Gewoon een goede eerste seksuele ervaring op doen. Iemand tegen komen die je in vuur en vlam zet. Wie weet schiet je libido dan weer de lucht in. Ik zeg maar wat.quote:
Maar dat persoon bestaat nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een goede eerste seksuele ervaring op doen. Iemand tegen komen die je in vuur en vlam zet. Wie weet schiet je libido dan weer de lucht in. Ik zeg maar wat.
Dat is wel volgens de methode die besproken wordt in dit topic, toch? Maar waar hang jij zoal rond, behalve een uitgaansgelegenheid? Misschien spreken die meiden je gewoon niet aan, omdat je het eigenlijk zelf niet erg leuk vindt daar te zijn? Ik kan me vergissen, maar zat mensen die denken dat ze het daar wel moeten zoeken, omdat het nergens anders te vinden is ...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals?
Ik ga niet op random plekken vrouwen aanspreken en tijd van ze in beslag nemen als ze zelf ook niet ergens zijn om gezellig te doen.
Ik wou net zeggen, dat is wel een erg negatieve houding. Zes miljard mensen op deze aardkloot, waarvan bijna 17 miljoen al in Nederland en er zou niemand bij zitten? Kom op zeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat persoon bestaat niet
Komt vast door mezelf trouwens dat dat persoon niet bestaat, maargoed, ik kan daar verder ook niks aan doen.
En dat denk ik eigenlijk ook... Wellicht op vakantie oid dat je wat mensen ontmoet...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel volgens de methode die besproken wordt in dit topic, toch? Maar waar hang jij zoal rond, behalve een uitgaansgelegenheid? Misschien spreken die meiden je gewoon niet aan, omdat je het eigenlijk zelf niet erg leuk vindt daar te zijn? Ik kan me vergissen, maar zat mensen die denken dat ze het daar wel moeten zoeken, omdat het nergens anders te vinden is ...
Positief voelt niet realistisch, alsof ik mijn hele leven nooit positief geweest ben oidquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat is wel een erg negatieve houding. Zes miljard mensen op deze aardkloot, waarvan bijna 17 miljoen al in Nederland en er zou niemand bij zitten? Kom op zeg.
Een positieve instelling is al het halve werk, volgens mij.
Vakantie is wel een goede. Leuke ervaringen gehad. Als het een exotisch oord is, helpt dat vaak al mee aan de passie. Dat doet toch iets met je.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat denk ik eigenlijk ook... Wellicht op vakantie oid dat je wat mensen ontmoet...
Maar ikzelf vind het altijd wel leuk hoor om uit te gaan, kan ook wel redelijk goed dansen al zeg ik het zelf... Communiceer ook met alles wat lost en vast zit (Niet verbaal maar meer non verbaal)
Waar ik anders rondhang? Hmm, ik werk... zit soms bij vrienden.. Meer niet echt denk ik?
Ik ken het, ik ben eigenlijk een pessimist pur sang. Alleen daar is heus wel overheen te komen. Hoe meer geluk je hebt, hoe meer je instelling veranderd. Maar voor die eerste keer moet je vaak toch wel moeite doen (ook mentaal, aangezien je nog geen 'resultaat' hebt). Zodra je succes hebt, zul je meer vertrouwen krijgen en minder pessimistisch zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Positief voelt niet realistisch, alsof ik mijn hele leven nooit positief geweest ben oid
Hobbys? Mwah, maar ik wil gitaartje kopen.. Ik ga af en toe naar de sportschool / naar het strand / bios dat soort ongein.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Vakantie is wel een goede. Leuke ervaringen gehad. Als het een exotisch oord is, helpt dat vaak al mee aan de passie. Dat doet toch iets met je.
Geen hobby's verder? Bepaalde sport die je beoefend?
[..]
Ik ken het, ik ben eigenlijk een pessimist pur sang. Alleen daar is heus wel overheen te komen. Hoe meer geluk je hebt, hoe meer je instelling veranderd. Maar voor die eerste keer moet je vaak toch wel moeite doen (ook mentaal, aangezien je nog geen 'resultaat' hebt). Zodra je succes hebt, zul je meer vertrouwen krijgen en minder pessimistisch zijn.
Disclaimer: ik ben geen psycholoog en lul maar wat, maar het klinkt logisch.
Waarom dan niet? Wat is daar mis mee? Of is het gewoon niet genoeg?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hobbys? Mwah, maar ik wil gitaartje kopen.. Ik ga af en toe naar de sportschool / naar het strand / bios dat soort ongein.
En wat houdt succes in? Ik heb wel meer dan genoeg meisjes gezoend dit jaar... Het gaat alleen allemaal nergens over.
Aha, dus je zoekt eigenlijk gewoon een relatie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Er is niks mis mee, het is goed genoeg voor wat het was, maar ik schiet er verder niks mee op, want de volgende dag word je gewoon wakker en heb je uiteindelijk gewoon eventjes je marktwaarde / hosselskills getest ofzo.
Meer is het echt niet... Niks emotioneels / diepzinnigs aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |