Nou je doet iig meer dan alleen maar gewoon een gezellige tijd zoeken. Hell, daar zou je zelfs de buschauffeuse van 52 voor kunnen aanspreken. Maar dat doe je niet, want die komt niet in aanmerking om evt. je partner te worden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, ik ben niet bewust bezig met een partner zoeken.
Inderdaad, ik doe het blijkbaar voor meer dan alleen een gezellig tijd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou je doet iig meer dan alleen maar gewoon een gezellige tijd zoeken. Hell, daar zou je zelfs de buschauffeuse van 52 voor kunnen aanspreken. Maar dat doe je niet, want die komt niet in aanmerking om evt. je partner te worden.
En dan is het kringetje rond, want dat bedoelde ik dus ook met "niet doelbewust versieren"quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik doe het blijkbaar voor meer dan alleen een gezellig tijd.
En onbewust komt dat wellicht omdat iemand niet in aanmerking komt om mijn partner te worden, maar dat gaat onbewust.
Als ik willekeurig persoon aanspreek wat in aanmerking zou kunnen komen om mijn partner te worden dan ben ik automatisch onbewust aan het versieren?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan is het kringetje rond, want dat bedoelde ik dus ook met "niet doelbewust versieren"
Thanks Modus!
"Versieren" is niet het juist woord. Het is zelf expressie van je gevoelens. "Versieren" is alsof hij wat probeert.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan is het kringetje rond, want dat bedoelde ik dus ook met "niet doelbewust versieren"
Thanks Modus!
Dankjenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Versieren" is niet het juist woord. Het is zelf expressie van je gevoelens. "Versieren" is alsof hij wat probeert.
Ja, goede vergelijkingquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik willekeurig persoon aanspreek wat in aanmerking zou kunnen komen om mijn partner te worden dan ben ik automatisch onbewust aan het versieren?
Zo ook mijn biologie docente van de middelbare school? Die heb ik onbewust steeds versierd als ik een vraag stelde over planten oid?
Ja nou, en - ik krijg het bijna niet uit mijn strot maar - het idee van dit topic is dus een beetje dat je als je in het algemeen makkelijker (met) vrouwen (aan)spreekt, je dit op een gegeven moment ook makkelijker gaat vinden bij vrouwen die je als mogelijke partner bestempelt. Sommige mannen zien tegen dat laatste zo als een berg tegenop (of dat terecht is laat ik verder even in het midden), dat idee moet je op een gegeven moment los kunnen laten (bij jezelf afvragen waaróm je daar zo tegenop ziet, blauwtje? Tja, shit happens, kom je wel weer een keer overheen. Simpele psychologie, die ook op andere situaties toegapst kan worden).quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
Inderdaad, ik doe het blijkbaar voor meer dan alleen een gezellig tijd.
En onbewust komt dat wellicht omdat iemand niet in aanmerking komt om mijn partner te worden, maar dat gaat onbewust.
Nee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
Als ik willekeurig persoon aanspreek wat in aanmerking zou kunnen komen om mijn partner te worden dan ben ik automatisch onbewust aan het versieren?
Zo ook mijn biologie docente van de middelbare school? Die heb ik onbewust steeds versierd als ik een vraag stelde over planten oid?
Ligt eraan hoe je ermee om gaat. Als je objectief blijft kijken op de situatie is het goed, maar als je jezelf mee laat sleuren in negativiteit niet. Elk klein positief dingetje moet je eigenlijk als positief zien. En dat is ook objectief: Je hebt toch niets te verliezen, alleen te winnenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
Mja, van afgewezen worden leer je eigenlijk niks.. Totdat je een verbitterd persoon bent geworden en lekker terughapt als een meisje lelijk doet.
Misschien is dit wel handig voor je. Hij verteld dat je gewoon geduld moet hebben, soms duurt het even voordat ze je echt leert kennen en je leuk begint te vinden. En dit is eigenlijk wel de sleutel voor een solide interactie (voor 2e afspraakjes etc)quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
Mja als je 5x afgewezen wordt achter elkaar om niks begin je toch een beetje te denken dat het allemaal KUTHOERRENNN zijn in die tentMaargoed.
Toch handige info, het is belangrijk om geduld te hebben. Haar eerste reactie zegt toch weinig over het algemeen. Vrouwen kunnen soms zelfs boos worden en alsnog gek op je zijn en achter je aan komen. Als je echt "centered" bent, boeit haar reactie niet en blijf je gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik bedoel dan... Gewoon als eerste contact van een meisje, niet omdat ik te graag wil oid
Een goeie tip aan de te afwachtende te verlegen gassies, een contraproductieve aan de doordrammer die haar negatieve signalen niet voldoende oppikt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Toch handige info, het is belangrijk om geduld te hebben. Haar eerste reactie zegt toch weinig over het algemeen. Vrouwen kunnen soms zelfs boos worden en alsnog gek op je zijn en achter je aan komen. Als je echt "centered" bent, boeit haar reactie niet en blijf je gewoon doorgaan.
Haar reactie op jou moet je niet zo persoonlijk nemen, en dat doe je wel door te denken dat ze dat om die reden doet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
Oh, nee ik ben niet zo een tjap die doorgaat... Vind mezelf te goed voor mensen die zich te goed voor mij voelen.
De creep is ook een beginneling. Hoe meer ervaring je hebt, hoe meer je weet waar de grenzen liggen. De creep zal ook geen resultaten krijgen en dus zichzelf aanpassen. Handig dat het allemaal auto-correctquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een goeie tip aan de te afwachtende te verlegen gassies, een contraproductieve aan de doordrammer die haar negatieve signalen niet voldoende oppikt.
Oppassen dat je geen creep wordt...
Mijn inlevingsvermogen is niet slecht hoor, ze moet niks van me straalt ze uit...quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haar reactie op jou moet je niet zo persoonlijk nemen, en dat doe je wel door te denken dat ze dat om die reden doet.
Dat zegt diegene op het filmpje ook overigens, veel vrouwen weten niet altijd meteen wat ze moeten zeggen of doen even bitchy of hebben persoonlijke dingen aan hun hoofd. Heb meer empathie en verbeter je inlevingsvermogen.
Nogal wat gasten uit die filmpjes van je komen op mij al over als creep. Laat staan op veel vrouwen...quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De creep is ook een beginneling. Hoe meer ervaring je hebt, hoe meer je weet waar de grenzen liggen. De creep zal ook geen resultaten krijgen en dus zichzelf aanpassen. Handig dat het allemaal auto-correct
Check na 3,5 minuut. Als je een creep was kan je dit echt nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogal wat gasten uit die filmpjes van je komen op mij al over als creep. Laat staan op veel vrouwen...
Je moet wel rekening houden met je publiek als je suggesties geeft hier.
Yep, heb geduld met haarquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn inlevingsvermogen is niet slecht hoor, ze moet niks van me straalt ze uit...
Wat jij nu zegt is alleen maar dat de oorzaak daarvan bij iets anders kan liggen.... Achja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |