abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114653233
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op bepaalde vlakken is dat ook meer dan terecht. Wil niet zeggen dat ze zichzelf volledig kennen (dan wel dat toe willen geven).
Wanneer het uitkomt zeker ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114653570
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 07:54 schreef firefly3 het volgende:
Jij vergelijkt het met je vrouwen groepje van (misschien hoogstens 40 vrouwen? Misschien bedoel je zelfs maar een hecht groepje van 10 vrouwen?). Hij ontmoet er veel meer dan dat. En zoals ik al, hij heeft het versneld natuurlijk voor gedaan op de video, denk ook een beetje na aub ;). Waarom denk je dan niet bij jezelf: Ja, misschien is mijn vriendinnen groepje niet het gemiddelde van de samenleving etc. Je gebruikt telkens jezelf en je vriendinnen als maatstaf, terwijl je maar met een klein groepje mensen bent. Wie zegt uberhaubt dat je vriendinnen binnen de "doelgroep" vallen.
Apart dat zij dat wel bij zichzelf zou moeten afvragen maar jij dan weer niet.

Wat is aannemelijker: oprechte posts over wat vrouwen doen/denken, van een vrouwelijk iemand met meer levenservaring dan jij èn ook nog eens uit dezelfde cultuur of die gebakken lucht bullshit die een paar van die überkneuzen het internet opflikkeren en die altijd alleen maar op allerlei kutfeestjes in Amerika met dronken sletjes rondhangen, nee dát is lekker representatief voor alledaagse Nederlandse situaties. NOT.

Het is echt heel erg apart dat je dat niet wilt inzien.
pi_114653723
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:36 schreef Modus het volgende:

[..]

Apart dat zij dat wel bij zichzelf zou moeten afvragen maar jij dan weer niet.

Wat is aannemelijker: oprechte posts over wat vrouwen doen/denken, van een vrouwelijk iemand met meer levenservaring dan jij èn ook nog eens uit dezelfde cultuur of die gebakken lucht bullshit die een paar van die überkneuzen het internet opflikkeren en die altijd alleen maar op allerlei kutfeestjes in Amerika met dronken sletjes rondhangen, nee dát is lekker representatief voor alledaagse Nederlandse situaties. NOT.

Het is echt heel erg apart dat je dat niet wilt inzien.
Je bent wel heel erg onwetend /ontkennend bezig. Want ze gaan juist niet voor die dronken vrouwen en reizen de gehele wereld door.

Verder ken ik waarschijnlijk (weet het eigenlijk wel zeker) meer vrouwen dan haar. Laat staan hoeveel vrouwen de mensen kennen die ik ook ken. Hoeveel ervaring heb je met vrouwen versieren als je zelf vrouw bent? Juist.

Wie zegt overigens dat ze meer levenservaring heeft, omdat ze ouder is? Ik zie overigens veel frustratie in je post (hoofdletters en schelden), tijd om dat voor jezelf op te lossen ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114653761
Het is bijna als aan je oma advies vragen hoe vrouwen te versieren. Ze is ook ouder en ook vrouw :')
pi_114653880
Veel plezier nog met die dikke plaat voor je kop.
pi_114654192
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:45 schreef Modus het volgende:
Veel plezier nog met die dikke plaat voor je kop.
Wist je dat als je erg pissig en gefrustreerd wordt dat er eigenlijk iets bij jezelf niet goed zit?
  woensdag 25 juli 2012 @ 19:56:12 #157
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114654280
quote:
Mijn gedachte tijdens het hele filmpje: "Kerel, doe je zonnebril af". :')

En die comment op YouTube: "Turn the sound off and it looks like a rap video. From the 90s".

Ik moest lachen. :@

Verder vind ik het nogal moeilijk om de inhoud van het filmpje te volgen, ik heb zo erg de neiging te letten op zijn drukke maniertjes en handgebaren, in combinatie met de irritatie aan de zonnebril, dat het compleet langs me heen gaat wat hij nou eigenlijk zegt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_114654408
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Mijn gedachte tijdens het hele filmpje: "Kerel, doe je zonnebril af". :')

En die comment op YouTube: "Turn the sound off and it looks like a rap video. From the 90s".

Ik moest lachen. :@

Verder vind ik het nogal moeilijk om de inhoud van het filmpje te volgen, ik heb zo erg de neiging te letten op zijn drukke maniertjes en handgebaren, in combinatie met de irritatie aan de zonnebril, dat het compleet langs me heen gaat wat hij nou eigenlijk zegt.
Je raakt dan wel snel afgeleid.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:04:13 #159
5428 crew  miss_sly
pi_114654516
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het werkt nooit, want het is gelijk duidelijk dat een jongen aan komt lopen om je dan wel te versieren...
Ja je kunt ook na je compliment weglopen, schiet ook niet op.... Je plaatst - nogmaals - een vrouw op een voetstuk na een compliment en werkt jezelf er alleen maar tegen.
En van een onbekende jongen die zonder compliment als opening naar een meisje toegaat, vermoedt het meisje natuurlijk nooooit dat hij haar zou willen versieren...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:05:16 #160
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114654551
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je raakt dan wel snel afgeleid.
Is ook zo, maar toch vind ik dat hij daarin wat rustiger had kunnen zijn. Maar presenteren is niet voor iedereen weggelegd. ;)

Tevens had je het over een kleine, negatieve opmerking richting vrouwen in plaats van een compliment. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Anders weet ik niet of ik daar vatbaar voor zou zijn.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:07:17 #161
5428 crew  miss_sly
pi_114654625
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ach joh, vrouwen begrijpen zichzelf niet eens, hoe kan er verwacht worden dat wij ze begrijpen? ;)

begrip is ook het doel niet, ermee omgaan wel.
Ik denk dat dat ook wel een beetje afhankelijk van levenservaring en ook leeftijd. Jonge meisjes en ook jongens zullen zichzelf minder goed kennen dan wat oudere, over het algemeen. Ik denk dat niemand zichzelf ooit volledig kent, mannen net zo min als vrouwen. Iedereen kan zichzelf nog wel een positief of negatief verrassen, denk ik.

Ik denk ook dat mannen, vooral jongere en onzekere mannen, graag willen denken dat vrouwen zichzelf niet begrijpen ;)
pi_114654823
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:05 schreef Fera het volgende:

[..]

Is ook zo, maar toch vind ik dat hij daarin wat rustiger had kunnen zijn. Maar presenteren is niet voor iedereen weggelegd. ;)

Tevens had je het over een kleine, negatieve opmerking richting vrouwen in plaats van een compliment. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Anders weet ik niet of ik daar vatbaar voor zou zijn.
Je zou het moeten ervaren, het gevoel van dat moment komt niet over dmv tekst, en kan je er dus geen objectief mening over vormen.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:14:22 #163
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114654845
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zou het moeten ervaren, het gevoel van dat moment komt niet over dmv tekst, en kan je er dus geen objectief mening over vormen.
Oké. Maar is het dan inspelen op iemands onzekerheid of ligt het heel anders? Want dat was eigenlijk mijn eerste gedachte.
pi_114654889
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:14 schreef Fera het volgende:

[..]

Oké. Maar is het dan inspelen op iemands onzekerheid of ligt het heel anders? Want dat was eigenlijk mijn eerste gedachte.
Nee, niet inspelen op iemands onzekerheid. Het is je eigen ding doen.
pi_114654949
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook wel een beetje afhankelijk van levenservaring en ook leeftijd. Jonge meisjes en ook jongens zullen zichzelf minder goed kennen dan wat oudere, over het algemeen. Ik denk dat niemand zichzelf ooit volledig kent, mannen net zo min als vrouwen. Iedereen kan zichzelf nog wel een positief of negatief verrassen, denk ik.

Ik denk ook dat mannen, vooral jongere en onzekere mannen, graag willen denken dat vrouwen zichzelf niet begrijpen ;)
Vrouwen laten zich meer leiden door hun emoties en begrijpen daardoor hun gevoelens vaker niet. Het is wetenschappelijk bewezen.
pi_114655062
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En van een onbekende jongen die zonder compliment als opening naar een meisje toegaat, vermoedt het meisje natuurlijk nooooit dat hij haar zou willen versieren...
Niet bewust... Even testen hoe ze is gewoon?
Rustig aan.
pi_114655127
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:14 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik vind roze geen mooie kleur voor schoenen.

.... ''negatief''
Maar dan laat je iemand dus jouw persoon kennen, en als je iemand wilt versieren moet je er voor zorgen dat iemand jouw persoon leuk vindt.. Dusja.... Iemand hoeft niet alles aan je leuk te vinden om het totaal plaatje super te vinden :P
Rustig aan.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:23:58 #168
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114655157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind roze geen mooie kleur voor schoenen.

.... ''negatief''
Maar dan laat je iemand dus jouw persoon kennen, en als je iemand wilt versieren moet je er voor zorgen dat iemand jouw persoon leuk vindt.. Dusja.... Iemand hoeft niet alles aan je leuk te vinden om het totaal plaatje super te vinden :P
Op die manier. En waarom zijn vrouwen daar dan vatbaar voor? Sowieso moeilijk te beoordelen vanaf mijn laptopje.
pi_114655197
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:23 schreef Fera het volgende:

[..]

Op die manier. En waarom zijn vrouwen daar dan vatbaar voor? Sowieso moeilijk te beoordelen vanaf mijn laptopje.
Geen idee, als het een onzeker mopje is dan gaat ze zichzelf bewijzen aan je denk ik...? Maar ook gewoon dat je open je mening verteld is gewoon aantrekkelijk.
Je komt dus wellicht betrouwbaar over :P
Rustig aan.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:26:15 #170
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114655254
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Geen idee, als het een onzeker mopje is dan gaat ze zichzelf bewijzen aan je denk ik...? Maar ook gewoon dat je open je mening verteld is gewoon aantrekkelijk.
Je komt dus wellicht betrouwbaar over :P
Maar wat jij zegt is dus toch inspelen op iemands onzekerheid, dat is anders als wat firefly3 bedoelt, geloof ik.
pi_114655342
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar wat jij zegt is dus toch inspelen op iemands onzekerheid, dat is anders als wat firefly3 bedoelt, geloof ik.
Neuh.. Een zeker mopje die wilt deelt haar mening... Of het onzekere meisje wimpelt je op een grove gemene manier af... Of het zekere meisje wimpelt je lief af...

Tis allemaal mogelijk... Maar het komt voornamelijk gewoon open en eerlijk over als je je mening geeft over iets.... En aangezien zij blijkbaar een andere mening heeft kun je daar lekker over verder discussieren...

Tjah als je beide iets mooi vindt dan is dat wat lastiger om te gebruiken als discussie materiaal.
Rustig aan.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:30:06 #172
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114655401
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neuh.. Een zeker mopje die wilt deelt haar mening... Of het onzekere meisje wimpelt je op een grove gemene manier af... Of het zekere meisje wimpelt je lief af...

Tis allemaal mogelijk... Maar het komt voornamelijk gewoon open en eerlijk over als je je mening geeft over iets.... En aangezien zij blijkbaar een andere mening heeft kun je daar lekker over verder discussieren...

Tjah als je beide iets mooi vindt dan is dat wat lastiger om te gebruiken als discussie materiaal.
Daar zit wel wat in. Ik heb dit ooit toegepast op een jongen, door te zeggen dat zijn bierkeuze echt slecht was. :D
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:31:36 #173
5428 crew  miss_sly
pi_114655468
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niet bewust... Even testen hoe ze is gewoon?
Even gaten hoe ze is, en als ze wat lijkt, dan blijf je hangen met als doel versieren, toch? Dan kun je jenoffel halverwege bedenken, of zij, maar dat is toch in 90% van de gevallen wel het doel van een jongen die op een hem onbekend meisje afstapt?
pi_114655483
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:30 schreef Fera het volgende:

[..]

Daar zit wel wat in. Ik heb dit ooit toegepast op een jongen, door te zeggen dat zijn bierkeuze echt slecht was. :D
En, hoelang zijn jullie al samen? *;
Rustig aan.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:32:42 #175
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114655525
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En, hoelang zijn jullie al samen? *;
Is een ONS geworden, maar dat was wel volgens plan. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')