abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114657998
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, ik ben niet bewust bezig met een partner zoeken. :')
Nou je doet iig meer dan alleen maar gewoon een gezellige tijd zoeken. Hell, daar zou je zelfs de buschauffeuse van 52 voor kunnen aanspreken. Maar dat doe je niet, want die komt niet in aanmerking om evt. je partner te worden.
pi_114658170
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:24 schreef Modus het volgende:

[..]

Nou je doet iig meer dan alleen maar gewoon een gezellige tijd zoeken. Hell, daar zou je zelfs de buschauffeuse van 52 voor kunnen aanspreken. Maar dat doe je niet, want die komt niet in aanmerking om evt. je partner te worden.
Inderdaad, ik doe het blijkbaar voor meer dan alleen een gezellig tijd.
En onbewust komt dat wellicht omdat iemand niet in aanmerking komt om mijn partner te worden, maar dat gaat onbewust.
Rustig aan.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:29:35 #228
5428 crew  miss_sly
pi_114658211
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En onbewust komt dat wellicht omdat iemand niet in aanmerking komt om mijn partner te worden, maar dat gaat onbewust.
En dan is het kringetje rond, want dat bedoelde ik dus ook met "niet doelbewust versieren" :)

Thanks Modus!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114658300
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En dan is het kringetje rond, want dat bedoelde ik dus ook met "niet doelbewust versieren" :)

Thanks Modus!
Als ik willekeurig persoon aanspreek wat in aanmerking zou kunnen komen om mijn partner te worden dan ben ik automatisch onbewust aan het versieren?

Zo ook mijn biologie docente van de middelbare school? Die heb ik onbewust steeds versierd als ik een vraag stelde over planten oid?
Rustig aan.
pi_114658304
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Thanks Modus!
"Versieren" is niet het juist woord. Het is zelf expressie van je gevoelens. "Versieren" is alsof hij wat probeert.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114658331
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"Versieren" is niet het juist woord. Het is zelf expressie van je gevoelens. "Versieren" is alsof hij wat probeert.
Dankjen :)
Zelf expressie werkt ook, en versieren niet.... :)
Rustig aan.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 21:32:43 #232
5428 crew  miss_sly
pi_114658370
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als ik willekeurig persoon aanspreek wat in aanmerking zou kunnen komen om mijn partner te worden dan ben ik automatisch onbewust aan het versieren?

Zo ook mijn biologie docente van de middelbare school? Die heb ik onbewust steeds versierd als ik een vraag stelde over planten oid?
Ja, goede vergelijking :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114658395
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, goede vergelijking :')
Ja, hij klopt als een bus. :')
Rustig aan.
pi_114658590
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ja nou, en - ik krijg het bijna niet uit mijn strot maar - het idee van dit topic is dus een beetje dat je als je in het algemeen makkelijker (met) vrouwen (aan)spreekt, je dit op een gegeven moment ook makkelijker gaat vinden bij vrouwen die je als mogelijke partner bestempelt. Sommige mannen zien tegen dat laatste zo als een berg tegenop (of dat terecht is laat ik verder even in het midden), dat idee moet je op een gegeven moment los kunnen laten (bij jezelf afvragen waaróm je daar zo tegenop ziet, blauwtje? Tja, shit happens, kom je wel weer een keer overheen. Simpele psychologie, die ook op andere situaties toegapst kan worden).

Net zoals je tot op zekere hoogte bv. ook kunt leren bepaalde dingen wel en niet te zeggen in zakelijke situaties, zodat je ooit wellicht hogerop kan. Ook dan baart oefening kunst. Niet voor iedereen even veel, de ene kan het van nature al beter, maar de meeste mensen kunnen daar altijd wel íets van leren.

Veel dingen in dit topic slaan echter volkomen door naar het andere uiterste van het spectrum.
pi_114658629
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:

Nee.
pi_114658725
Mja, van afgewezen worden leer je eigenlijk niks.. Totdat je een verbitterd persoon bent geworden en lekker terughapt als een meisje lelijk doet.
Rustig aan.
pi_114658849
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
Mja, van afgewezen worden leer je eigenlijk niks.. Totdat je een verbitterd persoon bent geworden en lekker terughapt als een meisje lelijk doet.
Ligt eraan hoe je ermee om gaat. Als je objectief blijft kijken op de situatie is het goed, maar als je jezelf mee laat sleuren in negativiteit niet. Elk klein positief dingetje moet je eigenlijk als positief zien. En dat is ook objectief: Je hebt toch niets te verliezen, alleen te winnen :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114658905
Je hoeft er ook niet per se wat van te leren, alleen (is hier de insteek) moet je leren zo'n afwijzing niet teveel van invloed te laten zijn op je verdere gemoedstoestand.

Dat je het even minder trekt als je chick het na 3 jaar uitmaakt, begrijpelijk, maar zo'n gebeurtenis heeft dan ook iets meer lading dan een simpele afwijzing in een disco ofzo.
pi_114658914
Mja als je 5x afgewezen wordt achter elkaar om niks begin je toch een beetje te denken dat het allemaal KUTHOERRENNN zijn in die tent :P Maargoed.
Rustig aan.
pi_114659026
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
Mja als je 5x afgewezen wordt achter elkaar om niks begin je toch een beetje te denken dat het allemaal KUTHOERRENNN zijn in die tent :P Maargoed.
Misschien is dit wel handig voor je. Hij verteld dat je gewoon geduld moet hebben, soms duurt het even voordat ze je echt leert kennen en je leuk begint te vinden. En dit is eigenlijk wel de sleutel voor een solide interactie (voor 2e afspraakjes etc)

pi_114659189
Ik bedoel dan... Gewoon als eerste contact van een meisje, niet omdat ik te graag wil oid :P
Rustig aan.
pi_114659454
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik bedoel dan... Gewoon als eerste contact van een meisje, niet omdat ik te graag wil oid :P
Toch handige info, het is belangrijk om geduld te hebben. Haar eerste reactie zegt toch weinig over het algemeen. Vrouwen kunnen soms zelfs boos worden en alsnog gek op je zijn en achter je aan komen. Als je echt "centered" bent, boeit haar reactie niet en blijf je gewoon doorgaan.
pi_114659496
Oh, nee ik ben niet zo een tjap die doorgaat... Vind mezelf te goed voor mensen die zich te goed voor mij voelen.
Rustig aan.
pi_114659553
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Toch handige info, het is belangrijk om geduld te hebben. Haar eerste reactie zegt toch weinig over het algemeen. Vrouwen kunnen soms zelfs boos worden en alsnog gek op je zijn en achter je aan komen. Als je echt "centered" bent, boeit haar reactie niet en blijf je gewoon doorgaan.
Een goeie tip aan de te afwachtende te verlegen gassies, een contraproductieve aan de doordrammer die haar negatieve signalen niet voldoende oppikt.

Oppassen dat je geen creep wordt...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114659632
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
Oh, nee ik ben niet zo een tjap die doorgaat... Vind mezelf te goed voor mensen die zich te goed voor mij voelen.
Haar reactie op jou moet je niet zo persoonlijk nemen, en dat doe je wel door te denken dat ze dat om die reden doet.

Dat zegt diegene op het filmpje ook overigens, veel vrouwen weten niet altijd meteen wat ze moeten zeggen of doen even bitchy of hebben persoonlijke dingen aan hun hoofd. Heb meer empathie en verbeter je inlevingsvermogen.
pi_114659677
quote:
12s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een goeie tip aan de te afwachtende te verlegen gassies, een contraproductieve aan de doordrammer die haar negatieve signalen niet voldoende oppikt.

Oppassen dat je geen creep wordt...
De creep is ook een beginneling. Hoe meer ervaring je hebt, hoe meer je weet waar de grenzen liggen. De creep zal ook geen resultaten krijgen en dus zichzelf aanpassen. Handig dat het allemaal auto-correct
pi_114659715
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Haar reactie op jou moet je niet zo persoonlijk nemen, en dat doe je wel door te denken dat ze dat om die reden doet.

Dat zegt diegene op het filmpje ook overigens, veel vrouwen weten niet altijd meteen wat ze moeten zeggen of doen even bitchy of hebben persoonlijke dingen aan hun hoofd. Heb meer empathie en verbeter je inlevingsvermogen.
Mijn inlevingsvermogen is niet slecht hoor, ze moet niks van me straalt ze uit...
Wat jij nu zegt is alleen maar dat de oorzaak daarvan bij iets anders kan liggen.... Achja.
Rustig aan.
pi_114659740
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De creep is ook een beginneling. Hoe meer ervaring je hebt, hoe meer je weet waar de grenzen liggen. De creep zal ook geen resultaten krijgen en dus zichzelf aanpassen. Handig dat het allemaal auto-correct
Nogal wat gasten uit die filmpjes van je komen op mij al over als creep. Laat staan op veel vrouwen... _O-

Je moet wel rekening houden met je publiek als je suggesties geeft hier.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114659933
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nogal wat gasten uit die filmpjes van je komen op mij al over als creep. Laat staan op veel vrouwen... _O-

Je moet wel rekening houden met je publiek als je suggesties geeft hier.
Check na 3,5 minuut. Als je een creep was kan je dit echt niet
pi_114659945
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mijn inlevingsvermogen is niet slecht hoor, ze moet niks van me straalt ze uit...
Wat jij nu zegt is alleen maar dat de oorzaak daarvan bij iets anders kan liggen.... Achja.
Yep, heb geduld met haar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')