quote:
Je kunt je aanmelden bij eefje801 of perzephone (of via FB geloof ik).quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:11 schreef CecilBDemented het volgende:
Zijn er nog plaatsen voor die meet in augustus?
Na één date de rest afgekapt? Da's best vroeg. Nu maar hopen dat zij er net zo instaat als jij...quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:17 schreef Impossibruuu het volgende:
Ik ben toch maar een paar gesprekjes af aan het kappen nu.Ik heb dus gisteren een geweldig leuke avond/date gehad en zaterdag ga ik dus weer iets met die meid doen. Ik heb maar open kaart gespeeld met de andere dames waar ik dus nog mee aan de praat was. Daten met anderen ga ik immers toch niet meer gezien die ene meid potentieel relatie-materiaal is. Lijkt me wel zo eerlijk.
Een van die meiden werd net echter gewoon kwaad op me.
oh hij mag best zijn profiel verwijderen hoor, dat is het punt niet. Alleen dat hij denkt dat dit het is zonder echt goed met mij erover gesproken te hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:09 schreef Pvoesss het volgende:
Aah je hebt het wel veel over ik..
Maar bepaalde keuzes zijn toch aan hem om die te maken.
Dat het jou te snel gaat dat snap ik en dat hij vriendin zegt en dat je dit niet kan waarderen ook.
Maar als hij nu zijn profiel wil verwijderen is dat toch zijn keus en zijn leven..
Hij hoeft niet zekerder te zijn dat is dan toch prima?
Maar wat vind je nou van hem? Los van dat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:14 schreef maen het volgende:
[..]
oh hij mag best zijn profiel verwijderen hoor, dat is het punt niet. Alleen dat hij denkt dat dit het is zonder echt goed met mij erover gesproken te hebben.
Leuke jongen, kan het goed met hem vinden. Wil hem graag beter leren kennen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 06:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar wat vind je nou van hem? Los van dat?
Hmm ik denk wel dat je hem dat duidelijk moet maken hoor. Als je nog niet echt sterke gevoelens voor hem hebt. Kan anders best pijnlijk worden. Kijk, dat hij gelijk die datingsite stopt etc. daar heb je verder niks over te zeggen. Sommige mensen zijn gewoon zo, verschillend tempo en alles. Maar dat je er nog niet uit bent zou ik wel wat duidelijker aangeven aan hem.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:33 schreef maen het volgende:
[..]
Leuke jongen, kan het goed met hem vinden. Wil hem graag beter leren kennen.
ja, naar mijn idee had ik dat echt al wel paar keer gezegd, maar het lijkt niet door te dringen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm ik denk wel dat je hem dat duidelijk moet maken hoor. Als je nog niet echt sterke gevoelens voor hem hebt. Kan anders best pijnlijk worden. Kijk, dat hij gelijk die datingsite stopt etc. daar heb je verder niks over te zeggen. Sommige mensen zijn gewoon zo, verschillend tempo en alles. Maar dat je er nog niet uit bent zou ik wel wat duidelijker aangeven aan hem.
Telefoon is het zelfde als sms.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:22 schreef maen het volgende:
[..]
ja, naar mijn idee had ik dat echt al wel paar keer gezegd, maar het lijkt niet door te dringen.
Volgende week maar weer even erover praten, via telefoon is ook niet echt alles.
Rare reactie. Niet dat ik jou ken, maar hoop voor je dat je er weer verder meekomt, ervaring opdoet en wie weet. Hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:17 schreef Ronaldsen het volgende:
BeamofLight zal me wel weer uitlachen, maar ik heb weer een mogelijke date, whatsapp nummers uitgewisseld. Even afwachten wat het wordt
Hoezo? Ik heb die opvatting ook hoor. Geen Afrikanen en Aziaten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je neukt per definitie geen getinte vrouwen? Dat gaat wel ver.
1x een date gehad, op haar profiel stond geen kinderen wel een kinderwens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Rare reactie. Niet dat ik jou ken, maar hoop voor je dat je er weer verder meekomt, ervaring opdoet en wie weet. Hou ons op de hoogte!
PS: na 2 weken voorgesteld worden aan haar kinderen is ongebruikelijk...(of was jij dat niet?)
[..]
Hoezo? Ik heb die opvatting ook hoor. Geen Afrikanen en Aziaten.
Inderdaad, dat is toch het duidelijkst. Ook overmatig enthousiasme kan in praktijk best nog meevallen. Niet te druk over maken, vooral.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:22 schreef maen het volgende:
[..]
ja, naar mijn idee had ik dat echt al wel paar keer gezegd, maar het lijkt niet door te dringen.
Volgende week maar weer even erover praten, via telefoon is ook niet echt alles.
Op de 1e date aankomen met een kind, for real?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
1x een date gehad, op haar profiel stond geen kinderen wel een kinderwens.
komt ze daaraan met een kleine, ik zeg hey is dat je neefje?
nee ik heb een kindje maar wilde het je persoonlijk vertellen.
OK, daarna zij ze doodleuk, mijn 2e kindje wil ik graag van jou![]()
was er 1 van knuz. Ze was hevig gepikeerd dat ik een afwijzend antwoord gaf.
Ja op knuz maak je rare dingen mee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op de 1e date aankomen met een kind, for real?
Die ken ik nog niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |