Dat je al die vrouwen afschrijft. Ik moet zeggen dat blanke vrouwen mijn voorkeur verdienen, maar ik zou zeker niet per definitie een getinte vrouw afslaan.quote:
Ah op die manier. Moet ie zelf weten lijkt me.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je al die vrouwen afschrijft. Ik moet zeggen dat blanke vrouwen mijn voorkeur verdienen, maar ik zou zeker niet per definitie een getinte vrouw afslaan.
Natuurlijk, ik zeg alleen wat ik ervan vind.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah op die manier. Moet ie zelf weten lijkt me.
Zitten geen racistische beweegredenen achter.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je neukt per definitie geen getinte vrouwen? Dat gaat wel ver.
Indo's vind je ook niet aantrekkelijk of dat nog net wel?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:51 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
Zitten geen racistische beweegredenen achter.
Maar ik vind die vrouwen dus helemaal niet aantrekkelijk.
nog nooit een prikkel gehad van wow.
Ik hetzelfde met getinte mannen.. 1x met één naar bed geweest, maar dat doe ik dus NOOIT meer..quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:51 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
Zitten geen racistische beweegredenen achter.
Maar ik vind die vrouwen dus helemaal niet aantrekkelijk.
nog nooit een prikkel gehad van wow.
Vertel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:53 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ik hetzelfde met getinte mannen.. 1x met één naar bed geweest, maar dat doe ik dus NOOIT meer..
wat voor mannen spreken je wel aan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:53 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ik hetzelfde met getinte mannen.. 1x met één naar bed geweest, maar dat doe ik dus NOOIT meer..
JAquote:
Nee hoorquote:
Ik ben nederlands en beschikbaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:57 schreef Linda94 het volgende:
Het kwam erop neer dat zijn 'jeweetwel' zo groot en dik was, dat ik er geen raad mee wist..
Ik hou van Nederlandse mannen, maar franse vind ik ook leuk..
Ik heb een vriend, haha..quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:59 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
Ik ben nederlands en beschikbaar
Dan kun je mijn bericht negeren!quote:
Dat hebben alle getinte mannen inderdaad.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:57 schreef Linda94 het volgende:
Het kwam erop neer dat zijn 'jeweetwel' zo groot en dik was, dat ik er geen raad mee wist..
Ik hou van Nederlandse mannen, maar franse vind ik ook leuk..
Ja inderdaad.. Dus niet echt handzaam..quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef Pvoesss het volgende:
oh ja en alleen negers hebben een grote lul
Oké, troll.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:03 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Dus niet echt handzaam..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |