Wat wordt hiermee bedoeld?quote:zorg ervoor dat zelfvermaak een belangrijk onderdeel van je leven is.
Kan het nog duidelijker? Zorg ervoor dat jezelf vermaken een belangrijk/groot onderdeel van je leven is. Welk persoon is er leuker? Degene die alles uit het leven probeert te halen of de persoon die maar een beetje door het bestaan wandelt?quote:
Dat je je niet te afhankelijk van anderen moet opstellen: jij maakt jouw geluk, en laat daar anderen in delen, niet dat anderen jouw geluk bepalen...quote:
Aha okee. Ik dacht dat het om zelfspot ging, daarom stelde ik die vraag.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan het nog duidelijker? Zorg ervoor dat jezelf vermaken een belangrijk/groot onderdeel van je leven is. Welk persoon is er leuker? Degene die alles uit het leven probeert te halen of de persoon die maar een beetje door het bestaan wandelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:18 schreef Dven het volgende:
18.30 Nederlandse tijd een etentje met de prinsesMooi meisje, valt weinig op aan te merken, behalve dan dat je het vermoedelijk nog flink lastig gaat krijgen met het losmaken van die knoopjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:30 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Mooi meisje, valt weinig op aan te merken, behalve dan dat je het vermoedelijk nog flink lastig gaat krijgen met het losmaken van die knoopjes.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:18 schreef Dven het volgende:
18.30 Nederlandse tijd een etentje met de prinsesWat een prachtvrouw zeg, vooral het gezicht en die ogen. Ik kan daar wel een beetje jaloers van worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Waarom jaloers? Kun je niet gewoon zien dat een vrouw mooi is?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een prachtvrouw zeg, vooral het gezicht en die ogen. Ik kan daar wel een beetje jaloers van worden.
Normaal gesproken heb ik er eigenlijk ook geen problemen mee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom jaloers? Kun je niet gewoon zien dat een vrouw mooi is?
En waarom nu wel?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik er eigenlijk ook geen problemen mee.
Geen idee eigenlijk. Het doet iets met me. Misschien ook de uitstraling.quote:
Ik vermaak mezelf altijd door een beetje te trollen, meestal vinden ze het niet ergquote:
Wat is jouw manier van flirten dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vermaak mezelf altijd door een beetje te trollen, meestal vinden ze het niet erg
Het is wel zo dat sommige vrouwen mij echt niet moeten door de manier waarop ik flirt maar dat is niet erg. Bij de vrouwen die me wel moeten loopt de waterval al langs de benen zodra ik hoi zeg
Ze doet ook wel iets met mijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Het doet iets met me. Misschien ook de uitstraling.
Ow, ok. Ik zie gewoon een foto van een mooie meid.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Het doet iets met me. Misschien ook de uitstraling.
Ooh, hoe begrijpelijk, want een zonnebril is wel erg fijn, maar ze heeft echt prachtige ogen! Moet ze niet verbergen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:21 schreef Dven het volgende:
Ik heb haar ogen nooit gezien tot ik haar facebookprofiel kreeg. Droegen beide continue een zonnebril
De zon hier in Bulgarije is nogal fel, zeker in het water is een zonnebril erg prettigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ooh, hoe begrijpelijk, want een zonnebril is wel erg fijn, maar ze heeft echt prachtige ogen! Moet ze niet verbergen.
Ik heb ook bij het minste zonnetje een zonnebril op, hoor. Anders ben je de hele tijd je ogen aan het dichtknijpen, dat is niet heel relaxtquote:
En een meid waarvan ik weet dat ze niet onder andere 'geinteresseerd' in mij is vanwege m'n bankrekening. Dat is ook fijn om te weten. Zit hier vol met golddiggersquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb ook bij het minste zonnetje een zonnebril op, hoor. Anders ben je de hele tijd je ogen aan het dichtknijpen, dat is niet heel relaxt
Maar niet alleen haar ogen zijn mooi, de vorm van haar gezicht ook, en haar haarkleur. Gewoon, mooie meid!
Die vind je volgens mij overal wel. Net als mannen die alleen geinteresseerd zijn in uiterlijk of seks.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
En een meid waarvan ik weet dat ze niet onder andere 'geinteresseerd' in mij is vanwege m'n bankrekening. Dat is ook fijn om te weten. Zit hier vol met golddiggers
Jaloezie is zeker niet onnodig en heeft ook positieve kanten. Het kan er voor zorgen dat je beter naar jezelf kijkt en zelfbewuster wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ok. Ik zie gewoon een foto van een mooie meid.
Jaloers zijn is zo'n onnodige, negatieve emotie. Je kunt best wat aan jezelf veranderen/verbeteren, maar dat heeft grenzen. Die prachtige ogen zal ik nooit krijgen.
Vind je overal wel maar in mindere mate. Veel rijke mannen hebben hier een knappe jonge meid. Zien haar als een pronkstuk als bewijs van hun (relatieve) weelde en de knappe jonge meiden zien de vent als pinpas op pootjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die vind je volgens mij overal wel. Net als mannen die alleen geinteresseerd zijn in uiterlijk of seks.
Alleen een leuk uitelrijk zegt zo weinig, een fijn karakter is uiteindelijk toch nog net wat belangrijker als je echt iets wil met iemand.
Zo is het maar net. Er zullen altijd mensen zijn die knapper zijn of beter ergens in zijn in iets waar jij in wilt uitblinken. Ik zie ook mannen die knapper zijn dan ik, of beter zijn in het versieren van vrouwen, maar ondanks dat ik regelmatig op mijn bek ga, gaat het ook net zo vaak goed. Beter probeer je gewoon altijd ervoor open te staan om het beste uit je eigen potentie te halen, meer kan je toch niet doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaloezie is zeker niet onnodig en heeft ook positieve kanten. Het kan er voor zorgen dat je beter naar jezelf kijkt en zelfbewuster wordt.
Ik zie nog altijd een verschil tussen een beetje jaloers zijn en ziekelijke afgunst (waarbij je de ander het gene wat hij/zij heeft niet gunt). Ik zou deze vrouw er niet minder om mogen omdat ze er mooi uit ziet, want zij beslist ook niet welke genen ze van moeder natuur krijgt. En voor de rest heeft ze waarschijnlijk hard gewerkt, dus haar hierom benijden zou oneerlijk zijn.
Wat versta je dan onder trollen IRL? Als je gewoon vele humor hebt, dan snap ik het wel. Ik vind een man met goede humor vaak wel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Veel trollen, eerlijk en direct denk ik
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:49 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Er zullen altijd mensen zijn die knapper zijn of beter ergens in zijn in iets waar jij in wilt uitblinken. Ik zie ook mannen die knapper zijn dan ik, of beter zijn in het versieren van vrouwen, maar ondanks dat ik regelmatig op mijn bek ga, gaat het ook net zo vaak goed. Beter probeer je gewoon altijd ervoor open te staan om het beste uit je eigen potentie te halen, meer kan je toch niet doen.
Het is vooral belangrijk "hoe" je de dingen zegt. Soms sta ik gewoon versteld van waar ik allemaal mee wegkom, terwijl hetzelfde je hier op fok eenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Volgens mij flirt ik nonverbaal heel goed want ik kan echt niet voorstellen dat iemand van de dingen die ik zeg een natte flamoes krijgt
Ja, en ben je tevreden met wie je bent. Daarmee bedoel ik niet dat je er dan maar als een dikke slons (man en vrouw) bij moet lopen, om te demonstreren hoe tevreden je bentquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:49 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Er zullen altijd mensen zijn die knapper zijn of beter ergens in zijn in iets waar jij in wilt uitblinken. Ik zie ook mannen die knapper zijn dan ik, of beter zijn in het versieren van vrouwen, maar ondanks dat ik regelmatig op mijn bek ga, gaat het ook net zo vaak goed. Beter probeer je gewoon altijd ervoor open te staan om het beste uit je eigen potentie te halen, meer kan je toch niet doen.
Eens. Al heb ik ook al eens wat ackward momentjes gehadquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:51 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Het is vooral belangrijk "hoe" je de dingen zegt. Soms sta ik gewoon versteld van waar ik allemaal mee wegkom, terwijl hetzelfde je hier op fok eenoplevert.
Wat is volgens jou de precieze aanleiding geweest tot die ackward momentjes? Je uitspraken? zo ja, heb je een goed voorbeeld?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens. Al heb ik ook al eens wat ackward momentjes gehad
Ik voel je brethen. Je komt eigenlijk overal mee wegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:51 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Het is vooral belangrijk "hoe" je de dingen zegt. Soms sta ik gewoon versteld van waar ik allemaal mee wegkom, terwijl hetzelfde je hier op fok eenoplevert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisje zei ooit: Ik ben wel wat aan de jonge kant vergeleken bij jou en mijn reactie was: "Ach, mijn vader leerde me altijd maar zo: Als ze oud genoeg zijn om te schommelen, dan kunnen ze wippen ook"quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:58 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de precieze aanleiding geweest tot die ackward momentjes? Je uitspraken? zo ja, heb je een goed voorbeeld?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik voel je brethen. Je komt eigenlijk overal mee wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat soort humor echt prachtig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Meisje zei ooit: Ik ben wel wat aan de jonge kant vergeleken bij jou en mijn reactie was: "Ach, mijn vader leerde me altijd maar zo: Als ze oud genoeg zijn om te schommelen, dan kunnen ze wippen ook"A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Mijn mondhoeken krulden ook omhoog. Toch zijn er zat vrouwen die daar niet de humor van in kunnen zien (het welbekende WTF-moment) en dan heb je het gedaan en krijg je het ook niet meer goed. Het valt mij ook op dat je bij mooie zelfverzekerde vrouwen meer kan maken, die betrekken niet alles gelijk op zichzelf en willen wel eens wat anders horen dan "oh wat heb je mooie ogen".quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat soort humor echt prachtig.
Bij zelfverzekerde vrouwen, inderdaad. Je hoeft niet per se mooi te zijn om zelfverzekerd te zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:24 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken krulden ook omhoog. Toch zijn er zat vrouwen die daar niet de humor van in kunnen zien (het welbekende WTF-moment) en dan heb je het gedaan en krijg je het ook niet meer goed. Het valt mij ook op dat je bij mooie zelfverzekerde vrouwen meer kan maken, die betrekken niet alles gelijk op zichzelf en willen wel eens wat anders horen dan "oh wat heb je mooie ogen".
Precies. Ik ben niet mooi maar wel zelfverzekerd en dat is vaak een stuk meer waardquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij zelfverzekerde vrouwen, inderdaad. Je hoeft niet per se mooi te zijn om zelfverzekerd te zijngeldt zowel voor mannen als voor vrouwen.
Je hebt helemaal gelijk. Met mooie en zelfverzekerde vrouwen bedoelde ik meer de vrouwen waar een groot deel van de mannen niet snel op af durven stappen "omdat ze zo mooi is en dus wel een bitch móet zijn". Opvallend vind ik dat deze vrouwen vaak gezelliger zijn en meer kunnen hebben dan de vrouwen die iets minder knap zijn en daardoor misschien wel vaker door mannen worden aangesproken omdat dit in hun ogen een makkelijkere prooi zou zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij zelfverzekerde vrouwen, inderdaad. Je hoeft niet per se mooi te zijn om zelfverzekerd te zijngeldt zowel voor mannen als voor vrouwen.
Altijd op de mooiste vrouw afstappen, de meeste mannen gaan graag voor middelmaat en de mannen die wel op de mooiste vrouwen afstappen hebben vaak het niveau niet. Bij mooie vrouwen heb je welhaast vaker succes dan bij de minder mooie examplarenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:57 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Met mooie en zelfverzekerde vrouwen bedoelde ik meer de vrouwen waar een groot deel van de mannen niet snel op af durven stappen "omdat ze zo mooi is en dus wel een bitch móet zijn". Opvallend vind ik dat deze vrouwen vaak gezelliger zijn en meer kunnen hebben dan de vrouwen die iets minder knap zijn en daardoor misschien wel vaker door mannen worden aangesproken omdat dit in hun ogen een makkelijkere prooi zou zijn.
Vaak hebben ze in hun groep altijd nog wel een mindere godin die het met opzet voor je weet te verzieken. Ik ga ervandoor. Veel plezier vanavond met je prinses.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd op de mooiste vrouw afstappen, de meeste mannen gaan graag voor middelmaat en de mannen die wel op de mooiste vrouwen afstappen hebben vaak het niveau niet. Bij mooie vrouwen heb je welhaast vaker succes dan bij de minder mooie examplaren
Prachtexemplaren doe je ook aanspreken wanneer je ze op straat ziet. Heb mezelf aangeleerd dat wanneer een vrouw meer dan vijf seconde mijn aandacht trekt ik een praatje maak. Zelfs al is het maar iets kleins als: "Hi, je greep mijn aandacht. Zin in een wijntje?"quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:07 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Vaak hebben ze in hun groep altijd nog wel een mindere godin die het met opzet voor je weet te verzieken. Ik ga ervandoor. Veel plezier vanavond met je prinses.
Grappig, ik heb een heel andere ervaring. Wel al wat jaren geleden, inmiddelsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:57 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Met mooie en zelfverzekerde vrouwen bedoelde ik meer de vrouwen waar een groot deel van de mannen niet snel op af durven stappen "omdat ze zo mooi is en dus wel een bitch móet zijn". Opvallend vind ik dat deze vrouwen vaak gezelliger zijn en meer kunnen hebben dan de vrouwen die iets minder knap zijn en daardoor misschien wel vaker door mannen worden aangesproken omdat dit in hun ogen een makkelijkere prooi zou zijn.
Volgende keer als zo'n meisje je aanspreekt als eerste reactie geven dat dat geld niet van jou is. Ben benieuwd of ze dan beteuterd reageren of toch nog met je willen afspreken. Waarschijnlijk voelen ze zich dan nog genaaid ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:48 schreef Dven het volgende:
En zoals ik boven reeds vermeld heb: Bulgaarse meiden worden dikwijls aangetrokken door geld. Ik werk op een kantoor in de plaatselijke universiteit. Buiten naast het terras staat een pinautomaat en ik trek een bedrag vergelijkbaar met twee Bulgaarse maandlonen uit de muur. Loop weg en word op mijn schouder getikt door twee meiden van een jaar of 20. Ze hebben mij al vaker rond zien lopen en vinden mij wel een interessante jongen en dachten nu maar eens een praatje te maken.
Nah, de hele stad weet dat de meest welgestelde mensen - buiten de maffia omquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:57 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Volgende keer als zo'n meisje je aanspreekt als eerste reactie geven dat dat geld niet van jou is. Ben benieuwd of ze dan beteuterd reageren of toch nog met je willen afspreken. Waarschijnlijk voelen ze zich dan nog genaaid ook.
Ik moet bekennen dat ik deze versie ook wel ben tegengekomen. Mooie vrouwen die denken te kunnen teren op hun vermeende schoonheid, maar waar geen zinnig woord uitkomt. Echter, misschien hebben wij ook een andere definitie van "knap". De vrouwen die ik bedoelde zijn knap maar hebben daarnaast ook ergens wel een bepaalde elegantie. Daarnaast heb je ook knap maar een uitstraling van een oorwurm, of een bepaalde blik in hun ogen waardoor je ze nauwelijks in staat acht om verder dan 10 te kunnen tellen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Grappig, ik heb een heel andere ervaring. Wel al wat jaren geleden, inmiddels
Bij ons groepje zat ook een hele mooie meid, waar veel jongens op afstapten. Echter was ze (toen nog, dat veranderde later wel) nogal saai. Ze had weinig gespreksstof en een gesprek bloedde nogal snel dood. De jongens kwamen er dan al snel achter dat de overige meiden in de groep weliswaar wat minder mooi waren (niet lelijk, though), maar wel veel gezelliger.
Een maat van mij zoekt nog een vakantiebestemming met single busreizen. Als ik jou zo hoor is Bulgarije de plek to be.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah, de hele stad weet dat de meest welgestelde mensen - buiten de maffia om- bij ons op het kantoor werken. Werk je hier op kantoor en ben je geen Bulgaar? Dan ben je rijk, without doubt
Waar je je soms lelijk in kan vergissenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:05 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik deze versie ook wel ben tegengekomen. Mooie vrouwen die denken te kunnen teren op hun vermeende schoonheid, maar waar geen zinnig woord uitkomt. Echter, misschien hebben wij ook een andere definitie van "knap". De vrouwen die ik bedoelde zijn knap maar hebben daarnaast ook ergens wel een bepaalde elegantie. Daarnaast heb je ook knap maar een uitstraling van een oorwurm, of een bepaalde blik in hun ogen waardoor je ze nauwelijks in staat acht om verder dan 10 te kunnen tellen.
Heel Oekraine, Hongarije, Bulgarije.. Prachtige vrouwen, goed klimaat, goedkoop en in weinig landen op de wereld is er een seksuele moraal zo vrij als hierquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:08 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Een maat van mij zoekt nog een vakantiebestemming met single busreizen. Als ik jou zo hoor is Bulgarije de plek to be.
Dat kan ik niet ontkennen. Een enkele keer weet iemand je aangenaam te verrassen. Daarom laat ik mij ook niet snel van de wijs brengen door bijv. een "chagrijnige" uitstraling. Het kan nog alle kanten op. Andersom overkomt mij ook. Lijkt het meisje alles mee te hebben, maar kom je gewoon niet binnen elkaars golflengte.quote:
Nee hoor, dit meisje was echt een heel mooi meisje, lief, slim, maar gewoonweg niet heel sociaal en gezellig, zeker niet als het om mannen ging. Een paar jaar later, toen ze een aantal jaren had gestudeerd enzo, veranderde dat en had ze meer dan genoeg aanspraak. Ik vind haar nog steeds een mooie vrouw met een fijne uitstraling.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:05 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik deze versie ook wel ben tegengekomen. Mooie vrouwen die denken te kunnen teren op hun vermeende schoonheid, maar waar geen zinnig woord uitkomt. Echter, misschien hebben wij ook een andere definitie van "knap". De vrouwen die ik bedoelde zijn knap maar hebben daarnaast ook ergens wel een bepaalde elegantie. Daarnaast heb je ook knap maar een uitstraling van een oorwurm, of een bepaalde blik in hun ogen waardoor je ze nauwelijks in staat acht om verder dan 10 te kunnen tellen.
Pijnlijk is dat ja. Vind ik in ieder geval. Het had zo mooi kunnen zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontkennen. Een enkele keer weet iemand je aangenaam te verrassen. Daarom laat ik mij ook niet snel van de wijs brengen door bijv. een "chagrijnige" uitstraling. Het kan nog alle kanten op. Andersom overkomt mij ook. Lijkt het meisje alles mee te hebben, maar kom je gewoon niet binnen elkaars golflengte.
Niet zozeer pijnlijk, eerder jammer. Er zijn zoveel type mensen dat het eigenlijk niet verwonderlijk is dat je met het merendeel geen echte klik voelt. Des te bijzonderder als het wel kliktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Pijnlijk is dat ja. Vind ik in ieder geval. Het had zo mooi kunnen zijn
Ik ben eigenlijk nooit jaloers, is er iets mis met mij?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaloezie is zeker niet onnodig en heeft ook positieve kanten. Het kan er voor zorgen dat je beter naar jezelf kijkt en zelfbewuster wordt.
Ik zie nog altijd een verschil tussen een beetje jaloers zijn en ziekelijke afgunst (waarbij je de ander het gene wat hij/zij heeft niet gunt). Ik zou deze vrouw er niet minder om mogen omdat ze er mooi uit ziet, want zij beslist ook niet welke genen ze van moeder natuur krijgt. En voor de rest heeft ze waarschijnlijk hard gewerkt, dus haar hierom benijden zou oneerlijk zijn.
Nee hoor, ik ben ook nooit jaloers. Als iemand niet bij mij wil zijn, fair enough. Voor u tien anderenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit jaloers, is er iets mis met mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, ik verlaat dit land nimmer meer!Behalve als ik iets in Oekraine vind
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:52 schreef Dven het volgende:
Van het weekend op uitnodiging van een meid die ik hier een keer aangesproken heb naar Burgas voor twee dagen
Ook al zo'n poppetjeIk heb laatst gehoord dat die vrouwen aan 1 stuk doorpratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, ik verlaat dit land nimmer meer!Behalve als ik iets in Oekraine vind
![]()
Welke vrouwen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb laatst gehoord dat die vrouwen aan 1 stuk doorpraten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het heel slim aangepakt KT. Ik heb eerst mijn wingman aan het werk gezet door haar te laten uitschelden. Toen heb ik die bruut verjaagd, haar getroost, en nu ben ik haar held.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
Erg fijn erg fijn, gefeliciteerd... Begin je niet te hoog?
DM kan ik ontvangen, maar weet nog niet zeker of ik naar afoort kom, wellicht wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:18 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik wilde nog reageren i.v.m. je Amersfoortbezoek, maar je pm/dm werkt niet.
Midden; grijze broek. Bootywhatsapp.quote:
Cartagena, Colombia.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:46 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Mooi uitzicht bij het zwembad. Waar is dit EM?
Als ik dit filmpje zo zie en mij in het meisje verplaats, zou ik eerder denken dat ik met iemand met Gilles de la Tourette te maken heb en zou ik er eerder erg moe van worden. Ik heb ook nog nooit een succesvolle man dergelijk gedrag zien vertonen. Jij wel?quote:
Ik word al moe van hem, terwijl hij het aan het vertellen is. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat dit werkt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Als ik dit filmpje zo zie en mij in het meisje verplaats, zou ik eerder denken dat ik met iemand met Gilles de la Tourette te maken heb en zou ik er eerder erg moe van worden. Ik heb ook nog nooit een succesvolle man dergelijk gedrag zien vertonen. Jij wel?
Een Julien kom je over het algemeen niet tegen in je leven. Het valt mij zelf ook op dat vrouwen zeer snel op onlogisch gedrag reageren. Je moet het ook niet je gehele interactie doen waardoor ze zogenaamd zoals je zegt "moe worden". Maar dat zegt hij ook in het filmpje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Als ik dit filmpje zo zie en mij in het meisje verplaats, zou ik eerder denken dat ik met iemand met Gilles de la Tourette te maken heb en zou ik er eerder erg moe van worden. Ik heb ook nog nooit een succesvolle man dergelijk gedrag zien vertonen. Jij wel?
Het maakt niet uit dat je het je niet kunt voorstellen dat het werkt, het gaat erom dat het werkt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik word al moe van hem, terwijl hij het aan het vertellen is. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat dit werkt.
Hier heb je wel een punt. Wat mij opvalt is dat als je vol zelfvertrouwen bent en geniet van je avond (ofwel, wat jij zelfvermaak noemt) je eigenlijk alles kan zeggen wat je wil en alles valt goed en je wordt soms tot eigen verbazing nog aantrekkelijk bevonden ook. Daarentegen, als je deze dingen zegt terwijl je nog moet oefenen met vrouwen, of een wat mindere dag hebt, dan merk je dat dezelfde worden al gauw leiden tot een WTF-moment en dan kan je het wel schudden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het valt mij zelf ook op dat vrouwen zeer snel op onlogisch gedrag reageren.
Ja dat is waar, je kunt ook hard neer gaan als je je avond niet hebt en er niet vol in geloofd en toch zo ver gaat. Maar je kunt er wel heel veel van leren als je hard neer gaat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt. Wat mij opvalt is dat als je vol zelfvertrouwen bent en geniet van je avond (ofwel, wat jij zelfvermaak noemt) je eigenlijk alles kan zeggen wat je wil en alles valt goed en je wordt soms tot eigen verbazing nog aantrekkelijk bevonden ook. Daarentegen, als je deze dingen zegt terwijl je nog moet oefenen met vrouwen, of een wat mindere dag hebt, dan merk je dat dezelfde worden al gauw leiden tot een WTF-moment en dan kan je het wel schudden.
Wat kan je er volgens jou precies van leren? Het enige dat ik ervan geleerd heb is dat je een faal niet je avond moet laten verpesten. Hetgeen je eigenlijk wilt leren, het weten waarom je precies gefaald hebt, kom je niet te weten omdat je zeer zelden van feedback wordt voorzien. Ooit een keer via te horen gekregen dat ik te joviaal deed. Dat is pas iets waar je eventueel wat mee kan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar je kunt er wel heel veel van leren als je hard neer gaat.
Waarom zou je dit willenquote:
Volgens Ozzie (ook iemand van RSD) gebeurd het leerproces grotendeels (misschien wel 90%) op onbewust niveau. Je bouwt meer lef op en de kleine subtiele dingen worden door je hersenen wel opgevangen, ook al besef je niet wat je precies geleerd hebt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:02 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Wat kan je er volgens jou precies van leren? Het enige dat ik ervan geleerd heb is dat je een faal niet je avond moet laten verpesten. Hetgeen je eigenlijk wilt leren, het weten waarom je precies gefaald hebt, kom je niet te weten omdat je zeer zelden van feedback wordt voorzien. Ooit een keer via te horen gekregen dat ik te joviaal deed. Dat is pas iets waar je eventueel wat mee kan.
Het is leuk en grappig om te doen en je krijgt ook nog snellere zoenen/fysiek contact en telefoon nummers. Waarom zou je dat niet willen?quote:
Ik heb niet het hele filmpje uitgekeken. Ik vind het een rare gozer en hij verteld het op een irritante manier. Af en toe vraag ik me af tot in hoever jouw realiteitszin en moralen aam het vervagen zijn. Van wat ik tot zover heb begrepen zorg je dat haar brein kortsluit zodat jij daar je voordeel uit kan doen? Regel gewoon meisjes die jou leuk vinden maar dit gaat echt richting GHB en dan kan je makkelijker even stevenmac26 vragen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is leuk en grappig om te doen en je krijgt ook nog snellere zoenen/fysiek contact en telefoon nummers. Waarom zou je dat niet willen?
Als dit te extreem voor je is, doe het gewoon niet. Het kan alleen je vijver twee keer zo groot maken. That's all.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele filmpje uitgekeken. Ik vind het een rare gozer en hij verteld het op een irritante manier. Af en toe vraag ik me af tot in hoever jouw realiteitszin en moralen aam het vervagen zijn. Van wat ik tot zover heb begrepen zorg je dat haar brein kortsluit zodat jij daar je voordeel uit kan doen? Regel gewoon meisjes die jou leuk vinden maar dit gaat echt richting GHB en dan kan je makkelijker even stevenmac26 vragen.
Zelf ben ik bekend met leerprocessen in de topsport. Hier blijkt dat je onbewust veel leert, maar dat dit proces op een gegeven moment stagneert als je geen "feedback of performance" krijgt. In die zin zou het laatste zeker essentieel. Maar goed, als je met mensen op stap bent die handiger zijn dan jijzelf, word je vast wel op je "fouten" gewezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens Ozzie (ook iemand van RSD) gebeurd het leerproces grotendeels (misschien wel 90%) op onbewust niveau. Je bouwt meer lef op en de kleine subtiele dingen worden door je hersenen wel opgevangen, ook al besef je niet wat je precies geleerd hebt.
Denken dat dat belangrijk is in het levenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als dit te extreem voor je is, doe het gewoon niet. Het kan alleen je vijver twee keer zo groot maken. That's all.
Die kerel komt inderdaad erg geforceerd over. Zoiets zou hooguit werken als hij het doet omdat het bij hem past. Als je dit moet gaan acteren ga je denk ik al snel de mist in. Ik heb de afgelopen jaren veel van mijn fouten op dit gebied geleerd door goeie feedback en nieuwe inzichten en ben daardoor best tevreden met hoe het nu op dit vlak gaat, maar ik sla eerder dicht als ik dergelijk gedrag moet toepassen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele filmpje uitgekeken. Ik vind het een rare gozer en hij verteld het op een irritante manier.
Maar als dergelijk gedrag bij je past, ben je toch l een erg druk, ADHD-achting, te zeer aanwezig type. Ik denk dat er maar weinig vrouwen daarvoor vallen. Ik heb geen vriendinnen die dat aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:21 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Die kerel komt inderdaad erg geforceerd over. Zoiets zou hooguit werken als hij het doet omdat het bij hem past. Als je dit moet gaan acteren ga je denk ik al snel de mist in. Ik heb de afgelopen jaren veel van mijn fouten op dit gebied geleerd door goeie feedback en nieuwe inzichten en ben daardoor best tevreden met hoe het nu op dit vlak gaat, maar ik sla eerder dicht als ik dergelijk gedrag moet toepassen.
Vanaf dit moment vond ik je post kansloosquote:
Je moet ook gewoon jezelf zijn. Het uiteindelijke doel is toch een leuke vrouw aan je zeide? Die ga je niet gebonden houden als je een toneelstuk speeltquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:21 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Die kerel komt inderdaad erg geforceerd over. Zoiets zou hooguit werken als hij het doet omdat het bij hem past. Als je dit moet gaan acteren ga je denk ik al snel de mist in. Ik heb de afgelopen jaren veel van mijn fouten op dit gebied geleerd door goeie feedback en nieuwe inzichten en ben daardoor best tevreden met hoe het nu op dit vlak gaat, maar ik sla eerder dicht als ik dergelijk gedrag moet toepassen.
Ik ben energiek maar niet ADHD-achtig. Mijn valkuil is eerder dat ik in het begin een geintje met een meisje maak, dit goed valt, maar daar dan in door kan schieten totdat ze het op een gegeven moment niet meer leuk vindt. Misschien speelt er op de achtergrond wel de angst om anders saai gevonden te worden. Dit gedrag vertoonde ik meer toen het op dat gebied allemaal niet zo lekker liep. Sinds ik met een andere instelling uitga, merk ik nog wel eens dat ik soms wat sociaal onhandig kan zijn en soms nog wel een meisje afschrik, maar toch vrijwel elke avond dat ik uitga wel een meisje weet te versieren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar als dergelijk gedrag bij je past, ben je toch l een erg druk, ADHD-achting, te zeer aanwezig type. Ik denk dat er maar weinig vrouwen daarvoor vallen. Ik heb geen vriendinnen die dat aantrekkelijk vinden.
Dat is toch ook heel de bedoeling van dergelijke kanslozen nietquote:
Ach, ik vind het maar vervelend die feedback in veel gevallen.. Heb het idee dat de mensen die het opperen geen idee hebben waar ze over pratenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zelf ben ik bekend met leerprocessen in de topsport. Hier blijkt dat je onbewust veel leert, maar dat dit proces op een gegeven moment stagneert als je geen "feedback of performance" krijgt. In die zin zou het laatste zeker essentieel. Maar goed, als je met mensen op stap bent die handiger zijn dan jijzelf, word je vast wel op je "fouten" gewezen.
Wat je doel betreft ben ik het helemaal met je eens. Ik ben echter van nature geen vrouwenverslinder. Ik heb wel echt moeten leren waarom het telkens misging. Ik zette vrouwen te veel op een voetstuk waardoor ik geen natuurlijk gedrag vertoonde. Het advies is dus eigenlijk eenvoudig: Werk aan je zelfvertrouwen en stap gewoon op vrouwen af. Ondanks een aantal fails neemt je angst uiteindelijk af. Pas als die angst weg is en iemand als een gelijke ziet, benader je denk ik pas het "jezelf zijn".quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon jezelf zijn. Het uiteindelijke doel is toch een leuke vrouw aan je zeide? Die ga je niet gebonden houden als je een toneelstuk speelt
Nou ja, er kan wel eens een eyeopener tussen zitten, bijvoorbeeld dat je in je gedrag en houding het meisje op een voetstuk zet waarvan meer ervaren mensen kunnen zeggen dat dit weinig effectief is.. Bij gedragsaspecten op lager niveau, valt er wel wat te zeggen voor jouw punt: wat de ene vrouw bijvoorbeeld te joviaal vindt, kan de andere weer leuk vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, ik vind het maar vervelend die feedback in veel gevallen.. Heb het idee dat de mensen die het opperen geen idee hebben waar ze over praten
Carnaval 2012, heb ik hier al verteld. Leuke knappe slimme meid. Wordt volgende week 22.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maak anders even een levensverhaal hoe je daar terecht bent gekomen etc
Wat doe jij dan nu nog hier op het forum? Je hoort je nu bezig te houden met alle voorbereidingen op haar verjaardagquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Carnaval 2012, heb ik hier al verteld. Leuke knappe slimme meid. Wordt volgende week 22.
De precelebratie krijgt ze in natura zaterdag. En dat is nog maar het begin van de vakantie...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Wat doe jij dan nu nog hier op het forum? Je hoort je nu bezig te houden met alle voorbereidingen op haar verjaardag.
Je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat is toch ook heel de bedoeling van dergelijke kanslozen niet
Hier ben ik het ook mee eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zelf ben ik bekend met leerprocessen in de topsport. Hier blijkt dat je onbewust veel leert, maar dat dit proces op een gegeven moment stagneert als je geen "feedback of performance" krijgt. In die zin zou het laatste zeker essentieel. Maar goed, als je met mensen op stap bent die handiger zijn dan jijzelf, word je vast wel op je "fouten" gewezen.
Moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat dat belangrijk is in het leven
Jij vergelijkt het met je vrouwen groepje van (misschien hoogstens 40 vrouwen? Misschien bedoel je zelfs maar een hecht groepje van 10 vrouwen?). Hij ontmoet er veel meer dan dat. En zoals ik al, hij heeft het versneld natuurlijk voor gedaan op de video, denk ook een beetje na aubquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar als dergelijk gedrag bij je past, ben je toch l een erg druk, ADHD-achting, te zeer aanwezig type. Ik denk dat er maar weinig vrouwen daarvoor vallen. Ik heb geen vriendinnen die dat aantrekkelijk vinden.
Ja. En een Oekrainense, Bulgaarse of Russische is niet gemakkelijk als vriendin. Ze zijn nogal mondigquote:
Een subtiel en welgeplaatst compliment doet zijn werk wel. Je moet alleen niet aankomen met dat slappe gezever dat iemand een mooie meid is of van die schone kijkertjes heeft. Wanneer dit het geval is, weet ze dat zelf ook wel en is het slechts een bevestiging van het al bekende en derhalve saai.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen moet je eigenlijk nooit op een voetstuk zetten, daarom werken die complimentjes ook nooit...
En ja vrouwen vinden het leuk om een complimentje te horen, maar je plaatst ze wel op een voetstuk en haalt jezelf uit de run als je haar zou willen versieren
Zoals?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Een subtiel en welgeplaatst compliment doet zijn werk wel. Je moet alleen niet aankomen met dat slappe gezever dat iemand een mooie meid is of van die schone kijkertjes heeft. Wanneer dit het geval is, weet ze dat zelf ook wel en is het slechts een bevestiging van het al bekende en derhalve saai.
Geheim van de smidquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals?Voorbeeldjes van subtiele welgeplaatste complimentjes plox?
Dat is onzin. Elke vrouw vindt het leuk om een compliment te krijgen. Je hoeft haar niet meteen te overladen met complimentjes. Maar een klein, goedgeplaatst complimentje kan elke vrouw waarderen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen moet je eigenlijk nooit op een voetstuk zetten, daarom werken die complimentjes ook nooit...
En ja vrouwen vinden het leuk om een complimentje te horen, maar je plaatst ze wel op een voetstuk en haalt jezelf uit de run als je haar zou willen versieren
Een complimentje plaatst een vrouw toch niet op een voetstukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Dat vind ik dus ook. Lijkt me gruwelijk irritant om dat soort dingen telkens te moeten bedenkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een complimentje plaatst een vrouw toch niet op een voetstuk
Gewoon ontspannen en gezellig en als er iets is dat je leuk vindt (en dan inderdaad niet per se haar mooie blauwe ogen'), dan zeg je dat toch gewoon?
Dat hele geanalyseer lijkt me zo ongemakkelijk en ongezellig. Hoe kan het dan nog leuk zijn? Je mag niet dit, je moet juist dat, dergelijk gedrag is uit den boze....pfff, vermoeiend.
Is ook helemaal niet nodig. Gewoon een fantastisch persoon zijn, dan komt het altijd goedquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Lijkt me gruwelijk irritant om dat soort dingen telkens te moeten bedenken
Daarom postorderbrides.ruquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. En een Oekrainense, Bulgaarse of Russische is niet gemakkelijk als vriendin. Ze zijn nogal mondig
Ik heb met een meid gezoend die naar later bleek ook een hoer was. Geniaal geintegreerd in de Bulgaarse cultuur dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:04 schreef El_Matador het volgende:
Jejeje, vanavond met een -naar later bleek- hoer gezoend.
geniaal integreren in de Colombiaanse cultuur.
He did it again!quote:Hey Dani! Hoe voel je je vandaag? Ik heb echt genoten gisteren, dus hoop dat je geen spijt hebt van zo laat te blijven ;-) Zo naar Veliko Tarnovo, 18.30 Shtastliveca?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb geen hoeren gezoend, ik voel me buitengeslotenOp de bucketlist ermee. Voorwaarde is wel: Van tevoren mag je niet weten dat het er ene zijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Het werkt nooit, want het is gelijk duidelijk dat een jongen aan komt lopen om je dan wel te versieren...quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat is onzin. Elke vrouw vindt het leuk om een compliment te krijgen. Je hoeft haar niet meteen te overladen met complimentjes. Maar een klein, goedgeplaatst complimentje kan elke vrouw waarderen.
Niet als openingszin.... Als je al bezig bent met praten dan rolt het er allemaal wat makkelijker uit, en past het allemaal beter in de conversatie, als je het zo doet, plaats je een vrouw niet op een voetstuk en zal ze het wel leuk vinden en niet denken ''wat moet hij van mij''quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een complimentje plaatst een vrouw toch niet op een voetstuk
Gewoon ontspannen en gezellig en als er iets is dat je leuk vindt (en dan inderdaad niet per se haar mooie blauwe ogen'), dan zeg je dat toch gewoon?
Dat hele geanalyseer lijkt me zo ongemakkelijk en ongezellig. Hoe kan het dan nog leuk zijn? Je mag niet dit, je moet juist dat, dergelijk gedrag is uit den boze....pfff, vermoeiend.
En uit welk boek heb jij deze wijsheid gehaald?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het werkt nooit, want het is gelijk duidelijk dat een jongen aan komt lopen om je dan wel te versieren...
Ja je kunt ook na je compliment weglopen, schiet ook niet op.... Je plaatst - nogmaals - een vrouw op een voetstuk na een compliment en werkt jezelf er alleen maar tegen.
Persoonlijke ervaring. En het lijkt me persoonlijk heel logisch...quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En uit welk boek heb jij deze wijsheid gehaald?
Beter integreer je genitaal. Laat dat het eerstvolgende nieuwsbericht uit Colombia zijn EM.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:04 schreef El_Matador het volgende:
Jejeje, vanavond met een -naar later bleek- hoer gezoend.
geniaal integreren in de Colombiaanse cultuur.
Maak dan een origineel compliment. Over een detail (vrouwen zijn veel gevoeliger voor details dan mannen) of breng het grappig/sarcastisch.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:47 schreef firefly3 het volgende:
Hoe mooier de vrouw, hoe minder ze gebaat is met complimenten. Die worden er letterlijk ziek van elke dag.
Sterke woordgrap.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:51 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Beter integreer je genitaal. Laat dat het eerstvolgende nieuwsbericht uit Colombia zijn EM.
Een klein negatiefs iets zijn ze zelfs nog iets vatbaarder voorquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maak dan een origineel compliment. Over een detail (vrouwen zijn veel gevoeliger voor details dan mannen) of breng het grappig/sarcastisch.
Precies.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een klein negatiefs iets zijn ze zelfs nog iets vatbaarder voor
Achuyanna, bro!quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb met een meid gezoend die naar later bleek ook een hoer was. Geniaal geintegreerd in de Bulgaarse cultuur dus.
Brofist!
Wedden dat elke vrouw het hier ontkent dat ze vatbaar zijn voor iets wat negatief is?quote:
Ach joh, vrouwen begrijpen zichzelf niet eens, hoe kan er verwacht worden dat wij ze begrijpen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wedden dat elke vrouw het hier ontkent dat ze vatbaar zijn voor iets wat negatief is?
Maar toch worden vrouwen hier vaak als controle groep gebruikt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach joh, vrouwen begrijpen zichzelf niet eens, hoe kan er verwacht worden dat wij ze begrijpen?
begrip is ook het doel niet, ermee omgaan wel.
Op bepaalde vlakken is dat ook meer dan terecht. Wil niet zeggen dat ze zichzelf volledig kennen (dan wel dat toe willen geven).quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar toch worden vrouwen hier vaak als controle groep gebruikt.
Wanneer het uitkomt zekerquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op bepaalde vlakken is dat ook meer dan terecht. Wil niet zeggen dat ze zichzelf volledig kennen (dan wel dat toe willen geven).
Apart dat zij dat wel bij zichzelf zou moeten afvragen maar jij dan weer niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:54 schreef firefly3 het volgende:
Jij vergelijkt het met je vrouwen groepje van (misschien hoogstens 40 vrouwen? Misschien bedoel je zelfs maar een hecht groepje van 10 vrouwen?). Hij ontmoet er veel meer dan dat. En zoals ik al, hij heeft het versneld natuurlijk voor gedaan op de video, denk ook een beetje na aub. Waarom denk je dan niet bij jezelf: Ja, misschien is mijn vriendinnen groepje niet het gemiddelde van de samenleving etc. Je gebruikt telkens jezelf en je vriendinnen als maatstaf, terwijl je maar met een klein groepje mensen bent. Wie zegt uberhaubt dat je vriendinnen binnen de "doelgroep" vallen.
Je bent wel heel erg onwetend /ontkennend bezig. Want ze gaan juist niet voor die dronken vrouwen en reizen de gehele wereld door.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Apart dat zij dat wel bij zichzelf zou moeten afvragen maar jij dan weer niet.
Wat is aannemelijker: oprechte posts over wat vrouwen doen/denken, van een vrouwelijk iemand met meer levenservaring dan jij èn ook nog eens uit dezelfde cultuur of die gebakken lucht bullshit die een paar van die überkneuzen het internet opflikkeren en die altijd alleen maar op allerlei kutfeestjes in Amerika met dronken sletjes rondhangen, nee dát is lekker representatief voor alledaagse Nederlandse situaties. NOT.
Het is echt heel erg apart dat je dat niet wilt inzien.
Wist je dat als je erg pissig en gefrustreerd wordt dat er eigenlijk iets bij jezelf niet goed zit?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:45 schreef Modus het volgende:
Veel plezier nog met die dikke plaat voor je kop.
Mijn gedachte tijdens het hele filmpje: "Kerel, doe je zonnebril af".quote:
Je raakt dan wel snel afgeleid.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn gedachte tijdens het hele filmpje: "Kerel, doe je zonnebril af".
En die comment op YouTube: "Turn the sound off and it looks like a rap video. From the 90s".
Ik moest lachen.
Verder vind ik het nogal moeilijk om de inhoud van het filmpje te volgen, ik heb zo erg de neiging te letten op zijn drukke maniertjes en handgebaren, in combinatie met de irritatie aan de zonnebril, dat het compleet langs me heen gaat wat hij nou eigenlijk zegt.
En van een onbekende jongen die zonder compliment als opening naar een meisje toegaat, vermoedt het meisje natuurlijk nooooit dat hij haar zou willen versieren...quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het werkt nooit, want het is gelijk duidelijk dat een jongen aan komt lopen om je dan wel te versieren...
Ja je kunt ook na je compliment weglopen, schiet ook niet op.... Je plaatst - nogmaals - een vrouw op een voetstuk na een compliment en werkt jezelf er alleen maar tegen.
Is ook zo, maar toch vind ik dat hij daarin wat rustiger had kunnen zijn. Maar presenteren is niet voor iedereen weggelegd.quote:
Ik denk dat dat ook wel een beetje afhankelijk van levenservaring en ook leeftijd. Jonge meisjes en ook jongens zullen zichzelf minder goed kennen dan wat oudere, over het algemeen. Ik denk dat niemand zichzelf ooit volledig kent, mannen net zo min als vrouwen. Iedereen kan zichzelf nog wel een positief of negatief verrassen, denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach joh, vrouwen begrijpen zichzelf niet eens, hoe kan er verwacht worden dat wij ze begrijpen?
begrip is ook het doel niet, ermee omgaan wel.
Je zou het moeten ervaren, het gevoel van dat moment komt niet over dmv tekst, en kan je er dus geen objectief mening over vormen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo, maar toch vind ik dat hij daarin wat rustiger had kunnen zijn. Maar presenteren is niet voor iedereen weggelegd.
Tevens had je het over een kleine, negatieve opmerking richting vrouwen in plaats van een compliment. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Anders weet ik niet of ik daar vatbaar voor zou zijn.
Oké. Maar is het dan inspelen op iemands onzekerheid of ligt het heel anders? Want dat was eigenlijk mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zou het moeten ervaren, het gevoel van dat moment komt niet over dmv tekst, en kan je er dus geen objectief mening over vormen.
Nee, niet inspelen op iemands onzekerheid. Het is je eigen ding doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Maar is het dan inspelen op iemands onzekerheid of ligt het heel anders? Want dat was eigenlijk mijn eerste gedachte.
Vrouwen laten zich meer leiden door hun emoties en begrijpen daardoor hun gevoelens vaker niet. Het is wetenschappelijk bewezen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wel een beetje afhankelijk van levenservaring en ook leeftijd. Jonge meisjes en ook jongens zullen zichzelf minder goed kennen dan wat oudere, over het algemeen. Ik denk dat niemand zichzelf ooit volledig kent, mannen net zo min als vrouwen. Iedereen kan zichzelf nog wel een positief of negatief verrassen, denk ik.
Ik denk ook dat mannen, vooral jongere en onzekere mannen, graag willen denken dat vrouwen zichzelf niet begrijpen
Niet bewust... Even testen hoe ze is gewoon?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En van een onbekende jongen die zonder compliment als opening naar een meisje toegaat, vermoedt het meisje natuurlijk nooooit dat hij haar zou willen versieren...
Ik vind roze geen mooie kleur voor schoenen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Maar is het dan inspelen op iemands onzekerheid of ligt het heel anders? Want dat was eigenlijk mijn eerste gedachte.
Op die manier. En waarom zijn vrouwen daar dan vatbaar voor? Sowieso moeilijk te beoordelen vanaf mijn laptopje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind roze geen mooie kleur voor schoenen.
.... ''negatief''
Maar dan laat je iemand dus jouw persoon kennen, en als je iemand wilt versieren moet je er voor zorgen dat iemand jouw persoon leuk vindt.. Dusja.... Iemand hoeft niet alles aan je leuk te vinden om het totaal plaatje super te vinden
Geen idee, als het een onzeker mopje is dan gaat ze zichzelf bewijzen aan je denk ik...? Maar ook gewoon dat je open je mening verteld is gewoon aantrekkelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Op die manier. En waarom zijn vrouwen daar dan vatbaar voor? Sowieso moeilijk te beoordelen vanaf mijn laptopje.
Maar wat jij zegt is dus toch inspelen op iemands onzekerheid, dat is anders als wat firefly3 bedoelt, geloof ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee, als het een onzeker mopje is dan gaat ze zichzelf bewijzen aan je denk ik...? Maar ook gewoon dat je open je mening verteld is gewoon aantrekkelijk.
Je komt dus wellicht betrouwbaar over
Neuh.. Een zeker mopje die wilt deelt haar mening... Of het onzekere meisje wimpelt je op een grove gemene manier af... Of het zekere meisje wimpelt je lief af...quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat jij zegt is dus toch inspelen op iemands onzekerheid, dat is anders als wat firefly3 bedoelt, geloof ik.
Daar zit wel wat in. Ik heb dit ooit toegepast op een jongen, door te zeggen dat zijn bierkeuze echt slecht was.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh.. Een zeker mopje die wilt deelt haar mening... Of het onzekere meisje wimpelt je op een grove gemene manier af... Of het zekere meisje wimpelt je lief af...
Tis allemaal mogelijk... Maar het komt voornamelijk gewoon open en eerlijk over als je je mening geeft over iets.... En aangezien zij blijkbaar een andere mening heeft kun je daar lekker over verder discussieren...
Tjah als je beide iets mooi vindt dan is dat wat lastiger om te gebruiken als discussie materiaal.
Even gaten hoe ze is, en als ze wat lijkt, dan blijf je hangen met als doel versieren, toch? Dan kun je jenoffel halverwege bedenken, of zij, maar dat is toch in 90% van de gevallen wel het doel van een jongen die op een hem onbekend meisje afstapt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet bewust... Even testen hoe ze is gewoon?
En, hoelang zijn jullie al samen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in. Ik heb dit ooit toegepast op een jongen, door te zeggen dat zijn bierkeuze echt slecht was.
Is een ONS geworden, maar dat was wel volgens plan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En, hoelang zijn jullie al samen?
Ik blijf hangen, met als doel mezelf te vermaken.. Zoals firefly dat zo leuk zegt altijd... Voordat ik op een meisje afstap zal ze sowieso wel voldoen qua uiterlijk en gedrag op mijn ''eisen kaartje'' (tenzij het een spontaan gesprekje is)quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Even gaten hoe ze is, en als ze wat lijkt, dan blijf je hangen met als doel versieren, toch? Dan kun je jenoffel halverwege bedenken, of zij, maar dat is toch in 90% van de gevallen wel het doel van een jongen die op een hem onbekend meisje afstapt?
Welk bier had die jongen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Is een ONS geworden, maar dat was wel volgens plan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welk bier had die jongen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euhm ... Ik weet het niet eens meer
Het was wel een Amerikaans merk. (Amerikaans bier
)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Misschien niet doelbewust versieren, maar je hebt haar al gekeurd en goed bevonden als optie, dat zeg je zelf. Dat geldt voor alle mannen die op een onbekende vrouw afstappen. Niets mis mee, overigens.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik blijf hangen, met als doel mezelf te vermaken.. Zoals firefly dat zo leuk zegt altijd... Voordat ik op een meisje afstap zal ze sowieso wel voldoen qua uiterlijk en gedrag op mijn ''eisen kaartje''
Maar doelbewust versieren? Doe ik eigenlijk nooit... Werkt ook niet.
Ik keur niemand goed zonder leuk innerlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien niet doelbewust versieren, maar je hebt haar al gekeurd en goed bevonden als optie, dat zeg je zelf. Dat geldt voor alle mannen die op een onbekende vrouw afstappen. Niets mis mee, overigens.
Nou ja, nu doe je erg flauw. Je zegt dat ze qua uiterlijk en gedrag al is goedgekeurd volgens je eisenlijstje. Dat het innerlijk dan tijdens het contact gekeurd wordt, lijkt me logisch, maar ze is aldoor de eerste screening, anders zou je er niet op af stappen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik keur niemand goed zonder leuk innerlijk.
Ja en nee. Beide is mogelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, nu doe je erg flauw. Je zegt dat ze qua uiterlijk en gedrag al is goedgekeurd volgens je eisenlijstje. Dat het innerlijk dan tijdens het contact gekeurd wordt, lijkt me logisch, maar ze is aldoor de eerste screening, anders zou je er niet op af stappen.
Waarom doe ik flauw?... Je zegt dat ik iemand als optie neem om te versieren zonder dat ik weet wat ik versier.... Dat is niet zo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, nu doe je erg flauw. Je zegt dat ze qua uiterlijk en gedrag al is goedgekeurd volgens je eisenlijstje. Dat het innerlijk dan tijdens het contact gekeurd wordt, lijkt me logisch, maar ze is aldoor de eerste screening, anders zou je er niet op af stappen.
Kun je dat nader uiteenzetten?quote:
Dat zei ik niet. Uit welk stukje tekst heb je dat gehaald?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom doe ik flauw?... Je zegt dat ik iemand als optie neem om te versieren zonder dat ik weet wat ik versier.... Dat is niet zo.![]()
Vaak ben ik binnen 15 seconde alweer weg trouwens.
Dat interpreteer ik dus als ''je doet het om onbewust te versieren''quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien niet doelbewust versieren, maar je hebt haar al gekeurd en goed bevonden als optie, dat zeg je zelf. Dat geldt voor alle mannen die op een onbekende vrouw afstappen. Niets mis mee, overigens.
Soms stap ik op een vrouw af omdat ik haar lekker vind, en soms omdat ik gewoon wat wilde zeggen of een combinatie hiervan.quote:
O, dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat je het innerlijk ook meteen kon screenen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Soms stap ik op een vrouw af omdat ik haar lekker vind, en soms omdat ik gewoon wat wilde zeggen of een combinatie hiervan.
"Maar doelbewust versieren? Doe ik eigenlijk nooit... Werkt ook niet".quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat interpreteer ik dus als ''je doet het om onbewust te versieren''
Waar ik het niet mee eens ben.
Ik zeg dus dat dat onbewuste versieren pas veel later komt...quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
"Maar doelbewust versieren? Doe ik eigenlijk nooit... Werkt ook niet".
Jouw woorden ...
Laat ik het dan anders zeggen: je stapt niet op welk onbekend meisje dan ook af, alleen om haar tot gezellige vriendengroep in te lijven, toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat interpreteer ik dus als ''je doet het om onbewust te versieren''
Waar ik het niet mee eens ben.
Okquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat je het innerlijk ook meteen kon screenen.
Nee...quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders zeggen: je stapt niet op welk onbekend meisje dan ook af, alleen om haar tot gezellige vriendengroep in te lijven, toch?
gek dansje maken en zingen 'ik wil je neukenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:57 schreef firefly3 het volgende:
"Versieren" zou nooit werken eigenlijk in de letterlijke zin. Wat wel "werkt" is doelbewust zelfexpressie, dus gehele uiting van je gevoelens zonder na te denken.
Zou best werken bij sommige meisjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gek dansje maken en zingen 'ik wil je neuken'?
Denk niet dat je zin hebt om gek te dansen en te zingen als je geil bentquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gek dansje maken en zingen 'ik wil je neuken'?
jawel doe ik regelmatig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Denk niet dat je zin hebt om gek te dansen en te zingen als je geil bent
Deels leeftijd, deels wat firefly zegt. Vrouwen zijn niet stabiel in hun opvattingen, omdat ze hun gevoelens meer volgen dan mannen. Dat maakt ze ook zo interessant, die wijven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wel een beetje afhankelijk van levenservaring en ook leeftijd. Jonge meisjes en ook jongens zullen zichzelf minder goed kennen dan wat oudere, over het algemeen. Ik denk dat niemand zichzelf ooit volledig kent, mannen net zo min als vrouwen. Iedereen kan zichzelf nog wel een positief of negatief verrassen, denk ik.
Ik denk ook dat mannen, vooral jongere en onzekere mannen, graag willen denken dat vrouwen zichzelf niet begrijpen
Jep, tis toch leuker en spannender om een goed uitziend meisje wat wellicht zelfs een leuk innerlijk heeft aan te spreken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat zou met elk meisje kunnen, maar toch selecteer je eerst al op uiterlijk.
Idem.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Soms stap ik op een vrouw af omdat ik haar lekker vind, en soms omdat ik gewoon wat wilde zeggen of een combinatie hiervan.
Op straat toch ook wel?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Idem.
En alleen met dansen leer ik een vrouw kennen. Als ze dat niet kan, maakt ze geen kans.
Dus dan ben je al verder aan het kijken dan alleen 'jezelf vermaken'.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
Jep, tis toch leuker en spannender om een goed uitziend meisje wat wellicht zelfs een leuk innerlijk heeft aan te spreken.
Je laatste zin kan ik net zo gemakkelijk pareren met "een typische verdediging van een man die graag wil denken dat vrouwen zichzelf niet begrijpen"quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deels leeftijd, deels wat firefly zegt. Vrouwen zijn niet stabiel in hun opvattingen, omdat ze hun gevoelens meer volgen dan mannen. Dat maakt ze ook zo interessant, die wijven.
Het heeft niets met onzekerheid of jonge mannen te maken, een typische verdediging van een vrouw die liever niet wil horen dat ze emotioneel veranderlijk is.
Waarom kan ik het niet leuker vinden om een goed uitziend meisje aan te spreken ipv een minder exemplaar?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Dus dan ben je al verder aan het kijken dan alleen 'jezelf vermaken'.
Wat zie jij eigenlijk als ''jezelf begrijpen'' ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je laatste zin kan ik net zo gemakkelijk pareren met "een typische verdediging van een man die graag wil denken dat vrouwen zichzelf niet begrijpen"
Dat mogen jullie best denken van me, hoor. En wellicht gaat het voor een groot deel van de vrouwen die binnen jullie interesses vallen, ook wel op. Ik kan alleen vanuit mijn eigen ervaring en die van andere vrouwen die ik goed ken spreken, en daaruit blijkt dat met de jaren en de levenservaring, we onszelf wel degelijk beter gaan begrijpen. Maar dat lijkt me inherent aan leven
Daarmee kun je jezelf zomaar tekort doen, want dat minder goed uitziend exemplaar kan zomaar veel gezelliger zijn en een fijner innerlijk hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom kan ik het niet leuker vinden om een goed uitziend meisje aan te spreken ipv een minder exemplaar?
Volgens een aantal mannen begrijpen alle vrouwen zichzelf per definitie niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zie jij eigenlijk als ''jezelf begrijpen'' ?
Volgens mij begrijp ik mezelf ten alle tijden volkomen
Kan, kan ze moeilijk alle twee aanspreken en ik ga er niet vanuit dat uiterlijk iets bepaald over innerlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daarmee kun je jezelf zomaar tekort doen, want dat minder goed uitziend exemplaar kan zomaar veel gezelliger zijn en een fijner innerlijk hebben
alsof iemand zichzelf begrijpt. er zijn er hooguit die tijdelijk in de veronderstelling verkeren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens een aantal mannen begrijpen alle vrouwen zichzelf per definitie niet.
Dat kan wel, maar dan is het je niet alleen maar om dat jezelf vermaken te doen. Jezelf vermaken als in: een fijn praatje-poep met haar. Aan de buitenkant kan je van haar niet afzien of dat zou lukken of niet, want dat hangt namelijk van haar innerlijk af. Dus als alleen dat je doel is, zou je elke vrouw kunnen aanspreken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom kan ik het niet leuker vinden om een goed uitziend meisje aan te spreken ipv een minder exemplaar?
Een mooie vrouw die ook gezellig is en met een fijn innerlijk. Ze moet alles hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daarmee kun je jezelf zomaar tekort doen, want dat minder goed uitziend exemplaar kan zomaar veel gezelliger zijn en een fijner innerlijk hebben
Daar denk ik anders overquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alsof iemand zichzelf begrijpt. er zijn er hooguit die tijdelijk in de veronderstelling verkeren.
Ik heb nogmaals, geen doel, ik zeg dat ik het leuker vind om een knap meisje aan te spreken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan is het je niet alleen maar om dat jezelf vermaken te doen. Jezelf vermaken als in: een fijn praatje-poep met haar. Aan de buitenkant kan je van haar niet afzien of dat zou lukken of niet, want dat hangt namelijk van haar innerlijk af. Dus als alleen dat je doel is, zou je elke vrouw kunnen aanspreken.
Als je al een stap verder denkt, bv. een vervolgafspraak ben je al bezig met vooruit denken, doelen, weetikveelwat en dan gaat uiterlijk een rol spelen. Op zich niks mis mee, maar dat is dus niet alleen maar zomaar een leuke tijd hebben.
Waarom kun je ze niet beide aanspreken! Niet tegelijkertijd, tenzij ze samen zijn, maar je sluit het ene minder mooie meisje bij voorbaat al uit, terwijl je zelf zegt vooral op zoek te zijn naar een leuk innerlijk en een klikquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan, kan ze moeilijk alle twee aanspreken en ik ga er niet vanuit dat uiterlijk iets bepaald over innerlijk.
quote:
Wat is zelfvermaak in relatie tot een gesprek met een vrouw dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nogmaals, geen doel, ik zeg dat ik het leuker vind om een knap meisje aan te spreken.
Wie ben jij om te zeggen dat ik dat niet ter zelfvermaak doe? Zelfvermaak is niet puur met iemand ''praatje poep'' te doen.
Dat zei ik niet dat ik vooral op zoek ben naar een leuk innerlijk...quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom kun je ze niet beide aanspreken! Niet tegelijkertijd, tenzij ze samen zijn, maar je sluit het ene minder mooie meisje bij voorbaat al uit, terwijl je zelf zegt vooral op zoek te zijn naar een leuk innerlijk en een klik
Dunno, iemand leren kennen oid? Ik leer liever een knap meisje kennen dan een minder knappe blijkbaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is zelfvermaak in relatie tot een gesprek met een vrouw dan?
Nee, ik ben niet bewust bezig met een partner zoeken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:18 schreef Modus het volgende:
Oftewel, je bent gewoon op zoek naar een partner. Niks mis mee op zich.
Nou je doet iig meer dan alleen maar gewoon een gezellige tijd zoeken. Hell, daar zou je zelfs de buschauffeuse van 52 voor kunnen aanspreken. Maar dat doe je niet, want die komt niet in aanmerking om evt. je partner te worden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, ik ben niet bewust bezig met een partner zoeken.
Inderdaad, ik doe het blijkbaar voor meer dan alleen een gezellig tijd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou je doet iig meer dan alleen maar gewoon een gezellige tijd zoeken. Hell, daar zou je zelfs de buschauffeuse van 52 voor kunnen aanspreken. Maar dat doe je niet, want die komt niet in aanmerking om evt. je partner te worden.
En dan is het kringetje rond, want dat bedoelde ik dus ook met "niet doelbewust versieren"quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik doe het blijkbaar voor meer dan alleen een gezellig tijd.
En onbewust komt dat wellicht omdat iemand niet in aanmerking komt om mijn partner te worden, maar dat gaat onbewust.
Als ik willekeurig persoon aanspreek wat in aanmerking zou kunnen komen om mijn partner te worden dan ben ik automatisch onbewust aan het versieren?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan is het kringetje rond, want dat bedoelde ik dus ook met "niet doelbewust versieren"
Thanks Modus!
"Versieren" is niet het juist woord. Het is zelf expressie van je gevoelens. "Versieren" is alsof hij wat probeert.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan is het kringetje rond, want dat bedoelde ik dus ook met "niet doelbewust versieren"
Thanks Modus!
Dankjenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Versieren" is niet het juist woord. Het is zelf expressie van je gevoelens. "Versieren" is alsof hij wat probeert.
Ja, goede vergelijkingquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik willekeurig persoon aanspreek wat in aanmerking zou kunnen komen om mijn partner te worden dan ben ik automatisch onbewust aan het versieren?
Zo ook mijn biologie docente van de middelbare school? Die heb ik onbewust steeds versierd als ik een vraag stelde over planten oid?
Ja nou, en - ik krijg het bijna niet uit mijn strot maar - het idee van dit topic is dus een beetje dat je als je in het algemeen makkelijker (met) vrouwen (aan)spreekt, je dit op een gegeven moment ook makkelijker gaat vinden bij vrouwen die je als mogelijke partner bestempelt. Sommige mannen zien tegen dat laatste zo als een berg tegenop (of dat terecht is laat ik verder even in het midden), dat idee moet je op een gegeven moment los kunnen laten (bij jezelf afvragen waaróm je daar zo tegenop ziet, blauwtje? Tja, shit happens, kom je wel weer een keer overheen. Simpele psychologie, die ook op andere situaties toegapst kan worden).quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
Inderdaad, ik doe het blijkbaar voor meer dan alleen een gezellig tijd.
En onbewust komt dat wellicht omdat iemand niet in aanmerking komt om mijn partner te worden, maar dat gaat onbewust.
Nee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
Als ik willekeurig persoon aanspreek wat in aanmerking zou kunnen komen om mijn partner te worden dan ben ik automatisch onbewust aan het versieren?
Zo ook mijn biologie docente van de middelbare school? Die heb ik onbewust steeds versierd als ik een vraag stelde over planten oid?
Ligt eraan hoe je ermee om gaat. Als je objectief blijft kijken op de situatie is het goed, maar als je jezelf mee laat sleuren in negativiteit niet. Elk klein positief dingetje moet je eigenlijk als positief zien. En dat is ook objectief: Je hebt toch niets te verliezen, alleen te winnenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
Mja, van afgewezen worden leer je eigenlijk niks.. Totdat je een verbitterd persoon bent geworden en lekker terughapt als een meisje lelijk doet.
Misschien is dit wel handig voor je. Hij verteld dat je gewoon geduld moet hebben, soms duurt het even voordat ze je echt leert kennen en je leuk begint te vinden. En dit is eigenlijk wel de sleutel voor een solide interactie (voor 2e afspraakjes etc)quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
Mja als je 5x afgewezen wordt achter elkaar om niks begin je toch een beetje te denken dat het allemaal KUTHOERRENNN zijn in die tentMaargoed.
Toch handige info, het is belangrijk om geduld te hebben. Haar eerste reactie zegt toch weinig over het algemeen. Vrouwen kunnen soms zelfs boos worden en alsnog gek op je zijn en achter je aan komen. Als je echt "centered" bent, boeit haar reactie niet en blijf je gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik bedoel dan... Gewoon als eerste contact van een meisje, niet omdat ik te graag wil oid
Een goeie tip aan de te afwachtende te verlegen gassies, een contraproductieve aan de doordrammer die haar negatieve signalen niet voldoende oppikt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Toch handige info, het is belangrijk om geduld te hebben. Haar eerste reactie zegt toch weinig over het algemeen. Vrouwen kunnen soms zelfs boos worden en alsnog gek op je zijn en achter je aan komen. Als je echt "centered" bent, boeit haar reactie niet en blijf je gewoon doorgaan.
Haar reactie op jou moet je niet zo persoonlijk nemen, en dat doe je wel door te denken dat ze dat om die reden doet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
Oh, nee ik ben niet zo een tjap die doorgaat... Vind mezelf te goed voor mensen die zich te goed voor mij voelen.
De creep is ook een beginneling. Hoe meer ervaring je hebt, hoe meer je weet waar de grenzen liggen. De creep zal ook geen resultaten krijgen en dus zichzelf aanpassen. Handig dat het allemaal auto-correctquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een goeie tip aan de te afwachtende te verlegen gassies, een contraproductieve aan de doordrammer die haar negatieve signalen niet voldoende oppikt.
Oppassen dat je geen creep wordt...
Mijn inlevingsvermogen is niet slecht hoor, ze moet niks van me straalt ze uit...quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haar reactie op jou moet je niet zo persoonlijk nemen, en dat doe je wel door te denken dat ze dat om die reden doet.
Dat zegt diegene op het filmpje ook overigens, veel vrouwen weten niet altijd meteen wat ze moeten zeggen of doen even bitchy of hebben persoonlijke dingen aan hun hoofd. Heb meer empathie en verbeter je inlevingsvermogen.
Nogal wat gasten uit die filmpjes van je komen op mij al over als creep. Laat staan op veel vrouwen...quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De creep is ook een beginneling. Hoe meer ervaring je hebt, hoe meer je weet waar de grenzen liggen. De creep zal ook geen resultaten krijgen en dus zichzelf aanpassen. Handig dat het allemaal auto-correct
Check na 3,5 minuut. Als je een creep was kan je dit echt nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogal wat gasten uit die filmpjes van je komen op mij al over als creep. Laat staan op veel vrouwen...
Je moet wel rekening houden met je publiek als je suggesties geeft hier.
Yep, heb geduld met haarquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn inlevingsvermogen is niet slecht hoor, ze moet niks van me straalt ze uit...
Wat jij nu zegt is alleen maar dat de oorzaak daarvan bij iets anders kan liggen.... Achja.
Als hij geen uitstraling had had hij het niet geredquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:49 schreef dark.passenger het volgende:
Voor de mannen die denken dat het ontmoeten van vrouwen iets is wat je kunt ontwikkelen, waar je in kan groeien, authentiek zijn... ONZIN!
Je moet gewoon JEZELF zijn
Maar alleen als jezelf er zo uit ziet!
Pfff ... Ik ga wel ergens heen waar ik wel gewaardeerd wordt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:57 schreef El_Matador het volgende:
Heerlijk, deze cultuur. Ik leer veel over latina's. Wonderlijke vrouwen, zeker vergeleken met de makkelijke Nederlandse dames...
Nederlandse vrouwen duiken de eerste nacht met je het bed in.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Pfff ... Ik ga wel ergens heen waar ik wel gewaardeerd wordt.
Maar zijn Nederlandse vrouwen echt zo makkelijk? Wat is er dan zo anders aan latina's?
Kan prima.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn misschien wel wat gemakkelijker, maar ik denk niet dat ze allemaal de eerste nacht met je in bed duiken.
Vindt de mooie latina waar je achteraan zit het oké dat je intussen ook op anderen jaagt?
Wat ik me ook afvraag trouwens: vinden de mannen het nog steeds verkeerd als een vrouw een gemakkelijkere seksuele moraal heeft, net als een man, of kan dat wel?
Hoe meer van die hoe beter, maar liever niet als relatiemateriaalquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn misschien wel wat gemakkelijker, maar ik denk niet dat ze allemaal de eerste nacht met je in bed duiken.
Vindt de mooie latina waar je achteraan zit het oké dat je intussen ook op anderen jaagt?
Wat ik me ook afvraag trouwens: vinden de mannen het nog steeds verkeerd als een vrouw een gemakkelijkere seksuele moraal heeft, net als een man, of kan dat wel?
Pffff, over het algemeen genomen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Haha, dat zal blijken. Ze kent mijn reputatie, dus sja. Ik heb ook gezegd dat als ik haar daar gevonden had (ze hoefde me alleen maar aan te spreken?), dan was het anders gelopen.quote:Vindt de mooie latina waar je achteraan zit het oké dat je intussen ook op anderen jaagt?
Ik niet. Niets mis met seks namelijk. Mits veilig.quote:Wat ik me ook afvraag trouwens: vinden de mannen het nog steeds verkeerd als een vrouw een gemakkelijkere seksuele moraal heeft, net als een man, of kan dat wel?
Eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen duiken de eerste nacht met je het bed in.
Nee kan niet is niet vrouwelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Ondertussen genoeg andere fun.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Eens.
Maar waarom zit jij maanden achter 1 meid aan zonder resultaat?
Harder gaan. Iemand die een "groter klootzak is" dan jij kaapt haar misschien wel weg als je te zwak/voorzichtig doet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ondertussen genoeg andere fun.
Ze is leuk. Sja.
Na zo'n lange tijd zou hij moeten beseffen dat het er met haar niet inzit. Hij is niet haar type... kun je zo hard gaan als je wilt... hooguit krijg je een boete voor te hard rijdenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Harder gaan. Iemand die een "groter klootzak is" dan jij kaapt haar misschien wel weg als je te zwak/voorzichtig doet.
Cultuurverschilletje. Bovendien heb ik een aantal paardjes meer waar ik op wed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Harder gaan. Iemand die een "groter klootzak is" dan jij kaapt haar misschien wel weg als je te zwak/voorzichtig doet.
Dat heb ik ook gedacht, maar dat is toch niet zo. Ze heeft al tijden geen vriend gehad, gaat alleen uit met vriendinnen en slet niet rond. Als haar vriendinnen mij dat vertellen en haar kennende, geloof ik dat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:43 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Na zo'n lange tijd zou hij moeten beseffen dat het er met haar niet inzit. Hij is niet haar type... kun je zo hard gaan als je wilt... hooguit krijg je een boete voor te hard rijden![]()
Dat valt me hier ongelooflijk op ja. Weinig golddiggers, terwijl ik per maand netto het gemiddelde bruto-jaarsalaris van het land verdien.quote:Hij ontkracht trouwens wel de LMS theory![]()
Dat vrouwen gaan voor looks, money of status...
Dat uiteraard.quote:Doorslaggevend is dan toch wel iemands type zijn en blijkbaar als je een mannelijk modellenhoofd hebt, ben je vaker iemands type!
LMS Theorie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:43 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Na zo'n lange tijd zou hij moeten beseffen dat het er met haar niet inzit. Hij is niet haar type... kun je zo hard gaan als je wilt... hooguit krijg je een boete voor te hard rijden
Hij ontkracht trouwens wel de LMS theory![]()
Dat vrouwen gaan voor looks, money of status...
Doorslaggevend is dan toch wel iemands type zijn en blijkbaar als je een mannelijk modellenhoofd hebt, ben je vaker iemands type!
Nee niet echt, je bent veel te traag bezig met wat je eigenljik zou moeten doen. Straks begint ze je nog als gewoon vrienden te zien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cultuurverschilletje. Bovendien heb ik een aantal paardjes meer waar ik op wed.
Juist het minder Colombiaans-zijn maar toch kunnen dansen, is goed voor d'r.
Ik heb haar teruggepakt op hetzelfde feest 3 maanden later waar ik met een gruwelijk lekker wijf wegging en zij toentertijd liep te kleffen met een andere gozer. Het staat nu 1-1.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:32 schreef firefly3 het volgende:
Ze wilt een man, niet een wussy die ze onder controle heeft.
Gelukkig zit ik niet op jouw goedkeuring te wachten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef firefly3 het volgende:
Als je haar die avond had, dan had ik gezegd dat je het goed gedaan had. Je had daarna dezelfde avond voor haar moeten gaan toen ze die emoties had en toen gelijk de boel moeten afronden.
Ze is anders, want ik wil seks met haarquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen willen seks. Dit is iets wat mannen vaak vergeten als ze helemaal gek zijn geworden op iemand. Ze houden zich vast aan een romantische beeld dat zij anders is dan alle andere vrouwen.
Gelukkig val ik niet onder de norm. Hoewel ik ONS heb gehad, kende ik de mannen zeker al een paar dagen. Misschien niet conservatief, maar ach.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen duiken de eerste nacht met je het bed in.
- Verhaal -
Hmm, is het raar dat ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb in seks? Ik ben verder nog maagd, de meeste staan er dan om te springen geloof ik... Bij mij is het juist omgekeerd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig val ik niet onder de norm. Hoewel ik ONS heb gehad, kende ik de mannen zeker al een paar dagen. Misschien niet conservatief, maar ach.Het is ook maar twee keer gebeurd, genoeg voor mij om te beseffen dat het leuk is, maar niet 'mijn ding'.
Ik weet niet of je verliefdheid op een dergelijke manier moet benaderen. Het is toch anders dan iemand versieren voor een leuke avond.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:33 schreef firefly3 het volgende:
:p het is altijd intent+freedom from outcome. Als je te verliefd word voordat je haar hebt dan gaat je intent omlaag, want je wilt het "niet verpesten". Tegelijk gaat je freedom from outcome ook omlaag, want je wilt haar graag. Je volgt dan steeds minder je eigen gevoel want je denkt dan minder in het moment en meer in de toekomst.
Hoezo niet 'meer'? Is het beduidend minder geworden dan eerst? Misschien heeft het ook wel te maken met persoonlijke problemen, zoals je depressie? En anti-depressiva zijn erg slecht voor je libido volgens mij. Dus wie weet, als je er vanaf bent, komt het wel weer goed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, is het raar dat ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb in seks? Ik ben verder nog maagd, de meeste staan er dan om te springen geloof ik... Bij mij is het juist omgekeerd.
Mwah, dit gevalletje heeft meer met mijn beeld over vrouwen te maken ben ik bang... Heb weer geen zin om er enigszins energie in te stoppen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo niet 'meer'? Is het beduidend minder geworden dan eerst? Misschien heeft het ook wel te maken met persoonlijke problemen, zoals je depressie? En anti-depressiva zijn erg slecht voor je libido volgens mij. Dus wie weet, als je er vanaf bent, komt het wel weer goed.
? Op welke manier?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef Fera het volgende:
Of je moet gewoon eens goed wakker geschud worden.![]()
Maar maar zoek jij die meiden dan? Misschien moet je eens naar een ander plek dan de kroeg/discotheek?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, dit gevalletje heeft meer met mijn beeld over vrouwen te maken ben ik bang... Heb weer geen zin om er enigszins energie in te stoppen...
Maarja ik hou me daar gek genoeg nooit aan en spreek alsnog meisjes aan als ik uitga... Maargoed, achteraf schiet ik er nooit ene fuck mee op omdat het nagenoeg nooit interessante meisjes zijn naar mijn mening... Dit jaar wel 2x een interessant meisje ontmoet... Dat is voor mijn doen wel enorm veel. Voorgaande jaren eigenlijk helemaal nooit...
Zoals?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar maar zoek jij die meiden dan? Misschien moet je eens naar een ander plek dan de kroeg/discotheek?
Gewoon een goede eerste seksuele ervaring op doen. Iemand tegen komen die je in vuur en vlam zet. Wie weet schiet je libido dan weer de lucht in. Ik zeg maar wat.quote:
Maar dat persoon bestaat nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een goede eerste seksuele ervaring op doen. Iemand tegen komen die je in vuur en vlam zet. Wie weet schiet je libido dan weer de lucht in. Ik zeg maar wat.
Dat is wel volgens de methode die besproken wordt in dit topic, toch? Maar waar hang jij zoal rond, behalve een uitgaansgelegenheid? Misschien spreken die meiden je gewoon niet aan, omdat je het eigenlijk zelf niet erg leuk vindt daar te zijn? Ik kan me vergissen, maar zat mensen die denken dat ze het daar wel moeten zoeken, omdat het nergens anders te vinden is ...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals?
Ik ga niet op random plekken vrouwen aanspreken en tijd van ze in beslag nemen als ze zelf ook niet ergens zijn om gezellig te doen.
Ik wou net zeggen, dat is wel een erg negatieve houding. Zes miljard mensen op deze aardkloot, waarvan bijna 17 miljoen al in Nederland en er zou niemand bij zitten? Kom op zeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat persoon bestaat niet
Komt vast door mezelf trouwens dat dat persoon niet bestaat, maargoed, ik kan daar verder ook niks aan doen.
En dat denk ik eigenlijk ook... Wellicht op vakantie oid dat je wat mensen ontmoet...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel volgens de methode die besproken wordt in dit topic, toch? Maar waar hang jij zoal rond, behalve een uitgaansgelegenheid? Misschien spreken die meiden je gewoon niet aan, omdat je het eigenlijk zelf niet erg leuk vindt daar te zijn? Ik kan me vergissen, maar zat mensen die denken dat ze het daar wel moeten zoeken, omdat het nergens anders te vinden is ...
Positief voelt niet realistisch, alsof ik mijn hele leven nooit positief geweest ben oidquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat is wel een erg negatieve houding. Zes miljard mensen op deze aardkloot, waarvan bijna 17 miljoen al in Nederland en er zou niemand bij zitten? Kom op zeg.
Een positieve instelling is al het halve werk, volgens mij.
Vakantie is wel een goede. Leuke ervaringen gehad. Als het een exotisch oord is, helpt dat vaak al mee aan de passie. Dat doet toch iets met je.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat denk ik eigenlijk ook... Wellicht op vakantie oid dat je wat mensen ontmoet...
Maar ikzelf vind het altijd wel leuk hoor om uit te gaan, kan ook wel redelijk goed dansen al zeg ik het zelf... Communiceer ook met alles wat lost en vast zit (Niet verbaal maar meer non verbaal)
Waar ik anders rondhang? Hmm, ik werk... zit soms bij vrienden.. Meer niet echt denk ik?
Ik ken het, ik ben eigenlijk een pessimist pur sang. Alleen daar is heus wel overheen te komen. Hoe meer geluk je hebt, hoe meer je instelling veranderd. Maar voor die eerste keer moet je vaak toch wel moeite doen (ook mentaal, aangezien je nog geen 'resultaat' hebt). Zodra je succes hebt, zul je meer vertrouwen krijgen en minder pessimistisch zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Positief voelt niet realistisch, alsof ik mijn hele leven nooit positief geweest ben oid
Hobbys? Mwah, maar ik wil gitaartje kopen.. Ik ga af en toe naar de sportschool / naar het strand / bios dat soort ongein.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Vakantie is wel een goede. Leuke ervaringen gehad. Als het een exotisch oord is, helpt dat vaak al mee aan de passie. Dat doet toch iets met je.
Geen hobby's verder? Bepaalde sport die je beoefend?
[..]
Ik ken het, ik ben eigenlijk een pessimist pur sang. Alleen daar is heus wel overheen te komen. Hoe meer geluk je hebt, hoe meer je instelling veranderd. Maar voor die eerste keer moet je vaak toch wel moeite doen (ook mentaal, aangezien je nog geen 'resultaat' hebt). Zodra je succes hebt, zul je meer vertrouwen krijgen en minder pessimistisch zijn.
Disclaimer: ik ben geen psycholoog en lul maar wat, maar het klinkt logisch.
Waarom dan niet? Wat is daar mis mee? Of is het gewoon niet genoeg?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hobbys? Mwah, maar ik wil gitaartje kopen.. Ik ga af en toe naar de sportschool / naar het strand / bios dat soort ongein.
En wat houdt succes in? Ik heb wel meer dan genoeg meisjes gezoend dit jaar... Het gaat alleen allemaal nergens over.
Aha, dus je zoekt eigenlijk gewoon een relatie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Er is niks mis mee, het is goed genoeg voor wat het was, maar ik schiet er verder niks mee op, want de volgende dag word je gewoon wakker en heb je uiteindelijk gewoon eventjes je marktwaarde / hosselskills getest ofzo.
Meer is het echt niet... Niks emotioneels / diepzinnigs aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |