abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:18:29 #73
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114609119
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
Held, held.
Ik wilde nog reageren i.v.m. je Amersfoortbezoek, maar je pm/dm werkt niet.
pi_114609206
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:18 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ik wilde nog reageren i.v.m. je Amersfoortbezoek, maar je pm/dm werkt niet.
DM kan ik ontvangen, maar weet nog niet zeker of ik naar afoort kom, wellicht wel.
Rustig aan.
pi_114609249
Top! :)
Rustig aan.
pi_114614693

+

=

:9 :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114615049
Gaat het rechts of midden worden? :P
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_114615155
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Gaat het rechts of midden worden? :P
Midden; grijze broek. Bootywhatsapp.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 20:30:19 #79
5428 crew  miss_sly
pi_114615536
De dames doen me dan niet zoveel, maar die andere foto O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 24 juli 2012 @ 20:46:50 #80
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114616245
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]

+

[ afbeelding ]

=

Mooi uitzicht bij het zwembad. Waar is dit EM?
pi_114616653
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:46 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Mooi uitzicht bij het zwembad. Waar is dit EM?
Cartagena, Colombia. :9

pi_114621052
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:41:09 #83
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114621556
quote:
Als ik dit filmpje zo zie en mij in het meisje verplaats, zou ik eerder denken dat ik met iemand met Gilles de la Tourette te maken heb en zou ik er eerder erg moe van worden. Ik heb ook nog nooit een succesvolle man dergelijk gedrag zien vertonen. Jij wel?
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 22:47:52 #84
5428 crew  miss_sly
pi_114621983
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Als ik dit filmpje zo zie en mij in het meisje verplaats, zou ik eerder denken dat ik met iemand met Gilles de la Tourette te maken heb en zou ik er eerder erg moe van worden. Ik heb ook nog nooit een succesvolle man dergelijk gedrag zien vertonen. Jij wel?
Ik word al moe van hem, terwijl hij het aan het vertellen is. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat dit werkt.
pi_114622027
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Een Julien kom je over het algemeen niet tegen in je leven. Het valt mij zelf ook op dat vrouwen zeer snel op onlogisch gedrag reageren. Je moet het ook niet je gehele interactie doen waardoor ze zogenaamd zoals je zegt "moe worden". Maar dat zegt hij ook in het filmpje.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114622081
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik word al moe van hem, terwijl hij het aan het vertellen is. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat dit werkt.
Het maakt niet uit dat je het je niet kunt voorstellen dat het werkt, het gaat erom dat het werkt.
pi_114622198
En hij verteld het uiteraard versneld, use your brain ^O^ Ps: De meeste van mijn binnen 1 minuut zoenen of heftig fysiek contact komt van zeer snel onlogisch gedrag. Maar dan nog is dit alles zeggen binnen 60 sec eigenlijk te snel.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:55:31 #88
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114622411
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Het valt mij zelf ook op dat vrouwen zeer snel op onlogisch gedrag reageren.
Hier heb je wel een punt. Wat mij opvalt is dat als je vol zelfvertrouwen bent en geniet van je avond (ofwel, wat jij zelfvermaak noemt) je eigenlijk alles kan zeggen wat je wil en alles valt goed en je wordt soms tot eigen verbazing nog aantrekkelijk bevonden ook. Daarentegen, als je deze dingen zegt terwijl je nog moet oefenen met vrouwen, of een wat mindere dag hebt, dan merk je dat dezelfde worden al gauw leiden tot een WTF-moment en dan kan je het wel schudden.
pi_114622572
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:55 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Hier heb je wel een punt. Wat mij opvalt is dat als je vol zelfvertrouwen bent en geniet van je avond (ofwel, wat jij zelfvermaak noemt) je eigenlijk alles kan zeggen wat je wil en alles valt goed en je wordt soms tot eigen verbazing nog aantrekkelijk bevonden ook. Daarentegen, als je deze dingen zegt terwijl je nog moet oefenen met vrouwen, of een wat mindere dag hebt, dan merk je dat dezelfde worden al gauw leiden tot een WTF-moment en dan kan je het wel schudden.
Ja dat is waar, je kunt ook hard neer gaan als je je avond niet hebt en er niet vol in geloofd en toch zo ver gaat. Maar je kunt er wel heel veel van leren als je hard neer gaat.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:58:35 #90
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114622607
vuurvlieg :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:02:18 #91
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114622845
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar je kunt er wel heel veel van leren als je hard neer gaat.
Wat kan je er volgens jou precies van leren? Het enige dat ik ervan geleerd heb is dat je een faal niet je avond moet laten verpesten. Hetgeen je eigenlijk wilt leren, het weten waarom je precies gefaald hebt, kom je niet te weten omdat je zeer zelden van feedback wordt voorzien. Ooit een keer via te horen gekregen dat ik te joviaal deed. Dat is pas iets waar je eventueel wat mee kan.
pi_114623035
quote:
Waarom zou je dit willen :')
pi_114623152
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:02 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Wat kan je er volgens jou precies van leren? Het enige dat ik ervan geleerd heb is dat je een faal niet je avond moet laten verpesten. Hetgeen je eigenlijk wilt leren, het weten waarom je precies gefaald hebt, kom je niet te weten omdat je zeer zelden van feedback wordt voorzien. Ooit een keer via te horen gekregen dat ik te joviaal deed. Dat is pas iets waar je eventueel wat mee kan.
Volgens Ozzie (ook iemand van RSD) gebeurd het leerproces grotendeels (misschien wel 90%) op onbewust niveau. Je bouwt meer lef op en de kleine subtiele dingen worden door je hersenen wel opgevangen, ook al besef je niet wat je precies geleerd hebt.
pi_114623219
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:05 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Waarom zou je dit willen :')
Het is leuk en grappig om te doen en je krijgt ook nog snellere zoenen/fysiek contact en telefoon nummers. Waarom zou je dat niet willen?
pi_114623421
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is leuk en grappig om te doen en je krijgt ook nog snellere zoenen/fysiek contact en telefoon nummers. Waarom zou je dat niet willen?
Ik heb niet het hele filmpje uitgekeken. Ik vind het een rare gozer en hij verteld het op een irritante manier. Af en toe vraag ik me af tot in hoever jouw realiteitszin en moralen aam het vervagen zijn. Van wat ik tot zover heb begrepen zorg je dat haar brein kortsluit zodat jij daar je voordeel uit kan doen? Regel gewoon meisjes die jou leuk vinden maar dit gaat echt richting GHB en dan kan je makkelijker even stevenmac26 vragen. :')
pi_114623529
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik heb niet het hele filmpje uitgekeken. Ik vind het een rare gozer en hij verteld het op een irritante manier. Af en toe vraag ik me af tot in hoever jouw realiteitszin en moralen aam het vervagen zijn. Van wat ik tot zover heb begrepen zorg je dat haar brein kortsluit zodat jij daar je voordeel uit kan doen? Regel gewoon meisjes die jou leuk vinden maar dit gaat echt richting GHB en dan kan je makkelijker even stevenmac26 vragen. :')
Als dit te extreem voor je is, doe het gewoon niet. Het kan alleen je vijver twee keer zo groot maken. That's all.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:15:03 #97
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114623665
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Volgens Ozzie (ook iemand van RSD) gebeurd het leerproces grotendeels (misschien wel 90%) op onbewust niveau. Je bouwt meer lef op en de kleine subtiele dingen worden door je hersenen wel opgevangen, ook al besef je niet wat je precies geleerd hebt.
Zelf ben ik bekend met leerprocessen in de topsport. Hier blijkt dat je onbewust veel leert, maar dat dit proces op een gegeven moment stagneert als je geen "feedback of performance" krijgt. In die zin zou het laatste zeker essentieel. Maar goed, als je met mensen op stap bent die handiger zijn dan jijzelf, word je vast wel op je "fouten" gewezen.
pi_114623768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als dit te extreem voor je is, doe het gewoon niet. Het kan alleen je vijver twee keer zo groot maken. That's all.
Denken dat dat belangrijk is in het leven :')
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:21:45 #99
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114624087
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik heb niet het hele filmpje uitgekeken. Ik vind het een rare gozer en hij verteld het op een irritante manier.
Die kerel komt inderdaad erg geforceerd over. Zoiets zou hooguit werken als hij het doet omdat het bij hem past. Als je dit moet gaan acteren ga je denk ik al snel de mist in. Ik heb de afgelopen jaren veel van mijn fouten op dit gebied geleerd door goeie feedback en nieuwe inzichten en ben daardoor best tevreden met hoe het nu op dit vlak gaat, maar ik sla eerder dicht als ik dergelijk gedrag moet toepassen.
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 23:27:54 #100
5428 crew  miss_sly
pi_114624518
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:21 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Die kerel komt inderdaad erg geforceerd over. Zoiets zou hooguit werken als hij het doet omdat het bij hem past. Als je dit moet gaan acteren ga je denk ik al snel de mist in. Ik heb de afgelopen jaren veel van mijn fouten op dit gebied geleerd door goeie feedback en nieuwe inzichten en ben daardoor best tevreden met hoe het nu op dit vlak gaat, maar ik sla eerder dicht als ik dergelijk gedrag moet toepassen.
Maar als dergelijk gedrag bij je past, ben je toch l een erg druk, ADHD-achting, te zeer aanwezig type. Ik denk dat er maar weinig vrouwen daarvoor vallen. Ik heb geen vriendinnen die dat aantrekkelijk vinden.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:33:21 #101
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114624905
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Volgens Ozzie...
Vanaf dit moment vond ik je post kansloos :')
pi_114625135
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:21 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Je moet ook gewoon jezelf zijn. Het uiteindelijke doel is toch een leuke vrouw aan je zeide? Die ga je niet gebonden houden als je een toneelstuk speelt :')
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:37:06 #103
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114625155
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar als dergelijk gedrag bij je past, ben je toch l een erg druk, ADHD-achting, te zeer aanwezig type. Ik denk dat er maar weinig vrouwen daarvoor vallen. Ik heb geen vriendinnen die dat aantrekkelijk vinden.
Ik ben energiek maar niet ADHD-achtig. Mijn valkuil is eerder dat ik in het begin een geintje met een meisje maak, dit goed valt, maar daar dan in door kan schieten totdat ze het op een gegeven moment niet meer leuk vindt. Misschien speelt er op de achtergrond wel de angst om anders saai gevonden te worden. Dit gedrag vertoonde ik meer toen het op dat gebied allemaal niet zo lekker liep. Sinds ik met een andere instelling uitga, merk ik nog wel eens dat ik soms wat sociaal onhandig kan zijn en soms nog wel een meisje afschrik, maar toch vrijwel elke avond dat ik uitga wel een meisje weet te versieren.
pi_114625316
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]

+

[ afbeelding ]

=

Maak anders even een levensverhaal hoe je daar terecht bent gekomen etc :P
Rustig aan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:40:49 #105
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114625354
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

gebonden houden
Dat is toch ook heel de bedoeling van dergelijke kanslozen niet :')
pi_114625592
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Zelf ben ik bekend met leerprocessen in de topsport. Hier blijkt dat je onbewust veel leert, maar dat dit proces op een gegeven moment stagneert als je geen "feedback of performance" krijgt. In die zin zou het laatste zeker essentieel. Maar goed, als je met mensen op stap bent die handiger zijn dan jijzelf, word je vast wel op je "fouten" gewezen.
Ach, ik vind het maar vervelend die feedback in veel gevallen.. Heb het idee dat de mensen die het opperen geen idee hebben waar ze over praten :P
Rustig aan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:45:48 #107
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114625663
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Je moet ook gewoon jezelf zijn. Het uiteindelijke doel is toch een leuke vrouw aan je zeide? Die ga je niet gebonden houden als je een toneelstuk speelt :')
Wat je doel betreft ben ik het helemaal met je eens. Ik ben echter van nature geen vrouwenverslinder. Ik heb wel echt moeten leren waarom het telkens misging. Ik zette vrouwen te veel op een voetstuk waardoor ik geen natuurlijk gedrag vertoonde. Het advies is dus eigenlijk eenvoudig: Werk aan je zelfvertrouwen en stap gewoon op vrouwen af. Ondanks een aantal fails neemt je angst uiteindelijk af. Pas als die angst weg is en iemand als een gelijke ziet, benader je denk ik pas het "jezelf zijn".
pi_114625792
Vrouwen moet je eigenlijk nooit op een voetstuk zetten, daarom werken die complimentjes ook nooit...
En ja vrouwen vinden het leuk om een complimentje te horen, maar je plaatst ze wel op een voetstuk en haalt jezelf uit de run als je haar zou willen versieren :s)
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')