abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:33:21 #101
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114624905
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Volgens Ozzie...
Vanaf dit moment vond ik je post kansloos :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_114625135
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:21 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Die kerel komt inderdaad erg geforceerd over. Zoiets zou hooguit werken als hij het doet omdat het bij hem past. Als je dit moet gaan acteren ga je denk ik al snel de mist in. Ik heb de afgelopen jaren veel van mijn fouten op dit gebied geleerd door goeie feedback en nieuwe inzichten en ben daardoor best tevreden met hoe het nu op dit vlak gaat, maar ik sla eerder dicht als ik dergelijk gedrag moet toepassen.
Je moet ook gewoon jezelf zijn. Het uiteindelijke doel is toch een leuke vrouw aan je zeide? Die ga je niet gebonden houden als je een toneelstuk speelt :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:37:06 #103
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114625155
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar als dergelijk gedrag bij je past, ben je toch l een erg druk, ADHD-achting, te zeer aanwezig type. Ik denk dat er maar weinig vrouwen daarvoor vallen. Ik heb geen vriendinnen die dat aantrekkelijk vinden.
Ik ben energiek maar niet ADHD-achtig. Mijn valkuil is eerder dat ik in het begin een geintje met een meisje maak, dit goed valt, maar daar dan in door kan schieten totdat ze het op een gegeven moment niet meer leuk vindt. Misschien speelt er op de achtergrond wel de angst om anders saai gevonden te worden. Dit gedrag vertoonde ik meer toen het op dat gebied allemaal niet zo lekker liep. Sinds ik met een andere instelling uitga, merk ik nog wel eens dat ik soms wat sociaal onhandig kan zijn en soms nog wel een meisje afschrik, maar toch vrijwel elke avond dat ik uitga wel een meisje weet te versieren.
pi_114625316
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]

+

[ afbeelding ]

=

:9 :9
Maak anders even een levensverhaal hoe je daar terecht bent gekomen etc :P
Rustig aan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:40:49 #105
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_114625354
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

gebonden houden
Dat is toch ook heel de bedoeling van dergelijke kanslozen niet :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_114625592
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Zelf ben ik bekend met leerprocessen in de topsport. Hier blijkt dat je onbewust veel leert, maar dat dit proces op een gegeven moment stagneert als je geen "feedback of performance" krijgt. In die zin zou het laatste zeker essentieel. Maar goed, als je met mensen op stap bent die handiger zijn dan jijzelf, word je vast wel op je "fouten" gewezen.
Ach, ik vind het maar vervelend die feedback in veel gevallen.. Heb het idee dat de mensen die het opperen geen idee hebben waar ze over praten :P
Rustig aan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:45:48 #107
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114625663
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Je moet ook gewoon jezelf zijn. Het uiteindelijke doel is toch een leuke vrouw aan je zeide? Die ga je niet gebonden houden als je een toneelstuk speelt :')
Wat je doel betreft ben ik het helemaal met je eens. Ik ben echter van nature geen vrouwenverslinder. Ik heb wel echt moeten leren waarom het telkens misging. Ik zette vrouwen te veel op een voetstuk waardoor ik geen natuurlijk gedrag vertoonde. Het advies is dus eigenlijk eenvoudig: Werk aan je zelfvertrouwen en stap gewoon op vrouwen af. Ondanks een aantal fails neemt je angst uiteindelijk af. Pas als die angst weg is en iemand als een gelijke ziet, benader je denk ik pas het "jezelf zijn".
pi_114625792
Vrouwen moet je eigenlijk nooit op een voetstuk zetten, daarom werken die complimentjes ook nooit...
En ja vrouwen vinden het leuk om een complimentje te horen, maar je plaatst ze wel op een voetstuk en haalt jezelf uit de run als je haar zou willen versieren :s)
Rustig aan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:50:53 #109
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114625986
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach, ik vind het maar vervelend die feedback in veel gevallen.. Heb het idee dat de mensen die het opperen geen idee hebben waar ze over praten :P
Nou ja, er kan wel eens een eyeopener tussen zitten, bijvoorbeeld dat je in je gedrag en houding het meisje op een voetstuk zet waarvan meer ervaren mensen kunnen zeggen dat dit weinig effectief is.. Bij gedragsaspecten op lager niveau, valt er wel wat te zeggen voor jouw punt: wat de ene vrouw bijvoorbeeld te joviaal vindt, kan de andere weer leuk vinden.
pi_114626034
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maak anders even een levensverhaal hoe je daar terecht bent gekomen etc :P
Carnaval 2012, heb ik hier al verteld. Leuke knappe slimme meid. Wordt volgende week 22. _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:54:05 #111
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114626210
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Carnaval 2012, heb ik hier al verteld. Leuke knappe slimme meid. Wordt volgende week 22. _O-
Wat doe jij dan nu nog hier op het forum? Je hoort je nu bezig te houden met alle voorbereidingen op haar verjaardag :D .
pi_114626383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Wat doe jij dan nu nog hier op het forum? Je hoort je nu bezig te houden met alle voorbereidingen op haar verjaardag :D .
De precelebratie krijgt ze in natura zaterdag. En dat is nog maar het begin van de vakantie...

6 dagen Medellin wordt echt een paradijs. :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114626436
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:40 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat is toch ook heel de bedoeling van dergelijke kanslozen niet :')
Je zou het bijna denken :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_114632651
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Zelf ben ik bekend met leerprocessen in de topsport. Hier blijkt dat je onbewust veel leert, maar dat dit proces op een gegeven moment stagneert als je geen "feedback of performance" krijgt. In die zin zou het laatste zeker essentieel. Maar goed, als je met mensen op stap bent die handiger zijn dan jijzelf, word je vast wel op je "fouten" gewezen.
Hier ben ik het ook mee eens.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114632657
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Denken dat dat belangrijk is in het leven :')
Moet je zelf weten :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114632695
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar als dergelijk gedrag bij je past, ben je toch l een erg druk, ADHD-achting, te zeer aanwezig type. Ik denk dat er maar weinig vrouwen daarvoor vallen. Ik heb geen vriendinnen die dat aantrekkelijk vinden.
Jij vergelijkt het met je vrouwen groepje van (misschien hoogstens 40 vrouwen? Misschien bedoel je zelfs maar een hecht groepje van 10 vrouwen?). Hij ontmoet er veel meer dan dat. En zoals ik al, hij heeft het versneld natuurlijk voor gedaan op de video, denk ook een beetje na aub ;). Waarom denk je dan niet bij jezelf: Ja, misschien is mijn vriendinnen groepje niet het gemiddelde van de samenleving etc. Je gebruikt telkens jezelf en je vriendinnen als maatstaf, terwijl je maar met een klein groepje mensen bent. Wie zegt uberhaubt dat je vriendinnen binnen de "doelgroep" vallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door firefly3 op 25-07-2012 08:00:22 ]
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:07:52 #117
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114633635
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:01 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Uit Oekraïne
Ja. En een Oekrainense, Bulgaarse of Russische is niet gemakkelijk als vriendin. Ze zijn nogal mondig :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:14:23 #118
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114633761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen moet je eigenlijk nooit op een voetstuk zetten, daarom werken die complimentjes ook nooit...
En ja vrouwen vinden het leuk om een complimentje te horen, maar je plaatst ze wel op een voetstuk en haalt jezelf uit de run als je haar zou willen versieren :s)
Een subtiel en welgeplaatst compliment doet zijn werk wel. Je moet alleen niet aankomen met dat slappe gezever dat iemand een mooie meid is of van die schone kijkertjes heeft. Wanneer dit het geval is, weet ze dat zelf ook wel en is het slechts een bevestiging van het al bekende en derhalve saai.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_114634442
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Een subtiel en welgeplaatst compliment doet zijn werk wel. Je moet alleen niet aankomen met dat slappe gezever dat iemand een mooie meid is of van die schone kijkertjes heeft. Wanneer dit het geval is, weet ze dat zelf ook wel en is het slechts een bevestiging van het al bekende en derhalve saai.
Zoals? :) Voorbeeldjes van subtiele welgeplaatste complimentjes plox? :)
Rustig aan.
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:51:57 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114634535
Taxi was gisteravond te laat, vandaar dat ik zelf ook ietwat te laat aankwam in Gabrovo al ging het om twee minuten. Silviya stond al te wachten en we zijn samen naar een traditioneel restaurant in de stad gewandeld. Hoewel we berichten versturen in het Nederlands spreken we in het Engels omdat dat voor haar iets gemakkelijker is, al hebben we af en toe wel vermakelijke onderdelen in het Nederlands/Bulgaars gehad :9

Uiteindelijk schoven we om acht uur aan tafel en we zijn tot elf uur daar gebleven. Hierna gingen we op zoek naar een pianobar welke we ook vonden, helaas was deze helemaal leeg alhoewel dat wel ruimte bood voor een gezamelijke activiteit. Voor de viespeuken onder ons: Nee! :P

Silviya is begenadigd pianiste en heeft al diverse malen opgetreden en al was het begin wat onwennig omdat ze al een aantal jaar niet echt actief meer gespeeld heeft, klonk het toch bijzonder fraai :) Er stonden ook andere instrumenten dus ik pakte de enige welke ik redelijk beheers, de gitaar.

Na een uurtje spelen zijn we met bekrampte vingers weer aan de bar gaan zitten en om een lang verhaal af te sluiten: Ze gaf aan het jammer te vinden dat ze slechts op visite was bij haar ouders en die het niet zouden apprecieren wanneer ze mij opeens daar midden in de nacht aantreffen terwijl ze mij nog geen week kent...

Uiteindelijk de perfecte oplossing gevonden natuurlijk: Op hotel gaan!
Ik heb het vermoeden dat ze dit nooit gedaan zou hebben wanneer ze nog maanden in Bulgarije zou verblijven maar omdat ze na dit weekend dus naar Dubai verhuist zat er een zekere haast achter..:D

Ze gaf ook aan vier overtredingen op haar eigen regelement te maken.

1. Nooit meer met een Nederlander
2. Nooit met iemand die jonger is
3. Niet zomaar op een uitnodiging van een onbekende ingaan
4. Seks op de eerste date, laat staan op hotel gaan :D

Goed, in het hotel aangekomen, roomservice champagne laten bezorgen, samen in de jacuzzi gegaan, muziek geluisterd en uiteindelijk naar bed gegaan rond een uur of zes. Om acht uur ging mijn wekker en om half tien heeft de taxi me op kantoor afgezet. Ik ben.. Kapot :')

Maar! Wel een succesverhaal! :D
En vanavond komt ze naar Veliko Tarnovo :)
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:57:11 #121
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114634658
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zoals? :) Voorbeeldjes van subtiele welgeplaatste complimentjes plox? :)
Geheim van de smid ;)

Wat je bijvoorbeeld ook zou kunnen doen wanneer het een onderwerp in een gesprek is, aangeven dat iets je erg aanspreekt, en natuurlijk iets wat zij heeft. Maar durf dieper te gaan dan 'ik hou van blauwe ogen/dikke tetten/bolle billen etc. :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:04:42 #122
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_114634842
quote:
Dat is onzin. Elke vrouw vindt het leuk om een compliment te krijgen. Je hoeft haar niet meteen te overladen met complimentjes. Maar een klein, goedgeplaatst complimentje kan elke vrouw waarderen.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 10:16:12 #123
5428 crew  miss_sly
pi_114635121
quote:
Een complimentje plaatst een vrouw toch niet op een voetstuk :?

Gewoon ontspannen en gezellig en als er iets is dat je leuk vindt (en dan inderdaad niet per se haar mooie blauwe ogen'), dan zeg je dat toch gewoon?

Dat hele geanalyseer lijkt me zo ongemakkelijk en ongezellig. Hoe kan het dan nog leuk zijn? Je mag niet dit, je moet juist dat, dergelijk gedrag is uit den boze....pfff, vermoeiend.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:18:40 #124
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_114635195
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een complimentje plaatst een vrouw toch niet op een voetstuk :?

Gewoon ontspannen en gezellig en als er iets is dat je leuk vindt (en dan inderdaad niet per se haar mooie blauwe ogen'), dan zeg je dat toch gewoon?

Dat hele geanalyseer lijkt me zo ongemakkelijk en ongezellig. Hoe kan het dan nog leuk zijn? Je mag niet dit, je moet juist dat, dergelijk gedrag is uit den boze....pfff, vermoeiend.
Dat vind ik dus ook. Lijkt me gruwelijk irritant om dat soort dingen telkens te moeten bedenken :?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:31:25 #125
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114635561
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook. Lijkt me gruwelijk irritant om dat soort dingen telkens te moeten bedenken :?
Is ook helemaal niet nodig. Gewoon een fantastisch persoon zijn, dan komt het altijd goed :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')