quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of d/t-fouten. Maar dan blijft er eigenlijk vrijwel niemand over.

Nou, dat vind ik nog niet eens zo erg. Dat heb ik ook nog weleens. Maar dat ''me huis'', ''me fiets'', ''me leesboek met van die dikke kartonnen bladzijden''. Komt zo dom over, en da's jammer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of d/t-fouten. Maar dan blijft er eigenlijk vrijwel niemand over.

Zelf niet weten waar je hart zitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:47 schreef Loves het volgende:
Afknappen op typfouten? Weet je wat erg is.....
Als je vriendin (nu ex) Je hand op je borstkas legt, en zegt.. wat klopt je hart snel, wind ik je op?
En dat je dan moet zeggen.
Schat.. mijn hart zit aan de andere kant

Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Impossibruuu het volgende:
Als iemand nou echt nog in zo'n soort van BrEeZaH-taaltje typt, okee, maar je gaat toch niet iemand per definitie al afkeuren als er een paar spelfouten gemaakt worden?Mijn typevaardigheid wordt er ook niet bepaald beter op als ik nog om 3 uur 's nachts op de chat zit.

quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Rare reactie. Niet dat ik jou ken, maar hoop voor je dat je er weer verder meekomt, ervaring opdoet en wie weet. Hou ons op de hoogte!
PS: na 2 weken voorgesteld worden aan haar kinderen is ongebruikelijk...(of was jij dat niet?)
[..]
Hoezo? Ik heb die opvatting ook hoor. Geen Afrikanen en Aziaten.

quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nietIk ben wel een enorme spellingsnazi maar ik snap dat er veel mensen zijn die d/t-fouten maken. Dat is wat anders dan van die half gare SMS-taal.
Trouwens wel ooit eens met iemand op Paiq in een heel leuk gesprek geraakt omdat we allebei onze zinnen consequent met hoofdletters begonnen. Ook mee gedate, maar dat klikte dan weer minder

Bedoel je die popups bij kennismakingsspel? Dat heeft iedereen volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:12 schreef SilentChaos het volgende:
Oh, zelfs badoo vindt mij te kieskeurigHadden m'n vrienden toch gelijk

Ik doe al 2 weken ofzo over 90 views.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Bedoel je die popups bij kennismakingsspel? Dat heeft iedereen volgens mij.
Overigens, sinds een paar dagen krijg ik echt veel minder views via het kennismakingsspel. Ging vorige week nog wel 100 per dag door, maar heb nu pas 10 in 4 dagen of zoiets. Iemand dit dit probleem ook heeft? Of is het echt puur door het mooie weer & vakantie?

Nou ik heb serieus 1000 credits in weekje doorheen gekregen, en heb mijn criteria niet veranderd eigenlijk. Maar misschien heb je gelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik doe al 2 weken ofzo over 90 views.
Maar kan ms te maken hebben met je eigen zoekcriteria? Dat ze 'm daar op afstemmen? Dus als je heel wijd hebt gespecifieerd je sneller geviewed wordt dan wanneer je bv per se meisje van 21 wilt regelen uit schubbekutteveen?

Dat... dat trieste 'ik heb het niet nodig, ik wil gewoon even kijken en lachen naar de hopeloze mensen haha' gedoe.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo ''voor de grap?'' Je zit er toch om te daten neem ik aan? Doet me denken aan dat legioen aan figuren op RP die ''gewoon even kijken/ een beetje nieuwsgierig'' in hun profieltekst hebben staan.
Je bent op zoek, anders zit je er niet, simpel.

Dus je vriendin moet altijd maar mee?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 03:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zet het altijd in mijn eigen profiel... Ik ga meerdere keren per jaar naar Engeland en is wel makkelijk als mijn vriendin zich verstaanbaar kan maken bij mijn Engelse vrienden.

Eh..je doet zelf de aanzet hoor. En je stelt een rhetorische vraag. Wat had je dan verwacht? Het is best wel doorzichtig, wat je doetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:51 schreef Catch_me het volgende:
Is het vrij normaal op paiq dat vrouwen zelf over seks dingen beginnen? Om te voorkomen dat er een saai interview ontstaat maak ik er een soort spelletje van, zo van je moet kiezen: A of B. Ik begin dan luchtig en dan aan de hand van haar vragen stuur ik aan op een beetje intimiteit (zonder de woorden seks oid te noemen).
Gisteren kwam er eentje na 3 vragen al met 'voorspel of seks' en nog een paar vragen, ze vroeg nog net niet 'doggy, misso of cowgirl'

Ja, want jij wilt echt naast iemand wakker worden die je niet aantrekkelijk vindt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:46 schreef cassettebandje het volgende:
Nou, dat vind ik toch behoorlijk triest eigenlijk. Oppervlakkige doos...
Vergaande contact met 4 (dat dus inmiddels naar tel. is verplaatst en dates staan geplant). En dan nog ~ 5 actieve chats op Paiq/Badoo. Jouw 2 zijn ook al verdergaand? Ben ook benieuwd naar wat de hoeveelheden bij anderen zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:46 schreef cassettebandje het volgende:
Met hoeveel mensen tegelijk hebben jullie eigenlijk contact? 1, 2, 3, tientallen? Just wondering. Ik momenteel met 2.

Mee eens, ik denk ook dat dat bij mensen verschillend kan werken. Ik ben ook niet zo snel daarin. Jaa chemie..maar dat kan ook met iemand met wie je verder totaal niet matcht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:00 schreef Pvoesss het volgende:
Maar al is iemand niet helemaal je type dan kan dat nog wel komen.
Ook de verliefdheid

Omg, wat een drol ben jij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:51 schreef Catch_me het volgende:
Is het vrij normaal op paiq dat vrouwen zelf over seks dingen beginnen? Om te voorkomen dat er een saai interview ontstaat maak ik er een soort spelletje van, zo van je moet kiezen: A of B. Ik begin dan luchtig en dan aan de hand van haar vragen stuur ik aan op een beetje intimiteit (zonder de woorden seks oid te noemen).
Gisteren kwam er eentje na 3 vragen al met 'voorspel of seks' en nog een paar vragen, ze vroeg nog net niet 'doggy, misso of cowgirl'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |