Mensen delen wel meer dan alleen een tandenborstel hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Whaha, sinds het "tandenborstel"verhaal doe ik dat maar niet meer want dat is niet romantischvolgens het merendeel hier. Ik denk dat ik wel een bloemetje meeneem voor zijn moeder, vindt ie vast leuk
Johquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:36 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Mensen delen wel meer dan alleen een tandenborstel hoor
Lekker luchtje op, geen kloffie aan waarin je er uitziet als een bohemien, grapjes maken want dat vinden ze leuk, maar wel met mate en niet al te oubollig, belangstelling tonen als ze wat zegt en wat enthousiasme ten berde brengen. Maar vooral normaal blijven doen. Wek 'r interesse.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
Nou heb ik morgen een date via paiq. Ik weet dus echt niet wat ik moet doen he. De laatste date is alweer 5 jaar geleden.
Enige tips, of dingen wat not done zijn?
Als je iemand leuk vindt, is dat nogal een probleem. Mensen veranderen in een andere soort zodra ze iemand leuk vinden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lekker luchtje op, geen kloffie aan waarin je er uitziet als een bohemien, grapjes maken want dat vinden ze leuk, maar wel met mate en niet al te oubollig, belangstelling tonen als ze wat zegt en wat enthousiasme ten berde brengen. Maar vooral normaal blijven doen. Wek 'r interesse.
Ik zeg toch ook niet dat hij erin moet báden, wel?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:57 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Als je iemand leuk vindt, is dat nogal een probleem. Mensen veranderen in een andere soort zodra ze iemand leuk vinden.
Oh.. en dat lekkere luchtje hoeft niet in één keer over je lijf heen gegoten te worden. Ik ben werkelijk een keer gewoon misselijk geworden van iemand zijn parfum
And it all goes downhill from there... Het blijft een vrouw; als ze er op de eerste date al niet verzorgd uitziet, gaat dat de tweede date ook niet ineens op magische wijze gebeuren want ---> hij vindt me toch al leuk.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:15 schreef cassettebandje het volgende:
Er verzorgd uitzien is inderdaad wel een ding. En lijken op je foto's ook wel. Mijn eerste date was dus best onverzorgd en leek niet echt op haar foto's (die waren al een paar jaar oud). Ik dacht zelfs nog van 'dit is een test om te zien of ik haar ook nog leuk vind als ze er op haar slechts uitziet'...
*schopt Eefje die kant op*quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef eefje801 het volgende:
Ja hoorrrr...die man op relatieklik vraagt of ik thuis een kopje koffie kom doen. Tuuuurlijk.. not!
Vond het al zo snel gaan, ik ga morgen lekker in het zonnetje zitten
Ehh....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat er hier echt wel sprake was van een uitnodiging tot "koffie drinken".
Hoe oud ben jij en hoe oud is hij?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:40 schreef Wildervankstertje het volgende:
Van gisteravond 21u tot vannacht een uur of 2 met degene die ik via paiq heb leren kennen aan het chatten geweest via msn. Begin `m steeds leuker te vinden
Goede vriend van me raadde het me meteen af om verder contact te houdenVolgens hem is mijn "toekomstige date" te oud voor mij.
Ik 27 en hij 33, hij is 5 jaar en 10 maanden ouder dan ik. Valt mee vind ik zelf.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij en hoe oud is hij?
Wtf, dat is haast niets.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:44 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik 27 en hij 33, hij is 5 jaar en 10 maanden ouder dan ik. Valt mee vind ik zelf.
En dan te oud?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:44 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik 27 en hij 33, hij is 5 jaar en 10 maanden ouder dan ik. Valt mee vind ik zelf.
Haast niksquote:Op zondag 29 juli 2012 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, dat is haast niets.Is hij jaloers of zo?
Nee niks geworden, had erge problemen, praatte telkens over z`n ex. En hij wilde graag nog een keer vader worden, hij wist dat een kind samen met mij nooit zal gebeuren.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dan te oud?Ik date met iemand die negen jaar ouder is dan ik
maar ik date altijd met mannen die (veel) ouder zijn dan ik
Weer aan 't daten trouwens Wildervankstertje? Niet goed afgelopen met de vorige dus?
Nee, hij heeft zelf altijd vriendinnen van hooguit 2 jaar jonger of ouder, groter leeftijdsverschil is niet goed vindt hij.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, dat is haast niets.Is hij jaloers of zo?
Dan lijkt het me dat het probleem eerder bij hem ligt dan bij jou of die man op paiqquote:Op zondag 29 juli 2012 11:50 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zelf altijd vriendinnen van hooguit 2 jaar jonger of ouder, groter leeftijdsverschil is niet goed vindt hij.
Dat is het zusje van de sms-erquote:Op zondag 29 juli 2012 10:23 schreef -Splash- het volgende:
Iemand via knuz stuurde mij gisteren een bericht. En nu deze ochtend weer. Is ze een dagboek aan het bijhouden voor me?Ook echt opvolgende berichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |