Je weet dan in ieder geval 1 ding zeker: Ze is geen maagd meerquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:10 schreef Comp_Lex het volgende:
Momenteel knap ik af op een vrouw met kind. Over een paar jaar waarschijnlijk niet meer.
Hahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet dan in ieder geval 1 ding zeker: Ze is geen maagd meer![]()
Oei... met zulke opmerkingen maak je heel wat gelovigen boos.....quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet dan in ieder geval 1 ding zeker: Ze is geen maagd meer![]()
Als ik ergens m'n zinnen op heb gezet dan moet en zal ik dat ook krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Na één date de rest afgekapt? Da's best vroeg. Nu maar hopen dat zij er net zo instaat als jij...
De rest had je nog geen dates mee gehad?
Gewoon.. wanneer het moment er voor is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Hoeveel berichten moet je heen en weer sturen voordat je wat afspreektZijn geen regels voor, snap ik, maar er zijn er nu een stuk of 5 heengegaan en netjes 5 teruggekomen, verhalen worden langer en langer
Spannend
Zeg gewoon iets van (als je denkt dat het moment daar is): de verhalen worden steeds langer; wellicht handig om ze een keer irl tegen mij te vertellen. Klaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Hoeveel berichten moet je heen en weer sturen voordat je wat afspreektZijn geen regels voor, snap ik, maar er zijn er nu een stuk of 5 heengegaan en netjes 5 teruggekomen, verhalen worden langer en langer
Spannend
Schijnt mee te vallen van wat ik er over gelezen heb (was ook een keer benieuwd). User verhouding is eerder 60/40. Maar ik gok dat het veel schever gaat wanneer je kijkt naar verzonden berichten en betaalde abo'squote:Op donderdag 26 juli 2012 17:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe scheef de verhouding man-vrouw zijn op de sites. Ik heb hier al gelezen dat de verhouding behoorlijk scheef is, maar wat is behoorlijk? 5:1? 10:1?
Sowieso is het nu een slechte tijd om op Badoo te zitten. Relatief rustig door het mooie weer & zomervakantie. En de Rise Up functie is vrijwel zinloos. Je kan beter je credits besteden aan het kenninsmakingsspel, heb ik persoonlijk meer succes mee (36 wederzijdse interesses in 2 weken, en dan heb ik nog vrij veel geweigerd). Let me know what your results are!quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Oké, als dat klopt dan valt het erg mee. Ik heb trouwens geen succes gehad met de Rise Up functie van Badoo. Ik heb 0 Nederlandse bezoekers gehad op mijn profiel. Ik moet binnenkort maar even een andere foto van mij er op knallen.
Tja, logisch toch.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:45 schreef VacaLoca het volgende:
Dit is wel een leuke read trouwens:
http://jonmillward.com/bl(...)e-dating-experiment/
Test met 10 gelijke profielen, alleen andere foto. 5 vrouwen van niet zo aantrekkelijk tot heel aantrekkelijk en zelfde voor 5 mannen.
Aantal berichten ontvangen na 4 maanden
[ afbeelding ]
Dank je voor deze post. Ik zit dus een beetje mijn tijd te verdoen op datingsites. Mijn hoofd valt in dezelfde categorie als de tweede-derde man (niet de eerste, want zo dik ben ik niet). Ik ga er maar minder tijd aan besteden. Misschien moet ik er gewoon mee kappen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:45 schreef VacaLoca het volgende:
Dit is wel een leuke read trouwens:
http://jonmillward.com/bl(...)e-dating-experiment/
Test met 10 gelijke profielen, alleen andere foto. 5 vrouwen van niet zo aantrekkelijk tot heel aantrekkelijk en zelfde voor 5 mannen.
Aantal berichten ontvangen na 4 maanden
[ afbeelding ]
Nee joh, je moet zelf berichten sturen, niet afwachten tot je ze krijgt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dank je voor deze post. Ik zit dus een beetje mijn tijd te verdoen op datingsites. Mijn hoofd valt in dezelfde categorie als de tweede-derde man (niet de eerste, want zo dik ben ik niet). Ik ga er maar minder tijd aan besteden. Misschien moet ik er gewoon mee kappen.
Ik probeer het wel IRL.
Je laat je wel snel uit het veld slaan zeg. Er zijn zat datingsites die niet de focus op de foto's leggen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dank je voor deze post. Ik zit dus een beetje mijn tijd te verdoen op datingsites. Mijn hoofd valt in dezelfde categorie als de tweede-derde man (niet de eerste, want zo dik ben ik niet). Ik ga er maar minder tijd aan besteden. Misschien moet ik er gewoon mee kappen.
Ik probeer het wel IRL.
Mja het zegt nog weinig over succesratio wat betreft reactie sturen en of je dan wat terugkrijgt. Had ie eigenlijk ook moeten testen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik probeer het wel IRL.
Berichten sturen hoeft geen zak te helpen. Ik heb al tientallen berichten gestuurd naar meisjes, maar ik heb tot nu toe maar van één een berichtje teruggekregen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee joh, je moet zelf berichten sturen, niet afwachten tot je ze krijgt.
Als jij dat doet naar meisjes in jouw uiterlijk categorie, komt dat sowieso goed.
En op welke sites ben je dan actief? Badoo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Berichten sturen hoeft geen zak te helpen. Ik heb al tientallen berichten gestuurd naar meisjes, maar ik heb tot nu toe maar van één een berichtje teruggekregen.
Ik moet gewoon mijn meerdere erkennen in mannen die knapper zijn dan ik. Dat komt niet alleen door hen, maar ook door de scheve verhouding van man-vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |