Gebeurd wel vaker ja. Daar is Paiq voor apparently.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:51 schreef Catch_me het volgende:
Is het vrij normaal op paiq dat vrouwen zelf over seks dingen beginnen? Om te voorkomen dat er een saai interview ontstaat maak ik er een soort spelletje van, zo van je moet kiezen: A of B. Ik begin dan luchtig en dan aan de hand van haar vragen stuur ik aan op een beetje intimiteit (zonder de woorden seks oid te noemen).
Ik vind dit meer een beetje over komen als: OMG!!!! vrouwen praten ook over seks!! Nogal naïef dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:08 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker ja. Daar is Paiq voor apparently.
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind dit meer een beetje over komen als: OMG!!!! vrouwen praten ook over seks!! Nogal naïef dus
Edit: het stukje dat jij quote bedoel ik
Oh, zeker. Maar het is ontzettend onsexy, vind ik, om er zo naar toe te sturen. Daarbij zit de vrouw in kwestie waarschijnlijk ondertussen gewoon een online spelletje te spelen of met een vriendin te overleggen wat ze nu weer zal sturenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:23 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Ja dat is waar.Maar doelde meer op eigen ervaringen op Paiq.
Daar zal je absoluut gelijk in hebben. Maar ik stuur zelf een gesprek nooit de kant op die Catch_Me noemde.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh, zeker. Maar het is ontzettend onsexy, vind ik, om er zo naar toe te sturen. Daarbij zit de vrouw in kwestie waarschijnlijk ondertussen gewoon een online spelletje te spelen of met een vriendin te overleggen wat ze nu weer zal sturen.
Hoorde laatst zelfs dat vrouwen ook wel eens moeten poepen!!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind dit meer een beetje over komen als: OMG!!!! vrouwen praten ook over seks!! Nogal naïef dus
Hey als hun daarmee komen als ik de vraag stel: kussengevecht of kietelgevechtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Daar zal je absoluut gelijk in hebben. Maar ik stuur zelf een gesprek nooit de kant op die Catch_Me noemde.
Right.. Dat is interessant/leuk omdat?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Hey als hun daarmee komen als ik de vraag stel: kussengevecht of kietelgevecht
Nog een mooie van een andere site:
Catch_me: Wel kijken en niks sturen dat kan niet he!
Doos: Sorry, ik heb het momenteel heel druk. Terwijl iedereen geniet van de zomervakantie, ben ik fulltime aan het werk en vergeet ik vanalles nog te doen. Je was interessant maar als je zo licht geraakt bent, dan weer ik genoeg.
Omdat mensen alles té serieus nemen en deze persoon duidelijk wat nachtrust kan gebruiken. Er zat duidelijk een plagende ondertoon in zijn bericht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:29 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Right.. Dat is interessant/leuk omdat?
Oh ja, die opmerking was alleen om te trollen. Tuuuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Doos: Sorry, ik heb het momenteel heel druk. Terwijl iedereen geniet van de zomervakantie, ben ik fulltime aan het werk en vergeet ik vanalles nog te doen. Je was interessant maar als je zo licht geraakt bent, dan weer ik genoeg.
[ afbeelding ]
Dat kan ik begrijpen. Vind het plaatsen van de troll-afbeelding daarentegen weer overdreven though.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Omdat mensen alles té serieus nemen en deze persoon duidelijk wat nachtrust kan gebruiken. Er zat duidelijk een plagende ondertoon in zijn bericht.
Moet jij niet in KLB SC zijn met je metal kliekjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die opmerking was alleen om te trollen. Tuuuurlijk.
Het wordt pijnlijk duidelijk waarom jij vrijgezel bent.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:44 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Moet jij niet in KLB SC zijn met je metal kliekje?
Oh... ik dacht dat dat een soort signature was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:43 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen. Vind het plaatsen van de troll-afbeelding daarentegen weer overdreven though.
Succes!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb vrijdag mijn eerste date(via een relatiesite dan he
)
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hoorde laatst zelfs dat vrouwen ook wel eens moeten poepen!!!!![]()
![]()
Leuk zeg! Alvast veel plezier!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb vrijdag mijn eerste date(via een relatiesite dan he
)
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef Catch_me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat las ik ook ergens. Maar goed dat ik niet alles voor waar aanneem.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hoorde laatst zelfs dat vrouwen ook wel eens moeten poepen!!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:44 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Moet jij niet in KLB SC zijn met je metal kliekje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |