abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114661640
Voor de mannen die denken dat het ontmoeten van vrouwen iets is wat je kunt ontwikkelen, waar je in kan groeien, authentiek zijn... ONZIN!

Je moet gewoon JEZELF zijn

Maar alleen als jezelf er zo uit ziet! ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door dark.passenger op 25-07-2012 22:56:31 ]
pi_114662225
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:49 schreef dark.passenger het volgende:
Voor de mannen die denken dat het ontmoeten van vrouwen iets is wat je kunt ontwikkelen, waar je in kan groeien, authentiek zijn... ONZIN!

Je moet gewoon JEZELF zijn

Maar alleen als jezelf er zo uit ziet! ;)

Als hij geen uitstraling had had hij het niet gered ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114665120
Heerlijk, deze cultuur. Ik leer veel over latina's. Wonderlijke vrouwen, zeker vergeleken met de makkelijke Nederlandse dames... _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:00:36 #254
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114665248
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:57 schreef El_Matador het volgende:
Heerlijk, deze cultuur. Ik leer veel over latina's. Wonderlijke vrouwen, zeker vergeleken met de makkelijke Nederlandse dames... _O-
Pfff ... Ik ga wel ergens heen waar ik wel gewaardeerd wordt. ;(

:P

Maar zijn Nederlandse vrouwen echt zo makkelijk? Wat is er dan zo anders aan latina's? :o
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_114666815
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:00 schreef Fera het volgende:

[..]

Pfff ... Ik ga wel ergens heen waar ik wel gewaardeerd wordt. ;(

:P

Maar zijn Nederlandse vrouwen echt zo makkelijk? Wat is er dan zo anders aan latina's? :o
Nederlandse vrouwen duiken de eerste nacht met je het bed in.

Bij latina's heb je 2 soorten en weinig tussenvorm; de sletten die dat ook doen, of de conservatieven die 4-5 maanden (!!) wachten met seks. Een vrouwelijke collega/vriendin heeft me dat verzekerd, zij is zelf ook zo. De man moet altijd het initiatief nemen, bellen (en ik sms liever) en superveel investeren in haar.

Mijn nacht gisteren was weer es episch; ik was bij Gringo Tuesday's, de naam zegt het al; een tent waar Colombiaansen komen om buitenlanders te scoren. Was er met mijn ex-huisgenoot en goede maat M. en de conservatieve dansmeid waar ik dus al maanden achteraanzit, zou er ook zijn met een heel groepje anderen die ik kende. Heb rondgezocht maar niemand van hen gevonden. Beetje gedanst met een paar meiden en uiteindelijk zaten M. en ik op een bankje en we zagen een gruwelijk lekker wijf. Dus ik erop af, dansen en haar vrienden leren kennen.
Beneden ging het verder en ze vroeg of ik meeging naar haar appartement (met de anderen), voor nog meer drank en muziek/dansen.

Nou is het niet echt verstandig om met wildvreemden in een taxi in Bogota te stappen naar een onbekend appartement ergens in de stad. Zeker niet omdat er genoeg gevallen zijn waar vrouwen dan wel gasten gedrogeerd worden met Scopolamine/Burundanga (dat heb ik 1 keer toegediend gekregen in Rio, zonder kleerscheuren overleefd, maar wel bizar). Een reuk-, geur-, smaak- en kleurloze drug die je willoos maakt. Genoeg verhalen gehoord van mensen die het gekregen hebben (in drankje of gewoon in je gezicht gespoten) die vervolgens ontvoerd werden en overal moesten pinnen en ergens op straat achtergelaten werden. Maar ik houd wel van dat avontuur, dus zo gezegd zo gedaan.

Daar aangekomen domicilio besteld (drank en sigaretten thuisbezorgd om 3:00 :P ) en daar gedanst en een jointje gerookt. Zij, fucking lekker, danste echt bloedgeil en we begonnen te zoenen. Wauw, wat een wijf.
Rond een uur of 4:00 kwam de eigenlijk achteraf niet onverwachte maar op dat moment wel even verrassende volgende stap; "si me quieres, cobro" (als je me wil, moet je betalen). _O-

Ok, ehhh, haha, dus zo zit het. Sja, nee, niet mijn ding. Dus uiteindelijk om 5:00 thuis na gezoend te hebben met een hoer. :D

Het mooiste kwam eigenlijk vandaag. Via de MSN op het werk schreef ik dansmeisje aan; "hey, jij was er niet gisteren he?"
"ja, ik was er met een groepje en ik heb je gezien" (maar dan ook niet aanspreken :') ). En ze heeft me dus met die prepago (hoer) weg zien gaan. _O- "je hebt zeker een leuke nacht gehad?"...

Net bij d'r langsgeweest en een beetje een tipje opgelicht; "het was een grappige nacht maar niet op de manier die jij denkt". En maar gelijk een nieuwe date gepland.

Grappige ervaringen, avonturen en belevenissen in een meer dan interessante cultuur...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_114671434
Veel zit tussen de oren en wordt daardoor een self-fulfilling prophecy
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114671577
Als je haar regelmatig ziet en je doet er alsnog maanden over, dan ga je niet hard genoeg en speel je teveel op safe.
  donderdag 26 juli 2012 @ 09:24:32 #258
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114672456
Ga een beetje maanden achter iemand aanrennen zeg...

Zeg nooit nooit (behalve wanneer je zeg nooit nooit zegt), maar ik denk niet dat ik daar het geduld voor op zou kunnen brengen.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 09:53:09 #259
5428 crew  miss_sly
pi_114672991
Nederlandse vrouwen zijn misschien wel wat gemakkelijker, maar ik denk niet dat ze allemaal de eerste nacht met je in bed duiken.

Vindt de mooie latina waar je achteraan zit het oké dat je intussen ook op anderen jaagt?

Wat ik me ook afvraag trouwens: vinden de mannen het nog steeds verkeerd als een vrouw een gemakkelijkere seksuele moraal heeft, net als een man, of kan dat wel?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:26:46 #260
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114673811
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn misschien wel wat gemakkelijker, maar ik denk niet dat ze allemaal de eerste nacht met je in bed duiken.

Vindt de mooie latina waar je achteraan zit het oké dat je intussen ook op anderen jaagt?

Wat ik me ook afvraag trouwens: vinden de mannen het nog steeds verkeerd als een vrouw een gemakkelijkere seksuele moraal heeft, net als een man, of kan dat wel?
Kan prima.

Maar knuppels hou je altijd.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  donderdag 26 juli 2012 @ 18:15:16 #261
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114688086
quote:

Hoe meer van die hoe beter, maar liever niet als relatiemateriaal ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_114688426
quote:
Pffff, over het algemeen genomen...

quote:
Haha, dat zal blijken. Ze kent mijn reputatie, dus sja. Ik heb ook gezegd dat als ik haar daar gevonden had (ze hoefde me alleen maar aan te spreken?), dan was het anders gelopen.

quote:
Ik niet. Niets mis met seks namelijk. Mits veilig.

Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 18:33:47 #263
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114688703
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 00:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nederlandse vrouwen duiken de eerste nacht met je het bed in.

Eens.
Maar waarom zit jij maanden achter 1 meid aan zonder resultaat?
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 18:34:28 #264
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114688722
quote:

Nee kan niet is niet vrouwelijk.
What can change the nature of a man?
pi_114689023
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:33 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Eens.
Maar waarom zit jij maanden achter 1 meid aan zonder resultaat?
Ondertussen genoeg andere fun. ;)

Ze is leuk. Sja.

pi_114690898
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ondertussen genoeg andere fun. ;)

Ze is leuk. Sja.
Harder gaan. Iemand die een "groter klootzak is" dan jij kaapt haar misschien wel weg als je te zwak/voorzichtig doet.
pi_114693260
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Harder gaan. Iemand die een "groter klootzak is" dan jij kaapt haar misschien wel weg als je te zwak/voorzichtig doet.
Na zo'n lange tijd zou hij moeten beseffen dat het er met haar niet inzit. Hij is niet haar type... kun je zo hard gaan als je wilt... hooguit krijg je een boete voor te hard rijden :)

Hij ontkracht trouwens wel de LMS theory :)

Dat vrouwen gaan voor looks, money of status...

Doorslaggevend is dan toch wel iemands type zijn en blijkbaar als je een mannelijk modellenhoofd hebt, ben je vaker iemands type! :)
pi_114695057
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Cultuurverschilletje. Bovendien heb ik een aantal paardjes meer waar ik op wed. ;)

Juist het minder Colombiaans-zijn maar toch kunnen dansen, is goed voor d'r.

pi_114695295
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:43 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Na zo'n lange tijd zou hij moeten beseffen dat het er met haar niet inzit. Hij is niet haar type... kun je zo hard gaan als je wilt... hooguit krijg je een boete voor te hard rijden :)
Dat heb ik ook gedacht, maar dat is toch niet zo. Ze heeft al tijden geen vriend gehad, gaat alleen uit met vriendinnen en slet niet rond. Als haar vriendinnen mij dat vertellen en haar kennende, geloof ik dat.

quote:

Dat valt me hier ongelooflijk op ja. Weinig golddiggers, terwijl ik per maand netto het gemiddelde bruto-jaarsalaris van het land verdien.

Qua looks doe ik het beter, als blonde "lange" (hier de langste, in Nederland niet bepaald) expat met een goeie status... ;)

quote:
Doorslaggevend is dan toch wel iemands type zijn en blijkbaar als je een mannelijk modellenhoofd hebt, ben je vaker iemands type! :)
Dat uiteraard.

pi_114697346
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 20:43 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

LMS Theorie?
pi_114697431
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juli 2012 21:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Cultuurverschilletje. Bovendien heb ik een aantal paardjes meer waar ik op wed. ;)

Juist het minder Colombiaans-zijn maar toch kunnen dansen, is goed voor d'r.
Nee niet echt, je bent veel te traag bezig met wat je eigenljik zou moeten doen. Straks begint ze je nog als gewoon vrienden te zien.
pi_114698431
Ze wilt een man, niet een wussy die ze onder controle heeft.
pi_114699125
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:32 schreef firefly3 het volgende:
Ze wilt een man, niet een wussy die ze onder controle heeft.
Ik heb haar teruggepakt op hetzelfde feest 3 maanden later waar ik met een gruwelijk lekker wijf wegging en zij toentertijd liep te kleffen met een andere gozer. Het staat nu 1-1. ;)

Klootzak genoeg voor je?

pi_114699556
Als je haar die avond had, dan had ik gezegd dat je het goed gedaan had. Je had daarna dezelfde avond voor haar moeten gaan toen ze die emoties had en toen gelijk de boel moeten afronden.
pi_114699768
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef firefly3 het volgende:
Als je haar die avond had, dan had ik gezegd dat je het goed gedaan had. Je had daarna dezelfde avond voor haar moeten gaan toen ze die emoties had en toen gelijk de boel moeten afronden.
Gelukkig zit ik niet op jouw goedkeuring te wachten. _O-

Maar jij haalt je informatie uit Amerikaanse filmpjes, dat gaat over vrouwen in de VS. Die zijn al redelijk anders dan Nederlandse maar helemaal anders dan latinas.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')