Zat trolls ja. Daarom deel je ook vaak telefoonnummer, skype je, bel je etc.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nou mijn eerste ervaring is bagger als er van die trolls opzitten die ik net beschreef. Ik begon me net te verheugen op een leuke date!
Heb meer telefoonnummers van datingsite meisjes dan FB en msn bij elkaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:25 schreef Comp_Lex het volgende:
Je telefoonnummer delen lijkt me niet echt een verstandig idee. Je Skype en Facebook profiel delen vind ik wel weer oké.
Ya Rlyquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:27 schreef Pvoesss het volgende:
lol really? ik zou mijn FB dus juist veel meer prive houden
Nee dat hoeft niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ja maar dan nog zeker als je gewoon je eigen fb geeft dan geef je daar meer info mee dan met je telefoon nummer. Ook al is het beperkt etc.
Sterkte!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:54 schreef maen het volgende:
Hm. Berichtje dat meneer zijn profiel verwijderd heeft, want hij wist toch wel zeker dat dit het is! Ik dus niet...
Je hebt nu deze ervaring en hebt de smaakte pakken. Way to go Lex!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jawel, ze verliest mij als ze niet reageert (als ze *echt* geïnteresseerd in me is). Ik heb gewoon het balletje bij haar neergelegd. Ik heb namelijk wel gewoon contact met haar gezocht en ik heb aangegeven dat wel wat tijd voor haar heb.
Ooit overwogen om je telefoon op trillen of stil te zetten als je gaat slapen? Dan kan men je ook niet meer wakker bellen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:38 schreef Comp_Lex het volgende:
Als ze mijn Facebook profiel hebben dan kunnen ze me nog niet om 3 uur 's nachts wakker bellen. Ik heb op mijn datingsite profielen redelijk veel info staan. Ze vinden niet zo heel veel meer info over me op mijn Facebook profiel.
lex deze moet je even contacteren op knuz.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:38 schreef Comp_Lex het volgende:
Als ze mijn Facebook profiel hebben dan kunnen ze me nog niet om 3 uur 's nachts wakker bellen. Ik heb op mijn datingsite profielen redelijk veel info staan. Ze vinden niet zo heel veel meer info over me op mijn Facebook profiel.
Het is inderdaad een slecht voorbeeld. Wat ik bedoel is dat ze je niet gaat lastigvallen op momenten wanneer je het niet kan gebruikenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:53 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Ooit overwogen om je telefoon op trillen of stil te zetten als je gaat slapen? Dan kan men je ook niet meer wakker bellen.
Ze woont te ver wegquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:00 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
lex deze moet je even contacteren op knuz.
die is echt al vanaf dag 1 daar op knuz.
pia4you
niet zeuren, gewoon even een mailtje sturenquote:
vertel.. Ik luister..quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:56 schreef CecilBDemented het volgende:
Zo 10 minuten online en mijn eerste aanvaring met een vrouw alweer gehad.
*Facepalm*
er wordt geen woord gerept over sex or what so ever op mijn profiel.quote:
Oké.. wel goed dat ze zo was.. Nu heb je gelijk een wijffie af kunnen strepen. We bekijken het maar positief..quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:40 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
er wordt geen woord gerept over sex or what so ever op mijn profiel.
maar volgens de dame was ik uit op sex en een onbetrouwbaar persoon.
ik zou alles neuken wat los en vast zit.
Nou echt niet, ik neuk geen mannen, geen dieren, en ook geen kinderen.
verder geen donkere of getinte vrouwen.
dus ik neuk niet alles wat los en vast zit.
Je neukt per definitie geen getinte vrouwen? Dat gaat wel ver.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:40 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
er wordt geen woord gerept over sex or what so ever op mijn profiel.
maar volgens de dame was ik uit op sex en een onbetrouwbaar persoon.
ik zou alles neuken wat los en vast zit.
Nou echt niet, ik neuk geen mannen, geen dieren, en ook geen kinderen.
verder geen donkere of getinte vrouwen.
dus ik neuk niet alles wat los en vast zit.
Ver met wat?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je neukt per definitie geen getinte vrouwen? Dat gaat wel ver.
Dat je al die vrouwen afschrijft. Ik moet zeggen dat blanke vrouwen mijn voorkeur verdienen, maar ik zou zeker niet per definitie een getinte vrouw afslaan.quote:
Ah op die manier. Moet ie zelf weten lijkt me.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je al die vrouwen afschrijft. Ik moet zeggen dat blanke vrouwen mijn voorkeur verdienen, maar ik zou zeker niet per definitie een getinte vrouw afslaan.
Natuurlijk, ik zeg alleen wat ik ervan vind.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah op die manier. Moet ie zelf weten lijkt me.
Zitten geen racistische beweegredenen achter.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je neukt per definitie geen getinte vrouwen? Dat gaat wel ver.
Indo's vind je ook niet aantrekkelijk of dat nog net wel?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:51 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
Zitten geen racistische beweegredenen achter.
Maar ik vind die vrouwen dus helemaal niet aantrekkelijk.
nog nooit een prikkel gehad van wow.
Ik hetzelfde met getinte mannen.. 1x met één naar bed geweest, maar dat doe ik dus NOOIT meer..quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:51 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
Zitten geen racistische beweegredenen achter.
Maar ik vind die vrouwen dus helemaal niet aantrekkelijk.
nog nooit een prikkel gehad van wow.
Vertel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:53 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ik hetzelfde met getinte mannen.. 1x met één naar bed geweest, maar dat doe ik dus NOOIT meer..
wat voor mannen spreken je wel aan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:53 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ik hetzelfde met getinte mannen.. 1x met één naar bed geweest, maar dat doe ik dus NOOIT meer..
JAquote:
Nee hoorquote:
Ik ben nederlands en beschikbaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:57 schreef Linda94 het volgende:
Het kwam erop neer dat zijn 'jeweetwel' zo groot en dik was, dat ik er geen raad mee wist..
Ik hou van Nederlandse mannen, maar franse vind ik ook leuk..
Ik heb een vriend, haha..quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:59 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
Ik ben nederlands en beschikbaar
Dan kun je mijn bericht negeren!quote:
Dat hebben alle getinte mannen inderdaad.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:57 schreef Linda94 het volgende:
Het kwam erop neer dat zijn 'jeweetwel' zo groot en dik was, dat ik er geen raad mee wist..
Ik hou van Nederlandse mannen, maar franse vind ik ook leuk..
Ja inderdaad.. Dus niet echt handzaam..quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef Pvoesss het volgende:
oh ja en alleen negers hebben een grote lul
Oké, troll.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:03 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Dus niet echt handzaam..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |