Wanneer het uitkomt zekerquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op bepaalde vlakken is dat ook meer dan terecht. Wil niet zeggen dat ze zichzelf volledig kennen (dan wel dat toe willen geven).
Apart dat zij dat wel bij zichzelf zou moeten afvragen maar jij dan weer niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:54 schreef firefly3 het volgende:
Jij vergelijkt het met je vrouwen groepje van (misschien hoogstens 40 vrouwen? Misschien bedoel je zelfs maar een hecht groepje van 10 vrouwen?). Hij ontmoet er veel meer dan dat. En zoals ik al, hij heeft het versneld natuurlijk voor gedaan op de video, denk ook een beetje na aub. Waarom denk je dan niet bij jezelf: Ja, misschien is mijn vriendinnen groepje niet het gemiddelde van de samenleving etc. Je gebruikt telkens jezelf en je vriendinnen als maatstaf, terwijl je maar met een klein groepje mensen bent. Wie zegt uberhaubt dat je vriendinnen binnen de "doelgroep" vallen.
Je bent wel heel erg onwetend /ontkennend bezig. Want ze gaan juist niet voor die dronken vrouwen en reizen de gehele wereld door.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Apart dat zij dat wel bij zichzelf zou moeten afvragen maar jij dan weer niet.
Wat is aannemelijker: oprechte posts over wat vrouwen doen/denken, van een vrouwelijk iemand met meer levenservaring dan jij èn ook nog eens uit dezelfde cultuur of die gebakken lucht bullshit die een paar van die überkneuzen het internet opflikkeren en die altijd alleen maar op allerlei kutfeestjes in Amerika met dronken sletjes rondhangen, nee dát is lekker representatief voor alledaagse Nederlandse situaties. NOT.
Het is echt heel erg apart dat je dat niet wilt inzien.
Wist je dat als je erg pissig en gefrustreerd wordt dat er eigenlijk iets bij jezelf niet goed zit?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:45 schreef Modus het volgende:
Veel plezier nog met die dikke plaat voor je kop.
Mijn gedachte tijdens het hele filmpje: "Kerel, doe je zonnebril af".quote:
Je raakt dan wel snel afgeleid.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn gedachte tijdens het hele filmpje: "Kerel, doe je zonnebril af".
En die comment op YouTube: "Turn the sound off and it looks like a rap video. From the 90s".
Ik moest lachen.
Verder vind ik het nogal moeilijk om de inhoud van het filmpje te volgen, ik heb zo erg de neiging te letten op zijn drukke maniertjes en handgebaren, in combinatie met de irritatie aan de zonnebril, dat het compleet langs me heen gaat wat hij nou eigenlijk zegt.
En van een onbekende jongen die zonder compliment als opening naar een meisje toegaat, vermoedt het meisje natuurlijk nooooit dat hij haar zou willen versieren...quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het werkt nooit, want het is gelijk duidelijk dat een jongen aan komt lopen om je dan wel te versieren...
Ja je kunt ook na je compliment weglopen, schiet ook niet op.... Je plaatst - nogmaals - een vrouw op een voetstuk na een compliment en werkt jezelf er alleen maar tegen.
Is ook zo, maar toch vind ik dat hij daarin wat rustiger had kunnen zijn. Maar presenteren is niet voor iedereen weggelegd.quote:
Ik denk dat dat ook wel een beetje afhankelijk van levenservaring en ook leeftijd. Jonge meisjes en ook jongens zullen zichzelf minder goed kennen dan wat oudere, over het algemeen. Ik denk dat niemand zichzelf ooit volledig kent, mannen net zo min als vrouwen. Iedereen kan zichzelf nog wel een positief of negatief verrassen, denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach joh, vrouwen begrijpen zichzelf niet eens, hoe kan er verwacht worden dat wij ze begrijpen?
begrip is ook het doel niet, ermee omgaan wel.
Je zou het moeten ervaren, het gevoel van dat moment komt niet over dmv tekst, en kan je er dus geen objectief mening over vormen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo, maar toch vind ik dat hij daarin wat rustiger had kunnen zijn. Maar presenteren is niet voor iedereen weggelegd.
Tevens had je het over een kleine, negatieve opmerking richting vrouwen in plaats van een compliment. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Anders weet ik niet of ik daar vatbaar voor zou zijn.
Oké. Maar is het dan inspelen op iemands onzekerheid of ligt het heel anders? Want dat was eigenlijk mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zou het moeten ervaren, het gevoel van dat moment komt niet over dmv tekst, en kan je er dus geen objectief mening over vormen.
Nee, niet inspelen op iemands onzekerheid. Het is je eigen ding doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Maar is het dan inspelen op iemands onzekerheid of ligt het heel anders? Want dat was eigenlijk mijn eerste gedachte.
Vrouwen laten zich meer leiden door hun emoties en begrijpen daardoor hun gevoelens vaker niet. Het is wetenschappelijk bewezen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wel een beetje afhankelijk van levenservaring en ook leeftijd. Jonge meisjes en ook jongens zullen zichzelf minder goed kennen dan wat oudere, over het algemeen. Ik denk dat niemand zichzelf ooit volledig kent, mannen net zo min als vrouwen. Iedereen kan zichzelf nog wel een positief of negatief verrassen, denk ik.
Ik denk ook dat mannen, vooral jongere en onzekere mannen, graag willen denken dat vrouwen zichzelf niet begrijpen
Niet bewust... Even testen hoe ze is gewoon?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En van een onbekende jongen die zonder compliment als opening naar een meisje toegaat, vermoedt het meisje natuurlijk nooooit dat hij haar zou willen versieren...
Ik vind roze geen mooie kleur voor schoenen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Maar is het dan inspelen op iemands onzekerheid of ligt het heel anders? Want dat was eigenlijk mijn eerste gedachte.
Op die manier. En waarom zijn vrouwen daar dan vatbaar voor? Sowieso moeilijk te beoordelen vanaf mijn laptopje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind roze geen mooie kleur voor schoenen.
.... ''negatief''
Maar dan laat je iemand dus jouw persoon kennen, en als je iemand wilt versieren moet je er voor zorgen dat iemand jouw persoon leuk vindt.. Dusja.... Iemand hoeft niet alles aan je leuk te vinden om het totaal plaatje super te vinden
Geen idee, als het een onzeker mopje is dan gaat ze zichzelf bewijzen aan je denk ik...? Maar ook gewoon dat je open je mening verteld is gewoon aantrekkelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Op die manier. En waarom zijn vrouwen daar dan vatbaar voor? Sowieso moeilijk te beoordelen vanaf mijn laptopje.
Maar wat jij zegt is dus toch inspelen op iemands onzekerheid, dat is anders als wat firefly3 bedoelt, geloof ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee, als het een onzeker mopje is dan gaat ze zichzelf bewijzen aan je denk ik...? Maar ook gewoon dat je open je mening verteld is gewoon aantrekkelijk.
Je komt dus wellicht betrouwbaar over
Neuh.. Een zeker mopje die wilt deelt haar mening... Of het onzekere meisje wimpelt je op een grove gemene manier af... Of het zekere meisje wimpelt je lief af...quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat jij zegt is dus toch inspelen op iemands onzekerheid, dat is anders als wat firefly3 bedoelt, geloof ik.
Daar zit wel wat in. Ik heb dit ooit toegepast op een jongen, door te zeggen dat zijn bierkeuze echt slecht was.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh.. Een zeker mopje die wilt deelt haar mening... Of het onzekere meisje wimpelt je op een grove gemene manier af... Of het zekere meisje wimpelt je lief af...
Tis allemaal mogelijk... Maar het komt voornamelijk gewoon open en eerlijk over als je je mening geeft over iets.... En aangezien zij blijkbaar een andere mening heeft kun je daar lekker over verder discussieren...
Tjah als je beide iets mooi vindt dan is dat wat lastiger om te gebruiken als discussie materiaal.
Even gaten hoe ze is, en als ze wat lijkt, dan blijf je hangen met als doel versieren, toch? Dan kun je jenoffel halverwege bedenken, of zij, maar dat is toch in 90% van de gevallen wel het doel van een jongen die op een hem onbekend meisje afstapt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet bewust... Even testen hoe ze is gewoon?
En, hoelang zijn jullie al samen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in. Ik heb dit ooit toegepast op een jongen, door te zeggen dat zijn bierkeuze echt slecht was.
Is een ONS geworden, maar dat was wel volgens plan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En, hoelang zijn jullie al samen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |