SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
De nieuwe producten pagina van BIC is al tijden half kapot....
http://www.buyincoins.com/pages/products_new.htmljammer
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik vraag me af en toe af wat ze met die website aan het doen zijnMisschien voor hun maar voor een Europese server/datacenter kiezen?
![]()
emand ervaring mee:
Heb via Zarmark iets besteld (Jelly, later Rosa). Dat kwam kapot aan. Netjes gemeld bij Zarmark en ze gingen met de verkoper praten hoe dit op te lossen.
Tijd niets gehoord, meerdere mailtjes gestuurd. Nog steeds geen reactie (mails gewoon vriendelijk maar wel zakelijk).
Uiteindelijk Paypal-dispuut aangemaakt. Maar Paypal doet er niets mee......valt me tegen van Paypal.
Nog steeds geen reactie van Zarmark!!!
Beter wegblijven daar???![]()
Waarom doet paypal niets? Denk dat we niet het hele verhaal hebben..quote:
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Jawel hoor. Is het hele verhaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Waarom doet paypal niets? Denk dat we niet het hele verhaal hebben..
Bij Paypal kan je aangeven wat de klacht is en ik had gekozen voor interne beschadiging (horloge). Netjes vermeld. Ik denk transport-schade want er was een wijzer losgekomen en doosje was ingedeukt.
Geen probleem verder want van mijn 700 aankopen is dit een eerste Paypal-claim.
Wat mij tegenvalt is het stilzwijgen van Zarmark: heeft iemand nog pressiemiddelen? Iemand contact gehad met Jelly/Rosa onlangs?![]()
Das altijd een lastig iets, en een tip voor volgende keer.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:27 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Jawel hoor. Is het hele verhaal.
Bij Paypal kan je aangeven wat de klacht is en ik had gekozen voor interne beschadiging (horloge). Netjes vermeld. Ik denk transport-schade want er was een wijzer losgekomen en doosje was ingedeukt.
Geen probleem verder want van mijn 700 aankopen is dit een eerste Paypal-claim.
Wat mij tegenvalt is het stilzwijgen van Zarmark: heeft iemand nog pressiemiddelen? Iemand contact gehad met Jelly/Rosa onlangs?
Bij paypal krijg je bij kapotte producten nooit je geld terug.
alleen wanneer producten niet aan zijn gekomen vergoeden ze de boel..
daarnaast zou ik gewoon nog eens mailen, om te zien wat ze er aan doen?![]()
Na vele mailtjes met dx eindelijk een gedeeltelijke refund gekregen voor mijn "lucky" bag. Ongelooflijk hoelang je daar mee bezig bent.![]()
die aurora 2 is met gratis beta oordopjes en fedex verzending... met de code FB2012fiver is het wel een hel interessante aanbieding...quote:Op maandag 23 juli 2012 19:34 schreef Miniem het volgende:
Nog wat razz deals van mp4nation.
http://mad.ly/5053f2
... de verleiding om te bestellen is groot![]()
Bij mp4nation kom je uit op $142.02 + Brainwavz Beta (loose pack) en bij BIC $155.99 ( zonder coupon weet niet of die er op het moment is laatst deed 8% SUMMER het iig niet bij mij haha![]()
Vergeet FeDex shipping costs niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:58 schreef Ryan93 het volgende:
Bij mp4nation kom je uit op $142.02 + Brainwavz Beta (loose pack) en bij BIC $155.99 ( zonder coupon weet niet of die er op het moment is laatst deed 8% SUMMER het iig niet bij mij haha![]()
Free Fedex 2 Day Shipping:quote:
- If you reside in USA, Canada, UK, France, Netherlands, Spain, Germany, Singapore, Japan, S. Korea, India and a few other locations you will have the option of FREE FEDEX at checkout. The option appears in your shipping options at checkout.
- To get the Free Fedex option the Brainwavz M2 must be the only item in your cart or other products eligible for free fedex and the shipping address to one of the eligible countries mentioned above, otherwise the free fedex option will not show during checkout.![]()
Fedex shipping is kans enorm groot op BTW, oftewel dan heb je je brainwavez oortjes gewoon zelf betaald![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Downstar het volgende:
Fedex shipping is kans enorm groot op BTW, oftewel dan heb je je brainwavez oortjes gewoon zelf betaald
MP4Nation heeft nog wel is het handje van om er "USB DRIVE 22 USD" op te zetten
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Alleen of dat nou geloofwaardig is bij een groot pakket als een tablet.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nee.
MP4Nation heeft nog wel is het handje van om er "USB DRIVE 22 USD" op te zetten![]()
Mijn pakket was groter en daar hoefde ik ook niks voor te betalenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:00 schreef Skiet het volgende:
[..]
Alleen of dat nou geloofwaardig is bij een groot pakket als een tablet.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Voor alle mensen die china verslaafd zijn, en van pekketjes houden:
http://promotion.focalprice.com/pennyalarm/
Focalprice heeft weer een één cent deal
Niet heel boeiend product, maar altijd leuk om voor 1 cent een pakketje van de andere kant van de wereld te krijgen
Wist niet dat die trektouwtjes bedoeld waren om je telefoon aan te hangen.![]()
Wel handig voor de toegangspasjes op het werk.![]()
![]()
Ik word schijtziek van Raz zijn aanbiedingen. Wat heb je nu in hemelsnaam aan gratis Fedex + de belasting kans schiet omhoog. Ik zit ook niet te wachten op allerlei combinatie kortingen met gratis flut budget doppen van Brainwavz.
Stel ik wil een amp kopen van Fiio, dan wil ik gewoon de barebone ghetto prijs hebben en geen frutsels erbij.![]()
Hier ben ik het dus ook mee eens, grootste aankondigingen altijd voor acties en de hoogste korting etc..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ik word schijtziek van Raz zijn aanbiedingen. Wat heb je nu in hemelsnaam aan gratis Fedex + de belasting kans schiet omhoog. Ik zit ook niet te wachten op allerlei combinatie kortingen met gratis flut budget doppen van Brainwavz.
Stel ik wil een amp kopen van Fiio, dan wil ik gewoon de barebone ghetto prijs hebben en geen frutsels erbij.
en dan krijg je vervolgens een gratis setje alphas/beta's bij..![]()
en komt er dan toch is een actie waarbij je niks bij krijg, maar wel stukken van de prijs afgaat..
dan is t nog vaak amazon US only ook![]()
![]()
Hoezo schiet de belastingkans omhoog?? Mijn B2's zijn ook via FedEx (via Parijs) gekomen ze zetten er gewooon 20 euro doppen op.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:05 schreef monkeybrain het volgende:
Stel ik wil een amp kopen van Fiio, dan wil ik gewoon de barebone ghetto prijs hebben en geen frutsels erbij.
Daarnaast zjin Beta's prima oordopjes voor de prijs en leuk als reserve. Ik snap natuurlijk wel dat je deze doppen niet aan je Amp gaat hangen
![]()
![]()
Helemaal mee eens! Besteld!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:14 schreef tokko1 het volgende:
Voor alle mensen die china verslaafd zijn, en van pekketjes houden:
http://promotion.focalprice.com/pennyalarm/
Focalprice heeft weer een één cent deal
Niet heel boeiend product, maar altijd leuk om voor 1 cent een pakketje van de andere kant van de wereld te krijgen![]()
![]()
Paar keer mailen heb ik al gedaan: ze reageren gewoon niet meer.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
Das altijd een lastig iets, en een tip voor volgende keer.
Bij paypal krijg je bij kapotte producten nooit je geld terug.
alleen wanneer producten niet aan zijn gekomen vergoeden ze de boel..
daarnaast zou ik gewoon nog eens mailen, om te zien wat ze er aan doen?
Helaas: de eerste keer dat ik met slechte aftersales te maken krijg.
Voor mij geen Zarmark meer! Boycot Zarmark (dat zal ze leren).![]()
In deze kabel moet toch gewoon een plus- en mindraad lopen als je 'm openhaalt?
Dan wordt die met 2 stukken LED-strips van 30cm. en een stuk LED-strip van 60cm.
EDIT: een rolletje van 5 meter 'warm wit' led kabel en een sigarettenstekker-ding is besteld.
[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 24-07-2012 16:57:54 ]![]()
Kun je die 12 volt niet beter gewoon van je radiostekker aftappen? Zo had ik dat destijds met mijn neon in de voetenruimte ook gedaan. Schakelaar ertussen en klaar. Werkte perfect.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:02 schreef Iemand91 het volgende:
In deze kabel moet toch gewoon een plus- en mindraad lopen als je 'm openhaalt?
Dan wordt die met 2 stukken LED-strips van 30cm. en een stuk LED-strip van 60cm.
[ afbeelding ][ afbeelding ]Don't let my username fool you...![]()
kan iemand mij helpen?
mijn ebay account is geblokkeerd omdat er geprobeerd is in te breken in mijn account
nu moet ik opnieuw mijn gegevens invoeren, alleen ik heb misschien 5 jaar geleden zon account aangemaakt, CC gegevens weet ik niet meer, waren van mn pa alleen die kaart is allang niet meer geldig. als ik de cc gegevens niet invul staat er incorrect information.
wat moet ik nu doen>![]()
Ik zou ebay zelf even een mailtje sturen met uitlegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:53 schreef mtchel112 het volgende:
kan iemand mij helpen?
mijn ebay account is geblokkeerd omdat er geprobeerd is in te breken in mijn account
nu moet ik opnieuw mijn gegevens invoeren, alleen ik heb misschien 5 jaar geleden zon account aangemaakt, CC gegevens weet ik niet meer, waren van mn pa alleen die kaart is allang niet meer geldig. als ik de cc gegevens niet invul staat er incorrect information.
wat moet ik nu doen>Wij kunnen je verder ook niet echt helpen vrees ik..
![]()
![]()
Snap ik. Dan is je pakket gewoon niet door een persoon bekeken of dacht hij, laat maar zitten. Ik bedoel dat het niet geloofwaardig is. Als je een pakketje van 20cmx20cm binnen krijgt en er staat op USB stick en het is +600 gram dan snap je toch ook wel dat er geen USB stick in zit. Dat bedoel ik te zeggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mijn pakket was groter en daar hoefde ik ook niks voor te betalen![]()
Tsjah, ik las dat mp4nation tegenwoordig bij fedex zendingen in grotere dozen expliciet "sample" vermeldt. Zou dus onbelast moeten zijn. Zal het morgen weten, er is wat onderweg vanaf mp4nation middels Fedex wat zeker te weten niet in een envelop past.![]()
Mocht het morgen avond dus nog niet binnen zijn dan ga ik 'm knijpen. Alhoewel, met de typhoon zal Fedex shipment allicht ook niet op tijd komen.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:08 schreef thethoryd het volgende:
Hier ook de Jiayu G2 besteld! Ben benieuwd!
Voor nieuwtjes rondom Chinaphones (zoals de Jiayu G3) -> http://www.gizchina.com/category/phones/The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ha sample, dat dacht ik dus ook..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:40 schreef neo2000 het volgende:
Tsjah, ik las dat mp4nation tegenwoordig bij fedex zendingen in grotere dozen expliciet "sample" vermeldt. Zou dus onbelast moeten zijn. Zal het morgen weten, er is wat onderweg vanaf mp4nation middels Fedex wat zeker te weten niet in een envelop past.![]()
Mocht het morgen avond dus nog niet binnen zijn dan ga ik 'm knijpen. Alhoewel, met de typhoon zal Fedex shipment allicht ook niet op tijd komen.
zo heb ik even met POSTNL gebeld, om te vragen of een review product als koopzending word gezien of geschenkzending, want review/sample producten krijg je gratis..
Echter is het zo dat wanneer het van een bedrijf komt, ook al zijn het samples er gewoon belasting over moet worden betaald qua waarde van het product.. ook al is het alsware een geschenk![]()
Heren! (En Dames),
Ik zou graag bij cycling-monton.com een shirtje en broekje kopen van een bepaald team. Nu twijfel ik over de maat. Ik ben bijna 2 meter en vrij dun gebouwd, welke maat zal ik dan nemen? Ik zat zelf aan XL te denken, maar 'slobbert' hij dan niet rondom mijn borst?![]()
Dus dat. Alle trucjes zijn al zo oud als de weg naar rome. Ze trappen daar niet in. En als je het er op hebt staan en je krijgt het gewoon binnen zonder extra kosten dan heb je gewoon geluk gehad. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ha sample, dat dacht ik dus ook..
zo heb ik even met POSTNL gebeld, om te vragen of een review product als koopzending word gezien of geschenkzending, want review/sample producten krijg je gratis..
Echter is het zo dat wanneer het van een bedrijf komt, ook al zijn het samples er gewoon belasting over moet worden betaald qua waarde van het product.. ook al is het alsware een geschenk
DHL/FedEx en dergelijke heb je grotere kans op extra kosten. Dat is weer wel mijn ervaring.![]()
Dat is lastig. Wij weten natuurlijk niet wat de maten zijn welke hun hanteren. Zo is het in NL zelfs al zo dat het ene shirte L wel goed zit en de andere niet. Ik zou hun even je maten doormailen en vragen of ze de boel kunnen opmeten voor je. Dan weet je al beter hoe het gaat zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:44 schreef nickhguitar het volgende:
Heren! (En Dames),
Ik zou graag bij cycling-monton.com een shirtje en broekje kopen van een bepaald team. Nu twijfel ik over de maat. Ik ben bijna 2 meter en vrij dun gebouwd, welke maat zal ik dan nemen? Ik zat zelf aan XL te denken, maar 'slobbert' hij dan niet rondom mijn borst?
Overigens mag je over dit soort zaken hier niet praten. Ik ga er dus even vanuit dat het nep is. Daar heb je chinesewebshops.com voor![]()
Het loopt zeker storm op chinesewebshops.comquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:42 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat is lastig. Wij weten natuurlijk niet wat de maten zijn welke hun hanteren. Zo is het in NL zelfs al zo dat het ene shirte L wel goed zit en de andere niet. Ik zou hun even je maten doormailen en vragen of ze de boel kunnen opmeten voor je. Dan weet je al beter hoe het gaat zitten.
Overigens mag je over dit soort zaken hier niet praten. Ik ga er dus even vanuit dat het nep is. Daar heb je chinesewebshops.com voor![]()
![]()
Waarschijnlijk via Mistertao (.com/.net), gok ik zo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:36 schreef Schild het volgende:
Wat is nu de voordeligste plek om de Jiayu G2 te kopen?
Als je dat gedoe vindt, moet je maar wat rondkijken of je webshops met stock kunt vinden.
Zo heeft die ene reviewer op die site hem bij fastcardtech weggehaald.
Naar het schijnt hebben die wel een volledig witte versie leverbaar?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nee hoor, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik trek net zo makkelijk de stekker eruit als blijkt dat er geen animo voor is. Ik heb er zelf op dit moment weinig tijd voor helaas.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:47 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Het loopt zeker storm op chinesewebshops.com![]()
Layout ziet er top uit moet ik zeggen!quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:39 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik trek net zo makkelijk de stekker eruit als blijkt dat er geen animo voor is. Ik heb er zelf op dit moment weinig tijd voor helaas.![]()
![]()
mag ik trouwens lachen om mensen die het begrip import niet goed hebben begrepen
een van de diverse posts op klacht.nl over chineze webshopsquote:Vandaag de eerste bestelling van miniinthebox ontvangen(besteldatum 24 juni)
Waar ik erg van schrok is dat ik 19,91 euro aan de postbode moest betalen. De waarde van mijn bestelling is 42,20. Dat is dus bijna de helft er boven op.
Dat had ik graag geweten dan had ik niet besteld. Temeer omdat een aantal spullen dus tegenvielen. Ik had eerlijk gezegd ook geen topkwaliteit spullen verwacht want dat kan ook niet voor dat geld, maar de iPod flipcase zag er werkelijk belabberd uit , echt heel slordig en de iPhone flipcase heeft allemaal lijmresten aan de zijkant.
De geruite hoes voor mijn dochter samsung mobiel is paarzig ipv roze wat het op de foto leek.
De screenprotecters, batterij en kabels lijken verder goed.
Heel jammer want ik ken diverse mensen die erg te spreken zijn over hun spullen en die zeggen dat de maand wachten zeker de moeite waard is. Helaas is ons geval dus een dubbele tegenvaller en niet de moeite van het wachten waard. Niemand van hen heeft dus die extra kosten gehad, dat is ook opmerkelijk.
Maar nu ik op internet ben gaan zoeken blijkt dit vaker voor te komen.
Ondertussen heb ik nog kleinere bestellingen gedaan twv 10 en 12 euro (voor nagelspullentjes , fopartikelen en een horloge voor de kids) Hopelijk komen daar niet weer 12,50 en btw bovenop! Dan ben ik helemaal gefopt!!!
Gewenste oplossing
De onverwachte kosten terug kunnen vorderen en tegenvallende spullen retour, wil er ook wel foto van maken en die mailen. Duidelijk voorop de site aangeven dat er in Nederland dus altijd 12,50 inklaringskosten en dan nog btw over het bedrag betaald moet worden. Lopende bestellingen kunnen annuleren.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef gers het volgende:
mag ik trouwens lachen om mensen die het begrip import niet goed hebben begrepen![]()
![]()
diverse mensen , heb me post al aangepastquote:
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Sommige mensen verdienen het ook gewoon he?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef gers het volgende:
mag ik trouwens lachen om mensen die het begrip import niet goed hebben begrepen
een van de diverse posts op klacht.nl over chineze webshops
[..]
Don't let my username fool you...![]()
t is bijna tenenkrommend hoe dom sommige mensen zijn en reageren..
ze blijken niet te snappen dat hun spullen uit china komen en daar tijd overheen gaat (1 zou binnen 24 uur zn spullen krijgen dacht ie)
tevens eisen diverse mensen dat er op de site in het nederlands moet komen te staan dat ze invoerbelasting moeten betalen!!
LOL
ook valt me op dat "lightinthebox/miniinthebox" zogenaamd reageert op dat klacht.nl.. in het nederlands!
DAT kan ik me dus niet voorstellen!
klacht.nl is een fopsite met wel heel veel negatieve reakties over miniinthebox en bijna geen over dealextreme..
ook dat is raar.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:43 schreef mickeyD het volgende:
LOL
ook valt me op dat "lightinthebox/miniinthebox" zogenaamd reageert op dat klacht.nl.. in het nederlands!
DAT kan ik me dus niet voorstellen!![]()
![]()
Damn, zon android tv stick van lightake is verdomde handig, gewoon ergens een monutor op de kop tikken en je hebt n chille pc![]()
Misschien dat ze maar eens een zooi hersencellen zouden moeten bestellen...
Vind ik alleen maar mooi dat mensen zo dom kunnen zijn.Boontje komt om z'n loontje.
If haven't read the rules, then don't play the game, because chances are you will lose big time.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
wat doe ik verkeerd? Ik kijk wat rond op mp4nation en zie dat de beta's weer eens in de aanbieding zijn (17 ipv ~30)... Ik denk: laat ik het eens proberen. Druk ik door naar de link en staan ze daar opeens weer voor 28,50... Is dit bij jullie ook zo? http://www.mp4nation.net/(...)ones?manufacturer=26![]()
Of ze zijn lui, hebben geen common sense en zijn dus gewoon dom.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:09 schreef Skiet het volgende:
Die mensen zijn niet dom. Ze hebben gewoon geen ervaring met dit soort zaken.
Als iets nieuw voor je is en je nieuw bent daarmee, ga je als je verstandig bent eerst research doen.
Ignorance is bliss? Not quite...
Zeker als ze daarna nog altijd dom blijven en er niet uit leren...Jup, ff customer service om opheldering vragen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:07 schreef tornado61 het volgende:
wat doe ik verkeerd? Ik kijk wat rond op mp4nation en zie dat de beta's weer eens in de aanbieding zijn (17 ipv ~30)... Ik denk: laat ik het eens proberen. Druk ik door naar de link en staan ze daar opeens weer voor 28,50... Is dit bij jullie ook zo? http://www.mp4nation.net/(...)ones?manufacturer=26The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Het is echt niet te geloven, van die mensen die vinden dat de webshop in kwestie hun invoerkosten maar even moet vergoedenWat heeft zo'n Chinees in hemelsnaam te maken met de kosten die jij aan de Nederlandse staat moet afdragen?
Die 12,50 inklaringskosten zijn wel een beetje zuur omdat het altijd hetzelfde bedrag is, ookal heeft je pakket maar een waarde van een paar euro. Aan de andere kant, de werkzaamheden die PostNL verricht blijven hetzelfde of het nu om een pakje van 5 euro gaat of een van 100 euro.
Ben nog steeds erg blij met mijn G2! Ik gebruik hem voornamelijk voor het lezen van mail, bankieren, internetten en ook wel om te bellenVerder heb ik wat apps erop zoals Facebook, Accuweather, een wereldklok en de Ziggo TV gids en dat werkt allemaal zonder probleem. Het geluid is ook goed, voorheen had ik met mijn Samsung Galaxy Y dat ik niet zo goed te verstaan was als hij op speaker stond maar dat is bij de G2 veel beter (hoor ik van mensen die ik bel).
[ Bericht 0% gewijzigd door Miffy1 op 25-07-2012 23:03:57 ]![]()
36hr hier. 24hr aan de erg intensieve kant, 48hr aan de af en toe online kijken, af en toe bellen/wat versturen.
(Vergeet niet dat 'ie dual-standby is en dus ondanks 2050mAh meer verbruikt dan een andere mobiel)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dit meen je nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:32 schreef Miffy1 het volgende:
*Zucht* op het Tros Radar Forum loopt er ook al een te janken over invoerkostenach wel vermakelijk om te lezen
EDIT Volgens mij doet Miniinthebox hier niks verkeerd... Ze hebben het binnen 24 uuf verzonden... dat betekend niet dat het binnen 24 uur aankomthttp://www.klacht.nl/mini(...)-niets-ontvangen-15/
[ Bericht 18% gewijzigd door Eastertide op 25-07-2012 22:09:33 ]![]()
tenenkrommend als je dat allemaal leest.. je zou ze toch ff door elkaar willen schudden allemaal?
helaas komt men pas lezen als ze rotzooi in huis hebben gekregen of moeten bijbetalen.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Categorie boontje komt om z'n loontje, darwin awards etc etc. Gelukkig blijft het bij zulke figuren bij een eenmalige bestelling. Krijgen we een niet nog slechtere naam in het buitenland.
En toch slim genoeg zijn om een Paypal account te openen en een Chinese toko te vinden![]()
Onze socialistische regelstaat heeft het Darwinisme buitenspel gezet, dan sterven dit soort genen niet meer af![]()
![]()
Ik ben op zoek naar een N64 controller die ik via USB kan gebruiken. Of een imitatie met USB, of een die bedoeld is voor de N64 met een USB verloopstukje. Heb alleen geen zin om +$30 te betalen voor een controller van belabberde kwaliteit (zoals ik ze vind op eBay).
Ik wil een grijze die lijkt op de originele (een cadeau), en voor mezelf maakt het eigenlijk geen zak uit wat de vorm is. Misschien een van jullie een keer langs zoiets gekomen?"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Wat een kneus. Ik heb er ook maar gereageerd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:32 schreef Miffy1 het volgende:
*Zucht* op het Tros Radar Forum loopt er ook al een te janken over invoerkosten
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Stevige downtrend EUR/USD #dollarkoers blog: http://ow.ly/cuOSn Daling dollar koers richting 1,19Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik zou me pas zorgen/boos maken als het om juNi ging... Relax...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zo heerlijk. Lang geleden dat ik iets hebt besteld op DX. Maar het is weer raak. Wat Apple accesoires. iPhone + iPad Windshield voor in de auto. Car Charger en netstroom charger.
¤ 20,-
Had goedkoper gekund, maar anders heb je van die cheap windshields die enorm trillen.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
hier zojuist de eerste deelzending van een Dx order binnen. Order was de 28e april gedaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:22 schreef W00fer het volgende:
10 July geshipped en nu nog niet binnen. Pandawill :Sgeduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.
Ging om een keramisch messen setje ( waar van 3 nu nog onderweg).
Ook nog geen spoor van de Luckybag verder. Duurt vast nog wel een weekje voordat de douane hem vrijgeeft.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik hoop niet dat je serieus bent. Maar toch even dit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:22 schreef W00fer het volgende:
10 July geshipped en nu nog niet binnen. Pandawill :S
Registered Airmail-Delivery time is around 15-25 working days
Standard Airmail-Delivery time is around 25-35 working days
Dit is eenvoudig te vinden op hun website.![]()
Pokeren met je Focalprice Points is niet aan te raden. Je moet een harten kaart trekken, 20 keer geprobeerd maar is niet te doen.![]()
Foei, jezelf quoten is not done. Maar kan jullie mede delen, mijn Fiio Alpen/e17 is hier gewoon ongeschonden zonder douane nota middels Fedex afgeleverd. Gemarkeerd als Headphone - Sample met een waarde van 20 dollahs. Awesome.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:40 schreef neo2000 het volgende:
Mocht het morgen avond dus nog niet binnen zijn dan ga ik 'm knijpen. Alhoewel, met de typhoon zal Fedex shipment allicht ook niet op tijd komen.Dat eerste verbaast mij, en dat 2e, ach.. Ik kijk in dit land nergens meer van op, denk af en toe dat het maar goed is die verzorgingsstaat, aangezien anders binnen 2 weken het aantal inwoners van Nederland spontaan gehalveerd zou zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:38 schreef monkeybrain het volgende:
En toch slim genoeg zijn om een Paypal account te openen en een Chinese toko te vinden![]()
Onze socialistische regelstaat heeft het Darwinisme buitenspel gezet, dan sterven dit soort genen niet meer af
helaas zijn er altijd bladen als "computer idee" en "pcm" die mensen op ideeen brengen met onvolledige maar o zo vermakelijke artikelen over shoppen in china en paypal gebruikLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Zo moeilijk is het allemaal niet, en dat zeggen we ook nergens... Wij ergeren ons gewoon aan verschrikkelijk domme mensen die niet realiseren dat China niet hetzelfde is als Nederlandquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef i124Q het volgende:
Tering.. jullie doen net alsof chinashopping rocketscience is![]()
![]()
Ik was/ben Ebay gewend en BIC, dan is het weer ff wennen als het wat langer duurtquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je serieus bent. Maar toch even dit.
Registered Airmail-Delivery time is around 15-25 working days
Standard Airmail-Delivery time is around 25-35 working days
Dit is eenvoudig te vinden op hun website.
Friettent dikke Willie, met Willie![]()
FiiO N3 binnen.FiiO speakers (N3 en de S-series: S3/S5/S9) zijn niet zo makkelijk aan te komen daar ze zich nu alleen nog maar richten op amplifiers denk ik. Products qualitycheck hiervan stamt dan ook van 05-2009.
Mooi dat ze nog een voorraadje opbewaren in Duitsland. 21e besteld, all-in 19 euro gekost (I love 'Nu kopen óf Beste voorstel' op Ebay (visotrade)), met Hermes-tracking, pakje was 23e aangemeld, 24e opgehaald en vandaag dus binnen.
Mooi setje compacte speakers, erg helder, gebalanceerd en harmonieus. Stroom via USB, dan snoertje rechts (master) naar links (slave) en een lead van stereo-in naar 3.5mm stereo-out van je bronapparaat. Ik edit dit bericht later wel ff voor een uitgebreidere soundsignature-analyse. Het is nogal vroeg om m'n volume te cranken en de boel vol te testen.
Eerste indruk is in ieder geval goed, ik zou dit best kunnen gebruiken als desktop-setje denk ik. Had ik niet al een 2.1CH 33,- euro-setje van de Lidl met megasound. Qua bass kunnen ze natuurlijk niet mee met een set die een toegewijde subwoofer heeft. Maar het wordt interessant om die later vandaag ff te testen, neem ik dan ook ff een 2.0 Medion computerspeakersetje en m'n portable capsule stereospeakers van de ALDI in mee.
Tja... en hoe portable is 'portable'. Als het compact moet, dan zou ik eerder voor capsules gaan, maar die 'breken apart' op hoog volume en klinken dan in vergelijk wat meer telefonerig. De FiiO's hebben tenminste nog een beetje klankkasten. De stijl is typisch FiiO, zwart plastic (op Ebay ziet het er wat grijzig uit, maar dat is reflectie, ze zijn pikzwart) met wat stilistische accenten op het glanzende front (rest is mat), de rechterspeaker toont een groene LED onder het FiiO-logo wanneer deze aan is. Elke speaker heeft twee rubberen slides eronder voor grip. Verder qua bouwkwaliteit absoluut niks bijzonders, maar wel degelijk.
Controls achterop: lead-in, stereo-out voor linker speaker, powersocket voor USB-kabel (heeft geen USB-kop richting speaker), dan natuurlijk een volume-dial die gaat van off-detent naar max volume. Dan is er nog een 'Dynamic' drukknop, volgens de handleiding voor de 'control of the voices of distortion, when the volume is too large', mja, dat moet ik dan op hoog volume testen, ik merk nu geen verschil met ingedrukt of niet. Verder geen mogelijkheden om trebble en bass aan te passen, maar zoals gezegd, niet echt nodig, want ze klinken erg helder, gebalanceerd en harmonieus. Meer later.
[Upd] Zo, na het middaguur, 'k vind dat de volume wel wat omhoog mag. De 'Dynamic'-knop haalt hier echt niks uit. Verder is het setje beter dan de Medion-speakers en ook de Zolid dubbele stereo capsulespeakers die ik heb. 't Mist net een beetje bass voor echte dance/club-nummers (wat dat betreft is m'n 2.1 Silvercrest-setje met subwoofer dan weer voortreffelijk), maar kun je dat zulke goedkope en portable speakers kwalijk nemen? Voor de rest erg helder, gebalanceerd en harmonieus dus, kan ik niet genoeg benadrukken, verrassend veel detail hoorbaar, heel vloeiend en 'crisp', zonder standaard goedkoop speakerig (laptop-/phonespeaker) te klinken. Verrassend goed is de ruimtelijkheid en gebruik van stereo die voor een erg aangename luisterbeleving zorgen. Deze speakers zijn ideaal voor unplugged muziek, pop en rock, denk: Jack Johnson, Artic Monkeys, RHCP, maar ook R&B/Hiphop, zaken als Kanye West e.d. laten zich hier goed op luisteren.
De speakers zijn erg gevoelig voor wat je ze aanbiedt, ze laten zich dus perfect aansturen door een equilizer waardoor je de muziek nog beter op smaak kunt maken (ik gebruik zelf ALSong (modern skin - black) van ALTools en zet 'em op 'Club'). Je merkt door die gevoeligheid en voorgebrachte details ook veel verschil in opnamekwaliteit. Goede kwaliteit nummers met hoge kbit en studiokwaliteit klinken overweldigend goed in vergelijking met lage bitrate mp3-rips.
Al met al: een goede allrounder, 19 euro all-in well spent, zou ik zeggen. Aanrader!
[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 27-07-2012 12:22:21 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
mijn ip camera met btw en inklaringskosten binnen, moest intotaal 20.10 bij betalen helaas
Pakket was ook openen gemaakt door de douane.. gebeurd nu bijna standaard geloof ik wanneer je een brief thuis krijg, dat ze de waarde niet kunnen schatten!![]()
Nee, maar de standaardvaardigheid "gezond verstand" lijkt bij veel mensen te ontbreken... Die mensen denken dan allemaal dezelfde rechten te hebben als een webshop in Nederland, maar verder zijn ze nog nooit buiten de deur geweest, dus weten ze ook niet dat wetgevingen en cultuur in andere landen wel eens heel erg veel kunnen verschillen van wat we hier hebben...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef i124Q het volgende:
Tering.. jullie doen net alsof chinashopping rocketscience isDon't let my username fool you...![]()
en dan hebben we het nog niet eens over de kwaliteit die je krijgt en de te verwachten service.
chinese kwaliteit: als het langer dan een maand mee gaat heb je geluk
langer dan 3 maanden: uitzonderlijk mazzel gehad!
langer dan 6 maanden: koop een staatslot!
chinese service: als je al antwoord krijgt, zet je schrap voor dagenlang mailcontact met iemand die de taal engels eigenlijk niet beheerst, met (meestal) als uiteindelijk voorspelbaar resultaat het verzoek het item terug te sturen naar china.
daarbovenop lijkt de douane en/of PostNL het plan gevat te hebben om de 18 miljard bezuinigingen van het kabinet eigenhandig aan te willen vullen over onze rug heen.
(kan iemand met een account daar dit misschien ff posten op klacht.nl en/of het radar forum?)
[ Bericht 10% gewijzigd door mickeyD op 27-07-2012 12:22:00 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ook dat is een kwestie van gezond verstand... zodra ik iets merkloos of 'geïnspireerds' zie, dan zet ik me er al vraagtekens bij. Iets met een of andere Aziatische naam trekt meestal m'n interesse, omdat grappig genoeg Aziatische merken wel gewoon goed zijn (vaak). Ik kan ook in veel gevallen de kwaliteit van een plaatje af zien en doe gewoon m'n verdere research. Ik ben het niet eens dat je niet lang met je gekochte China-spul kunt doen, maar goed, ik ga dan ook voorzichtig om met m'n spullen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:16 schreef mickeyD het volgende:
en dan hebben we het nog niet eens over de kwaliteit die je krijgt en de te verwachten service.
chinese kwaliteit: als het langer dan een maand mee gaat heb je geluk
langer dan 3 maanden: uitzonderlijk mazzel gehad!
langer dan 6 maanden: koop een staatslot!True... true. De ervaringen met Ebay zijn op dat gebied echt petje afquote:chinese service: als je al antwoord krijgt, zet je schrap voor dagenlang mailcontact, prompt reageren, met een adequate oplossing komen. Zo had ik twee OEM Wallchargers met kabel besteld en kwam en zat er maar een in de zending. Binnen no-time e-mail met de oplossing: refund of resend en de tweede is nu ook onderweg. Verder bij Dealextreme of zo'n webshop, duurt het inderdaad lang voordat je antwoord krijgt en een oplossing hebt. Het doel daarvan om mensen een 'ja, laat ook maar'-gevoel te geven, wat vaak nog werkt ook. In vele gevallen geldt natuurlijk 'de aanhouder wint'.
Je hoeft ook niet te verwachten dat iedereen op schoolniveau Engels kan daar. Zolang ze maar kunnen communiceren en dat is eigenlijk het probleem niet. Teruggestuurd heb ik nog niks. Ligt er ook aan om wat voor een product het gaat en hoe je ze benadert, je hoeft het haast nooit terug te sturen.quote:met iemand die de taal engels eigenlijk niet beheerst, met (meestal) als uiteindelijk voorspelbaar resultaat het verzoek het item terug te sturen naar china.'t Lijkt er inderdaad wel verdacht veel op.quote:daarbovenop lijkt de douane en/of PostNL het plan gevat te hebben om de 18 miljard bezuinigingen van het kabinet eigenhandig aan te willen vullen over onze rug heen.
[..]
"Waar zit het geld, waar doet het pijn? Daar gaan we drukken!"The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
over die reacties van mensen die boos zijn over naheffingen, ik begrijp het opzich wel, als nieuwkomer heb je van andere misschien goede verhalen gehoord over dat het zo goedkoop was etc en dan blijkt het een teleurstelling.
En je kan niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, en bij china shops moet je ook een beetje geluk hebben dat je geen extra kosten moet betalen. Want onder de 22 euro komt het dus ook wel eens voor dat je pakketje onderschept wordt bij de douane. Maar die kans is veel kleiner dan bij grotere bedragen. Maar toch is er geen eenduidig beleid van : zo en zo gaat het. Het is altijd maar afwachten wat je krijgt.
Maar idd, goed inlezen is eigenlijk alles wat je moet doen. En topics als dit zijn er wel ideaal voor
There are only 151 Pokémon.![]()
helaas is de nederlandse mentaliteit zo, dat men pas op internet gaat zoeken en zeiken als het fout is gegaan
want uiteindelijk is het (natuurlijk) altijd een ander z'n schuld!
en jammergenog vindt men op site's als klacht.nl en radar nog een soort van bevestiging ook "dat ze genaaid zijn" tesamen met alle andere drollen die zich niet een klein beetje geinformeerd hebben voor ze wat uit china bestelden.
@eenskijken: natuurlijk moeten we belasting betalen, we zijn geen grieken..
maar we kwamen er redelijk onderuit hier..
de spullen die we over het algemeen binnen krijgen zijn de belasting eigenlijk niet eens waard, want kwalitatief knap klote.
het valt gewoon op dat bijna iedereen hier sinds kort een (na-)heffing krijgt bij zn pakket!
[ Bericht 13% gewijzigd door mickeyD op 27-07-2012 14:16:33 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik heb nog nooit een naheffing gekregen
Maar ik accepteer ook dat iets van mindere kwaliteit kan zijn. Als het niet doet wat ik wil, is het jammer dan, dan leg ik me erbij neer, maar ga ik niet moord en brand schreeuwen dat iets wat een tiende kost van een soortgelijk product in Nederland, niet helemaal voldoet aan mijn verwachtingen. Dat is het risico en daar houd ik ook altijd rekening mee. Duurdere dingen koop ik gewoon liever hier.Don't let my username fool you...![]()
Na ~10 dagen zijn mijn McBub oordopjes (de AWEI ES800M) binnen
vreemde oordopjes (die rubbere dingen, ik ben ze niet zo rond gewend, ook nog even kijken welke maat ik ga gebruiken)
komt wel lekker geluid uit![]()
![]()
Thanx. Ik heb ze ook besteld inmiddels. Zie er goed uit...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:43 schreef shiznuts het volgende:
FiiO N3 binnen.FiiO speakers (N3 en de S-series: S3/S5/S9) zijn niet zo makkelijk aan te komen daar ze zich nu alleen nog maar richten op amplifiers denk ik. Products qualitycheck hiervan stamt dan ook van 05-2009.
Mooi dat ze nog een voorraadje opbewaren in Duitsland. 21e besteld, all-in 19 euro gekost (I love 'Nu kopen óf Beste voorstel' op Ebay (visotrade)), met Hermes-tracking, pakje was 23e aangemeld, 24e opgehaald en vandaag dus binnen.
[ afbeelding ] Mooi setje compacte speakers, erg helder, gebalanceerd en harmonieus. Stroom via USB, dan snoertje rechts (master) naar links (slave) en een lead van stereo-in naar 3.5mm stereo-out van je bronapparaat. Ik edit dit bericht later wel ff voor een uitgebreidere soundsignature-analyse. Het is nogal vroeg om m'n volume te cranken en de boel vol te testen.Eerste indruk is in ieder geval goed, ik zou dit best kunnen gebruiken als desktop-setje denk ik. Had ik niet al een 2.1CH 33,- euro-setje van de Lidl met megasound. Qua bass kunnen ze natuurlijk niet mee met een set die een toegewijde subwoofer heeft. Maar het wordt interessant om die later vandaag ff te testen, neem ik dan ook ff een 2.0 Medion computerspeakersetje en m'n portable capsule stereospeakers van de ALDI in mee.
[ afbeelding ]
Tja... en hoe portable is 'portable'. Als het compact moet, dan zou ik eerder voor capsules gaan, maar die 'breken apart' op hoog volume en klinken dan in vergelijk wat meer telefonerig. De FiiO's hebben tenminste nog een beetje klankkasten. De stijl is typisch FiiO, zwart plastic (op Ebay ziet het er wat grijzig uit, maar dat is reflectie, ze zijn pikzwart) met wat stilistische accenten op het glanzende front (rest is mat), de rechterspeaker toont een groene LED onder het FiiO-logo wanneer deze aan is. Elke speaker heeft twee rubberen slides eronder voor grip. Verder qua bouwkwaliteit absoluut niks bijzonders, maar wel degelijk.
[ afbeelding ]
Controls achterop: lead-in, stereo-out voor linker speaker, powersocket voor USB-kabel (heeft geen USB-kop richting speaker), dan natuurlijk een volume-dial die gaat van off-detent naar max volume. Dan is er nog een 'Dynamic' drukknop, volgens de handleiding voor de 'control of the voices of distortion, when the volume is too large', mja, dat moet ik dan op hoog volume testen, ik merk nu geen verschil met ingedrukt of niet. Verder geen mogelijkheden om trebble en bass aan te passen, maar zoals gezegd, niet echt nodig, want ze klinken erg helder, gebalanceerd en harmonieus. Meer later.
[Upd] Zo, na het middaguur, 'k vind dat de volume wel wat omhoog mag. De 'Dynamic'-knop haalt hier echt niks uit. Verder is het setje beter dan de Medion-speakers en ook de Zolid dubbele stereo capsulespeakers die ik heb. 't Mist net een beetje bass voor echte dance/club-nummers (wat dat betreft is m'n 2.1 Silvercrest-setje met subwoofer dan weer voortreffelijk), maar kun je dat zulke goedkope en portable speakers kwalijk nemen? Voor de rest erg helder, gebalanceerd en harmonieus dus, kan ik niet genoeg benadrukken, verrassend veel detail hoorbaar, heel vloeiend en 'crisp', zonder standaard goedkoop speakerig (laptop-/phonespeaker) te klinken. Verrassend goed is de ruimtelijkheid en gebruik van stereo die voor een erg aangename luisterbeleving zorgen. Deze speakers zijn ideaal voor unplugged muziek, pop en rock, denk: Jack Johnson, Artic Monkeys, RHCP, maar ook R&B/Hiphop, zaken als Kanye West e.d. laten zich hier goed op luisteren.
De speakers zijn erg gevoelig voor wat je ze aanbiedt, ze laten zich dus perfect aansturen door een equilizer waardoor je de muziek nog beter op smaak kunt maken (ik gebruik zelf ALSong (modern skin - black) van ALTools en zet 'em op 'Club'). Je merkt door die gevoeligheid en voorgebrachte details ook veel verschil in opnamekwaliteit. Goede kwaliteit nummers met hoge kbit en studiokwaliteit klinken overweldigend goed in vergelijking met lage bitrate mp3-rips.
Al met al: een goede allrounder, 19 euro all-in well spent, zou ik zeggen. Aanrader!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
bedankt ik ga ze denk ik ook bestellenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:43 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Mooi setje compacte speakers, erg helder, gebalanceerd en harmonieus. Stroom via USB, dan snoertje rechts (master) naar links (slave) en een lead van stereo-in naar 3.5mm stereo-out van je bronapparaat. Ik edit dit bericht later wel ff voor een uitgebreidere soundsignature-analyse. Het is nogal vroeg om m'n volume te cranken en de boel vol te testen.Eerste indruk is in ieder geval goed, ik zou dit best kunnen gebruiken als desktop-setje denk ik. Had ik niet al een 2.1CH 33,- euro-setje van de Lidl met megasound. Qua bass kunnen ze natuurlijk niet mee met een set die een toegewijde subwoofer heeft. Maar het wordt interessant om die later vandaag ff te testen, neem ik dan ook ff een 2.0 Medion computerspeakersetje en m'n portable capsule stereospeakers van de ALDI in mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al met al: een goede allrounder, 19 euro all-in well spent, zou ik zeggen. Aanrader![b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Slechte ervaring met Zarmark na aankomst kapot product. In eerste instantie reageerde ze helemaal niet op meerdere mails.
Toen ik vermeldde op Fok actief te zijn en daar een slechte review zou achterlaten werd er prompt gerageerd
The Power of Fok!
@shiznuts: komt er nog een nieuwe review van je telefoon met foto's e.d?![]()
Is toch FOK!king niet meer normaal.Een voor China, allen voor FOK!
Of zoiets.
Maar goed... eh, alles over de Jiayu JY-G2 is al voorbijgekomen hoor en inmiddels hebben anderen 'em ook binnen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kon het niet latenHoe ze nu reageerden op de paypal case omdat de bag nog niet binnen was (voor de zekerheid, druk zetten en anders claimen
).
Dus ook maar even een tros radar waardig stukje op hun forum geschreven: http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1202700
Wellicht dit weekend eens een videotje maken voor onze medefokkersquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:58 schreef shiznuts het volgende:
Is toch FOK!king niet meer normaal.Een voor China, allen voor FOK!
Of zoiets.
Maar goed... eh, alles over de Jiayu JY-G2 is al voorbijgekomen hoor en inmiddels hebben anderen 'em ook binnen.![]()
* RobertNL pakt filmhoekje leeg
[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 27-07-2012 20:50:37 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
* Downstar is benieuwdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:33 schreef RobertNL het volgende:
Kon het niet latenHoe ze nu reageerden op de paypal case omdat de bag nog niet binnen was (voor de zekerheid, druk zetten en anders claimen
).
Dus ook maar even een tros radar waardig stukje op hun forum geschreven: http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1202700
[..]
Wellicht dit weekend eens een videotje maken voor onze medefokkers![]()
* RobertNL pakt filmhoekje leeg![]()
![]()
Erhm...Onder de 22 Euro hoef je toch sowieso niks te betalen? Toch? Of nu ineens wel?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:16 schreef Eenskijken het volgende:
Want onder de 22 euro komt het dus ook wel eens voor dat je pakketje onderschept wordt bij de douane.![]()
Als ze het vermoeden hebben dat het pakketje een hogere waarde heeft dan wat aangegeven staat dan kunnen ze je vragen om bijvoorbeeld een factur toe te sturen. Naar mijn weten rekenen ze vervolgens 12.50 inklaringskosten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:21 schreef Morri het volgende:
[..]
Erhm...Onder de 22 Euro hoef je toch sowieso niks te betalen? Toch? Of nu ineens wel?![]()
3 maanden geleden een laptop adapter gekocht bij TomTop. Nu al kapot![]()
Ben benieuwd wat ze hiermee gaan doen.![]()
Nee als dan op jouw factuur staat dat het 'maar 20 euro is' dan zien ze het als hun fout en sturen ze het pakketje zonder extra kosten naar je door!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:04 schreef Skiet het volgende:
[..]
Als ze het vermoeden hebben dat het pakketje een hogere waarde heeft dan wat aangegeven staat dan kunnen ze je vragen om bijvoorbeeld een factur toe te sturen. Naar mijn weten rekenen ze vervolgens 12.50 inklaringskosten.![]()
Even een domme vraag: ik heb een oude Samsung hardeschijf uit een kapotte laptop gehaald en hoop hem nog te kunnen gebruiken, nu heb ik bij BIC een IDE -> Sata gehaald (18e besteld, 28e in huis)
Daar heb ik dus niks aan, aangezien mijn laptop-schijf connectie er zo uitziet:
Even voor de final checks, als ik deze bestel, zit ik dan goed? (de schijf is pata, ik begreep op internet dat dat gelijk is aan IDE, maar er lijken wat tegenstrijdigheden in te zitten).
http://buyincoins.com/det(...)ase-product-344.html
Ik begreep een heel aantal topic terug dat het iig van prima kwaliteit was (correct me if I'm wrong)?!
Hulde overigens voor dit topic: ondanks mijn grote voorliefde voor de Action zijn mijn chinese vrienden van BIC een goede concurrent (zeker gezien hun trouwe fototjes met het versturen, de uitgebreide mailconversaties bij de aftersales en de unbeatable prices)!Recommender bij buyincoins: Martinp![]()
achhhh geen staatslot voor jou dit keerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:10 schreef FreaZ het volgende:
3 maanden geleden een laptop adapter gekocht bij TomTop. Nu al kapot![]()
Ben benieuwd wat ze hiermee gaan doen.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Cheaps het volgende:
Even een domme vraag: ik heb een oude Samsung hardeschijf uit een kapotte laptop gehaald en hoop hem nog te kunnen gebruiken, nu heb ik bij BIC een IDE -> Sata gehaald (18e besteld, 28e in huis)
[ afbeelding ]
Even voor de final checks, als ik deze bestel, zit ik dan goed? (de schijf is pata, ik begreep op internet dat dat gelijk is aan IDE, maar er lijken wat tegenstrijdigheden in te zitten).
Ik begreep een heel aantal topic terug dat het iig van prima kwaliteit was (correct me if I'm wrong)?!
Hulde overigens voor dit topic: ondanks mijn grote voorliefde voor de Action zijn mijn chinese vrienden van BIC een goede concurrent (zeker gezien hun trouwe fototjes met het versturen, de uitgebreide mailconversaties bij de aftersales en de unbeatable prices)!
Ik heb wel last van uitgestelde schrijfbewerkingen mislukt met externe kastjes uit China. Heb ik iets fout ingesteld? Is het gewoon brak spul?![]()
PATA is idd IDE, en die enclosure zou het dus ook gewoon moeten doen iddquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Cheaps het volgende:
[ afbeelding ]
Hulde overigens voor dit topic: ondanks mijn grote voorliefde voor de Action zijn mijn chinese vrienden van BIC een goede concurrent (zeker gezien hun trouwe fototjes met het versturen, de uitgebreide mailconversaties bij de aftersales en de unbeatable prices)!
wel even zeker zijn dat je een een 2.5 HDD hebt ipv 3.5 inch![]()
![]()
Ja die zou moeten werken, heb hier thuis exact dezelfde liggen ook met een harde schijf uit een oude laptop.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Cheaps het volgende:
[ afbeelding ]
Werkt prima.
Wil je de schijf als externe harde schijf gebruiken? Zo niet kun je hem beter op het moederbord aansluiten met een IDE Cable aangezien usb 2.0 trager is.![]()
Ja, dat zou moeten werken. Ik heb hier een USB koppelblokje liggen dat ik voor 2 dollar op eBay gekocht heb en in principe hetzelfde doet. Werkt perfect voor oude 2,5" laptop schijfjes.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Cheaps het volgende:
[ afbeelding ]
Hulde overigens voor dit topic: ondanks mijn grote voorliefde voor de Action zijn mijn chinese vrienden van BIC een goede concurrent (zeker gezien hun trouwe fototjes met het versturen, de uitgebreide mailconversaties bij de aftersales en de unbeatable prices)!Don't let my username fool you...![]()
Zou het niet gewoon aan de ouderdom van de harde schijf kunnen liggen? Ik heb er geen problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb wel last van uitgestelde schrijfbewerkingen mislukt met externe kastjes uit China. Heb ik iets fout ingesteld? Is het gewoon brak spul?Don't let my username fool you...![]()
Die duitser met zijn boxjes verzend trouwens wel rap
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Viel mij ook al op. Binnen het uur....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:32 schreef gers het volgende:
Die duitser met zijn boxjes verzend trouwens wel rapCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
En weer een nieuwe 1 cent deal:
"LED Pocket Lamp , You Can Put It In Wallet"
Dit maal op ever buying.
SKU: NES0012
[url]http://www.**********.com/product31838.html[/url]
Edit: waarom de url niet werkt weet ik niet, extra informatie toegevoegd.Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com![]()
omdat die site een permanente ban heeft ivm spammenLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Huawei E173 USB modem werkt erg goed hier in het buitenland! Ik zal na de vakantie een review posten.![]()
Dan ga je toch gewoon de factuur fotoshoppenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:57 schreef jopiede het volgende:
[..]
Nee als dan op jouw factuur staat dat het 'maar 20 euro is' dan zien ze het als hun fout en sturen ze het pakketje zonder extra kosten naar je door!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat kan je doen, op het pakketje staat echter altijd een waarde aangegeven. Ik weet meestal die waarde niet, behalve bij BIC waar ze een foto maken van je pakketje. Als jij dan op eens zegt het pakketje is 15 euro, maar aangegeven waarde op het pakketje is 50$ dan zullen ze echt wel het pakketje openmaken om te checken wat er in zit. Dan kan je dus nog groter de pineut zijn!quote:Op zondag 29 juli 2012 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon de factuur fotoshoppen![]()
Misschien een domme en al 100x gestelde vraag hoor, maar hoe groot is de kans dat je inklaringskosten en btw moet gaan krijgen? Of pakken ze alleen dure pakketjes eruit?![]()
Nou, de theoretische kans is een kan van ongeveer:quote:Op zondag 29 juli 2012 20:56 schreef Paxcon het volgende:
Misschien een domme en al 100x gestelde vraag hoor, maar hoe groot is de kans dat je inklaringskosten en btw moet gaan krijgen? Of pakken ze alleen dure pakketjes eruit?
3%Chiense custom declaration check right, minus de 5% algemene customs ontwijk pinciepen komt uit op een kans van 0.25 % in china.
Dan nog in nederland de kans;
33% customs border inland europe control + 2 % declaration error check + 9 % random package responsibility and liable goods check.
Reken maar uit.. veel te weinig mogelijke kans om reeel mee ontvankelijk verklaard te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ook de grote heeft er vaak wel wat mee te maken, grote doos geeft meestal hogere waarde aanquote:Op zondag 29 juli 2012 20:56 schreef Paxcon het volgende:
Misschien een domme en al 100x gestelde vraag hoor, maar hoe groot is de kans dat je inklaringskosten en btw moet gaan krijgen? Of pakken ze alleen dure pakketjes eruit?![]()
![]()
Enveloppen zullen niet zo vaak worden gecontrolleerd,
ik denk voornamelijk dat er gezocht word op vierkanten pakketten, wat duid dus op een doos vorm..
pakketjes die met doosje worden verzonden zijn vaak duidere items, aangezien ze door de doos goed moeten worden beschermd..
denk hierbij aan tablets, dure headphones en mijn ip camera's etc. komen allemaal in doosjes aan en hebben vrijwel vaak een hogere waarde dan 22 euro![]()
![]()
ik sluit het ook niet uit, maar de nadruk zal toch altijd zoals jopiede al aangeeft op grotere *vierkante* pakketjes...quote:Op maandag 30 juli 2012 00:51 schreef Skiet het volgende:
Ik heb ook weleens enveloppen gehad (niet bijster groot) welke opengemaakt waren door de douane.![]()
Zo, nieuw toetsenbord voor m'n laptop besteld. Eindelijk backlight inbouwenVoor 20 euro een koopje.
Ik kon kiezen tussen Singapore en Hongkong Airmail. Iemand enig idee welke beter is? Ik heb maar voor de goedkoopste gekozen(singapore)
![]()
Signapore is altijd wel redelijk snel bij mij geweest, niet al te vaak mee laten verzenden, maar de pakketjes die met signapore kwamen allemaal binnen 14 dagen binnen gehad.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:13 schreef FreaZ het volgende:
Zo, nieuw toetsenbord voor m'n laptop besteld. Eindelijk backlight inbouwenVoor 20 euro een koopje.
Ik kon kiezen tussen Singapore en Hongkong Airmail. Iemand enig idee welke beter is? Ik heb maar voor de goedkoopste gekozen(singapore)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm, iets vreemds nu..
ik heb blijkbaar een uurtje geleden een pakketbezorger gemist..
en vond dan ook net een briefje in de bus, echter is het niet van POSTNL maar van DHL..
nou weet ik dat ik zelf nooit kies voor een levering via DHL, dus ik vraag me af wat het pakketje dan ook mag wezen.. ( gelukkig hoef ik er ook geen btw voor te betalen..)
Enige wat ik zo 1,2,3 weet wat het kan zijn, dat ik heb besteld is de andere ip camera die ik nog moet krijgen.. Echter werd de eerste (van de week) ook gewoon geleverd door POSTNL.. dus dat zal het wel niet zijn..
Daarnaast weet ik dat lightake mij vorige week dinsdag als refund z'n schildpad met licht en geluid blabla ding heeft gestuurd.. maar ik neem toch aan dat wanneer ze iets freeshippen ze t niet met dure DHL doen?
altijd leuk om te speculeren wat je zult krijgen, is het die schildpad, is het de ip camera..
een verkeerde bestelling met inhoud; een smartphone( Jiayu G2?) een tablet ?
![]()
of is het gewoon 1 of ander pakketje uit NL dat ik niet verwacht?
![]()
ik moet een batterij voor mn SGS2 kopen, welke chinese webshop levert snel en goedkoop ?
dealextreme is drama qua bezorgtijdOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Ebay is vaak het snelst duurt het vaak minder lang als een webshop.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:25 schreef leeell het volgende:
ik moet een batterij voor mn SGS2 kopen, welke chinese webshop levert snel en goedkoop ?
dealextreme is drama qua bezorgtijdJa.![]()
écht snel gaat het natuurlijk nergens (als je free delivery wil), maar met buyincoins heb ik goede ervaringen voor wat betreft bezorgtijden (al duur dat vaak ook nog wel een dag of 10-14.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:25 schreef leeell het volgende:
dealextreme is drama qua bezorgtijd
Als je haast hebt dan kan je dexe overwegen?Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.![]()
Batterijen en accus uit china halen is vaak not done.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:25 schreef leeell het volgende:
Snelle levertijd verwachten vanuit china (met freeship) is not done..
kan ik je alleen nog maar adviseren om gewoon een nieuwe hier in NL te halen bij een normale winkel( garantie op goed product en snelle levertijd) van die half gare accu's uit china word je ook niet vrolijk van!
update: zie toevallig dat boven mij is gepost voor replacedirect, met die winkel heb ik goede ervaring voor zowel laptop accu's als telefoons!
![]()
De Mini X Android is binnen
Alle review informatie op m'n blog minixandroid.wordpress.comFriettent dikke Willie, met Willie![]()
zie nu nog geen review, komt wss dan nog neem ik aanquote:Op maandag 30 juli 2012 17:21 schreef W00fer het volgende:
De Mini X Android is binnen
Alle review informatie op m'n blog minixandroid.wordpress.com![]()
![]()
Dan moet je op het topic op Tweakers kijkendaar staan al de eerste notes.
Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Anker accu's. Die zijn goed schijnt.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:25 schreef leeell het volgende:
Oh, en raadt 'ns wat vandaag kwam binnendruppelen (hoewel met dit weer: binnenstromen): de programmer card voor de ESC's van m'n hexa. Juist, daar heb ik nu nog wat aan.
![]()
(Zat overigens een sticker op dat het adres verkeerd was...wat niet zo is...)![]()
heb bij mcbub bestelt eerst een trackingnummer nummer gekregen hebben ze hem naar harlem in amerika gestuurdheb nu 2?!? nieuwe trackingnummers gekregen die bijde fout zijn:') nou ja ik wacht wel af
Say whaaaat?![]()
harlem is een wijk in new york en geen plaats toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:50 schreef SuperChips het volgende:
heb bij mcbub bestelt eerst een trackingnummer nummer gekregen hebben ze hem naar harlem in amerika gestuurdheb nu 2?!? nieuwe trackingnummers gekregen die bijde fout zijn:') nou ja ik wacht wel af
![]()
![]()
Ik verwacht deze week mijn iPad hoes van leer te ontvangen:-) is nu 2 weken onderweg. Tevens een paar bestellingen via eBay... Bij verschillende verkopers, in 1 keer afgerekend heb ik niet opgelet en heb ik bij 1 verkoper voor ¤70 besteld.. Hopen at dat goed gaat...![]()
Zo mijn S2 back protector/hoesje is binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voelt stevig aan als je de telefoon er om heen hebt.
Hij is wel erg glad als je hem, bijvoorbeeld, op een houte tafel legt, opletten dus voordat hij van de tafel of iets dergelijks afglijd!
Verder zitten de knoppen nogal dicht tegen het hoesje aan maar dat is gewoon een kwestie van wennen.
Verder ziet het er mooi uit, Goed afgewerkt ook en ik mag zeker niet klagen voor een protector/hoesje die maar 2 euro kost!
Ebay!![]()
kan wel ij dacht dat ze met new york de staat ofzo bedoeldequote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Xetran het volgende:
[..]
harlem is een wijk in new york en geen plaats toch?
Say whaaaat?![]()
Ja, dat is zeker zo.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik sluit het ook niet uit, maar de nadruk zal toch altijd zoals jopiede al aangeeft op grotere *vierkante* pakketjes...![]()
mn nieuwste speeltje is binnen, vandeweek maar eens wat filters en shit voor opzoeken
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Is meestal een van de voortekenen van of een controller welke niet meer goed is, of een schijf die aan het afsterven is helaas.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb wel last van uitgestelde schrijfbewerkingen mislukt met externe kastjes uit China. Heb ik iets fout ingesteld? Is het gewoon brak spul?![]()
Zou er niet teveel belangrijke data meer opzetten. Als de hdd het altijd goed gedaan heeft bij ander gebruik, kunnen het best de behuizinkjes uit China zijn hoor. Op electronica vlak zijn het helaas nog geen hoogvliegers die Chinezen, sommige merken uitgezonderd.
Die dan weer waarsch. de electronica 1 op 1 gejat hebben van een meer ontwikkeld land op dat vlakCommon sense is my super power. What's yours?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:24 schreef mickeyD het volgende:
mn nieuwste speeltje is binnen, vandeweek maar eens wat filters en shit voor opzoeken
[ afbeelding ]![]()
Droomset.![]()
Niet voor de nieuwe 18-135mm STM gegaan? (enige focus met filmen; met nadruk op 'enige' dus dat zal gelijk de reden zijn waarom niet...).
UV-filters, tassen e.d. zijn genoeg te vinden idd. Heb zelf ook aardig wat gehaald.![]()
pff maak ons even jaloers ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:24 schreef mickeyD het volgende:
[ afbeelding ]
mooie set![]()
en inderdaad veel spul uit china voor te halen![]()
![]()
tas heb ik al besteld hier, alleen nog niet binnen, Crumpler jimmy-bo 400
die discussie over dat auto focus met die nieuwe lens had ik gezien, alleen ik geloof dat men er nog niet uit was of het zo is, ik ga het ff proberen...
ik vond de 18-135 te weinig zoom kracht hebben (had vorig jaar de 550D met 18-135 IS gekocht)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Inderdaad, mooi set man.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
Droomset.![]()
Niet voor de nieuwe 18-135mm STM gegaan? (enige focus met filmen; met nadruk op 'enige' dus dat zal gelijk de reden zijn waarom niet...).
UV-filters, tassen e.d. zijn genoeg te vinden idd. Heb zelf ook aardig wat gehaald.
Maar het is niet zo dat andere lenzen geen continuous autofocus doen.Het is alleen misschien niet 'stil', zodat je het mechanisme hoort bij opnames.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
juist, dat had ik al gelezen in het canon topic..
vandaar dat ik deze set maar genomen heb..
liever iets meer lens keuze dan een iets stiller motortje
(alsof je dat gaat merken)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Was de theorie al een beetje vergeten, maar youtube filmpjes van die lens niet, en die zagen er nou nog niet echt daverend uit. En met deze 2 lenzen ben je nog goedkoper uit ook. Plus meer range. Van geldverschil kun je weer nutteloze Chineze prullaria halenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Inderdaad, mooi set man.
Maar het is niet zo dat andere lenzen geen continuous autofocus doen.Het is alleen misschien niet 'stil', zodat je het mechanisme hoort bij opnames.
![]()
(Of bijna de 50mm 1.8). Misschien hebben de Chinezen ook nog wel een follow-focus. Maar dat is wel heel ver doordraven/doordromen van mijn kant...
Zouden de Chinezen ook zo'n tilt-shift adapter verkopen?![]()
Ik kijk net op Ebay en zie dat ik maar bar weinig dingen verwacht, car sigarette-lighter-ding, 5M LED-strip en 2 micro-sim adapters. That's all...
EDIT: well I'll be damned, met dat ik dit bericht tikte, kwam de pakketbezorger(!) met dit. 24 juli besteld, 27 juli besteld en verdorie nu al binnen. Dat is 7 dagen!
![]()
Inbouwen in de auto kan gedeeltelijk beginnen.
* Iemand91 zoekt iets om de strip te testen...
[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 31-07-2012 14:23:28 ]![]()
Ik ga maar even een ipad 2 naar HDMI adapter kopen. Gisteren mijn ipad gejailbreaked. Niet te geloven dat ik dat niet eerder heb gedaan haha.![]()
Dat kan je toch gewoon op een willekeurige 12V = (gelijkspanning) adapter aansluiten ...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
* Iemand91 zoekt iets om de strip te testen...
Bij aansluiten op een accu in een auto moet je er rekening mee houden dat daar meer dan 12V uit komt, meestal 14V ofzo. Dan gaan je LEDjes behoorlijk wat feller branden. Niet dat ze meteen doorbranden ofzo hoor... Tenminste, ik heb hier zo'n strip met 300 witte 1210 ledjes op een 14.5V adapter branden. Ze worden wel behoorlijk wat warmer dan bij 12V, maar ze doen het nog steeds...
Een LED strip heeft ook nogal wat inwendige weerstand. Als er aan de kant waar je 12V op aansluit 12V staat, kan het best zijn dat er 5m verderop nog maar 10V over is - en dat de LEDjes daar dus een stuk zwakker branden. Ik heb dat opgelost door een gewone 220V kabel naar het andere uiteinde van de strip te leggen, zodat daar ook 12V staat. De LEDjes in het midden branden nu (iets) minder fel dan aan beide uiteinden.
Leerzaam he...Goud kan je niet bijdrukken![]()
PostNL laat zich vandaag weer eens door JKdJ misbruiken om geld binnen te harken voor Spanje.
"Op het Internationale Sorteercentrum van PostNL Paketten is een aan u gericht pakket van buiten de Europese Une aangekomen.
bladiebla...
U ontvangt deze brief, omdat wij de inhoud en waarde van het pakket niet kunnen bepalen.
bladiebla...
"
Betalen Poekieman!!!Goud kan je niet bijdrukken![]()
Vorige week nog een bestelling van Buyincoins binnengekregen. 18de verstuurd, 25ste binnen. Hopelijk komt de rest ook snel binnen, die had ik 2 dagen later besteld, maar nog niks gezien.![]()
Wat was het ? hopelijk niet al te veel!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:43 schreef Poekieman het volgende:
PostNL laat zich vandaag weer eens door JKdJ misbruiken om geld binnen te harken voor Spanje.
"Op het Internationale Sorteercentrum van PostNL Paketten is een aan u gericht pakket van buiten de Europese Une aangekomen.
bladiebla...
U ontvangt deze brief, omdat wij de inhoud en waarde van het pakket niet kunnen bepalen.
bladiebla...
"
Betalen Poekieman!!!
Mijn DHL mysterie is ook op gelost!
het is dus toch de schilpad lamp achtig iets die is verzonden door Lightake met DHL..
heel vreemd gezien de waarde van het product 10-15 euro was en volgens de site is bij dit product de verzendkosten via DHL : $18,45
Daarnaast snap ik niet goed hoe het zit met DHL kosten, je zou verwachten dat hoe meer producten je besteld, hoe zwaarder het pakket is, hoe meer verzendkosten je betaald.
echter wanneer ik bijvoorbeeld 10 van deze schilpadden zou hebben gekocht, betaal ik nog maar +-6$ voor DHL shipping? wie o wie legt mij dit even uit?
Was dus een goedmakertje voor afgeketste deal etc.. dus toch zeer netjes dat ze voor een gratis product, alsnog ook DHL verzending hebben gedaan.
zal vanavond wel even een reviewfilmpje van maken, opzich wel een leuk ding voor kleine kinderen
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:49 schreef Downstar het volgende:
Hmm nadat een order was afgeketst, en ik toch ook geen MK802 kon krijgen bij lightake..
kreeg ik mijn centen gewoon terug..
als goedmakertje, wouden ze me een Air swimmer sturen..
(http://lightake.com/detai(...)k_Blue__4xAAA_-55536)
echter weet ik dat helium in NL slecht te verkrijgen is in kleinere bussen etc..
dus daar maar vanaf gezien..
en nu krijg ik een roze zingend schilpadje in huis!
http://lightake.com/detai(...)t_Pink__3_AAA_-55094
zal tegen die tijd dat ik hem heb ( over een maand pas wss) hem wel even reviewen!
leuk cadeautje voor mijn nichtjes![]()
Het was een http://www.dracotek.com/2(...)ht-vision-sc310.html voor EUR 67.64 incl. 'gratis' verzendkosten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wat was het ? hopelijk niet al te veel!
Mijn DHL mysterie is ook op gelost!
het is dus toch de schilpad lamp achtig iets die is verzonden door Lightake met DHL..
heel vreemd gezien de waarde van het product 10-15 euro was en volgens de site is bij dit product de verzendkosten via DHL : $18,45
[ afbeelding ]
Daarnaast snap ik niet goed hoe het zit met DHL kosten, je zou verwachten dat hoe meer producten je besteld, hoe zwaarder het pakket is, hoe meer verzendkosten je betaald.
echter wanneer ik bijvoorbeeld 10 van deze schilpadden zou hebben gekocht, betaal ik nog maar +-6$ voor DHL shipping? wie o wie legt mij dit even uit?
[ afbeelding ]
Was dus een goedmakertje voor afgeketste deal etc.. dus toch zeer netjes dat ze voor een gratis product, alsnog ook DHL verzending hebben gedaan.
zal vanavond wel even een reviewfilmpje van maken, opzich wel een leuk ding voor kleine kinderen
[..]
Dat inklaren is klote. Niet alleen omdat het 12.50 + 19% BTW kost, maar ook omdat het dan minstens een week langer duurt voordat je het hebt.
Voor die DHL verzendkosten denk ik dat die deels of helemaal met de waarde van het bestelde verrekend zijn. Als je voor meer waarde bestelt zijn de echte DHL kosten waarschijnlijk hetzelfde (tot een bepaald gewicht), maar is het deel daarvan wat uit de prijs van het bestelde komt groter. Dus resteert minder 'verzendkosten'.Goud kan je niet bijdrukken![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:40 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon op een willekeurige 12V = (gelijkspanning) adapter aansluiten ...
Bij aansluiten op een accu in een auto moet je er rekening mee houden dat daar meer dan 12V uit komt, meestal 14V ofzo. Dan gaan je LEDjes behoorlijk wat feller branden. Niet dat ze meteen doorbranden ofzo hoor... Tenminste, ik heb hier zo'n strip met 300 witte 1210 ledjes op een 14.5V adapter branden. Ze worden wel behoorlijk wat warmer dan bij 12V, maar ze doen het nog steeds...
Een LED strip heeft ook nogal wat inwendige weerstand. Als er aan de kant waar je 12V op aansluit 12V staat, kan het best zijn dat er 5m verderop nog maar 10V over is - en dat de LEDjes daar dus een stuk zwakker branden. Ik heb dat opgelost door een gewone 220V kabel naar het andere uiteinde van de strip te leggen, zodat daar ook 12V staat. De LEDjes in het midden branden nu (iets) minder fel dan aan beide uiteinden.
Leerzaam he...Ik kan 'm bijvoorbeeld ook wel op m'n hexa LiPo (14.8 maar ook wel 16.nog-wat Volt) aansluiten alleen wordt ie dan idd warm en gaat meer Ampère trekken.
Net even op de laadkabel van m'n scheerapparaat (12 volt, 400mA) aangesloten:
Geinig spul wel...
EDIT: blijkt nog met tracking verzonden te zijn ook; HongKong Post. Zal voor die Ebay verkopers wel te veel werk zijn om aan elke koper de code door te geven dunkt me?
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 31-07-2012 18:53:53 ]![]()
Ja, gaan allemaal kapot.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:27 schreef pazara het volgende:
ik heb 10 stuks van deze besteld, maar gaan ze niet kapot bij het verzenden?![]()
denk zelf dat ze het wel overleven met een beetje geluk. als je het aangetekend hebt laten verzenden zoiezo wel.quote:![]()
ik heb ze zonder track en trace (Airmail ) besteld bij banggood.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:43 schreef Xetran het volgende:
[..]
denk zelf dat ze het wel overleven met een beetje geluk. als je het aangetekend hebt laten verzenden zoiezo wel.
hopen dat ze goed aankomen dan![]()
Ja, en daarna maak jij een ticket en vraagt het geld terug, ze hebben de site dan ook als bezigheidstherapiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:27 schreef pazara het volgende:
ik heb 10 stuks van deze besteld, maar gaan ze niet kapot bij het verzenden?
Nee, komt helemaal goed, verbaas mij er vaak over dat alles zo goed aankomt afgelopen week ook weer 2 horloges in een hele dunne bubbel envelop en ze werken nog prima (denk ik).
Zolang ze geen "bang good" op de envelop zettenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:27 schreef pazara het volgende:
ik heb 10 stuks van deze besteld, maar gaan ze niet kapot bij het verzenden?![]()
![]()
Waarvoor ga je em gebruiken: indien er een aanrijding met jouw auto plaatsvindt dan heb je dit via dit apparaat opgenomen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:37 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Het was een http://www.dracotek.com/2(...)ht-vision-sc310.html voor EUR 67.64 incl. 'gratis' verzendkosten.
Dat inklaren is klote. Niet alleen omdat het 12.50 + 19% BTW kost, maar ook omdat het dan minstens een week langer duurt voordat je het hebt.
Voor die DHL verzendkosten denk ik dat die deels of helemaal met de waarde van het bestelde verrekend zijn. Als je voor meer waarde bestelt zijn de echte DHL kosten waarschijnlijk hetzelfde (tot een bepaald gewicht), maar is het deel daarvan wat uit de prijs van het bestelde komt groter. Dus resteert minder 'verzendkosten'.
Of heb je een hele leuke andere toepassing bedacht?![]()
Wow! Vorige week woensdag wat besteld op eBay, vandaag binnen! Voortaan alleen via eBay bestellen.. Die webshops duren te lang![]()
![]()
Ja, aanrijding vastleggen kan idd ook, maar dat komt zelden tot nooit voor - hoop ik. Maar omdat er ook een GPS tracker in zit en een G-sensor kan je achteraf ook zien waar je gereden hebt en of je door kuilen gereden bent enzo. Normaal niet zo interessant, maar wel leuk voor als je op vakantie geweest bent met de auto. Het is eigenlijk meer een speeltje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:33 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Waarvoor ga je em gebruiken: indien er een aanrijding met jouw auto plaatsvindt dan heb je dit via dit apparaat opgenomen?
Of heb je een hele leuke andere toepassing bedacht?
En voor 69 EUR vond ik dat niet te duur. Hoewel er nu helaas wel een EUR of 25 aan vrije markt verstorende heffingen bij komt.Goud kan je niet bijdrukken![]()
Klopt, ik had een paar weken geleden ook heel even de tijd gekregen om met de 650D te spelen, maar ik was niet echt onder de indruk van het autofocussysteem. Nu moet ik zeggen, het was niet met een STM-lens, maar dan nog, de hele tijd zoeken, heel langzaam wisselen en met een non-STM-lens storend geluid. Maar goed, tijdens video-opnamen wil je wat mij betreft ook zoveel mogelijk zelf de focus bepalen en manual focus gebruiken. De keren dat je autofocus móet gebruiken omdat anders een shot niet lukt is eerder de uitzondering. Dat het focussen geluid maakt is ook niet heel erg als je er in post-production gewoon een muziekje overheen flikkert.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Was de theorie al een beetje vergeten, maar youtube filmpjes van die lens niet, en die zagen er nou nog niet echt daverend uit. En met deze 2 lenzen ben je nog goedkoper uit ook. Plus meer range. Van geldverschil kun je weer nutteloze Chineze prullaria halen![]()
(Of bijna de 50mm 1.8). Misschien hebben de Chinezen ook nog wel een follow-focus. Maar dat is wel heel ver doordraven/doordromen van mijn kant...
[..]
Maar goed, het is in ieder geval een optie om het wél te gebruiken, voorheen hadden Canon dSLRs überhaupt geen autofocus gedurende video-opnamen. En verder is het een beest van een ding en erft zo bijvoorbeeld het 63-zone meteringssysteem van de 7D/5DmkIII, beschikt over 9 crosstype focuspoints en heeft natuurlijk een zwenkbaar scherm met capacitive touchscreen! Erg indrukwekkend en lekkermakend, zeker als je er dan ook nog www.magiclantern.fm op zet. Ik heb zelf gelukkig al een mooie camera natuurlijk, de Panasonic GH2 die ook touchscreen en continuous autofocus biedt. Imho heeft deze betere prestaties voor video d.m.v. de high bitrate-hacks en laat zich meten met videofootage van professionele en dure systemen (zie hier op EOSHD ook het artikel van de Zacuto challenge).
Zelf heb ik voor m'n camera verschillende vintage/legacy lenzen, waarvan m'n favoriet absoluut de Pentax-M Asahi SMC 50mm f/1.4 is. Verder is de nieuwe 14-140mm van Pana ook erg tof. Voor al die lenzen van verschillende merken heb ik verschillende adapterringen (lens mount adapters), voornamelijk van 'FOTGA', op Ebay en via Chinaprices vind je best leuke spullen. Zo heb ik een lens bij Focal gehaald die best geinig was: de Fujian 35mm f/1.7 C-mount. Bij BIC een 'Cokin P'-achtige filterhouder en filters en noem maar op. Of je een followfocus systeem uit China wilt halen weet ik niet, vooral omdat ik me afvraag of dat zin heeft. Dan moet je namelijk een rig hebben en ik denk niet dat elke consument of FOTOgraaf daar behoefte aan heeft. Wel heb ik een 'silicon jar opener follow focus' van Ebay gehaald, wat ook wel werkt als creatieve oplossing voor een smooth focus.Maar verder is het de vraag dus of je zoiets wel wilt hebben. Wat ik laatst tegenkwam zou ik eigenlijk best wel willen hebben...
Mooi spul.
Wat ik ook wilde hebben sinds een week was een anamorphic lens. Die levert een bioscoopfilm-achtige aspectratio en de daarbijbehorende horizontale lensflare (zoals je tegenwoordig vaak ziet in musicvideo's e.d.) en streched bokeh. Op Ebay uit Polen gehaald... een Kalart Victorscope 2x á la de beter bekende Sankor 16D.
Je bent wel van de lange informatieve posts!![]()
Jep. Maar als je 'even' een filmpje wil maken (dus wel betere kwaliteit dan telefoon/camcorder; of als je überhaupt geen ander apparaat met videofunctie hebt en DSLR wel moet gebruiken) en niet te veel instellingen wil doen is - een goed werkende - autofocus natuurlijk wel handig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:57 schreef shiznuts het volgende:
Klopt, ik had een paar weken geleden ook heel even de tijd gekregen om met de 650D te spelen, maar ik was niet echt onder de indruk van het autofocussysteem. Nu moet ik zeggen, het was niet met een STM-lens, maar dan nog, de hele tijd zoeken, heel langzaam wisselen en met een non-STM-lens storend geluid. Maar goed, tijdens video-opnamen wil je wat mij betreft ook zoveel mogelijk zelf de focus bepalen en manual focus gebruiken. De keren dat je autofocus móet gebruiken omdat anders een shot niet lukt is eerder de uitzondering. Dat het focussen geluid maakt is ook niet heel erg als je er in post-production gewoon een muziekje overheen flikkert.
Blijft nu dus alleen diafragma over (right?) om dat probleem aan te pakken; grote scherptediepte dus niet veel gedoe met focus.En een vracht goedkoper is... (althans, de body dan). Want de prijzen zijn wel even om tequote:Maar goed, het is in ieder geval een optie om het wél te gebruiken, voorheen hadden Canon dSLRs überhaupt geen autofocus gedurende video-opnamen. En verder is het een beest van een ding en erft zo bijvoorbeeld het 63-zone meteringssysteem van de 7D/5DmkIII, beschikt over 9 crosstype focuspoints en heeft natuurlijk een zwenkbaar scherm met capacitive touchscreen! Erg indrukwekkend en lekkermakend, zeker als je er dan ook nog www.magiclantern.fm op zet. Ik heb zelf gelukkig al een mooie camera natuurlijk, de Panasonic GH2 die ook touchscreen en continuous autofocus biedt. Imho heeft deze betere prestaties voor video d.m.v. de high bitrate-hacks en laat zich meten met videofootage van professionele en dure systemen (zie hier op EOSHD ook het artikel van de Zacuto challenge).![]()
Ooit had ik het plan toen ik m'n 350D kocht om die later te vervangen voor een nieuwere ***D, maar dan wil ik wel gelijk video dus 550D of hoger. Dan denk je van 'klapscherm is ook wel handig' dus dat wordt de 600D en 'nieuwere functies van 650D zijn ook wel geinig' of gewoon 'nieuwste nu dan zit je voorlopig goed' dus 650D. Maar die is body-only ook al ¤700. Oud spul van de 350D is niet te gebruiken (behalve lenzen) dus nieuwe accessoires en dan gaat dat rap omhoog. Samen met vele andere interesse's moet je prioriteiten stellen...Als je nét wat meer wil dan 'snel uit de hand filmen', wel gewoon alleen benodigde voor follow-focus. Dus niet een giga-rig.quote:Zelf heb ik voor m'n camera verschillende vintage/legacy lenzen, waarvan m'n favoriet absoluut de Pentax-M Asahi SMC 50mm f/1.4 is. Verder is de nieuwe 14-140mm van Pana ook erg tof. Voor al die lenzen van verschillende merken heb ik verschillende adapterringen (lens mount adapters), voornamelijk van 'FOTGA', op Ebay en via Chinaprices vind je best leuke spullen. Zo heb ik een lens bij Focal gehaald die best geinig was: de Fujian 35mm f/1.7 C-mount. Bij BIC een 'Cokin P'-achtige filterhouder en filters en noem maar op. Of je een followfocus systeem uit China wilt halen weet ik niet, vooral omdat ik me afvraag of dat zin heeft. Dan moet je namelijk een rig hebben en ik denk niet dat elke consument of FOTOgraaf daar behoefte aan heeft.Eenvoudig en goedkope oplossing idd.quote:Wel heb ik een 'silicon jar opener follow focus' van Ebay gehaald, wat ook wel werkt als creatieve oplossing voor een smooth focus.
Dat ding is wel vet. Ook ooit een keer gezien idd.quote:Maar verder is het de vraag dus of je zoiets wel wilt hebben. Wat ik laatst tegenkwam zou ik eigenlijk best wel willen hebben...Mooi spul.
Dat is wel erg gaaf idd, maar zeker ook prioriteiten stellen. Wat is true 1920x1080P in dat ratio je waard boven 'net niet true 1080P'?quote:Wat ik ook wilde hebben sinds een week was een anamorphic lens. Die levert een bioscoopfilm-achtige aspectratio en de daarbijbehorende horizontale lensflare (zoals je tegenwoordig vaak ziet in musicvideo's e.d.) en streched bokeh. Op Ebay uit Polen gehaald... een Kalart Victorscope 2x á la de beter bekende Sankor 16D.
Wel vet trouwens dat het zo makkelijk is om met wat - redelijk goedkope - adapter van alles aan een camera te plakken, waarmee ik weer terugkom op dit bericht van mij:Nee, dat hebben ze nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:29 schreef Iemand91 het volgende:
...
![]()
Oh ja, dat wilde ik nog zeggen... dan moet je een lensbaby hebben. Geloof ik de goedkoopste tiltshift oplossing. Maar eerder nog zou ik het gewoon lekker in nabewerking regelen.
Ik krijg ineens email binnen van FP over media spelersJullie hadden het laatst over raspberry en android usb sticks maar waren hier nog niet al te tevreden over?
Ik zoek een simpele HD mediaspeler voor goedkoop, voor film downloads etc.Blijven jullie hier updates over geven of is er al een winnaar?
![]()
Iemand die binnenkort een Skin gaat bestellen bij bestskinsever.com?
PM ff, wil er namelijk ook een paar.Eskimo Joe![]()
Wat heeft dit in hemelsnaam te maken met CHINESE webshops?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:19 schreef Mercan het volgende:
Iemand die binnenkort een Skin gaat bestellen bij bestskinsever.com?
PM ff, wil er namelijk ook een paar.
Want dat is gewoon een US shop......Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wat heeft dit in hemelsnaam te maken met CHINESE webshops?
Want dat is gewoon een US shop......Eskimo Joe![]()
Kopen, kopen, kopen
http://dx.com/p/cool-fold(...)y-knife-black-145623
Kopen, kopen, kopen
http://dx.com/p/unique-me(...)mug-201-300ml-144415[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Ik heb nu een RasPi maar ben er nou niet echt fan van, subliem werken doet het niet echt. Komt mede ook door de brakke hardware in dat ding. Android-sticks met 1GB en een snelle single- of dualcore processor zijn veel interessanter, ware het niet dat XBMC op dit moment geen hardware-versnelling heeft op Android-sticks en dat dus ook niet bepaald subliem werkt nog. Maar zodra dat wel zo is, is dat natuurlijk de winnaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef monkeybrain het volgende:
Ik krijg ineens email binnen van FP over media spelersJullie hadden het laatst over raspberry en android usb sticks maar waren hier nog niet al te tevreden over?
Ik zoek een simpele HD mediaspeler voor goedkoop, voor film downloads etc.Blijven jullie hier updates over geven of is er al een winnaar?
Ook omdat je dan natuurlijk een Android OS erbij hebt en Angrybirds e.d. op je tv-scherm kunt spelen.
nee, jij?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:19 schreef Mercan het volgende:
Iemand die binnenkort een Skin gaat bestellen bij idontcare.com?
PM ff, wil er namelijk ook een paar.Nee, dat mes schijnt flut te zijn (is al vaak genoeg gezien op dagaanbiedingen sites).quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef Dionysiou het volgende:
Kopen, kopen, kopen
http://dx.com/p/cool-fold(...)y-knife-black-145623
Kopen, kopen, kopen
http://dx.com/p/unique-me(...)mug-201-300ml-144415
En die mok is gewoon fout.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb nu een RasPi maar ben er nou niet echt fan van, subliem werken doet het niet echt. Komt mede ook door de brakke hardware in dat ding. Android-sticks met 1GB en een snelle single- of dualcore processor zijn veel interessanter, ware het niet dat XBMC op dit moment geen hardware-versnelling heeft op Android-sticks en dat dus ook niet bepaald subliem werkt nog. Maar zodra dat wel zo is, is dat natuurlijk de winnaar.Ook omdat je dan natuurlijk een Android OS erbij hebt en Angrybirds e.d. op je tv-scherm kunt spelen.
[..]
nee, jij?
[..]
Nee, dat mes schijnt flut te zijn (is al vaak genoeg gezien op dagaanbiedingen sites).
En die mok is gewoon fout.
Jammer.
Ik ga straks even op zoek naar een giga gruwelijke USB stick, voor mijn nieuwe schooljaar.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Hier ook de Pi i.c.m. OpenElec XBMC. Werkt opzich prima, met de juiste configuratie ook aardig vlot. Ik vind het vooral handig omdat het XBMC ondertiteling ondersteunt e.d. en onze TV niet. Met wat meer films/tv-afleveringen met coverart, synopsis e.d. wordt het wat langzamer. Dus heb je écht veel films/afleveringen zou ik gewoon met je telefoon (remote app) de film/aflevering opzoeken en direct daar kiezen (dus niet met remote op je tv scherm naar de film/aflevering scrollen).quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef monkeybrain het volgende:
Uiteraard wordt zoals Shiz het al zegt met Android gebaseerde apparaten fijner omdat die CPU gewoon een stuk sneller is, ofwel veel vlottere XBMC interface. Maar daar wacht iedereen dus idd op hardware-versnelling. Ik hoop dat dat snel komt en ook groter aanbod met sticks/board met ethernet en anoloog video out. Plus lagere prijzen, hoewel zo'n $50-60 ook dezelfde prijs is als de Pi natuurlijk.
'For the time being' kun je prima een Raspberry gebruiken (koop 'm nu bij Farnell en je hebt 'm hoogstwaarschijnlijk binnen een week al), en mocht XBMC goed draaien op Android (en betere prijs/boards e.d. zijn) verkoop je 'm weer.
Daarvoor heeft FOK een (slechtlopend) eigen topic.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wat heeft dit in hemelsnaam te maken met CHINESE webshops?
Want dat is gewoon een US shop......![]()
![]()
Iemand een idee voor een MP3 spelerdtje met Bluetooth en als het kan een groot scherm, voor gebruik voor in de auto icm bleutooth autoradio. Dacht zelf aan een tabletje met klein scherm waar een mediaspeler of Spotify oid op kan, of een mp3 speler met ongeveer een 4 inch of groter scherm. Iemand een idee?![]()
goedkope navigatie apparaten draaien op windows CE of Android en kunnen ook gewoon media afspelen, filmpjes en muziek en hebben meestal gewoon bluetooth en wifi.
gewoon geen navi op instaleren en inzetten als 5" of zelfs 7" mediaplayer ;-)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Dan wacht ik nog evenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:14 schreef Iemand91 het volgende:
Uiteraard wordt zoals Shiz het al zegt met Android gebaseerde apparaten fijner omdat die CPU gewoon een stuk sneller is, ofwel veel vlottere XBMC interface. Maar daar wacht iedereen dus idd op hardware-versnelling![]()
Lijkt me wel handig voor de thuisbioscoop die ik aan het bouwen ben![]()
![]()
Al wel wat ''oud'' maar wellicht nu redelijk goedkoop is de Rena3, was zelfs een versie met simkaat 3g vanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:14 schreef Poepoog het volgende:
Iemand een idee voor een MP3 spelerdtje met Bluetooth en als het kan een groot scherm, voor gebruik voor in de auto icm bleutooth autoradio. Dacht zelf aan een tabletje met klein scherm waar een mediaspeler of Spotify oid op kan, of een mp3 speler met ongeveer een 4 inch of groter scherm. Iemand een idee?![]()
Edit: prijs valt tegen zie ik.
[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 01-08-2012 15:18:26 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik heb de letters van mijn postcode fout ingevoerd bij Dealextreme. Iemand dat ook al eens gebeurd? Iemand enig idee of mijn bestelling aankomt (adres klopt wel)?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
In de post word er normaal van postcode en huisnummer uitgegaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb de letters van mijn postcode fout ingevoerd bij Dealextreme. Iemand dat ook al eens gebeurd? Iemand enig idee of mijn bestelling aankomt (adres klopt wel)?![]()
T/M 10 augustus een whopping 10% korting op de gehele site van www.pandawill.com met couponcode PayPalRUS
20% korting voor de volgende items:
http://pandawill.com/paypalrus![]()
Die combinatie bestaat niet. Postcode bestaat wel, maar het nummer niet (bij die postcode).quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:42 schreef Xetran het volgende:
[..]
In de post word er normaal van postcode en huisnummer uitgegaan.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Zo, eerste keren nu dat ebay bestellingen niet goed aankomen. Helaas beide aangetekend geleverd, dus kan niets claimen o.b.v niet ontvangen.
1 gsm hoesje ontvangen welke aan 1 kant helemaal stuk is, mogelijk met vervoer gebeurd. En een hdd caddy welke geschikt zou zijn voor het laptop type welke hier staat. Dvd drive blijkt echter IDE voor zover ik kan zien, en de caddy blijkt Sata. Toch staat bij de Ad dat ie geschikt zou moeten zijn voor mijn type laptop.. Stom, had het zelf ook nog ff moeten checken maar goed, is nu eenmaal niet anders.
Maar een 2tal berichtjes verstuurd naar verkopers, gezeik is negatieve feedback.Terugsturen is geen optie wat mij betreft, klote voor hun. Iemand verder nog tips behalve dreigen met claims? Ik weet dat je aan Paypal niets hebt met zulke issues helaas.
De ebay feedback doet zijn werk welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:52 schreef neo2000 het volgende:
Zo, eerste keren nu dat ebay bestellingen niet goed aankomen. Helaas beide aangetekend geleverd, dus kan niets claimen o.b.v niet ontvangen.
1 gsm hoesje ontvangen welke aan 1 kant helemaal stuk is, mogelijk met vervoer gebeurd. En een hdd caddy welke geschikt zou zijn voor het laptop type welke hier staat. Dvd drive blijkt echter IDE voor zover ik kan zien, en de caddy blijkt Sata. Toch staat bij de Ad dat ie geschikt zou moeten zijn voor mijn type laptop.. Stom, had het zelf ook nog ff moeten checken maar goed, is nu eenmaal niet anders.
Maar een 2tal berichtjes verstuurd naar verkopers, gezeik is negatieve feedback.Terugsturen is geen optie wat mij betreft, klote voor hun. Iemand verder nog tips behalve dreigen met claims? Ik weet dat je aan Paypal niets hebt met zulke issues helaas.
Sterker nog, ebay gsm hoesje krijgt er direct een resend..
Nu de caddy nog.
met 9% korting!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:40 schreef Schild het volgende:
LOL, email van BIC met felicitaties voor het behalen van Olympisch goud voor Nederland.![]()
Mailtje van BIC:
quote:
Dear,
Congratulations, Netherlands won the Olympic gold medals. Buyincoins.com is grateful for your support, and here celebrates the victory with you.
Sincerely wish Netherlands produce more and more remarkable performances.
Best regards,
BuyinCoins
Met kortingscode OlympicWinner: 6% eraf.![]()
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)31829#ht_3654wt_1037
Deze binnen voor mijn S3. Voor het geld een no brainer. Past perfect en erg tevreden mee.![]()
Lees het topic op tweakers, en je weet eigenlijk allesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef monkeybrain het volgende:
Plex draait al, XMBC komt eraan, sowieso draait de interne media player ook een heleboel, of je pakt MX Player die nog meer draait en HW decoder ondersteund.
De CX-01 is zelfs vandaag geroot, en kosten het minst (rond de 50 dollar).Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Paypal is down.
Bel zelluf.
'k Wilde net wat aanschaffen, maar Paypal op die site blijft hangen, de gewone site doet het ook niet en downforeveryoneorjustme zegt dat het niet aan mij ligt.Dus mooi kudt.
'k Hoop niet dat ze zijn gehacked en gegevens van iedereen zijn achterhaald ofzo... 'k bedoel, jwt 't nooit.
gister order van bic gekregen duurde maar 4 dagen na het verzenden! en schoenen binnengekregen van ioffer
Hoi.![]()
Heeft hier iemand ervaringen met een goede GPS Tracker van de Chinees? Ik wil de volgende keer dat ze mijn auto stelen eigenlijk wel weten waar hij is...Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
Ai, dat is klote....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:03 schreef R2cksson het volgende:
Heeft hier iemand ervaringen met een goede GPS Tracker van de Chinees? Ik wil de volgende keer dat ze mijn auto stelen eigenlijk wel weten waar hij is...
Hier in V&A staat er 1 te koop dacht ik.
Heb een keer een review gezien van een goede. Even kijken of ik hem tussen de bookmarks kan vinden.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reactie gehad van verkoper TomTop op het overlijden van mijn adapter:Dat gaat 'm dus niet worden (waarde ~8 euro).....quote:So how about ship it back for a new one?![]()
Verdomme. Wat zijn die Brainwavz beta goed. Ik luister veel symfonische rock (marillion, camel, oude genesis, pink Floyd) en echt elke klank is spot on.
Nnatuurlijk net niet zo goed als mijn B&W speakers, maar ongelooflijk voor die paar euro.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Lees het topic op tweakers, en je weet eigenlijk alles
Plex draait al, XMBC komt eraan, sowieso draait de interne media player ook een heleboel, of je pakt MX Player die nog meer draait en HW decoder ondersteund.
De CX-01 is zelfs vandaag geroot, en kosten het minst (rond de 50 dollar).![]()
Gelukkig niet zo lang bezig, dan kan ik nog meelezen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1504903![]()
Je gebruikt ze voor de juistere genre inderdaad. Dan zijn ze top. Goede balans van bass, detail en treble. De soundstage is wat beter dan andere in-ears omdat het niet typische in-ears zijn ook en ik vind dat ze beter 'locken' in je oor, zonder dat het oncomfortabel wordt. Leuke dingen inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
Verdomme. Wat zijn die Brainwavz beta goed. Ik luister veel symfonische rock (marillion, camel, oude genesis, pink Floyd) en echt elke klank is spot on.
Nnatuurlijk net niet zo goed als mijn B&W speakers, maar ongelooflijk voor die paar euro.
Voor electro/house/dubsteb/e.d. kun je beter kijken naar de Brainwavz M2, of de AWEI ES800M natuurlijk, ben ik van mening.
En nu ff naar het postkantoor, gisteren pakketlevering gemist. Met 99% vermoeden dat het om de BNF Beetle quadcopter gaat, daar m'n RTF Beetle V929 er meteen al mee ophield.Wel netjes geregeld, heb ik meteen een mooie voor spareparts voor nop.
Omg, hdd caddy omruil gaat um niet worden, chinees weet het niet meer en snapt mn mailtje ook niet, en gaat navraag doen bij andere chinezen. Categorie rekken tot paypal dispute tijd voorbij is gaat het worden denk ik. :p
Ik geef um een daggie en dan ga ik maar eens dreigen met negatieve feedback.
Had nu zon wit look a like apple kabeltje voor de Sonun gekocht.
Deze werkt helemaal niet![]()
Dus ik heb niks om de Sonun te kunnen gebruiken als mic en muziekheadset tegelijk, beetje jammer![]()
![]()
En nu is hij gelijk kapot omdat ik hem niet uit de PC ingang kreegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:19 schreef Miniem het volgende:
Had nu zon wit look a like apple kabeltje voor de Sonun gekocht.
Deze werkt helemaal niet![]()
Dus ik heb niks om de Sonun te kunnen gebruiken als mic en muziekheadset tegelijk, beetje jammer
Deze dus:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150800623076![]()
![]()
Oef... lekk'r dan.
Gewoon eens bij je correspondentie 'Qing yang yong yi-o. Chung ching ching chang chong. Chi hua hau, kudasai' toevoegen. Werkt altijd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:48 schreef neo2000 het volgende:
Omg, hdd caddy omruil gaat um niet worden, chinees weet het niet meer en snapt mn mailtje ook niet, en gaat navraag doen bij andere chinezen. Categorie rekken tot paypal dispute tijd voorbij is gaat het worden denk ik. :p
Ik geef um een daggie en dan ga ik maar eens dreigen met negatieve feedback.
_
En was idd BNF Beetle, hoopte eigenlijk meteen op spare batterij en blades, maar 't is niet helemaal BNF, 't is gewoon de Beetle zelf zonder batterij en spares. Wel een groene canopy ditmaal. Iets beter dan het blauw. Alleen blauw schildert weinig contrast af tegen de lucht en groen tegen blaadjes/gras, dus hak liever de oranje gehad, maar je kunt niet alles hebben en beste is toch om 'em om te toveren denk ik, zoiets lijkt wel wat en er dan een 808 cam onder mikken... vliegt lekker btw.
Hele goede ervaring met deze:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:03 schreef R2cksson het volgende:
Heeft hier iemand ervaringen met een goede GPS Tracker van de Chinees? Ik wil de volgende keer dat ze mijn auto stelen eigenlijk wel weten waar hij is...
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item2a21025c09
Ik heb er inmiddels al 5 gekocht![]()
![]()
5?? Meneer heeft veel auto's.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:49 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Hele goede ervaring met deze:
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item2a21025c09
Ik heb er inmiddels al 5 gekocht
Is dat inbouwen een beetje te doen?![]()
Of meneer bouwt die dingen in voor anderen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:22 schreef FreaZ het volgende:
[..]
5?? Meneer heeft veel auto's.
Is dat inbouwen een beetje te doen?In Nederland als je zoiets door een bedrijf laat inbouwen, dan praten ze je natuurlijk het duurste van het duurste aan en gaan dan lekker langzaam te werk en schotelen dan mooi de rekening met daarop ook de manuren voor.
Als je een beetje handig bent kun je mensen in je omgeving helpen en er nog een kleine vergoeding voor vangen ook, doe je dat een paar keer heb je vast weer je eigen GPS-tracker terugverdiend.
Ik begrijp alleen niet zo goed hoe je zonder fees te betalen eigenlijk dat kastje per GPRS/GSM-net kunt tracken?
Mijn vader heeft een eigen bedrijf daarom zo veel al geinstalleerd. Ik gebruik zelf één type goedkoper (zelfde merk) omdat ik start onderbreking en afstandbediening niet nodig heb. Daarnaast vraag ik mij af of dit type toen wel bestond.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:22 schreef FreaZ het volgende:
[..]
5?? Meneer heeft veel auto's.
Is dat inbouwen een beetje te doen?
In principe is het aansluiten van 12v voeding genoeg.
zelf gebruik ik deze:
http://www.ebay.com/itm/G(...)5166c#ht_6320wt_1185
Nadeel is dat je dan zelf een 12v->5v voeding moet maken.
Gprs gebruik ik niet, alles doen we per sms.![]()
Hoi import schatjes+O nog iets boeiends gebeurd? Samenvatting pl0x?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Troep troep en troep.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:57 schreef bobbernaut het volgende:
![]()
Aangezien het lekker stil was van jouw kant, is dit topic alweer zo'n anderhalve week in stand. Overzichtelijk genoeg om jezelf in te lezen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:57 schreef bobbernaut het volgende:
Een dropshipper dus. Jij besteld bij hun en ze plaatsen de order zelf weer bij een Chinese shop (of iets vergelijkbaars). Deze verzenden het dan weer voor hun.quote:
Voordeel:
Geen voorraad en weinig andere kosten
Nadeel:
Zelf wel de RMA's afhandelen en het gezeur over levertijd.
Gezien je post geschiedenis: Verdien je wat met dat dropshippen?
[ Bericht 7% gewijzigd door BrandX op 02-08-2012 20:28:49 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
$2,99 voor een MP3 speler op Focal Price
http://promotion.focalpri(...)_1231ZT_New1_Players
Edit: nog 326 van de 500 over
Ook wel mooi dat de chinees bij het review filmpje al moeite heeft in het invoeren van de TF kaart
WOKNOK![]()
Ik zit in italie met brakke internet in hotel haha en ik ben al best lang gestopt met veel posten hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Aangezien het lekker stil was van jouw kant, is dit topic alweer zo'n anderhalve week in stand. Overzichtelijk genoeg om jezelf in te lezen zou ik zeggen.
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Sulplise! BIC is weer eens down.
Ik hoop trouwens dat er snel wat nieuwe versies uitkomen van die Android MINI PC's! Geweldig mooi speelgoed.![]()
Ik....moet....kopen.... AHHHHquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef shiznuts het volgende:
Oef... lekk'r dan.
[..]
Gewoon eens bij je correspondentie 'Qing yang yong yi-o. Chung ching ching chang chong. Chi hua hau, kudasai' toevoegen. Werkt altijd.
_
En was idd BNF Beetle, hoopte eigenlijk meteen op spare batterij en blades, maar 't is niet helemaal BNF, 't is gewoon de Beetle zelf zonder batterij en spares. Wel een groene canopy ditmaal. Iets beter dan het blauw. Alleen blauw schildert weinig contrast af tegen de lucht en groen tegen blaadjes/gras, dus hak liever de oranje gehad, maar je kunt niet alles hebben en beste is toch om 'em om te toveren denk ik, zoiets lijkt wel wat en er dan een 808 cam onder mikken... vliegt lekker btw.![]()
Ik was wel klaar met copters, deze quads zijn echt fantastisch
Zijn deze wel normaal (simpel dus) te besturen? De laatste tip van jou was echt een ramp, gelukkig met winst op Marktplaats gezet
![]()
![]()
4CH, dus vliegt quasi als een 4CH WLToys V911 of een 4CH Xieda/Great Wall 9958 in principe.Maar dan ook helemaal weer niet. Op 20~60% gevoeligheid, vooral op 20 goed te doen zolang je goed aftrimt (en af en toe wat bijtrimt naarmate de accu zwakker wordt). Gewoon rustige inputs geven en ruimte ervoor hebben, dan is er weinig loos. 't Laden duurt wel vrij lang, dus ik zou dan een R/C-charger kopen met wat extra accu's.
Bedankt voor het meedenken. Die zonder afstandsbediening ga ik eens bekijken, want startonderbrekerfuncties etc. gaan er bij mij altijd voor zorgen dat ik het niet voormekaar krijg om weg te rijden.
Wat is de batterijduur in de praktijk van dat ding?
Edit: http://www.banggood.com/W(...)rd-Wire-p-28127.html
Ah, voor de liefhebber, een inbouwopladerding.
[ Bericht 23% gewijzigd door R2cksson op 02-08-2012 21:39:35 ]Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:28 schreef shiznuts het volgende:
4CH, dus vliegt quasi als een 4CH WLToys V911 of een 4CH Xieda/Great Wall 9958 in principe.![]()
Zal volgens mij wel iets makkelijker zijn ghehe...
Mijn kat vloog altijd op dat ding af, zodra dat piepgeluidje afging vloog dat beest uit de mand
Ja joh, nog meer rotzooi aansmerenquote:'t Laden duurt wel vrij lang, dus ik zou dan een R/C-charger kopen met wat extra accu's.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef Miniem het volgende:
Nou gaat het hier vaak over heli's.
Zijn er ook vette bestuurbare auto's?Kwam nog wat tegen in m'n favorieten, misschien heb je er wat aan:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:48 schreef shiznuts het volgende:
Godver.Ben ik toch de hele tijd gewoon aan het surfen naar r/c karretjes.
En voordat je ermee kwam had ik zelf nog niet eens het idee dat eens uit te pluizen.
[..]
› http://chinaprices.us?q=hsp%20car&from=80
› http://lightake.com/Searc(...)ontrol%20Drift%20Car
› http://www.hobbytron.com/ShenQiWeiMiniBuggyElectricRTRRCCar.html
› http://www.focalprice.com(...)_RC_Buggy__Blue.html
› http://www.ebay.com/sch/R(...)trksid=p3286.c0.m282
› http://www.redcatracing.com/RC-Cars/Nitro-Powered
Anders ff op www.conrad.nl kijken natuurlijk, ook altijd prijs/kwaliteit-technisch wel interessant.
Vandaag eindelijk mijn iPad hoes van price angels ontvangen..
Voor de geïnteresseerden: http://www.priceangels.co(...)-Black--s248184.html
Gister ook een bestelling van eforchina ontvangen.. Een backcover met licht gevend logo :d![]()
Als hotmail outlook wordt, hoe zit het dan met paypal?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Deze man,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:47 schreef bobbernaut het volgende:
Als hotmail outlook wordt, hoe zit het dan met paypal?
diepzinnige posts.![]()
T is wel een serieuze vraag
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:27 schreef W00fer het volgende:
Als Audi BMW wordt, wat gebeurd er dan met Kwikfit?Je Paypal is aan je e-mailadres gekoppeld, nu issie natuurlijk bang dat z'n account opeens foetsie gaat als 'hotmail' straks "niet meer bestaat". Niet dat dát de vraagstelling duidelijker of minder grappig maakt.
Aangetekende post uit china krijg ik elke dag wel binnen hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:57 schreef mootje026 het volgende:
kan het kloppen dat ze eens in de 2 weken, pakketjes uit china/hongkong binnenlaten?![]()
Dit ja..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]Je Paypal is aan je e-mailadres gekoppeld, nu issie natuurlijk bang dat z'n account opeens foetsie gaat als 'hotmail' straks "niet meer bestaat". Niet dat dát de vraagstelling duidelijker of minder grappig maakt.
Ik zoek een draadloos (wifi) internetradio. Zo'n portabel ding.
Liefts geschikt voor buiten met met een beetje geluid.
Iemand?Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward![]()
Gewoon in NL kopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:15 schreef Sjabba het volgende:
Ik zoek een draadloos (wifi) internetradio. Zo'n portabel ding.
Liefts geschikt voor buiten met met een beetje geluid.
Iemand?![]()
In china hebben ze dat nog niet écht.. hoge kwaliteit en wifi/internet radio, met goede software...
Als je het écht wil zoui ik even op Ebay kijken... http://www.ebay.com/sch/i(...)ernet+radio&_sacat=0Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dingen zijn duur zeg.... Kan ik beter een speakersetje kopen en dat in mijn mobieltje pluggen.
Iemand dan een goede tip over een fleuk speakersetjeFuck catching lightning, he struck it
Top dat je een link erbij zet. Maar probeer dan ook meteen iets over de kwaliteit en het gebruiksgemak erbij te zetten. Dan hebben we er echt iets aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef Phone8 het volgende:
Vandaag eindelijk mijn iPad hoes van price angels ontvangen..
Voor de geïnteresseerden: http://www.priceangels.co(...)-Black--s248184.html
Gister ook een bestelling van eforchina ontvangen.. Een backcover met licht gevend logo :d![]()
Lol, nu al een refund gekregen, zon makkelijke chinees heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
En nu is hij gelijk kapot omdat ik hem niet uit de PC ingang kreeg
Deze dus:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150800623076
Thnx, zit weinig tofs bij voor niet al teveel geld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Kwam nog wat tegen in m'n favorieten, misschien heb je er wat aan:
› http://chinaprices.us?q=hsp%20car&from=80
› http://lightake.com/Searc(...)ontrol%20Drift%20Car
› http://www.hobbytron.com/ShenQiWeiMiniBuggyElectricRTRRCCar.html
› http://www.focalprice.com(...)_RC_Buggy__Blue.html
› http://www.ebay.com/sch/R(...)trksid=p3286.c0.m282
› http://www.redcatracing.com/RC-Cars/Nitro-Powered
Anders ff op www.conrad.nl kijken natuurlijk, ook altijd prijs/kwaliteit-technisch wel interessant.
Dan zijn heli's betere bang for buck denk ik![]()
![]()
Voor de typische Fokkers http://www.focalprice.com(...)eeve_Round_Neck.html
Een wolvenshirt in maat XXXL
Kwam tevens weer nieuwe Awei's tegen. AWEI S100I.
http://www.focalprice.com(...)_Microphone_Red.html![]()
http://www.buyincoins.com(...)nd-product-4893.html
Deze besteld voor mijn ipad. Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien! Zal hem wel binnen krijgen wanneer ik op vakantie ben. $18 vind ik overigens nog aan de dure kant. Maar stukken goedkoper dan in NL kopen.![]()
Welke genre/richting luister je muziek? 'k Heb net een weekje de FiiO N3, die wel prima zijn (gebalanceerd, gedetailleerd, harmonieus met een licht vleugje bass). Anders een van die andere speakers die ik laatst noemde...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef Sjabba het volgende:
Dingen zijn duur zeg.... Kan ik beter een speakersetje kopen en dat in mijn mobieltje pluggen.
Iemand dan een goede tip over een fleuk speakersetje_quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Geen hamburgerspeakers, want voor al die hamburgertjes geldt in het algemeen:
Deze lijken dan wel weer aardig:
Dus de raad: neem geen speakers waar geen ervaringen van zijn (en ervaringen bij de producten zijn ook vaak gefaked hè, dus hecht daar niet al teveel waarde aan). Qua audio kun je eigenlijk headphones en speakers beter niet uit China halen. Kijk eerder naar:
› X-mini's: http://www.google.nl/search?hl=nl&tbm=shop&q=x-mini+ii
› Soundwave SW50 schijnt goed te zijn: http://www.mobilefun.nl/3(...)er-phone---zwart.htm
› Logitech Mini Boombox: http://www.google.nl/sear(...)ogitech+mini+boombox
› De FiiO N3 of de N9 uit Duitsland halenHehe wolfshirts, denk ik altijd aan KassemG:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef Miniem het volgende:
Voor de typische Fokkers http://www.focalprice.com(...)eeve_Round_Neck.html
Een wolvenshirt in maat XXXL [ afbeelding ]Dude. ik heb een zooitje met AWEI's van ze gekregen, waaronder die, de rest stelt allemaal teleur eigenlijk in vergelijking met de ES800M en ES900i.quote:
Nou ja, krijgen doe je ze natuurlijk niet zomaar en geheel gratis was het eigenlijk ook niet.But I have my ways.
Had ze toen ook om samples gevraagd maar nooit iets gekregenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:06 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, krijgen doe je ze natuurlijk niet zomaar en geheel gratis was het eigenlijk ook niet.But I have my ways.
Zal wel door jou komen als eerste van een vloed aan mailtjes toen...![]()
Shizhoop dat je er van genoten hebt
MP4Nation heeft wéér een aantal deals via de email onze kant op geslingerd:
Zit nog steeds te kijken naar de HM5 wanneer die is met een goede deal komtMaar deze zijn ook wel 'oke'
En maby nog een mooie AMP voor alle setjes die ik heb liggen, maar is lastig een keuze te maken...quote:Hi All
This weekend we have the following deals going on:
Brainwavz M1 Earphones $29.50 - Preorder - in stock next week!
Ainol Aurora I 16GB Android Tablet $129.50 - Free Fedex to select destinations!
Ainol Elf2 16GB Android Tablet $134.50 - Free Fedex to select destinations!
Ainol Aurora II 16GB Android Tablet $149.50 - Free Fedex to select destinations!
Ainol Tornado 8GB Android Tablet $79.50!
Brainwavz M4 with free FiiO E6 amp $49.50 - Free Fedex to select destinations!
Please share these deals with others!
Enjoy
Raz
http://www.mp4nation.netCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Mja, nee.Vroeger waren het gewoon knalaanbiedingen. Gewoon de goedkoopste dingen nog spectaculair goedkoper de deur uit doen en dan gewoon met free shipping.
't Is nu allemaal duur en dan kunnen ze wel zeggen 'ja, free express-levering', maar daar zit ik niet op te wachten.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Enige grote voordeel van hun FedEx shipping naast natuurlijk super snel je pakketje is dat ze somehow altijd er op zetten "USB drive", "Sample package", "Basic headphone" met Value 20$quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:59 schreef shiznuts het volgende:
Mja, nee.Vroeger waren het gewoon knalaanbiedingen. Gewoon de goedkoopste dingen nog spectaculair goedkoper de deur uit doen en dan gewoon met free shipping.
't Is nu allemaal duur en dan kunnen ze wel zeggen 'ja, free express-levering', maar daar zit ik niet op te wachten.![]()
Dus nooit tax hoeven betalen daarover.. ach
Anderhalve maand geleden was er nog iemand die moest dokken over iets van Brainwavz meen ik...
Gisteren trouwens in de Live Google Hangout van Knoptop (YouTube budget filmmaking) wezen hangouten. Stond centraal het onderwerp tassen voor dSLR camera's. Dus toen ben ik ff m'n eigen research gaan doen en twee mooie tegengekomen.
› http://www.ebay.at/itm/DS(...)&hash=item3372535596
› http://www.ebay.at/itm/DS(...)&hash=item4d024d4b68
Die eerste heb ik maar meteen gedaan. Ziet er wel prima uit. Misschien een goeie tip voor anderen ook.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
EOSquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef shiznuts het volgende:
Anderhalve maand geleden was er nog iemand die moest dokken over iets van Brainwavz meen ik...
Gisteren trouwens in de Live Google Hangout van Knoptop (YouTube budget filmmaking) wezen hangouten. Stond centraal het onderwerp tassen voor dSLR camera's. Dus toen ben ik ff m'n eigen research gaan doen en twee mooie tegengekomen.
Die eerste heb ik maar meteen gedaan. Ziet er wel prima uit. Misschien een goeie tip voor anderen ook.![]()
![]()
![]()
Vandaag eindelijk 3 keramische messen binnen gekregen. Ze zien er goed uit alleen het bakje is een beetje kapot maar ach daar kan ik mee leven.
Ze waren bedoeld als kado voor iemand die in juni jarig was(begin mei besteld). Dus opzich mooi optijd voor de volgende verjaardag
Hier ook binnen gekregen, werkt primaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:13 schreef Schild het volgende:
1 cent deal van Focalprice binnen.![]()
Uiteraard weer kapot ontvangen.
Ligt al tig maanden in de kast te rotten maar belofte maakt schuld. Omdat het vrijdagmiddag is maar even opengemaaktTer herinnering, deze is gecontroleerd door de douane
![]()
Omdat Shiz zo dol is op specs even een macro shotjeAlles aangevinkt, topscore for you my fliend
![]()
Ik speek jullie over 24 weken![]()
![]()
My god gastquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef monkeybrain het volgende:
Ligt al tig maanden in de kast te rotten maar belofte maakt schuld. Omdat het vrijdagmiddag is maar even opengemaaktTer herinnering, deze is gecontroleerd door de douane
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat Shiz zo dol is op specs even een macro shotjeAlles aangevinkt, topscore for you my fliend
![]()
[ afbeelding ]
Heb je dat echt gekocht?![]()
![]()
Wat een episch apparaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ik speek jullie over 24 weken
Vooral dat Cdtje met drivers is handig
Bedankt voor je reactie! Die hamburger speakers lijken me wel wat!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Welke genre/richting luister je muziek? 'k Heb net een weekje de FiiO N3, die wel prima zijn (gebalanceerd, gedetailleerd, harmonieus met een licht vleugje bass). Anders een van die andere speakers die ik laatst noemde...
[..]
_
[..]
Hehe wolfshirts, denk ik altijd aan KassemG:
[..]
Dude. ik heb een zooitje met AWEI's van ze gekregen, waaronder die, de rest stelt allemaal teleur eigenlijk in vergelijking met de ES800M en ES900i.Fuck catching lightning, he struck it
* shiznuts denkt 'wat is dit voor een medische prothese, is 'ie z'n voet kwijt ofzo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ach so.quote:Omdat Shiz zo dol is op specs even een macro shotjeAlles aangevinkt, topscore for you my fliend
![]()
[ afbeelding ]
Omy goodness gracious!
Hoe krijg je daar meer 'knowledge' van dan ook?Haha, epic. We horen het dan wel.
Ah, misschien staat daar 'knowledge' op vergaard dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wat een episch apparaat.
Vooral dat Cdtje met drivers is handigI knowz. 'k Heb niet eens een EOS, maar who cares, iesch mooi taschje.quote:No worries, als je maar oppast bij de hamburgerspeakers uit China, die zijn dus sterk af te raden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:06 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie! Die hamburger speakers lijken me wel wat!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
![]()
Brainwavz M4 with free FiiO E6 amp $49.50 - Free Fedex to select destinations!
Iemand al ervaring met de m4's?![]()
Zeker gemaakt voor Chinezen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb deze een tijdje geleden gekocht, precies groot genoeg voor een DLSR met Lens + 1 extra lens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef shiznuts het volgende:
Die eerste heb ik maar meteen gedaan. Ziet er wel prima uit. Misschien een goeie tip voor anderen ook.
eBay Linkje, $12,57 free shipping
Ze hebben zelfs verschillende kleurtjes![]()
![]()
Heb je een foto van de tas en binnenkant?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Tjado het volgende:
[..]
Ik heb deze een tijdje geleden gekocht, precies groot genoeg voor een DLSR met Lens + 1 extra lens.
[ afbeelding ]
Ze hebben zelfs verschillende kleurtjes![]()
Mja. Die ik nu gehaald heb is een stukske ruimer en mooier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Tjado het volgende:
[..]
Ik heb deze een tijdje geleden gekocht, precies groot genoeg voor een DLSR met Lens + 1 extra lens.
[ afbeelding ]
Ze hebben zelfs verschillende kleurtjes
Hier wat betere foto's.
Die andere die ik linkte had dan wel netjes twee noppenzooltjes en een regencover.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ik kan blijkbaar mn printerinkt ook in china kopenhoop niet dat de cartridges maar voor de helft zijn gevuld
Wie dit leest is hek.![]()
Ik heb paarsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef mootje026 het volgende:
1 cent deal van focalprice ontvangen! in het blauw:P
mooi tasje, heb em besteld!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja. Die ik nu gehaald heb is een stukske ruimer en mooier.
Hier wat betere foto's.
Die andere die ik linkte had dan wel netjes twee noppenzooltjes en een regencover.
hij is gelukkig niet zo groot als dat ie lijkt
L27 x D16 x H19cm
[ Bericht 4% gewijzigd door mickeyD op 04-08-2012 10:17:04 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
als je een pakketje besteld zonder track en trace,en hij komt aan in nederland,krijgt hij dan in nederland een track en trace nummer?![]()
M'n eerste bestelling van PriceAngels ontvangen:
• http://www.priceangels.co(...)own-Band-s95701.html
• http://www.priceangels.co(...)r-Black--s98916.html
• http://www.priceangels.co(...)ilvery--s603077.html
Betaald: $16.90
Besteld op 14/7 en gisteren al ontvangen via China Post (free shipping); echt snel!!!
Geen import duties moeten betalen :-)
Videoke:![]()
Dat is inderdaad wel makkelijker hè.. :emo:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:29 schreef Skiet het volgende:
[..]
Top dat je een link erbij zet. Maar probeer dan ook meteen iets over de kwaliteit en het gebruiksgemak erbij te zetten. Dan hebben we er echt iets aan.
Alsnog;
De kwaliteit is stevig en de iPad zit er goed in geklemd. Alle koppen en aansluitingen zijn goed bereikbaar en ook de camera is nog steeds te gebruiken. Wanneer je hem neer wilt zetten kan je hem op 2 manieren plaatsen, recht op, en iets schuin zeg maar.
Kwa materiaal, het is wel leer, maar wat voor soort? Durf het niet te zeggen, heb het idee dat alleen de binnenkant van leder is, maar de buiten kant van een stevige zwarte stof.
Zeker de moeite waard voor het geld dat je er voor betaald.![]()
Hier ook, alleen is hij al kapotquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef mootje026 het volgende:
1 cent deal van focalprice ontvangen! in het blauw:P![]()
Lekker gaan klagen over die 1 cent troepIk wil een nieuwe!
![]()
![]()
Benieuwd of je die zonnebril kan laten testen op UV bescherming.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:44 schreef bartvangils het volgende:
M'n eerste bestelling van PriceAngels ontvangen:
• http://www.priceangels.co(...)own-Band-s95701.html
• http://www.priceangels.co(...)r-Black--s98916.html
• http://www.priceangels.co(...)ilvery--s603077.html
Betaald: $16.90
Besteld op 14/7 en gisteren al ontvangen via China Post (free shipping); echt snel!!!
Geen import duties moeten betalen :-)
Videoke:![]()
Wat hebben jullie allemaal nog in bestelling staan?
Bij bic nog een order lopen van wat troep die ik voor 5 $ heb besteld
- muismatje..
- Extern usb geluidskaartje..
- 120 MM Fan voor in de PC
Via Tinydeal:
6 MM lensje besteld voor de ip camera
en volgens mij nog wat kleine dingetjes die ik zo 123 niet meer weet..
kreeg net ook nog een mailtje binnen van ahappydeal ; zag daar:
http://www.ahappydeal.com/product-63066.html
leek me wel leuk, en zeker voor die prijs.. echter kwam ik er gelukkig nog op tijd achter dat het het normale USB formaat is ipv mini.. dus moet je werken met je OTG kabeltje etc.. das niet mooi..![]()
VRIENDEN!!!!
ik heb de pakket binnen met lampen. allemaal onbeschadigd en goed verpakt.
maar het lijkt erop dat de doos open was gehaald...de envelop was met lijm weer dichtgelijmd...
ik had ook een mini lasertje besteld,maar die is ook weg.
kan dit door de douane zijn gebeurt of postnl?![]()
zover ik weet plakt de douane em dicht met speciaal tape waarop staat "Opened by customs" ofzoquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:01 schreef pazara het volgende:
VRIENDEN!!!!
maar het lijkt erop dat de doos open was gehaald...de envelop was met lijm weer dichtgelijmd...
kan dit door de douane zijn gebeurt of postnl?![]()
Ik zou even met de verkoper contact opnemen of deze 'laser' ook daadwerkelijk in dat pakketje zat. Als dat bevestigd is kan je mensen gaan aanwijzen die het gedaan zouden kunnen hebben. PostNL kan ja altijd bellen om te vragen of het door de dounage gepakt is.. geven gewoon een ja/nee antwoordquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:01 schreef pazara het volgende:
VRIENDEN!!!!
kan dit door de douane zijn gebeurt of postnl?(Zie nr. uit OP)
Onderweg:
Docking station ipad http://www.ebay.com/itm/2(...)l2649#ht_3669wt_1139
Dock connector naar HDMI http://www.buyincoins.com(...)nd-product-4893.html
S3 (erg populair op veel fora) hoesje http://www.ebay.com/itm/3(...)l2649#ht_10234wt_962
30-1 precisie schroevendraaier http://www.ebay.com/itm/1(...)l2649#ht_2388wt_1397
Volgens mij alleen dit op dit moment onderweg.
Mocht iemand een goedkopere oplossing hebben voor ipad naar hdmi dan hoor ik dat graag. Ook voor S3 naar HDMI/TV![]()
Niks, behalve die cameratas eigenlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:19 schreef Downstar het volgende:
[..]Nou ja, elders wel, maar da's niet uit China.
'k Heb nu écht alles al verder denk ik...Volgens mij ook. Ff contact opnemen met de verkoper dat 'ie er niet inzat. Zeggen dat 'ie opengemaakt lijkt heeft niemand boodschap aan, dus zou ik weglaten. Kan best zijn dat ergens 'along the way' iemand nieuwsgierig en hebberig was.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
zover ik weet plakt de douane em dicht met speciaal tape waarop staat "Opened by customs" ofzo
Backlight keyboard voor mijn Asus UL30VT.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:19 schreef Downstar het volgende:
Oh, en geklaagd bij Focalprice over de kapotte 1 cent deal![]()
![]()
Tamper proof Torx bitjes...quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:19 schreef Downstar het volgende:
Wat hebben jullie allemaal nog in bestelling staan?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Een laser zelf vind ik weinig aan eigenlijk. Ik heb zo'n 4-in-1 ding van Ebay, wat dan een pen, telescoop aanwijsstokje, LED-lichtje en laser is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:53 schreef Miniem het volgende:
@pazara welke laser heb je gekocht?
Ik zoek nog een leuke laser.
Shiz miss?
Oh ja, en een OEM Wallcharger (HTC-type) met microUSB-kabel is nog onderweg omdat ik er twee besteld had en er maar eentje in zat, bedenk ik me net (via een Ebaystore, kwam trouwens verpakt ook in een wikkel met 'Banggood' erop, de store waar ik m'n r/c Beetle quadcopter vandaan heb).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
linkie naar OEM HTC lader..quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Een laser zelf vind ik weinig aan eigenlijk. Ik heb zo'n 4-in-1 ding van Ebay, wat dan een pen, telescoop aanwijsstokje, LED-lichtje en laser is.
Oh ja, en een OEM Wallcharger (HTC-type) met microUSB-kabel is nog onderweg omdat ik er twee besteld had en er maar eentje in zat, bedenk ik me net (via een Ebaystore, kwam trouwens verpakt ook in een wikkel met 'Banggood' erop, de store waar ik m'n r/c Beetle quadcopter vandaan heb).
Deze neem ik aan; http://www.banggood.com/W(...)ouch-G7-p-34416.html voor 2,48$?
![]()
Jup, maar dan via Ebay (qqlinkys2009) en mét kabeltje (vanwege OEM identiek en dus kwalitatief erg hoogstaand, vind zowel de charger als kabel heel erg fijn). Ik heb er standaard een in m'n tas waardoor ik m'n phone kan opladen en een kort kabeltje dat ook m'n tablet opgeladen kan worden. Verder overal in een socket wel eentje en powered ook bijvoorbeeld een Raspberry Pi etc. Ideaal en topkwali.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ook een lader+kabeltje besteld; http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290625237424quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:41 schreef shiznuts het volgende:
Jup, maar dan via Ebay (qqlinkys2009) en mét kabeltje (vanwege OEM identiek en dus kwalitatief erg hoogstaand, vind zowel de charger als kabel heel erg fijn). Ik heb er standaard een in m'n tas waardoor ik m'n phone kan opladen en een kort kabeltje dat ook m'n tablet opgeladen kan worden. Verder overal in een socket wel eentje en powered ook bijvoorbeeld een Raspberry Pi etc. Ideaal en topkwali.
voor die prijs geen geld, en inderdaad handig om in mijn schooltas te hebben voor het opladen van mijn telefoon.. en zoals ik van jou lees gewoon kwaliteit als het origineel zo te lezen..
Tablet heeft een mini USB aansluiting, maar de aansluiting van mijn HTC lijkt mij een micro usb te zijn?![]()
Waarom denk je dat er staat:quote:en een kort kabeltje dat ook m'n tablet opgeladen kan wordenNog beter zou zijn een kabeltje met klein adapterelementje, dát (!) dan bevestigd is met een koordje ofzo.
Jwt. Opblaaspomp-style:
Verkeerd gelezenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef shiznuts het volgende:
Waarom denk je dat er staat:
[..]Nog beter zou zijn een kabeltje met klein adapterelementje, dát (!) dan bevestigd is met een koordje ofzo.
Jwt. Opblaaspomp-style:
[ afbeelding ]excuus!
![]()
Je hebt wel zulke dingen:
http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item20c4d334e7
http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item19d0d09ca1
Ik vrees alleen voor de kwaliteit. Retractable+China = gauw kapuut.
Dit is haast wat ik bedoel:
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item519f701b92
Wil gewoon een enkele lange kabel waarop je dan simpel een adaptertje zet. Niet USB met dubbele lead en dan twee korte draden. Eerder zoiets dan:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: