abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114637050
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:07 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja. En een Oekrainense, Bulgaarse of Russische is niet gemakkelijk als vriendin. Ze zijn nogal mondig :P
Daarom postorderbrides.ru
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_114638279
Jejeje, vanavond met een -naar later bleek- hoer gezoend.

geniaal integreren in de Colombiaanse cultuur. _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 25 juli 2012 @ 12:13:48 #128
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114638600
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:04 schreef El_Matador het volgende:

Ik heb met een meid gezoend die naar later bleek ook een hoer was. Geniaal geintegreerd in de Bulgaarse cultuur dus.

Brofist! :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 25 juli 2012 @ 12:30:08 #129
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114639068
quote:
Hey Dani! Hoe voel je je vandaag? Ik heb echt genoten gisteren, dus hoop dat je geen spijt hebt van zo laat te blijven ;-) Zo naar Veliko Tarnovo, 18.30 Shtastliveca?
He did it again! :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_114643215
Ik heb geen hoeren gezoend, ik voel me buitengesloten ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:58:04 #131
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114646231
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb geen hoeren gezoend, ik voel me buitengesloten ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de bucketlist ermee. Voorwaarde is wel: Van tevoren mag je niet weten dat het er ene zijt
pi_114646333
Hoe geil ze ook was, betalen voor seks... :')

Ze hoort mij te betalen. :+
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_114650204
Het maakt niet uit wat je zegt of doet, het gaat erom dat je het bent.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114650838
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Dat is onzin. Elke vrouw vindt het leuk om een compliment te krijgen. Je hoeft haar niet meteen te overladen met complimentjes. Maar een klein, goedgeplaatst complimentje kan elke vrouw waarderen.
Het werkt nooit, want het is gelijk duidelijk dat een jongen aan komt lopen om je dan wel te versieren...
Ja je kunt ook na je compliment weglopen, schiet ook niet op.... Je plaatst - nogmaals - een vrouw op een voetstuk na een compliment en werkt jezelf er alleen maar tegen.
Rustig aan.
pi_114650872
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een complimentje plaatst een vrouw toch niet op een voetstuk :?

Gewoon ontspannen en gezellig en als er iets is dat je leuk vindt (en dan inderdaad niet per se haar mooie blauwe ogen'), dan zeg je dat toch gewoon?

Dat hele geanalyseer lijkt me zo ongemakkelijk en ongezellig. Hoe kan het dan nog leuk zijn? Je mag niet dit, je moet juist dat, dergelijk gedrag is uit den boze....pfff, vermoeiend.
Niet als openingszin.... Als je al bezig bent met praten dan rolt het er allemaal wat makkelijker uit, en past het allemaal beter in de conversatie, als je het zo doet, plaats je een vrouw niet op een voetstuk en zal ze het wel leuk vinden en niet denken ''wat moet hij van mij''
Andersom werkt het ook trouwens... -.-
Rustig aan.
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:17:24 #136
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_114650891
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het werkt nooit, want het is gelijk duidelijk dat een jongen aan komt lopen om je dan wel te versieren...
Ja je kunt ook na je compliment weglopen, schiet ook niet op.... Je plaatst - nogmaals - een vrouw op een voetstuk na een compliment en werkt jezelf er alleen maar tegen.
En uit welk boek heb jij deze wijsheid gehaald?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_114650955
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

En uit welk boek heb jij deze wijsheid gehaald?
Persoonlijke ervaring. En het lijkt me persoonlijk heel logisch...
''Hey jij ziet er leuk uit'' als openingszin van een meisje naar mij toe plaatst mij ook op een voetstuk.. Je moet dan ergens al de keuze maken om door te gaan met iemand terwijl je die helemaal niet zou moeten maken.

Hou alles onbevangen dus is eigenlijk mijn tip....
Rustig aan.
pi_114651686
Ach welnee. Complimenten strelen het ego, heeft niets met voetstuk te maken. Ieder persoon heeft wel bepaalde dingen om te complimenteren.

Zeker die koude Nederlandse nuchterheid; geen complimenten geven of durven ontvangen. :')

pi_114651890
Tjah blijkbaar, voor mij heeft het in ieder geval nooit echt gewerkt... Alleen op de avond zelf, maar dan was het 2e contact weer awkward -.-
Rustig aan.
pi_114651897
Hoe mooier de vrouw, hoe minder ze gebaat is met complimenten. Die worden er letterlijk ziek van elke dag.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:51:06 #141
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114652008
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:04 schreef El_Matador het volgende:

Beter integreer je genitaal. Laat dat het eerstvolgende nieuwsbericht uit Colombia zijn EM.
pi_114652110
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:47 schreef firefly3 het volgende:
Hoe mooier de vrouw, hoe minder ze gebaat is met complimenten. Die worden er letterlijk ziek van elke dag.
Maak dan een origineel compliment. Over een detail (vrouwen zijn veel gevoeliger voor details dan mannen) of breng het grappig/sarcastisch.

pi_114652160
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:51 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Beter integreer je genitaal. Laat dat het eerstvolgende nieuwsbericht uit Colombia zijn EM.
Sterke woordgrap.

Maak je geen zorgen, dat doe ik volop. 8-)

pi_114652169
quote:
12s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maak dan een origineel compliment. Over een detail (vrouwen zijn veel gevoeliger voor details dan mannen) of breng het grappig/sarcastisch.
Een klein negatiefs iets zijn ze zelfs nog iets vatbaarder voor :)
pi_114652400
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een klein negatiefs iets zijn ze zelfs nog iets vatbaarder voor :)
Precies.

pi_114652412
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik heb met een meid gezoend die naar later bleek ook een hoer was. Geniaal geintegreerd in de Bulgaarse cultuur dus.

Brofist! :D
Achuyanna, bro!

pi_114652797
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies.
Wedden dat elke vrouw het hier ontkent dat ze vatbaar zijn voor iets wat negatief is? ;)
pi_114652851
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wedden dat elke vrouw het hier ontkent dat ze vatbaar zijn voor iets wat negatief is? ;)
Ach joh, vrouwen begrijpen zichzelf niet eens, hoe kan er verwacht worden dat wij ze begrijpen? ;)

begrip is ook het doel niet, ermee omgaan wel.

pi_114652896
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ach joh, vrouwen begrijpen zichzelf niet eens, hoe kan er verwacht worden dat wij ze begrijpen? ;)

begrip is ook het doel niet, ermee omgaan wel.
Maar toch worden vrouwen hier vaak als controle groep gebruikt.
pi_114653026
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar toch worden vrouwen hier vaak als controle groep gebruikt.
Op bepaalde vlakken is dat ook meer dan terecht. Wil niet zeggen dat ze zichzelf volledig kennen (dan wel dat toe willen geven).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')