Als hij geen uitstraling had had hij het niet geredquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:49 schreef dark.passenger het volgende:
Voor de mannen die denken dat het ontmoeten van vrouwen iets is wat je kunt ontwikkelen, waar je in kan groeien, authentiek zijn... ONZIN!
Je moet gewoon JEZELF zijn
Maar alleen als jezelf er zo uit ziet!
Pfff ... Ik ga wel ergens heen waar ik wel gewaardeerd wordt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:57 schreef El_Matador het volgende:
Heerlijk, deze cultuur. Ik leer veel over latina's. Wonderlijke vrouwen, zeker vergeleken met de makkelijke Nederlandse dames...
Nederlandse vrouwen duiken de eerste nacht met je het bed in.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Pfff ... Ik ga wel ergens heen waar ik wel gewaardeerd wordt.
Maar zijn Nederlandse vrouwen echt zo makkelijk? Wat is er dan zo anders aan latina's?
Kan prima.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn misschien wel wat gemakkelijker, maar ik denk niet dat ze allemaal de eerste nacht met je in bed duiken.
Vindt de mooie latina waar je achteraan zit het oké dat je intussen ook op anderen jaagt?
Wat ik me ook afvraag trouwens: vinden de mannen het nog steeds verkeerd als een vrouw een gemakkelijkere seksuele moraal heeft, net als een man, of kan dat wel?
Hoe meer van die hoe beter, maar liever niet als relatiemateriaalquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn misschien wel wat gemakkelijker, maar ik denk niet dat ze allemaal de eerste nacht met je in bed duiken.
Vindt de mooie latina waar je achteraan zit het oké dat je intussen ook op anderen jaagt?
Wat ik me ook afvraag trouwens: vinden de mannen het nog steeds verkeerd als een vrouw een gemakkelijkere seksuele moraal heeft, net als een man, of kan dat wel?
Pffff, over het algemeen genomen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Haha, dat zal blijken. Ze kent mijn reputatie, dus sja. Ik heb ook gezegd dat als ik haar daar gevonden had (ze hoefde me alleen maar aan te spreken?), dan was het anders gelopen.quote:Vindt de mooie latina waar je achteraan zit het oké dat je intussen ook op anderen jaagt?
Ik niet. Niets mis met seks namelijk. Mits veilig.quote:Wat ik me ook afvraag trouwens: vinden de mannen het nog steeds verkeerd als een vrouw een gemakkelijkere seksuele moraal heeft, net als een man, of kan dat wel?
Eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen duiken de eerste nacht met je het bed in.
Nee kan niet is niet vrouwelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Ondertussen genoeg andere fun.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Eens.
Maar waarom zit jij maanden achter 1 meid aan zonder resultaat?
Harder gaan. Iemand die een "groter klootzak is" dan jij kaapt haar misschien wel weg als je te zwak/voorzichtig doet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ondertussen genoeg andere fun.
Ze is leuk. Sja.
Na zo'n lange tijd zou hij moeten beseffen dat het er met haar niet inzit. Hij is niet haar type... kun je zo hard gaan als je wilt... hooguit krijg je een boete voor te hard rijdenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Harder gaan. Iemand die een "groter klootzak is" dan jij kaapt haar misschien wel weg als je te zwak/voorzichtig doet.
Cultuurverschilletje. Bovendien heb ik een aantal paardjes meer waar ik op wed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Harder gaan. Iemand die een "groter klootzak is" dan jij kaapt haar misschien wel weg als je te zwak/voorzichtig doet.
Dat heb ik ook gedacht, maar dat is toch niet zo. Ze heeft al tijden geen vriend gehad, gaat alleen uit met vriendinnen en slet niet rond. Als haar vriendinnen mij dat vertellen en haar kennende, geloof ik dat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:43 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Na zo'n lange tijd zou hij moeten beseffen dat het er met haar niet inzit. Hij is niet haar type... kun je zo hard gaan als je wilt... hooguit krijg je een boete voor te hard rijden![]()
Dat valt me hier ongelooflijk op ja. Weinig golddiggers, terwijl ik per maand netto het gemiddelde bruto-jaarsalaris van het land verdien.quote:Hij ontkracht trouwens wel de LMS theory![]()
Dat vrouwen gaan voor looks, money of status...
Dat uiteraard.quote:Doorslaggevend is dan toch wel iemands type zijn en blijkbaar als je een mannelijk modellenhoofd hebt, ben je vaker iemands type!
LMS Theorie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:43 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Na zo'n lange tijd zou hij moeten beseffen dat het er met haar niet inzit. Hij is niet haar type... kun je zo hard gaan als je wilt... hooguit krijg je een boete voor te hard rijden
Hij ontkracht trouwens wel de LMS theory![]()
Dat vrouwen gaan voor looks, money of status...
Doorslaggevend is dan toch wel iemands type zijn en blijkbaar als je een mannelijk modellenhoofd hebt, ben je vaker iemands type!
Nee niet echt, je bent veel te traag bezig met wat je eigenljik zou moeten doen. Straks begint ze je nog als gewoon vrienden te zien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cultuurverschilletje. Bovendien heb ik een aantal paardjes meer waar ik op wed.
Juist het minder Colombiaans-zijn maar toch kunnen dansen, is goed voor d'r.
Ik heb haar teruggepakt op hetzelfde feest 3 maanden later waar ik met een gruwelijk lekker wijf wegging en zij toentertijd liep te kleffen met een andere gozer. Het staat nu 1-1.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:32 schreef firefly3 het volgende:
Ze wilt een man, niet een wussy die ze onder controle heeft.
Gelukkig zit ik niet op jouw goedkeuring te wachten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef firefly3 het volgende:
Als je haar die avond had, dan had ik gezegd dat je het goed gedaan had. Je had daarna dezelfde avond voor haar moeten gaan toen ze die emoties had en toen gelijk de boel moeten afronden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |