Als haar mooiboy haar weer eens gedumpt heeft weet ze dat ze kan uithuilen bij jouquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:19 schreef Comp_Lex het volgende:
Geen probleem. Dan hoor ik nooit meer wat van haar weer.
En als ik het toelaat dan ben ik zelf dus geen stap verder gekomen. Als ik wel verder ben gekomen met een ander dan laat ik het niet toe.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als haar mooiboy haar weer eens gedumpt heeft weet ze dat ze kan uithuilen bij jou
Ik knal haar gewoon in de friendzone.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:23 schreef Pvoesss het volgende:
Maar waarom als ze over een hele poos weer contact zoekt waarom zou je haar dan toch toe laten.
Waarom heb je niet door dat je sowieso beter kan krijgen dan iemand die je niet ziet als prioriteit en misschien ook niet meer dan een kleine optie of een schouder om op te huilen
Neequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:23 schreef Pvoesss het volgende:
Asl je het toelaat ben je niet een stap verder gekomen nee, dan zet je op dat moment er 3 achteruit
Jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:24 schreef Coco98 het volgende:
Ja je moet gaan voor de hoofdprijs, dat ben je zelf waard toch? (L'oreal)
Oh... en dat vertel je even op Fok!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meeh, na een zeer enthousiastestart
ging het allemaal een bietje als een
nachtkaars
uit. Dus account komend weekend maar weer nieuw leven inblazen
Begrijpelijk. Kan iemand er een positief verhaal ingooien?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:58 schreef Spezza19 het volgende:
Als ik al die dingen hier weer lees dan krijg ik heul geen zin in daten
Knuzquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Besluit ik Knuz vandaag eens uit te proberen, reageert er na een paar uur een heel leuk meisje. Voegen we msn toe, chatten wat, heel leuk gesprek, wisselen fotos uit en regelen een date.
Op het moment dat we een tijd zouden afspreken is ze opeens offline.Nou ja, ik zie wel of ze nog opduikt.
Nou mijn eerste ervaring is bagger als er van die trolls opzitten die ik net beschreef. Ik begon me net te verheugen op een leuke date!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:07 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
Knuzde nummer 1 plek voor sex dates.
heb daar pas 1 keer iemand ontmoet die echt mijn hart gestolen heeft.
Ben dus nu harteloos
watskeburt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meeh, na een zeer enthousiastestart
ging het allemaal een bietje als een
nachtkaars
uit. Dus account komend weekend maar weer nieuw leven inblazen
Relatie niet, dus vriendschap of sex?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:34 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Mogelijk morgen m'n eerste date via een datingsite.Relatie is niet echt bedoeling volgens mij. Maar ik zie wel.
Al sla je me dood. Te weinig online contact gehad om daar iets over te zeggen. Relatie kan het niet worden omdat ze naar België gaat over 2 maanden. Vriendschap is dan ook pretty much ruled out denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:47 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Relatie niet, dus vriendschap of sex?
Oké, ikzelf zit dan toch aan wellicht genieten van elkaar te denken.. Waarom ook niet als je het gezellig met haar hebt!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:57 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Al sla je me dood. Te weinig online contact gehad om daar iets over te zeggen. Relatie kan het niet worden omdat ze naar België gaat over 2 maanden. Vriendschap is dan ook pretty much ruled out denk ik.
Helemaal mee eens. Wel volgende week een (andere) date waarbij relatie wel insteek is voor haar, maar ik twijfel nog over wat ik wil, dus zie ik ook maar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:57 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Oké, ikzelf zit dan toch aan wellicht genieten van elkaar te denken.. Waarom ook niet als je het gezellig met haar hebt!
In zo'n geval zeg ik: Ach, je leeft maar 1 keer! Geniet van het leven voor zover het kan en volg je gevoelquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:59 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wel volgende week een (andere) date waarbij relatie wel insteek is voor haar, maar ik twijfel nog over wat ik wil, dus zie ik ook maar.
Dank voor je wijze woorden. Ik zal ze koesteren, haha.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:00 schreef Linda94 het volgende:
[..]
In zo'n geval zeg ik: Ach, je leeft maar 1 keer! Geniet van het leven voor zover het kan en volg je gevoel
haha je kan er leuk daten, maar geloof me als ik zeg dat er veel van dit soort vrouwen opzitten die jij nu beschrijft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nou mijn eerste ervaring is bagger als er van die trolls opzitten die ik net beschreef. Ik begon me net te verheugen op een leuke date!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |