abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juli 2012 @ 17:58:51 #201
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114771940
Ik zit momenteel op Badoo en Knuz.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 juli 2012 @ 18:16:45 #202
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_114772468
Ben nu ook aan het kijken op Knuz :D
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 28 juli 2012 @ 18:18:32 #203
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114772515
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 17:55 schreef Paul het volgende:
Waar zitten de meeste van jullie op? Lijkt me wel weer eens leuk te kijken op 1 van die sites. Maar liever wel gratis.
Zie ook OP, Paiq, Knuz, Relatieklik zijn volledig gratis. Rest kan zowel gratis als betaald.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 18:19:01 #204
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114772530
Trouwens...de meet komt dichterbij, zijn er nog aanmeldingen? Dan graag via DM of PM melden bij mij of Perzephone
pi_114772790
Hm blijft beetje lastig met dat paiq select. Soms als je iemand accepteert als match, krijg je dat die ander jou ook nog moet accepteren, en dus ook paiq select heeft.

Maar als je iemand toevoegt en je krijgt dat niet te zien, dan weet je niet of die ander jou al met paiq select heeft geaccepteerd, en je dus al door de vleeskeuring bent, of dat diegene gratis lid is en nog niets kan zien.. en het weer afwachten is wat de reactie zal zijn als je foto verschijnt.

Zou handig zijn als ze aangeven dat iemand Select heeft, want paiq is met Select een ander soort site met een andere benadering dan het originele model. Maar ms. is conclusie tevens ook wel dat een profielensite beter geschikt is voor mij :P

Oh en met iets oudere foto waar ik mezelf er slechts redelijk op vind staan, met ook nog eens matige kleding en een zonnebril die door velen belachelijk werd gemaakt (jaja mensen uitten graag kritiek :P) ... scoor ik zowaar een 8.0 en 2 fotobewonderaars (na 13 stemmen). En met een foto die ik zelf leukst vind en er op mn best uitzie imo kwa kleding, uitstraling, gezond kleurtje, iets gespierder kwa postuur... een 7.2 met 0 fotobewonderaars na 21 stemmen

Die eerste foto is ook nog eens op het water met warm weer waar ik heel kansloos mn shirt nog aanheb omdat ik anders zo zou verbranden... terwijl je achter me wel blote rug ziet van iemand die wel de zon tot zich laat..

Aparte smaak hebben ze op paiq :P Zou het soms met de achtergrond te maken hebben? (kroeg vs natuur/water)

Oh en match waar ik het gisteravond over had is nog wel online geweest zo te zien, dus was geen offlinecheat vooralsnog, maar echt bemoedigend was het alsnog niet hoe snel ze offline vloog na zien foto's

[ Bericht 21% gewijzigd door VacaLoca op 28-07-2012 18:39:30 ]
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:24:06 #206
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114774389
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:27 schreef VacaLoca het volgende:
Hm blijft beetje lastig met dat paiq select. Soms als je iemand accepteert als match, krijg je dat die ander jou ook nog moet accepteren, en dus ook paiq select heeft.

Maar als je iemand toevoegt en je krijgt dat niet te zien, dan weet je niet of die ander jou al met paiq select heeft geaccepteerd, en je dus al door de vleeskeuring bent, of dat diegene gratis lid is en nog niets kan zien.. en het weer afwachten is wat de reactie zal zijn als je foto verschijnt.

Zou handig zijn als ze aangeven dat iemand Select heeft, want paiq is met Select een ander soort site met een andere benadering dan het originele model. Maar ms. is conclusie tevens ook wel dat een profielensite beter geschikt is voor mij :P

Oh en met iets oudere foto waar ik mezelf er slechts redelijk op vind staan, met ook nog eens matige kleding en een zonnebril die door velen belachelijk werd gemaakt (jaja mensen uitten graag kritiek :P) ... scoor ik zowaar een 8.0 en 2 fotobewonderaars (na 13 stemmen). En met een foto die ik zelf leukst vind en er op mn best uitzie imo kwa kleding, uitstraling, gezond kleurtje, iets gespierder kwa postuur... een 7.2 met 0 fotobewonderaars na 21 stemmen

Die eerste foto is ook nog eens op het water met warm weer waar ik heel kansloos mn shirt nog aanheb omdat ik anders zo zou verbranden... terwijl je achter me wel blote rug ziet van iemand die wel de zon tot zich laat..

Aparte smaak hebben ze op paiq :P Zou het soms met de achtergrond te maken hebben? (kroeg vs natuur/water)

Oh en match waar ik het gisteravond over had is nog wel online geweest zo te zien, dus was geen offlinecheat vooralsnog, maar echt bemoedigend was het alsnog niet hoe snel ze offline vloog na zien foto's
Kun je niet gewoon beter op een gewone relatiesite je geluk beproeven? Wordt zo wel een beetje een langspeelplaat..daarbij is het ook niet zo vluchtig als Paiq.

En voor wat betreft foto's: laat een paar goede (recente!) foto's van je maken/uitzoeken door een goede vriend.
Heb ik ook op knuz gehad en die foto op mijn fobo is daar ook een van. Zij maken een (goede) foto van je zoals je bent.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:26:11 #207
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114774463
Ik heb de sms-er even op een laag pitje gezet. Wat te "eager". Stortvloed aan smsjes, niet normaal meer. Je voelt je toch steeds een beetje verplicht om een keer te reageren maar er valt na een paar dagen echt niks meer te zeggen. Geen goed teken wat mij betreft, dusse.. next! Of even niet, ook prima :)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:26:47 #208
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114774475
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:31 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Succes! :) Wat is de planning qua activiteiten?
Thanks!
We gaan een drankje doen in de stad en zien wel hoe de avond loopt :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_114774658
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon beter op een gewone relatiesite je geluk beproeven? Wordt zo wel een beetje een langspeelplaat..daarbij is het ook niet zo vluchtig als Paiq.

En voor wat betreft foto's: laat een paar goede (recente!) foto's van je maken/uitzoeken door een goede vriend.
Heb ik ook op knuz gehad en die foto op mijn fobo is daar ook een van. Zij maken een (goede) foto van je zoals je bent.
Heb het in dit geval gewoon over onduidelijkheid van een nieuwe feature van paiq. Paiq select is in feite andere insteek dan klassieke paiq. Maar je weet dus niet met welke van de 2 je match zit.

En goede foto laten maken is idd iets waar ik al tijdje aan zit te denken, ook voor zakelijk gebruik enzo :) Bijna alle foto's van me zijn met cheap ass camera's gemaakt, en vaak met flits. Goede foto laten maken is ook sowieso leuk. Aan andere kant wil ik wel een foto die afspiegelt zoals ik in persoon werkelijk uitzie, weinig nut als je IRL niet aan je foto kan voldoen ;)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:39:35 #210
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114774788
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:34 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Heb het in dit geval gewoon over onduidelijkheid van een nieuwe feature van paiq. Paiq select is in feite andere insteek dan klassieke paiq. Maar je weet dus niet met welke van de 2 je match zit.

En goede foto laten maken is idd iets waar ik al tijdje aan zit te denken, ook voor zakelijk gebruik enzo :) Bijna alle foto's van me zijn met cheap ass camera's gemaakt, en vaak met flits. Goede foto laten maken is ook sowieso leuk. Aan andere kant wil ik wel een foto die afspiegelt zoals ik in persoon werkelijk uitzie, weinig nut als je IRL niet aan je foto kan voldoen ;)
Die feature is niet het probleem in het stukje daarboven, hou het daar dan ook bij ;)

Toen ik net begon met daten was ik een beetje nerveus voor de eerste ontmoeting met iemand. We hebben toen een elkaar de lelijkste foto's van onszelf gestuurd. Was echt heel grappig :) Maw: het maakt niet ui-huit :P
En een goede foto hebben die met zorg is gemaakt zegt wel wat hoor, op een datingsite. Vrouwen letten daar over het algemeen echt op.
pi_114775382
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Die feature is niet het probleem in het stukje daarboven, hou het daar dan ook bij ;)

Toen ik net begon met daten was ik een beetje nerveus voor de eerste ontmoeting met iemand. We hebben toen een elkaar de lelijkste foto's van onszelf gestuurd. Was echt heel grappig :) Maw: het maakt niet ui-huit :P
En een goede foto hebben die met zorg is gemaakt zegt wel wat hoor, op een datingsite. Vrouwen letten daar over het algemeen echt op.
Apart wel eigenlijk.. is een gewone foto uit het dagelijks leven niet veelzeggender dan eentje uit een fotoshoot? :) Of gaat het om het aspect dat je er zorg in gestopt hebt?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 20:11:39 #212
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_114775724
Met m`n vorige date is `t niks geworden, hebben al tijdje geen contact meer nu.

Inmiddels via Paiq iemand leren kennen, en volgens mij is die erg leuk :@ .
  zaterdag 28 juli 2012 @ 20:13:43 #213
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114775785
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:00 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Apart wel eigenlijk.. is een gewone foto uit het dagelijks leven niet veelzeggender dan eentje uit een fotoshoot? :) Of gaat het om het aspect dat je er zorg in gestopt hebt?
Dat laatste vooral. Hoeven ook niet allemaal van dat soort foto's te zijn. En je profieltekst (bij een relatie site dan) is ook best belangrijk. Echt, laten lezen door vrienden helpt. Zo heb ik op relatieklik inmiddels veel minder cliché's erin staan. Krijg er regelmatig een leuke reactie op.
pi_114776554
quote:
Vergaande contact met 4 (dat dus inmiddels naar tel. is verplaatst en dates staan geplant). En dan nog ~ 5 actieve chats op Paiq/Badoo. Jouw 2 zijn ook al verdergaand? Ben ook benieuwd naar wat de hoeveelheden bij anderen zijn.
Bij mij 1 iemand waar ik veel heen en weer mail, maar na een ontmoeting denk ik toch dat dit hem niet is. Compleet geen klik wat mij betreft. Wel jammer, want het is wel een aardig persoon. Verder wel nog 2 waarbij het contact nog heel pril is.
"a cracked smile and a silent shout"
pi_114776759
quote:
Grappig, zelf vind ik profi foto's altijd een minpuntje. Alsof ik iemand alleen leuk zou vinden als ze er op haar allerbest op staat. Vind spontane foto's uit het dagelijks leven veel leuker.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:09:41 #216
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114777556
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:44 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Grappig, zelf vind ik profi foto's altijd een minpuntje. Alsof ik iemand alleen leuk zou vinden als ze er op haar allerbest op staat. Vind spontane foto's uit het dagelijks leven veel leuker.
Das waar maar hadden het over foto's met grove pixels waarop je iemand niet goed kunt zien. Gemaakt door een fotograaf kan ook nog ja, maar ik doelde meer op vrienden die dat een beetje kunnen. Ik zie er zelf ook leuker en meer als mezelf uit door een op een onbewaakt goed geschoten foto van een vriend dan op een foto waarbij ik me in allerlei bochten wring om mijn arm uit beeld te houden als ik em zelf maak ;)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:15:13 #217
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114777756
Toch wel een record, na berichtje terug op een berichtje op relatieklik nu al een verwijzing naar een date ;) Leuk type, wéér ver weg.. Ik ga verhuizen!
pi_114777814
quote:
Das waar maar hadden het over foto's met grove pixels waarop je iemand niet goed kunt zien.
Ah okay. Da's al helemaal niets nee.

Heb trouwens een date gehad en deze keer ben ik degene die de ander moet teleurstellen geloof ik. :(

quote:
Gemaakt door een fotograaf kan ook nog ja, maar ik doelde meer op vrienden die dat een beetje kunnen. Ik zie er zelf ook leuker en meer als mezelf uit door een op een onbewaakt goed geschoten foto van een vriend dan op een foto waarbij ik me in allerlei bochten wring om mijn arm uit beeld te houden als ik em zelf maak ;)
Dat heb ik ook, van de foto waar ik het leukste op sta had ik niet eens door dat ie gemaakt werd, al heb ik ook wel zelfgemaakte foto's waar mensen enthousiast op reageren.
pi_114777845
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:15 schreef eefje801 het volgende:
Toch wel een record, na berichtje terug op een berichtje op relatieklik nu al een verwijzing naar een date ;) Leuk type, wéér ver weg.. Ik ga verhuizen!
Waarom woon je helemaal in Drenthe dan? ;-)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:20:45 #220
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114777961
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:17 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Waarom woon je helemaal in Drenthe dan? ;-)
Ik ben aan het Drenthenieren ;)

Tja, er worden ook mensen geboren in het Noorden van het land, kan er niks aan doen. Het is hier wel heel lekker rustig :) Beetje té af en toe, dat wel, maar dat is omdat het zo'n goed bewaard geheim is.

On topic: heb bevestigend geantwoord, zien of ik morgen misschien een andere date dan de sms-er heb ;)
pi_114778215
Wauw, jij gaat snel te werk. De sms-er is dus al afgeschreven? Ik heb denk ik nog nooit binnen een dag afgesproken. Vond binnen een week al heeeel snel, maar die was dan ook wel heel leuk. :'(
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:28:58 #222
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114778341
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef cassettebandje het volgende:
Wauw, jij gaat snel te werk. De sms-er is dus al afgeschreven? Ik heb denk ik nog nooit binnen een dag afgesproken. Vond binnen een week al heeeel snel, maar die was dan ook wel heel leuk. :'(
Ha ha, valt mee hoor. De sms-er werd naarmate de smsjes groeiden steeds minder leuk. Gewoon niet mijn type. Rustig, niks mis mee maar volgens mij was het sms-en behalve zijn werk zijn enige tijdsbesteding. Dus tja, het was allemaal wat beklemmend, kun je nagaan hoe dat in het echt is.

Ik heb wel eens binnen een avond afgesproken, zelfs. Was erg leuke date ook.
Meestal één week ertussen ongeveer. Heb van het verleden geleerd ;)

Jammer dat het niet wat was!
Nu dus weer een aantal leuke contacten?
pi_114778602
quote:
Ha ha, valt mee hoor. De sms-er werd naarmate de smsjes groeiden steeds minder leuk. Gewoon niet mijn type. Rustig, niks mis mee maar volgens mij was het sms-en behalve zijn werk zijn enige tijdsbesteding. Dus tja, het was allemaal wat beklemmend, kun je nagaan hoe dat in het echt is.
Kan ik me voorstellen, ik maakte het ook al op uit je vorige berichten. Soms heb je dat.

quote:
Ik heb wel eens binnen een avond afgesproken, zelfs. Was erg leuke date ook.
Maar toch bleef het daarbij?

quote:
Meestal één week ertussen ongeveer. Heb van het verleden geleerd ;)
Ik heb er nu 2 gehad met 9 dagen ertussen en dat was me eigenlijk te snel op elkaar. Ik ben nog niet helemaal bijgekomen van de teleurstelling van vorige week. Met haar heb ik ook nog fijn contact trouwens. Stiekem hoop ik dat ze alsnog het licht gaat zien (ze wilde nog wel eens afspreken, maar dan zonder romantische bijbedoelingen), maar ik houd mezelf ook niet voor de gek.

quote:
Jammer dat het niet wat was!
Nu dus weer een aantal leuke contacten?
Ik gooi wat lijntjes uit en ik ben nu me nu vooral aan het oriënteren op andere datingsites.
Ondertussen moet ik die vorige nog even duidelijk maken dat het wat mij betreft geen vervolg hoeft te krijgen. Verbaasd me eigenlijk dat zij wel meer wil, want het was allemaal uiterst moeizaam wat mij betreft.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:35:43 #224
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114778632
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:38 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Bij mij 1 iemand waar ik veel heen en weer mail, maar na een ontmoeting denk ik toch dat dit hem niet is. Compleet geen klik wat mij betreft. Wel jammer, want het is wel een aardig persoon. Verder wel nog 2 waarbij het contact nog heel pril is.
All right, het komt dan vast wel goed. Mag ik hieruit opmaken dat je op mannen valt?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:40:47 #225
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114778848
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:34 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, ik maakte het ook al op uit je vorige berichten. Soms heb je dat.

[..]

Maar toch bleef het daarbij?

[..]

Ik heb er nu 2 gehad met 9 dagen ertussen en dat was me eigenlijk te snel op elkaar. Ik ben nog niet helemaal bijgekomen van de teleurstelling van vorige week. Met haar heb ik ook nog fijn contact trouwens. Stiekem hoop ik dat ze alsnog het licht gaat zien (ze wilde nog wel eens afspreken, maar dan zonder romantische bijbedoelingen), maar ik houd mezelf ook niet voor de gek.

[..]

Ik gooi wat lijntjes uit en ik ben nu me nu vooral aan het oriënteren op andere datingsites.
Ondertussen moet ik die vorige nog even duidelijk maken dat het wat mij betreft geen vervolg hoeft te krijgen. Verbaasd me eigenlijk dat zij wel meer wil, want het was allemaal uiterst moeizaam wat mij betreft.
Klopt, het is ook geen oordeel maar ik denk dat een ander type beter bij hem zou passen dan ik, laat ik het zo zeggen.

Nee, daar bleef het niet bij ;)

Over die date die je wilt afkappen en die nog eens wil daten: mijn ervaring na een tijdje daten is dat het niet altijd de eerste date al klikt. Ik geloof ook niet zo in dé klik. Heel soms heb ik dat wel maar zelfs dan geef je het niet gelijk aan jezelf toe. Als ik nog onzeker erover ben spreek ik gerust een tweede keer af. Misschien is dat meer vrouwen eigen?

Ik heb wel regelmatig leuke contacten (online) maar spreek lang niet met iedereen af. Ik herken dat wel, van te kort op elkaar afspreken. Ligt een beetje aan hoe het ging. Als ik een date had met wie het niet klikte dan is het geen probleem. Maar zit ik met mijn hoofd nog bij een ander dan vind ik het ook niet helemaal eerlijk naar mijn date toe.
pi_114778878
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:35 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

All right, het komt dan vast wel goed. Mag ik hieruit opmaken dat je op mannen valt?
Haha, nee. Ik bedoelde 'hem' als in deze situatie. Ik ben een enorme vrouwenfan!
pi_114779199
quote:
Nee, daar bleef het niet bij ;)

Over die date die je wilt afkappen en die nog eens wil daten: mijn ervaring na een tijdje daten is dat het niet altijd de eerste date al klikt. Ik geloof ook niet zo in dé klik. Heel soms heb ik dat wel maar zelfs dan geef je het niet gelijk aan jezelf toe. Als ik nog onzeker erover ben spreek ik gerust een tweede keer af. Misschien is dat meer vrouwen eigen?

Ik heb wel regelmatig leuke contacten (online) maar spreek lang niet met iedereen af. Ik herken dat wel, van te kort op elkaar afspreken. Ligt een beetje aan hoe het ging. Als ik een date had met wie het niet klikte dan is het geen probleem. Maar zit ik met mijn hoofd nog bij een ander dan vind ik het ook niet helemaal eerlijk naar mijn date toe.
Ah, je bent echt een ervaringsexpert als ik dat zo lees. Die date had geen lang vervolg of ben je echt al jaren aan het daten?

En wat die date van mij betreft: ik snap dat er niet meteen een klik hoeft te zijn. Die was er bij mijn eerste date ook niet, maar daarbij had ik wel zoiets van 'het kan misschien nog komen als we elkaar vaker zien'. Bij deze date had ik dat helemaal niet. Ik voelde echt geen enkele connectie en heb niet het idee dat ik haar echt leuk zou kunnen gaan vinden. Dus het wordt een slecht nieuwsgesprekje...

Momenteel heb ik even geen enkele date in de planning, maar na 3 dates in grofweg anderhalve maand ben ik wel een stuk wijzer geworden moet ik zeggen. Heb ook gemerkt dat ik alleen moet daten als ik iemand echt al leuk lijk te vinden en dat er vooraf ook meer contact moet zijn geweest dan alleen een paar mailtjes heen en weer (sms-en, chatten voegt toch wel iets toe voor de beleving). En dat het handig is een afspraak achter de hand te hebben voor als de date niet helemaal bevalt.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 21:55:02 #228
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114779613
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:49 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Ah, je bent echt een ervaringsexpert als ik dat zo lees. Die date had geen lang vervolg of ben je echt al jaren aan het daten?

En wat die date van mij betreft: ik snap dat er niet meteen een klik hoeft te zijn. Die was er bij mijn eerste date ook niet, maar daarbij had ik wel zoiets van 'het kan misschien nog komen als we elkaar vaker zien'. Bij deze date had ik dat helemaal niet. Ik voelde echt geen enkele connectie en heb niet het idee dat ik haar echt leuk zou kunnen gaan vinden. Dus het wordt een slecht nieuwsgesprekje...

Momenteel heb ik even geen enkele date in de planning, maar na 3 dates in grofweg anderhalve maand ben ik wel een stuk wijzer geworden moet ik zeggen. Heb ook gemerkt dat ik alleen moet daten als ik iemand echt al leuk lijk te vinden en dat er vooraf ook meer contact moet zijn geweest dan alleen een paar mailtjes heen en weer (sms-en, chatten voegt toch wel iets toe voor de beleving). En dat het handig is een afspraak achter de hand te hebben voor als de date niet helemaal bevalt.
Nou..ervarings"expert" wel misschien maar date nog niet zo lang. Heb het jaren terug een keer geprobeerd en vond het niets toen.

Sinds eind vorig jaar me weer eens op het online pad begeven. En ik twijfel nog steeds of ik niet beter gewoon in het echt iemand tegen het lijf kan lopen. Maar inderdaad inmiddels een date of tien erop zitten. Soms een paar dates per persoon, soms totaal geen klik, een fling en that's it :) Ik denk ook niet dat er een aantal dates is dat je moet aflopen of dé manier om te daten. Zolang het maar goed voelt voor jezelf.

Ah, nee dat klinkt inderdaad niet als iemand die je dan vaker wilt zien. Nooit leuk, zoiets maar wel goed dat je er gewoon duidelijk in bent. Kunnen veel mannen (én vrouwen) nog wat van leren.

Ja klopt, er moet wel iets zijn wat je erg aanspreekt, behalve interesses en aantrekkingskracht. Kan soms inderdaad verhelderend zijn als je wat hebt gechat eerst. Da's waar, je hebt bij het online gebeuren toch vaak meerdere contacten lopen. Ik merk wel bij mezelf dat ik voor het "het gras is altijd groener" - effect wil waken. Dat is weer het nadeel, vind ik.
pi_114780244
quote:
Sinds eind vorig jaar me weer eens op het online pad begeven. En ik twijfel nog steeds of ik niet beter gewoon in het echt iemand tegen het lijf kan lopen. Maar inderdaad inmiddels een date of tien erop zitten. Soms een paar dates per persoon, soms totaal geen klik, een fling en that's it :) Ik denk ook niet dat er een aantal dates is dat je moet aflopen of dé manier om te daten. Zolang het maar goed voelt voor jezelf.

Ah, nee dat klinkt inderdaad niet als iemand die je dan vaker wilt zien. Nooit leuk, zoiets maar wel goed dat je er gewoon duidelijk in bent. Kunnen veel mannen (én vrouwen) nog wat van leren.

Ja klopt, er moet wel iets zijn wat je erg aanspreekt, behalve interesses en aantrekkingskracht. Kan soms inderdaad verhelderend zijn als je wat hebt gechat eerst. Da's waar, je hebt bij het online gebeuren toch vaak meerdere contacten lopen. Ik merk wel bij mezelf dat ik voor het "het gras is altijd groener" - effect wil waken. Dat is weer het nadeel, vind ik.
Ik twijfel daar ook over, maar ben hiermee begonnen nadat een date met een meisje dat ik irl kende niets werd (ze bleek al een vriend te hebben...).

En dat duidelijk zijn vind ik best moeilijk hoor. Voor mij is het duidelijk, maar zij begint meteen over de volgende date. Dat vind ik dan wel weer frustrerend en lullig... en ik baal er ook wel van, want vorige keer waren de rollen omgedraaid.

"Het gras is altijd groener"-gevoel ken ik wel, maar dat kan ik ook wel vermijden door niet teveel contacten tegelijk te onderhouden als ik iemand echt leuk vind (dan gaan die andere contacten op een lager pitje). Ik heb nu nog het gevoel dat het gras het groenst was bij die date die ik heel leuk vond, maar dat slijt gelukkig al wel. Verder zitten er op Lexa ook weer niet zoveel vrouwen wiens profiel me echt aanspreekt, dus dat scheelt al. Heb trouwens uit nieuwsgierigheid ook maar een profiel aangemaakt bij Relatieklik, wist niet dat dat gratis was.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 22:15:46 #230
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114780721
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Ik twijfel daar ook over, maar ben hiermee begonnen nadat een date met een meisje dat ik irl kende niets werd (ze bleek al een vriend te hebben...).

En dat duidelijk zijn vind ik best moeilijk hoor. Voor mij is het duidelijk, maar zij begint meteen over de volgende date. Dat vind ik dan wel weer frustrerend en lullig... en ik baal er ook wel van, want vorige keer waren de rollen omgedraaid.

"Het gras is altijd groener"-gevoel ken ik wel, maar dat kan ik ook wel vermijden door niet teveel contacten tegelijk te onderhouden als ik iemand echt leuk vind (dan gaan die andere contacten op een lager pitje). Ik heb nu nog het gevoel dat het gras het groenst was bij die date die ik heel leuk vond, maar dat slijt gelukkig al wel. Verder zitten er op Lexa ook weer niet zoveel vrouwen wiens profiel me echt aanspreekt, dus dat scheelt al. Heb trouwens uit nieuwsgierigheid ook maar een profiel aangemaakt bij Relatieklik, wist niet dat dat gratis was.
Herkenbaar allemaal hoor. Ben in de eerste instantie gaan daten (toen ik er snel genoeg van had) na een lange relatie. Deze keer sta ik er wel anders in, het móet niet maar zou leuk zijn, zeg maar.

Herkenbaar verhaal. Weet je wat mij helpt? Als iemand niet met mij wil zijn wil ik daar dus ook helemaal niet mee zijn en dan klikt (aargh!) het dus ook niet.

Ja klopt :) Het nadeel op relatieklik is dat je maar één keer die psychologische test kan doen.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 22:23:44 #231
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114781113
Wat zijn de meningen over OKcupid eigenlijk? Ik ken een shemale die daar jongens vandaan haalt en niet in eerste instantie duidelijk is over zijn/haar echte geslacht.. Dus ik durf het haast niet aan. :')
  zaterdag 28 juli 2012 @ 22:26:48 #232
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114781256
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Wat zijn de meningen over OKcupid eigenlijk? Ik ken een shemale die daar jongens vandaan haalt en niet in eerste instantie duidelijk is over zijn/haar echte geslacht.. Dus ik durf het haast niet aan. :')
Okcupid is vooral leuk en lachen om de testjes en vragen, wat mij betreft. Heb daar werkelijk nog nooit een serieus contact gevonden. Wel leuke gesprekken gehad op de chat met mensen aan de andere kant van de wereldbol. Dat is dan wel weer grappig daaraan.
pi_114781272
quote:
Herkenbaar allemaal hoor. Ben in de eerste instantie gaan daten (toen ik er snel genoeg van had) na een lange relatie. Deze keer sta ik er wel anders in, het móet niet maar zou leuk zijn, zeg maar.

Herkenbaar verhaal. Weet je wat mij helpt? Als iemand niet met mij wil zijn wil ik daar dus ook helemaal niet mee zijn en dan klikt (aargh!) het dus ook niet.

Ja klopt :) Het nadeel op relatieklik is dat je maar één keer die psychologische test kan doen.
Ah, van mij hoeft het ook niet, maar ik zou het wel heel graag willen zeg maar. Heb ook wel een lange relatie achter de rug en ik mis dat toch wel. Maar ik hoef ook niet tegen elke prijs een vriendin, ben ook weer niet het type dat niet alleen kan zijn zeg maar.

En dat wat je schrijft is wel een handig zelfbeschermingsmechanisme! Werkt dat echt altijd zo? Ik kan best hoteldebotel raken van iemand die helemaal niets van mij wil in dat opzicht.

Heb me ook geregistreerd op relatieklik, nu maar hopen dat ik geen gekke dingen heb aangeklikt in die test. ;-)
pi_114781349
Nou heb ik morgen een date via paiq. Ik weet dus echt niet wat ik moet doen he. De laatste date is alweer 5 jaar geleden.
Enige tips, of dingen wat not done zijn?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 22:36:20 #235
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114781707
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:27 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Ah, van mij hoeft het ook niet, maar ik zou het wel heel graag willen zeg maar. Heb ook wel een lange relatie achter de rug en ik mis dat toch wel. Maar ik hoef ook niet tegen elke prijs een vriendin, ben ook weer niet het type dat niet alleen kan zijn zeg maar.

En dat wat je schrijft is wel een handig zelfbeschermingsmechanisme! Werkt dat echt altijd zo? Ik kan best hoteldebotel raken van iemand die helemaal niets van mij wil in dat opzicht.

Heb me ook geregistreerd op relatieklik, nu maar hopen dat ik geen gekke dingen heb aangeklikt in die test. ;-)
Oh, gevoel kun je niet altijd sturen natuurlijk. Maar het is voor mij een goede manier om er afstand van te nemen. Rationaliseren en weer verder gaan :)
pi_114781778
quote:
Oh, gevoel kun je niet altijd sturen natuurlijk. Maar het is voor mij een goede manier om er afstand van te nemen. Rationaliseren en weer verder gaan :)
Rationaliseren doe ik ook hoor, maar het duurt soms even voordat ik daar toe in staat ben. :P
pi_114781825
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
Nou heb ik morgen een date via paiq. Ik weet dus echt niet wat ik moet doen he. De laatste date is alweer 5 jaar geleden.
Enige tips, of dingen wat not done zijn?
Leuk, wat gaan jullie doen? Wees gewoon jezelf en geinteresseerd in haar, dat helpt al wel.
pi_114782008
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:39 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Leuk, wat gaan jullie doen? Wees gewoon jezelf en geinteresseerd in haar, dat helpt al wel.
We gaan wat drinken op een terras. Elkaar een beetje aftasten. Op de chat ging het leuk iig.
Maar dit is al zolang geleden voor mij, beetje onwennig weer.
pi_114782289
Weet zij dat ook, dat het al zo lang geleden is? Ik zou me proberen niet te druk te maken en gewoon voor een gezellig gesprek te gaan. Misschien vooraf proberen te bedenken waar je het over wilt hebben, dan heb je wat om op terug te vallen als het gesprek stilvalt. Je kan praten over daten zelf, over wederzijdse interesses, etc. En als het goed voelt, probeer ik ook wel een beetje fysiek te worden soms (tot nu toe 1 keer gehad), door bv. kort haar arm aan te raken ofzo.
pi_114783332
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat laatste vooral. Hoeven ook niet allemaal van dat soort foto's te zijn. En je profieltekst (bij een relatie site dan) is ook best belangrijk. Echt, laten lezen door vrienden helpt. Zo heb ik op relatieklik inmiddels veel minder cliché's erin staan. Krijg er regelmatig een leuke reactie op.
Ik heb voor nu iig even een quick fix gedaan door iig even foto's door photoshop te halen... niet mezelf omgetoverd in Brad Pitt ofzo, zo goed kan ik niet photoshoppen :P maar iig even kleursaturatie, contrast etc verbeterd :) Had ze nu direct van de camera af, die vooral met flits niet zo goed is wat die aspecten betreft. Ik zat nog eens te kijken nl en het was wel heel flets. Zelfde foto dus opnieuw er op gezet, ben benieuwd of ie nu hoger scoort :D

Overigens andere foto weer een fotobewonderaar erbij, alleen jammer dat die ergens 150km verderop zitten ofzo :')

Heerlijk aan het SOGen weer :')!

[ Bericht 1% gewijzigd door VacaLoca op 28-07-2012 23:16:41 ]
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:21:42 #241
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114783925
Ja hoorrrr...die man op relatieklik vraagt of ik thuis een kopje koffie kom doen. Tuuuurlijk.. not! ;)
Vond het al zo snel gaan, ik ga morgen lekker in het zonnetje zitten :)
pi_114784092
Zonnetje? :D
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:25:31 #243
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_114784107
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef eefje801 het volgende:
Ja hoorrrr...die man op relatieklik vraagt of ik thuis een kopje koffie kom doen. Tuuuurlijk.. not! ;)
Vond het al zo snel gaan, ik ga morgen lekker in het zonnetje zitten :)
Nou, de openingszin van ene 'Jan' was of ie me mocht bellen 8)7

De msn-ers was ik al aan gewend maar zonder 'hoi' dit vragen -O-
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:27:00 #244
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114784167
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:25 schreef VacaLoca het volgende:
Zonnetje? :D
Nou ja, vandaag was het hier de hele dag zonnig..dus ik ben een béétje bang dat we morgen onweer hebben. Vroeg opstaan dus, misschien een kleine kans ;)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:28:01 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114784209
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:25 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Nou, de openingszin van ene 'Jan' was of ie me mocht bellen 8)7

De msn-ers was ik al aan gewend maar zonder 'hoi' dit vragen -O-
Ha ha! De hormonen draaien weer overuren nu de zon schijnt. Hij zei er ook nog bij: ik heb tóch vakantie.
Welja, ik blijf gelijk de hele week wel :P
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:29:36 #246
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_114784284
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha! De hormonen draaien weer overuren nu de zon schijnt. Hij zei er ook nog bij: ik heb tóch vakantie.
Welja, ik blijf gelijk de hele week wel :P
Tandenborstel al ingepakt ;)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:31:17 #247
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114784362
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:29 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Tandenborstel al ingepakt ;)
Whaha, sinds het "tandenborstel"verhaal doe ik dat maar niet meer want dat is niet romantisch ;) volgens het merendeel hier. Ik denk dat ik wel een bloemetje meeneem voor zijn moeder, vindt ie vast leuk :P
pi_114784425
1e date thuis zou ik nooit voorstellen. Gewoon terrasje of bij slecht weer een leuke loungebar. Maar goed wat weet ik er van :P
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:34:27 #249
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_114784506
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:32 schreef VacaLoca het volgende:
1e date thuis zou ik nooit voorstellen. Gewoon terrasje of bij slecht weer een leuke loungebar. Maar goed wat weet ik er van :P
Er begon er vanavond ook eentje over dvd-tje kijken. Ja prima. Ik hier en hij daar maar eerste kennismaking doe ik dat ook niet hoor.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 23:35:30 #250
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114784544
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 23:32 schreef VacaLoca het volgende:
Laat ik het zo zeggen dat er hier echt wel sprake was van een uitnodiging tot "koffie drinken".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')