abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:40:15 #181
5428 crew  miss_sly
pi_114655863
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik keur niemand goed zonder leuk innerlijk. :')
Nou ja, nu doe je erg flauw. Je zegt dat ze qua uiterlijk en gedrag al is goedgekeurd volgens je eisenlijstje. Dat het innerlijk dan tijdens het contact gekeurd wordt, lijkt me logisch, maar ze is aldoor de eerste screening, anders zou je er niet op af stappen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114655944
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, nu doe je erg flauw. Je zegt dat ze qua uiterlijk en gedrag al is goedgekeurd volgens je eisenlijstje. Dat het innerlijk dan tijdens het contact gekeurd wordt, lijkt me logisch, maar ze is aldoor de eerste screening, anders zou je er niet op af stappen.
Ja en nee. Beide is mogelijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114656060
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom doe ik flauw?... Je zegt dat ik iemand als optie neem om te versieren zonder dat ik weet wat ik versier.... Dat is niet zo. :')
Vaak ben ik binnen 15 seconde alweer weg trouwens.
Rustig aan.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:45:47 #184
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114656130
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja en nee. Beide is mogelijk.
Kun je dat nader uiteenzetten?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:49:06 #185
5428 crew  miss_sly
pi_114656304
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom doe ik flauw?... Je zegt dat ik iemand als optie neem om te versieren zonder dat ik weet wat ik versier.... Dat is niet zo. :')
Vaak ben ik binnen 15 seconde alweer weg trouwens.
Dat zei ik niet. Uit welk stukje tekst heb je dat gehaald?

Ik weet dat er wat slordig getikt is hier en daar, maar volgens mij heb ik dat toch niet gezegd :')
pi_114656408
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Misschien niet doelbewust versieren, maar je hebt haar al gekeurd en goed bevonden als optie, dat zeg je zelf. Dat geldt voor alle mannen die op een onbekende vrouw afstappen. Niets mis mee, overigens.
Dat interpreteer ik dus als ''je doet het om onbewust te versieren''
Waar ik het niet mee eens ben. :P
Rustig aan.
pi_114656434
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef Fera het volgende:

[..]

Kun je dat nader uiteenzetten?
Soms stap ik op een vrouw af omdat ik haar lekker vind, en soms omdat ik gewoon wat wilde zeggen of een combinatie hiervan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:52:17 #188
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114656491
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Soms stap ik op een vrouw af omdat ik haar lekker vind, en soms omdat ik gewoon wat wilde zeggen of een combinatie hiervan.
O, dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat je het innerlijk ook meteen kon screenen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:52:40 #189
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114656510
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

"Maar doelbewust versieren? Doe ik eigenlijk nooit... Werkt ook niet".

Jouw woorden ...
pi_114656555
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:52 schreef Fera het volgende:

[..]

"Maar doelbewust versieren? Doe ik eigenlijk nooit... Werkt ook niet".

Jouw woorden ...
Ik zeg dus dat dat onbewuste versieren pas veel later komt...
Laten we eerst eens even kijken of het uberhaupt wel een leuk meisje is...
Rustig aan.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 20:54:00 #191
5428 crew  miss_sly
pi_114656568
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Laat ik het dan anders zeggen: je stapt niet op welk onbekend meisje dan ook af, alleen om haar tot gezellige vriendengroep in te lijven, toch?
pi_114656630
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:52 schreef Fera het volgende:

[..]

O, dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat je het innerlijk ook meteen kon screenen.
Ok :)
pi_114656644
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Laat ik het dan anders zeggen: je stapt niet op welk onbekend meisje dan ook af, alleen om haar tot gezellige vriendengroep in te lijven, toch?
Nee...
Om mezelf te vermaken :P
Rustig aan.
pi_114656747
"Versieren" zou nooit werken eigenlijk in de letterlijke zin. Wat wel "werkt" is doelbewust zelfexpressie, dus gehele uiting van je gevoelens zonder na te denken.
pi_114656770
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:57 schreef firefly3 het volgende:
"Versieren" zou nooit werken eigenlijk in de letterlijke zin. Wat wel "werkt" is doelbewust zelfexpressie, dus gehele uiting van je gevoelens zonder na te denken.
gek dansje maken en zingen 'ik wil je neuken *G*'?
pi_114656790
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Zou best werken bij sommige meisjes :')
Rustig aan.
pi_114656831
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Denk niet dat je zin hebt om gek te dansen en te zingen als je geil bent ;)
pi_114656850
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Denk niet dat je zin hebt om gek te dansen en te zingen als je geil bent ;)
jawel doe ik regelmatig. :@
pi_114656946
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook wel een beetje afhankelijk van levenservaring en ook leeftijd. Jonge meisjes en ook jongens zullen zichzelf minder goed kennen dan wat oudere, over het algemeen. Ik denk dat niemand zichzelf ooit volledig kent, mannen net zo min als vrouwen. Iedereen kan zichzelf nog wel een positief of negatief verrassen, denk ik.

Ik denk ook dat mannen, vooral jongere en onzekere mannen, graag willen denken dat vrouwen zichzelf niet begrijpen ;)
Deels leeftijd, deels wat firefly zegt. Vrouwen zijn niet stabiel in hun opvattingen, omdat ze hun gevoelens meer volgen dan mannen. Dat maakt ze ook zo interessant, die wijven. :9

Het heeft niets met onzekerheid of jonge mannen te maken, een typische verdediging van een vrouw die liever niet wil horen dat ze emotioneel veranderlijk is. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114656995
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
Nee...
Om mezelf te vermaken :P
Dat zou met elk meisje kunnen, maar toch selecteer je eerst al op uiterlijk.
pi_114657032
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:03 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat zou met elk meisje kunnen, maar toch selecteer je eerst al op uiterlijk.
Jep, tis toch leuker en spannender om een goed uitziend meisje wat wellicht zelfs een leuk innerlijk heeft aan te spreken.
Rustig aan.
pi_114657048
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Idem.

En alleen met dansen leer ik een vrouw kennen. Als ze dat niet kan, maakt ze geen kans. :6
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114657136
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Idem.

En alleen met dansen leer ik een vrouw kennen. Als ze dat niet kan, maakt ze geen kans. :6
Op straat toch ook wel? ^O^
pi_114657185
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
Jep, tis toch leuker en spannender om een goed uitziend meisje wat wellicht zelfs een leuk innerlijk heeft aan te spreken.
Dus dan ben je al verder aan het kijken dan alleen 'jezelf vermaken'.
pi_114657193
Alleen homo's dansen.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:07:42 #206
5428 crew  miss_sly
pi_114657202
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Deels leeftijd, deels wat firefly zegt. Vrouwen zijn niet stabiel in hun opvattingen, omdat ze hun gevoelens meer volgen dan mannen. Dat maakt ze ook zo interessant, die wijven. :9

Het heeft niets met onzekerheid of jonge mannen te maken, een typische verdediging van een vrouw die liever niet wil horen dat ze emotioneel veranderlijk is. ;)
Je laatste zin kan ik net zo gemakkelijk pareren met "een typische verdediging van een man die graag wil denken dat vrouwen zichzelf niet begrijpen" ;)

Dat mogen jullie best denken van me, hoor. En wellicht gaat het voor een groot deel van de vrouwen die binnen jullie interesses vallen, ook wel op. Ik kan alleen vanuit mijn eigen ervaring en die van andere vrouwen die ik goed ken spreken, en daaruit blijkt dat met de jaren en de levenservaring, we onszelf wel degelijk beter gaan begrijpen. Maar dat lijkt me inherent aan leven :)
pi_114657219
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:07 schreef Modus het volgende:

[..]

Dus dan ben je al verder aan het kijken dan alleen 'jezelf vermaken'.
Waarom kan ik het niet leuker vinden om een goed uitziend meisje aan te spreken ipv een minder exemplaar?
Rustig aan.
pi_114657257
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je laatste zin kan ik net zo gemakkelijk pareren met "een typische verdediging van een man die graag wil denken dat vrouwen zichzelf niet begrijpen" ;)

Dat mogen jullie best denken van me, hoor. En wellicht gaat het voor een groot deel van de vrouwen die binnen jullie interesses vallen, ook wel op. Ik kan alleen vanuit mijn eigen ervaring en die van andere vrouwen die ik goed ken spreken, en daaruit blijkt dat met de jaren en de levenservaring, we onszelf wel degelijk beter gaan begrijpen. Maar dat lijkt me inherent aan leven :)
Wat zie jij eigenlijk als ''jezelf begrijpen'' ?
Volgens mij begrijp ik mezelf ten alle tijden volkomen :{
Rustig aan.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:11:18 #209
5428 crew  miss_sly
pi_114657343
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom kan ik het niet leuker vinden om een goed uitziend meisje aan te spreken ipv een minder exemplaar?
Daarmee kun je jezelf zomaar tekort doen, want dat minder goed uitziend exemplaar kan zomaar veel gezelliger zijn en een fijner innerlijk hebben ;)
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:11:53 #210
5428 crew  miss_sly
pi_114657374
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat zie jij eigenlijk als ''jezelf begrijpen'' ?
Volgens mij begrijp ik mezelf ten alle tijden volkomen :{
Volgens een aantal mannen begrijpen alle vrouwen zichzelf per definitie niet.
pi_114657393
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daarmee kun je jezelf zomaar tekort doen, want dat minder goed uitziend exemplaar kan zomaar veel gezelliger zijn en een fijner innerlijk hebben ;)
Kan, kan ze moeilijk alle twee aanspreken en ik ga er niet vanuit dat uiterlijk iets bepaald over innerlijk.
Rustig aan.
pi_114657451
quote:

[..]

Volgens een aantal mannen begrijpen alle vrouwen zichzelf per definitie niet.
alsof iemand zichzelf begrijpt. er zijn er hooguit die tijdelijk in de veronderstelling verkeren.
pi_114657478
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
Dat kan wel, maar dan is het je niet alleen maar om dat jezelf vermaken te doen. Jezelf vermaken als in: een fijn praatje-poep met haar. Aan de buitenkant kan je van haar niet afzien of dat zou lukken of niet, want dat hangt namelijk van haar innerlijk af. Dus als alleen dat je doel is, zou je elke vrouw kunnen aanspreken.

Als je al een stap verder denkt, bv. een vervolgafspraak ben je al bezig met vooruit denken, doelen, weetikveelwat en dan gaat uiterlijk een rol spelen. Op zich niks mis mee, maar dat is dus niet alleen maar zomaar een leuke tijd hebben.
pi_114657482
quote:

[..]

Een mooie vrouw die ook gezellig is en met een fijn innerlijk. Ze moet alles hebben ^O^
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:15:13 #215
5428 crew  miss_sly
pi_114657533
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

alsof iemand zichzelf begrijpt. er zijn er hooguit die tijdelijk in de veronderstelling verkeren.
Daar denk ik anders over :)
pi_114657539
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:14 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat kan wel, maar dan is het je niet alleen maar om dat jezelf vermaken te doen. Jezelf vermaken als in: een fijn praatje-poep met haar. Aan de buitenkant kan je van haar niet afzien of dat zou lukken of niet, want dat hangt namelijk van haar innerlijk af. Dus als alleen dat je doel is, zou je elke vrouw kunnen aanspreken.

Als je al een stap verder denkt, bv. een vervolgafspraak ben je al bezig met vooruit denken, doelen, weetikveelwat en dan gaat uiterlijk een rol spelen. Op zich niks mis mee, maar dat is dus niet alleen maar zomaar een leuke tijd hebben.
Ik heb nogmaals, geen doel, ik zeg dat ik het leuker vind om een knap meisje aan te spreken.
Wie ben jij om te zeggen dat ik dat niet ter zelfvermaak doe? Zelfvermaak is niet puur met iemand ''praatje poep'' te doen.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')