abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114665545

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Alternatief Daten
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

En... ook gemeet! In augustus willen we graag een meet houden voor dit topic, drankje doen, missschien ook een hapje of even stappen, beetje centraal in Nederland. Er is inmiddels een besloten facebookpagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn alleen eten bij iemand thuis.

Update: De voorgestelde meetdatum: Zaterdag 18 augustus

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg25104391.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpg bill.JPGmorera.jpg
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_114665723
Zijn er nog plaatsen voor die meet in augustus?
pi_114665814
"hetro" :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_114665871
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:13 schreef Fascination het volgende:
"hetro" :')
was daar mis mee?
pi_114665885
quote:
4s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:15 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

was daar mis mee?
:').
pi_114665919
boos omdat ik geen hetero schrijf?

En kan het niet eens aanpassen zie ik :P
pi_114667235
quote:
4s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:11 schreef CecilBDemented het volgende:
Zijn er nog plaatsen voor die meet in augustus?
Je kunt je aanmelden bij eefje801 of perzephone (of via FB geloof ik).
pi_114667722
Ik ben toch maar een paar gesprekjes af aan het kappen nu. :P Ik heb dus gisteren een geweldig leuke avond/date gehad en zaterdag ga ik dus weer iets met die meid doen. Ik heb maar open kaart gespeeld met de andere dames waar ik dus nog mee aan de praat was. Daten met anderen ga ik immers toch niet meer gezien die ene meid potentieel relatie-materiaal is. Lijkt me wel zo eerlijk. ;) Een van die meiden werd net echter gewoon kwaad op me. :D
pi_114667960
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:17 schreef Impossibruuu het volgende:
Ik ben toch maar een paar gesprekjes af aan het kappen nu. :P Ik heb dus gisteren een geweldig leuke avond/date gehad en zaterdag ga ik dus weer iets met die meid doen. Ik heb maar open kaart gespeeld met de andere dames waar ik dus nog mee aan de praat was. Daten met anderen ga ik immers toch niet meer gezien die ene meid potentieel relatie-materiaal is. Lijkt me wel zo eerlijk. ;) Een van die meiden werd net echter gewoon kwaad op me. :D
Na één date de rest afgekapt? Da's best vroeg. Nu maar hopen dat zij er net zo instaat als jij...

De rest had je nog geen dates mee gehad?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_114668771
Sorry, waarom zou ik moeilijk doen? Ik vind het gewoon allemaal wat te snel gaan, en bij mijn weten ga je een relatie samen aan. Hij ziet dat anders (een berichtje met "nu je mijn vriendin bent ..."), voor hem is dit het. Ik voel me vrij snel op mijn gemak bij iemand, maar dat betekend nog niet dat ik direct mijn hele leven wil delen. Die ervaring heb ik opgedaan, dat weet ik van mijzelf. Dan kan het evengoed goed voelen en fijn zijn, maar ik wil zekerder zijn dat het goed is. Het is toch niet zo raar dat ik rustig aan wil doen dan? Ik krijg het hem alleen niet duidelijk gemaakt, hij blijft heel erg in zijn eigen beredenering hangen. Vind ik niet heel positief...
pi_114668835
Aah je hebt het wel veel over ik..
Maar bepaalde keuzes zijn toch aan hem om die te maken.
Dat het jou te snel gaat dat snap ik en dat hij vriendin zegt en dat je dit niet kan waarderen ook.
Maar als hij nu zijn profiel wil verwijderen is dat toch zijn keus en zijn leven..
Hij hoeft niet zekerder te zijn dat is dan toch prima?
pi_114668901
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 02:09 schreef Pvoesss het volgende:
Aah je hebt het wel veel over ik..
Maar bepaalde keuzes zijn toch aan hem om die te maken.
Dat het jou te snel gaat dat snap ik en dat hij vriendin zegt en dat je dit niet kan waarderen ook.
Maar als hij nu zijn profiel wil verwijderen is dat toch zijn keus en zijn leven..
Hij hoeft niet zekerder te zijn dat is dan toch prima?
oh hij mag best zijn profiel verwijderen hoor, dat is het punt niet. Alleen dat hij denkt dat dit het is zonder echt goed met mij erover gesproken te hebben.
  donderdag 26 juli 2012 @ 06:59:08 #13
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114671096
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 02:14 schreef maen het volgende:

[..]

oh hij mag best zijn profiel verwijderen hoor, dat is het punt niet. Alleen dat hij denkt dat dit het is zonder echt goed met mij erover gesproken te hebben.
Maar wat vind je nou van hem? Los van dat?
  donderdag 26 juli 2012 @ 08:38:26 #14
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114671753
Na 3 dagen en een hoop berichten (alhoewel, stuk of 5?) naar verschillende dames te hebben gestuurd, eindelijk eentje die zo vriendelijk is antwoord te geven :9
Leuk antwoord ook nog, ze is geïnteresseerd in me (en ik in haar natuurlijk ;)). Dus voorlopig nog niet uitgepraat (hoop ik). *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_114672624
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 06:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maar wat vind je nou van hem? Los van dat?
Leuke jongen, kan het goed met hem vinden. Wil hem graag beter leren kennen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:12:20 #16
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114673417
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 09:33 schreef maen het volgende:

[..]

Leuke jongen, kan het goed met hem vinden. Wil hem graag beter leren kennen.
Hmm ik denk wel dat je hem dat duidelijk moet maken hoor. Als je nog niet echt sterke gevoelens voor hem hebt. Kan anders best pijnlijk worden. Kijk, dat hij gelijk die datingsite stopt etc. daar heb je verder niks over te zeggen. Sommige mensen zijn gewoon zo, verschillend tempo en alles. Maar dat je er nog niet uit bent zou ik wel wat duidelijker aangeven aan hem.
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:19:28 #17
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_114673604
Gisteren date gehad. Was heel gezellig maar verder niks. We gaan nog wel een x afspreken om iets leuks te doen maar verder niks. Hebben er beide vrede mee.
pi_114673698
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hmm ik denk wel dat je hem dat duidelijk moet maken hoor. Als je nog niet echt sterke gevoelens voor hem hebt. Kan anders best pijnlijk worden. Kijk, dat hij gelijk die datingsite stopt etc. daar heb je verder niks over te zeggen. Sommige mensen zijn gewoon zo, verschillend tempo en alles. Maar dat je er nog niet uit bent zou ik wel wat duidelijker aangeven aan hem.
ja, naar mijn idee had ik dat echt al wel paar keer gezegd, maar het lijkt niet door te dringen.

Volgende week maar weer even erover praten, via telefoon is ook niet echt alles.
pi_114673803
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:22 schreef maen het volgende:

[..]

ja, naar mijn idee had ik dat echt al wel paar keer gezegd, maar het lijkt niet door te dringen.

Volgende week maar weer even erover praten, via telefoon is ook niet echt alles.
Telefoon is het zelfde als sms.
Mensen moet de emotie kunnen zien, om het juiste beeld te vormen.
Ik kan zeggen dat ik van je hou, maar als je mijn emotie erbij ziet heb je gouw door dat het meer of minder dan dat is.
Een 1 op 1 gesprek zal hem duidelijkheid verschaffen.
Komt wel goed maen
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:39:46 #20
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_114674120
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:17 schreef Ronaldsen het volgende:
BeamofLight zal me wel weer uitlachen, maar ik heb weer een mogelijke date, whatsapp nummers uitgewisseld. Even afwachten wat het wordt :)
Rare reactie. Niet dat ik jou ken, maar hoop voor je dat je er weer verder meekomt, ervaring opdoet en wie weet. Hou ons op de hoogte!
PS: na 2 weken voorgesteld worden aan haar kinderen is ongebruikelijk...(of was jij dat niet?)

quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je neukt per definitie geen getinte vrouwen? Dat gaat wel ver.
Hoezo? Ik heb die opvatting ook hoor. Geen Afrikanen en Aziaten.
pi_114675115
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Rare reactie. Niet dat ik jou ken, maar hoop voor je dat je er weer verder meekomt, ervaring opdoet en wie weet. Hou ons op de hoogte!
PS: na 2 weken voorgesteld worden aan haar kinderen is ongebruikelijk...(of was jij dat niet?)

[..]

Hoezo? Ik heb die opvatting ook hoor. Geen Afrikanen en Aziaten.
1x een date gehad, op haar profiel stond geen kinderen wel een kinderwens.
komt ze daaraan met een kleine, ik zeg hey is dat je neefje?
nee ik heb een kindje maar wilde het je persoonlijk vertellen.
OK, daarna zij ze doodleuk, mijn 2e kindje wil ik graag van jou :+

was er 1 van knuz. Ze was hevig gepikeerd dat ik een afwijzend antwoord gaf.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:14:56 #22
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114675123
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:22 schreef maen het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is toch het duidelijkst. Ook overmatig enthousiasme kan in praktijk best nog meevallen. Niet te druk over maken, vooral.
Maar herken het wel een beetje want de sms-er is nu vooraf ook al zo enthousiast en smst me helemaal plat. Ik ben daar gewoon niet zo van, helemaal niet als ik iemand nog niet eens heb ontmoet.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:46:59 #23
242666 BeamofLight
pi_114676111
quote:
4s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

1x een date gehad, op haar profiel stond geen kinderen wel een kinderwens.
komt ze daaraan met een kleine, ik zeg hey is dat je neefje?
nee ik heb een kindje maar wilde het je persoonlijk vertellen.
OK, daarna zij ze doodleuk, mijn 2e kindje wil ik graag van jou :+

was er 1 van knuz. Ze was hevig gepikeerd dat ik een afwijzend antwoord gaf.
Op de 1e date aankomen met een kind, for real?

Die ken ik nog niet...
pi_114676357
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:46 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Op de 1e date aankomen met een kind, for real?

Die ken ik nog niet...
Ja op knuz maak je rare dingen mee.
om die reden ben ik redelijk selectief geworden op die site.
openingszinnen in de vorm van jij wordt de vader van mijn eerste kind.
door een dame met de naam Klaske (is Friese naam) zijn mij ook niet onbekend.
pi_114676562
Lol ik had 1 kind, en was single en ik snap wel dat ze het moeilijk vinden om te vertellen.
Maar je kind mee gaan nemen is wel heul weird.
pi_114676832
Momenteel knap ik af op een vrouw met kind. Over een paar jaar waarschijnlijk niet meer.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:13:03 #27
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114676913
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:10 schreef Comp_Lex het volgende:
Momenteel knap ik af op een vrouw met kind. Over een paar jaar waarschijnlijk niet meer.
Je weet dan in ieder geval 1 ding zeker: Ze is geen maagd meer :Y)

Maar idd, ik weet precies wat je bedoelt. Is voor mij ook wel een no-no momenteel.
pi_114677019
Tja, als je al niet open en eerlijk bent over de essentialia in het leven.
pi_114677282
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:13 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Haha :D
Dat is een punt waar ik totaal niet over in zou zitten :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:32:55 #30
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114677485
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 12:13 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Oei... met zulke opmerkingen maak je heel wat gelovigen boos.....
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_114679101
Dames met kinderen... Mja... Vaak zit er dan nog zo'n aanhangsel van een vervelende ex bij en het beperkt je enorm in je vrijheid....

Maar schiet ze er niet direct op af
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_114679281
Moeders hebben ook keiharde liefde nodig!
pi_114681079
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 01:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Na één date de rest afgekapt? Da's best vroeg. Nu maar hopen dat zij er net zo instaat als jij...

De rest had je nog geen dates mee gehad?
Als ik ergens m'n zinnen op heb gezet dan moet en zal ik dat ook krijgen. :P

Tot nu toe is ze minstens net zo enthousiast als mij. ;) Zien elkaar helaas pas zaterdag weer, en we missen elkaar nu al enorm. Dat zegt toch wel iets. :) Maar inderdaad, misschien nog wat te voorbarig en snel, maar ik zie wel waar het heen gaat. :)
  donderdag 26 juli 2012 @ 15:50:23 #34
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114683523
Hoeveel berichten moet je heen en weer sturen voordat je wat afspreekt :P Zijn geen regels voor, snap ik, maar er zijn er nu een stuk of 5 heengegaan en netjes 5 teruggekomen, verhalen worden langer en langer :P
Spannend O+
pi_114683797
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Hoeveel berichten moet je heen en weer sturen voordat je wat afspreekt :P Zijn geen regels voor, snap ik, maar er zijn er nu een stuk of 5 heengegaan en netjes 5 teruggekomen, verhalen worden langer en langer :P
Spannend O+
Gewoon.. wanneer het moment er voor is.
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:01:37 #36
242666 BeamofLight
pi_114683929
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Spannend O+
Zeg gewoon iets van (als je denkt dat het moment daar is): de verhalen worden steeds langer; wellicht handig om ze een keer irl tegen mij te vertellen. Klaar.
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:05:02 #37
497 Maja
Ja denk!?!
pi_114684065
Als je haar ook steeds beter leert kennen, dan vind ik het verder mailen prima. Als je het echter alleen over het weekend en dergelijke hebt, kun je beter afspreken om elkaar beter te leren kennen.
pi_114685786
Wat mij betreft zo rond 3 berichten al over gaan tot afspreken.
Langer mailen vind ik vaak weinig toevoegen. Beter om elkaar in het echt te treffen en zien hoe het dan klikt.
pi_114686637
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe scheef de verhouding man-vrouw zijn op de sites. Ik heb hier al gelezen dat de verhouding behoorlijk scheef is, maar wat is behoorlijk? 5:1? 10:1?
pi_114687049
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe scheef de verhouding man-vrouw zijn op de sites. Ik heb hier al gelezen dat de verhouding behoorlijk scheef is, maar wat is behoorlijk? 5:1? 10:1?
Schijnt mee te vallen van wat ik er over gelezen heb (was ook een keer benieuwd). User verhouding is eerder 60/40. Maar ik gok dat het veel schever gaat wanneer je kijkt naar verzonden berichten en betaalde abo's
pi_114687114
Oké, als dat klopt dan valt het erg mee. Ik heb trouwens geen succes gehad met de Rise Up functie van Badoo. Ik heb 0 Nederlandse bezoekers gehad op mijn profiel. Ik moet binnenkort maar even een andere foto van mij er op knallen.
pi_114687162
Dit is wel een leuke read trouwens:
http://jonmillward.com/bl(...)e-dating-experiment/

Test met 10 gelijke profielen, alleen andere foto. 5 vrouwen van niet zo aantrekkelijk tot heel aantrekkelijk en zelfde voor 5 mannen.

Aantal berichten ontvangen na 4 maanden

:')
  donderdag 26 juli 2012 @ 17:52:34 #43
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114687375
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Oké, als dat klopt dan valt het erg mee. Ik heb trouwens geen succes gehad met de Rise Up functie van Badoo. Ik heb 0 Nederlandse bezoekers gehad op mijn profiel. Ik moet binnenkort maar even een andere foto van mij er op knallen.
Sowieso is het nu een slechte tijd om op Badoo te zitten. Relatief rustig door het mooie weer & zomervakantie. En de Rise Up functie is vrijwel zinloos. Je kan beter je credits besteden aan het kenninsmakingsspel, heb ik persoonlijk meer succes mee (36 wederzijdse interesses in 2 weken, en dan heb ik nog vrij veel geweigerd). Let me know what your results are!

[ Bericht 8% gewijzigd door KapiteinHaakloos op 26-07-2012 18:14:19 (M'n eigen arrogante tekst weggehaald. :')) ]
pi_114688455
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:45 schreef VacaLoca het volgende:

Test met 10 gelijke profielen, alleen andere foto. 5 vrouwen van niet zo aantrekkelijk tot heel aantrekkelijk en zelfde voor 5 mannen.

[ afbeelding ]

Tja, logisch toch.
pi_114688497
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:45 schreef VacaLoca het volgende:

[ afbeelding ]

Dank je voor deze post. Ik zit dus een beetje mijn tijd te verdoen op datingsites. Mijn hoofd valt in dezelfde categorie als de tweede-derde man (niet de eerste, want zo dik ben ik niet). Ik ga er maar minder tijd aan besteden. Misschien moet ik er gewoon mee kappen.
Ik probeer het wel IRL.
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 18:28:35 #46
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114688543
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:26 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dank je voor deze post. Ik zit dus een beetje mijn tijd te verdoen op datingsites. Mijn hoofd valt in dezelfde categorie als de tweede-derde man (niet de eerste, want zo dik ben ik niet). Ik ga er maar minder tijd aan besteden. Misschien moet ik er gewoon mee kappen.
Ik probeer het wel IRL.
Nee joh, je moet zelf berichten sturen, niet afwachten tot je ze krijgt.
Als jij dat doet naar meisjes in jouw uiterlijk categorie, komt dat sowieso goed.
What can change the nature of a man?
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:28:41 #47
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114688548
quote:

[..]

Ik probeer het wel IRL.
Je laat je wel snel uit het veld slaan zeg. Er zijn zat datingsites die niet de focus op de foto's leggen.
pi_114688578
quote:

[..]

Ik probeer het wel IRL.
Mja het zegt nog weinig over succesratio wat betreft reactie sturen en of je dan wat terugkrijgt. Had ie eigenlijk ook moeten testen.
pi_114688687
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:28 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Nee joh, je moet zelf berichten sturen, niet afwachten tot je ze krijgt.
Als jij dat doet naar meisjes in jouw uiterlijk categorie, komt dat sowieso goed.
Berichten sturen hoeft geen zak te helpen. Ik heb al tientallen berichten gestuurd naar meisjes, maar ik heb tot nu toe maar van één een berichtje teruggekregen.
Ik moet gewoon mijn meerdere erkennen in mannen die knapper zijn dan ik. Dat komt niet alleen door hen, maar ook door de scheve verhouding van man-vrouw.
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:34:32 #50
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114688725
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:33 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Berichten sturen hoeft geen zak te helpen. Ik heb al tientallen berichten gestuurd naar meisjes, maar ik heb tot nu toe maar van één een berichtje teruggekregen.
Ik moet gewoon mijn meerdere erkennen in mannen die knapper zijn dan ik. Dat komt niet alleen door hen, maar ook door de scheve verhouding van man-vrouw.
En op welke sites ben je dan actief? Badoo?
pi_114688764
Ik was actief op Knuz. Ik ben nu bezig met Badoo.
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:37:58 #52
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114688838
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik was actief op Knuz. Ik ben nu bezig met Badoo.
Sinds vandaag of ook al wat langer op Badoo? Gewoon 100 credits (= 100 views) aan kenninsmakingsspel spenderen en dan weet je simpelweg bij hoeveel vrouwen je in de smaak valt.
pi_114688960
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Sinds vandaag of ook al wat langer op Badoo? Gewoon 100 credits (= 100 views) aan kenninsmakingsspel spenderen en dan weet je simpelweg bij hoeveel vrouwen je in de smaak valt.
Als ik het goed begrijp ben ik zo'n 80 keer beoordeeld met yes/maybe/no (ik had 110 priority displays, nu 30 over). En daarvan heb ik 5 maybe's en 2 yessen. Met een gemiddeld gewicht van 100 kilo wat betreft degenen die dat hebben aangegeven.
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:44:44 #54
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114689028
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:33 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Vrouwen zijn nou eenmaal niet zo snel initiatief nemers vwb berichtjes sturen. Je moet niet bezig met tabellen en vergelijkingen maar het internet op of whatever om leuke meiden te leren kennen. Die verhouding ligt écht niet zo scheef als vaak wordt gesuggereerd.
Verder is het mij ook wel eens gebeurd dat ik iemand zag op de foto en dacht hmm..niet echt mijn type en in het echt:wow! Zegt dus niks en juist als man maak je dan wat meer kans want vrouwen willen nog wel eens verder kijken dan hun ideale plaatje. Niet bepaalde types maar die wil je toch ook helemaal niet? Je was lekker bezig joh, gewoon blijven proberen.
pi_114689073
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Ik zal het kennismakingsspel wel uitproberen.
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 18:47:12 #56
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114689103
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:46 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik zal het kennismakingsspel wel uitproberen.
Luister naar eefje de date-guru.
pi_114689194
Ik heb pas nog een date gehad met iemand via paig! Leuke date, 2 dates gehad. Maar toen werd ik in de friendzone gekicked .... vrouwen :(
pi_114689228
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vrouwen zijn nou eenmaal niet zo snel initiatief nemers vwb berichtjes sturen. Je moet niet bezig met tabellen en vergelijkingen maar het internet op of whatever om leuke meiden te leren kennen. Die verhouding ligt écht niet zo scheef als vaak wordt gesuggereerd.
Verder is het mij ook wel eens gebeurd dat ik iemand zag op de foto en dacht hmm..niet echt mijn type en in het echt:wow! Zegt dus niks en juist als man maak je dan wat meer kans want vrouwen willen nog wel eens verder kijken dan hun ideale plaatje. Niet bepaalde types maar die wil je toch ook helemaal niet? Je was lekker bezig joh, gewoon blijven proberen.
Dank je. Ik zal dat Badoo spelletje wel even spelen. De verhouding "berichten verstuurd : berichten ontvangen" ligt momenteel op 30:1 - 40:1. Als het 100:1 is dan zeg ik het wel even. Ik zal binnenkort ook even de resultaten van het spelletje posten. Misschien kunnen jullie mij ook wat tips geven a.d.h.v. die resultaten.
pi_114689249
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:50 schreef Loves het volgende:
Ik heb pas nog een date gehad met iemand via paig! Leuke date, 2 dates gehad. Maar toen werd ik in de friendzone gekicked .... vrouwen :(
Op welke manier had je aangegeven dat je haar leuk vond?
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:53:25 #60
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114689300
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:42 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp ben ik zo'n 80 keer beoordeeld met yes/maybe/no (ik had 110 priority displays, nu 30 over). En daarvan heb ik 5 maybe's en 2 yessen. Met een gemiddeld gewicht van 100 kilo wat betreft degenen die dat hebben aangegeven.
Kan zijn dat je een slechte reeks hebt. Mijn ervaringen zijn erg goed in ieder geval, terwijl ik, volgens mij, niet enorm knap ben of zo. Zoals ik al aangaf heb ik 36 wederzijdse interesses in 2 weken dat ik actief ben (voornamelijk 'misschien', moet ik toegeven, maar ik deel ook geen Ja's uit), en dan heb ik alle zwaardere/qua-uiterlijk-oninteressante/etc. dames al afgewezen. En dat kreeg ik ook niet in één keer na 100 views hoor. :')

Moraal van verhaal: Geduld hebben.
pi_114689314
Ik had na de eerste date aangegeven dat ik het gezellig vond. En stelde dus een 2e date voor. Was zij ook helemaal voor in. Want het was veel leuker en gezelliger dan ze had gedacht.

2e date was ook heel leuk. Toen bracht ik haar thuis, wou ik haar een kus geven. Zij ze, Nee dat wil ik niet. Zie je meer als gewoon een vriend..
pi_114689551
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:53 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Kan zijn dat je een slechte reeks hebt. Mijn ervaringen zijn erg goed in ieder geval, terwijl ik, volgens mij, niet enorm knap ben of zo. Zoals ik al aangaf heb ik 36 wederzijdse interesses in 2 weken dat ik actief ben (voornamelijk 'misschien', moet ik toegeven, maar ik deel ook geen Ja's uit), en dan heb ik alle zwaardere/qua-uiterlijk-oninteressante/etc. dames al afgewezen. En dat kreeg ik ook niet in één keer na 100 views hoor. :')

Moraal van verhaal: Geduld hebben.
Binnen nu en 4 jaar wil ik succes hebben, want anders moet de huisarts mij maar eens weer doorverwijzen naar het ziekenhuis (of psycholoog). Ik ben nu ook al doorverwezen naar het ziekenhuis vanwege mijn uiterlijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:53 schreef Loves het volgende:
Ik had na de eerste date aangegeven dat ik het gezellig vond. En stelde dus een 2e date voor. Was zij ook helemaal voor in. Want het was veel leuker en gezelliger dan ze had gedacht.

2e date was ook heel leuk. Toen bracht ik haar thuis, wou ik haar een kus geven. Zij ze, Nee dat wil ik niet. Zie je meer als gewoon een vriend..
Ah kijk, dat is lekker duidelijk. Je hebt mazzel dat ze zo duidelijk is. Mijn date laat niks los, ook niet nadat ik wel wat heb laten merken.
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:09:42 #63
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114689846
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:01 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Binnen nu en 4 jaar wil ik succes hebben, want anders moet de huisarts mij maar eens weer doorverwijzen naar het ziekenhuis (of psycholoog). Ik ben nu ook al doorverwezen naar het ziekenhuis vanwege mijn uiterlijk.
4 jaar moet wel lukken toch? En hoezo zeg je dat laatste?

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah kijk, dat is lekker duidelijk. Je hebt mazzel dat ze zo duidelijk is. Mijn date laat niks los, ook niet nadat ik wel wat heb laten merken.
Zie het als een ervaring. :)
pi_114690055
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:09 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

4 jaar moet wel lukken toch? En hoezo zeg je dat laatste?
Ik zeg het laatste, zodat het niet raar lijkt dat ik opeens zeg dat ik naar het ziekenhuis ga/wil om mijn relatieprobleempje te fixen. Ik ga er dus vaker heen en het is "normaal", zeg maar.
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:19:53 #65
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114690173
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:16 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik zeg het laatste, zodat het niet raar lijkt dat ik opeens zeg dat ik naar het ziekenhuis ga/wil om mijn relatieprobleempje te fixen. Ik ga er dus vaker heen en het is "normaal", zeg maar.
Ik zie het verband tussen relatieproblemen en ziekenhuis niet. Care to explain?
pi_114690177
quote:

[..]

Ik probeer het wel IRL.
Als je kop niet leuk is hoezo denk je dan wel kans te maken irl? ;)
Nee maar serieus er zijn genoeg vrouwen die op chubby mannen vallen hoor
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 19:20:56 #67
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114690210
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:19 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Bij die vrouwen val ik af ;(
pi_114690242
hahah dat hoeft heul niet.
Ik val op chubby kleine mannen en mijn vriend is 2meter en normaal figuur :+
pi_114690332
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:19 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Ik zie het verband tussen relatieproblemen en ziekenhuis niet. Care to explain?
Als mijn uiterlijk niet in orde is, dan kan ik het wel vergeten denk ik. Ik zit nu bij de afdeling dermatologie om mijn huid te fixen.
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:19 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik heb het afgelopen jaar gemerkt dat er opeens meiden zijn die een normaal gesprek met mij aangaan. Daar kon ik 10 jaar geleden alleen maar over dromen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:26:59 #70
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114690368
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als mijn uiterlijk niet in orde is, dan kan ik het wel vergeten denk ik. Ik zit nu bij de afdeling dermatologie om mijn huid te fixen.
Hmm dat is vervelend. Hopelijk komt het alsnog goed. :) Probeer Paiq anders, daar krijg je een foto pas later te zien in een gesprek.
pi_114690457
Ik zal dat ook wel even proberen. Ik heb gelezen dat Paiq meer geschikt is voor mensen die een ONS willen, klopt dat?
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:31:12 #72
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114690496
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zal dat ook wel even proberen. Ik heb gelezen dat Paiq meer geschikt is voor mensen die een ONS willen, klopt dat?
Ja dat klopt opzich wel. :) Zijn in ieder geval best wat leuke meisjes op te vinden.
pi_114690535
Ok, ik zal het in mijn achterhoofd houden.
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 19:35:13 #74
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114690636
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:21 schreef Pvoesss het volgende:
hahah dat hoeft heul niet.
Ik val op chubby kleine mannen en mijn vriend is 2meter en normaal figuur :+
Yay, dan maak ik nog kans :@
pi_114690653
quote:

[..]

Onzin, maar ik zou dan wel weer afknappen op die houding van je!
pi_114691077
Mijn huisarts is het niet met je eens. Mijn uiterst verlegen en teruggetrokken date vond het trouwens juist hartstikke goed van me dat ik zulke stappen had gezet. Mijn studiebegeleider vond het ook heel knap dat ik bepaalde stappen had gezet om mijn persoonlijke situatie te verbeteren. WTF is daar nou weer mis mee???
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:46:55 #77
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_114691145
Heb een super lieve, spontane dame ontmoet die ook gek is op reizen, echt een klik. Ze zit nu nog 20 dagen in India. Als ze terug is kan ik d'r weer knuffelen O+
Via Badoo ontmoet.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:52:11 #78
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114691348
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:46 schreef Dionysiou het volgende:
Heb een super lieve, spontane dame ontmoet die ook gek is op reizen, echt een klik. Ze zit nu nog 20 dagen in India. Als ze terug is kan ik d'r weer knuffelen O+
Via Badoo ontmoet.
pi_114691408
quote:
Via Badoo ontmoet.
Hartstikke mooi :)

Ik ga nu gewoon wedden op meerdere paarden. Ik ga niet jarenlang alleen maar op datingsites zitten met de hoop dat ik iemand ontmoet. Dat is gewoon raar.
Ik moet gewoon nog assertiever worden en nog meer mijn grenzen verleggen.
  donderdag 26 juli 2012 @ 19:54:29 #80
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114691429
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Mijn huisarts is het niet met je eens. Mijn uiterst verlegen en teruggetrokken date vond het trouwens juist hartstikke goed van me dat ik zulke stappen had gezet. Mijn studiebegeleider vond het ook heel knap dat ik bepaalde stappen had gezet om mijn persoonlijke situatie te verbeteren. WTF is daar nou weer mis mee???
Okee..begrijp me niet verkeerd. Maar wtf (jouw woorden) heeft jouw date, die je net kent, nou weer te maken met je persoonlijke situatie en/of huidproblemen??
Dat is voor jou een probleem, waarom maak je het gelijk ook het hare door erover te beginnen? Ik snap dat echt niet, sorry. Dát is volgens mij wat bedoeld wordt met je houding.
Denk je nou echt dat andere mensen geen manco's hebben? Die lopen er alleen minder mee te koop.
pi_114691475
quote:
Via Badoo ontmoet.
psst ze zijn allemáál 'gek op reizen'
  donderdag 26 juli 2012 @ 20:01:19 #82
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_114691705
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:53 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hartstikke mooi :)

Ik ga nu gewoon wedden op meerdere paarden. Ik ga niet jarenlang alleen maar op datingsites zitten met de hoop dat ik iemand ontmoet. Dat is gewoon raar.
Ik moet gewoon nog assertiever worden en nog meer mijn grenzen verleggen.
Komt vanzelf hoor! Ik zat ook een tijdje op Paiq en Badoo. Wel wat leuke meiden leren kennen, maar net niet weetje wel.. Of dat het na een tijdje niet meer interessant was.. Deze dame kwam enorm onverwachts eigenlijk op het moment dat ik geen zin meer had in dat internet daten. Wees jezelf, op ieder potje past een deksel! Dan komt het vanzelf goed. ;)
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 26 juli 2012 @ 20:01:36 #83
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_114691714
quote:
12s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:55 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

psst ze zijn allemáál 'gek op reizen'
Ja, zolang er voor hen betaald gaat worden zeker? :P
pi_114691785
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Okee..begrijp me niet verkeerd. Maar wtf (jouw woorden) heeft jouw date, die je net kent, nou weer te maken met je persoonlijke situatie en/of huidproblemen??
Niets. Ik geef aan dat er mensen trots op mij zijn dat ik bepaalde stappen heb gezet om mijn kansen te vergroten en om mijn situatie te verbeteren. Hier is iemand die wat moeite heeft met het feit dat ik wat heb ondernomen.
quote:
Dat is voor jou een probleem, waarom maak je het gelijk ook het hare door erover te beginnen? Ik snap dat echt niet, sorry. Dát is volgens mij wat bedoeld wordt met je houding.
Ik maak mijn problemen niet de hare.
quote:
Denk je nou echt dat andere mensen geen manco's hebben? Die lopen er alleen minder mee te koop.
Nee. Dat laatste kan. Ik heb daar verder geen ervaring mee. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik dus met wat dingetjes bezig ben.
pi_114691861
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:01 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Komt vanzelf hoor! Ik zat ook een tijdje op Paiq en Badoo. Wel wat leuke meiden leren kennen, maar net niet weetje wel.. Of dat het na een tijdje niet meer interessant was.. Deze dame kwam enorm onverwachts eigenlijk op het moment dat ik geen zin meer had in dat internet daten. Wees jezelf, op ieder potje past een deksel! Dan komt het vanzelf goed. ;)
Dank je :)
Ik probeer nog wel even wat uit :)
  donderdag 26 juli 2012 @ 20:07:32 #86
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_114691913
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dank je :)
Ik probeer nog wel even wat uit :)
En een groot valkuil voor mij was dat ik soms nog wel eens op gaf als een dame kortaf was. Dacht ik zo van, graag of niet hoor. Maar het is nou eenmaal een feit dat er meer heren dan dames echt serieus opzoek zijn / actief zijn. Dus moet je jezelf wel kenbaar maken. :)
Het misschien soms nog wel moeilijker een date te krijgen op webs dan in real. Maar dan spreek ik uit persoonlijke bevindingen.
pi_114692043
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:07 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

En een groot valkuil voor mij was dat ik soms nog wel eens op gaf als een dame kortaf was. Dacht ik zo van, graag of niet hoor. Maar het is nou eenmaal een feit dat er meer heren dan dames echt serieus opzoek zijn / actief zijn. Dus moet je jezelf wel kenbaar maken. :)
Het misschien soms nog wel moeilijker een date te krijgen op webs dan in real. Maar dan spreek ik uit persoonlijke bevindingen.
Ik denk dat het laatste over het algemeen wel klopt eerlijk gezegd. Ik wil ook wat meer met verenigingen e.d. doen.
pi_114692047
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Met stappen daar in nemen niet nee, maar dat als grootste probleem zien wel.
Er vanuit gaan dat ze toch wel op je af knappen dat ze toch wel ....
pi_114692142
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:03 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Niets. Ik geef aan dat er mensen trots op mij zijn dat ik bepaalde stappen heb gezet om mijn kansen te vergroten en om mijn situatie te verbeteren. Hier is iemand die wat moeite heeft met het feit dat ik wat heb ondernomen.
je wil het gewoon niet snappen...
Je vult dingen in voor anderen, dat die niet op je zullen vallen vanwege ....
Dat gedrag zou mij doen afknappen.. jij denkt heel goed te weten hoe andere denken zonder dat je dat weet.. Zo ook nu.. ik heb nooit gemeld dat ik moeite heb met het feit dat je wat ondernomen hebt.
pi_114692178
quote:

[..]

Als mijn uiterlijk niet in orde is, dan kan ik het wel vergeten denk ik
. Ik zit nu bij de afdeling dermatologie om mijn huid te fixen.

Dit is je houding, en je algehele slachtofferrol
pi_114692185
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:11 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Met stappen daar in nemen niet nee, maar dat als grootste probleem zien wel.
Er vanuit gaan dat ze toch wel op je af knappen dat ze toch wel ....
Dat hebben ze in het verleden al gedaan.
pi_114692218
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:14 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

je wil het gewoon niet snappen...
Je vult dingen in voor anderen, dat die niet op je zullen vallen vanwege ....
Dat gedrag zou mij doen afknappen.. jij denkt heel goed te weten hoe andere denken zonder dat je dat weet.. Zo ook nu.. ik heb nooit gemeld dat ik moeite heb met het feit dat je wat ondernomen hebt.
Ik weet het wel. Deze discussie is nu afgelopen. Meiden zijn al afgeknapt op mijn uiterlijk. Ik ben vroeger gepest om hoe ik er uit zag. Ik heb nu stappen ondernomen om het te fixen. Klaar!

[ Bericht 2% gewijzigd door Comp_Lex op 26-07-2012 20:21:49 ]
pi_114692497
En dit bedoel ik dus, dat 1 meid of 2 of 16 zo denken wil niet zeggen dat ze dat allemaal doen.
Dan ga je er voor het gemak van uit dat alle meiden zo denken..
Of dat als ze je niet leuk vinden dat daar het probleem zit.

Ik wil een man die mij gelukkig kan maken met huisje boompje beestje.
Die respect heeft voor mij, mijn hobby's mijn leven en andere dingen.

En dan maakt het mij weinig uit wat het uiterlijk is.
Als de uitstraling maar aantrekkelijk is.

En genoeg meiden die jou nu afwijzen en die jij wel als een lekkerding ziet zijn vroeger gepest om het uiterlijk.. Dat zegt niets. Je was toen een slachtoffer nu niet meer.
  donderdag 26 juli 2012 @ 20:27:10 #94
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_114692638
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:23 schreef Pvoesss het volgende:
En dit bedoel ik dus, dat 1 meid of 2 of 16 zo denken wil niet zeggen dat ze dat allemaal doen.

En genoeg meiden die jou nu afwijzen en die jij wel als een lekkerding ziet zijn vroeger gepest om het uiterlijk.. Dat zegt niets. Je was toen een slachtoffer nu niet meer.
Wees niet zo streng voor die jongen, wil je? :P
pi_114693234
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:23 schreef Pvoesss het volgende:
Je hebt gelijk. Ik ben helaas nog geen meid tegengekomen die me accepteert zoals ik ben. Behalve dus mijn date, maar die heeft recent aangegeven dat ze geen tijd voor me heeft. Misschien vindt ze me ook gewoon niet leuk en durft ze niet om dat direct in mijn gezicht te zeggen.

quote:
Dat is precies hetgeen wat ik verwacht van een vrouw, die met mij een relatie aan wil gaan. Ik heb verder ook lage verwachtingen en lage eisen op het gebied van uiterlijk, e.d.

quote:
Volgens mij is uiterlijk onderdeel van de totale uitstraling. Als je sowieso niet veel kijkt naar uiterlijk, dan behoor je volgens mij tot een kleine groep ;)

quote:
Ik merk dat ik nog steeds een slachtoffer ben, maar minder dan vroeger. Ik heb op straat nog steeds het gevoel dat ik uitgelachen word om mijn uiterlijk. Twee jaar geleden zei de voorzitter van de sportclub tegen een ander dat ik lelijk was, terwijl ik daar zelf bij stond. Ik heb daar niks van gezegd, maar eigenlijk had ik daar wel wat van moeten zeggen.
Ik ben allang blij als ik met een vrouw kan praten die geen opmerkingen maakt over mijn uiterlijk. Ik vond het leuk dat mijn date aangaf dat ze het wel mee vond vallen. Als nog een paar dat zeggen, dan stop ik met de behandeling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Comp_Lex op 26-07-2012 21:18:54 ]
pi_114694120
Mijn date heeft nu net aangegeven dat ze wel wat tijd voor me over heeft. Wat een geluk hee :D
Ik voel me nu al een stuk beter :D
  donderdag 26 juli 2012 @ 21:31:08 #97
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_114695325
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 21:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Mijn date heeft nu net aangegeven dat ze wel wat tijd voor me over heeft. Wat een geluk hee :D
Ik voel me nu al een stuk beter :D
Well that's great! Maar nog niet te vroeg juichen hè, anders kom je mogelijk later voor een teleurstelling te staan.
pi_114695458
Klopt :)
Ze had nog niet aangegeven dat ze tijd voor me had. Nu heeft ze dat aangegeven en ik zie dat als een goed signaal :)
Ik houd jullie op de hoogte.
pi_114697624
Lex ik heb bij jou een beetje het idee dat het voor jou net allemaal even wat anders is dan voor anderen en ik denk dat je dat beter maar kunt accepteren dan krampachtig proberen iemand anders te zijn dan je bent. Als ik jou je date hoorde beschrijven kreeg ik het idee dat het voor jou date net ook allemaal even wat anders is dan voor anderen. En als jullie daarmee net op elkaar aan kunnen sluiten, al loopt het ook weer net allemaal weer even wat anders dan bij anderen, dan is dat dikke prima.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 26 juli 2012 @ 22:26:17 #100
242666 BeamofLight
pi_114698053
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lex ik heb bij jou een beetje het idee dat het voor jou net allemaal even wat anders is dan voor anderen en ik denk dat je dat beter maar kunt accepteren dan krampachtig proberen iemand anders te zijn dan je bent. Als ik jou je date hoorde beschrijven kreeg ik het idee dat het voor jou date net ook allemaal even wat anders is dan voor anderen. En als jullie daarmee net op elkaar aan kunnen sluiten, al loopt het ook weer net allemaal weer even wat anders dan bij anderen, dan is dat dikke prima.
wat was het verhaal nou bij jou dat het ineens op was? Of heb ik het gemist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')