Hee,da's leuk Satijn! Al een tweede date afgesproken?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:40 schreef Satijn het volgende:
Gisteravond nieuwe eerste date met paiqer. Lovely zomeravond gehad!Smaakt naar meer!
'To Be Continued'
Daar lijkt me helemaal niets mis mee. De hoeveel relaties waarbij zo'n 'groot' verschil niet uitmaakte is eindeloos... Dus vooral niet naar die vriend luisteren...quote:Op zondag 29 juli 2012 11:44 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik 27 en hij 33, hij is 5 jaar en 10 maanden ouder dan ik. Valt mee vind ik zelf.
Ik luister ook zeker niet naar `m. Inmiddels alweer een paar uurtjes met mijn paiq contact aan het chatten geweest en vanavond ook weer :-) Klikt erg goed. Tenminste via msn.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:37 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Daar lijkt me helemaal niets mis mee. De hoeveel relaties waarbij zo'n 'groot' verschil niet uitmaakte is eindeloos... Dus vooral niet naar die vriend luisteren...
Een beetje jammer weer. Date was niet op de afgesproken plekquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
Nou heb ik morgen een date via paiq. Ik weet dus echt niet wat ik moet doen he. De laatste date is alweer 5 jaar geleden.
Enige tips, of dingen wat not done zijn?
Je had geen tel. nummers uitgewisseld?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een beetje jammer weer. Date was niet op de afgesproken plek![]()
Of...we zijn elkaar misgelopen, maar dat is denk ik valse hoop.
Stom genoeg niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:26 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je had geen tel. nummers uitgewisseld?
Hm vervelend, naja hopen dat als je elkaar weer spreekt het een groot en achteraf grappig misverstand is geweest wat meteen ijs breekt voor de 2e pogingquote:
Ik had alweer een berichtje achter gelaten op paiqquote:Op zondag 29 juli 2012 15:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm vervelend, naja hopen dat als je elkaar weer spreekt het een groot en achteraf grappig misverstand is geweest wat meteen ijs breekt voor de 2e poging
quote:Op zondag 29 juli 2012 10:23 schreef Dionysiou het volgende:
Altijd leuk om al die dating en contact ervaringen te lezen
Wat balen zeg! Idd toch even nummers uitwisselen de volgende keer. Hoop dat je wat hoort.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik had alweer een berichtje achter gelaten op paiqdus wie weet
Ha ha!quote:Op zondag 29 juli 2012 15:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Misschien was Linda de date in kwestie?
Dan moet er weer een actie op touw worden gezet zoals voor die ene meid die toen voor niks ergens stond. Of is dat een urban legend van fok?quote:
voor mij een vraag, voor jou een weet..quote:Op zondag 29 juli 2012 15:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Misschien was Linda de date in kwestie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |