abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114590157

Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Origineel TS: Firefly3
Deel 1 linkje: Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Een verandering van mindset

Het is mogelijk om steeds meer keuze te krijgen in de vrouwen waarmee je verder gaat in je leven. Vroeger sprak ik hoogstens één of twee vrouwen aan als ik uit ging, verder moesten ze maar op mij afstappen. Met deze verkeerde mindset was er een vertraagde persoonlijke groei. Mijn eigen identiteit koppelde ik aan de laatste interactie die ik gehad heb, hierdoor kon ik me mezelf beter of slechter voelen. Dit was dus enorm fout, je bepaald zelf hoe je je voelt, ongeacht wat andere mensen op dat moment over je denken. Hierbij heb ik eerst inspiratie opgedaan bij vrienden, real social dynamics, en vele andere bronnen om actie te ondernemen en mezelf te verbeteren in meerdere opzichten. Ik was er achter gekomen dat je daadwerkelijk steeds beter beter kunt worden! Zoenen binnen een minuut tot instant dates en het ontmoeten van een hele speciale vrouw voor de lange termijn of meerdere behoren allemaal tot de mogelijkheden. Omdat ik hier pas iets meer dan een jaar mee bezig ben, zie ik mezelf als "beginner". Ik ontmoet wel ongeveer 200 vrouwen per maand en heb door deze levensstijl al dingen meegemaakt die ik eerst niet voor mogelijk hield (vingeren in een danscafé etc totaan gewoon gezellige ontmoetingen met enorme groepen vrouwen). Het grappige is dat iedereen het kan. Het maakt niet uit wat je afkomst is, hoe je eruit ziet en hoe oud je bent. Het is een kwestie van er een gewoonte van te maken. Hiermee probeer ik mensen een stapje verder te helpen, ongeacht wat zijn huidige niveau is. Het advies is overigens net zo zeer toepasbaar op mezelf. De dingen die ik hier bespreek zijn dingen waar ik dagelijks mee te maken krijg en vaak genoeg nog mezelf een schop onder mijn kont moet geven als ik een keertje bijvoorbeeld mijn gevoel niet geheel volg of als een wussy een bepaalde benadering niet wil doen.

Theorie

Er zijn een aantal dingen die je moet weten als basis om meer begrip te krijgen voor vrouwen en hun gedrag. Vrouwen zitten uiteraard biologisch anders in elkaar dan mannen, maar dit is zelfs terug te zien bij het gebruik van de hersenen. Vrouwen voelen emoties veel sterker aan dan mannen en houden ervan om in een emotionele achtbaan te zitten. Ze willen een man die ervoor kan zorgen dat ze het gehele emotionele spectrum beleeft in al zijn glorie. Dit staat voor de massa bekend als "gevoelens krijgen voor iemand". Emoties zijn overdraagbaar, wat jij voelt, voelt zij ook. Ben je nerveus, dan wordt zij ook nerveus. Als je geil bent, (en er is uiteraard een "klik"), dan wordt zij ook geil. Onze hersenen zijn zo geprogrammeerd door miljoenen jaren evolutie. Het is belangrijk om te weten waarom je soms/vaak angst hebt om een vrouw te benaderen, vooral op plekken waar anderen zijn die met je mee kunnen luisteren. Deze angst komt vooral door een oud oerinstinct, waarbij dit soort gedrag zelfs flink gestraft werd waardoor je gedood werdt. Deze gebeurtenissen zijn miljoenen jaren bezig geweest en daardoor zijn deze hersenverbindingen nog bij de meeste mensen intact. Het is nu de taak om de hersenverbindingen aan te passen in nieuwe verbindingen, waardoor deze angsten meer naar de achtergrond verdwijnen en je meer naar je voortplantingsdrang kunt luisteren in plaats van je interne overlevingsmechanismen. Hoe meer je in het moment leef, hoe minder je last zult krijgen van excuusjes in je hoofd die ervoor zorgen dat je een vrouw niet benaderd. Je hersenen gooien dingen naar je toe zoals "maar zij is te lang, maar zij loopt net weg, maar er zit een gast naast haar, maar ik ben moe, maar dat kan haar moeder zijn, maar ze vind me vast blabla" etc.

Praktijk

Alles wat ik hier neer zet is geheel gebaseerd op praktijkervaring. Het proberen van dingen en kijken of het uiteindelijk resultaat oplevert voor mij en bekenden is de enige manier om te kijken of het echt werkt. Er zijn meerdere wetenschappelijke artikels, met soms een kern van waarheid, maar ze leveren in de praktijk geen resultaat op als je niets van sociale situaties af weet. De echte "wetenschappers" zijn de mensen die 7 dagen per week uitgaan en deze levensstijl daadwerkelijk hanteren. Zelf ben ik niet zo extreem, ik ga gemiddeld momenteel twee dagen per week uit. Wel ontmoet ik een paar honderd vrouwen per maand met deze levensstijl, puur omdat ik actie heb ondernomen om ze te ontmoeten. Dat kan dus iedereen doen. Sommige mensen rationaliseren hun passiviteit dat het "vanzelf wel komt". Natuurlijk kan het een keer vanzelf gebeuren, maar heel deze kansberekening kan je flink opvoeren in jouw voordeel. Je leeft maar een x aantal jaar, en als je straks 80 bent heb je spijt dat je x niet hebt geprobeerd te "versieren" etc en niet tot het uiterste hebt geleefd. Ik heb het ook nog vaak genoeg dat ik te veel kansen laat liggen. In principe leer je om steeds harder en verder te gaan. Je zult merken dat je ook dagen/weken/maanden lange mindere periodes kunt hebben, maar dat je gemiddeld wel steeds beter wordt. Je groeid namelijk niet lineair maar meer als een langzaam opwaardse golfbeweging. Met een nadruk op "langzaam", want het kost zeer veel ervaring om hier goed in te worden. Ik zie mezelf nog steeds als "beginner". Vooral als ik mezelf vergelijk met mensen die er al vele jaren mee bezig zijn. (zelf ben ik pas iets meer dan een jaar bezig met zelfontwikkeling). Ik ken iemand die een gesprek met een meid op seksueel niveau bracht midden op straat (binnen 1 minuut). Het is omdat ik er zelf naast stond en met haar vriendin zat te praten, anders had ik er nooit wat over gehoord. Hierdoor geef je jezelf eerder ook toestemming om "hard te gaan" in een soortgelijke situatie. Je wordt het gemiddelde van met wie je omgaat.

Onaantrekkelijk gedrag

Wat onaantrekkelijk is voor een vrouw, is als je reactie vragend bent en wacht op validatie zodat je x kunt zeggen of beter gezegd: je als x kunt gedragen als zij het startsein geeft. Dit toestemmend vragend gedrag dood bijna altijd de aantrekkingskracht in een interactie. Jij bent goed genoeg. Dit kan pas echt geïnternaliseerd worden met behulp van genoeg referentie ervaringen, waarbij je in een recent verleden al in contact bent geweest met een vrouw op een soortgelijk niveau.

Een veel algemener iets, is het foute gedrag van het teveel "scannen" van de omgeving tijdens bijvoorbeeld het uitgaan omdat je jezelf niet kunt vermaken of om andere redenen. Vrouwen "versieren" gaat om wie je bent, niet om wat je doet. Hierbij is het weer van belang om niet gewoon "te stoppen met scannen van de omgeving", maar daadwerkelijk jezelf te vermaken zonder dat je je omgeving nodig hebt om je goed te kunnen voelen. Laat je omgeving niet dicteren hoe je je moet voelen en daarbij wie je bent. Uiteraard is het handig om te weten wat er in je omgeving gebeurd, maar reageer er niet emotioneel op.

Kort samengevat: Laat haar of de omgeving niet dicteren hoe je je voelt.

De natuurlijke benadering

Je hoeft maar één ding te doen om op een natuurlijke manier steeds aantrekkelijker te worden:

Ontmoet zo veel mogelijk vrouwen en ga tot het uiterste. Heb je er 3x meer ontmoet dan ik en meer ervaring opgedaan? Dan ben je veel verder dan ik. Je succes is een momentopname: Hoe je je voelt kan een enorm voordeel opleveren, maar er zijn ook een hoop andere factoren waar je simpelweg geen grip op hebt. Vooral als beginner is het moeilijk om te kijken "of je al beter bent geworden of niet", vanwege de enorme willekeurigheidsfactor die erin zit. Volg het proces, en je zult zien dat je na een half jaar tot een jaar echt gegroeid bent.

Vrouwen straffen je op onnatuurlijk gedrag. Dankzij de feedback die je terug krijgt groei je automatisch en ben je steeds meer jezelf en tegelijk verander je naar een beter persoon. Je zult steeds meer merken dat je vrede hebt met de expressie van je gevoelens. Hierbij kunnen vrouwen steeds meer zien aan de hand van je subcommunicatie dat je authentiek bent.

Openingszinnen

Openingszinnen. Vergeet openingszinnen, het doet helemaal niets. Je kunt een goede openingszin hebben of een slechte, het bepaald helemaal niet of je haar zult krijgen of niet. Het "eerste indruk verhaal" moet de prullenbak in en is slechts een tijdsfragment op het begin in je interactie. Vrouwen kijken alleen naar je subcommunicatie gedurende de gehele interactie. Zodra je dit bewust en onbewust weet, spreek je vrouwen steeds gemakkelijker aan met willekeurige bullshit wat toevallig op dat moment in je hoofd zit. Soms (puur voor mijn eigen lol) open ik een vrouw met een belachelijke zin, puur omdat ik het zelf grappig vind. Vrouwen kijken toch naar je subcommunicatie. Soms hoef je niet eens iets te zeggen.

- Leiden
Als je een interactie niet kunt leiden, zal er meestal weinig gebeuren. Met leiden bedoel ik dat je besluiten kunt nemen en niet als een blad alle kanten op waait. Gaan waarvoor je wilt (haar) en actie ondernemen in die richting, terwijl je een relaxte houding hebt waarbij je niet gebonden bent met een eindresultaat en elk moment ook kunt besluiten om haar links te laten liggen en iets anders te doen. Ga hard voor elke doel die je hebt, zonder te twijfelen, en tegelijk zonder zorgen te maken over het eindresultaat.

Het gaat er dus om wie je bent en niet om wat je doet. Dus vergeet technieken, truukjes etc. Zorg ervoor dat je een persoon wordt die geen moeite heeft met fysiek contact met een vrouw die je pas ontmoet hebt. Uiteraard zal je op het begin als een robot overkomen als je haar begint aan te raken, maar zodra je meer ervaring hebt opgedaan gaat het steeds vloeiender. Je zult vanzelf fysiek handelen naar je eigen gevoelens die opgewekt worden door een chemie tussen haar en jou.

Oneindig veel mogelijkheden

Er zijn oneindig veel mogelijkheden, je kunt vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan, in de supermarkt, op het station, op straat enz. Fysiek gaan met een meid die je buiten ergens ontmoet binnen een korte tijd is ook mogelijk, het zijn allemaal beperkingen die mensen zichzelf opleggen. Hoe gewoner deze levensstijl wordt, hoe makkelijker het gaat. Probeer je eigen grenzen te verleggen door bijvoorbeeld een groep van 7 vrouwen aan te spreken, hierdoor is het daarna een makkie om 5 minuten later een groep van bijvoorbeeld 3 aan te spreken. Hoe gewoner een situatie aan voelt, hoe makkelijker het gaat. Het beter leren omgaan met vrouwen is in principe je hersenen telkens opnieuw trainen zodat al die situaties een gewoonte gaan worden.

Gevoel

Vrouwen beginnen vanzelf dingen te voelen als je onder andere onvoorspelbaar bent wanneer je geheel tot expressie komt van wie je bent als persoon. Dit komt vanzelf tot uiting wanneer je jezelf relaxt en op je gemak voelt. Hierdoor zeg je automatisch de dingen die in je opkomen, met een onderliggende gevoel erachter. Dit verbeterd zichzelf oneindig bij het aantal vrouwen die je ontmoet hebt. Je hebt in principe nooit het eindstation bereikt, want als je je bijvoorbeeld een half jaar lang niet met vrouwen bezig houdt, moeten je hersenen opnieuw geprikkeld worden met het feit dat vrouwen een belangrijk onderdeel zijn van je leven. Je zult het niet verleren, maar als een spier moet het weer getraind worden. Wat jij voelt, voelt zij ook. Maar laat het geen smoes zijn om een vrouw niet te benaderen als je je niet goed voelt. Het kan zijn dat je haar alsnog krijgt, verder is dit weer een ervaring erbij om je hersenen opnieuw te prikkelen voor een eventueel andere meid die je even later bijvoorbeeld tegenkomt. Vrouwen kunnen daadwerkelijk voelen wat jij ook voelt omdat ze veel beter zijn in het herkennen van subcommunicatie dan mannen. Hierbij zijn ze biologisch verder ontwikkeld vanwege evolutionaire redenen. Probeer dus op geen enkele wijze je gevoelens te verbergen, je ware zelf schijnt uiteindelijk toch naar buiten.

Praktische tips samengevat

- Ontmoet zoveel mogelijk vrouwen en breng elke interactie zo ver mogelijk voorwaards.
- Loop direct op haar af, ongeacht de omstandigheden. Stiekem gedoe is creepy. Van moeilijke omstandigheden leer je alleen maar.
- Geniet van het ontmoeten van vrouwen, en zorg ervoor dat zelfvermaak een belangrijk onderdeel van je leven is. Hierdoor word je positieve persoonlijkheid meer naar buiten geprojecteerd, waardoor vrouwen ook deze emoties kunnen voelen als ze bij je zijn.
- Onthou de goede interacties, leer van de goede en negatieve interacties, vergeet daarna de slechte interacties.
- Een perfect balans tussen innergame + outergame. Je wilt geen monnik in een klooster worden, maar je wilt ook wel je gevoelens op orde hebben. Zeg tegen jezelf: Voor elk stukje theorie moet er een x hoeveelheid praktijk aan te pas komen.
- Ga uit met positieve mensen die ook met versieren bezig zijn. Hierdoor heb je eerder de neiging om jezelf toestemming te geven om ook de dingen te doen die zij doen.
- Fysiek contact vanaf het begin is normaal voor een natural. Get used to it of blijf wie je bent. Je moet er helemaal voor gaan. Vrouwen durven aanspreken en een gesprek aangaan is pas het begin.
- Je leert evenveel op een goede avond als op een slechte avond.
- Leer van andere mensen, en denk niet van "oh ik ben nu de beste, ik ga aan de zijlijn staan".
- Stop met het jezelf beperken en het toelaten dat anderen je kunnen beperken, overal kan je vrouwen versieren, wanneer dan ook en bijna op elke manier. (laatst voor het eerst een meid in haar nek gezoent op het damestoilet (binnen een minuut), ondanks negatieve feedback op het forum alsnog weer de damestoilet in gedoken)
- Geduld: jaren training vereist om echt goed te worden. Beter begin je nu dan pas als je 70 bent.
- Je comfortzone tot het einde verbreden -> Hoe extremer en leuker datgene wat je meemaakt, hoe sneller je leert (standaard situaties lijken ineens een stuk eenvoudiger, nieuwe hersenenverbindingen worden sneller aangemaakt).
- Tevreden zijn, ook al heb je een hele rij slechte avonden -> Vertrouw in het proces (ervaring opdoen om je hersenen opnieuw te "rewiren").
- Alles wat je savonds doet kan je overdag ook.

Alles wat ik geschreven heb is hoe ik op dit moment ben en wat ik meemaak, successen maak ik mee, maar ook keiharde afwijzingen en slechte avonden. Hierin groei je langzaam met meer consistente resultaten. Het is grappig hoe een verandering in gedachtegang je leven in een ware achtbaan kan veranderen, waarbij je veel meer meemaakt en een veel vrijer gevoel hebt. Het maakt geen reet uit wat de wereld van je denkt, positieve of negatieve feedback, over een x aantal jaar is je leven toch voorbij. Ik ben blij dat ik begonnen was met self development. Al jaren ben ik misleid dat "versieren" uiterlijk was, geld, gel, lekker ruiken en jezelf netjes kleden. Sinds ik met mijn eigen ogen zag dat ik ver uit het veld werd geslagen door iemand zonder looks, niet boeiend rook en zwerver achtig kleding voel ik me "belazerd" door de commerciële bedrijven. Vrouwen houden echt om JOU en niet om al die fratsen eromheen. Vergeet dat nooit. Feedback hoor ik graag, en ik leer graag nieuwe dingen die in de praktijk getest zijn. Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes! firefly3

[ Bericht 0% gewijzigd door kingtoppie op 24-07-2012 01:26:25 ]
Rustig aan.
pi_114590552
Dikgedrukt vind ik ''belangrijke'' info.
Rustig aan.
pi_114594544
quote:
zorg ervoor dat zelfvermaak een belangrijk onderdeel van je leven is.
Wat wordt hiermee bedoeld?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:02:32 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114595102
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:23 schreef Sjacq het volgende:

[..]

Kan het nog duidelijker? Zorg ervoor dat jezelf vermaken een belangrijk/groot onderdeel van je leven is. Welk persoon is er leuker? Degene die alles uit het leven probeert te halen of de persoon die maar een beetje door het bestaan wandelt?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:07:57 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114595211
quote:

[..]

Dat je je niet te afhankelijk van anderen moet opstellen: jij maakt jouw geluk, en laat daar anderen in delen, niet dat anderen jouw geluk bepalen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114595412
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Kan het nog duidelijker? Zorg ervoor dat jezelf vermaken een belangrijk/groot onderdeel van je leven is. Welk persoon is er leuker? Degene die alles uit het leven probeert te halen of de persoon die maar een beetje door het bestaan wandelt?
Aha okee. Ik dacht dat het om zelfspot ging, daarom stelde ik die vraag.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:18:00 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114595425
18.30 Nederlandse tijd een etentje met de prinses O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 09:32:51 #8
5428 crew  miss_sly
pi_114595750
Mooie meid!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:30:36 #9
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114597056
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:18 schreef Dven het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi meisje, valt weinig op aan te merken, behalve dan dat je het vermoedelijk nog flink lastig gaat krijgen met het losmaken van die knoopjes.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:43:32 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114597380
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:30 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Mooi meisje, valt weinig op aan te merken, behalve dan dat je het vermoedelijk nog flink lastig gaat krijgen met het losmaken van die knoopjes.
:D

BH-bandjes ben ik wel altijd bang voor. Krijg ze altijd direct los maar heb er toch altijd faalangst bij :')
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:04:08 #12
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114601391
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:18 schreef Dven het volgende:

SPOILER
Wat een prachtvrouw zeg, vooral het gezicht en die ogen. Ik kan daar wel een beetje jaloers van worden. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 13:05:24 #13
5428 crew  miss_sly
pi_114601436
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat een prachtvrouw zeg, vooral het gezicht en die ogen. Ik kan daar wel een beetje jaloers van worden. :@
Waarom jaloers? Kun je niet gewoon zien dat een vrouw mooi is?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:06:28 #14
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114601481
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom jaloers? Kun je niet gewoon zien dat een vrouw mooi is?
Normaal gesproken heb ik er eigenlijk ook geen problemen mee. :P

Het is trouwens geen afgunst hoor, ik gun het die meid van harte dat ze er zo mooi uit ziet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 13:06:51 #15
5428 crew  miss_sly
pi_114601492
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:06 schreef Fera het volgende:

[..]

Normaal gesproken heb ik er eigenlijk ook geen problemen mee. :P
En waarom nu wel?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:07:47 #16
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114601523
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En waarom nu wel?
Geen idee eigenlijk. Het doet iets met me. Misschien ook de uitstraling.
pi_114601555
quote:

[..]

Ik vermaak mezelf altijd door een beetje te trollen, meestal vinden ze het niet erg :@
Het is wel zo dat sommige vrouwen mij echt niet moeten door de manier waarop ik flirt maar dat is niet erg. Bij de vrouwen die me wel moeten loopt de waterval al langs de benen zodra ik hoi zeg
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:10:53 #18
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114601609
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:08 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik vermaak mezelf altijd door een beetje te trollen, meestal vinden ze het niet erg :@
Het is wel zo dat sommige vrouwen mij echt niet moeten door de manier waarop ik flirt maar dat is niet erg. Bij de vrouwen die me wel moeten loopt de waterval al langs de benen zodra ik hoi zeg
Wat is jouw manier van flirten dan?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:17:11 #19
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114601821
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:07 schreef Fera het volgende:

[..]

Ze doet ook wel iets met mij ;)
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 13:19:05 #20
5428 crew  miss_sly
pi_114601878
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:07 schreef Fera het volgende:

[..]

Ow, ok. Ik zie gewoon een foto van een mooie meid.
Jaloers zijn is zo'n onnodige, negatieve emotie. Je kunt best wat aan jezelf veranderen/verbeteren, maar dat heeft grenzen. Die prachtige ogen zal ik nooit krijgen.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:21:13 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114601945
Ik heb haar ogen nooit gezien tot ik haar facebookprofiel kreeg. Droegen beide continue een zonnebril :')
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 13:22:21 #22
5428 crew  miss_sly
pi_114601994
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:21 schreef Dven het volgende:
Ik heb haar ogen nooit gezien tot ik haar facebookprofiel kreeg. Droegen beide continue een zonnebril :')
Ooh, hoe begrijpelijk, want een zonnebril is wel erg fijn, maar ze heeft echt prachtige ogen! Moet ze niet verbergen.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:23:33 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114602030
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ooh, hoe begrijpelijk, want een zonnebril is wel erg fijn, maar ze heeft echt prachtige ogen! Moet ze niet verbergen.
De zon hier in Bulgarije is nogal fel, zeker in het water is een zonnebril erg prettig ;)
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 13:24:44 #24
5428 crew  miss_sly
pi_114602070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:23 schreef Dven het volgende:

[..]

De zon hier in Bulgarije is nogal fel ;)
Ik heb ook bij het minste zonnetje een zonnebril op, hoor. Anders ben je de hele tijd je ogen aan het dichtknijpen, dat is niet heel relaxt :)

Maar niet alleen haar ogen zijn mooi, de vorm van haar gezicht ook, en haar haarkleur. Gewoon, mooie meid!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:26:14 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114602128
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb ook bij het minste zonnetje een zonnebril op, hoor. Anders ben je de hele tijd je ogen aan het dichtknijpen, dat is niet heel relaxt :)

Maar niet alleen haar ogen zijn mooi, de vorm van haar gezicht ook, en haar haarkleur. Gewoon, mooie meid!
En een meid waarvan ik weet dat ze niet onder andere 'geinteresseerd' in mij is vanwege m'n bankrekening. Dat is ook fijn om te weten. Zit hier vol met golddiggers :')
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 13:32:29 #26
5428 crew  miss_sly
pi_114602343
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:26 schreef Dven het volgende:

[..]

En een meid waarvan ik weet dat ze niet onder andere 'geinteresseerd' in mij is vanwege m'n bankrekening. Dat is ook fijn om te weten. Zit hier vol met golddiggers :')
Die vind je volgens mij overal wel. Net als mannen die alleen geinteresseerd zijn in uiterlijk of seks.

Alleen een leuk uitelrijk zegt zo weinig, een fijn karakter is uiteindelijk toch nog net wat belangrijker als je echt iets wil met iemand.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:37:00 #27
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114602488
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, ok. Ik zie gewoon een foto van een mooie meid.
Jaloers zijn is zo'n onnodige, negatieve emotie. Je kunt best wat aan jezelf veranderen/verbeteren, maar dat heeft grenzen. Die prachtige ogen zal ik nooit krijgen.
Jaloezie is zeker niet onnodig en heeft ook positieve kanten. Het kan er voor zorgen dat je beter naar jezelf kijkt en zelfbewuster wordt.

Ik zie nog altijd een verschil tussen een beetje jaloers zijn en ziekelijke afgunst (waarbij je de ander het gene wat hij/zij heeft niet gunt). Ik zou deze vrouw er niet minder om mogen omdat ze er mooi uit ziet, want zij beslist ook niet welke genen ze van moeder natuur krijgt. En voor de rest heeft ze waarschijnlijk hard gewerkt, dus haar hierom benijden zou oneerlijk zijn. :)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:37:01 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114602489
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Die vind je volgens mij overal wel. Net als mannen die alleen geinteresseerd zijn in uiterlijk of seks.

Alleen een leuk uitelrijk zegt zo weinig, een fijn karakter is uiteindelijk toch nog net wat belangrijker als je echt iets wil met iemand.
Vind je overal wel maar in mindere mate. Veel rijke mannen hebben hier een knappe jonge meid. Zien haar als een pronkstuk als bewijs van hun (relatieve) weelde en de knappe jonge meiden zien de vent als pinpas op pootjes.

Het gemiddelde loon is hier 250 euro maar de gemiddelde werker komt niet over de 200 euro heen. Nu is het wel een goedkoop land maar met 250 euro heb je echt geen leuk leven dus het is niet eens vreemd dat vrouwen ook naar de financien kijken. Dat ze zich alleen als wilde honden op je werpen vind ik iets minder charmant, doch soms grappig en gemakkelijk ;)
pi_114602754
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:10 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat is jouw manier van flirten dan?
Veel trollen, eerlijk en direct denk ik :')
pi_114602771
Volgens mij flirt ik nonverbaal heel goed want ik kan echt niet voorstellen dat iemand van de dingen die ik zeg een natte flamoes krijgt :')
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:49:12 #31
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114602813
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:37 schreef Fera het volgende:

[..]

Jaloezie is zeker niet onnodig en heeft ook positieve kanten. Het kan er voor zorgen dat je beter naar jezelf kijkt en zelfbewuster wordt.

Ik zie nog altijd een verschil tussen een beetje jaloers zijn en ziekelijke afgunst (waarbij je de ander het gene wat hij/zij heeft niet gunt). Ik zou deze vrouw er niet minder om mogen omdat ze er mooi uit ziet, want zij beslist ook niet welke genen ze van moeder natuur krijgt. En voor de rest heeft ze waarschijnlijk hard gewerkt, dus haar hierom benijden zou oneerlijk zijn. :)
Zo is het maar net. Er zullen altijd mensen zijn die knapper zijn of beter ergens in zijn in iets waar jij in wilt uitblinken. Ik zie ook mannen die knapper zijn dan ik, of beter zijn in het versieren van vrouwen, maar ondanks dat ik regelmatig op mijn bek ga, gaat het ook net zo vaak goed. Beter probeer je gewoon altijd ervoor open te staan om het beste uit je eigen potentie te halen, meer kan je toch niet doen.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:50:24 #32
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114602855
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:47 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Veel trollen, eerlijk en direct denk ik :')
Wat versta je dan onder trollen IRL? Als je gewoon vele humor hebt, dan snap ik het wel. Ik vind een man met goede humor vaak wel aantrekkelijk. :)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:51:25 #33
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114602892
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:49 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Zo is het maar net. Er zullen altijd mensen zijn die knapper zijn of beter ergens in zijn in iets waar jij in wilt uitblinken. Ik zie ook mannen die knapper zijn dan ik, of beter zijn in het versieren van vrouwen, maar ondanks dat ik regelmatig op mijn bek ga, gaat het ook net zo vaak goed. Beter probeer je gewoon altijd ervoor open te staan om het beste uit je eigen potentie te halen, meer kan je toch niet doen.
:Y Niets aan toe te voegen.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:51:25 #34
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114602893
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Volgens mij flirt ik nonverbaal heel goed want ik kan echt niet voorstellen dat iemand van de dingen die ik zeg een natte flamoes krijgt :')
Het is vooral belangrijk "hoe" je de dingen zegt. Soms sta ik gewoon versteld van waar ik allemaal mee wegkom, terwijl hetzelfde je hier op fok een :') oplevert.
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 13:51:52 #35
5428 crew  miss_sly
pi_114602909
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:49 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ja, en ben je tevreden met wie je bent. Daarmee bedoel ik niet dat je er dan maar als een dikke slons (man en vrouw) bij moet lopen, om te demonstreren hoe tevreden je bent :P Maar als je je goed verzorgd, en je bent tevreden met wie je bent (het totale plaatje), dan straal je dat ook uit.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:55:34 #36
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114603048
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:51 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Het is vooral belangrijk "hoe" je de dingen zegt. Soms sta ik gewoon versteld van waar ik allemaal mee wegkom, terwijl hetzelfde je hier op fok een :') oplevert.
Eens. Al heb ik ook al eens wat ackward momentjes gehad :P
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:56:39 #37
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114603097
Als ze vragen of ik al wat Bulgaars ken dan werkt ' ik vind je naakt het mooist' altijd wel goed :')
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:58:23 #38
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114603169
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Eens. Al heb ik ook al eens wat ackward momentjes gehad :P
Wat is volgens jou de precieze aanleiding geweest tot die ackward momentjes? Je uitspraken? zo ja, heb je een goed voorbeeld?
pi_114603266
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:51 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ik voel je brethen. Je komt eigenlijk overal mee weg :')

SPOILER
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:14:39 #40
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114603708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:58 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Wat is volgens jou de precieze aanleiding geweest tot die ackward momentjes? Je uitspraken? zo ja, heb je een goed voorbeeld?
Meisje zei ooit: Ik ben wel wat aan de jonge kant vergeleken bij jou en mijn reactie was: "Ach, mijn vader leerde me altijd maar zo: Als ze oud genoeg zijn om te schommelen, dan kunnen ze wippen ook"

Ze keek een beetje van :?

But doesn't matter. Had sex :D
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:21:34 #41
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114603900
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:00 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik voel je brethen. Je komt eigenlijk overal mee weg :')

SPOILER

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Meisje zei ooit: Ik ben wel wat aan de jonge kant vergeleken bij jou en mijn reactie was: "Ach, mijn vader leerde me altijd maar zo: Als ze oud genoeg zijn om te schommelen, dan kunnen ze wippen ook"

Ik vind dat soort humor echt prachtig.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:24:57 #42
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114603998
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:21 schreef Fera het volgende:

[..]

[..]

Ik vind dat soort humor echt prachtig.
Mijn mondhoeken krulden ook omhoog. Toch zijn er zat vrouwen die daar niet de humor van in kunnen zien (het welbekende WTF-moment) en dan heb je het gedaan en krijg je het ook niet meer goed. Het valt mij ook op dat je bij mooie zelfverzekerde vrouwen meer kan maken, die betrekken niet alles gelijk op zichzelf en willen wel eens wat anders horen dan "oh wat heb je mooie ogen".
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 14:33:57 #43
5428 crew  miss_sly
pi_114604293
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:24 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Mijn mondhoeken krulden ook omhoog. Toch zijn er zat vrouwen die daar niet de humor van in kunnen zien (het welbekende WTF-moment) en dan heb je het gedaan en krijg je het ook niet meer goed. Het valt mij ook op dat je bij mooie zelfverzekerde vrouwen meer kan maken, die betrekken niet alles gelijk op zichzelf en willen wel eens wat anders horen dan "oh wat heb je mooie ogen".
Bij zelfverzekerde vrouwen, inderdaad. Je hoeft niet per se mooi te zijn om zelfverzekerd te zijn ;) geldt zowel voor mannen als voor vrouwen.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:41:45 #44
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114604553
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bij zelfverzekerde vrouwen, inderdaad. Je hoeft niet per se mooi te zijn om zelfverzekerd te zijn ;) geldt zowel voor mannen als voor vrouwen.
Precies. Ik ben niet mooi maar wel zelfverzekerd en dat is vaak een stuk meer waard :D Of je moet echt lelijk zijn, dat is gewoon botte pech hebben ;)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:57:06 #45
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114605034
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Met mooie en zelfverzekerde vrouwen bedoelde ik meer de vrouwen waar een groot deel van de mannen niet snel op af durven stappen "omdat ze zo mooi is en dus wel een bitch móet zijn". Opvallend vind ik dat deze vrouwen vaak gezelliger zijn en meer kunnen hebben dan de vrouwen die iets minder knap zijn en daardoor misschien wel vaker door mannen worden aangesproken omdat dit in hun ogen een makkelijkere prooi zou zijn.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:02:40 #46
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114605206
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:57 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Met mooie en zelfverzekerde vrouwen bedoelde ik meer de vrouwen waar een groot deel van de mannen niet snel op af durven stappen "omdat ze zo mooi is en dus wel een bitch móet zijn". Opvallend vind ik dat deze vrouwen vaak gezelliger zijn en meer kunnen hebben dan de vrouwen die iets minder knap zijn en daardoor misschien wel vaker door mannen worden aangesproken omdat dit in hun ogen een makkelijkere prooi zou zijn.
Altijd op de mooiste vrouw afstappen, de meeste mannen gaan graag voor middelmaat en de mannen die wel op de mooiste vrouwen afstappen hebben vaak het niveau niet. Bij mooie vrouwen heb je welhaast vaker succes dan bij de minder mooie examplaren :D
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:07:52 #47
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114605344
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Altijd op de mooiste vrouw afstappen, de meeste mannen gaan graag voor middelmaat en de mannen die wel op de mooiste vrouwen afstappen hebben vaak het niveau niet. Bij mooie vrouwen heb je welhaast vaker succes dan bij de minder mooie examplaren :D
Vaak hebben ze in hun groep altijd nog wel een mindere godin die het met opzet voor je weet te verzieken. Ik ga ervandoor. Veel plezier vanavond met je prinses.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:14:22 #48
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114605540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:07 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Vaak hebben ze in hun groep altijd nog wel een mindere godin die het met opzet voor je weet te verzieken. Ik ga ervandoor. Veel plezier vanavond met je prinses.
Prachtexemplaren doe je ook aanspreken wanneer je ze op straat ziet. Heb mezelf aangeleerd dat wanneer een vrouw meer dan vijf seconde mijn aandacht trekt ik een praatje maak. Zelfs al is het maar iets kleins als: "Hi, je greep mijn aandacht. Zin in een wijntje?"

Ongeveer 20% gaat direct mee, meer de helft zegt iets in de trant van : "Nee ik kan nu niet. Maar hier heb je mijn telefoonnummer. Ik hoor van je :) "

En de rest zijn hoeren! :(

Met Silviya gaat het goedkomen :D
Zes uur klaar met werken, snel naar huis en me even omkleden en om half zeven staat de taxi voor de deur. Half acht kom ik in haar stad aan en de taxichauffeur blijft in die stad tot hij van mij te horen krijgt of hij me terug mag rijden of dat hij de volgende ochtend terug mag komen :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Dven op 24-07-2012 15:23:44 ]
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:48:47 #49
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114606575
En zoals ik boven reeds vermeld heb: Bulgaarse meiden worden dikwijls aangetrokken door geld. Ik werk op een kantoor in de plaatselijke universiteit. Buiten naast het terras staat een pinautomaat en ik trek een bedrag vergelijkbaar met twee Bulgaarse maandlonen uit de muur. Loop weg en word op mijn schouder getikt door twee meiden van een jaar of 20. Ze hebben mij al vaker rond zien lopen en vinden mij wel een interessante jongen en dachten nu maar eens een praatje te maken.

Goeddaads als ik ben heb ik natuurlijk geen nee gezegd want ik heb geen bevestiging dat het inderdaad om het geld gaat. Opvallend valt het wel te noemen.
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 15:54:16 #50
5428 crew  miss_sly
pi_114606755
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:57 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Grappig, ik heb een heel andere ervaring. Wel al wat jaren geleden, inmiddels :P
Bij ons groepje zat ook een hele mooie meid, waar veel jongens op afstapten. Echter was ze (toen nog, dat veranderde later wel) nogal saai. Ze had weinig gespreksstof en een gesprek bloedde nogal snel dood. De jongens kwamen er dan al snel achter dat de overige meiden in de groep weliswaar wat minder mooi waren (niet lelijk, though), maar wel veel gezelliger.

Een andere heel mooie vriendin werd juist altijd nogal moe van het teveel aan aandacht en vertrouwde de jongens ook niet, omdat ze wist dat ze alleen op haar af kwamen vanwege haar mooie koppie. Daar had ze inmiddels wel genoeg van.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:57:19 #51
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114606847
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:48 schreef Dven het volgende:
En zoals ik boven reeds vermeld heb: Bulgaarse meiden worden dikwijls aangetrokken door geld. Ik werk op een kantoor in de plaatselijke universiteit. Buiten naast het terras staat een pinautomaat en ik trek een bedrag vergelijkbaar met twee Bulgaarse maandlonen uit de muur. Loop weg en word op mijn schouder getikt door twee meiden van een jaar of 20. Ze hebben mij al vaker rond zien lopen en vinden mij wel een interessante jongen en dachten nu maar eens een praatje te maken.
Volgende keer als zo'n meisje je aanspreekt als eerste reactie geven dat dat geld niet van jou is. Ben benieuwd of ze dan beteuterd reageren of toch nog met je willen afspreken. Waarschijnlijk voelen ze zich dan nog genaaid ook :D .
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:05:00 #52
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114607097
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:57 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Volgende keer als zo'n meisje je aanspreekt als eerste reactie geven dat dat geld niet van jou is. Ben benieuwd of ze dan beteuterd reageren of toch nog met je willen afspreken. Waarschijnlijk voelen ze zich dan nog genaaid ook :D .
Nah, de hele stad weet dat de meest welgestelde mensen - buiten de maffia om :P - bij ons op het kantoor werken. Werk je hier op kantoor en ben je geen Bulgaar? Dan ben je rijk, without doubt :')
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:05:12 #53
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114607105
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Grappig, ik heb een heel andere ervaring. Wel al wat jaren geleden, inmiddels :P
Bij ons groepje zat ook een hele mooie meid, waar veel jongens op afstapten. Echter was ze (toen nog, dat veranderde later wel) nogal saai. Ze had weinig gespreksstof en een gesprek bloedde nogal snel dood. De jongens kwamen er dan al snel achter dat de overige meiden in de groep weliswaar wat minder mooi waren (niet lelijk, though), maar wel veel gezelliger.

Ik moet bekennen dat ik deze versie ook wel ben tegengekomen. Mooie vrouwen die denken te kunnen teren op hun vermeende schoonheid, maar waar geen zinnig woord uitkomt. Echter, misschien hebben wij ook een andere definitie van "knap". De vrouwen die ik bedoelde zijn knap maar hebben daarnaast ook ergens wel een bepaalde elegantie. Daarnaast heb je ook knap maar een uitstraling van een oorwurm, of een bepaalde blik in hun ogen waardoor je ze nauwelijks in staat acht om verder dan 10 te kunnen tellen.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:08:11 #54
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114607198
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:05 schreef Dven het volgende:

[..]

Nah, de hele stad weet dat de meest welgestelde mensen - buiten de maffia om :P - bij ons op het kantoor werken. Werk je hier op kantoor en ben je geen Bulgaar? Dan ben je rijk, without doubt :')
Een maat van mij zoekt nog een vakantiebestemming met single busreizen. Als ik jou zo hoor is Bulgarije de plek to be.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:08:13 #55
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114607200
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:05 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik deze versie ook wel ben tegengekomen. Mooie vrouwen die denken te kunnen teren op hun vermeende schoonheid, maar waar geen zinnig woord uitkomt. Echter, misschien hebben wij ook een andere definitie van "knap". De vrouwen die ik bedoelde zijn knap maar hebben daarnaast ook ergens wel een bepaalde elegantie. Daarnaast heb je ook knap maar een uitstraling van een oorwurm, of een bepaalde blik in hun ogen waardoor je ze nauwelijks in staat acht om verder dan 10 te kunnen tellen.
Waar je je soms lelijk in kan vergissen
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:09:00 #56
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114607231
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:08 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Een maat van mij zoekt nog een vakantiebestemming met single busreizen. Als ik jou zo hoor is Bulgarije de plek to be.
Heel Oekraine, Hongarije, Bulgarije.. Prachtige vrouwen, goed klimaat, goedkoop en in weinig landen op de wereld is er een seksuele moraal zo vrij als hier :P
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:11:13 #57
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114607300
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:08 schreef Dven het volgende:

[..]

Waar je je soms lelijk in kan vergissen
Dat kan ik niet ontkennen. Een enkele keer weet iemand je aangenaam te verrassen. Daarom laat ik mij ook niet snel van de wijs brengen door bijv. een "chagrijnige" uitstraling. Het kan nog alle kanten op. Andersom overkomt mij ook. Lijkt het meisje alles mee te hebben, maar kom je gewoon niet binnen elkaars golflengte.
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 16:12:18 #58
5428 crew  miss_sly
pi_114607352
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:05 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Nee hoor, dit meisje was echt een heel mooi meisje, lief, slim, maar gewoonweg niet heel sociaal en gezellig, zeker niet als het om mannen ging. Een paar jaar later, toen ze een aantal jaren had gestudeerd enzo, veranderde dat en had ze meer dan genoeg aanspraak. Ik vind haar nog steeds een mooie vrouw met een fijne uitstraling.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:12:37 #59
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114607363
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Dat kan ik niet ontkennen. Een enkele keer weet iemand je aangenaam te verrassen. Daarom laat ik mij ook niet snel van de wijs brengen door bijv. een "chagrijnige" uitstraling. Het kan nog alle kanten op. Andersom overkomt mij ook. Lijkt het meisje alles mee te hebben, maar kom je gewoon niet binnen elkaars golflengte.
Pijnlijk is dat ja. Vind ik in ieder geval. Het had zo mooi kunnen zijn ;(
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:15:15 #60
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114607456
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Pijnlijk is dat ja. Vind ik in ieder geval. Het had zo mooi kunnen zijn ;(
Niet zozeer pijnlijk, eerder jammer. Er zijn zoveel type mensen dat het eigenlijk niet verwonderlijk is dat je met het merendeel geen echte klik voelt. Des te bijzonderder als het wel klikt :) .
pi_114608022
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:37 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk nooit jaloers, is er iets mis met mij?
Rustig aan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:50:26 #62
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114608412
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk nooit jaloers, is er iets mis met mij?
Nee hoor, ik ben ook nooit jaloers. Als iemand niet bij mij wil zijn, fair enough. Voor u tien anderen :D
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:52:41 #63
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114608456
Van het weekend op uitnodiging van een meid die ik hier een keer aangesproken heb naar Burgas voor twee dagen _O_

Ook al zo'n poppetje :@

SPOILER
Echt, ik verlaat dit land nimmer meer! :D Behalve als ik iets in Oekraine vind ;)
pi_114608595
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:52 schreef Dven het volgende:
Van het weekend op uitnodiging van een meid die ik hier een keer aangesproken heb naar Burgas voor twee dagen _O_

Ook al zo'n poppetje :@

SPOILER
Echt, ik verlaat dit land nimmer meer! :D Behalve als ik iets in Oekraine vind ;)
Ik heb laatst gehoord dat die vrouwen aan 1 stuk doorpraten :')
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:59:05 #65
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114608615
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:58 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik heb laatst gehoord dat die vrouwen aan 1 stuk doorpraten :')
Welke vrouwen? :P
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:00:03 #66
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114608638
Goed, klaar met werken, op naar Gabrovo. Chao! :)
pi_114608688
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Welke vrouwen? :P
Uit Oekraïne
pi_114608744
lol nog op werk.
Zuuuuuucht bijna klaar gelukkig.

Leuk zo'n "vrije"dag :')
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:07:26 #69
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114608803
Net een date geregeld met het meisje achter de kassa.
Heb nog net op slinkse wijze een foto van haar kunnen schieten met mijn i-phone.
SPOILER
pi_114608816
Erg fijn erg fijn, gefeliciteerd... Begin je niet te hoog?
Rustig aan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:14:05 #71
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114608976
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
Erg fijn erg fijn, gefeliciteerd... Begin je niet te hoog?
Ik heb het heel slim aangepakt KT. Ik heb eerst mijn wingman aan het werk gezet door haar te laten uitschelden. Toen heb ik die bruut verjaagd, haar getroost, en nu ben ik haar held.
pi_114609006
Held, held.
Rustig aan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:18:29 #73
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114609119
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
Held, held.
Ik wilde nog reageren i.v.m. je Amersfoortbezoek, maar je pm/dm werkt niet.
pi_114609206
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:18 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ik wilde nog reageren i.v.m. je Amersfoortbezoek, maar je pm/dm werkt niet.
DM kan ik ontvangen, maar weet nog niet zeker of ik naar afoort kom, wellicht wel.
Rustig aan.
pi_114609249
Top! :)
Rustig aan.
pi_114614693

+

=

:9 :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114615049
Gaat het rechts of midden worden? :P
pi_114615155
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Gaat het rechts of midden worden? :P
Midden; grijze broek. Bootywhatsapp.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 20:30:19 #79
5428 crew  miss_sly
pi_114615536
De dames doen me dan niet zoveel, maar die andere foto O+
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:46:50 #80
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114616245
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]

+

[ afbeelding ]

=

Mooi uitzicht bij het zwembad. Waar is dit EM?
pi_114616653
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:46 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Mooi uitzicht bij het zwembad. Waar is dit EM?
Cartagena, Colombia. :9

pi_114621052
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:41:09 #83
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114621556
quote:
Als ik dit filmpje zo zie en mij in het meisje verplaats, zou ik eerder denken dat ik met iemand met Gilles de la Tourette te maken heb en zou ik er eerder erg moe van worden. Ik heb ook nog nooit een succesvolle man dergelijk gedrag zien vertonen. Jij wel?
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 22:47:52 #84
5428 crew  miss_sly
pi_114621983
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Als ik dit filmpje zo zie en mij in het meisje verplaats, zou ik eerder denken dat ik met iemand met Gilles de la Tourette te maken heb en zou ik er eerder erg moe van worden. Ik heb ook nog nooit een succesvolle man dergelijk gedrag zien vertonen. Jij wel?
Ik word al moe van hem, terwijl hij het aan het vertellen is. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat dit werkt.
pi_114622027
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Een Julien kom je over het algemeen niet tegen in je leven. Het valt mij zelf ook op dat vrouwen zeer snel op onlogisch gedrag reageren. Je moet het ook niet je gehele interactie doen waardoor ze zogenaamd zoals je zegt "moe worden". Maar dat zegt hij ook in het filmpje.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114622081
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik word al moe van hem, terwijl hij het aan het vertellen is. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat dit werkt.
Het maakt niet uit dat je het je niet kunt voorstellen dat het werkt, het gaat erom dat het werkt.
pi_114622198
En hij verteld het uiteraard versneld, use your brain ^O^ Ps: De meeste van mijn binnen 1 minuut zoenen of heftig fysiek contact komt van zeer snel onlogisch gedrag. Maar dan nog is dit alles zeggen binnen 60 sec eigenlijk te snel.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:55:31 #88
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114622411
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Het valt mij zelf ook op dat vrouwen zeer snel op onlogisch gedrag reageren.
Hier heb je wel een punt. Wat mij opvalt is dat als je vol zelfvertrouwen bent en geniet van je avond (ofwel, wat jij zelfvermaak noemt) je eigenlijk alles kan zeggen wat je wil en alles valt goed en je wordt soms tot eigen verbazing nog aantrekkelijk bevonden ook. Daarentegen, als je deze dingen zegt terwijl je nog moet oefenen met vrouwen, of een wat mindere dag hebt, dan merk je dat dezelfde worden al gauw leiden tot een WTF-moment en dan kan je het wel schudden.
pi_114622572
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Hier heb je wel een punt. Wat mij opvalt is dat als je vol zelfvertrouwen bent en geniet van je avond (ofwel, wat jij zelfvermaak noemt) je eigenlijk alles kan zeggen wat je wil en alles valt goed en je wordt soms tot eigen verbazing nog aantrekkelijk bevonden ook. Daarentegen, als je deze dingen zegt terwijl je nog moet oefenen met vrouwen, of een wat mindere dag hebt, dan merk je dat dezelfde worden al gauw leiden tot een WTF-moment en dan kan je het wel schudden.
Ja dat is waar, je kunt ook hard neer gaan als je je avond niet hebt en er niet vol in geloofd en toch zo ver gaat. Maar je kunt er wel heel veel van leren als je hard neer gaat.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:58:35 #90
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114622607
vuurvlieg :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:02:18 #91
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114622845
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar je kunt er wel heel veel van leren als je hard neer gaat.
Wat kan je er volgens jou precies van leren? Het enige dat ik ervan geleerd heb is dat je een faal niet je avond moet laten verpesten. Hetgeen je eigenlijk wilt leren, het weten waarom je precies gefaald hebt, kom je niet te weten omdat je zeer zelden van feedback wordt voorzien. Ooit een keer via te horen gekregen dat ik te joviaal deed. Dat is pas iets waar je eventueel wat mee kan.
pi_114623035
quote:
Waarom zou je dit willen :')
pi_114623152
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:02 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Wat kan je er volgens jou precies van leren? Het enige dat ik ervan geleerd heb is dat je een faal niet je avond moet laten verpesten. Hetgeen je eigenlijk wilt leren, het weten waarom je precies gefaald hebt, kom je niet te weten omdat je zeer zelden van feedback wordt voorzien. Ooit een keer via te horen gekregen dat ik te joviaal deed. Dat is pas iets waar je eventueel wat mee kan.
Volgens Ozzie (ook iemand van RSD) gebeurd het leerproces grotendeels (misschien wel 90%) op onbewust niveau. Je bouwt meer lef op en de kleine subtiele dingen worden door je hersenen wel opgevangen, ook al besef je niet wat je precies geleerd hebt.
pi_114623219
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:05 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Waarom zou je dit willen :')
Het is leuk en grappig om te doen en je krijgt ook nog snellere zoenen/fysiek contact en telefoon nummers. Waarom zou je dat niet willen?
pi_114623421
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is leuk en grappig om te doen en je krijgt ook nog snellere zoenen/fysiek contact en telefoon nummers. Waarom zou je dat niet willen?
Ik heb niet het hele filmpje uitgekeken. Ik vind het een rare gozer en hij verteld het op een irritante manier. Af en toe vraag ik me af tot in hoever jouw realiteitszin en moralen aam het vervagen zijn. Van wat ik tot zover heb begrepen zorg je dat haar brein kortsluit zodat jij daar je voordeel uit kan doen? Regel gewoon meisjes die jou leuk vinden maar dit gaat echt richting GHB en dan kan je makkelijker even stevenmac26 vragen. :')
pi_114623529
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik heb niet het hele filmpje uitgekeken. Ik vind het een rare gozer en hij verteld het op een irritante manier. Af en toe vraag ik me af tot in hoever jouw realiteitszin en moralen aam het vervagen zijn. Van wat ik tot zover heb begrepen zorg je dat haar brein kortsluit zodat jij daar je voordeel uit kan doen? Regel gewoon meisjes die jou leuk vinden maar dit gaat echt richting GHB en dan kan je makkelijker even stevenmac26 vragen. :')
Als dit te extreem voor je is, doe het gewoon niet. Het kan alleen je vijver twee keer zo groot maken. That's all.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:15:03 #97
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114623665
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Volgens Ozzie (ook iemand van RSD) gebeurd het leerproces grotendeels (misschien wel 90%) op onbewust niveau. Je bouwt meer lef op en de kleine subtiele dingen worden door je hersenen wel opgevangen, ook al besef je niet wat je precies geleerd hebt.
Zelf ben ik bekend met leerprocessen in de topsport. Hier blijkt dat je onbewust veel leert, maar dat dit proces op een gegeven moment stagneert als je geen "feedback of performance" krijgt. In die zin zou het laatste zeker essentieel. Maar goed, als je met mensen op stap bent die handiger zijn dan jijzelf, word je vast wel op je "fouten" gewezen.
pi_114623768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als dit te extreem voor je is, doe het gewoon niet. Het kan alleen je vijver twee keer zo groot maken. That's all.
Denken dat dat belangrijk is in het leven :')
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:21:45 #99
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114624087
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik heb niet het hele filmpje uitgekeken. Ik vind het een rare gozer en hij verteld het op een irritante manier.
Die kerel komt inderdaad erg geforceerd over. Zoiets zou hooguit werken als hij het doet omdat het bij hem past. Als je dit moet gaan acteren ga je denk ik al snel de mist in. Ik heb de afgelopen jaren veel van mijn fouten op dit gebied geleerd door goeie feedback en nieuwe inzichten en ben daardoor best tevreden met hoe het nu op dit vlak gaat, maar ik sla eerder dicht als ik dergelijk gedrag moet toepassen.
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 23:27:54 #100
5428 crew  miss_sly
pi_114624518
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:21 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Die kerel komt inderdaad erg geforceerd over. Zoiets zou hooguit werken als hij het doet omdat het bij hem past. Als je dit moet gaan acteren ga je denk ik al snel de mist in. Ik heb de afgelopen jaren veel van mijn fouten op dit gebied geleerd door goeie feedback en nieuwe inzichten en ben daardoor best tevreden met hoe het nu op dit vlak gaat, maar ik sla eerder dicht als ik dergelijk gedrag moet toepassen.
Maar als dergelijk gedrag bij je past, ben je toch l een erg druk, ADHD-achting, te zeer aanwezig type. Ik denk dat er maar weinig vrouwen daarvoor vallen. Ik heb geen vriendinnen die dat aantrekkelijk vinden.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:33:21 #101
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114624905
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Volgens Ozzie...
Vanaf dit moment vond ik je post kansloos :')
pi_114625135
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:21 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Je moet ook gewoon jezelf zijn. Het uiteindelijke doel is toch een leuke vrouw aan je zeide? Die ga je niet gebonden houden als je een toneelstuk speelt :')
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:37:06 #103
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114625155
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar als dergelijk gedrag bij je past, ben je toch l een erg druk, ADHD-achting, te zeer aanwezig type. Ik denk dat er maar weinig vrouwen daarvoor vallen. Ik heb geen vriendinnen die dat aantrekkelijk vinden.
Ik ben energiek maar niet ADHD-achtig. Mijn valkuil is eerder dat ik in het begin een geintje met een meisje maak, dit goed valt, maar daar dan in door kan schieten totdat ze het op een gegeven moment niet meer leuk vindt. Misschien speelt er op de achtergrond wel de angst om anders saai gevonden te worden. Dit gedrag vertoonde ik meer toen het op dat gebied allemaal niet zo lekker liep. Sinds ik met een andere instelling uitga, merk ik nog wel eens dat ik soms wat sociaal onhandig kan zijn en soms nog wel een meisje afschrik, maar toch vrijwel elke avond dat ik uitga wel een meisje weet te versieren.
pi_114625316
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]

+

[ afbeelding ]

=

Maak anders even een levensverhaal hoe je daar terecht bent gekomen etc :P
Rustig aan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:40:49 #105
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114625354
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

gebonden houden
Dat is toch ook heel de bedoeling van dergelijke kanslozen niet :')
pi_114625592
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Zelf ben ik bekend met leerprocessen in de topsport. Hier blijkt dat je onbewust veel leert, maar dat dit proces op een gegeven moment stagneert als je geen "feedback of performance" krijgt. In die zin zou het laatste zeker essentieel. Maar goed, als je met mensen op stap bent die handiger zijn dan jijzelf, word je vast wel op je "fouten" gewezen.
Ach, ik vind het maar vervelend die feedback in veel gevallen.. Heb het idee dat de mensen die het opperen geen idee hebben waar ze over praten :P
Rustig aan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:45:48 #107
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114625663
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Je moet ook gewoon jezelf zijn. Het uiteindelijke doel is toch een leuke vrouw aan je zeide? Die ga je niet gebonden houden als je een toneelstuk speelt :')
Wat je doel betreft ben ik het helemaal met je eens. Ik ben echter van nature geen vrouwenverslinder. Ik heb wel echt moeten leren waarom het telkens misging. Ik zette vrouwen te veel op een voetstuk waardoor ik geen natuurlijk gedrag vertoonde. Het advies is dus eigenlijk eenvoudig: Werk aan je zelfvertrouwen en stap gewoon op vrouwen af. Ondanks een aantal fails neemt je angst uiteindelijk af. Pas als die angst weg is en iemand als een gelijke ziet, benader je denk ik pas het "jezelf zijn".
pi_114625792
Vrouwen moet je eigenlijk nooit op een voetstuk zetten, daarom werken die complimentjes ook nooit...
En ja vrouwen vinden het leuk om een complimentje te horen, maar je plaatst ze wel op een voetstuk en haalt jezelf uit de run als je haar zou willen versieren :s)
Rustig aan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:50:53 #109
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114625986
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach, ik vind het maar vervelend die feedback in veel gevallen.. Heb het idee dat de mensen die het opperen geen idee hebben waar ze over praten :P
Nou ja, er kan wel eens een eyeopener tussen zitten, bijvoorbeeld dat je in je gedrag en houding het meisje op een voetstuk zet waarvan meer ervaren mensen kunnen zeggen dat dit weinig effectief is.. Bij gedragsaspecten op lager niveau, valt er wel wat te zeggen voor jouw punt: wat de ene vrouw bijvoorbeeld te joviaal vindt, kan de andere weer leuk vinden.
pi_114626034
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maak anders even een levensverhaal hoe je daar terecht bent gekomen etc :P
Carnaval 2012, heb ik hier al verteld. Leuke knappe slimme meid. Wordt volgende week 22. _O-

dinsdag 24 juli 2012 @ 23:54:05 #111
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114626210
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Carnaval 2012, heb ik hier al verteld. Leuke knappe slimme meid. Wordt volgende week 22. _O-
Wat doe jij dan nu nog hier op het forum? Je hoort je nu bezig te houden met alle voorbereidingen op haar verjaardag :D .
pi_114626383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Wat doe jij dan nu nog hier op het forum? Je hoort je nu bezig te houden met alle voorbereidingen op haar verjaardag :D .
De precelebratie krijgt ze in natura zaterdag. En dat is nog maar het begin van de vakantie...

6 dagen Medellin wordt echt een paradijs. :9

pi_114626436
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:40 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat is toch ook heel de bedoeling van dergelijke kanslozen niet :')
Je zou het bijna denken :')
pi_114632651
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Hier ben ik het ook mee eens.
pi_114632657
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Denken dat dat belangrijk is in het leven :')
Moet je zelf weten :)
pi_114632695
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij vergelijkt het met je vrouwen groepje van (misschien hoogstens 40 vrouwen? Misschien bedoel je zelfs maar een hecht groepje van 10 vrouwen?). Hij ontmoet er veel meer dan dat. En zoals ik al, hij heeft het versneld natuurlijk voor gedaan op de video, denk ook een beetje na aub ;). Waarom denk je dan niet bij jezelf: Ja, misschien is mijn vriendinnen groepje niet het gemiddelde van de samenleving etc. Je gebruikt telkens jezelf en je vriendinnen als maatstaf, terwijl je maar met een klein groepje mensen bent. Wie zegt uberhaubt dat je vriendinnen binnen de "doelgroep" vallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door firefly3 op 25-07-2012 08:00:22 ]
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:07:52 #117
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114633635
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:01 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Uit Oekraïne
Ja. En een Oekrainense, Bulgaarse of Russische is niet gemakkelijk als vriendin. Ze zijn nogal mondig :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:14:23 #118
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114633761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen moet je eigenlijk nooit op een voetstuk zetten, daarom werken die complimentjes ook nooit...
En ja vrouwen vinden het leuk om een complimentje te horen, maar je plaatst ze wel op een voetstuk en haalt jezelf uit de run als je haar zou willen versieren :s)
Een subtiel en welgeplaatst compliment doet zijn werk wel. Je moet alleen niet aankomen met dat slappe gezever dat iemand een mooie meid is of van die schone kijkertjes heeft. Wanneer dit het geval is, weet ze dat zelf ook wel en is het slechts een bevestiging van het al bekende en derhalve saai.
pi_114634442
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Een subtiel en welgeplaatst compliment doet zijn werk wel. Je moet alleen niet aankomen met dat slappe gezever dat iemand een mooie meid is of van die schone kijkertjes heeft. Wanneer dit het geval is, weet ze dat zelf ook wel en is het slechts een bevestiging van het al bekende en derhalve saai.
Zoals? :) Voorbeeldjes van subtiele welgeplaatste complimentjes plox? :)
Rustig aan.
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:51:57 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114634535
Taxi was gisteravond te laat, vandaar dat ik zelf ook ietwat te laat aankwam in Gabrovo al ging het om twee minuten. Silviya stond al te wachten en we zijn samen naar een traditioneel restaurant in de stad gewandeld. Hoewel we berichten versturen in het Nederlands spreken we in het Engels omdat dat voor haar iets gemakkelijker is, al hebben we af en toe wel vermakelijke onderdelen in het Nederlands/Bulgaars gehad :9

Uiteindelijk schoven we om acht uur aan tafel en we zijn tot elf uur daar gebleven. Hierna gingen we op zoek naar een pianobar welke we ook vonden, helaas was deze helemaal leeg alhoewel dat wel ruimte bood voor een gezamelijke activiteit. Voor de viespeuken onder ons: Nee! :P

Silviya is begenadigd pianiste en heeft al diverse malen opgetreden en al was het begin wat onwennig omdat ze al een aantal jaar niet echt actief meer gespeeld heeft, klonk het toch bijzonder fraai :) Er stonden ook andere instrumenten dus ik pakte de enige welke ik redelijk beheers, de gitaar.

Na een uurtje spelen zijn we met bekrampte vingers weer aan de bar gaan zitten en om een lang verhaal af te sluiten: Ze gaf aan het jammer te vinden dat ze slechts op visite was bij haar ouders en die het niet zouden apprecieren wanneer ze mij opeens daar midden in de nacht aantreffen terwijl ze mij nog geen week kent...

Uiteindelijk de perfecte oplossing gevonden natuurlijk: Op hotel gaan!
Ik heb het vermoeden dat ze dit nooit gedaan zou hebben wanneer ze nog maanden in Bulgarije zou verblijven maar omdat ze na dit weekend dus naar Dubai verhuist zat er een zekere haast achter..:D

Ze gaf ook aan vier overtredingen op haar eigen regelement te maken.

1. Nooit meer met een Nederlander
2. Nooit met iemand die jonger is
3. Niet zomaar op een uitnodiging van een onbekende ingaan
4. Seks op de eerste date, laat staan op hotel gaan :D

Goed, in het hotel aangekomen, roomservice champagne laten bezorgen, samen in de jacuzzi gegaan, muziek geluisterd en uiteindelijk naar bed gegaan rond een uur of zes. Om acht uur ging mijn wekker en om half tien heeft de taxi me op kantoor afgezet. Ik ben.. Kapot :')

Maar! Wel een succesverhaal! :D
En vanavond komt ze naar Veliko Tarnovo :)
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:57:11 #121
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114634658
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zoals? :) Voorbeeldjes van subtiele welgeplaatste complimentjes plox? :)
Geheim van de smid ;)

Wat je bijvoorbeeld ook zou kunnen doen wanneer het een onderwerp in een gesprek is, aangeven dat iets je erg aanspreekt, en natuurlijk iets wat zij heeft. Maar durf dieper te gaan dan 'ik hou van blauwe ogen/dikke tetten/bolle billen etc. :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:04:42 #122
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_114634842
quote:
Dat is onzin. Elke vrouw vindt het leuk om een compliment te krijgen. Je hoeft haar niet meteen te overladen met complimentjes. Maar een klein, goedgeplaatst complimentje kan elke vrouw waarderen.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 10:16:12 #123
5428 crew  miss_sly
pi_114635121
quote:
Een complimentje plaatst een vrouw toch niet op een voetstuk :?

Gewoon ontspannen en gezellig en als er iets is dat je leuk vindt (en dan inderdaad niet per se haar mooie blauwe ogen'), dan zeg je dat toch gewoon?

Dat hele geanalyseer lijkt me zo ongemakkelijk en ongezellig. Hoe kan het dan nog leuk zijn? Je mag niet dit, je moet juist dat, dergelijk gedrag is uit den boze....pfff, vermoeiend.
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:18:40 #124
pi_114635195
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Gewoon ontspannen en gezellig en als er iets is dat je leuk vindt (en dan inderdaad niet per se haar mooie blauwe ogen'), dan zeg je dat toch gewoon?

Dat hele geanalyseer lijkt me zo ongemakkelijk en ongezellig. Hoe kan het dan nog leuk zijn? Je mag niet dit, je moet juist dat, dergelijk gedrag is uit den boze....pfff, vermoeiend.
Dat vind ik dus ook. Lijkt me gruwelijk irritant om dat soort dingen telkens te moeten bedenken :?
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:31:25 #125
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114635561
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook. Lijkt me gruwelijk irritant om dat soort dingen telkens te moeten bedenken :?
Is ook helemaal niet nodig. Gewoon een fantastisch persoon zijn, dan komt het altijd goed :D
pi_114637050
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:07 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja. En een Oekrainense, Bulgaarse of Russische is niet gemakkelijk als vriendin. Ze zijn nogal mondig :P
Daarom postorderbrides.ru
pi_114638279
Jejeje, vanavond met een -naar later bleek- hoer gezoend.

geniaal integreren in de Colombiaanse cultuur. _O-

woensdag 25 juli 2012 @ 12:13:48 #128
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114638600
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:04 schreef El_Matador het volgende:

Ik heb met een meid gezoend die naar later bleek ook een hoer was. Geniaal geintegreerd in de Bulgaarse cultuur dus.

Brofist! :D
  woensdag 25 juli 2012 @ 12:30:08 #129
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114639068
quote:
Hey Dani! Hoe voel je je vandaag? Ik heb echt genoten gisteren, dus hoop dat je geen spijt hebt van zo laat te blijven ;-) Zo naar Veliko Tarnovo, 18.30 Shtastliveca?
He did it again! :D
pi_114643215
Ik heb geen hoeren gezoend, ik voel me buitengesloten ;(

SPOILER
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:58:04 #131
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114646231
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb geen hoeren gezoend, ik voel me buitengesloten ;(

SPOILER
Op de bucketlist ermee. Voorwaarde is wel: Van tevoren mag je niet weten dat het er ene zijt
pi_114646333
Hoe geil ze ook was, betalen voor seks... :')

Ze hoort mij te betalen. :+

pi_114650204
Het maakt niet uit wat je zegt of doet, het gaat erom dat je het bent.
pi_114650838
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Dat is onzin. Elke vrouw vindt het leuk om een compliment te krijgen. Je hoeft haar niet meteen te overladen met complimentjes. Maar een klein, goedgeplaatst complimentje kan elke vrouw waarderen.
Het werkt nooit, want het is gelijk duidelijk dat een jongen aan komt lopen om je dan wel te versieren...
Ja je kunt ook na je compliment weglopen, schiet ook niet op.... Je plaatst - nogmaals - een vrouw op een voetstuk na een compliment en werkt jezelf er alleen maar tegen.
Rustig aan.
pi_114650872
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet als openingszin.... Als je al bezig bent met praten dan rolt het er allemaal wat makkelijker uit, en past het allemaal beter in de conversatie, als je het zo doet, plaats je een vrouw niet op een voetstuk en zal ze het wel leuk vinden en niet denken ''wat moet hij van mij''
Andersom werkt het ook trouwens... -.-
Rustig aan.
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:17:24 #136
pi_114650891
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het werkt nooit, want het is gelijk duidelijk dat een jongen aan komt lopen om je dan wel te versieren...
Ja je kunt ook na je compliment weglopen, schiet ook niet op.... Je plaatst - nogmaals - een vrouw op een voetstuk na een compliment en werkt jezelf er alleen maar tegen.
En uit welk boek heb jij deze wijsheid gehaald?
pi_114650955
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

En uit welk boek heb jij deze wijsheid gehaald?
Persoonlijke ervaring. En het lijkt me persoonlijk heel logisch...
''Hey jij ziet er leuk uit'' als openingszin van een meisje naar mij toe plaatst mij ook op een voetstuk.. Je moet dan ergens al de keuze maken om door te gaan met iemand terwijl je die helemaal niet zou moeten maken.

Hou alles onbevangen dus is eigenlijk mijn tip....
Rustig aan.
pi_114651686
Ach welnee. Complimenten strelen het ego, heeft niets met voetstuk te maken. Ieder persoon heeft wel bepaalde dingen om te complimenteren.

Zeker die koude Nederlandse nuchterheid; geen complimenten geven of durven ontvangen. :')

pi_114651890
Tjah blijkbaar, voor mij heeft het in ieder geval nooit echt gewerkt... Alleen op de avond zelf, maar dan was het 2e contact weer awkward -.-
Rustig aan.
pi_114651897
Hoe mooier de vrouw, hoe minder ze gebaat is met complimenten. Die worden er letterlijk ziek van elke dag.
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:51:06 #141
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114652008
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:04 schreef El_Matador het volgende:

Beter integreer je genitaal. Laat dat het eerstvolgende nieuwsbericht uit Colombia zijn EM.
pi_114652110
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:47 schreef firefly3 het volgende:
Hoe mooier de vrouw, hoe minder ze gebaat is met complimenten. Die worden er letterlijk ziek van elke dag.
Maak dan een origineel compliment. Over een detail (vrouwen zijn veel gevoeliger voor details dan mannen) of breng het grappig/sarcastisch.

pi_114652160
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:51 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Beter integreer je genitaal. Laat dat het eerstvolgende nieuwsbericht uit Colombia zijn EM.
Sterke woordgrap.

Maak je geen zorgen, dat doe ik volop. 8-)

pi_114652169
quote:
12s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maak dan een origineel compliment. Over een detail (vrouwen zijn veel gevoeliger voor details dan mannen) of breng het grappig/sarcastisch.
Een klein negatiefs iets zijn ze zelfs nog iets vatbaarder voor :)
pi_114652400
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een klein negatiefs iets zijn ze zelfs nog iets vatbaarder voor :)
Precies.

pi_114652412
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik heb met een meid gezoend die naar later bleek ook een hoer was. Geniaal geintegreerd in de Bulgaarse cultuur dus.

Brofist! :D
Achuyanna, bro!

pi_114652797
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies.
Wedden dat elke vrouw het hier ontkent dat ze vatbaar zijn voor iets wat negatief is? ;)
pi_114652851
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wedden dat elke vrouw het hier ontkent dat ze vatbaar zijn voor iets wat negatief is? ;)
Ach joh, vrouwen begrijpen zichzelf niet eens, hoe kan er verwacht worden dat wij ze begrijpen? ;)

begrip is ook het doel niet, ermee omgaan wel.

pi_114652896
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ach joh, vrouwen begrijpen zichzelf niet eens, hoe kan er verwacht worden dat wij ze begrijpen? ;)

Maar toch worden vrouwen hier vaak als controle groep gebruikt.
pi_114653026
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar toch worden vrouwen hier vaak als controle groep gebruikt.
Op bepaalde vlakken is dat ook meer dan terecht. Wil niet zeggen dat ze zichzelf volledig kennen (dan wel dat toe willen geven).

pi_114653233
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op bepaalde vlakken is dat ook meer dan terecht. Wil niet zeggen dat ze zichzelf volledig kennen (dan wel dat toe willen geven).
Wanneer het uitkomt zeker ;)
pi_114653570
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 07:54 schreef firefly3 het volgende:
Jij vergelijkt het met je vrouwen groepje van (misschien hoogstens 40 vrouwen? Misschien bedoel je zelfs maar een hecht groepje van 10 vrouwen?). Hij ontmoet er veel meer dan dat. En zoals ik al, hij heeft het versneld natuurlijk voor gedaan op de video, denk ook een beetje na aub ;). Waarom denk je dan niet bij jezelf: Ja, misschien is mijn vriendinnen groepje niet het gemiddelde van de samenleving etc. Je gebruikt telkens jezelf en je vriendinnen als maatstaf, terwijl je maar met een klein groepje mensen bent. Wie zegt uberhaubt dat je vriendinnen binnen de "doelgroep" vallen.
Apart dat zij dat wel bij zichzelf zou moeten afvragen maar jij dan weer niet.

Wat is aannemelijker: oprechte posts over wat vrouwen doen/denken, van een vrouwelijk iemand met meer levenservaring dan jij èn ook nog eens uit dezelfde cultuur of die gebakken lucht bullshit die een paar van die überkneuzen het internet opflikkeren en die altijd alleen maar op allerlei kutfeestjes in Amerika met dronken sletjes rondhangen, nee dát is lekker representatief voor alledaagse Nederlandse situaties. NOT.

Het is echt heel erg apart dat je dat niet wilt inzien.
pi_114653723
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:36 schreef Modus het volgende:

[..]

Apart dat zij dat wel bij zichzelf zou moeten afvragen maar jij dan weer niet.

Wat is aannemelijker: oprechte posts over wat vrouwen doen/denken, van een vrouwelijk iemand met meer levenservaring dan jij èn ook nog eens uit dezelfde cultuur of die gebakken lucht bullshit die een paar van die überkneuzen het internet opflikkeren en die altijd alleen maar op allerlei kutfeestjes in Amerika met dronken sletjes rondhangen, nee dát is lekker representatief voor alledaagse Nederlandse situaties. NOT.

Het is echt heel erg apart dat je dat niet wilt inzien.
Je bent wel heel erg onwetend /ontkennend bezig. Want ze gaan juist niet voor die dronken vrouwen en reizen de gehele wereld door.

Verder ken ik waarschijnlijk (weet het eigenlijk wel zeker) meer vrouwen dan haar. Laat staan hoeveel vrouwen de mensen kennen die ik ook ken. Hoeveel ervaring heb je met vrouwen versieren als je zelf vrouw bent? Juist.

Wie zegt overigens dat ze meer levenservaring heeft, omdat ze ouder is? Ik zie overigens veel frustratie in je post (hoofdletters en schelden), tijd om dat voor jezelf op te lossen ;)
pi_114653761
Het is bijna als aan je oma advies vragen hoe vrouwen te versieren. Ze is ook ouder en ook vrouw :')
pi_114653880
Veel plezier nog met die dikke plaat voor je kop.
pi_114654192
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:45 schreef Modus het volgende:
Veel plezier nog met die dikke plaat voor je kop.
Wist je dat als je erg pissig en gefrustreerd wordt dat er eigenlijk iets bij jezelf niet goed zit?
  woensdag 25 juli 2012 @ 19:56:12 #157
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114654280
quote:
Mijn gedachte tijdens het hele filmpje: "Kerel, doe je zonnebril af". :')

En die comment op YouTube: "Turn the sound off and it looks like a rap video. From the 90s".

Ik moest lachen. :@

Verder vind ik het nogal moeilijk om de inhoud van het filmpje te volgen, ik heb zo erg de neiging te letten op zijn drukke maniertjes en handgebaren, in combinatie met de irritatie aan de zonnebril, dat het compleet langs me heen gaat wat hij nou eigenlijk zegt.
pi_114654408
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Mijn gedachte tijdens het hele filmpje: "Kerel, doe je zonnebril af". :')

En die comment op YouTube: "Turn the sound off and it looks like a rap video. From the 90s".

Ik moest lachen. :@

Verder vind ik het nogal moeilijk om de inhoud van het filmpje te volgen, ik heb zo erg de neiging te letten op zijn drukke maniertjes en handgebaren, in combinatie met de irritatie aan de zonnebril, dat het compleet langs me heen gaat wat hij nou eigenlijk zegt.
Je raakt dan wel snel afgeleid.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:04:13 #159
5428 crew  miss_sly
pi_114654516
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En van een onbekende jongen die zonder compliment als opening naar een meisje toegaat, vermoedt het meisje natuurlijk nooooit dat hij haar zou willen versieren...
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:05:16 #160
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114654551
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je raakt dan wel snel afgeleid.
Is ook zo, maar toch vind ik dat hij daarin wat rustiger had kunnen zijn. Maar presenteren is niet voor iedereen weggelegd. ;)

Tevens had je het over een kleine, negatieve opmerking richting vrouwen in plaats van een compliment. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Anders weet ik niet of ik daar vatbaar voor zou zijn.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:07:17 #161
5428 crew  miss_sly
pi_114654625
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 19:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook wel een beetje afhankelijk van levenservaring en ook leeftijd. Jonge meisjes en ook jongens zullen zichzelf minder goed kennen dan wat oudere, over het algemeen. Ik denk dat niemand zichzelf ooit volledig kent, mannen net zo min als vrouwen. Iedereen kan zichzelf nog wel een positief of negatief verrassen, denk ik.

Ik denk ook dat mannen, vooral jongere en onzekere mannen, graag willen denken dat vrouwen zichzelf niet begrijpen ;)
pi_114654823
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:05 schreef Fera het volgende:

[..]

Is ook zo, maar toch vind ik dat hij daarin wat rustiger had kunnen zijn. Maar presenteren is niet voor iedereen weggelegd. ;)

Tevens had je het over een kleine, negatieve opmerking richting vrouwen in plaats van een compliment. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Anders weet ik niet of ik daar vatbaar voor zou zijn.
Je zou het moeten ervaren, het gevoel van dat moment komt niet over dmv tekst, en kan je er dus geen objectief mening over vormen.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:14:22 #163
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114654845
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zou het moeten ervaren, het gevoel van dat moment komt niet over dmv tekst, en kan je er dus geen objectief mening over vormen.
Oké. Maar is het dan inspelen op iemands onzekerheid of ligt het heel anders? Want dat was eigenlijk mijn eerste gedachte.
pi_114654889
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:14 schreef Fera het volgende:

[..]

Oké. Maar is het dan inspelen op iemands onzekerheid of ligt het heel anders? Want dat was eigenlijk mijn eerste gedachte.
Nee, niet inspelen op iemands onzekerheid. Het is je eigen ding doen.
pi_114654949
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook wel een beetje afhankelijk van levenservaring en ook leeftijd. Jonge meisjes en ook jongens zullen zichzelf minder goed kennen dan wat oudere, over het algemeen. Ik denk dat niemand zichzelf ooit volledig kent, mannen net zo min als vrouwen. Iedereen kan zichzelf nog wel een positief of negatief verrassen, denk ik.

Ik denk ook dat mannen, vooral jongere en onzekere mannen, graag willen denken dat vrouwen zichzelf niet begrijpen ;)
Vrouwen laten zich meer leiden door hun emoties en begrijpen daardoor hun gevoelens vaker niet. Het is wetenschappelijk bewezen.
pi_114655062
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En van een onbekende jongen die zonder compliment als opening naar een meisje toegaat, vermoedt het meisje natuurlijk nooooit dat hij haar zou willen versieren...
Niet bewust... Even testen hoe ze is gewoon?
Rustig aan.
pi_114655127
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:14 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik vind roze geen mooie kleur voor schoenen.

.... ''negatief''
Maar dan laat je iemand dus jouw persoon kennen, en als je iemand wilt versieren moet je er voor zorgen dat iemand jouw persoon leuk vindt.. Dusja.... Iemand hoeft niet alles aan je leuk te vinden om het totaal plaatje super te vinden :P
Rustig aan.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:23:58 #168
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114655157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind roze geen mooie kleur voor schoenen.

.... ''negatief''
Maar dan laat je iemand dus jouw persoon kennen, en als je iemand wilt versieren moet je er voor zorgen dat iemand jouw persoon leuk vindt.. Dusja.... Iemand hoeft niet alles aan je leuk te vinden om het totaal plaatje super te vinden :P
Op die manier. En waarom zijn vrouwen daar dan vatbaar voor? Sowieso moeilijk te beoordelen vanaf mijn laptopje.
pi_114655197
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:23 schreef Fera het volgende:

[..]

Op die manier. En waarom zijn vrouwen daar dan vatbaar voor? Sowieso moeilijk te beoordelen vanaf mijn laptopje.
Geen idee, als het een onzeker mopje is dan gaat ze zichzelf bewijzen aan je denk ik...? Maar ook gewoon dat je open je mening verteld is gewoon aantrekkelijk.
Je komt dus wellicht betrouwbaar over :P
Rustig aan.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:26:15 #170
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114655254
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Geen idee, als het een onzeker mopje is dan gaat ze zichzelf bewijzen aan je denk ik...? Maar ook gewoon dat je open je mening verteld is gewoon aantrekkelijk.
Je komt dus wellicht betrouwbaar over :P
Maar wat jij zegt is dus toch inspelen op iemands onzekerheid, dat is anders als wat firefly3 bedoelt, geloof ik.
pi_114655342
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar wat jij zegt is dus toch inspelen op iemands onzekerheid, dat is anders als wat firefly3 bedoelt, geloof ik.
Neuh.. Een zeker mopje die wilt deelt haar mening... Of het onzekere meisje wimpelt je op een grove gemene manier af... Of het zekere meisje wimpelt je lief af...

Tis allemaal mogelijk... Maar het komt voornamelijk gewoon open en eerlijk over als je je mening geeft over iets.... En aangezien zij blijkbaar een andere mening heeft kun je daar lekker over verder discussieren...

Tjah als je beide iets mooi vindt dan is dat wat lastiger om te gebruiken als discussie materiaal.
Rustig aan.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:30:06 #172
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114655401
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neuh.. Een zeker mopje die wilt deelt haar mening... Of het onzekere meisje wimpelt je op een grove gemene manier af... Of het zekere meisje wimpelt je lief af...

Tis allemaal mogelijk... Maar het komt voornamelijk gewoon open en eerlijk over als je je mening geeft over iets.... En aangezien zij blijkbaar een andere mening heeft kun je daar lekker over verder discussieren...

Tjah als je beide iets mooi vindt dan is dat wat lastiger om te gebruiken als discussie materiaal.
Daar zit wel wat in. Ik heb dit ooit toegepast op een jongen, door te zeggen dat zijn bierkeuze echt slecht was. :D
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:31:36 #173
5428 crew  miss_sly
pi_114655468
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niet bewust... Even testen hoe ze is gewoon?
Even gaten hoe ze is, en als ze wat lijkt, dan blijf je hangen met als doel versieren, toch? Dan kun je jenoffel halverwege bedenken, of zij, maar dat is toch in 90% van de gevallen wel het doel van een jongen die op een hem onbekend meisje afstapt?
pi_114655483
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:30 schreef Fera het volgende:

[..]

Daar zit wel wat in. Ik heb dit ooit toegepast op een jongen, door te zeggen dat zijn bierkeuze echt slecht was. :D
En, hoelang zijn jullie al samen? *;
Rustig aan.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:32:42 #175
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114655525
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En, hoelang zijn jullie al samen? *;
Is een ONS geworden, maar dat was wel volgens plan. ;)
pi_114655536
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Even gaten hoe ze is, en als ze wat lijkt, dan blijf je hangen met als doel versieren, toch? Dan kun je jenoffel halverwege bedenken, of zij, maar dat is toch in 90% van de gevallen wel het doel van een jongen die op een hem onbekend meisje afstapt?
Ik blijf hangen, met als doel mezelf te vermaken.. Zoals firefly dat zo leuk zegt altijd... Voordat ik op een meisje afstap zal ze sowieso wel voldoen qua uiterlijk en gedrag op mijn ''eisen kaartje'' (tenzij het een spontaan gesprekje is)
Maar doelbewust versieren? Doe ik eigenlijk nooit... Werkt ook niet.
Rustig aan.
pi_114655559
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:32 schreef Fera het volgende:

[..]

Is een ONS geworden, maar dat was wel volgens plan. ;)
Welk bier had die jongen? ;(
SPOILER
Rustig aan.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:34:54 #178
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114655630
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Welk bier had die jongen? ;(
SPOILER
:D Euhm ... Ik weet het niet eens meer :') Het was wel een Amerikaans merk. (Amerikaans bier :r)
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:35:22 #179
5428 crew  miss_sly
pi_114655650
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik blijf hangen, met als doel mezelf te vermaken.. Zoals firefly dat zo leuk zegt altijd... Voordat ik op een meisje afstap zal ze sowieso wel voldoen qua uiterlijk en gedrag op mijn ''eisen kaartje''
Maar doelbewust versieren? Doe ik eigenlijk nooit... Werkt ook niet.
Misschien niet doelbewust versieren, maar je hebt haar al gekeurd en goed bevonden als optie, dat zeg je zelf. Dat geldt voor alle mannen die op een onbekende vrouw afstappen. Niets mis mee, overigens.
pi_114655721
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Misschien niet doelbewust versieren, maar je hebt haar al gekeurd en goed bevonden als optie, dat zeg je zelf. Dat geldt voor alle mannen die op een onbekende vrouw afstappen. Niets mis mee, overigens.
Ik keur niemand goed zonder leuk innerlijk. :')
Rustig aan.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:40:15 #181
5428 crew  miss_sly
pi_114655863
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik keur niemand goed zonder leuk innerlijk. :')
Nou ja, nu doe je erg flauw. Je zegt dat ze qua uiterlijk en gedrag al is goedgekeurd volgens je eisenlijstje. Dat het innerlijk dan tijdens het contact gekeurd wordt, lijkt me logisch, maar ze is aldoor de eerste screening, anders zou je er niet op af stappen.
pi_114655944
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, nu doe je erg flauw. Je zegt dat ze qua uiterlijk en gedrag al is goedgekeurd volgens je eisenlijstje. Dat het innerlijk dan tijdens het contact gekeurd wordt, lijkt me logisch, maar ze is aldoor de eerste screening, anders zou je er niet op af stappen.
Ja en nee. Beide is mogelijk.
pi_114656060
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom doe ik flauw?... Je zegt dat ik iemand als optie neem om te versieren zonder dat ik weet wat ik versier.... Dat is niet zo. :')
Vaak ben ik binnen 15 seconde alweer weg trouwens.
Rustig aan.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:45:47 #184
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114656130
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja en nee. Beide is mogelijk.
Kun je dat nader uiteenzetten?
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:49:06 #185
5428 crew  miss_sly
pi_114656304
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom doe ik flauw?... Je zegt dat ik iemand als optie neem om te versieren zonder dat ik weet wat ik versier.... Dat is niet zo. :')
Vaak ben ik binnen 15 seconde alweer weg trouwens.
Dat zei ik niet. Uit welk stukje tekst heb je dat gehaald?

Ik weet dat er wat slordig getikt is hier en daar, maar volgens mij heb ik dat toch niet gezegd :')
pi_114656408
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat interpreteer ik dus als ''je doet het om onbewust te versieren''
Waar ik het niet mee eens ben. :P
Rustig aan.
pi_114656434
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef Fera het volgende:

[..]

Kun je dat nader uiteenzetten?
Soms stap ik op een vrouw af omdat ik haar lekker vind, en soms omdat ik gewoon wat wilde zeggen of een combinatie hiervan.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:52:17 #188
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114656491
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Soms stap ik op een vrouw af omdat ik haar lekker vind, en soms omdat ik gewoon wat wilde zeggen of een combinatie hiervan.
O, dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat je het innerlijk ook meteen kon screenen.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:52:40 #189
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114656510
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

"Maar doelbewust versieren? Doe ik eigenlijk nooit... Werkt ook niet".

Jouw woorden ...
pi_114656555
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:52 schreef Fera het volgende:

[..]

"Maar doelbewust versieren? Doe ik eigenlijk nooit... Werkt ook niet".

Jouw woorden ...
Ik zeg dus dat dat onbewuste versieren pas veel later komt...
Laten we eerst eens even kijken of het uberhaupt wel een leuk meisje is...
Rustig aan.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:54:00 #191
5428 crew  miss_sly
pi_114656568
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Laat ik het dan anders zeggen: je stapt niet op welk onbekend meisje dan ook af, alleen om haar tot gezellige vriendengroep in te lijven, toch?
pi_114656630
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:52 schreef Fera het volgende:

[..]

O, dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat je het innerlijk ook meteen kon screenen.
Ok :)
pi_114656644
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Laat ik het dan anders zeggen: je stapt niet op welk onbekend meisje dan ook af, alleen om haar tot gezellige vriendengroep in te lijven, toch?
Nee...
Om mezelf te vermaken :P
Rustig aan.
pi_114656747
"Versieren" zou nooit werken eigenlijk in de letterlijke zin. Wat wel "werkt" is doelbewust zelfexpressie, dus gehele uiting van je gevoelens zonder na te denken.
pi_114656770
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:57 schreef firefly3 het volgende:
"Versieren" zou nooit werken eigenlijk in de letterlijke zin. Wat wel "werkt" is doelbewust zelfexpressie, dus gehele uiting van je gevoelens zonder na te denken.
gek dansje maken en zingen 'ik wil je neuken *G*'?
pi_114656790
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Zou best werken bij sommige meisjes :')
Rustig aan.
pi_114656831
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Denk niet dat je zin hebt om gek te dansen en te zingen als je geil bent ;)
pi_114656850
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Denk niet dat je zin hebt om gek te dansen en te zingen als je geil bent ;)
jawel doe ik regelmatig. :@
pi_114656946
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Deels leeftijd, deels wat firefly zegt. Vrouwen zijn niet stabiel in hun opvattingen, omdat ze hun gevoelens meer volgen dan mannen. Dat maakt ze ook zo interessant, die wijven. :9

Het heeft niets met onzekerheid of jonge mannen te maken, een typische verdediging van een vrouw die liever niet wil horen dat ze emotioneel veranderlijk is. ;)

pi_114656995
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
Nee...
Om mezelf te vermaken :P
Dat zou met elk meisje kunnen, maar toch selecteer je eerst al op uiterlijk.
pi_114657032
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:03 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat zou met elk meisje kunnen, maar toch selecteer je eerst al op uiterlijk.
Jep, tis toch leuker en spannender om een goed uitziend meisje wat wellicht zelfs een leuk innerlijk heeft aan te spreken.
Rustig aan.
pi_114657048
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Idem.

En alleen met dansen leer ik een vrouw kennen. Als ze dat niet kan, maakt ze geen kans. :6

pi_114657136
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Idem.

En alleen met dansen leer ik een vrouw kennen. Als ze dat niet kan, maakt ze geen kans. :6
Op straat toch ook wel? ^O^
pi_114657185
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
Jep, tis toch leuker en spannender om een goed uitziend meisje wat wellicht zelfs een leuk innerlijk heeft aan te spreken.
Dus dan ben je al verder aan het kijken dan alleen 'jezelf vermaken'.
pi_114657193
Alleen homo's dansen.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:07:42 #206
5428 crew  miss_sly
pi_114657202
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Deels leeftijd, deels wat firefly zegt. Vrouwen zijn niet stabiel in hun opvattingen, omdat ze hun gevoelens meer volgen dan mannen. Dat maakt ze ook zo interessant, die wijven. :9

Het heeft niets met onzekerheid of jonge mannen te maken, een typische verdediging van een vrouw die liever niet wil horen dat ze emotioneel veranderlijk is. ;)
Je laatste zin kan ik net zo gemakkelijk pareren met "een typische verdediging van een man die graag wil denken dat vrouwen zichzelf niet begrijpen" ;)

Dat mogen jullie best denken van me, hoor. En wellicht gaat het voor een groot deel van de vrouwen die binnen jullie interesses vallen, ook wel op. Ik kan alleen vanuit mijn eigen ervaring en die van andere vrouwen die ik goed ken spreken, en daaruit blijkt dat met de jaren en de levenservaring, we onszelf wel degelijk beter gaan begrijpen. Maar dat lijkt me inherent aan leven :)
pi_114657219
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:07 schreef Modus het volgende:

[..]

Dus dan ben je al verder aan het kijken dan alleen 'jezelf vermaken'.
Waarom kan ik het niet leuker vinden om een goed uitziend meisje aan te spreken ipv een minder exemplaar?
Rustig aan.
pi_114657257
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je laatste zin kan ik net zo gemakkelijk pareren met "een typische verdediging van een man die graag wil denken dat vrouwen zichzelf niet begrijpen" ;)

Dat mogen jullie best denken van me, hoor. En wellicht gaat het voor een groot deel van de vrouwen die binnen jullie interesses vallen, ook wel op. Ik kan alleen vanuit mijn eigen ervaring en die van andere vrouwen die ik goed ken spreken, en daaruit blijkt dat met de jaren en de levenservaring, we onszelf wel degelijk beter gaan begrijpen. Maar dat lijkt me inherent aan leven :)
Wat zie jij eigenlijk als ''jezelf begrijpen'' ?
Volgens mij begrijp ik mezelf ten alle tijden volkomen :{
Rustig aan.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:11:18 #209
5428 crew  miss_sly
pi_114657343
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom kan ik het niet leuker vinden om een goed uitziend meisje aan te spreken ipv een minder exemplaar?
Daarmee kun je jezelf zomaar tekort doen, want dat minder goed uitziend exemplaar kan zomaar veel gezelliger zijn en een fijner innerlijk hebben ;)
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:11:53 #210
5428 crew  miss_sly
pi_114657374
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat zie jij eigenlijk als ''jezelf begrijpen'' ?
Volgens mij begrijp ik mezelf ten alle tijden volkomen :{
Volgens een aantal mannen begrijpen alle vrouwen zichzelf per definitie niet.
pi_114657393
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daarmee kun je jezelf zomaar tekort doen, want dat minder goed uitziend exemplaar kan zomaar veel gezelliger zijn en een fijner innerlijk hebben ;)
Kan, kan ze moeilijk alle twee aanspreken en ik ga er niet vanuit dat uiterlijk iets bepaald over innerlijk.
Rustig aan.
pi_114657451
quote:

[..]

Volgens een aantal mannen begrijpen alle vrouwen zichzelf per definitie niet.
alsof iemand zichzelf begrijpt. er zijn er hooguit die tijdelijk in de veronderstelling verkeren.
pi_114657478
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
Dat kan wel, maar dan is het je niet alleen maar om dat jezelf vermaken te doen. Jezelf vermaken als in: een fijn praatje-poep met haar. Aan de buitenkant kan je van haar niet afzien of dat zou lukken of niet, want dat hangt namelijk van haar innerlijk af. Dus als alleen dat je doel is, zou je elke vrouw kunnen aanspreken.

Als je al een stap verder denkt, bv. een vervolgafspraak ben je al bezig met vooruit denken, doelen, weetikveelwat en dan gaat uiterlijk een rol spelen. Op zich niks mis mee, maar dat is dus niet alleen maar zomaar een leuke tijd hebben.
pi_114657482
quote:

[..]

Een mooie vrouw die ook gezellig is en met een fijn innerlijk. Ze moet alles hebben ^O^
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:15:13 #215
5428 crew  miss_sly
pi_114657533
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

alsof iemand zichzelf begrijpt. er zijn er hooguit die tijdelijk in de veronderstelling verkeren.
Daar denk ik anders over :)
pi_114657539
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:14 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat kan wel, maar dan is het je niet alleen maar om dat jezelf vermaken te doen. Jezelf vermaken als in: een fijn praatje-poep met haar. Aan de buitenkant kan je van haar niet afzien of dat zou lukken of niet, want dat hangt namelijk van haar innerlijk af. Dus als alleen dat je doel is, zou je elke vrouw kunnen aanspreken.

Als je al een stap verder denkt, bv. een vervolgafspraak ben je al bezig met vooruit denken, doelen, weetikveelwat en dan gaat uiterlijk een rol spelen. Op zich niks mis mee, maar dat is dus niet alleen maar zomaar een leuke tijd hebben.
Ik heb nogmaals, geen doel, ik zeg dat ik het leuker vind om een knap meisje aan te spreken.
Wie ben jij om te zeggen dat ik dat niet ter zelfvermaak doe? Zelfvermaak is niet puur met iemand ''praatje poep'' te doen.
Rustig aan.
pi_114657542
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar denk ik anders over :)
dat gaat wel weer over ^O^
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:16:30 #218
5428 crew  miss_sly
pi_114657598
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kan, kan ze moeilijk alle twee aanspreken en ik ga er niet vanuit dat uiterlijk iets bepaald over innerlijk.
Waarom kun je ze niet beide aanspreken! Niet tegelijkertijd, tenzij ze samen zijn, maar je sluit het ene minder mooie meisje bij voorbaat al uit, terwijl je zelf zegt vooral op zoek te zijn naar een leuk innerlijk en een klik :)
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:16:52 #219
5428 crew  miss_sly
pi_114657619
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dat gaat wel weer over ^O^
:')

Ik heb er jaren over gedaan, ik neem aan dat het wat meer blijvend is.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:17:20 #220
5428 crew  miss_sly
pi_114657638
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb nogmaals, geen doel, ik zeg dat ik het leuker vind om een knap meisje aan te spreken.
Wie ben jij om te zeggen dat ik dat niet ter zelfvermaak doe? Zelfvermaak is niet puur met iemand ''praatje poep'' te doen.
Wat is zelfvermaak in relatie tot een gesprek met een vrouw dan?
pi_114657645
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom kun je ze niet beide aanspreken! Niet tegelijkertijd, tenzij ze samen zijn, maar je sluit het ene minder mooie meisje bij voorbaat al uit, terwijl je zelf zegt vooral op zoek te zijn naar een leuk innerlijk en een klik :)
Dat zei ik niet dat ik vooral op zoek ben naar een leuk innerlijk...
Ja een klik ja... Maar ik denk dat daar ook wel een redelijk leuk uiterlijk bij moet zitten voordat ik een klik voel.
Rustig aan.
pi_114657669
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat is zelfvermaak in relatie tot een gesprek met een vrouw dan?
Dunno, iemand leren kennen oid? Ik leer liever een knap meisje kennen dan een minder knappe blijkbaar.
Rustig aan.
pi_114657692
Oftewel, je bent gewoon op zoek naar een partner. Niks mis mee op zich.
pi_114657728
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:18 schreef Modus het volgende:
Oftewel, je bent gewoon op zoek naar een partner. Niks mis mee op zich.
Nee, ik ben niet bewust bezig met een partner zoeken. :')
Rustig aan.
pi_114657834
Vrouwen ontmoeten moet je vooral doen omdat je het avontuur en het onbekende leuk vind, niet om alvast aan een doel te denken. Dus je kunt wel degelijk met puur zelfvermaak op een mooie vrouw af stappen. Als ze je afwijst, en je hebt alsnog genoten van de interactie, is het een voorbeeld van hoe je alsnog je eigen intenties hebt gevolgd en gewoon genoten hebt van je eigen acties.

Al moet ik wel zeggen dat er wel (seksuele) intenties aanwezig zijn als je een mooie meid ziet. Is het niet op bewust niveau, dan is het wel op onbewust niveau.
pi_114657998
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, ik ben niet bewust bezig met een partner zoeken. :')
Nou je doet iig meer dan alleen maar gewoon een gezellige tijd zoeken. Hell, daar zou je zelfs de buschauffeuse van 52 voor kunnen aanspreken. Maar dat doe je niet, want die komt niet in aanmerking om evt. je partner te worden.
pi_114658170
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:24 schreef Modus het volgende:

[..]

Nou je doet iig meer dan alleen maar gewoon een gezellige tijd zoeken. Hell, daar zou je zelfs de buschauffeuse van 52 voor kunnen aanspreken. Maar dat doe je niet, want die komt niet in aanmerking om evt. je partner te worden.
Inderdaad, ik doe het blijkbaar voor meer dan alleen een gezellig tijd.
En onbewust komt dat wellicht omdat iemand niet in aanmerking komt om mijn partner te worden, maar dat gaat onbewust.
Rustig aan.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:29:35 #228
5428 crew  miss_sly
pi_114658211
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En onbewust komt dat wellicht omdat iemand niet in aanmerking komt om mijn partner te worden, maar dat gaat onbewust.
En dan is het kringetje rond, want dat bedoelde ik dus ook met "niet doelbewust versieren" :)

Thanks Modus!
pi_114658300
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En dan is het kringetje rond, want dat bedoelde ik dus ook met "niet doelbewust versieren" :)

Thanks Modus!
Als ik willekeurig persoon aanspreek wat in aanmerking zou kunnen komen om mijn partner te worden dan ben ik automatisch onbewust aan het versieren?

Zo ook mijn biologie docente van de middelbare school? Die heb ik onbewust steeds versierd als ik een vraag stelde over planten oid?
Rustig aan.
pi_114658304
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Thanks Modus!
"Versieren" is niet het juist woord. Het is zelf expressie van je gevoelens. "Versieren" is alsof hij wat probeert.
pi_114658331
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"Versieren" is niet het juist woord. Het is zelf expressie van je gevoelens. "Versieren" is alsof hij wat probeert.
Dankjen :)
Zelf expressie werkt ook, en versieren niet.... :)
Rustig aan.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:32:43 #232
5428 crew  miss_sly
pi_114658370
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als ik willekeurig persoon aanspreek wat in aanmerking zou kunnen komen om mijn partner te worden dan ben ik automatisch onbewust aan het versieren?

Zo ook mijn biologie docente van de middelbare school? Die heb ik onbewust steeds versierd als ik een vraag stelde over planten oid?
Ja, goede vergelijking :')
pi_114658395
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, goede vergelijking :')
Ja, hij klopt als een bus. :')
Rustig aan.
pi_114658590
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ja nou, en - ik krijg het bijna niet uit mijn strot maar - het idee van dit topic is dus een beetje dat je als je in het algemeen makkelijker (met) vrouwen (aan)spreekt, je dit op een gegeven moment ook makkelijker gaat vinden bij vrouwen die je als mogelijke partner bestempelt. Sommige mannen zien tegen dat laatste zo als een berg tegenop (of dat terecht is laat ik verder even in het midden), dat idee moet je op een gegeven moment los kunnen laten (bij jezelf afvragen waaróm je daar zo tegenop ziet, blauwtje? Tja, shit happens, kom je wel weer een keer overheen. Simpele psychologie, die ook op andere situaties toegapst kan worden).

Net zoals je tot op zekere hoogte bv. ook kunt leren bepaalde dingen wel en niet te zeggen in zakelijke situaties, zodat je ooit wellicht hogerop kan. Ook dan baart oefening kunst. Niet voor iedereen even veel, de ene kan het van nature al beter, maar de meeste mensen kunnen daar altijd wel íets van leren.

Veel dingen in dit topic slaan echter volkomen door naar het andere uiterste van het spectrum.
pi_114658629
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:

Nee.
pi_114658725
Mja, van afgewezen worden leer je eigenlijk niks.. Totdat je een verbitterd persoon bent geworden en lekker terughapt als een meisje lelijk doet.
Rustig aan.
pi_114658849
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
Mja, van afgewezen worden leer je eigenlijk niks.. Totdat je een verbitterd persoon bent geworden en lekker terughapt als een meisje lelijk doet.
Ligt eraan hoe je ermee om gaat. Als je objectief blijft kijken op de situatie is het goed, maar als je jezelf mee laat sleuren in negativiteit niet. Elk klein positief dingetje moet je eigenlijk als positief zien. En dat is ook objectief: Je hebt toch niets te verliezen, alleen te winnen :)
pi_114658905
Je hoeft er ook niet per se wat van te leren, alleen (is hier de insteek) moet je leren zo'n afwijzing niet teveel van invloed te laten zijn op je verdere gemoedstoestand.

Dat je het even minder trekt als je chick het na 3 jaar uitmaakt, begrijpelijk, maar zo'n gebeurtenis heeft dan ook iets meer lading dan een simpele afwijzing in een disco ofzo.
pi_114658914
Mja als je 5x afgewezen wordt achter elkaar om niks begin je toch een beetje te denken dat het allemaal KUTHOERRENNN zijn in die tent :P Maargoed.
Rustig aan.
pi_114659026
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
Mja als je 5x afgewezen wordt achter elkaar om niks begin je toch een beetje te denken dat het allemaal KUTHOERRENNN zijn in die tent :P Maargoed.
Misschien is dit wel handig voor je. Hij verteld dat je gewoon geduld moet hebben, soms duurt het even voordat ze je echt leert kennen en je leuk begint te vinden. En dit is eigenlijk wel de sleutel voor een solide interactie (voor 2e afspraakjes etc)

pi_114659189
Ik bedoel dan... Gewoon als eerste contact van een meisje, niet omdat ik te graag wil oid :P
Rustig aan.
pi_114659454
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik bedoel dan... Gewoon als eerste contact van een meisje, niet omdat ik te graag wil oid :P
Toch handige info, het is belangrijk om geduld te hebben. Haar eerste reactie zegt toch weinig over het algemeen. Vrouwen kunnen soms zelfs boos worden en alsnog gek op je zijn en achter je aan komen. Als je echt "centered" bent, boeit haar reactie niet en blijf je gewoon doorgaan.
pi_114659496
Oh, nee ik ben niet zo een tjap die doorgaat... Vind mezelf te goed voor mensen die zich te goed voor mij voelen.
Rustig aan.
pi_114659553
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Toch handige info, het is belangrijk om geduld te hebben. Haar eerste reactie zegt toch weinig over het algemeen. Vrouwen kunnen soms zelfs boos worden en alsnog gek op je zijn en achter je aan komen. Als je echt "centered" bent, boeit haar reactie niet en blijf je gewoon doorgaan.
Een goeie tip aan de te afwachtende te verlegen gassies, een contraproductieve aan de doordrammer die haar negatieve signalen niet voldoende oppikt.

Oppassen dat je geen creep wordt...

pi_114659632
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
Oh, nee ik ben niet zo een tjap die doorgaat... Vind mezelf te goed voor mensen die zich te goed voor mij voelen.
Haar reactie op jou moet je niet zo persoonlijk nemen, en dat doe je wel door te denken dat ze dat om die reden doet.

Dat zegt diegene op het filmpje ook overigens, veel vrouwen weten niet altijd meteen wat ze moeten zeggen of doen even bitchy of hebben persoonlijke dingen aan hun hoofd. Heb meer empathie en verbeter je inlevingsvermogen.
pi_114659677
quote:
12s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een goeie tip aan de te afwachtende te verlegen gassies, een contraproductieve aan de doordrammer die haar negatieve signalen niet voldoende oppikt.

Oppassen dat je geen creep wordt...
De creep is ook een beginneling. Hoe meer ervaring je hebt, hoe meer je weet waar de grenzen liggen. De creep zal ook geen resultaten krijgen en dus zichzelf aanpassen. Handig dat het allemaal auto-correct
pi_114659715
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Haar reactie op jou moet je niet zo persoonlijk nemen, en dat doe je wel door te denken dat ze dat om die reden doet.

Dat zegt diegene op het filmpje ook overigens, veel vrouwen weten niet altijd meteen wat ze moeten zeggen of doen even bitchy of hebben persoonlijke dingen aan hun hoofd. Heb meer empathie en verbeter je inlevingsvermogen.
Mijn inlevingsvermogen is niet slecht hoor, ze moet niks van me straalt ze uit...
Wat jij nu zegt is alleen maar dat de oorzaak daarvan bij iets anders kan liggen.... Achja.
Rustig aan.
pi_114659740
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De creep is ook een beginneling. Hoe meer ervaring je hebt, hoe meer je weet waar de grenzen liggen. De creep zal ook geen resultaten krijgen en dus zichzelf aanpassen. Handig dat het allemaal auto-correct
Nogal wat gasten uit die filmpjes van je komen op mij al over als creep. Laat staan op veel vrouwen... _O-

Je moet wel rekening houden met je publiek als je suggesties geeft hier.

pi_114659933
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nogal wat gasten uit die filmpjes van je komen op mij al over als creep. Laat staan op veel vrouwen... _O-

Je moet wel rekening houden met je publiek als je suggesties geeft hier.
Check na 3,5 minuut. Als je een creep was kan je dit echt niet
pi_114659945
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mijn inlevingsvermogen is niet slecht hoor, ze moet niks van me straalt ze uit...
Wat jij nu zegt is alleen maar dat de oorzaak daarvan bij iets anders kan liggen.... Achja.
Yep, heb geduld met haar :)
pi_114661640
Voor de mannen die denken dat het ontmoeten van vrouwen iets is wat je kunt ontwikkelen, waar je in kan groeien, authentiek zijn... ONZIN!

Je moet gewoon JEZELF zijn

Maar alleen als jezelf er zo uit ziet! ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door dark.passenger op 25-07-2012 22:56:31 ]
pi_114662225
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:49 schreef dark.passenger het volgende:
Voor de mannen die denken dat het ontmoeten van vrouwen iets is wat je kunt ontwikkelen, waar je in kan groeien, authentiek zijn... ONZIN!

Je moet gewoon JEZELF zijn

Maar alleen als jezelf er zo uit ziet! ;)

Als hij geen uitstraling had had hij het niet gered ;)
pi_114665120
Heerlijk, deze cultuur. Ik leer veel over latina's. Wonderlijke vrouwen, zeker vergeleken met de makkelijke Nederlandse dames... _O-

donderdag 26 juli 2012 @ 00:00:36 #254
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114665248
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:57 schreef El_Matador het volgende:
Heerlijk, deze cultuur. Ik leer veel over latina's. Wonderlijke vrouwen, zeker vergeleken met de makkelijke Nederlandse dames... _O-
Pfff ... Ik ga wel ergens heen waar ik wel gewaardeerd wordt. ;(

:P

Maar zijn Nederlandse vrouwen echt zo makkelijk? Wat is er dan zo anders aan latina's? :o
pi_114666815
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:00 schreef Fera het volgende:

[..]

Pfff ... Ik ga wel ergens heen waar ik wel gewaardeerd wordt. ;(

:P

Maar zijn Nederlandse vrouwen echt zo makkelijk? Wat is er dan zo anders aan latina's? :o
Nederlandse vrouwen duiken de eerste nacht met je het bed in.

Bij latina's heb je 2 soorten en weinig tussenvorm; de sletten die dat ook doen, of de conservatieven die 4-5 maanden (!!) wachten met seks. Een vrouwelijke collega/vriendin heeft me dat verzekerd, zij is zelf ook zo. De man moet altijd het initiatief nemen, bellen (en ik sms liever) en superveel investeren in haar.

Mijn nacht gisteren was weer es episch; ik was bij Gringo Tuesday's, de naam zegt het al; een tent waar Colombiaansen komen om buitenlanders te scoren. Was er met mijn ex-huisgenoot en goede maat M. en de conservatieve dansmeid waar ik dus al maanden achteraanzit, zou er ook zijn met een heel groepje anderen die ik kende. Heb rondgezocht maar niemand van hen gevonden. Beetje gedanst met een paar meiden en uiteindelijk zaten M. en ik op een bankje en we zagen een gruwelijk lekker wijf. Dus ik erop af, dansen en haar vrienden leren kennen.
Beneden ging het verder en ze vroeg of ik meeging naar haar appartement (met de anderen), voor nog meer drank en muziek/dansen.

Nou is het niet echt verstandig om met wildvreemden in een taxi in Bogota te stappen naar een onbekend appartement ergens in de stad. Zeker niet omdat er genoeg gevallen zijn waar vrouwen dan wel gasten gedrogeerd worden met Scopolamine/Burundanga (dat heb ik 1 keer toegediend gekregen in Rio, zonder kleerscheuren overleefd, maar wel bizar). Een reuk-, geur-, smaak- en kleurloze drug die je willoos maakt. Genoeg verhalen gehoord van mensen die het gekregen hebben (in drankje of gewoon in je gezicht gespoten) die vervolgens ontvoerd werden en overal moesten pinnen en ergens op straat achtergelaten werden. Maar ik houd wel van dat avontuur, dus zo gezegd zo gedaan.

Daar aangekomen domicilio besteld (drank en sigaretten thuisbezorgd om 3:00 :P ) en daar gedanst en een jointje gerookt. Zij, fucking lekker, danste echt bloedgeil en we begonnen te zoenen. Wauw, wat een wijf.
Rond een uur of 4:00 kwam de eigenlijk achteraf niet onverwachte maar op dat moment wel even verrassende volgende stap; "si me quieres, cobro" (als je me wil, moet je betalen). _O-

Ok, ehhh, haha, dus zo zit het. Sja, nee, niet mijn ding. Dus uiteindelijk om 5:00 thuis na gezoend te hebben met een hoer. :D

Het mooiste kwam eigenlijk vandaag. Via de MSN op het werk schreef ik dansmeisje aan; "hey, jij was er niet gisteren he?"
"ja, ik was er met een groepje en ik heb je gezien" (maar dan ook niet aanspreken :') ). En ze heeft me dus met die prepago (hoer) weg zien gaan. _O- "je hebt zeker een leuke nacht gehad?"...

Net bij d'r langsgeweest en een beetje een tipje opgelicht; "het was een grappige nacht maar niet op de manier die jij denkt". En maar gelijk een nieuwe date gepland.

Grappige ervaringen, avonturen en belevenissen in een meer dan interessante cultuur...

pi_114671434
Veel zit tussen de oren en wordt daardoor een self-fulfilling prophecy
pi_114671577
Als je haar regelmatig ziet en je doet er alsnog maanden over, dan ga je niet hard genoeg en speel je teveel op safe.
  donderdag 26 juli 2012 @ 09:24:32 #258
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114672456
Ga een beetje maanden achter iemand aanrennen zeg...

Zeg nooit nooit (behalve wanneer je zeg nooit nooit zegt), maar ik denk niet dat ik daar het geduld voor op zou kunnen brengen.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 09:53:09 #259
5428 crew  miss_sly
pi_114672991
Nederlandse vrouwen zijn misschien wel wat gemakkelijker, maar ik denk niet dat ze allemaal de eerste nacht met je in bed duiken.

Vindt de mooie latina waar je achteraan zit het oké dat je intussen ook op anderen jaagt?

Wat ik me ook afvraag trouwens: vinden de mannen het nog steeds verkeerd als een vrouw een gemakkelijkere seksuele moraal heeft, net als een man, of kan dat wel?
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:26:46 #260
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114673811
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn misschien wel wat gemakkelijker, maar ik denk niet dat ze allemaal de eerste nacht met je in bed duiken.

Vindt de mooie latina waar je achteraan zit het oké dat je intussen ook op anderen jaagt?

Wat ik me ook afvraag trouwens: vinden de mannen het nog steeds verkeerd als een vrouw een gemakkelijkere seksuele moraal heeft, net als een man, of kan dat wel?
Kan prima.

Maar knuppels hou je altijd.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:15:16 #261
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114688086
quote:

Hoe meer van die hoe beter, maar liever niet als relatiemateriaal ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_114688426
quote:
Pffff, over het algemeen genomen...

quote:
Haha, dat zal blijken. Ze kent mijn reputatie, dus sja. Ik heb ook gezegd dat als ik haar daar gevonden had (ze hoefde me alleen maar aan te spreken?), dan was het anders gelopen.

quote:
Ik niet. Niets mis met seks namelijk. Mits veilig.

Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 18:33:47 #263
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114688703
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eens.
Maar waarom zit jij maanden achter 1 meid aan zonder resultaat?
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 18:34:28 #264
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114688722
quote:

Nee kan niet is niet vrouwelijk.
What can change the nature of a man?
pi_114689023
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:33 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Eens.
Maar waarom zit jij maanden achter 1 meid aan zonder resultaat?
Ondertussen genoeg andere fun. ;)

Ze is leuk. Sja.

pi_114690898
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ondertussen genoeg andere fun. ;)

Ze is leuk. Sja.
Harder gaan. Iemand die een "groter klootzak is" dan jij kaapt haar misschien wel weg als je te zwak/voorzichtig doet.
pi_114693260
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Harder gaan. Iemand die een "groter klootzak is" dan jij kaapt haar misschien wel weg als je te zwak/voorzichtig doet.
Na zo'n lange tijd zou hij moeten beseffen dat het er met haar niet inzit. Hij is niet haar type... kun je zo hard gaan als je wilt... hooguit krijg je een boete voor te hard rijden :)

Hij ontkracht trouwens wel de LMS theory :)

Dat vrouwen gaan voor looks, money of status...

Doorslaggevend is dan toch wel iemands type zijn en blijkbaar als je een mannelijk modellenhoofd hebt, ben je vaker iemands type! :)
pi_114695057
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Cultuurverschilletje. Bovendien heb ik een aantal paardjes meer waar ik op wed. ;)

Juist het minder Colombiaans-zijn maar toch kunnen dansen, is goed voor d'r.

pi_114695295
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:43 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Na zo'n lange tijd zou hij moeten beseffen dat het er met haar niet inzit. Hij is niet haar type... kun je zo hard gaan als je wilt... hooguit krijg je een boete voor te hard rijden :)
Dat heb ik ook gedacht, maar dat is toch niet zo. Ze heeft al tijden geen vriend gehad, gaat alleen uit met vriendinnen en slet niet rond. Als haar vriendinnen mij dat vertellen en haar kennende, geloof ik dat.

quote:

Dat valt me hier ongelooflijk op ja. Weinig golddiggers, terwijl ik per maand netto het gemiddelde bruto-jaarsalaris van het land verdien.

Qua looks doe ik het beter, als blonde "lange" (hier de langste, in Nederland niet bepaald) expat met een goeie status... ;)

quote:
Doorslaggevend is dan toch wel iemands type zijn en blijkbaar als je een mannelijk modellenhoofd hebt, ben je vaker iemands type! :)
Dat uiteraard.

pi_114697346
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:43 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

LMS Theorie?
pi_114697431
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 21:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Cultuurverschilletje. Bovendien heb ik een aantal paardjes meer waar ik op wed. ;)

Juist het minder Colombiaans-zijn maar toch kunnen dansen, is goed voor d'r.
Nee niet echt, je bent veel te traag bezig met wat je eigenljik zou moeten doen. Straks begint ze je nog als gewoon vrienden te zien.
pi_114698431
Ze wilt een man, niet een wussy die ze onder controle heeft.
pi_114699125
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:32 schreef firefly3 het volgende:
Ze wilt een man, niet een wussy die ze onder controle heeft.
Ik heb haar teruggepakt op hetzelfde feest 3 maanden later waar ik met een gruwelijk lekker wijf wegging en zij toentertijd liep te kleffen met een andere gozer. Het staat nu 1-1. ;)

Klootzak genoeg voor je?

pi_114699556
Als je haar die avond had, dan had ik gezegd dat je het goed gedaan had. Je had daarna dezelfde avond voor haar moeten gaan toen ze die emoties had en toen gelijk de boel moeten afronden.
pi_114699768
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef firefly3 het volgende:
Als je haar die avond had, dan had ik gezegd dat je het goed gedaan had. Je had daarna dezelfde avond voor haar moeten gaan toen ze die emoties had en toen gelijk de boel moeten afronden.
Gelukkig zit ik niet op jouw goedkeuring te wachten. _O-

Maar jij haalt je informatie uit Amerikaanse filmpjes, dat gaat over vrouwen in de VS. Die zijn al redelijk anders dan Nederlandse maar helemaal anders dan latinas.

pi_114700071
Die gasten reizen over de gehele wereld, ze zijn ook vaak in amsterdam of zelfs zuid amerika. Pas na de seks is er een nog diepere band. Ze wilt je, verpest het niet voor jezelf door ermee in te stemmen met het lange wachten. Leid de interactie meer zoals je normaal gewend bent. Je hebt haar nu al op een voet stuk geplaatst.
pi_114700486
Vrouwen willen seks. Dit is iets wat mannen vaak vergeten als ze helemaal gek zijn geworden op iemand. Ze houden zich vast aan een romantische beeld dat zij anders is dan alle andere vrouwen.
pi_114701087
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen willen seks. Dit is iets wat mannen vaak vergeten als ze helemaal gek zijn geworden op iemand. Ze houden zich vast aan een romantische beeld dat zij anders is dan alle andere vrouwen.
Ze is anders, want ik wil seks met haar :o
:o
Rustig aan.
pi_114701720
:p het is altijd intent+freedom from outcome. Als je te verliefd word voordat je haar hebt dan gaat je intent omlaag, want je wilt het "niet verpesten". Tegelijk gaat je freedom from outcome ook omlaag, want je wilt haar graag. Je volgt dan steeds minder je eigen gevoel want je denkt dan minder in het moment en meer in de toekomst.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:36:34 #280
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114701871
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- Verhaal -

Gelukkig val ik niet onder de norm. Hoewel ik ONS heb gehad, kende ik de mannen zeker al een paar dagen. Misschien niet conservatief, maar ach. :D Het is ook maar twee keer gebeurd, genoeg voor mij om te beseffen dat het leuk is, maar niet 'mijn ding'. ;)

Verder wel een heel interessant verhaal om te lezen. Leuk, die cultuurverschillen en ook dat je het avontuur opzoekt. Ik zou wel een beetje voorzichtig doen, maar soms moet je inderdaad risico's nemen. Anders kom je nergens. :P
pi_114701878
Freedom = vrijheid
Free = vrij

Je engels faalt een beetje hard op deze manier.

Ennuh, verliefdheid staat los van in het moment leven.... / denken.
Tis jouw fout dat het jouw verdere persoon verder verneukt.
Rustig aan.
pi_114701939
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef Fera het volgende:

[..]

Gelukkig val ik niet onder de norm. Hoewel ik ONS heb gehad, kende ik de mannen zeker al een paar dagen. Misschien niet conservatief, maar ach. :D Het is ook maar twee keer gebeurd, genoeg voor mij om te beseffen dat het leuk is, maar niet 'mijn ding'. ;)
Hmm, is het raar dat ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb in seks? Ik ben verder nog maagd, de meeste staan er dan om te springen geloof ik... Bij mij is het juist omgekeerd.
Rustig aan.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:39:23 #283
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114701997
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:33 schreef firefly3 het volgende:
:p het is altijd intent+freedom from outcome. Als je te verliefd word voordat je haar hebt dan gaat je intent omlaag, want je wilt het "niet verpesten". Tegelijk gaat je freedom from outcome ook omlaag, want je wilt haar graag. Je volgt dan steeds minder je eigen gevoel want je denkt dan minder in het moment en meer in de toekomst.
Ik weet niet of je verliefdheid op een dergelijke manier moet benaderen. Het is toch anders dan iemand versieren voor een leuke avond.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:40:48 #284
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114702060
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hmm, is het raar dat ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb in seks? Ik ben verder nog maagd, de meeste staan er dan om te springen geloof ik... Bij mij is het juist omgekeerd.
Hoezo niet 'meer'? Is het beduidend minder geworden dan eerst? Misschien heeft het ook wel te maken met persoonlijke problemen, zoals je depressie? En anti-depressiva zijn erg slecht voor je libido volgens mij. Dus wie weet, als je er vanaf bent, komt het wel weer goed. :)

Of je moet gewoon eens goed wakker geschud worden. 8-)
pi_114702172
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef Fera het volgende:

[..]

Hoezo niet 'meer'? Is het beduidend minder geworden dan eerst? Misschien heeft het ook wel te maken met persoonlijke problemen, zoals je depressie? En anti-depressiva zijn erg slecht voor je libido volgens mij. Dus wie weet, als je er vanaf bent, komt het wel weer goed. :)
Mwah, dit gevalletje heeft meer met mijn beeld over vrouwen te maken ben ik bang... Heb weer geen zin om er enigszins energie in te stoppen...

Maarja ik hou me daar gek genoeg nooit aan en spreek alsnog meisjes aan als ik uitga... Maargoed, achteraf schiet ik er nooit ene fuck mee op omdat het nagenoeg nooit interessante meisjes zijn naar mijn mening... Dit jaar wel 2x een interessant meisje ontmoet... Dat is voor mijn doen wel enorm veel. Voorgaande jaren eigenlijk helemaal nooit...
Rustig aan.
pi_114702189
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef Fera het volgende:
Of je moet gewoon eens goed wakker geschud worden. 8-)
? Op welke manier?
Rustig aan.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:44:42 #287
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114702220
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mwah, dit gevalletje heeft meer met mijn beeld over vrouwen te maken ben ik bang... Heb weer geen zin om er enigszins energie in te stoppen...

Maarja ik hou me daar gek genoeg nooit aan en spreek alsnog meisjes aan als ik uitga... Maargoed, achteraf schiet ik er nooit ene fuck mee op omdat het nagenoeg nooit interessante meisjes zijn naar mijn mening... Dit jaar wel 2x een interessant meisje ontmoet... Dat is voor mijn doen wel enorm veel. Voorgaande jaren eigenlijk helemaal nooit...
Maar maar zoek jij die meiden dan? Misschien moet je eens naar een ander plek dan de kroeg/discotheek?
pi_114702298
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:44 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar maar zoek jij die meiden dan? Misschien moet je eens naar een ander plek dan de kroeg/discotheek?
Zoals?
Ik ga niet op random plekken vrouwen aanspreken en tijd van ze in beslag nemen als ze zelf ook niet ergens zijn om gezellig te doen.
Rustig aan.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:46:17 #289
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114702305
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

? Op welke manier?
Gewoon een goede eerste seksuele ervaring op doen. Iemand tegen komen die je in vuur en vlam zet. Wie weet schiet je libido dan weer de lucht in. Ik zeg maar wat. :P
pi_114702357
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef Fera het volgende:

[..]

Gewoon een goede eerste seksuele ervaring op doen. Iemand tegen komen die je in vuur en vlam zet. Wie weet schiet je libido dan weer de lucht in. Ik zeg maar wat. :P
Maar dat persoon bestaat niet :')
Komt vast door mezelf trouwens dat dat persoon niet bestaat, maargoed, ik kan daar verder ook niks aan doen.
Rustig aan.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:47:32 #291
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114702369
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zoals?
Ik ga niet op random plekken vrouwen aanspreken en tijd van ze in beslag nemen als ze zelf ook niet ergens zijn om gezellig te doen.
Dat is wel volgens de methode die besproken wordt in dit topic, toch? Maar waar hang jij zoal rond, behalve een uitgaansgelegenheid? Misschien spreken die meiden je gewoon niet aan, omdat je het eigenlijk zelf niet erg leuk vindt daar te zijn? Ik kan me vergissen, maar zat mensen die denken dat ze het daar wel moeten zoeken, omdat het nergens anders te vinden is ...
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:49:20 #292
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114702452
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar dat persoon bestaat niet :')
Komt vast door mezelf trouwens dat dat persoon niet bestaat, maargoed, ik kan daar verder ook niks aan doen.
Ik wou net zeggen, dat is wel een erg negatieve houding. Zes miljard mensen op deze aardkloot, waarvan bijna 17 miljoen al in Nederland en er zou niemand bij zitten? Kom op zeg. :P

Een positieve instelling is al het halve werk, volgens mij.
pi_114702480
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat is wel volgens de methode die besproken wordt in dit topic, toch? Maar waar hang jij zoal rond, behalve een uitgaansgelegenheid? Misschien spreken die meiden je gewoon niet aan, omdat je het eigenlijk zelf niet erg leuk vindt daar te zijn? Ik kan me vergissen, maar zat mensen die denken dat ze het daar wel moeten zoeken, omdat het nergens anders te vinden is ...
En dat denk ik eigenlijk ook... Wellicht op vakantie oid dat je wat mensen ontmoet...

Maar ikzelf vind het altijd wel leuk hoor om uit te gaan, kan ook wel redelijk goed dansen al zeg ik het zelf... Communiceer ook met alles wat lost en vast zit (Niet verbaal maar meer non verbaal)
Waar ik anders rondhang? Hmm, ik werk... zit soms bij vrienden.. Meer niet echt denk ik?
Rustig aan.
pi_114702527
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:49 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, dat is wel een erg negatieve houding. Zes miljard mensen op deze aardkloot, waarvan bijna 17 miljoen al in Nederland en er zou niemand bij zitten? Kom op zeg. :P

Een positieve instelling is al het halve werk, volgens mij.
Positief voelt niet realistisch, alsof ik mijn hele leven nooit positief geweest ben oid _O-
Rustig aan.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:54:44 #295
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114702707
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En dat denk ik eigenlijk ook... Wellicht op vakantie oid dat je wat mensen ontmoet...

Maar ikzelf vind het altijd wel leuk hoor om uit te gaan, kan ook wel redelijk goed dansen al zeg ik het zelf... Communiceer ook met alles wat lost en vast zit (Niet verbaal maar meer non verbaal)
Waar ik anders rondhang? Hmm, ik werk... zit soms bij vrienden.. Meer niet echt denk ik?
Vakantie is wel een goede. Leuke ervaringen gehad. Als het een exotisch oord is, helpt dat vaak al mee aan de passie. Dat doet toch iets met je. :)

Geen hobby's verder? Bepaalde sport die je beoefend?

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Positief voelt niet realistisch, alsof ik mijn hele leven nooit positief geweest ben oid _O-
Ik ken het, ik ben eigenlijk een pessimist pur sang. Alleen daar is heus wel overheen te komen. Hoe meer geluk je hebt, hoe meer je instelling veranderd. Maar voor die eerste keer moet je vaak toch wel moeite doen (ook mentaal, aangezien je nog geen 'resultaat' hebt). Zodra je succes hebt, zul je meer vertrouwen krijgen en minder pessimistisch zijn.

Disclaimer: ik ben geen psycholoog en lul maar wat, maar het klinkt logisch.
pi_114702803
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Vakantie is wel een goede. Leuke ervaringen gehad. Als het een exotisch oord is, helpt dat vaak al mee aan de passie. Dat doet toch iets met je. :)

Geen hobby's verder? Bepaalde sport die je beoefend?

[..]

Ik ken het, ik ben eigenlijk een pessimist pur sang. Alleen daar is heus wel overheen te komen. Hoe meer geluk je hebt, hoe meer je instelling veranderd. Maar voor die eerste keer moet je vaak toch wel moeite doen (ook mentaal, aangezien je nog geen 'resultaat' hebt). Zodra je succes hebt, zul je meer vertrouwen krijgen en minder pessimistisch zijn.

Disclaimer: ik ben geen psycholoog en lul maar wat, maar het klinkt logisch.
Hobbys? Mwah, maar ik wil gitaartje kopen.. Ik ga af en toe naar de sportschool / naar het strand / bios dat soort ongein.
En wat houdt succes in? Ik heb wel meer dan genoeg meisjes gezoend dit jaar... Het gaat alleen allemaal nergens over.
Rustig aan.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:57:23 #297
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114702837
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hobbys? Mwah, maar ik wil gitaartje kopen.. Ik ga af en toe naar de sportschool / naar het strand / bios dat soort ongein.
En wat houdt succes in? Ik heb wel meer dan genoeg meisjes gezoend dit jaar... Het gaat alleen allemaal nergens over.
Waarom dan niet? Wat is daar mis mee? Of is het gewoon niet genoeg?
pi_114702934
Er is niks mis mee, het is goed genoeg voor wat het was, maar ik schiet er verder niks mee op, want de volgende dag word je gewoon wakker en heb je uiteindelijk gewoon eventjes je marktwaarde / hosselskills getest ofzo.
Meer is het echt niet... Niks emotioneels / diepzinnigs aan.
Maarja, ook geen zin om te zoenen verder, zal wel aan mijn bui liggen... Ik heb inderdaad iemand nodig die me wakker kan schudden, ik hoop dat dat persoon bestaat :')

Wellicht moet ik gewoon een periode met mezelf afspreken om gewoon een periode vrouwen gewoon niet aan te spreken oid. Kijken wat er gebeurt.
Rustig aan.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:05:16 #299
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114703222
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Er is niks mis mee, het is goed genoeg voor wat het was, maar ik schiet er verder niks mee op, want de volgende dag word je gewoon wakker en heb je uiteindelijk gewoon eventjes je marktwaarde / hosselskills getest ofzo.
Meer is het echt niet... Niks emotioneels / diepzinnigs aan.
Aha, dus je zoekt eigenlijk gewoon een relatie? :) Maar het gaat er wel om, dat je succes leert waarderen en het niet de grond in stampt omdat het eigenlijk toch niet is wat je wilt. Daar bereik je niks mee. Misschien heb je niet je ultieme doel bereikt, maar je hebt wel iets bereikt. Je hebt dan op een avond een meid gezoend(of meer, weet ik veel). Leer dat succes te waarderen en gebruik die positieve energie om een stap verder te gaan.

En tsja, ik weet het niet, maar ik heb mijn vaste vriendjes nooit leren kennen door ze op een avond te ontmoeten en er meteen mee staan zoenen. Mijn relaties zijn eigenlijk allemaal ontstaan uit een vriendschap. Dat friendzone verhaal gaat ook niet altijd op. Soms kun je best eerst bevriend raken met iemand waar je interesse in hebt, gewoon het elkaar leren kennen. Wat je natuurlijk ook kunt door te daten, als je niet in man/vrouw vriendschap geloofd. In ieder geval dat er een emotionele basis is waarin je elkaar kent.

Heb je wel eens een meisje mee uit gevraagd?
pi_114703317
Jawel jawel... Maar ik moet nu weg, dus ik spreek je later wel weer ;) Volgende topic ofzo. X
Rustig aan.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:09:36 #301
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114703377
Ik zal wel even een nieuwe openen. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')