailen prima. Als je het echter alleen over het weekend en dergelijke hebt, kun je beter afspreken om elkaar beter te leren kennen.
pi_114685786
Wat mij betreft zo rond 3 berichten al over gaan tot afspreken.
Langer mailen vind ik vaak weinig toevoegen. Beter om elkaar in het echt te treffen en zien hoe het dan klikt.
pi_114686637
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe scheef de verhouding man-vrouw zijn op de sites. Ik heb hier al gelezen dat de verhouding behoorlijk scheef is, maar wat is behoorlijk? 5:1? 10:1?
pi_114687049
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe scheef de verhouding man-vrouw zijn op de sites. Ik heb hier al gelezen dat de verhouding behoorlijk scheef is, maar wat is behoorlijk? 5:1? 10:1?
Schijnt mee te vallen van wat ik er over gelezen heb (was ook een keer benieuwd). User verhouding is eerder 60/40. Maar ik gok dat het veel schever gaat wanneer je kijkt naar verzonden berichten en betaalde abo's
pi_114687114
Oké, als dat klopt dan valt het erg mee. Ik heb trouwens geen succes gehad met de Rise Up functie van Badoo. Ik heb 0 Nederlandse bezoekers gehad op mijn profiel. Ik moet binnenkort maar even een andere foto van mij er op knallen.
pi_114687162
Dit is wel een leuke read trouwens:
http://jonmillward.com/bl(...)e-dating-experiment/

Test met 10 gelijke profielen, alleen andere foto. 5 vrouwen van niet zo aantrekkelijk tot heel aantrekkelijk en zelfde voor 5 mannen.

Aantal berichten ontvangen na 4 maanden

:')
  donderdag 26 juli 2012 @ 17:52:34 #43
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114687375
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Oké, als dat klopt dan valt het erg mee. Ik heb trouwens geen succes gehad met de Rise Up functie van Badoo. Ik heb 0 Nederlandse bezoekers gehad op mijn profiel. Ik moet binnenkort maar even een andere foto van mij er op knallen.
Sowieso is het nu een slechte tijd om op Badoo te zitten. Relatief rustig door het mooie weer & zomervakantie. En de Rise Up functie is vrijwel zinloos. Je kan beter je credits besteden aan het kenninsmakingsspel, heb ik persoonlijk meer succes mee (36 wederzijdse interesses in 2 weken, en dan heb ik nog vrij veel geweigerd). Let me know what your results are!

[ Bericht 8% gewijzigd door KapiteinHaakloos op 26-07-2012 18:14:19 (M'n eigen arrogante tekst weggehaald. :')) ]
pi_114688455
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:45 schreef VacaLoca het volgende:

Test met 10 gelijke profielen, alleen andere foto. 5 vrouwen van niet zo aantrekkelijk tot heel aantrekkelijk en zelfde voor 5 mannen.

[ afbeelding ]

Tja, logisch toch.
pi_114688497
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:45 schreef VacaLoca het volgende:

[ afbeelding ]

Dank je voor deze post. Ik zit dus een beetje mijn tijd te verdoen op datingsites. Mijn hoofd valt in dezelfde categorie als de tweede-derde man (niet de eerste, want zo dik ben ik niet). Ik ga er maar minder tijd aan besteden. Misschien moet ik er gewoon mee kappen.
Ik probeer het wel IRL.
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 18:28:35 #46
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114688543
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:26 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dank je voor deze post. Ik zit dus een beetje mijn tijd te verdoen op datingsites. Mijn hoofd valt in dezelfde categorie als de tweede-derde man (niet de eerste, want zo dik ben ik niet). Ik ga er maar minder tijd aan besteden. Misschien moet ik er gewoon mee kappen.
Ik probeer het wel IRL.
Nee joh, je moet zelf berichten sturen, niet afwachten tot je ze krijgt.
Als jij dat doet naar meisjes in jouw uiterlijk categorie, komt dat sowieso goed.
What can change the nature of a man?
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:28:41 #47
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114688548
quote:

[..]

Ik probeer het wel IRL.
Je laat je wel snel uit het veld slaan zeg. Er zijn zat datingsites die niet de focus op de foto's leggen.
pi_114688578
quote:

[..]

Ik probeer het wel IRL.
Mja het zegt nog weinig over succesratio wat betreft reactie sturen en of je dan wat terugkrijgt. Had ie eigenlijk ook moeten testen.
pi_114688687
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:28 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Nee joh, je moet zelf berichten sturen, niet afwachten tot je ze krijgt.
Als jij dat doet naar meisjes in jouw uiterlijk categorie, komt dat sowieso goed.
Berichten sturen hoeft geen zak te helpen. Ik heb al tientallen berichten gestuurd naar meisjes, maar ik heb tot nu toe maar van één een berichtje teruggekregen.
Ik moet gewoon mijn meerdere erkennen in mannen die knapper zijn dan ik. Dat komt niet alleen door hen, maar ook door de scheve verhouding van man-vrouw.
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:34:32 #50
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114688725
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:33 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Berichten sturen hoeft geen zak te helpen. Ik heb al tientallen berichten gestuurd naar meisjes, maar ik heb tot nu toe maar van één een berichtje teruggekregen.
Ik moet gewoon mijn meerdere erkennen in mannen die knapper zijn dan ik. Dat komt niet alleen door hen, maar ook door de scheve verhouding van man-vrouw.
En op welke sites ben je dan actief? Badoo?
pi_114688764
Ik was actief op Knuz. Ik ben nu bezig met Badoo.
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:37:58 #52
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114688838
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik was actief op Knuz. Ik ben nu bezig met Badoo.
Sinds vandaag of ook al wat langer op Badoo? Gewoon 100 credits (= 100 views) aan kenninsmakingsspel spenderen en dan weet je simpelweg bij hoeveel vrouwen je in de smaak valt.
pi_114688960
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Sinds vandaag of ook al wat langer op Badoo? Gewoon 100 credits (= 100 views) aan kenninsmakingsspel spenderen en dan weet je simpelweg bij hoeveel vrouwen je in de smaak valt.
Als ik het goed begrijp ben ik zo'n 80 keer beoordeeld met yes/maybe/no (ik had 110 priority displays, nu 30 over). En daarvan heb ik 5 maybe's en 2 yessen. Met een gemiddeld gewicht van 100 kilo wat betreft degenen die dat hebben aangegeven.
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:44:44 #54
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114689028
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:33 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Vrouwen zijn nou eenmaal niet zo snel initiatief nemers vwb berichtjes sturen. Je moet niet bezig met tabellen en vergelijkingen maar het internet op of whatever om leuke meiden te leren kennen. Die verhouding ligt écht niet zo scheef als vaak wordt gesuggereerd.
Verder is het mij ook wel eens gebeurd dat ik iemand zag op de foto en dacht hmm..niet echt mijn type en in het echt:wow! Zegt dus niks en juist als man maak je dan wat meer kans want vrouwen willen nog wel eens verder kijken dan hun ideale plaatje. Niet bepaalde types maar die wil je toch ook helemaal niet? Je was lekker bezig joh, gewoon blijven proberen.
pi_114689073
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Ik zal het kennismakingsspel wel uitproberen.
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 18:47:12 #56
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114689103
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:46 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik zal het kennismakingsspel wel uitproberen.
Luister naar eefje de date-guru.
pi_114689194
Ik heb pas nog een date gehad met iemand via paig! Leuke date, 2 dates gehad. Maar toen werd ik in de friendzone gekicked .... vrouwen :(
pi_114689228
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vrouwen zijn nou eenmaal niet zo snel initiatief nemers vwb berichtjes sturen. Je moet niet bezig met tabellen en vergelijkingen maar het internet op of whatever om leuke meiden te leren kennen. Die verhouding ligt écht niet zo scheef als vaak wordt gesuggereerd.
Verder is het mij ook wel eens gebeurd dat ik iemand zag op de foto en dacht hmm..niet echt mijn type en in het echt:wow! Zegt dus niks en juist als man maak je dan wat meer kans want vrouwen willen nog wel eens verder kijken dan hun ideale plaatje. Niet bepaalde types maar die wil je toch ook helemaal niet? Je was lekker bezig joh, gewoon blijven proberen.
Dank je. Ik zal dat Badoo spelletje wel even spelen. De verhouding "berichten verstuurd : berichten ontvangen" ligt momenteel op 30:1 - 40:1. Als het 100:1 is dan zeg ik het wel even. Ik zal binnenkort ook even de resultaten van het spelletje posten. Misschien kunnen jullie mij ook wat tips geven a.d.h.v. die resultaten.
pi_114689249
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:50 schreef Loves het volgende:
Ik heb pas nog een date gehad met iemand via paig! Leuke date, 2 dates gehad. Maar toen werd ik in de friendzone gekicked .... vrouwen :(
Op welke manier had je aangegeven dat je haar leuk vond?
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:53:25 #60
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114689300
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:42 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp ben ik zo'n 80 keer beoordeeld met yes/maybe/no (ik had 110 priority displays, nu 30 over). En daarvan heb ik 5 maybe's en 2 yessen. Met een gemiddeld gewicht van 100 kilo wat betreft degenen die dat hebben aangegeven.
Kan zijn dat je een slechte reeks hebt. Mijn ervaringen zijn erg goed in ieder geval, terwijl ik, volgens mij, niet enorm knap ben of zo. Zoals ik al aangaf heb ik 36 wederzijdse interesses in 2 weken dat ik actief ben (voornamelijk 'misschien', moet ik toegeven, maar ik deel ook geen Ja's uit), en dan heb ik alle zwaardere/qua-uiterlijk-oninteressante/etc. dames al afgewezen. En dat kreeg ik ook niet in één keer na 100 views hoor. :')

Moraal van verhaal: Geduld hebben.
pi_114689314
Ik had na de eerste date aangegeven dat ik het gezellig vond. En stelde dus een 2e date voor. Was zij ook helemaal voor in. Want het was veel leuker en gezelliger dan ze had gedacht.

2e date was ook heel leuk. Toen bracht ik haar thuis, wou ik haar een kus geven. Zij ze, Nee dat wil ik niet. Zie je meer als gewoon een vriend..
pi_114689551
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:53 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Kan zijn dat je een slechte reeks hebt. Mijn ervaringen zijn erg goed in ieder geval, terwijl ik, volgens mij, niet enorm knap ben of zo. Zoals ik al aangaf heb ik 36 wederzijdse interesses in 2 weken dat ik actief ben (voornamelijk 'misschien', moet ik toegeven, maar ik deel ook geen Ja's uit), en dan heb ik alle zwaardere/qua-uiterlijk-oninteressante/etc. dames al afgewezen. En dat kreeg ik ook niet in één keer na 100 views hoor. :')

Moraal van verhaal: Geduld hebben.
Binnen nu en 4 jaar wil ik succes hebben, want anders moet de huisarts mij maar eens weer doorverwijzen naar het ziekenhuis (of psycholoog). Ik ben nu ook al doorverwezen naar het ziekenhuis vanwege mijn uiterlijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:53 schreef Loves het volgende:
Ik had na de eerste date aangegeven dat ik het gezellig vond. En stelde dus een 2e date voor. Was zij ook helemaal voor in. Want het was veel leuker en gezelliger dan ze had gedacht.

2e date was ook heel leuk. Toen bracht ik haar thuis, wou ik haar een kus geven. Zij ze, Nee dat wil ik niet. Zie je meer als gewoon een vriend..
Ah kijk, dat is lekker duidelijk. Je hebt mazzel dat ze zo duidelijk is. Mijn date laat niks los, ook niet nadat ik wel wat heb laten merken.
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:09:42 #63
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114689846
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:01 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Binnen nu en 4 jaar wil ik succes hebben, want anders moet de huisarts mij maar eens weer doorverwijzen naar het ziekenhuis (of psycholoog). Ik ben nu ook al doorverwezen naar het ziekenhuis vanwege mijn uiterlijk.
4 jaar moet wel lukken toch? En hoezo zeg je dat laatste?

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah kijk, dat is lekker duidelijk. Je hebt mazzel dat ze zo duidelijk is. Mijn date laat niks los, ook niet nadat ik wel wat heb laten merken.
Zie het als een ervaring. :)
pi_114690055
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:09 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

4 jaar moet wel lukken toch? En hoezo zeg je dat laatste?
Ik zeg het laatste, zodat het niet raar lijkt dat ik opeens zeg dat ik naar het ziekenhuis ga/wil om mijn relatieprobleempje te fixen. Ik ga er dus vaker heen en het is "normaal", zeg maar.
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:19:53 #65
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114690173
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:16 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik zeg het laatste, zodat het niet raar lijkt dat ik opeens zeg dat ik naar het ziekenhuis ga/wil om mijn relatieprobleempje te fixen. Ik ga er dus vaker heen en het is "normaal", zeg maar.
Ik zie het verband tussen relatieproblemen en ziekenhuis niet. Care to explain?
pi_114690177
quote:

[..]

Ik probeer het wel IRL.
Als je kop niet leuk is hoezo denk je dan wel kans te maken irl? ;)
Nee maar serieus er zijn genoeg vrouwen die op chubby mannen vallen hoor
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 19:20:56 #67
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114690210
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:19 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Bij die vrouwen val ik af ;(
pi_114690242
hahah dat hoeft heul niet.
Ik val op chubby kleine mannen en mijn vriend is 2meter en normaal figuur :+
pi_114690332
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:19 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Ik zie het verband tussen relatieproblemen en ziekenhuis niet. Care to explain?
Als mijn uiterlijk niet in orde is, dan kan ik het wel vergeten denk ik. Ik zit nu bij de afdeling dermatologie om mijn huid te fixen.
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:19 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik heb het afgelopen jaar gemerkt dat er opeens meiden zijn die een normaal gesprek met mij aangaan. Daar kon ik 10 jaar geleden alleen maar over dromen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:26:59 #70
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114690368
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als mijn uiterlijk niet in orde is, dan kan ik het wel vergeten denk ik. Ik zit nu bij de afdeling dermatologie om mijn huid te fixen.
Hmm dat is vervelend. Hopelijk komt het alsnog goed. :) Probeer Paiq anders, daar krijg je een foto pas later te zien in een gesprek.
pi_114690457
Ik zal dat ook wel even proberen. Ik heb gelezen dat Paiq meer geschikt is voor mensen die een ONS willen, klopt dat?
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:31:12 #72
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114690496
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zal dat ook wel even proberen. Ik heb gelezen dat Paiq meer geschikt is voor mensen die een ONS willen, klopt dat?
Ja dat klopt opzich wel. :) Zijn in ieder geval best wat leuke meisjes op te vinden.
pi_114690535
Ok, ik zal het in mijn achterhoofd houden.
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 19:35:13 #74
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114690636
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:21 schreef Pvoesss het volgende:
hahah dat hoeft heul niet.
Ik val op chubby kleine mannen en mijn vriend is 2meter en normaal figuur :+
Yay, dan maak ik nog kans :@
pi_114690653
quote:

[..]

Onzin, maar ik zou dan wel weer afknappen op die houding van je!
pi_114691077
Mijn huisarts is het niet met je eens. Mijn uiterst verlegen en teruggetrokken date vond het trouwens juist hartstikke goed van me dat ik zulke stappen had gezet. Mijn studiebegeleider vond het ook heel knap dat ik bepaalde stappen had gezet om mijn persoonlijke situatie te verbeteren. WTF is daar nou weer mis mee???
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:46:55 #77
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_114691145
Heb een super lieve, spontane dame ontmoet die ook gek is op reizen, echt een klik. Ze zit nu nog 20 dagen in India. Als ze terug is kan ik d'r weer knuffelen O+
Via Badoo ontmoet.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:52:11 #78
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114691348
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:46 schreef Dionysiou het volgende:
Heb een super lieve, spontane dame ontmoet die ook gek is op reizen, echt een klik. Ze zit nu nog 20 dagen in India. Als ze terug is kan ik d'r weer knuffelen O+
Via Badoo ontmoet.
pi_114691408
quote:
Via Badoo ontmoet.
Hartstikke mooi :)

Ik ga nu gewoon wedden op meerdere paarden. Ik ga niet jarenlang alleen maar op datingsites zitten met de hoop dat ik iemand ontmoet. Dat is gewoon raar.
Ik moet gewoon nog assertiever worden en nog meer mijn grenzen verleggen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:54:29 #80
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114691429
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Mijn huisarts is het niet met je eens. Mijn uiterst verlegen en teruggetrokken date vond het trouwens juist hartstikke goed van me dat ik zulke stappen had gezet. Mijn studiebegeleider vond het ook heel knap dat ik bepaalde stappen had gezet om mijn persoonlijke situatie te verbeteren. WTF is daar nou weer mis mee???
Okee..begrijp me niet verkeerd. Maar wtf (jouw woorden) heeft jouw date, die je net kent, nou weer te maken met je persoonlijke situatie en/of huidproblemen??
Dat is voor jou een probleem, waarom maak je het gelijk ook het hare door erover te beginnen? Ik snap dat echt niet, sorry. Dát is volgens mij wat bedoeld wordt met je houding.
Denk je nou echt dat andere mensen geen manco's hebben? Die lopen er alleen minder mee te koop.
pi_114691475
quote:
Via Badoo ontmoet.
psst ze zijn allemáál 'gek op reizen'
  donderdag 26 juli 2012 @ 20:01:19 #82
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_114691705
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:53 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hartstikke mooi :)

Ik ga nu gewoon wedden op meerdere paarden. Ik ga niet jarenlang alleen maar op datingsites zitten met de hoop dat ik iemand ontmoet. Dat is gewoon raar.
Ik moet gewoon nog assertiever worden en nog meer mijn grenzen verleggen.
Komt vanzelf hoor! Ik zat ook een tijdje op Paiq en Badoo. Wel wat leuke meiden leren kennen, maar net niet weetje wel.. Of dat het na een tijdje niet meer interessant was.. Deze dame kwam enorm onverwachts eigenlijk op het moment dat ik geen zin meer had in dat internet daten. Wees jezelf, op ieder potje past een deksel! Dan komt het vanzelf goed. ;)
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 26 juli 2012 @ 20:01:36 #83
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_114691714
quote:
12s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:55 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

psst ze zijn allemáál 'gek op reizen'
Ja, zolang er voor hen betaald gaat worden zeker? :P
pi_114691785
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Okee..begrijp me niet verkeerd. Maar wtf (jouw woorden) heeft jouw date, die je net kent, nou weer te maken met je persoonlijke situatie en/of huidproblemen??
Niets. Ik geef aan dat er mensen trots op mij zijn dat ik bepaalde stappen heb gezet om mijn kansen te vergroten en om mijn situatie te verbeteren. Hier is iemand die wat moeite heeft met het feit dat ik wat heb ondernomen.
quote:
Dat is voor jou een probleem, waarom maak je het gelijk ook het hare door erover te beginnen? Ik snap dat echt niet, sorry. Dát is volgens mij wat bedoeld wordt met je houding.
Ik maak mijn problemen niet de hare.
quote:
Denk je nou echt dat andere mensen geen manco's hebben? Die lopen er alleen minder mee te koop.
Nee. Dat laatste kan. Ik heb daar verder geen ervaring mee. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik dus met wat dingetjes bezig ben.
pi_114691861
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:01 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Komt vanzelf hoor! Ik zat ook een tijdje op Paiq en Badoo. Wel wat leuke meiden leren kennen, maar net niet weetje wel.. Of dat het na een tijdje niet meer interessant was.. Deze dame kwam enorm onverwachts eigenlijk op het moment dat ik geen zin meer had in dat internet daten. Wees jezelf, op ieder potje past een deksel! Dan komt het vanzelf goed. ;)
Dank je :)
Ik probeer nog wel even wat uit :)
  donderdag 26 juli 2012 @ 20:07:32 #86
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_114691913
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dank je :)
Ik probeer nog wel even wat uit :)
En een groot valkuil voor mij was dat ik soms nog wel eens op gaf als een dame kortaf was. Dacht ik zo van, graag of niet hoor. Maar het is nou eenmaal een feit dat er meer heren dan dames echt serieus opzoek zijn / actief zijn. Dus moet je jezelf wel kenbaar maken. :)
Het misschien soms nog wel moeilijker een date te krijgen op webs dan in real. Maar dan spreek ik uit persoonlijke bevindingen.
pi_114692043
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:07 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

En een groot valkuil voor mij was dat ik soms nog wel eens op gaf als een dame kortaf was. Dacht ik zo van, graag of niet hoor. Maar het is nou eenmaal een feit dat er meer heren dan dames echt serieus opzoek zijn / actief zijn. Dus moet je jezelf wel kenbaar maken. :)
Het misschien soms nog wel moeilijker een date te krijgen op webs dan in real. Maar dan spreek ik uit persoonlijke bevindingen.
Ik denk dat het laatste over het algemeen wel klopt eerlijk gezegd. Ik wil ook wat meer met verenigingen e.d. doen.
pi_114692047
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Met stappen daar in nemen niet nee, maar dat als grootste probleem zien wel.
Er vanuit gaan dat ze toch wel op je af knappen dat ze toch wel ....
pi_114692142
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:03 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Niets. Ik geef aan dat er mensen trots op mij zijn dat ik bepaalde stappen heb gezet om mijn kansen te vergroten en om mijn situatie te verbeteren. Hier is iemand die wat moeite heeft met het feit dat ik wat heb ondernomen.
je wil het gewoon niet snappen...
Je vult dingen in voor anderen, dat die niet op je zullen vallen vanwege ....
Dat gedrag zou mij doen afknappen.. jij denkt heel goed te weten hoe andere denken zonder dat je dat weet.. Zo ook nu.. ik heb nooit gemeld dat ik moeite heb met het feit dat je wat ondernomen hebt.
pi_114692178
quote:

[..]

Als mijn uiterlijk niet in orde is, dan kan ik het wel vergeten denk ik
. Ik zit nu bij de afdeling dermatologie om mijn huid te fixen.

Dit is je houding, en je algehele slachtofferrol
pi_114692185
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:11 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Met stappen daar in nemen niet nee, maar dat als grootste probleem zien wel.
Er vanuit gaan dat ze toch wel op je af knappen dat ze toch wel ....
Dat hebben ze in het verleden al gedaan.
pi_114692218
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:14 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

je wil het gewoon niet snappen...
Je vult dingen in voor anderen, dat die niet op je zullen vallen vanwege ....
Dat gedrag zou mij doen afknappen.. jij denkt heel goed te weten hoe andere denken zonder dat je dat weet.. Zo ook nu.. ik heb nooit gemeld dat ik moeite heb met het feit dat je wat ondernomen hebt.
Ik weet het wel. Deze discussie is nu afgelopen. Meiden zijn al afgeknapt op mijn uiterlijk. Ik ben vroeger gepest om hoe ik er uit zag. Ik heb nu stappen ondernomen om het te fixen. Klaar!

[ Bericht 2% gewijzigd door Comp_Lex op 26-07-2012 20:21:49 ]
pi_114692497
En dit bedoel ik dus, dat 1 meid of 2 of 16 zo denken wil niet zeggen dat ze dat allemaal doen.
Dan ga je er voor het gemak van uit dat alle meiden zo denken..
Of dat als ze je niet leuk vinden dat daar het probleem zit.

Ik wil een man die mij gelukkig kan maken met huisje boompje beestje.
Die respect heeft voor mij, mijn hobby's mijn leven en andere dingen.

En dan maakt het mij weinig uit wat het uiterlijk is.
Als de uitstraling maar aantrekkelijk is.

En genoeg meiden die jou nu afwijzen en die jij wel als een lekkerding ziet zijn vroeger gepest om het uiterlijk.. Dat zegt niets. Je was toen een slachtoffer nu niet meer.
  donderdag 26 juli 2012 @ 20:27:10 #94
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_114692638
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:23 schreef Pvoesss het volgende:
En dit bedoel ik dus, dat 1 meid of 2 of 16 zo denken wil niet zeggen dat ze dat allemaal doen.

En genoeg meiden die jou nu afwijzen en die jij wel als een lekkerding ziet zijn vroeger gepest om het uiterlijk.. Dat zegt niets. Je was toen een slachtoffer nu niet meer.
Wees niet zo streng voor die jongen, wil je? :P
pi_114693234
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:23 schreef Pvoesss het volgende:
Je hebt gelijk. Ik ben helaas nog geen meid tegengekomen die me accepteert zoals ik ben. Behalve dus mijn date, maar die heeft recent aangegeven dat ze geen tijd voor me heeft. Misschien vindt ze me ook gewoon niet leuk en durft ze niet om dat direct in mijn gezicht te zeggen.

quote:
Dat is precies hetgeen wat ik verwacht van een vrouw, die met mij een relatie aan wil gaan. Ik heb verder ook lage verwachtingen en lage eisen op het gebied van uiterlijk, e.d.

quote:
Volgens mij is uiterlijk onderdeel van de totale uitstraling. Als je sowieso niet veel kijkt naar uiterlijk, dan behoor je volgens mij tot een kleine groep ;)

quote:
Ik merk dat ik nog steeds een slachtoffer ben, maar minder dan vroeger. Ik heb op straat nog steeds het gevoel dat ik uitgelachen word om mijn uiterlijk. Twee jaar geleden zei de voorzitter van de sportclub tegen een ander dat ik lelijk was, terwijl ik daar zelf bij stond. Ik heb daar niks van gezegd, maar eigenlijk had ik daar wel wat van moeten zeggen.
Ik ben allang blij als ik met een vrouw kan praten die geen opmerkingen maakt over mijn uiterlijk. Ik vond het leuk dat mijn date aangaf dat ze het wel mee vond vallen. Als nog een paar dat zeggen, dan stop ik met de behandeling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Comp_Lex op 26-07-2012 21:18:54 ]
pi_114694120
Mijn date heeft nu net aangegeven dat ze wel wat tijd voor me over heeft. Wat een geluk hee :D
Ik voel me nu al een stuk beter :D
  donderdag 26 juli 2012 @ 21:31:08 #97
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114695325
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 21:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Mijn date heeft nu net aangegeven dat ze wel wat tijd voor me over heeft. Wat een geluk hee :D
Ik voel me nu al een stuk beter :D
Well that's great! Maar nog niet te vroeg juichen hè, anders kom je mogelijk later voor een teleurstelling te staan.
pi_114695458
Klopt :)
Ze had nog niet aangegeven dat ze tijd voor me had. Nu heeft ze dat aangegeven en ik zie dat als een goed signaal :)
Ik houd jullie op de hoogte.
pi_114697624
Lex ik heb bij jou een beetje het idee dat het voor jou net allemaal even wat anders is dan voor anderen en ik denk dat je dat beter maar kunt accepteren dan krampachtig proberen iemand anders te zijn dan je bent. Als ik jou je date hoorde beschrijven kreeg ik het idee dat het voor jou date net ook allemaal even wat anders is dan voor anderen. En als jullie daarmee net op elkaar aan kunnen sluiten, al loopt het ook weer net allemaal weer even wat anders dan bij anderen, dan is dat dikke prima.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 26 juli 2012 @ 22:26:17 #100
242666 BeamofLight
pi_114698053
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lex ik heb bij jou een beetje het idee dat het voor jou net allemaal even wat anders is dan voor anderen en ik denk dat je dat beter maar kunt accepteren dan krampachtig proberen iemand anders te zijn dan je bent. Als ik jou je date hoorde beschrijven kreeg ik het idee dat het voor jou date net ook allemaal even wat anders is dan voor anderen. En als jullie daarmee net op elkaar aan kunnen sluiten, al loopt het ook weer net allemaal weer even wat anders dan bij anderen, dan is dat dikke prima.
wat was het verhaal nou bij jou dat het ineens op was? Of heb ik het gemist?
pi_114698150
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:26 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wat was het verhaal nou bij jou dat het ineens op was? Of heb ik het gemist?
Nee had je niet gemist, had ik nog niet gezegd :)

Ik weet het ook niet goed. Er leek iets te zijn, maar ineens was toch duidelijk van niet ofzo?

Weet het voor mezelf ook niet echt, kan er niet veel inhoudelijkers van maken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_114698561
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:53 schreef Loves het volgende:

:') -O- ;(
Children of the night. What music they make.
pi_114698572
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 21:31 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Well that's great! Maar nog niet te vroeg juichen hè, anders kom je mogelijk later voor een teleurstelling te staan.
Sowieso niet echt gezond als je gemoedstand er zo makkelijk door beinvloedt wordt.
  donderdag 26 juli 2012 @ 22:37:19 #104
172848 chrisr
nom nom nom
pi_114698656
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Sowieso niet echt gezond als je gemoedstand er zo makkelijk door beinvloedt wordt.
Maar wel logisch toch, als je iemand leuk vind?
pi_114698720
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef chrisr het volgende:

[..]

Maar wel logisch toch, als je iemand leuk vind?
Natuurlijk, maar in bepaalde mate, vooral als het contact nog zo pril is.
  donderdag 26 juli 2012 @ 22:38:47 #106
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_114698760
quote:

[..]

Nou, ik weet nog wel toen een meisje die me leuk vond een lang tijdje terug zei: ''Ik ga je in de pauze zoenen in de aula!''
Er bleef niks van mijn ''gemoedstand'' over hoor _O-
pi_114698764
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hebt groot gelijk :)
pi_114698933
quote:

[..]

Waarom niet?
pi_114699035
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:42 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat wanneer het meisje in kwestie dat opvalt die het ook niet fijn gaat vinden als ze weet dat als ze 2 dagen even echt geen tijd voor je hebt jij ondertussen alweer zit te piekeren.

Weet niet of het zo ver komt natuurlijk... maar zo komt het nu wel beetje over.
pi_114699095
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:43 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Omdat wanneer het meisje in kwestie dat opvalt die het ook niet fijn gaat vinden als ze weet dat als ze 2 dagen even echt geen tijd voor je hebt jij ondertussen alweer zit te piekeren.

Weet niet of het zo ver komt natuurlijk... maar zo komt het nu wel beetje over.
Daar mag je wel 2-3 weken van maken ;)
pi_114701312
Samenvatting?

wie date wie? heeft die dame met die instabiele thoracale wervel fractuur nog gezoend?
pi_114701815
Nieuw record geblokkeerd worden op paiq, door een match nog wel. Drie zinnen. Blijkbaar ben ik een saaie sok en heb ik kut vrienden omdat ik gezelschapsspellen leuk vind :')
pi_114702010
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef Onhandigeharrie het volgende:
Nieuw record geblokkeerd worden op paiq, door een match nog wel. Drie zinnen. Blijkbaar ben ik een saaie sok en heb ik kut vrienden omdat ik gezelschapsspellen leuk vind :')
Mja. Aan de andere kant. Het maak me gek-gehalte druipt er niet echt vanaf natuurlijk. ;(
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:58:43 #114
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_114702895
Wat als een grap begon is nu realiteit.. Gewoon voor de grap chatten met een dame op Paiq. Ze zei dat ze van zwemmen houd, vooral baantjes. Ik zei voor de grap natuurlijk: ''Ik zwem je er makkelijk uit..'' en nu nodigt ze me uit om dat zaterdag waar te gaan maken via WhatsApp _O-
pi_114703085
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef Dionysiou het volgende:
Wat als een grap begon is nu realiteit.. Gewoon voor de grap chatten met een dame op Paiq. Ze zei dat ze van zwemmen houd, vooral baantjes. Ik zei voor de grap natuurlijk: ''Ik zwem je er makkelijk uit..'' en nu nodigt ze me uit om dat zaterdag waar te gaan maken via WhatsApp _O-
Hoezo ''voor de grap?'' Je zit er toch om te daten neem ik aan? Doet me denken aan dat legioen aan figuren op RP die ''gewoon even kijken/ een beetje nieuwsgierig'' in hun profieltekst hebben staan.

Je bent op zoek, anders zit je er niet, simpel.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:04:03 #116
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_114703163
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hoezo ''voor de grap?'' Je zit er toch om te daten neem ik aan? Doet me denken aan dat legioen aan figuren op RP die ''gewoon even kijken/ een beetje nieuwsgierig'' in hun profieltekst hebben staan.

Die opmerking was voor de grap, ik zit er zeker voor serieuze doeleinden. Ik zou niet zo 1,2,3 kiezen om te gaan zwemmen op een eerste afspraakje, vandaar.
Maar goed, ze staat er op.. :P
pi_114703229
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:04 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Die opmerking was voor de grap, ik zit er zeker voor serieuze doeleinden. Ik zou niet zo 1,2,3 kiezen om te gaan zwemmen op een eerste afspraakje, vandaar.
Doen dus. Ze is in ieder geval niet onzeker over haar uiterlijk in badpak.
pi_114703246
Ze zouden op datingsites moeten aangeven of iemand (redelijk) Engels kan of niet.

Dat vind ik een redelijk belangrijke eigenschap van een toekomstige partner.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:06:48 #119
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114703279
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef Klauz het volgende:
Ze zouden op datingsites moeten aangeven of iemand (redelijk) Engels kan of niet.

Helemaal mee eens dat het een belangrijke eigenschap is. Maar kom je vrij snel achter toch?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:09:17 #120
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114703370
quote:

Dat kunnen mensen op Badoo aangeven ;)
pi_114703481
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:06 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Helemaal mee eens dat het een belangrijke eigenschap is. Maar kom je vrij snel achter toch?
Ik weet het niet, heb geen date-ervaring, maar ik bedacht het toen ik door wat profielen zat te browsen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:17:54 #122
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114703706
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:12 schreef Klauz het volgende:

[..]

Ik weet het niet, heb geen date-ervaring, maar ik bedacht het toen ik door wat profielen zat te browsen.
Kies een leuk profiel uit en doe ervaring op zou ik zeggen. :)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:52:54 #123
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114705001
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:04 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Is dat nou die dame van de vakantie of een ander?
pi_114708380
quote:

Ik zet het altijd in mijn eigen profiel... Ik ga meerdere keren per jaar naar Engeland en is wel makkelijk als mijn vriendin zich verstaanbaar kan maken bij mijn Engelse vrienden.
Dit account is niet meer in gebruik.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:00:41 #125
242666 BeamofLight
pi_114709915
quote:

Wat is dit nu weer?

Ik vind het belangrijk dat mijn chick:

- een beetje kan koken, want ik eet graag, veel en divers
- niet preuts is
- open-minded is
- China, Spanje, Australie kan aanwijzen op de kaart
- een eigen sociaal leven heeft
- voor zichzelf kan zorgen
- tijdens het neuken ook een keer haar vinger in mijn reet steekt.

Kunnen de sites svp deze dingen opnemen in hun lay-out?
pi_114709991
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer?

Ik vind het belangrijk dat mijn chick:

- een beetje kan koken, want ik eet graag, veel en divers
- niet preuts is
- open-minded is
- China, Spanje, Australie kan aanwijzen op de kaart
- een eigen sociaal leven heeft
- voor zichzelf kan zorgen
- tijdens het neuken ook een keer haar vinger in mijn reet steekt.

Kunnen de sites svp deze dingen opnemen in hun lay-out?
Tja, je kunt wel bij iedere mening op fok roepen 'wat is dit nu weer' en het nutteloos vinden
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:09:49 #127
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114710074
De meid waar ik nu mee heen en weer mail typt zelfs nog foutloos Nederlands O+
Heb haar op geen enkele grove grammaticale fout kunnen betrappen O+
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:55:40 #128
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114711013
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer?
Uiteraard moet je dit iets anders zien dan Klauz het zegt. Het is wel degelijk mooi meegenomen om de gesproken talen op profielen te vermelden, maar om neer te zetten van "Spreekt goed Engels: Ja" is logischerwijs niet iets voor een datingsite.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
De meid waar ik nu mee heen en weer mail typt zelfs nog foutloos Nederlands O+
Heb haar op geen enkele grove grammaticale fout kunnen betrappen O+
De meesten kunnen dat toch wel?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:57:19 #129
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114711047
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:55 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

De meesten kunnen dat toch wel?
Mijn ervaring is dat het taalgebruik en de grammaticale kennis van de gemiddelde mens toch wel erg onder niveau is...
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:10:29 #130
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114711334
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:57 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het taalgebruik en de grammaticale kennis van de gemiddelde mens toch wel erg onder niveau is...
Dat kan inderdaad. Vind het zelf nog wel meevallen tegenwoordig.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:10:35 #131
242666 BeamofLight
pi_114711337
quote:

[..]

Dat betekent dus gewoon dat dat nivo het gemiddelde is. Wat je vraagt/wilt is dus iemand die bovengemiddeld is.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:21:30 #132
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114711584
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:10 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dat betekent dus gewoon dat dat nivo het gemiddelde is. Wat je vraagt/wilt is dus iemand die bovengemiddeld is.
Ik wil iemand die uniek is ;)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:22:41 #133
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114711614
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik wil iemand die uniek is ;)
Zat mensen die pretenderen uniek te zijn, dus niet zo lastig toch? :)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:47:09 #134
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114712197
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:22 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Zat mensen die pretenderen uniek te zijn, dus niet zo lastig toch? :)
Klopt :)
Ik voel het magische "iets" weer aankomen :D
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:53:54 #135
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114712381
quote:

[..]

Mijn ervaring leert me dat, hoe kommaneukerig ik ook ben, dat niks meer uitmaakt als ik iemand leuk vind ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door eefje801 op 27-07-2012 11:17:01 ]
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:06:51 #136
242666 BeamofLight
pi_114712777
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mijn ervaring leert de me dat, hoe kommaneukerig ik ook ben, dat niks meer uitmaakt als ik iemand leuk vind ;)
Nee ik ook niet. Ben daar zelf ook erg van, maar merk nu dat mijn date/vriendin(?) erg veel moeite heeft met jou/jouw bijvoorbeeld. Boeit ineens niks. Advies: niet op die kleine kutdingen selecteren. Effe vergeten. Kijken of de rest matcht en afspreken.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:08:41 #137
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114712813
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:06 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee ik ook niet. Ben daar zelf ook erg van, maar merk nu dat mijn date/vriendin(?) erg veel moeite heeft met jou/jouw bijvoorbeeld. Boeit ineens niks. Advies: niet op die kleine kutdingen selecteren. Effe vergeten. Kijken of de rest matcht en afspreken.
Ja tuurlijk, heb je gelijk in.
MaAr Op hEt moMeNt DaT IeManD iN DezE tRanT gAaT TyPEn (overdreven),
ben ik weg :9
pi_114715434
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:08 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, heb je gelijk in.
MaAr Op hEt moMeNt DaT IeManD iN DezE tRanT gAaT TyPEn (overdreven),
ben ik weg :9
Of types die ''me'' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken in plaats van ''mijn''...

Klik. Delete.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:25:30 #139
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114715465
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:24 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Of types die ''me'' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken in plaats van ''mijn''...

Klik. Delete.
_O_
Ik heb daar zo'n teringhekel aan :r

pi_114715909
Nou, morgen ben ik zowat de hele middag met mijn nieuwe vlam er op uit. :P Allerlei dingetjes op de planning (heb dagen zitten brainstormen, en het weer is ook nog een factor :P ), in de namiddag gaan we naar mijn appartementje toe... ;)
pi_114715947
quote:

[..]

Klik. Delete.
:@
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:39:16 #142
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114715985
quote:

[..]

Klik. Delete.
Dat vind ik persoonlijk erger dan de "occasional" typ- en grammaticale fouten.
pi_114716233
Of continu 'na' zeggen als je 'naar' bedoelt.
pi_114716281
Afknappen op typfouten? Weet je wat erg is.....

Als je vriendin (nu ex) Je hand op je borstkas legt, en zegt.. wat klopt je hart snel, wind ik je op?

En dat je dan moet zeggen.

Schat.. mijn hart zit aan de andere kant |:(
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:48:52 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114716309
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:47 schreef Loves het volgende:

Als je vriendin (nu ex) Je hand op je borstkas legt, en zegt.. wat klopt je hart snel, wind ik je op?

Geheel afhankelijk of ze hem daar neerlegde uit, nouja gewoon.
Of echt bewust je hart wilde voelen kloppen.
pi_114716334
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geheel afhankelijk of ze hem daar neerlegde uit, nouja gewoon.
Of echt bewust je hart wilde voelen kloppen.
Nee ze ging ook een hele discussie aan, dat daar het hart wel zat :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:53:45 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114716482
dus.. :')
pi_114716701
Welke andere kant, je achterkant??
Je hart ligt zo goed als in het midden namelijk :+
pi_114716835
tja je hart kan ook aan de andere kant zitten he ;)
denk aan me hart haha :)
pi_114717088
quote:

[..]

Klik. Delete.
Of d/t-fouten. Maar dan blijft er eigenlijk vrijwel niemand over. ;(
pi_114717729
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

:@
Hoezeer ik ook kan afknappen op taal en interpunctie fouten, hier maak ik mij ook wel eens schuldig aan.

Ben het wel met Eefje eens. Als je echt verliefd bent maakt het niet veel meer uit. Alhoewel ik mijn ex regelmatig heb uitgelachen omdat hij bijv leif schreef ipv lijf in zijn spannende sms'jes. Weg geiligheid.
pi_114718072
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou, dat vind ik nog niet eens zo erg. Dat heb ik ook nog weleens. Maar dat ''me huis'', ''me fiets'', ''me leesboek met van die dikke kartonnen bladzijden''. Komt zo dom over, en da's jammer.
pi_114718272
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:47 schreef Loves het volgende:

Zelf niet weten waar je hart zit :')
pi_114723080
Als iemand nou echt nog in zo'n soort van BrEeZaH-taaltje typt, okee, maar je gaat toch niet iemand per definitie al afkeuren als er een paar spelfouten gemaakt worden? :') Mijn typevaardigheid wordt er ook niet bepaald beter op als ik nog om 3 uur 's nachts op de chat zit.
pi_114724845
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Impossibruuu het volgende:
Als iemand nou echt nog in zo'n soort van BrEeZaH-taaltje typt, okee, maar je gaat toch niet iemand per definitie al afkeuren als er een paar spelfouten gemaakt worden? :') Mijn typevaardigheid wordt er ook niet bepaald beter op als ik nog om 3 uur 's nachts op de chat zit.
Dat doe ik ook niet :') Ik ben wel een enorme spellingsnazi maar ik snap dat er veel mensen zijn die d/t-fouten maken. Dat is wat anders dan van die half gare SMS-taal.

Trouwens wel ooit eens met iemand op Paiq in een heel leuk gesprek geraakt omdat we allebei onze zinnen consequent met hoofdletters begonnen. Ook mee gedate, maar dat klikte dan weer minder :')
pi_114726475
zuid - amerikaans , ook niet ?? :{

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

[..]

pi_114726530
daar die de puntjes op de verkeerde I zet , de leukste vrouwen zijn niet zo slim , maar brutaal

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet :') Ik ben wel een enorme spellingsnazi maar ik snap dat er veel mensen zijn die d/t-fouten maken. Dat is wat anders dan van die half gare SMS-taal.

Trouwens wel ooit eens met iemand op Paiq in een heel leuk gesprek geraakt omdat we allebei onze zinnen consequent met hoofdletters begonnen. Ook mee gedate, maar dat klikte dan weer minder :')
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:35:39 #158
242666 BeamofLight
pi_114726952
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:21 schreef mats27 het volgende:
zuid - amerikaans , ook niet ?? :{

[..]

Ja die wel. Anders had ik die er wel bijgezet. Goede ervaringen mee trouwens.
pi_114731744
Potverdorrie wat is het warm zeg.
heb gewoon de puf niet om vrouwen een berichtje sturen op dating sites.
Haha ja en vrouwen zullen niet snel als eerste mailen.
Nou misschien volgende week beter.
overigens is mijn pepper profiel wel gepromoveerd, krijg 10 dagen gratis fullmembership.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:12:48 #160
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114732408
Oh, zelfs badoo vindt mij te kieskeurig :') Hadden m'n vrienden toch gelijk :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:57:00 #161
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114734136
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:12 schreef SilentChaos het volgende:
Oh, zelfs badoo vindt mij te kieskeurig :') Hadden m'n vrienden toch gelijk :P
Bedoel je die popups bij kennismakingsspel? Dat heeft iedereen volgens mij.

Overigens, sinds een paar dagen krijg ik echt veel minder views via het kennismakingsspel. Ging vorige week nog wel 100 per dag door, maar heb nu pas 10 in 4 dagen of zoiets. Iemand dit dit probleem ook heeft? Of is het echt puur door het mooie weer & vakantie?
pi_114734260
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Bedoel je die popups bij kennismakingsspel? Dat heeft iedereen volgens mij.

Overigens, sinds een paar dagen krijg ik echt veel minder views via het kennismakingsspel. Ging vorige week nog wel 100 per dag door, maar heb nu pas 10 in 4 dagen of zoiets. Iemand dit dit probleem ook heeft? Of is het echt puur door het mooie weer & vakantie?
Ik doe al 2 weken ofzo over 90 views.

Maar kan ms te maken hebben met je eigen zoekcriteria? Dat ze 'm daar op afstemmen? Dus als je heel wijd hebt gespecifieerd je sneller geviewed wordt dan wanneer je bv per se meisje van 21 wilt regelen uit schubbekutteveen?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:04:56 #163
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114734503
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:59 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik doe al 2 weken ofzo over 90 views.

Maar kan ms te maken hebben met je eigen zoekcriteria? Dat ze 'm daar op afstemmen? Dus als je heel wijd hebt gespecifieerd je sneller geviewed wordt dan wanneer je bv per se meisje van 21 wilt regelen uit schubbekutteveen?
Nou ik heb serieus 1000 credits in weekje doorheen gekregen, en heb mijn criteria niet veranderd eigenlijk. Maar misschien heb je gelijk.
pi_114748820
Jammer bammer, heel leuk gechat op paiq met een stadsgenootje, enthousiaste reacties van haar kant steeds (lange berichten uitgewisseld omdat we steeds niet tegelijk online waren eerst) en ze was benieuwd naar mn foto's. Nou toen die zojuist kwamen was het gesprek in 3 minuten afgerond door haar.... kleine kans dat ik die nog weer online ga zien. Neem 't dr verder allerminst kwalijk, het is een datingsite, geen vriendschapsite, afwijzen op uiterlijk hoort er bij :) En ze is zelf vrij knap.
pi_114754376
Nou, dat vind ik toch behoorlijk triest eigenlijk. Oppervlakkige doos...

Met hoeveel mensen tegelijk hebben jullie eigenlijk contact? 1, 2, 3, tientallen? Just wondering. Ik momenteel met 2.
"a cracked smile and a silent shout"
  zaterdag 28 juli 2012 @ 08:12:23 #166
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114755971
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat... dat trieste 'ik heb het niet nodig, ik wil gewoon even kijken en lachen naar de hopeloze mensen haha' gedoe.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zaterdag 28 juli 2012 @ 08:13:52 #167
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114755979
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 03:52 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik zet het altijd in mijn eigen profiel... Ik ga meerdere keren per jaar naar Engeland en is wel makkelijk als mijn vriendin zich verstaanbaar kan maken bij mijn Engelse vrienden.
Dus je vriendin moet altijd maar mee?
pi_114756037
Ja, dat las ik er inderdaad ook in. Die volledig ongenuanceerde stelling :Y ^O^
  zaterdag 28 juli 2012 @ 08:42:45 #169
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114756113
"hoe gaat die meissie ik zach dat je ook bij mij aan het kijken was geweest"

:') (gastenboek van iemands profiel)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 09:51:14 #170
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_114756724
Is het vrij normaal op paiq dat vrouwen zelf over seks dingen beginnen :P? Om te voorkomen dat er een saai interview ontstaat maak ik er een soort spelletje van, zo van je moet kiezen: A of B. Ik begin dan luchtig en dan aan de hand van haar vragen stuur ik aan op een beetje intimiteit (zonder de woorden seks oid te noemen).

Gisteren kwam er eentje na 3 vragen al met 'voorspel of seks' en nog een paar vragen, ze vroeg nog net niet 'doggy, misso of cowgirl' _O-
Op elke fokker past een bril.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 11:51:05 #171
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114758781
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 09:51 schreef Catch_me het volgende:
Is het vrij normaal op paiq dat vrouwen zelf over seks dingen beginnen :P? Om te voorkomen dat er een saai interview ontstaat maak ik er een soort spelletje van, zo van je moet kiezen: A of B. Ik begin dan luchtig en dan aan de hand van haar vragen stuur ik aan op een beetje intimiteit (zonder de woorden seks oid te noemen).

Gisteren kwam er eentje na 3 vragen al met 'voorspel of seks' en nog een paar vragen, ze vroeg nog net niet 'doggy, misso of cowgirl' _O-
Eh..je doet zelf de aanzet hoor. En je stelt een rhetorische vraag. Wat had je dan verwacht? Het is best wel doorzichtig, wat je doet :)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 11:52:05 #172
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114758812
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 02:46 schreef cassettebandje het volgende:
Nou, dat vind ik toch behoorlijk triest eigenlijk. Oppervlakkige doos...
Ja, want jij wilt echt naast iemand wakker worden die je niet aantrekkelijk vindt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 02:46 schreef cassettebandje het volgende:
Met hoeveel mensen tegelijk hebben jullie eigenlijk contact? 1, 2, 3, tientallen? Just wondering. Ik momenteel met 2.
Vergaande contact met 4 (dat dus inmiddels naar tel. is verplaatst en dates staan geplant). En dan nog ~ 5 actieve chats op Paiq/Badoo. Jouw 2 zijn ook al verdergaand? Ben ook benieuwd naar wat de hoeveelheden bij anderen zijn.

Edit: Overigens gaat het om kwaliteit, niet kwantiteit. Lijkt me.
pi_114759064
Maar al is iemand niet helemaal je type dan kan dat nog wel komen.
Ook de verliefdheid :Y
  zaterdag 28 juli 2012 @ 12:52:48 #174
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114760604
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:00 schreef Pvoesss het volgende:
Maar al is iemand niet helemaal je type dan kan dat nog wel komen.
Ook de verliefdheid :Y
Mee eens, ik denk ook dat dat bij mensen verschillend kan werken. Ik ben ook niet zo snel daarin. Jaa chemie..maar dat kan ook met iemand met wie je verder totaal niet matcht.
pi_114760756
quote:

Omg, wat een drol ben jij. :')!
pi_114761003
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Omg, wat een drol ben jij. :')!
Poepje vind ik leuker.. :) hihi
  zaterdag 28 juli 2012 @ 13:08:18 #177
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114761026
quote:
Gebeurd wel vaker ja. Daar is Paiq voor apparently. :P
  zaterdag 28 juli 2012 @ 13:22:49 #178
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114761515
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 13:08 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Gebeurd wel vaker ja. Daar is Paiq voor apparently. :P
Ik vind dit meer een beetje over komen als: OMG!!!! vrouwen praten ook over seks!! Nogal naïef dus ;)

Edit: het stukje dat jij quote bedoel ik
  zaterdag 28 juli 2012 @ 13:23:48 #179
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114761557
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 13:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik vind dit meer een beetje over komen als: OMG!!!! vrouwen praten ook over seks!! Nogal naïef dus ;)

Edit: het stukje dat jij quote bedoel ik
Ja dat is waar. :P Maar doelde meer op eigen ervaringen op Paiq.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 13:26:41 #180
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114761668
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 13:23 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Ja dat is waar. :P Maar doelde meer op eigen ervaringen op Paiq.
Oh, zeker. Maar het is ontzettend onsexy, vind ik, om er zo naar toe te sturen. Daarbij zit de vrouw in kwestie waarschijnlijk ondertussen gewoon een online spelletje te spelen of met een vriendin te overleggen wat ze nu weer zal sturen ;).
  zaterdag 28 juli 2012 @ 13:28:47 #181
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114761753
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 13:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Oh, zeker. Maar het is ontzettend onsexy, vind ik, om er zo naar toe te sturen. Daarbij zit de vrouw in kwestie waarschijnlijk ondertussen gewoon een online spelletje te spelen of met een vriendin te overleggen wat ze nu weer zal sturen ;).
Daar zal je absoluut gelijk in hebben. Maar ik stuur zelf een gesprek nooit de kant op die Catch_Me noemde.
pi_114763514
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 13:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoorde laatst zelfs dat vrouwen ook wel eens moeten poepen!!!! :s) :s) :s)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 14:21:20 #183
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_114763597
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 13:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Daar zal je absoluut gelijk in hebben. Maar ik stuur zelf een gesprek nooit de kant op die Catch_Me noemde.
Hey als hun daarmee komen als ik de vraag stel: kussengevecht of kietelgevecht :')

Nog een mooie van een andere site:
Catch_me: Wel kijken en niks sturen dat kan niet he ;)!
Doos: Sorry, ik heb het momenteel heel druk. Terwijl iedereen geniet van de zomervakantie, ben ik fulltime aan het werk en vergeet ik vanalles nog te doen. Je was interessant maar als je zo licht geraakt bent, dan weer ik genoeg.

zaterdag 28 juli 2012 @ 14:29:11 #184
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114763884
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Hey als hun daarmee komen als ik de vraag stel: kussengevecht of kietelgevecht :')

Doos: Sorry, ik heb het momenteel heel druk. Terwijl iedereen geniet van de zomervakantie, ben ik fulltime aan het werk en vergeet ik vanalles nog te doen. Je was interessant maar als je zo licht geraakt bent, dan weer ik genoeg.
Right.. Dat is interessant/leuk omdat?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 14:41:16 #185
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114764285
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:29 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Right.. Dat is interessant/leuk omdat?
Omdat mensen alles té serieus nemen en deze persoon duidelijk wat nachtrust kan gebruiken. Er zat duidelijk een plagende ondertoon in zijn bericht.
pi_114764360
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Oh ja, die opmerking was alleen om te trollen. Tuuuurlijk.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 14:43:40 #187
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114764365
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Omdat mensen alles té serieus nemen en deze persoon duidelijk wat nachtrust kan gebruiken. Er zat duidelijk een plagende ondertoon in zijn bericht.
Dat kan ik begrijpen. Vind het plaatsen van de troll-afbeelding daarentegen weer overdreven though.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 14:44:51 #188
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_114764413
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh ja, die opmerking was alleen om te trollen. Tuuuurlijk.
Moet jij niet in KLB SC zijn met je metal kliekje :W ?
pi_114764435
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:44 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Het wordt pijnlijk duidelijk waarom jij vrijgezel bent.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 14:48:49 #190
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114764553
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:43 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Dat kan ik begrijpen. Vind het plaatsen van de troll-afbeelding daarentegen weer overdreven though.
Oh... ik dacht dat dat een soort signature was. ;)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:22:47 #191
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114765613
Ik heb vrijdag mijn eerste date *O* (via een relatiesite dan he :P)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:31:12 #192
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114765874
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
Succes! :) Wat is de planning qua activiteiten?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:31:50 #193
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114765901
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:19 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

:)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:33:45 #194
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114765956
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk zeg! Alvast veel plezier!
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:34:30 #195
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114765985
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe oud ben jij?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:35:27 #196
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_114766016
Staat in m'n profiel :)
pi_114766293
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:19 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Dat las ik ook ergens. Maar goed dat ik niet alles voor waar aanneem.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:44:20 #198
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114766302
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:35 schreef Catch_me het volgende:
Staat in m'n profiel :)
Serieus? Daarom vroeg ik het ook even, denk ik ;)
pi_114767158
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:44 schreef Catch_me het volgende:

[..]

_O- mental ftw.
Ja nee
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 juli 2012 @ 17:55:11 #200
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_114771790
Waar zitten de meeste van jullie op? Lijkt me wel weer eens leuk te kijken op 1 van die sites. Maar liever wel gratis.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 28 juli 2012 @ 17:58:51 #201
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114771940
Ik zit momenteel op Badoo en Knuz.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 juli 2012 @ 18:16:45 #202
80791 crew  Paul
pi_114772468
Ben nu ook aan het kijken op Knuz :D
  zaterdag 28 juli 2012 @ 18:18:32 #203
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114772515
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 17:55 schreef Paul het volgende:
Waar zitten de meeste van jullie op? Lijkt me wel weer eens leuk te kijken op 1 van die sites. Maar liever wel gratis.
Zie ook OP, Paiq, Knuz, Relatieklik zijn volledig gratis. Rest kan zowel gratis als betaald.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 18:19:01 #204
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114772530
Trouwens...de meet komt dichterbij, zijn er nog aanmeldingen? Dan graag via DM of PM melden bij mij of Perzephone
pi_114772790
Hm blijft beetje lastig met dat paiq select. Soms als je iemand accepteert als match, krijg je dat die ander jou ook nog moet accepteren, en dus ook paiq select heeft.

Maar als je iemand toevoegt en je krijgt dat niet te zien, dan weet je niet of die ander jou al met paiq select heeft geaccepteerd, en je dus al door de vleeskeuring bent, of dat diegene gratis lid is en nog niets kan zien.. en het weer afwachten is wat de reactie zal zijn als je foto verschijnt.

Zou handig zijn als ze aangeven dat iemand Select heeft, want paiq is met Select een ander soort site met een andere benadering dan het originele model. Maar ms. is conclusie tevens ook wel dat een profielensite beter geschikt is voor mij :P

Oh en met iets oudere foto waar ik mezelf er slechts redelijk op vind staan, met ook nog eens matige kleding en een zonnebril die door velen belachelijk werd gemaakt (jaja mensen uitten graag kritiek :P) ... scoor ik zowaar een 8.0 en 2 fotobewonderaars (na 13 stemmen). En met een foto die ik zelf leukst vind en er op mn best uitzie imo kwa kleding, uitstraling, gezond kleurtje, iets gespierder kwa postuur... een 7.2 met 0 fotobewonderaars na 21 stemmen

Die eerste foto is ook nog eens op het water met warm weer waar ik heel kansloos mn shirt nog aanheb omdat ik anders zo zou verbranden... terwijl je achter me wel blote rug ziet van iemand die wel de zon tot zich laat..

Aparte smaak hebben ze op paiq :P Zou het soms met de achtergrond te maken hebben? (kroeg vs natuur/water)

Oh en match waar ik het gisteravond over had is nog wel online geweest zo te zien, dus was geen offlinecheat vooralsnog, maar echt bemoedigend was het alsnog niet hoe snel ze offline vloog na zien foto's

[ Bericht 21% gewijzigd door VacaLoca op 28-07-2012 18:39:30 ]
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:24:06 #206
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114774389
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:27 schreef VacaLoca het volgende:
Hm blijft beetje lastig met dat paiq select. Soms als je iemand accepteert als match, krijg je dat die ander jou ook nog moet accepteren, en dus ook paiq select heeft.

Maar als je iemand toevoegt en je krijgt dat niet te zien, dan weet je niet of die ander jou al met paiq select heeft geaccepteerd, en je dus al door de vleeskeuring bent, of dat diegene gratis lid is en nog niets kan zien.. en het weer afwachten is wat de reactie zal zijn als je foto verschijnt.

Zou handig zijn als ze aangeven dat iemand Select heeft, want paiq is met Select een ander soort site met een andere benadering dan het originele model. Maar ms. is conclusie tevens ook wel dat een profielensite beter geschikt is voor mij :P

Oh en met iets oudere foto waar ik mezelf er slechts redelijk op vind staan, met ook nog eens matige kleding en een zonnebril die door velen belachelijk werd gemaakt (jaja mensen uitten graag kritiek :P) ... scoor ik zowaar een 8.0 en 2 fotobewonderaars (na 13 stemmen). En met een foto die ik zelf leukst vind en er op mn best uitzie imo kwa kleding, uitstraling, gezond kleurtje, iets gespierder kwa postuur... een 7.2 met 0 fotobewonderaars na 21 stemmen

Die eerste foto is ook nog eens op het water met warm weer waar ik heel kansloos mn shirt nog aanheb omdat ik anders zo zou verbranden... terwijl je achter me wel blote rug ziet van iemand die wel de zon tot zich laat..

Aparte smaak hebben ze op paiq :P Zou het soms met de achtergrond te maken hebben? (kroeg vs natuur/water)

Oh en match waar ik het gisteravond over had is nog wel online geweest zo te zien, dus was geen offlinecheat vooralsnog, maar echt bemoedigend was het alsnog niet hoe snel ze offline vloog na zien foto's
Kun je niet gewoon beter op een gewone relatiesite je geluk beproeven? Wordt zo wel een beetje een langspeelplaat..daarbij is het ook niet zo vluchtig als Paiq.

En voor wat betreft foto's: laat een paar goede (recente!) foto's van je maken/uitzoeken door een goede vriend.
Heb ik ook op knuz gehad en die foto op mijn fobo is daar ook een van. Zij maken een (goede) foto van je zoals je bent.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:26:11 #207
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114774463
Ik heb de sms-er even op een laag pitje gezet. Wat te "eager". Stortvloed aan smsjes, niet normaal meer. Je voelt je toch steeds een beetje verplicht om een keer te reageren maar er valt na een paar dagen echt niks meer te zeggen. Geen goed teken wat mij betreft, dusse.. next! Of even niet, ook prima :)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:26:47 #208
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114774475
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:31 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Succes! :) Wat is de planning qua activiteiten?
Thanks!
We gaan een drankje doen in de stad en zien wel hoe de avond loopt :)
pi_114774658
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon beter op een gewone relatiesite je geluk beproeven? Wordt zo wel een beetje een langspeelplaat..daarbij is het ook niet zo vluchtig als Paiq.

En voor wat betreft foto's: laat een paar goede (recente!) foto's van je maken/uitzoeken door een goede vriend.
Heb ik ook op knuz gehad en die foto op mijn fobo is daar ook een van. Zij maken een (goede) foto van je zoals je bent.
Heb het in dit geval gewoon over onduidelijkheid van een nieuwe feature van paiq. Paiq select is in feite andere insteek dan klassieke paiq. Maar je weet dus niet met welke van de 2 je match zit.

En goede foto laten maken is idd iets waar ik al tijdje aan zit te denken, ook voor zakelijk gebruik enzo :) Bijna alle foto's van me zijn met cheap ass camera's gemaakt, en vaak met flits. Goede foto laten maken is ook sowieso leuk. Aan andere kant wil ik wel een foto die afspiegelt zoals ik in persoon werkelijk uitzie, weinig nut als je IRL niet aan je foto kan voldoen ;)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:39:35 #210
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114774788
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:34 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Heb het in dit geval gewoon over onduidelijkheid van een nieuwe feature van paiq. Paiq select is in feite andere insteek dan klassieke paiq. Maar je weet dus niet met welke van de 2 je match zit.

En goede foto laten maken is idd iets waar ik al tijdje aan zit te denken, ook voor zakelijk gebruik enzo :) Bijna alle foto's van me zijn met cheap ass camera's gemaakt, en vaak met flits. Goede foto laten maken is ook sowieso leuk. Aan andere kant wil ik wel een foto die afspiegelt zoals ik in persoon werkelijk uitzie, weinig nut als je IRL niet aan je foto kan voldoen ;)
Die feature is niet het probleem in het stukje daarboven, hou het daar dan ook bij ;)

Toen ik net begon met daten was ik een beetje nerveus voor de eerste ontmoeting met iemand. We hebben toen een elkaar de lelijkste foto's van onszelf gestuurd. Was echt heel grappig :) Maw: het maakt niet ui-huit :P
En een goede foto hebben die met zorg is gemaakt zegt wel wat hoor, op een datingsite. Vrouwen letten daar over het algemeen echt op.
pi_114775382
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Die feature is niet het probleem in het stukje daarboven, hou het daar dan ook bij ;)

Toen ik net begon met daten was ik een beetje nerveus voor de eerste ontmoeting met iemand. We hebben toen een elkaar de lelijkste foto's van onszelf gestuurd. Was echt heel grappig :) Maw: het maakt niet ui-huit :P
En een goede foto hebben die met zorg is gemaakt zegt wel wat hoor, op een datingsite. Vrouwen letten daar over het algemeen echt op.
Apart wel eigenlijk.. is een gewone foto uit het dagelijks leven niet veelzeggender dan eentje uit een fotoshoot? :) Of gaat het om het aspect dat je er zorg in gestopt hebt?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 20:11:39 #212
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_114775724
Met m`n vorige date is `t niks geworden, hebben al tijdje geen contact meer nu.

Inmiddels via Paiq iemand leren kennen, en volgens mij is die erg leuk :@ .
  zaterdag 28 juli 2012 @ 20:13:43 #213
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114775785
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:00 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Apart wel eigenlijk.. is een gewone foto uit het dagelijks leven niet veelzeggender dan eentje uit een fotoshoot? :) Of gaat het om het aspect dat je er zorg in gestopt hebt?
Dat laatste vooral. Hoeven ook niet allemaal van dat soort foto's te zijn. En je profieltekst (bij een relatie site dan) is ook best belangrijk. Echt, laten lezen door vrienden helpt. Zo heb ik op relatieklik inmiddels veel minder cliché's erin staan. Krijg er regelmatig een leuke reactie op.
pi_114776554
quote:
Vergaande contact met 4 (dat dus inmiddels naar tel. is verplaatst en dates staan geplant). En dan nog ~ 5 actieve chats op Paiq/Badoo. Jouw 2 zijn ook al verdergaand? Ben ook benieuwd naar wat de hoeveelheden bij anderen zijn.
Bij mij 1 iemand waar ik veel heen en weer mail, maar na een ontmoeting denk ik toch dat dit hem niet is. Compleet geen klik wat mij betreft. Wel jammer, want het is wel een aardig persoon. Verder wel nog 2 waarbij het contact nog heel pril is.
pi_114776759
quote:
Grappig, zelf vind ik profi foto's altijd een minpuntje. Alsof ik iemand alleen leuk zou vinden als ze er op haar allerbest op staat. Vind spontane foto's uit het dagelijks leven veel leuker.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:09:41 #216
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114777556
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:44 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Grappig, zelf vind ik profi foto's altijd een minpuntje. Alsof ik iemand alleen leuk zou vinden als ze er op haar allerbest op staat. Vind spontane foto's uit het dagelijks leven veel leuker.
Das waar maar hadden het over foto's met grove pixels waarop je iemand niet goed kunt zien. Gemaakt door een fotograaf kan ook nog ja, maar ik doelde meer op vrienden die dat een beetje kunnen. Ik zie er zelf ook leuker en meer als mezelf uit door een op een onbewaakt goed geschoten foto van een vriend dan op een foto waarbij ik me in allerlei bochten wring om mijn arm uit beeld te houden als ik em zelf maak ;)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:15:13 #217
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114777756
Toch wel een record, na berichtje terug op een berichtje op relatieklik nu al een verwijzing naar een date ;) Leuk type, wéér ver weg.. Ik ga verhuizen!
pi_114777814
quote:
Das waar maar hadden het over foto's met grove pixels waarop je iemand niet goed kunt zien.
Ah okay. Da's al helemaal niets nee.

Heb trouwens een date gehad en deze keer ben ik degene die de ander moet teleurstellen geloof ik. :(

quote:
Gemaakt door een fotograaf kan ook nog ja, maar ik doelde meer op vrienden die dat een beetje kunnen. Ik zie er zelf ook leuker en meer als mezelf uit door een op een onbewaakt goed geschoten foto van een vriend dan op een foto waarbij ik me in allerlei bochten wring om mijn arm uit beeld te houden als ik em zelf maak ;)
Dat heb ik ook, van de foto waar ik het leukste op sta had ik niet eens door dat ie gemaakt werd, al heb ik ook wel zelfgemaakte foto's waar mensen enthousiast op reageren.
pi_114777845
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:15 schreef eefje801 het volgende:
Toch wel een record, na berichtje terug op een berichtje op relatieklik nu al een verwijzing naar een date ;) Leuk type, wéér ver weg.. Ik ga verhuizen!
Waarom woon je helemaal in Drenthe dan? ;-)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:20:45 #220
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114777961
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:17 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Waarom woon je helemaal in Drenthe dan? ;-)
Ik ben aan het Drenthenieren ;)

Tja, er worden ook mensen geboren in het Noorden van het land, kan er niks aan doen. Het is hier wel heel lekker rustig :) Beetje té af en toe, dat wel, maar dat is omdat het zo'n goed bewaard geheim is.

On topic: heb bevestigend geantwoord, zien of ik morgen misschien een andere date dan de sms-er heb ;)
pi_114778215
Wauw, jij gaat snel te werk. De sms-er is dus al afgeschreven? Ik heb denk ik nog nooit binnen een dag afgesproken. Vond binnen een week al heeeel snel, maar die was dan ook wel heel leuk. :'(
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:28:58 #222
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114778341
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef cassettebandje het volgende:
Wauw, jij gaat snel te werk. De sms-er is dus al afgeschreven? Ik heb denk ik nog nooit binnen een dag afgesproken. Vond binnen een week al heeeel snel, maar die was dan ook wel heel leuk. :'(
Ha ha, valt mee hoor. De sms-er werd naarmate de smsjes groeiden steeds minder leuk. Gewoon niet mijn type. Rustig, niks mis mee maar volgens mij was het sms-en behalve zijn werk zijn enige tijdsbesteding. Dus tja, het was allemaal wat beklemmend, kun je nagaan hoe dat in het echt is.

Ik heb wel eens binnen een avond afgesproken, zelfs. Was erg leuke date ook.
Meestal één week ertussen ongeveer. Heb van het verleden geleerd ;)

Jammer dat het niet wat was!
Nu dus weer een aantal leuke contacten?
pi_114778602
quote:
Ha ha, valt mee hoor. De sms-er werd naarmate de smsjes groeiden steeds minder leuk. Gewoon niet mijn type. Rustig, niks mis mee maar volgens mij was het sms-en behalve zijn werk zijn enige tijdsbesteding. Dus tja, het was allemaal wat beklemmend, kun je nagaan hoe dat in het echt is.
Kan ik me voorstellen, ik maakte het ook al op uit je vorige berichten. Soms heb je dat.

quote:
Ik heb wel eens binnen een avond afgesproken, zelfs. Was erg leuke date ook.
Maar toch bleef het daarbij?

quote:
Meestal één week ertussen ongeveer. Heb van het verleden geleerd ;)
Ik heb er nu 2 gehad met 9 dagen ertussen en dat was me eigenlijk te snel op elkaar. Ik ben nog niet helemaal bijgekomen van de teleurstelling van vorige week. Met haar heb ik ook nog fijn contact trouwens. Stiekem hoop ik dat ze alsnog het licht gaat zien (ze wilde nog wel eens afspreken, maar dan zonder romantische bijbedoelingen), maar ik houd mezelf ook niet voor de gek.

quote:
Jammer dat het niet wat was!
Nu dus weer een aantal leuke contacten?
Ik gooi wat lijntjes uit en ik ben nu me nu vooral aan het oriënteren op andere datingsites.
Ondertussen moet ik die vorige nog even duidelijk maken dat het wat mij betreft geen vervolg hoeft te krijgen. Verbaasd me eigenlijk dat zij wel meer wil, want het was allemaal uiterst moeizaam wat mij betreft.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:35:43 #224
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114778632
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:38 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Bij mij 1 iemand waar ik veel heen en weer mail, maar na een ontmoeting denk ik toch dat dit hem niet is. Compleet geen klik wat mij betreft. Wel jammer, want het is wel een aardig persoon. Verder wel nog 2 waarbij het contact nog heel pril is.
All right, het komt dan vast wel goed. Mag ik hieruit opmaken dat je op mannen valt?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:40:47 #225
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114778848
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:34 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, ik maakte het ook al op uit je vorige berichten. Soms heb je dat.

[..]

Maar toch bleef het daarbij?

[..]

Ik heb er nu 2 gehad met 9 dagen ertussen en dat was me eigenlijk te snel op elkaar. Ik ben nog niet helemaal bijgekomen van de teleurstelling van vorige week. Met haar heb ik ook nog fijn contact trouwens. Stiekem hoop ik dat ze alsnog het licht gaat zien (ze wilde nog wel eens afspreken, maar dan zonder romantische bijbedoelingen), maar ik houd mezelf ook niet voor de gek.

[..]

Ik gooi wat lijntjes uit en ik ben nu me nu vooral aan het oriënteren op andere datingsites.
Ondertussen moet ik die vorige nog even duidelijk maken dat het wat mij betreft geen vervolg hoeft te krijgen. Verbaasd me eigenlijk dat zij wel meer wil, want het was allemaal uiterst moeizaam wat mij betreft.
Klopt, het is ook geen oordeel maar ik denk dat een ander type beter bij hem zou passen dan ik, laat ik het zo zeggen.

Nee, daar bleef het niet bij ;)

Over die date die je wilt afkappen en die nog eens wil daten: mijn ervaring na een tijdje daten is dat het niet altijd de eerste date al klikt. Ik geloof ook niet zo in dé klik. Heel soms heb ik dat wel maar zelfs dan geef je het niet gelijk aan jezelf toe. Als ik nog onzeker erover ben spreek ik gerust een tweede keer af. Misschien is dat meer vrouwen eigen?

Ik heb wel regelmatig leuke contacten (online) maar spreek lang niet met iedereen af. Ik herken dat wel, van te kort op elkaar afspreken. Ligt een beetje aan hoe het ging. Als ik een date had met wie het niet klikte dan is het geen probleem. Maar zit ik met mijn hoofd nog bij een ander dan vind ik het ook niet helemaal eerlijk naar mijn date toe.
pi_114778878
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:35 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

All right, het komt dan vast wel goed. Mag ik hieruit opmaken dat je op mannen valt?
Haha, nee. Ik bedoelde 'hem' als in deze situatie. Ik ben een enorme vrouwenfan!
pi_114779199
quote:
Nee, daar bleef het niet bij ;)

Over die date die je wilt afkappen en die nog eens wil daten: mijn ervaring na een tijdje daten is dat het niet altijd de eerste date al klikt. Ik geloof ook niet zo in dé klik. Heel soms heb ik dat wel maar zelfs dan geef je het niet gelijk aan jezelf toe. Als ik nog onzeker erover ben spreek ik gerust een tweede keer af. Misschien is dat meer vrouwen eigen?

Ik heb wel regelmatig leuke contacten (online) maar spreek lang niet met iedereen af. Ik herken dat wel, van te kort op elkaar afspreken. Ligt een beetje aan hoe het ging. Als ik een date had met wie het niet klikte dan is het geen probleem. Maar zit ik met mijn hoofd nog bij een ander dan vind ik het ook niet helemaal eerlijk naar mijn date toe.
Ah, je bent echt een ervaringsexpert als ik dat zo lees. Die date had geen lang vervolg of ben je echt al jaren aan het daten?

En wat die date van mij betreft: ik snap dat er niet meteen een klik hoeft te zijn. Die was er bij mijn eerste date ook niet, maar daarbij had ik wel zoiets van 'het kan misschien nog komen als we elkaar vaker zien'. Bij deze date had ik dat helemaal niet. Ik voelde echt geen enkele connectie en heb niet het idee dat ik haar echt leuk zou kunnen gaan vinden. Dus het wordt een slecht nieuwsgesprekje...

Momenteel heb ik even geen enkele date in de planning, maar na 3 dates in grofweg anderhalve maand ben ik wel een stuk wijzer geworden moet ik zeggen. Heb ook gemerkt dat ik alleen moet daten als ik iemand echt al leuk lijk te vinden en dat er vooraf ook meer contact moet zijn geweest dan alleen een paar mailtjes heen en weer (sms-en, chatten voegt toch wel iets toe voor de beleving). En dat het handig is een afspraak achter de hand te hebben voor als de date niet helemaal bevalt.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:55:02 #228
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114779613
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:49 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Ah, je bent echt een ervaringsexpert als ik dat zo lees. Die date had geen lang vervolg of ben je echt al jaren aan het daten?

En wat die date van mij betreft: ik snap dat er niet meteen een klik hoeft te zijn. Die was er bij mijn eerste date ook niet, maar daarbij had ik wel zoiets van 'het kan misschien nog komen als we elkaar vaker zien'. Bij deze date had ik dat helemaal niet. Ik voelde echt geen enkele connectie en heb niet het idee dat ik haar echt leuk zou kunnen gaan vinden. Dus het wordt een slecht nieuwsgesprekje...

Momenteel heb ik even geen enkele date in de planning, maar na 3 dates in grofweg anderhalve maand ben ik wel een stuk wijzer geworden moet ik zeggen. Heb ook gemerkt dat ik alleen moet daten als ik iemand echt al leuk lijk te vinden en dat er vooraf ook meer contact moet zijn geweest dan alleen een paar mailtjes heen en weer (sms-en, chatten voegt toch wel iets toe voor de beleving). En dat het handig is een afspraak achter de hand te hebben voor als de date niet helemaal bevalt.
Nou..ervarings"expert" wel misschien maar date nog niet zo lang. Heb het jaren terug een keer geprobeerd en vond het niets toen.

Sinds eind vorig jaar me weer eens op het online pad begeven. En ik twijfel nog steeds of ik niet beter gewoon in het echt iemand tegen het lijf kan lopen. Maar inderdaad inmiddels een date of tien erop zitten. Soms een paar dates per persoon, soms totaal geen klik, een fling en that's it :) Ik denk ook niet dat er een aantal dates is dat je moet aflopen of dé manier om te daten. Zolang het maar goed voelt voor jezelf.

Ah, nee dat klinkt inderdaad niet als iemand die je dan vaker wilt zien. Nooit leuk, zoiets maar wel goed dat je er gewoon duidelijk in bent. Kunnen veel mannen (én vrouwen) nog wat van leren.

Ja klopt, er moet wel iets zijn wat je erg aanspreekt, behalve interesses en aantrekkingskracht. Kan soms inderdaad verhelderend zijn als je wat hebt gechat eerst. Da's waar, je hebt bij het online gebeuren toch vaak meerdere contacten lopen. Ik merk wel bij mezelf dat ik voor het "het gras is altijd groener" - effect wil waken. Dat is weer het nadeel, vind ik.
pi_114780244
quote:
Sinds eind vorig jaar me weer eens op het online pad begeven. En ik twijfel nog steeds of ik niet beter gewoon in het echt iemand tegen het lijf kan lopen. Maar inderdaad inmiddels een date of tien erop zitten. Soms een paar dates per persoon, soms totaal geen klik, een fling en that's it :) Ik denk ook niet dat er een aantal dates is dat je moet aflopen of dé manier om te daten. Zolang het maar goed voelt voor jezelf.

Ah, nee dat klinkt inderdaad niet als iemand die je dan vaker wilt zien. Nooit leuk, zoiets maar wel goed dat je er gewoon duidelijk in bent. Kunnen veel mannen (én vrouwen) nog wat van leren.

Ja klopt, er moet wel iets zijn wat je erg aanspreekt, behalve interesses en aantrekkingskracht. Kan soms inderdaad verhelderend zijn als je wat hebt gechat eerst. Da's waar, je hebt bij het online gebeuren toch vaak meerdere contacten lopen. Ik merk wel bij mezelf dat ik voor het "het gras is altijd groener" - effect wil waken. Dat is weer het nadeel, vind ik.
Ik twijfel daar ook over, maar ben hiermee begonnen nadat een date met een meisje dat ik irl kende niets werd (ze bleek al een vriend te hebben...).

En dat duidelijk zijn vind ik best moeilijk hoor. Voor mij is het duidelijk, maar zij begint meteen over de volgende date. Dat vind ik dan wel weer frustrerend en lullig... en ik baal er ook wel van, want vorige keer waren de rollen omgedraaid.

"Het gras is altijd groener"-gevoel ken ik wel, maar dat kan ik ook wel vermijden door niet teveel contacten tegelijk te onderhouden als ik iemand echt leuk vind (dan gaan die andere contacten op een lager pitje). Ik heb nu nog het gevoel dat het gras het groenst was bij die date die ik heel leuk vond, maar dat slijt gelukkig al wel. Verder zitten er op Lexa ook weer niet zoveel vrouwen wiens profiel me echt aanspreekt, dus dat scheelt al. Heb trouwens uit nieuwsgierigheid ook maar een profiel aangemaakt bij Relatieklik, wist niet dat dat gratis was.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 22:15:46 #230
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114780721
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Ik twijfel daar ook over, maar ben hiermee begonnen nadat een date met een meisje dat ik irl kende niets werd (ze bleek al een vriend te hebben...).

En dat duidelijk zijn vind ik best moeilijk hoor. Voor mij is het duidelijk, maar zij begint meteen over de volgende date. Dat vind ik dan wel weer frustrerend en lullig... en ik baal er ook wel van, want vorige keer waren de rollen omgedraaid.

"Het gras is altijd groener"-gevoel ken ik wel, maar dat kan ik ook wel vermijden door niet teveel contacten tegelijk te onderhouden als ik iemand echt leuk vind (dan gaan die andere contacten op een lager pitje). Ik heb nu nog het gevoel dat het gras het groenst was bij die date die ik heel leuk vond, maar dat slijt gelukkig al wel. Verder zitten er op Lexa ook weer niet zoveel vrouwen wiens profiel me echt aanspreekt, dus dat scheelt al. Heb trouwens uit nieuwsgierigheid ook maar een profiel aangemaakt bij Relatieklik, wist niet dat dat gratis was.
Herkenbaar allemaal hoor. Ben in de eerste instantie gaan daten (toen ik er snel genoeg van had) na een lange relatie. Deze keer sta ik er wel anders in, het móet niet maar zou leuk zijn, zeg maar.

Herkenbaar verhaal. Weet je wat mij helpt? Als iemand niet met mij wil zijn wil ik daar dus ook helemaal niet mee zijn en dan klikt (aargh!) het dus ook niet.

Ja klopt :) Het nadeel op relatieklik is dat je maar één keer die psychologische test kan doen.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 22:23:44 #231
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114781113
Wat zijn de meningen over OKcupid eigenlijk? Ik ken een shemale die daar jongens vandaan haalt en niet in eerste instantie duidelijk is over zijn/haar echte geslacht.. Dus ik durf het haast niet aan. :')
  zaterdag 28 juli 2012 @ 22:26:48 #232
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114781256
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Wat zijn de meningen over OKcupid eigenlijk? Ik ken een shemale die daar jongens vandaan haalt en niet in eerste instantie duidelijk is over zijn/haar echte geslacht.. Dus ik durf het haast niet aan. :')
Okcupid is vooral leuk en lachen om de testjes en vragen, wat mij betreft. Heb daar werkelijk nog nooit een serieus contact gevonden. Wel leuke gesprekken gehad op de chat met mensen aan de andere kant van de wereldbol. Dat is dan wel weer grappig daaraan.
pi_114781272
quote:
Herkenbaar allemaal hoor. Ben in de eerste instantie gaan daten (toen ik er snel genoeg van had) na een lange relatie. Deze keer sta ik er wel anders in, het móet niet maar zou leuk zijn, zeg maar.

Herkenbaar verhaal. Weet je wat mij helpt? Als iemand niet met mij wil zijn wil ik daar dus ook helemaal niet mee zijn en dan klikt (aargh!) het dus ook niet.

Ja klopt :) Het nadeel op relatieklik is dat je maar één keer die psychologische test kan doen.
Ah, van mij hoeft het ook niet, maar ik zou het wel heel graag willen zeg maar. Heb ook wel een lange relatie achter de rug en ik mis dat toch wel. Maar ik hoef ook niet tegen elke prijs een vriendin, ben ook weer niet het type dat niet alleen kan zijn zeg maar.

En dat wat je schrijft is wel een handig zelfbeschermingsmechanisme! Werkt dat echt altijd zo? Ik kan best hoteldebotel raken van iemand die helemaal niets van mij wil in dat opzicht.

Heb me ook geregistreerd op relatieklik, nu maar hopen dat ik geen gekke dingen heb aangeklikt in die test. ;-)
pi_114781349
Nou heb ik morgen een date via paiq. Ik weet dus echt niet wat ik moet doen he. De laatste date is alweer 5 jaar geleden.
Enige tips, of dingen wat not done zijn?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 22:36:20 #235
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114781707
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:27 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Ah, van mij hoeft het ook niet, maar ik zou het wel heel graag willen zeg maar. Heb ook wel een lange relatie achter de rug en ik mis dat toch wel. Maar ik hoef ook niet tegen elke prijs een vriendin, ben ook weer niet het type dat niet alleen kan zijn zeg maar.

En dat wat je schrijft is wel een handig zelfbeschermingsmechanisme! Werkt dat echt altijd zo? Ik kan best hoteldebotel raken van iemand die helemaal niets van mij wil in dat opzicht.

Heb me ook geregistreerd op relatieklik, nu maar hopen dat ik geen gekke dingen heb aangeklikt in die test. ;-)
Oh, gevoel kun je niet altijd sturen natuurlijk. Maar het is voor mij een goede manier om er afstand van te nemen. Rationaliseren en weer verder gaan :)
pi_114781778
quote:
Oh, gevoel kun je niet altijd sturen natuurlijk. Maar het is voor mij een goede manier om er afstand van te nemen. Rationaliseren en weer verder gaan :)
Rationaliseren doe ik ook hoor, maar het duurt soms even voordat ik daar toe in staat ben. :P
pi_114781825
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
Nou heb ik morgen een date via paiq. Ik weet dus echt niet wat ik moet doen he. De laatste date is alweer 5 jaar geleden.
Leuk, wat gaan jullie doen? Wees gewoon jezelf en geinteresseerd in haar, dat helpt al wel.
pi_114782008
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:39 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Leuk, wat gaan jullie doen? Wees gewoon jezelf en geinteresseerd in haar, dat helpt al wel.
We gaan wat drinken op een terras. Elkaar een beetje aftasten. Op de chat ging het leuk iig.
Maar dit is al zolang geleden voor mij, beetje onwennig weer.
pi_114782289
Weet zij dat ook, dat het al zo lang geleden is? Ik zou me proberen niet te druk te maken en gewoon voor een gezellig gesprek te gaan. Misschien vooraf proberen te bedenken waar je het over wilt hebben, dan heb je wat om op terug te vallen als het gesprek stilvalt. Je kan praten over daten zelf, over wederzijdse interesses, etc. En als het goed voelt, probeer ik ook wel een beetje fysiek te worden soms (tot nu toe 1 keer gehad), door bv. kort haar arm aan te raken ofzo.
pi_114783332
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat laatste vooral. Hoeven ook niet allemaal van dat soort foto's te zijn. En je profieltekst (bij een relatie site dan) is ook best belangrijk. Echt, laten lezen door vrienden helpt. Zo heb ik op relatieklik inmiddels veel minder cliché's erin staan. Krijg er regelmatig een leuke reactie op.
Ik heb voor nu iig even een quick fix gedaan door iig even foto's door photoshop te halen... niet mezelf omgetoverd in Brad Pitt ofzo, zo goed kan ik niet photoshoppen :P maar iig even kleursaturatie, contrast etc verbeterd :) Had ze nu direct van de camera af, die vooral met flits niet zo goed is wat die aspecten betreft. Ik zat nog eens te kijken nl en het was wel heel flets. Zelfde foto dus opnieuw er op gezet, ben benieuwd of ie nu hoger scoort :D

Overigens andere foto weer een fotobewonderaar erbij, alleen jammer dat die ergens 150km verderop zitten ofzo :')

Heerlijk aan het SOGen weer :')!

[ Bericht 1% gewijzigd door VacaLoca op 28-07-2012 23:16:41 ]
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:21:42 #241
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114783925
Ja hoorrrr...die man op relatieklik vraagt of ik thuis een kopje koffie kom doen. Tuuuurlijk.. not! ;)
Vond het al zo snel gaan, ik ga morgen lekker in het zonnetje zitten :)
pi_114784092
Zonnetje? :D
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:25:31 #243
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_114784107
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef eefje801 het volgende:
Ja hoorrrr...die man op relatieklik vraagt of ik thuis een kopje koffie kom doen. Tuuuurlijk.. not! ;)
Nou, de openingszin van ene 'Jan' was of ie me mocht bellen 8)7

De msn-ers was ik al aan gewend maar zonder 'hoi' dit vragen -O-
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:27:00 #244
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114784167
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:25 schreef VacaLoca het volgende:
Zonnetje? :D
Nou ja, vandaag was het hier de hele dag zonnig..dus ik ben een béétje bang dat we morgen onweer hebben. Vroeg opstaan dus, misschien een kleine kans ;)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:28:01 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114784209
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:25 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Nou, de openingszin van ene 'Jan' was of ie me mocht bellen 8)7

De msn-ers was ik al aan gewend maar zonder 'hoi' dit vragen -O-
Ha ha! De hormonen draaien weer overuren nu de zon schijnt. Hij zei er ook nog bij: ik heb tóch vakantie.
Welja, ik blijf gelijk de hele week wel :P
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:29:36 #246
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_114784284
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha! De hormonen draaien weer overuren nu de zon schijnt. Hij zei er ook nog bij: ik heb tóch vakantie.
Welja, ik blijf gelijk de hele week wel :P
Tandenborstel al ingepakt ;)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:31:17 #247
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114784362
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:29 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Tandenborstel al ingepakt ;)
Whaha, sinds het "tandenborstel"verhaal doe ik dat maar niet meer want dat is niet romantisch ;) volgens het merendeel hier. Ik denk dat ik wel een bloemetje meeneem voor zijn moeder, vindt ie vast leuk :P
pi_114784425
1e date thuis zou ik nooit voorstellen. Gewoon terrasje of bij slecht weer een leuke loungebar. Maar goed wat weet ik er van :P
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:34:27 #249
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_114784506
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:32 schreef VacaLoca het volgende:
1e date thuis zou ik nooit voorstellen. Gewoon terrasje of bij slecht weer een leuke loungebar. Maar goed wat weet ik er van :P
Er begon er vanavond ook eentje over dvd-tje kijken. Ja prima. Ik hier en hij daar maar eerste kennismaking doe ik dat ook niet hoor.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:35:30 #250
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114784544
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:32 schreef VacaLoca het volgende:
Laat ik het zo zeggen dat er hier echt wel sprake was van een uitnodiging tot "koffie drinken".
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:36:04 #251
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_114784567
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:31 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Whaha, sinds het "tandenborstel"verhaal doe ik dat maar niet meer want dat is niet romantisch ;) volgens het merendeel hier. Ik denk dat ik wel een bloemetje meeneem voor zijn moeder, vindt ie vast leuk :P
Mensen delen wel meer dan alleen een tandenborstel hoor :{w
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:37:32 #252
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114784613
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:36 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Mensen delen wel meer dan alleen een tandenborstel hoor :{w
Joh ;)
pi_114785005
quote:
Lekker luchtje op, geen kloffie aan waarin je er uitziet als een bohemien, grapjes maken want dat vinden ze leuk, maar wel met mate en niet al te oubollig, belangstelling tonen als ze wat zegt en wat enthousiasme ten berde brengen. Maar vooral normaal blijven doen. Wek 'r interesse.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:54:16 #254
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114785251
Ik wil niet spammen maar de meet wordt wel erg een datingsite zo :P 80% mannen, kom op dames, meldt u aan!
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:57:26 #255
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_114785400
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:48 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Lekker luchtje op, geen kloffie aan waarin je er uitziet als een bohemien, grapjes maken want dat vinden ze leuk, maar wel met mate en niet al te oubollig, belangstelling tonen als ze wat zegt en wat enthousiasme ten berde brengen. Maar vooral normaal blijven doen. Wek 'r interesse.
Als je iemand leuk vindt, is dat nogal een probleem. Mensen veranderen in een andere soort zodra ze iemand leuk vinden.

Oh.. en dat lekkere luchtje hoeft niet in één keer over je lijf heen gegoten te worden. Ik ben werkelijk een keer gewoon misselijk geworden van iemand zijn parfum :r
pi_114786035
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:57 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Als je iemand leuk vindt, is dat nogal een probleem. Mensen veranderen in een andere soort zodra ze iemand leuk vinden.

Oh.. en dat lekkere luchtje hoeft niet in één keer over je lijf heen gegoten te worden. Ik ben werkelijk een keer gewoon misselijk geworden van iemand zijn parfum :r
Ik zeg toch ook niet dat hij erin moet báden, wel? ;) En verder, mwoh, je ziet iemand voor het eerst. Hij moet zich maar voor de geest houden dat het ergste wat hem kan overkomen een korte date en een ervaring erbij opdoen is. Wat je weer meeneemt voor de volgende keer.
pi_114786171
Er verzorgd uitzien is inderdaad wel een ding. En lijken op je foto's ook wel. Mijn eerste date was dus best onverzorgd en leek niet echt op haar foto's (die waren al een paar jaar oud). Ik dacht zelfs nog van 'dit is een test om te zien of ik haar ook nog leuk vind als ze er op haar slechts uitziet'...
pi_114786514
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 00:15 schreef cassettebandje het volgende:
Er verzorgd uitzien is inderdaad wel een ding. En lijken op je foto's ook wel. Mijn eerste date was dus best onverzorgd en leek niet echt op haar foto's (die waren al een paar jaar oud). Ik dacht zelfs nog van 'dit is een test om te zien of ik haar ook nog leuk vind als ze er op haar slechts uitziet'...
And it all goes downhill from there... Het blijft een vrouw; als ze er op de eerste date al niet verzorgd uitziet, gaat dat de tweede date ook niet ineens op magische wijze gebeuren want ---> hij vindt me toch al leuk.

Hoe liep dat af?
pi_114786715
We hebben samen geluncht en een paar uur leuk gepraat, maar dat was het dan ook. Dat we nauwelijks iets gemeen hadden vond ik vervelender eigenlijk, want op haar Facebook stonden wel foto's waarop ze er netjes uitzag en niet alsof ze lukraak wat kleding uit de kast had gepakt.
pi_114791340
Eef...veel plezier morgen! Laat je weten hoe het was?! :*
  zondag 29 juli 2012 @ 10:23:27 #261
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114794430
Iemand via knuz stuurde mij gisteren een bericht. En nu deze ochtend weer. Is ze een dagboek aan het bijhouden voor me? :P Ook echt opvolgende berichten.
  zondag 29 juli 2012 @ 10:23:54 #262
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_114794438
Altijd leuk om al die dating en contact ervaringen te lezen O+
  zondag 29 juli 2012 @ 10:24:49 #263
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114794451
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef eefje801 het volgende:
*schopt Eefje die kant op*
  zondag 29 juli 2012 @ 10:26:07 #264
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114794472
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen dat er hier echt wel sprake was van een uitnodiging tot "koffie drinken".
Ehh....
  zondag 29 juli 2012 @ 11:40:11 #265
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_114796172
Van gisteravond 21u tot vannacht een uur of 2 met degene die ik via paiq heb leren kennen aan het chatten geweest via msn. Begin `m steeds leuker te vinden :D

Goede vriend van me raadde het me meteen af om verder contact te houden :{ Volgens hem is mijn "toekomstige date" te oud voor mij.
pi_114796188
Gisteravond nieuwe eerste date met paiqer. Lovely zomeravond gehad! :D Smaakt naar meer!
'To Be Continued'
pi_114796243
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:40 schreef Wildervankstertje het volgende:
Van gisteravond 21u tot vannacht een uur of 2 met degene die ik via paiq heb leren kennen aan het chatten geweest via msn. Begin `m steeds leuker te vinden :D

Goede vriend van me raadde het me meteen af om verder contact te houden :{ Volgens hem is mijn "toekomstige date" te oud voor mij.
Hoe oud ben jij en hoe oud is hij?
  zondag 29 juli 2012 @ 11:44:13 #268
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_114796289
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij en hoe oud is hij?
Ik 27 en hij 33, hij is 5 jaar en 10 maanden ouder dan ik. Valt mee vind ik zelf.
pi_114796318
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:44 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Ik 27 en hij 33, hij is 5 jaar en 10 maanden ouder dan ik. Valt mee vind ik zelf.
Wtf, dat is haast niets. :') Is hij jaloers of zo?
  zondag 29 juli 2012 @ 11:45:57 #270
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_114796336
quote:

[..]

En dan te oud? :o Ik date met iemand die negen jaar ouder is dan ik :X maar ik date altijd met mannen die (veel) ouder zijn dan ik
Weer aan 't daten trouwens Wildervankstertje? Niet goed afgelopen met de vorige dus? ;(
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zondag 29 juli 2012 @ 11:46:01 #271
107445 Jajong
Hadouken!
pi_114796337
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:45 schreef Fascination het volgende:

[..]

Haast niks :').
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zondag 29 juli 2012 @ 11:49:48 #272
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_114796412
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:45 schreef Pien85 het volgende:

[..]

En dan te oud? :o Ik date met iemand die negen jaar ouder is dan ik :X maar ik date altijd met mannen die (veel) ouder zijn dan ik
Weer aan 't daten trouwens Wildervankstertje? Niet goed afgelopen met de vorige dus? ;(
Nee niks geworden, had erge problemen, praatte telkens over z`n ex. En hij wilde graag nog een keer vader worden, hij wist dat een kind samen met mij nooit zal gebeuren.
  zondag 29 juli 2012 @ 11:50:39 #273
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_114796433
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:45 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, hij heeft zelf altijd vriendinnen van hooguit 2 jaar jonger of ouder, groter leeftijdsverschil is niet goed vindt hij.
  zondag 29 juli 2012 @ 11:51:36 #274
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_114796461
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:50 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Nee, hij heeft zelf altijd vriendinnen van hooguit 2 jaar jonger of ouder, groter leeftijdsverschil is niet goed vindt hij.
Dan lijkt het me dat het probleem eerder bij hem ligt dan bij jou of die man op paiq :')
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zondag 29 juli 2012 @ 12:20:22 #275
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114797347
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 10:23 schreef -Splash- het volgende:
Iemand via knuz stuurde mij gisteren een bericht. En nu deze ochtend weer. Is ze een dagboek aan het bijhouden voor me? :P Ook echt opvolgende berichten.
Dat is het zusje van de sms-er :P
  zondag 29 juli 2012 @ 12:26:51 #276
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114797524
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:40 schreef Satijn het volgende:
Gisteravond nieuwe eerste date met paiqer. Lovely zomeravond gehad! :D Smaakt naar meer!
'To Be Continued'
Hee,da's leuk Satijn! Al een tweede date afgesproken?
pi_114797822
quote:

[..]

Daar lijkt me helemaal niets mis mee. De hoeveel relaties waarbij zo'n 'groot' verschil niet uitmaakte is eindeloos... Dus vooral niet naar die vriend luisteren...
  zondag 29 juli 2012 @ 12:48:46 #278
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_114798177
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:37 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Daar lijkt me helemaal niets mis mee. De hoeveel relaties waarbij zo'n 'groot' verschil niet uitmaakte is eindeloos... Dus vooral niet naar die vriend luisteren...
Ik luister ook zeker niet naar `m. Inmiddels alweer een paar uurtjes met mijn paiq contact aan het chatten geweest en vanavond ook weer :-) Klikt erg goed. Tenminste via msn.
pi_114802334
27 en 33 is echt te verwaarlozen.
pi_114802768
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:29 schreef VacaLoca het volgende:
27 en 33 is echt te verwaarlozen.
18 en 27 ook
pi_114803074
Nee.
pi_114803126
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:41 schreef Linda94 het volgende:

[..]

18 en 27 ook
Jij date/bent met een 27 jarige?
  zondag 29 juli 2012 @ 15:07:57 #283
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114803792
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:41 schreef Linda94 het volgende:

[..]

18 en 27 ook
Dat niet. :') Maar het is legaal, dus er is niet echt een probleem lijkt mij.
pi_114804462
quote:
Een beetje jammer weer. Date was niet op de afgesproken plek -O-
Of...we zijn elkaar misgelopen, maar dat is denk ik valse hoop.
pi_114804564
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:24 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Een beetje jammer weer. Date was niet op de afgesproken plek -O-
Of...we zijn elkaar misgelopen, maar dat is denk ik valse hoop.
Je had geen tel. nummers uitgewisseld?
pi_114804585
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:26 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Je had geen tel. nummers uitgewisseld?
Stom genoeg niet.
pi_114804677
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:27 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Stom genoeg niet.
Hm vervelend, naja hopen dat als je elkaar weer spreekt het een groot en achteraf grappig misverstand is geweest wat meteen ijs breekt voor de 2e poging :)
pi_114804808
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:29 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Hm vervelend, naja hopen dat als je elkaar weer spreekt het een groot en achteraf grappig misverstand is geweest wat meteen ijs breekt voor de 2e poging :)
Ik had alweer een berichtje achter gelaten op paiq ;) dus wie weet
pi_114804812
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 10:23 schreef Dionysiou het volgende:
Altijd leuk om al die dating en contact ervaringen te lezen O+
Children of the night. What music they make.
  zondag 29 juli 2012 @ 15:35:00 #290
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114804989
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:31 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik had alweer een berichtje achter gelaten op paiq ;) dus wie weet
Wat balen zeg! Idd toch even nummers uitwisselen de volgende keer. Hoop dat je wat hoort.
pi_114805032
Oja
  zondag 29 juli 2012 @ 15:38:12 #292
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114805137
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:35 schreef Linda94 het volgende:
Oja
?
pi_114805181
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

?
Misschien was Linda de date in kwestie? :')
  zondag 29 juli 2012 @ 15:40:30 #294
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114805253
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:39 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ha ha!

"Oh ja, vergeten!"

:P
pi_114805273
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:40 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha!

"Oh ja, vergeten!"

:P
Dat zou episch zijn.
  zondag 29 juli 2012 @ 15:42:52 #296
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114805378
quote:
11s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:40 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Dat zou episch zijn.
Dan moet er weer een actie op touw worden gezet zoals voor die ene meid die toen voor niks ergens stond. Of is dat een urban legend van fok?
pi_114805470
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:39 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

voor mij een vraag, voor jou een weet..
pi_114805478
Onee, andersom hihi
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 29 juli 2012 @ 15:45:45 #299
80791 crew  Paul
pi_114805503
Hoi Linda :@ Jou ken ik nog uit een ander topic :@
pi_114805594
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:45 schreef Paul het volgende:
Hoi Linda :@ Jou ken ik nog uit een ander topic :@
wilde jij niet met me afspreken toen?
  zondag 29 juli 2012 @ 15:53:04 #301
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114805802
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:47 schreef Linda94 het volgende:

[..]

wilde jij niet met me afspreken toen?
Wie niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: