abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114665545

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Alternatief Daten
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

En... ook gemeet! In augustus willen we graag een meet houden voor dit topic, drankje doen, missschien ook een hapje of even stappen, beetje centraal in Nederland. Er is inmiddels een besloten facebookpagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn alleen eten bij iemand thuis.

Update: De voorgestelde meetdatum: Zaterdag 18 augustus

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg25104391.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpg bill.JPGmorera.jpg
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_114665723
Zijn er nog plaatsen voor die meet in augustus?
pi_114665814
"hetro" :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_114665871
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:13 schreef Fascination het volgende:
"hetro" :')
was daar mis mee?
pi_114665885
quote:
4s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:15 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

was daar mis mee?
:').
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_114665919
boos omdat ik geen hetero schrijf?

En kan het niet eens aanpassen zie ik :P
pi_114667235
quote:
4s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:11 schreef CecilBDemented het volgende:
Zijn er nog plaatsen voor die meet in augustus?
Je kunt je aanmelden bij eefje801 of perzephone (of via FB geloof ik).
pi_114667722
Ik ben toch maar een paar gesprekjes af aan het kappen nu. :P Ik heb dus gisteren een geweldig leuke avond/date gehad en zaterdag ga ik dus weer iets met die meid doen. Ik heb maar open kaart gespeeld met de andere dames waar ik dus nog mee aan de praat was. Daten met anderen ga ik immers toch niet meer gezien die ene meid potentieel relatie-materiaal is. Lijkt me wel zo eerlijk. ;) Een van die meiden werd net echter gewoon kwaad op me. :D
pi_114667960
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:17 schreef Impossibruuu het volgende:
Ik ben toch maar een paar gesprekjes af aan het kappen nu. :P Ik heb dus gisteren een geweldig leuke avond/date gehad en zaterdag ga ik dus weer iets met die meid doen. Ik heb maar open kaart gespeeld met de andere dames waar ik dus nog mee aan de praat was. Daten met anderen ga ik immers toch niet meer gezien die ene meid potentieel relatie-materiaal is. Lijkt me wel zo eerlijk. ;) Een van die meiden werd net echter gewoon kwaad op me. :D
Na één date de rest afgekapt? Da's best vroeg. Nu maar hopen dat zij er net zo instaat als jij...

De rest had je nog geen dates mee gehad?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_114668771
Sorry, waarom zou ik moeilijk doen? Ik vind het gewoon allemaal wat te snel gaan, en bij mijn weten ga je een relatie samen aan. Hij ziet dat anders (een berichtje met "nu je mijn vriendin bent ..."), voor hem is dit het. Ik voel me vrij snel op mijn gemak bij iemand, maar dat betekend nog niet dat ik direct mijn hele leven wil delen. Die ervaring heb ik opgedaan, dat weet ik van mijzelf. Dan kan het evengoed goed voelen en fijn zijn, maar ik wil zekerder zijn dat het goed is. Het is toch niet zo raar dat ik rustig aan wil doen dan? Ik krijg het hem alleen niet duidelijk gemaakt, hij blijft heel erg in zijn eigen beredenering hangen. Vind ik niet heel positief...
pi_114668835
Aah je hebt het wel veel over ik..
Maar bepaalde keuzes zijn toch aan hem om die te maken.
Dat het jou te snel gaat dat snap ik en dat hij vriendin zegt en dat je dit niet kan waarderen ook.
Maar als hij nu zijn profiel wil verwijderen is dat toch zijn keus en zijn leven..
Hij hoeft niet zekerder te zijn dat is dan toch prima?
pi_114668901
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 02:09 schreef Pvoesss het volgende:
Aah je hebt het wel veel over ik..
Maar bepaalde keuzes zijn toch aan hem om die te maken.
Dat het jou te snel gaat dat snap ik en dat hij vriendin zegt en dat je dit niet kan waarderen ook.
Maar als hij nu zijn profiel wil verwijderen is dat toch zijn keus en zijn leven..
Hij hoeft niet zekerder te zijn dat is dan toch prima?
oh hij mag best zijn profiel verwijderen hoor, dat is het punt niet. Alleen dat hij denkt dat dit het is zonder echt goed met mij erover gesproken te hebben.
  donderdag 26 juli 2012 @ 06:59:08 #13
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114671096
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 02:14 schreef maen het volgende:

[..]

oh hij mag best zijn profiel verwijderen hoor, dat is het punt niet. Alleen dat hij denkt dat dit het is zonder echt goed met mij erover gesproken te hebben.
Maar wat vind je nou van hem? Los van dat?
  donderdag 26 juli 2012 @ 08:38:26 #14
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114671753
Na 3 dagen en een hoop berichten (alhoewel, stuk of 5?) naar verschillende dames te hebben gestuurd, eindelijk eentje die zo vriendelijk is antwoord te geven :9
Leuk antwoord ook nog, ze is geïnteresseerd in me (en ik in haar natuurlijk ;)). Dus voorlopig nog niet uitgepraat (hoop ik). *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_114672624
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 06:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maar wat vind je nou van hem? Los van dat?
Leuke jongen, kan het goed met hem vinden. Wil hem graag beter leren kennen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:12:20 #16
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114673417
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 09:33 schreef maen het volgende:

[..]

Leuke jongen, kan het goed met hem vinden. Wil hem graag beter leren kennen.
Hmm ik denk wel dat je hem dat duidelijk moet maken hoor. Als je nog niet echt sterke gevoelens voor hem hebt. Kan anders best pijnlijk worden. Kijk, dat hij gelijk die datingsite stopt etc. daar heb je verder niks over te zeggen. Sommige mensen zijn gewoon zo, verschillend tempo en alles. Maar dat je er nog niet uit bent zou ik wel wat duidelijker aangeven aan hem.
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:19:28 #17
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_114673604
Gisteren date gehad. Was heel gezellig maar verder niks. We gaan nog wel een x afspreken om iets leuks te doen maar verder niks. Hebben er beide vrede mee.
pi_114673698
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hmm ik denk wel dat je hem dat duidelijk moet maken hoor. Als je nog niet echt sterke gevoelens voor hem hebt. Kan anders best pijnlijk worden. Kijk, dat hij gelijk die datingsite stopt etc. daar heb je verder niks over te zeggen. Sommige mensen zijn gewoon zo, verschillend tempo en alles. Maar dat je er nog niet uit bent zou ik wel wat duidelijker aangeven aan hem.
ja, naar mijn idee had ik dat echt al wel paar keer gezegd, maar het lijkt niet door te dringen.

Volgende week maar weer even erover praten, via telefoon is ook niet echt alles.
pi_114673803
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:22 schreef maen het volgende:

[..]

ja, naar mijn idee had ik dat echt al wel paar keer gezegd, maar het lijkt niet door te dringen.

Volgende week maar weer even erover praten, via telefoon is ook niet echt alles.
Telefoon is het zelfde als sms.
Mensen moet de emotie kunnen zien, om het juiste beeld te vormen.
Ik kan zeggen dat ik van je hou, maar als je mijn emotie erbij ziet heb je gouw door dat het meer of minder dan dat is.
Een 1 op 1 gesprek zal hem duidelijkheid verschaffen.
Komt wel goed maen
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:39:46 #20
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_114674120
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:17 schreef Ronaldsen het volgende:
BeamofLight zal me wel weer uitlachen, maar ik heb weer een mogelijke date, whatsapp nummers uitgewisseld. Even afwachten wat het wordt :)
Rare reactie. Niet dat ik jou ken, maar hoop voor je dat je er weer verder meekomt, ervaring opdoet en wie weet. Hou ons op de hoogte!
PS: na 2 weken voorgesteld worden aan haar kinderen is ongebruikelijk...(of was jij dat niet?)

quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je neukt per definitie geen getinte vrouwen? Dat gaat wel ver.
Hoezo? Ik heb die opvatting ook hoor. Geen Afrikanen en Aziaten.
pi_114675115
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Rare reactie. Niet dat ik jou ken, maar hoop voor je dat je er weer verder meekomt, ervaring opdoet en wie weet. Hou ons op de hoogte!
PS: na 2 weken voorgesteld worden aan haar kinderen is ongebruikelijk...(of was jij dat niet?)

[..]

Hoezo? Ik heb die opvatting ook hoor. Geen Afrikanen en Aziaten.
1x een date gehad, op haar profiel stond geen kinderen wel een kinderwens.
komt ze daaraan met een kleine, ik zeg hey is dat je neefje?
nee ik heb een kindje maar wilde het je persoonlijk vertellen.
OK, daarna zij ze doodleuk, mijn 2e kindje wil ik graag van jou :+

was er 1 van knuz. Ze was hevig gepikeerd dat ik een afwijzend antwoord gaf.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:14:56 #22
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114675123
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:22 schreef maen het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is toch het duidelijkst. Ook overmatig enthousiasme kan in praktijk best nog meevallen. Niet te druk over maken, vooral.
Maar herken het wel een beetje want de sms-er is nu vooraf ook al zo enthousiast en smst me helemaal plat. Ik ben daar gewoon niet zo van, helemaal niet als ik iemand nog niet eens heb ontmoet.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:46:59 #23
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_114676111
quote:
4s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

1x een date gehad, op haar profiel stond geen kinderen wel een kinderwens.
komt ze daaraan met een kleine, ik zeg hey is dat je neefje?
nee ik heb een kindje maar wilde het je persoonlijk vertellen.
OK, daarna zij ze doodleuk, mijn 2e kindje wil ik graag van jou :+

was er 1 van knuz. Ze was hevig gepikeerd dat ik een afwijzend antwoord gaf.
Op de 1e date aankomen met een kind, for real?

Die ken ik nog niet...
pi_114676357
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:46 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Op de 1e date aankomen met een kind, for real?

Die ken ik nog niet...
Ja op knuz maak je rare dingen mee.
om die reden ben ik redelijk selectief geworden op die site.
openingszinnen in de vorm van jij wordt de vader van mijn eerste kind.
door een dame met de naam Klaske (is Friese naam) zijn mij ook niet onbekend.
pi_114676562
Lol ik had 1 kind, en was single en ik snap wel dat ze het moeilijk vinden om te vertellen.
Maar je kind mee gaan nemen is wel heul weird.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')