Die vind je volgens mij overal wel. Net als mannen die alleen geinteresseerd zijn in uiterlijk of seks.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
En een meid waarvan ik weet dat ze niet onder andere 'geinteresseerd' in mij is vanwege m'n bankrekening. Dat is ook fijn om te weten. Zit hier vol met golddiggers
Jaloezie is zeker niet onnodig en heeft ook positieve kanten. Het kan er voor zorgen dat je beter naar jezelf kijkt en zelfbewuster wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ok. Ik zie gewoon een foto van een mooie meid.
Jaloers zijn is zo'n onnodige, negatieve emotie. Je kunt best wat aan jezelf veranderen/verbeteren, maar dat heeft grenzen. Die prachtige ogen zal ik nooit krijgen.
Vind je overal wel maar in mindere mate. Veel rijke mannen hebben hier een knappe jonge meid. Zien haar als een pronkstuk als bewijs van hun (relatieve) weelde en de knappe jonge meiden zien de vent als pinpas op pootjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die vind je volgens mij overal wel. Net als mannen die alleen geinteresseerd zijn in uiterlijk of seks.
Alleen een leuk uitelrijk zegt zo weinig, een fijn karakter is uiteindelijk toch nog net wat belangrijker als je echt iets wil met iemand.
Zo is het maar net. Er zullen altijd mensen zijn die knapper zijn of beter ergens in zijn in iets waar jij in wilt uitblinken. Ik zie ook mannen die knapper zijn dan ik, of beter zijn in het versieren van vrouwen, maar ondanks dat ik regelmatig op mijn bek ga, gaat het ook net zo vaak goed. Beter probeer je gewoon altijd ervoor open te staan om het beste uit je eigen potentie te halen, meer kan je toch niet doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaloezie is zeker niet onnodig en heeft ook positieve kanten. Het kan er voor zorgen dat je beter naar jezelf kijkt en zelfbewuster wordt.
Ik zie nog altijd een verschil tussen een beetje jaloers zijn en ziekelijke afgunst (waarbij je de ander het gene wat hij/zij heeft niet gunt). Ik zou deze vrouw er niet minder om mogen omdat ze er mooi uit ziet, want zij beslist ook niet welke genen ze van moeder natuur krijgt. En voor de rest heeft ze waarschijnlijk hard gewerkt, dus haar hierom benijden zou oneerlijk zijn.
Wat versta je dan onder trollen IRL? Als je gewoon vele humor hebt, dan snap ik het wel. Ik vind een man met goede humor vaak wel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Veel trollen, eerlijk en direct denk ik
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:49 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Er zullen altijd mensen zijn die knapper zijn of beter ergens in zijn in iets waar jij in wilt uitblinken. Ik zie ook mannen die knapper zijn dan ik, of beter zijn in het versieren van vrouwen, maar ondanks dat ik regelmatig op mijn bek ga, gaat het ook net zo vaak goed. Beter probeer je gewoon altijd ervoor open te staan om het beste uit je eigen potentie te halen, meer kan je toch niet doen.
Het is vooral belangrijk "hoe" je de dingen zegt. Soms sta ik gewoon versteld van waar ik allemaal mee wegkom, terwijl hetzelfde je hier op fok eenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Volgens mij flirt ik nonverbaal heel goed want ik kan echt niet voorstellen dat iemand van de dingen die ik zeg een natte flamoes krijgt
Ja, en ben je tevreden met wie je bent. Daarmee bedoel ik niet dat je er dan maar als een dikke slons (man en vrouw) bij moet lopen, om te demonstreren hoe tevreden je bentquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:49 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Er zullen altijd mensen zijn die knapper zijn of beter ergens in zijn in iets waar jij in wilt uitblinken. Ik zie ook mannen die knapper zijn dan ik, of beter zijn in het versieren van vrouwen, maar ondanks dat ik regelmatig op mijn bek ga, gaat het ook net zo vaak goed. Beter probeer je gewoon altijd ervoor open te staan om het beste uit je eigen potentie te halen, meer kan je toch niet doen.
Eens. Al heb ik ook al eens wat ackward momentjes gehadquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:51 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Het is vooral belangrijk "hoe" je de dingen zegt. Soms sta ik gewoon versteld van waar ik allemaal mee wegkom, terwijl hetzelfde je hier op fok eenoplevert.
Wat is volgens jou de precieze aanleiding geweest tot die ackward momentjes? Je uitspraken? zo ja, heb je een goed voorbeeld?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens. Al heb ik ook al eens wat ackward momentjes gehad
Ik voel je brethen. Je komt eigenlijk overal mee wegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:51 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Het is vooral belangrijk "hoe" je de dingen zegt. Soms sta ik gewoon versteld van waar ik allemaal mee wegkom, terwijl hetzelfde je hier op fok eenoplevert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisje zei ooit: Ik ben wel wat aan de jonge kant vergeleken bij jou en mijn reactie was: "Ach, mijn vader leerde me altijd maar zo: Als ze oud genoeg zijn om te schommelen, dan kunnen ze wippen ook"quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:58 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de precieze aanleiding geweest tot die ackward momentjes? Je uitspraken? zo ja, heb je een goed voorbeeld?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik voel je brethen. Je komt eigenlijk overal mee wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat soort humor echt prachtig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Meisje zei ooit: Ik ben wel wat aan de jonge kant vergeleken bij jou en mijn reactie was: "Ach, mijn vader leerde me altijd maar zo: Als ze oud genoeg zijn om te schommelen, dan kunnen ze wippen ook"A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Mijn mondhoeken krulden ook omhoog. Toch zijn er zat vrouwen die daar niet de humor van in kunnen zien (het welbekende WTF-moment) en dan heb je het gedaan en krijg je het ook niet meer goed. Het valt mij ook op dat je bij mooie zelfverzekerde vrouwen meer kan maken, die betrekken niet alles gelijk op zichzelf en willen wel eens wat anders horen dan "oh wat heb je mooie ogen".quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat soort humor echt prachtig.
Bij zelfverzekerde vrouwen, inderdaad. Je hoeft niet per se mooi te zijn om zelfverzekerd te zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:24 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken krulden ook omhoog. Toch zijn er zat vrouwen die daar niet de humor van in kunnen zien (het welbekende WTF-moment) en dan heb je het gedaan en krijg je het ook niet meer goed. Het valt mij ook op dat je bij mooie zelfverzekerde vrouwen meer kan maken, die betrekken niet alles gelijk op zichzelf en willen wel eens wat anders horen dan "oh wat heb je mooie ogen".
Precies. Ik ben niet mooi maar wel zelfverzekerd en dat is vaak een stuk meer waardquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij zelfverzekerde vrouwen, inderdaad. Je hoeft niet per se mooi te zijn om zelfverzekerd te zijngeldt zowel voor mannen als voor vrouwen.
Je hebt helemaal gelijk. Met mooie en zelfverzekerde vrouwen bedoelde ik meer de vrouwen waar een groot deel van de mannen niet snel op af durven stappen "omdat ze zo mooi is en dus wel een bitch móet zijn". Opvallend vind ik dat deze vrouwen vaak gezelliger zijn en meer kunnen hebben dan de vrouwen die iets minder knap zijn en daardoor misschien wel vaker door mannen worden aangesproken omdat dit in hun ogen een makkelijkere prooi zou zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij zelfverzekerde vrouwen, inderdaad. Je hoeft niet per se mooi te zijn om zelfverzekerd te zijngeldt zowel voor mannen als voor vrouwen.
Altijd op de mooiste vrouw afstappen, de meeste mannen gaan graag voor middelmaat en de mannen die wel op de mooiste vrouwen afstappen hebben vaak het niveau niet. Bij mooie vrouwen heb je welhaast vaker succes dan bij de minder mooie examplarenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:57 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Met mooie en zelfverzekerde vrouwen bedoelde ik meer de vrouwen waar een groot deel van de mannen niet snel op af durven stappen "omdat ze zo mooi is en dus wel een bitch móet zijn". Opvallend vind ik dat deze vrouwen vaak gezelliger zijn en meer kunnen hebben dan de vrouwen die iets minder knap zijn en daardoor misschien wel vaker door mannen worden aangesproken omdat dit in hun ogen een makkelijkere prooi zou zijn.
Vaak hebben ze in hun groep altijd nog wel een mindere godin die het met opzet voor je weet te verzieken. Ik ga ervandoor. Veel plezier vanavond met je prinses.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd op de mooiste vrouw afstappen, de meeste mannen gaan graag voor middelmaat en de mannen die wel op de mooiste vrouwen afstappen hebben vaak het niveau niet. Bij mooie vrouwen heb je welhaast vaker succes dan bij de minder mooie examplaren
Prachtexemplaren doe je ook aanspreken wanneer je ze op straat ziet. Heb mezelf aangeleerd dat wanneer een vrouw meer dan vijf seconde mijn aandacht trekt ik een praatje maak. Zelfs al is het maar iets kleins als: "Hi, je greep mijn aandacht. Zin in een wijntje?"quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:07 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Vaak hebben ze in hun groep altijd nog wel een mindere godin die het met opzet voor je weet te verzieken. Ik ga ervandoor. Veel plezier vanavond met je prinses.
Grappig, ik heb een heel andere ervaring. Wel al wat jaren geleden, inmiddelsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:57 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Met mooie en zelfverzekerde vrouwen bedoelde ik meer de vrouwen waar een groot deel van de mannen niet snel op af durven stappen "omdat ze zo mooi is en dus wel een bitch móet zijn". Opvallend vind ik dat deze vrouwen vaak gezelliger zijn en meer kunnen hebben dan de vrouwen die iets minder knap zijn en daardoor misschien wel vaker door mannen worden aangesproken omdat dit in hun ogen een makkelijkere prooi zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |