Vanaf dit moment vond ik je post kansloosquote:
Je moet ook gewoon jezelf zijn. Het uiteindelijke doel is toch een leuke vrouw aan je zeide? Die ga je niet gebonden houden als je een toneelstuk speeltquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:21 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Die kerel komt inderdaad erg geforceerd over. Zoiets zou hooguit werken als hij het doet omdat het bij hem past. Als je dit moet gaan acteren ga je denk ik al snel de mist in. Ik heb de afgelopen jaren veel van mijn fouten op dit gebied geleerd door goeie feedback en nieuwe inzichten en ben daardoor best tevreden met hoe het nu op dit vlak gaat, maar ik sla eerder dicht als ik dergelijk gedrag moet toepassen.
Ik ben energiek maar niet ADHD-achtig. Mijn valkuil is eerder dat ik in het begin een geintje met een meisje maak, dit goed valt, maar daar dan in door kan schieten totdat ze het op een gegeven moment niet meer leuk vindt. Misschien speelt er op de achtergrond wel de angst om anders saai gevonden te worden. Dit gedrag vertoonde ik meer toen het op dat gebied allemaal niet zo lekker liep. Sinds ik met een andere instelling uitga, merk ik nog wel eens dat ik soms wat sociaal onhandig kan zijn en soms nog wel een meisje afschrik, maar toch vrijwel elke avond dat ik uitga wel een meisje weet te versieren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar als dergelijk gedrag bij je past, ben je toch l een erg druk, ADHD-achting, te zeer aanwezig type. Ik denk dat er maar weinig vrouwen daarvoor vallen. Ik heb geen vriendinnen die dat aantrekkelijk vinden.
Dat is toch ook heel de bedoeling van dergelijke kanslozen nietquote:
Ach, ik vind het maar vervelend die feedback in veel gevallen.. Heb het idee dat de mensen die het opperen geen idee hebben waar ze over pratenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zelf ben ik bekend met leerprocessen in de topsport. Hier blijkt dat je onbewust veel leert, maar dat dit proces op een gegeven moment stagneert als je geen "feedback of performance" krijgt. In die zin zou het laatste zeker essentieel. Maar goed, als je met mensen op stap bent die handiger zijn dan jijzelf, word je vast wel op je "fouten" gewezen.
Wat je doel betreft ben ik het helemaal met je eens. Ik ben echter van nature geen vrouwenverslinder. Ik heb wel echt moeten leren waarom het telkens misging. Ik zette vrouwen te veel op een voetstuk waardoor ik geen natuurlijk gedrag vertoonde. Het advies is dus eigenlijk eenvoudig: Werk aan je zelfvertrouwen en stap gewoon op vrouwen af. Ondanks een aantal fails neemt je angst uiteindelijk af. Pas als die angst weg is en iemand als een gelijke ziet, benader je denk ik pas het "jezelf zijn".quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon jezelf zijn. Het uiteindelijke doel is toch een leuke vrouw aan je zeide? Die ga je niet gebonden houden als je een toneelstuk speelt
Nou ja, er kan wel eens een eyeopener tussen zitten, bijvoorbeeld dat je in je gedrag en houding het meisje op een voetstuk zet waarvan meer ervaren mensen kunnen zeggen dat dit weinig effectief is.. Bij gedragsaspecten op lager niveau, valt er wel wat te zeggen voor jouw punt: wat de ene vrouw bijvoorbeeld te joviaal vindt, kan de andere weer leuk vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, ik vind het maar vervelend die feedback in veel gevallen.. Heb het idee dat de mensen die het opperen geen idee hebben waar ze over praten
Carnaval 2012, heb ik hier al verteld. Leuke knappe slimme meid. Wordt volgende week 22.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maak anders even een levensverhaal hoe je daar terecht bent gekomen etc
Wat doe jij dan nu nog hier op het forum? Je hoort je nu bezig te houden met alle voorbereidingen op haar verjaardagquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Carnaval 2012, heb ik hier al verteld. Leuke knappe slimme meid. Wordt volgende week 22.
De precelebratie krijgt ze in natura zaterdag. En dat is nog maar het begin van de vakantie...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Wat doe jij dan nu nog hier op het forum? Je hoort je nu bezig te houden met alle voorbereidingen op haar verjaardag.
Je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat is toch ook heel de bedoeling van dergelijke kanslozen niet
Hier ben ik het ook mee eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zelf ben ik bekend met leerprocessen in de topsport. Hier blijkt dat je onbewust veel leert, maar dat dit proces op een gegeven moment stagneert als je geen "feedback of performance" krijgt. In die zin zou het laatste zeker essentieel. Maar goed, als je met mensen op stap bent die handiger zijn dan jijzelf, word je vast wel op je "fouten" gewezen.
Moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat dat belangrijk is in het leven
Jij vergelijkt het met je vrouwen groepje van (misschien hoogstens 40 vrouwen? Misschien bedoel je zelfs maar een hecht groepje van 10 vrouwen?). Hij ontmoet er veel meer dan dat. En zoals ik al, hij heeft het versneld natuurlijk voor gedaan op de video, denk ook een beetje na aubquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar als dergelijk gedrag bij je past, ben je toch l een erg druk, ADHD-achting, te zeer aanwezig type. Ik denk dat er maar weinig vrouwen daarvoor vallen. Ik heb geen vriendinnen die dat aantrekkelijk vinden.
Ja. En een Oekrainense, Bulgaarse of Russische is niet gemakkelijk als vriendin. Ze zijn nogal mondigquote:
Een subtiel en welgeplaatst compliment doet zijn werk wel. Je moet alleen niet aankomen met dat slappe gezever dat iemand een mooie meid is of van die schone kijkertjes heeft. Wanneer dit het geval is, weet ze dat zelf ook wel en is het slechts een bevestiging van het al bekende en derhalve saai.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen moet je eigenlijk nooit op een voetstuk zetten, daarom werken die complimentjes ook nooit...
En ja vrouwen vinden het leuk om een complimentje te horen, maar je plaatst ze wel op een voetstuk en haalt jezelf uit de run als je haar zou willen versieren
Zoals?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Een subtiel en welgeplaatst compliment doet zijn werk wel. Je moet alleen niet aankomen met dat slappe gezever dat iemand een mooie meid is of van die schone kijkertjes heeft. Wanneer dit het geval is, weet ze dat zelf ook wel en is het slechts een bevestiging van het al bekende en derhalve saai.
Geheim van de smidquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals?Voorbeeldjes van subtiele welgeplaatste complimentjes plox?
Dat is onzin. Elke vrouw vindt het leuk om een compliment te krijgen. Je hoeft haar niet meteen te overladen met complimentjes. Maar een klein, goedgeplaatst complimentje kan elke vrouw waarderen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen moet je eigenlijk nooit op een voetstuk zetten, daarom werken die complimentjes ook nooit...
En ja vrouwen vinden het leuk om een complimentje te horen, maar je plaatst ze wel op een voetstuk en haalt jezelf uit de run als je haar zou willen versieren
Een complimentje plaatst een vrouw toch niet op een voetstukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Dat vind ik dus ook. Lijkt me gruwelijk irritant om dat soort dingen telkens te moeten bedenkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een complimentje plaatst een vrouw toch niet op een voetstuk
Gewoon ontspannen en gezellig en als er iets is dat je leuk vindt (en dan inderdaad niet per se haar mooie blauwe ogen'), dan zeg je dat toch gewoon?
Dat hele geanalyseer lijkt me zo ongemakkelijk en ongezellig. Hoe kan het dan nog leuk zijn? Je mag niet dit, je moet juist dat, dergelijk gedrag is uit den boze....pfff, vermoeiend.
Is ook helemaal niet nodig. Gewoon een fantastisch persoon zijn, dan komt het altijd goedquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Lijkt me gruwelijk irritant om dat soort dingen telkens te moeten bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |