abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114603010
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:14 schreef tokko1 het volgende:
Voor alle mensen die china verslaafd zijn, en van pekketjes houden:

http://promotion.focalprice.com/pennyalarm/

Focalprice heeft weer een één cent deal :)
Niet heel boeiend product, maar altijd leuk om voor 1 cent een pakketje van de andere kant van de wereld te krijgen ;)
Helemaal mee eens! Besteld! :)
pi_114604511
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:02 schreef Downstar het volgende:

[..]

Das altijd een lastig iets, en een tip voor volgende keer.
Bij paypal krijg je bij kapotte producten nooit je geld terug.
alleen wanneer producten niet aan zijn gekomen vergoeden ze de boel..

daarnaast zou ik gewoon nog eens mailen, om te zien wat ze er aan doen?
Paar keer mailen heb ik al gedaan: ze reageren gewoon niet meer.
Helaas: de eerste keer dat ik met slechte aftersales te maken krijg.

Voor mij geen Zarmark meer! Boycot Zarmark (dat zal ze leren).
pi_114605215
In deze kabel moet toch gewoon een plus- en mindraad lopen als je 'm openhaalt?
Dan wordt die met 2 stukken LED-strips van 30cm. en een stuk LED-strip van 60cm.

EDIT: een rolletje van 5 meter 'warm wit' led kabel en een sigarettenstekker-ding is besteld. :7

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 24-07-2012 16:57:54 ]
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:35:27 #29
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_114606147
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:02 schreef Iemand91 het volgende:
In deze kabel moet toch gewoon een plus- en mindraad lopen als je 'm openhaalt?
Dan wordt die met 2 stukken LED-strips van 30cm. en een stuk LED-strip van 60cm.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kun je die 12 volt niet beter gewoon van je radiostekker aftappen? Zo had ik dat destijds met mijn neon in de voetenruimte ook gedaan. Schakelaar ertussen en klaar. Werkte perfect.
Don't let my username fool you...
pi_114606747
kan iemand mij helpen?

mijn ebay account is geblokkeerd omdat er geprobeerd is in te breken in mijn account
nu moet ik opnieuw mijn gegevens invoeren, alleen ik heb misschien 5 jaar geleden zon account aangemaakt, CC gegevens weet ik niet meer, waren van mn pa alleen die kaart is allang niet meer geldig. als ik de cc gegevens niet invul staat er incorrect information.

wat moet ik nu doen>
pi_114608899
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:53 schreef mtchel112 het volgende:
kan iemand mij helpen?

mijn ebay account is geblokkeerd omdat er geprobeerd is in te breken in mijn account
nu moet ik opnieuw mijn gegevens invoeren, alleen ik heb misschien 5 jaar geleden zon account aangemaakt, CC gegevens weet ik niet meer, waren van mn pa alleen die kaart is allang niet meer geldig. als ik de cc gegevens niet invul staat er incorrect information.

wat moet ik nu doen>
Ik zou ebay zelf even een mailtje sturen met uitleg ;) Wij kunnen je verder ook niet echt helpen vrees ik.. :(
pi_114609630
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mijn pakket was groter en daar hoefde ik ook niks voor te betalen ;)
Snap ik. Dan is je pakket gewoon niet door een persoon bekeken of dacht hij, laat maar zitten. Ik bedoel dat het niet geloofwaardig is. Als je een pakketje van 20cmx20cm binnen krijgt en er staat op USB stick en het is +600 gram dan snap je toch ook wel dat er geen USB stick in zit. Dat bedoel ik te zeggen.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 19:40:04 #33
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_114613412
Tsjah, ik las dat mp4nation tegenwoordig bij fedex zendingen in grotere dozen expliciet "sample" vermeldt. Zou dus onbelast moeten zijn. Zal het morgen weten, er is wat onderweg vanaf mp4nation middels Fedex wat zeker te weten niet in een envelop past. :P

Mocht het morgen avond dus nog niet binnen zijn dan ga ik 'm knijpen. Alhoewel, met de typhoon zal Fedex shipment allicht ook niet op tijd komen. :(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_114619635
Hier ook de Jiayu G2 besteld! Ben benieuwd! :D
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:42:47 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114625467
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:08 schreef thethoryd het volgende:
Hier ook de Jiayu G2 besteld! Ben benieuwd! :D
^O^

Voor nieuwtjes rondom Chinaphones (zoals de Jiayu G3) -> http://www.gizchina.com/category/phones/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:36:06 #36
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_114637314
Wat is nu de voordeligste plek om de Jiayu G2 te kopen?
pi_114638319
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 19:40 schreef neo2000 het volgende:
Tsjah, ik las dat mp4nation tegenwoordig bij fedex zendingen in grotere dozen expliciet "sample" vermeldt. Zou dus onbelast moeten zijn. Zal het morgen weten, er is wat onderweg vanaf mp4nation middels Fedex wat zeker te weten niet in een envelop past. :P

Mocht het morgen avond dus nog niet binnen zijn dan ga ik 'm knijpen. Alhoewel, met de typhoon zal Fedex shipment allicht ook niet op tijd komen. :(
Ha sample, dat dacht ik dus ook..

zo heb ik even met POSTNL gebeld, om te vragen of een review product als koopzending word gezien of geschenkzending, want review/sample producten krijg je gratis..

Echter is het zo dat wanneer het van een bedrijf komt, ook al zijn het samples er gewoon belasting over moet worden betaald qua waarde van het product.. ook al is het alsware een geschenk
pi_114639432
Heren! (En Dames),

Ik zou graag bij cycling-monton.com een shirtje en broekje kopen van een bepaald team. Nu twijfel ik over de maat. Ik ben bijna 2 meter en vrij dun gebouwd, welke maat zal ik dan nemen? Ik zat zelf aan XL te denken, maar 'slobbert' hij dan niet rondom mijn borst?
pi_114641154
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ha sample, dat dacht ik dus ook..

zo heb ik even met POSTNL gebeld, om te vragen of een review product als koopzending word gezien of geschenkzending, want review/sample producten krijg je gratis..

Echter is het zo dat wanneer het van een bedrijf komt, ook al zijn het samples er gewoon belasting over moet worden betaald qua waarde van het product.. ook al is het alsware een geschenk
Dus dat. Alle trucjes zijn al zo oud als de weg naar rome. Ze trappen daar niet in. En als je het er op hebt staan en je krijgt het gewoon binnen zonder extra kosten dan heb je gewoon geluk gehad. Zo simpel is het.

DHL/FedEx en dergelijke heb je grotere kans op extra kosten. Dat is weer wel mijn ervaring.
pi_114641189
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:44 schreef nickhguitar het volgende:
Heren! (En Dames),

Ik zou graag bij cycling-monton.com een shirtje en broekje kopen van een bepaald team. Nu twijfel ik over de maat. Ik ben bijna 2 meter en vrij dun gebouwd, welke maat zal ik dan nemen? Ik zat zelf aan XL te denken, maar 'slobbert' hij dan niet rondom mijn borst?
Dat is lastig. Wij weten natuurlijk niet wat de maten zijn welke hun hanteren. Zo is het in NL zelfs al zo dat het ene shirte L wel goed zit en de andere niet. Ik zou hun even je maten doormailen en vragen of ze de boel kunnen opmeten voor je. Dan weet je al beter hoe het gaat zitten.

Overigens mag je over dit soort zaken hier niet praten. Ik ga er dus even vanuit dat het nep is. Daar heb je chinesewebshops.com voor
pi_114641349
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:42 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dat is lastig. Wij weten natuurlijk niet wat de maten zijn welke hun hanteren. Zo is het in NL zelfs al zo dat het ene shirte L wel goed zit en de andere niet. Ik zou hun even je maten doormailen en vragen of ze de boel kunnen opmeten voor je. Dan weet je al beter hoe het gaat zitten.

Overigens mag je over dit soort zaken hier niet praten. Ik ga er dus even vanuit dat het nep is. Daar heb je chinesewebshops.com voor
Het loopt zeker storm op chinesewebshops.com :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:25:45 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_114642817
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:36 schreef Schild het volgende:
Wat is nu de voordeligste plek om de Jiayu G2 te kopen?
Waarschijnlijk via Mistertao (.com/.net), gok ik zo.
Als je dat gedoe vindt, moet je maar wat rondkijken of je webshops met stock kunt vinden.
Zo heeft die ene reviewer op die site hem bij fastcardtech weggehaald.
Naar het schijnt hebben die wel een volledig witte versie leverbaar?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_114645461
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:47 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Het loopt zeker storm op chinesewebshops.com :P
Nee hoor, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik trek net zo makkelijk de stekker eruit als blijkt dat er geen animo voor is. Ik heb er zelf op dit moment weinig tijd voor helaas.
pi_114645752
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:39 schreef Skiet het volgende:

[..]

Nee hoor, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik trek net zo makkelijk de stekker eruit als blijkt dat er geen animo voor is. Ik heb er zelf op dit moment weinig tijd voor helaas.
Layout ziet er top uit moet ik zeggen! ^O^
pi_114648313
mag ik trouwens lachen om mensen die het begrip import niet goed hebben begrepen :@
een van de diverse posts op klacht.nl over chineze webshops
quote:
Vandaag de eerste bestelling van miniinthebox ontvangen(besteldatum 24 juni)
Waar ik erg van schrok is dat ik 19,91 euro aan de postbode moest betalen. De waarde van mijn bestelling is 42,20. Dat is dus bijna de helft er boven op.

Dat had ik graag geweten dan had ik niet besteld. Temeer omdat een aantal spullen dus tegenvielen. Ik had eerlijk gezegd ook geen topkwaliteit spullen verwacht want dat kan ook niet voor dat geld, maar de iPod flipcase zag er werkelijk belabberd uit , echt heel slordig en de iPhone flipcase heeft allemaal lijmresten aan de zijkant.
De geruite hoes voor mijn dochter samsung mobiel is paarzig ipv roze wat het op de foto leek.
De screenprotecters, batterij en kabels lijken verder goed.

Heel jammer want ik ken diverse mensen die erg te spreken zijn over hun spullen en die zeggen dat de maand wachten zeker de moeite waard is. Helaas is ons geval dus een dubbele tegenvaller en niet de moeite van het wachten waard. Niemand van hen heeft dus die extra kosten gehad, dat is ook opmerkelijk.
Maar nu ik op internet ben gaan zoeken blijkt dit vaker voor te komen.

Ondertussen heb ik nog kleinere bestellingen gedaan twv 10 en 12 euro (voor nagelspullentjes , fopartikelen en een horloge voor de kids) Hopelijk komen daar niet weer 12,50 en btw bovenop! Dan ben ik helemaal gefopt!!!
Gewenste oplossing

De onverwachte kosten terug kunnen vorderen en tegenvallende spullen retour, wil er ook wel foto van maken en die mailen. Duidelijk voorop de site aangeven dat er in Nederland dus altijd 12,50 inklaringskosten en dan nog btw over het bedrag betaald moet worden. Lopende bestellingen kunnen annuleren.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_114648363
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef gers het volgende:
mag ik trouwens lachen om mensen die het begrip import niet goed hebben begrepen :@
Over wie gaat dit? :P
pi_114648379
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:57 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Over wie gaat dit? :P
diverse mensen , heb me post al aangepast :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:07:19 #48
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_114648675
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef gers het volgende:
een van de diverse posts op klacht.nl over chineze webshops

[..]

Sommige mensen verdienen het ook gewoon he? :')
Don't let my username fool you...
pi_114649140
Onbegrijpelijk dat soort mensen.
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:43:16 #50
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_114649869
t is bijna tenenkrommend hoe dom sommige mensen zijn en reageren..
ze blijken niet te snappen dat hun spullen uit china komen en daar tijd overheen gaat (1 zou binnen 24 uur zn spullen krijgen dacht ie)
tevens eisen diverse mensen dat er op de site in het nederlands moet komen te staan dat ze invoerbelasting moeten betalen!!
LOL
ook valt me op dat "lightinthebox/miniinthebox" zogenaamd reageert op dat klacht.nl.. in het nederlands!
DAT kan ik me dus niet voorstellen!
klacht.nl is een fopsite met wel heel veel negatieve reakties over miniinthebox en bijna geen over dealextreme..
ook dat is raar.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')