abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114700071
Die gasten reizen over de gehele wereld, ze zijn ook vaak in amsterdam of zelfs zuid amerika. Pas na de seks is er een nog diepere band. Ze wilt je, verpest het niet voor jezelf door ermee in te stemmen met het lange wachten. Leid de interactie meer zoals je normaal gewend bent. Je hebt haar nu al op een voet stuk geplaatst.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114700486
Vrouwen willen seks. Dit is iets wat mannen vaak vergeten als ze helemaal gek zijn geworden op iemand. Ze houden zich vast aan een romantische beeld dat zij anders is dan alle andere vrouwen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114701087
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen willen seks. Dit is iets wat mannen vaak vergeten als ze helemaal gek zijn geworden op iemand. Ze houden zich vast aan een romantische beeld dat zij anders is dan alle andere vrouwen.
Ze is anders, want ik wil seks met haar :o
:o
Rustig aan.
pi_114701720
:p het is altijd intent+freedom from outcome. Als je te verliefd word voordat je haar hebt dan gaat je intent omlaag, want je wilt het "niet verpesten". Tegelijk gaat je freedom from outcome ook omlaag, want je wilt haar graag. Je volgt dan steeds minder je eigen gevoel want je denkt dan minder in het moment en meer in de toekomst.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:36:34 #280
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114701871
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nederlandse vrouwen duiken de eerste nacht met je het bed in.

- Verhaal -

Gelukkig val ik niet onder de norm. Hoewel ik ONS heb gehad, kende ik de mannen zeker al een paar dagen. Misschien niet conservatief, maar ach. :D Het is ook maar twee keer gebeurd, genoeg voor mij om te beseffen dat het leuk is, maar niet 'mijn ding'. ;)

Verder wel een heel interessant verhaal om te lezen. Leuk, die cultuurverschillen en ook dat je het avontuur opzoekt. Ik zou wel een beetje voorzichtig doen, maar soms moet je inderdaad risico's nemen. Anders kom je nergens. :P
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_114701878
Freedom = vrijheid
Free = vrij

Je engels faalt een beetje hard op deze manier.

Ennuh, verliefdheid staat los van in het moment leven.... / denken.
Tis jouw fout dat het jouw verdere persoon verder verneukt.
Rustig aan.
pi_114701939
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef Fera het volgende:

[..]

Gelukkig val ik niet onder de norm. Hoewel ik ONS heb gehad, kende ik de mannen zeker al een paar dagen. Misschien niet conservatief, maar ach. :D Het is ook maar twee keer gebeurd, genoeg voor mij om te beseffen dat het leuk is, maar niet 'mijn ding'. ;)
Hmm, is het raar dat ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb in seks? Ik ben verder nog maagd, de meeste staan er dan om te springen geloof ik... Bij mij is het juist omgekeerd.
Rustig aan.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:39:23 #283
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114701997
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:33 schreef firefly3 het volgende:
:p het is altijd intent+freedom from outcome. Als je te verliefd word voordat je haar hebt dan gaat je intent omlaag, want je wilt het "niet verpesten". Tegelijk gaat je freedom from outcome ook omlaag, want je wilt haar graag. Je volgt dan steeds minder je eigen gevoel want je denkt dan minder in het moment en meer in de toekomst.
Ik weet niet of je verliefdheid op een dergelijke manier moet benaderen. Het is toch anders dan iemand versieren voor een leuke avond.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:40:48 #284
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114702060
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hmm, is het raar dat ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb in seks? Ik ben verder nog maagd, de meeste staan er dan om te springen geloof ik... Bij mij is het juist omgekeerd.
Hoezo niet 'meer'? Is het beduidend minder geworden dan eerst? Misschien heeft het ook wel te maken met persoonlijke problemen, zoals je depressie? En anti-depressiva zijn erg slecht voor je libido volgens mij. Dus wie weet, als je er vanaf bent, komt het wel weer goed. :)

Of je moet gewoon eens goed wakker geschud worden. 8-)
pi_114702172
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef Fera het volgende:

[..]

Hoezo niet 'meer'? Is het beduidend minder geworden dan eerst? Misschien heeft het ook wel te maken met persoonlijke problemen, zoals je depressie? En anti-depressiva zijn erg slecht voor je libido volgens mij. Dus wie weet, als je er vanaf bent, komt het wel weer goed. :)
Mwah, dit gevalletje heeft meer met mijn beeld over vrouwen te maken ben ik bang... Heb weer geen zin om er enigszins energie in te stoppen...

Maarja ik hou me daar gek genoeg nooit aan en spreek alsnog meisjes aan als ik uitga... Maargoed, achteraf schiet ik er nooit ene fuck mee op omdat het nagenoeg nooit interessante meisjes zijn naar mijn mening... Dit jaar wel 2x een interessant meisje ontmoet... Dat is voor mijn doen wel enorm veel. Voorgaande jaren eigenlijk helemaal nooit...
Rustig aan.
pi_114702189
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef Fera het volgende:
Of je moet gewoon eens goed wakker geschud worden. 8-)
? Op welke manier?
Rustig aan.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:44:42 #287
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114702220
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mwah, dit gevalletje heeft meer met mijn beeld over vrouwen te maken ben ik bang... Heb weer geen zin om er enigszins energie in te stoppen...

Maarja ik hou me daar gek genoeg nooit aan en spreek alsnog meisjes aan als ik uitga... Maargoed, achteraf schiet ik er nooit ene fuck mee op omdat het nagenoeg nooit interessante meisjes zijn naar mijn mening... Dit jaar wel 2x een interessant meisje ontmoet... Dat is voor mijn doen wel enorm veel. Voorgaande jaren eigenlijk helemaal nooit...
Maar maar zoek jij die meiden dan? Misschien moet je eens naar een ander plek dan de kroeg/discotheek?
pi_114702298
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:44 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar maar zoek jij die meiden dan? Misschien moet je eens naar een ander plek dan de kroeg/discotheek?
Zoals?
Ik ga niet op random plekken vrouwen aanspreken en tijd van ze in beslag nemen als ze zelf ook niet ergens zijn om gezellig te doen.
Rustig aan.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:46:17 #289
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114702305
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

? Op welke manier?
Gewoon een goede eerste seksuele ervaring op doen. Iemand tegen komen die je in vuur en vlam zet. Wie weet schiet je libido dan weer de lucht in. Ik zeg maar wat. :P
pi_114702357
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef Fera het volgende:

[..]

Gewoon een goede eerste seksuele ervaring op doen. Iemand tegen komen die je in vuur en vlam zet. Wie weet schiet je libido dan weer de lucht in. Ik zeg maar wat. :P
Maar dat persoon bestaat niet :')
Komt vast door mezelf trouwens dat dat persoon niet bestaat, maargoed, ik kan daar verder ook niks aan doen.
Rustig aan.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:47:32 #291
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114702369
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zoals?
Ik ga niet op random plekken vrouwen aanspreken en tijd van ze in beslag nemen als ze zelf ook niet ergens zijn om gezellig te doen.
Dat is wel volgens de methode die besproken wordt in dit topic, toch? Maar waar hang jij zoal rond, behalve een uitgaansgelegenheid? Misschien spreken die meiden je gewoon niet aan, omdat je het eigenlijk zelf niet erg leuk vindt daar te zijn? Ik kan me vergissen, maar zat mensen die denken dat ze het daar wel moeten zoeken, omdat het nergens anders te vinden is ...
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:49:20 #292
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114702452
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar dat persoon bestaat niet :')
Komt vast door mezelf trouwens dat dat persoon niet bestaat, maargoed, ik kan daar verder ook niks aan doen.
Ik wou net zeggen, dat is wel een erg negatieve houding. Zes miljard mensen op deze aardkloot, waarvan bijna 17 miljoen al in Nederland en er zou niemand bij zitten? Kom op zeg. :P

Een positieve instelling is al het halve werk, volgens mij.
pi_114702480
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat is wel volgens de methode die besproken wordt in dit topic, toch? Maar waar hang jij zoal rond, behalve een uitgaansgelegenheid? Misschien spreken die meiden je gewoon niet aan, omdat je het eigenlijk zelf niet erg leuk vindt daar te zijn? Ik kan me vergissen, maar zat mensen die denken dat ze het daar wel moeten zoeken, omdat het nergens anders te vinden is ...
En dat denk ik eigenlijk ook... Wellicht op vakantie oid dat je wat mensen ontmoet...

Maar ikzelf vind het altijd wel leuk hoor om uit te gaan, kan ook wel redelijk goed dansen al zeg ik het zelf... Communiceer ook met alles wat lost en vast zit (Niet verbaal maar meer non verbaal)
Waar ik anders rondhang? Hmm, ik werk... zit soms bij vrienden.. Meer niet echt denk ik?
Rustig aan.
pi_114702527
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:49 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, dat is wel een erg negatieve houding. Zes miljard mensen op deze aardkloot, waarvan bijna 17 miljoen al in Nederland en er zou niemand bij zitten? Kom op zeg. :P

Een positieve instelling is al het halve werk, volgens mij.
Positief voelt niet realistisch, alsof ik mijn hele leven nooit positief geweest ben oid _O-
Rustig aan.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:54:44 #295
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114702707
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En dat denk ik eigenlijk ook... Wellicht op vakantie oid dat je wat mensen ontmoet...

Maar ikzelf vind het altijd wel leuk hoor om uit te gaan, kan ook wel redelijk goed dansen al zeg ik het zelf... Communiceer ook met alles wat lost en vast zit (Niet verbaal maar meer non verbaal)
Waar ik anders rondhang? Hmm, ik werk... zit soms bij vrienden.. Meer niet echt denk ik?
Vakantie is wel een goede. Leuke ervaringen gehad. Als het een exotisch oord is, helpt dat vaak al mee aan de passie. Dat doet toch iets met je. :)

Geen hobby's verder? Bepaalde sport die je beoefend?

quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Positief voelt niet realistisch, alsof ik mijn hele leven nooit positief geweest ben oid _O-
Ik ken het, ik ben eigenlijk een pessimist pur sang. Alleen daar is heus wel overheen te komen. Hoe meer geluk je hebt, hoe meer je instelling veranderd. Maar voor die eerste keer moet je vaak toch wel moeite doen (ook mentaal, aangezien je nog geen 'resultaat' hebt). Zodra je succes hebt, zul je meer vertrouwen krijgen en minder pessimistisch zijn.

Disclaimer: ik ben geen psycholoog en lul maar wat, maar het klinkt logisch.
pi_114702803
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Vakantie is wel een goede. Leuke ervaringen gehad. Als het een exotisch oord is, helpt dat vaak al mee aan de passie. Dat doet toch iets met je. :)

Geen hobby's verder? Bepaalde sport die je beoefend?

[..]

Ik ken het, ik ben eigenlijk een pessimist pur sang. Alleen daar is heus wel overheen te komen. Hoe meer geluk je hebt, hoe meer je instelling veranderd. Maar voor die eerste keer moet je vaak toch wel moeite doen (ook mentaal, aangezien je nog geen 'resultaat' hebt). Zodra je succes hebt, zul je meer vertrouwen krijgen en minder pessimistisch zijn.

Disclaimer: ik ben geen psycholoog en lul maar wat, maar het klinkt logisch.
Hobbys? Mwah, maar ik wil gitaartje kopen.. Ik ga af en toe naar de sportschool / naar het strand / bios dat soort ongein.
En wat houdt succes in? Ik heb wel meer dan genoeg meisjes gezoend dit jaar... Het gaat alleen allemaal nergens over.
Rustig aan.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:57:23 #297
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114702837
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hobbys? Mwah, maar ik wil gitaartje kopen.. Ik ga af en toe naar de sportschool / naar het strand / bios dat soort ongein.
En wat houdt succes in? Ik heb wel meer dan genoeg meisjes gezoend dit jaar... Het gaat alleen allemaal nergens over.
Waarom dan niet? Wat is daar mis mee? Of is het gewoon niet genoeg?
pi_114702934
Er is niks mis mee, het is goed genoeg voor wat het was, maar ik schiet er verder niks mee op, want de volgende dag word je gewoon wakker en heb je uiteindelijk gewoon eventjes je marktwaarde / hosselskills getest ofzo.
Meer is het echt niet... Niks emotioneels / diepzinnigs aan.
Maarja, ook geen zin om te zoenen verder, zal wel aan mijn bui liggen... Ik heb inderdaad iemand nodig die me wakker kan schudden, ik hoop dat dat persoon bestaat :')

Wellicht moet ik gewoon een periode met mezelf afspreken om gewoon een periode vrouwen gewoon niet aan te spreken oid. Kijken wat er gebeurt.
Rustig aan.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:05:16 #299
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114703222
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Er is niks mis mee, het is goed genoeg voor wat het was, maar ik schiet er verder niks mee op, want de volgende dag word je gewoon wakker en heb je uiteindelijk gewoon eventjes je marktwaarde / hosselskills getest ofzo.
Meer is het echt niet... Niks emotioneels / diepzinnigs aan.
Aha, dus je zoekt eigenlijk gewoon een relatie? :) Maar het gaat er wel om, dat je succes leert waarderen en het niet de grond in stampt omdat het eigenlijk toch niet is wat je wilt. Daar bereik je niks mee. Misschien heb je niet je ultieme doel bereikt, maar je hebt wel iets bereikt. Je hebt dan op een avond een meid gezoend(of meer, weet ik veel). Leer dat succes te waarderen en gebruik die positieve energie om een stap verder te gaan.

En tsja, ik weet het niet, maar ik heb mijn vaste vriendjes nooit leren kennen door ze op een avond te ontmoeten en er meteen mee staan zoenen. Mijn relaties zijn eigenlijk allemaal ontstaan uit een vriendschap. Dat friendzone verhaal gaat ook niet altijd op. Soms kun je best eerst bevriend raken met iemand waar je interesse in hebt, gewoon het elkaar leren kennen. Wat je natuurlijk ook kunt door te daten, als je niet in man/vrouw vriendschap geloofd. In ieder geval dat er een emotionele basis is waarin je elkaar kent.

Heb je wel eens een meisje mee uit gevraagd?
pi_114703317
Jawel jawel... Maar ik moet nu weg, dus ik spreek je later wel weer ;) Volgende topic ofzo. X
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')