Nee had je niet gemist, had ik nog niet gezegdquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat was het verhaal nou bij jou dat het ineens op was? Of heb ik het gemist?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:53 schreef Loves het volgende:
Ik had na de eerste date aangegeven dat ik het gezellig vond. En stelde dus een 2e date voor. Was zij ook helemaal voor in. Want het was veel leuker en gezelliger dan ze had gedacht.
2e date was ook heel leuk. Toen bracht ik haar thuis, wou ik haar een kus geven. Zij ze, Nee dat wil ik niet. Zie je meer als gewoon een vriend..
Sowieso niet echt gezond als je gemoedstand er zo makkelijk door beinvloedt wordt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:31 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Well that's great! Maar nog niet te vroeg juichen hè, anders kom je mogelijk later voor een teleurstelling te staan.
Maar wel logisch toch, als je iemand leuk vind?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sowieso niet echt gezond als je gemoedstand er zo makkelijk door beinvloedt wordt.
Natuurlijk, maar in bepaalde mate, vooral als het contact nog zo pril is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef chrisr het volgende:
[..]
Maar wel logisch toch, als je iemand leuk vind?
Nou, ik weet nog wel toen een meisje die me leuk vond een lang tijdje terug zei: ''Ik ga je in de pauze zoenen in de aula!''quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sowieso niet echt gezond als je gemoedstand er zo makkelijk door beinvloedt wordt.
Je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lex ik heb bij jou een beetje het idee dat het voor jou net allemaal even wat anders is dan voor anderen en ik denk dat je dat beter maar kunt accepteren dan krampachtig proberen iemand anders te zijn dan je bent. Als ik jou je date hoorde beschrijven kreeg ik het idee dat het voor jou date net ook allemaal even wat anders is dan voor anderen. En als jullie daarmee net op elkaar aan kunnen sluiten, al loopt het ook weer net allemaal weer even wat anders dan bij anderen, dan is dat dikke prima.
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Omdat wanneer het meisje in kwestie dat opvalt die het ook niet fijn gaat vinden als ze weet dat als ze 2 dagen even echt geen tijd voor je hebt jij ondertussen alweer zit te piekeren.quote:
Daar mag je wel 2-3 weken van makenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Omdat wanneer het meisje in kwestie dat opvalt die het ook niet fijn gaat vinden als ze weet dat als ze 2 dagen even echt geen tijd voor je hebt jij ondertussen alweer zit te piekeren.
Weet niet of het zo ver komt natuurlijk... maar zo komt het nu wel beetje over.
Mja. Aan de andere kant. Het maak me gek-gehalte druipt er niet echt vanaf natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef Onhandigeharrie het volgende:
Nieuw record geblokkeerd worden op paiq, door een match nog wel. Drie zinnen. Blijkbaar ben ik een saaie sok en heb ik kut vrienden omdat ik gezelschapsspellen leuk vind
Hoezo ''voor de grap?'' Je zit er toch om te daten neem ik aan? Doet me denken aan dat legioen aan figuren op RP die ''gewoon even kijken/ een beetje nieuwsgierig'' in hun profieltekst hebben staan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef Dionysiou het volgende:
Wat als een grap begon is nu realiteit.. Gewoon voor de grap chatten met een dame op Paiq. Ze zei dat ze van zwemmen houd, vooral baantjes. Ik zei voor de grap natuurlijk: ''Ik zwem je er makkelijk uit..'' en nu nodigt ze me uit om dat zaterdag waar te gaan maken via WhatsApp
Die opmerking was voor de grap, ik zit er zeker voor serieuze doeleinden. Ik zou niet zo 1,2,3 kiezen om te gaan zwemmen op een eerste afspraakje, vandaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo ''voor de grap?'' Je zit er toch om te daten neem ik aan? Doet me denken aan dat legioen aan figuren op RP die ''gewoon even kijken/ een beetje nieuwsgierig'' in hun profieltekst hebben staan.
Je bent op zoek, anders zit je er niet, simpel.
Doen dus. Ze is in ieder geval niet onzeker over haar uiterlijk in badpak.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Die opmerking was voor de grap, ik zit er zeker voor serieuze doeleinden. Ik zou niet zo 1,2,3 kiezen om te gaan zwemmen op een eerste afspraakje, vandaar.
Maar goed, ze staat er op..
Helemaal mee eens dat het een belangrijke eigenschap is. Maar kom je vrij snel achter toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef Klauz het volgende:
Ze zouden op datingsites moeten aangeven of iemand (redelijk) Engels kan of niet.
Dat vind ik een redelijk belangrijke eigenschap van een toekomstige partner.
Dat kunnen mensen op Badoo aangevenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef Klauz het volgende:
Ze zouden op datingsites moeten aangeven of iemand (redelijk) Engels kan of niet.
Ik weet het niet, heb geen date-ervaring, maar ik bedacht het toen ik door wat profielen zat te browsen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:06 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dat het een belangrijke eigenschap is. Maar kom je vrij snel achter toch?
Kies een leuk profiel uit en doe ervaring op zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:12 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb geen date-ervaring, maar ik bedacht het toen ik door wat profielen zat te browsen.
Is dat nou die dame van de vakantie of een ander?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Die opmerking was voor de grap, ik zit er zeker voor serieuze doeleinden. Ik zou niet zo 1,2,3 kiezen om te gaan zwemmen op een eerste afspraakje, vandaar.
Maar goed, ze staat er op..
Ik zet het altijd in mijn eigen profiel... Ik ga meerdere keren per jaar naar Engeland en is wel makkelijk als mijn vriendin zich verstaanbaar kan maken bij mijn Engelse vrienden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef Klauz het volgende:
Wat is dit nu weer?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef Klauz het volgende:
Tja, je kunt wel bij iedere mening op fok roepen 'wat is dit nu weer' en het nutteloos vindenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer?
Ik vind het belangrijk dat mijn chick:
- een beetje kan koken, want ik eet graag, veel en divers
- niet preuts is
- open-minded is
- China, Spanje, Australie kan aanwijzen op de kaart
- een eigen sociaal leven heeft
- voor zichzelf kan zorgen
- tijdens het neuken ook een keer haar vinger in mijn reet steekt.
Kunnen de sites svp deze dingen opnemen in hun lay-out?
Uiteraard moet je dit iets anders zien dan Klauz het zegt. Het is wel degelijk mooi meegenomen om de gesproken talen op profielen te vermelden, maar om neer te zetten van "Spreekt goed Engels: Ja" is logischerwijs niet iets voor een datingsite.quote:
De meesten kunnen dat toch wel?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
De meid waar ik nu mee heen en weer mail typt zelfs nog foutloos Nederlands
Heb haar op geen enkele grove grammaticale fout kunnen betrappen
Mijn ervaring is dat het taalgebruik en de grammaticale kennis van de gemiddelde mens toch wel erg onder niveau is...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:55 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
De meesten kunnen dat toch wel?
Dat kan inderdaad. Vind het zelf nog wel meevallen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het taalgebruik en de grammaticale kennis van de gemiddelde mens toch wel erg onder niveau is...
Dat betekent dus gewoon dat dat nivo het gemiddelde is. Wat je vraagt/wilt is dus iemand die bovengemiddeld is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het taalgebruik en de grammaticale kennis van de gemiddelde mens toch wel erg onder niveau is...
Ik wil iemand die uniek isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dat betekent dus gewoon dat dat nivo het gemiddelde is. Wat je vraagt/wilt is dus iemand die bovengemiddeld is.
Kloptquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:22 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Zat mensen die pretenderen uniek te zijn, dus niet zo lastig toch?
Mijn ervaring leert me dat, hoe kommaneukerig ik ook ben, dat niks meer uitmaakt als ik iemand leuk vindquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ben daar zelf ook erg van, maar merk nu dat mijn date/vriendin(?) erg veel moeite heeft met jou/jouw bijvoorbeeld. Boeit ineens niks. Advies: niet op die kleine kutdingen selecteren. Effe vergeten. Kijken of de rest matcht en afspreken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert de me dat, hoe kommaneukerig ik ook ben, dat niks meer uitmaakt als ik iemand leuk vind
Ja tuurlijk, heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ben daar zelf ook erg van, maar merk nu dat mijn date/vriendin(?) erg veel moeite heeft met jou/jouw bijvoorbeeld. Boeit ineens niks. Advies: niet op die kleine kutdingen selecteren. Effe vergeten. Kijken of de rest matcht en afspreken.
Of types die ''me'' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken in plaats van ''mijn''...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, heb je gelijk in.
MaAr Op hEt moMeNt DaT IeManD iN DezE tRanT gAaT TyPEn (overdreven),
ben ik weg
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of types die ''me'' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken in plaats van ''mijn''...
Klik. Delete.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of types die ''me'' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken in plaats van ''mijn''...
Klik. Delete.
Dat vind ik persoonlijk erger dan de "occasional" typ- en grammaticale fouten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klik. Delete.
Geheel afhankelijk of ze hem daar neerlegde uit, nouja gewoon.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:47 schreef Loves het volgende:
Afknappen op typfouten? Weet je wat erg is.....
Als je vriendin (nu ex) Je hand op je borstkas legt, en zegt.. wat klopt je hart snel, wind ik je op?
En dat je dan moet zeggen.
Schat.. mijn hart zit aan de andere kant
Nee ze ging ook een hele discussie aan, dat daar het hart wel zatquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geheel afhankelijk of ze hem daar neerlegde uit, nouja gewoon.
Of echt bewust je hart wilde voelen kloppen.
Of d/t-fouten. Maar dan blijft er eigenlijk vrijwel niemand over.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klik. Delete.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of d/t-fouten. Maar dan blijft er eigenlijk vrijwel niemand over.
Nou, dat vind ik nog niet eens zo erg. Dat heb ik ook nog weleens. Maar dat ''me huis'', ''me fiets'', ''me leesboek met van die dikke kartonnen bladzijden''. Komt zo dom over, en da's jammer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of d/t-fouten. Maar dan blijft er eigenlijk vrijwel niemand over.
Zelf niet weten waar je hart zitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:47 schreef Loves het volgende:
Afknappen op typfouten? Weet je wat erg is.....
Als je vriendin (nu ex) Je hand op je borstkas legt, en zegt.. wat klopt je hart snel, wind ik je op?
En dat je dan moet zeggen.
Schat.. mijn hart zit aan de andere kant
Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Impossibruuu het volgende:
Als iemand nou echt nog in zo'n soort van BrEeZaH-taaltje typt, okee, maar je gaat toch niet iemand per definitie al afkeuren als er een paar spelfouten gemaakt worden?Mijn typevaardigheid wordt er ook niet bepaald beter op als ik nog om 3 uur 's nachts op de chat zit.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Rare reactie. Niet dat ik jou ken, maar hoop voor je dat je er weer verder meekomt, ervaring opdoet en wie weet. Hou ons op de hoogte!
PS: na 2 weken voorgesteld worden aan haar kinderen is ongebruikelijk...(of was jij dat niet?)
[..]
Hoezo? Ik heb die opvatting ook hoor. Geen Afrikanen en Aziaten.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nietIk ben wel een enorme spellingsnazi maar ik snap dat er veel mensen zijn die d/t-fouten maken. Dat is wat anders dan van die half gare SMS-taal.
Trouwens wel ooit eens met iemand op Paiq in een heel leuk gesprek geraakt omdat we allebei onze zinnen consequent met hoofdletters begonnen. Ook mee gedate, maar dat klikte dan weer minder
Bedoel je die popups bij kennismakingsspel? Dat heeft iedereen volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:12 schreef SilentChaos het volgende:
Oh, zelfs badoo vindt mij te kieskeurigHadden m'n vrienden toch gelijk
Ik doe al 2 weken ofzo over 90 views.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Bedoel je die popups bij kennismakingsspel? Dat heeft iedereen volgens mij.
Overigens, sinds een paar dagen krijg ik echt veel minder views via het kennismakingsspel. Ging vorige week nog wel 100 per dag door, maar heb nu pas 10 in 4 dagen of zoiets. Iemand dit dit probleem ook heeft? Of is het echt puur door het mooie weer & vakantie?
Nou ik heb serieus 1000 credits in weekje doorheen gekregen, en heb mijn criteria niet veranderd eigenlijk. Maar misschien heb je gelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik doe al 2 weken ofzo over 90 views.
Maar kan ms te maken hebben met je eigen zoekcriteria? Dat ze 'm daar op afstemmen? Dus als je heel wijd hebt gespecifieerd je sneller geviewed wordt dan wanneer je bv per se meisje van 21 wilt regelen uit schubbekutteveen?
Dat... dat trieste 'ik heb het niet nodig, ik wil gewoon even kijken en lachen naar de hopeloze mensen haha' gedoe.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo ''voor de grap?'' Je zit er toch om te daten neem ik aan? Doet me denken aan dat legioen aan figuren op RP die ''gewoon even kijken/ een beetje nieuwsgierig'' in hun profieltekst hebben staan.
Je bent op zoek, anders zit je er niet, simpel.
Dus je vriendin moet altijd maar mee?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 03:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zet het altijd in mijn eigen profiel... Ik ga meerdere keren per jaar naar Engeland en is wel makkelijk als mijn vriendin zich verstaanbaar kan maken bij mijn Engelse vrienden.
Eh..je doet zelf de aanzet hoor. En je stelt een rhetorische vraag. Wat had je dan verwacht? Het is best wel doorzichtig, wat je doetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:51 schreef Catch_me het volgende:
Is het vrij normaal op paiq dat vrouwen zelf over seks dingen beginnen? Om te voorkomen dat er een saai interview ontstaat maak ik er een soort spelletje van, zo van je moet kiezen: A of B. Ik begin dan luchtig en dan aan de hand van haar vragen stuur ik aan op een beetje intimiteit (zonder de woorden seks oid te noemen).
Gisteren kwam er eentje na 3 vragen al met 'voorspel of seks' en nog een paar vragen, ze vroeg nog net niet 'doggy, misso of cowgirl'
Ja, want jij wilt echt naast iemand wakker worden die je niet aantrekkelijk vindt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:46 schreef cassettebandje het volgende:
Nou, dat vind ik toch behoorlijk triest eigenlijk. Oppervlakkige doos...
Vergaande contact met 4 (dat dus inmiddels naar tel. is verplaatst en dates staan geplant). En dan nog ~ 5 actieve chats op Paiq/Badoo. Jouw 2 zijn ook al verdergaand? Ben ook benieuwd naar wat de hoeveelheden bij anderen zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:46 schreef cassettebandje het volgende:
Met hoeveel mensen tegelijk hebben jullie eigenlijk contact? 1, 2, 3, tientallen? Just wondering. Ik momenteel met 2.
Mee eens, ik denk ook dat dat bij mensen verschillend kan werken. Ik ben ook niet zo snel daarin. Jaa chemie..maar dat kan ook met iemand met wie je verder totaal niet matcht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:00 schreef Pvoesss het volgende:
Maar al is iemand niet helemaal je type dan kan dat nog wel komen.
Ook de verliefdheid
Omg, wat een drol ben jij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:51 schreef Catch_me het volgende:
Is het vrij normaal op paiq dat vrouwen zelf over seks dingen beginnen? Om te voorkomen dat er een saai interview ontstaat maak ik er een soort spelletje van, zo van je moet kiezen: A of B. Ik begin dan luchtig en dan aan de hand van haar vragen stuur ik aan op een beetje intimiteit (zonder de woorden seks oid te noemen).
Gisteren kwam er eentje na 3 vragen al met 'voorspel of seks' en nog een paar vragen, ze vroeg nog net niet 'doggy, misso of cowgirl'
Gebeurd wel vaker ja. Daar is Paiq voor apparently.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:51 schreef Catch_me het volgende:
Ik vind dit meer een beetje over komen als: OMG!!!! vrouwen praten ook over seks!! Nogal naïef dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:08 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker ja. Daar is Paiq voor apparently.
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind dit meer een beetje over komen als: OMG!!!! vrouwen praten ook over seks!! Nogal naïef dus
Edit: het stukje dat jij quote bedoel ik
Oh, zeker. Maar het is ontzettend onsexy, vind ik, om er zo naar toe te sturen. Daarbij zit de vrouw in kwestie waarschijnlijk ondertussen gewoon een online spelletje te spelen of met een vriendin te overleggen wat ze nu weer zal sturenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:23 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Ja dat is waar.Maar doelde meer op eigen ervaringen op Paiq.
Daar zal je absoluut gelijk in hebben. Maar ik stuur zelf een gesprek nooit de kant op die Catch_Me noemde.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh, zeker. Maar het is ontzettend onsexy, vind ik, om er zo naar toe te sturen. Daarbij zit de vrouw in kwestie waarschijnlijk ondertussen gewoon een online spelletje te spelen of met een vriendin te overleggen wat ze nu weer zal sturen.
Hoorde laatst zelfs dat vrouwen ook wel eens moeten poepen!!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind dit meer een beetje over komen als: OMG!!!! vrouwen praten ook over seks!! Nogal naïef dus
Hey als hun daarmee komen als ik de vraag stel: kussengevecht of kietelgevechtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:28 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Daar zal je absoluut gelijk in hebben. Maar ik stuur zelf een gesprek nooit de kant op die Catch_Me noemde.
Right.. Dat is interessant/leuk omdat?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Hey als hun daarmee komen als ik de vraag stel: kussengevecht of kietelgevecht
Nog een mooie van een andere site:
Catch_me: Wel kijken en niks sturen dat kan niet he!
Doos: Sorry, ik heb het momenteel heel druk. Terwijl iedereen geniet van de zomervakantie, ben ik fulltime aan het werk en vergeet ik vanalles nog te doen. Je was interessant maar als je zo licht geraakt bent, dan weer ik genoeg.
Omdat mensen alles té serieus nemen en deze persoon duidelijk wat nachtrust kan gebruiken. Er zat duidelijk een plagende ondertoon in zijn bericht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:29 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Right.. Dat is interessant/leuk omdat?
Oh ja, die opmerking was alleen om te trollen. Tuuuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Doos: Sorry, ik heb het momenteel heel druk. Terwijl iedereen geniet van de zomervakantie, ben ik fulltime aan het werk en vergeet ik vanalles nog te doen. Je was interessant maar als je zo licht geraakt bent, dan weer ik genoeg.
[ afbeelding ]
Dat kan ik begrijpen. Vind het plaatsen van de troll-afbeelding daarentegen weer overdreven though.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Omdat mensen alles té serieus nemen en deze persoon duidelijk wat nachtrust kan gebruiken. Er zat duidelijk een plagende ondertoon in zijn bericht.
Moet jij niet in KLB SC zijn met je metal kliekjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die opmerking was alleen om te trollen. Tuuuurlijk.
Het wordt pijnlijk duidelijk waarom jij vrijgezel bent.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:44 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Moet jij niet in KLB SC zijn met je metal kliekje?
Oh... ik dacht dat dat een soort signature was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:43 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen. Vind het plaatsen van de troll-afbeelding daarentegen weer overdreven though.
Succes!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb vrijdag mijn eerste date(via een relatiesite dan he
)
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hoorde laatst zelfs dat vrouwen ook wel eens moeten poepen!!!!![]()
![]()
Leuk zeg! Alvast veel plezier!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb vrijdag mijn eerste date(via een relatiesite dan he
)
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef Catch_me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat las ik ook ergens. Maar goed dat ik niet alles voor waar aanneem.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hoorde laatst zelfs dat vrouwen ook wel eens moeten poepen!!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:44 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Moet jij niet in KLB SC zijn met je metal kliekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |