abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114657032
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:03 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat zou met elk meisje kunnen, maar toch selecteer je eerst al op uiterlijk.
Jep, tis toch leuker en spannender om een goed uitziend meisje wat wellicht zelfs een leuk innerlijk heeft aan te spreken.
Rustig aan.
pi_114657048
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Soms stap ik op een vrouw af omdat ik haar lekker vind, en soms omdat ik gewoon wat wilde zeggen of een combinatie hiervan.
Idem.

En alleen met dansen leer ik een vrouw kennen. Als ze dat niet kan, maakt ze geen kans. :6
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114657136
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Idem.

En alleen met dansen leer ik een vrouw kennen. Als ze dat niet kan, maakt ze geen kans. :6
Op straat toch ook wel? ^O^
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114657185
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
Jep, tis toch leuker en spannender om een goed uitziend meisje wat wellicht zelfs een leuk innerlijk heeft aan te spreken.
Dus dan ben je al verder aan het kijken dan alleen 'jezelf vermaken'.
pi_114657193
Alleen homo's dansen.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:07:42 #206
5428 crew  miss_sly
pi_114657202
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Deels leeftijd, deels wat firefly zegt. Vrouwen zijn niet stabiel in hun opvattingen, omdat ze hun gevoelens meer volgen dan mannen. Dat maakt ze ook zo interessant, die wijven. :9

Het heeft niets met onzekerheid of jonge mannen te maken, een typische verdediging van een vrouw die liever niet wil horen dat ze emotioneel veranderlijk is. ;)
Je laatste zin kan ik net zo gemakkelijk pareren met "een typische verdediging van een man die graag wil denken dat vrouwen zichzelf niet begrijpen" ;)

Dat mogen jullie best denken van me, hoor. En wellicht gaat het voor een groot deel van de vrouwen die binnen jullie interesses vallen, ook wel op. Ik kan alleen vanuit mijn eigen ervaring en die van andere vrouwen die ik goed ken spreken, en daaruit blijkt dat met de jaren en de levenservaring, we onszelf wel degelijk beter gaan begrijpen. Maar dat lijkt me inherent aan leven :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114657219
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:07 schreef Modus het volgende:

[..]

Dus dan ben je al verder aan het kijken dan alleen 'jezelf vermaken'.
Waarom kan ik het niet leuker vinden om een goed uitziend meisje aan te spreken ipv een minder exemplaar?
Rustig aan.
pi_114657257
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je laatste zin kan ik net zo gemakkelijk pareren met "een typische verdediging van een man die graag wil denken dat vrouwen zichzelf niet begrijpen" ;)

Dat mogen jullie best denken van me, hoor. En wellicht gaat het voor een groot deel van de vrouwen die binnen jullie interesses vallen, ook wel op. Ik kan alleen vanuit mijn eigen ervaring en die van andere vrouwen die ik goed ken spreken, en daaruit blijkt dat met de jaren en de levenservaring, we onszelf wel degelijk beter gaan begrijpen. Maar dat lijkt me inherent aan leven :)
Wat zie jij eigenlijk als ''jezelf begrijpen'' ?
Volgens mij begrijp ik mezelf ten alle tijden volkomen :{
Rustig aan.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:11:18 #209
5428 crew  miss_sly
pi_114657343
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom kan ik het niet leuker vinden om een goed uitziend meisje aan te spreken ipv een minder exemplaar?
Daarmee kun je jezelf zomaar tekort doen, want dat minder goed uitziend exemplaar kan zomaar veel gezelliger zijn en een fijner innerlijk hebben ;)
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:11:53 #210
5428 crew  miss_sly
pi_114657374
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat zie jij eigenlijk als ''jezelf begrijpen'' ?
Volgens mij begrijp ik mezelf ten alle tijden volkomen :{
Volgens een aantal mannen begrijpen alle vrouwen zichzelf per definitie niet.
pi_114657393
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daarmee kun je jezelf zomaar tekort doen, want dat minder goed uitziend exemplaar kan zomaar veel gezelliger zijn en een fijner innerlijk hebben ;)
Kan, kan ze moeilijk alle twee aanspreken en ik ga er niet vanuit dat uiterlijk iets bepaald over innerlijk.
Rustig aan.
pi_114657451
quote:

[..]

Volgens een aantal mannen begrijpen alle vrouwen zichzelf per definitie niet.
alsof iemand zichzelf begrijpt. er zijn er hooguit die tijdelijk in de veronderstelling verkeren.
pi_114657478
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
Dat kan wel, maar dan is het je niet alleen maar om dat jezelf vermaken te doen. Jezelf vermaken als in: een fijn praatje-poep met haar. Aan de buitenkant kan je van haar niet afzien of dat zou lukken of niet, want dat hangt namelijk van haar innerlijk af. Dus als alleen dat je doel is, zou je elke vrouw kunnen aanspreken.

Als je al een stap verder denkt, bv. een vervolgafspraak ben je al bezig met vooruit denken, doelen, weetikveelwat en dan gaat uiterlijk een rol spelen. Op zich niks mis mee, maar dat is dus niet alleen maar zomaar een leuke tijd hebben.
pi_114657482
quote:

[..]

Een mooie vrouw die ook gezellig is en met een fijn innerlijk. Ze moet alles hebben ^O^
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:15:13 #215
5428 crew  miss_sly
pi_114657533
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

alsof iemand zichzelf begrijpt. er zijn er hooguit die tijdelijk in de veronderstelling verkeren.
Daar denk ik anders over :)
pi_114657539
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:14 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat kan wel, maar dan is het je niet alleen maar om dat jezelf vermaken te doen. Jezelf vermaken als in: een fijn praatje-poep met haar. Aan de buitenkant kan je van haar niet afzien of dat zou lukken of niet, want dat hangt namelijk van haar innerlijk af. Dus als alleen dat je doel is, zou je elke vrouw kunnen aanspreken.

Als je al een stap verder denkt, bv. een vervolgafspraak ben je al bezig met vooruit denken, doelen, weetikveelwat en dan gaat uiterlijk een rol spelen. Op zich niks mis mee, maar dat is dus niet alleen maar zomaar een leuke tijd hebben.
Ik heb nogmaals, geen doel, ik zeg dat ik het leuker vind om een knap meisje aan te spreken.
Wie ben jij om te zeggen dat ik dat niet ter zelfvermaak doe? Zelfvermaak is niet puur met iemand ''praatje poep'' te doen.
Rustig aan.
pi_114657542
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar denk ik anders over :)
dat gaat wel weer over ^O^
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:16:30 #218
5428 crew  miss_sly
pi_114657598
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kan, kan ze moeilijk alle twee aanspreken en ik ga er niet vanuit dat uiterlijk iets bepaald over innerlijk.
Waarom kun je ze niet beide aanspreken! Niet tegelijkertijd, tenzij ze samen zijn, maar je sluit het ene minder mooie meisje bij voorbaat al uit, terwijl je zelf zegt vooral op zoek te zijn naar een leuk innerlijk en een klik :)
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:16:52 #219
5428 crew  miss_sly
pi_114657619
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dat gaat wel weer over ^O^
:')

Ik heb er jaren over gedaan, ik neem aan dat het wat meer blijvend is.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:17:20 #220
5428 crew  miss_sly
pi_114657638
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb nogmaals, geen doel, ik zeg dat ik het leuker vind om een knap meisje aan te spreken.
Wie ben jij om te zeggen dat ik dat niet ter zelfvermaak doe? Zelfvermaak is niet puur met iemand ''praatje poep'' te doen.
Wat is zelfvermaak in relatie tot een gesprek met een vrouw dan?
pi_114657645
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom kun je ze niet beide aanspreken! Niet tegelijkertijd, tenzij ze samen zijn, maar je sluit het ene minder mooie meisje bij voorbaat al uit, terwijl je zelf zegt vooral op zoek te zijn naar een leuk innerlijk en een klik :)
Dat zei ik niet dat ik vooral op zoek ben naar een leuk innerlijk...
Ja een klik ja... Maar ik denk dat daar ook wel een redelijk leuk uiterlijk bij moet zitten voordat ik een klik voel.
Rustig aan.
pi_114657669
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat is zelfvermaak in relatie tot een gesprek met een vrouw dan?
Dunno, iemand leren kennen oid? Ik leer liever een knap meisje kennen dan een minder knappe blijkbaar.
Rustig aan.
pi_114657692
Oftewel, je bent gewoon op zoek naar een partner. Niks mis mee op zich.
pi_114657728
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:18 schreef Modus het volgende:
Oftewel, je bent gewoon op zoek naar een partner. Niks mis mee op zich.
Nee, ik ben niet bewust bezig met een partner zoeken. :')
Rustig aan.
pi_114657834
Vrouwen ontmoeten moet je vooral doen omdat je het avontuur en het onbekende leuk vind, niet om alvast aan een doel te denken. Dus je kunt wel degelijk met puur zelfvermaak op een mooie vrouw af stappen. Als ze je afwijst, en je hebt alsnog genoten van de interactie, is het een voorbeeld van hoe je alsnog je eigen intenties hebt gevolgd en gewoon genoten hebt van je eigen acties.

Al moet ik wel zeggen dat er wel (seksuele) intenties aanwezig zijn als je een mooie meid ziet. Is het niet op bewust niveau, dan is het wel op onbewust niveau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')