abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2012 @ 17:03:16 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_114569851

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_114570066
Nieuw topic , nieuwe arrivals :D

Geen idee wat je hier mee moet :N
  maandag 23 juli 2012 @ 17:12:05 #3
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_114570126
De nieuwe producten pagina van BIC is al tijden half kapot....

http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html

:( jammer
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_114570193
Ik vraag me af en toe af wat ze met die website aan het doen zijn :') Misschien voor hun maar voor een Europese server/datacenter kiezen?
pi_114573299
emand ervaring mee:
Heb via Zarmark iets besteld (Jelly, later Rosa). Dat kwam kapot aan. Netjes gemeld bij Zarmark en ze gingen met de verkoper praten hoe dit op te lossen.

Tijd niets gehoord, meerdere mailtjes gestuurd. Nog steeds geen reactie (mails gewoon vriendelijk maar wel zakelijk).

Uiteindelijk Paypal-dispuut aangemaakt. Maar Paypal doet er niets mee......valt me tegen van Paypal.

Nog steeds geen reactie van Zarmark!!!

Beter wegblijven daar???
  maandag 23 juli 2012 @ 18:59:54 #6
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_114573412
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:57 schreef marco_sire het volgende:
Waarom doet paypal niets? Denk dat we niet het hele verhaal hebben.. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_114574401
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:59 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Waarom doet paypal niets? Denk dat we niet het hele verhaal hebben.. :P
Jawel hoor. Is het hele verhaal.

Bij Paypal kan je aangeven wat de klacht is en ik had gekozen voor interne beschadiging (horloge). Netjes vermeld. Ik denk transport-schade want er was een wijzer losgekomen en doosje was ingedeukt.

Geen probleem verder want van mijn 700 aankopen is dit een eerste Paypal-claim.

Wat mij tegenvalt is het stilzwijgen van Zarmark: heeft iemand nog pressiemiddelen? Iemand contact gehad met Jelly/Rosa onlangs?
pi_114574630
Nog wat razz deals van mp4nation.

http://mad.ly/5053f2
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_114575727
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:27 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Jawel hoor. Is het hele verhaal.

Bij Paypal kan je aangeven wat de klacht is en ik had gekozen voor interne beschadiging (horloge). Netjes vermeld. Ik denk transport-schade want er was een wijzer losgekomen en doosje was ingedeukt.

Geen probleem verder want van mijn 700 aankopen is dit een eerste Paypal-claim.

Wat mij tegenvalt is het stilzwijgen van Zarmark: heeft iemand nog pressiemiddelen? Iemand contact gehad met Jelly/Rosa onlangs?
Das altijd een lastig iets, en een tip voor volgende keer.
Bij paypal krijg je bij kapotte producten nooit je geld terug.
alleen wanneer producten niet aan zijn gekomen vergoeden ze de boel..

daarnaast zou ik gewoon nog eens mailen, om te zien wat ze er aan doen?
pi_114577140
Na vele mailtjes met dx eindelijk een gedeeltelijke refund gekregen voor mijn "lucky" bag. Ongelooflijk hoelang je daar mee bezig bent.
  maandag 23 juli 2012 @ 20:42:40 #11
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_114577740
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:34 schreef Miniem het volgende:
Nog wat razz deals van mp4nation.
http://mad.ly/5053f2
die aurora 2 is met gratis beta oordopjes en fedex verzending... met de code FB2012fiver is het wel een hel interessante aanbieding...

... de verleiding om te bestellen is groot
pi_114580629
Bij BIC is de aurora 2 goedkoper hoor!
  maandag 23 juli 2012 @ 21:58:58 #13
367872 Ryan93
live it big
pi_114581205
Bij mp4nation kom je uit op $142.02 + Brainwavz Beta (loose pack) en bij BIC $155.99 ( zonder coupon weet niet of die er op het moment is laatst deed 8% SUMMER het iig niet bij mij haha
pi_114582041
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:58 schreef Ryan93 het volgende:
Bij mp4nation kom je uit op $142.02 + Brainwavz Beta (loose pack) en bij BIC $155.99 ( zonder coupon weet niet of die er op het moment is laatst deed 8% SUMMER het iig niet bij mij haha
Vergeet FeDex shipping costs niet.
  maandag 23 juli 2012 @ 22:31:43 #15
367872 Ryan93
live it big
pi_114583035
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef davedavy het volgende:

[..]

Vergeet FeDex shipping costs niet.
Free Fedex 2 Day Shipping:
- If you reside in USA, Canada, UK, France, Netherlands, Spain, Germany, Singapore, Japan, S. Korea, India and a few other locations you will have the option of FREE FEDEX at checkout. The option appears in your shipping options at checkout.
- To get the Free Fedex option the Brainwavz M2 must be the only item in your cart or other products eligible for free fedex and the shipping address to one of the eligible countries mentioned above, otherwise the free fedex option will not show during checkout.
pi_114583325
Fedex shipping is kans enorm groot op BTW, oftewel dan heb je je brainwavez oortjes gewoon zelf betaald :P
  maandag 23 juli 2012 @ 22:38:14 #17
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_114583459
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Downstar het volgende:
Fedex shipping is kans enorm groot op BTW, oftewel dan heb je je brainwavez oortjes gewoon zelf betaald :P
Nee.

MP4Nation heeft nog wel is het handje van om er "USB DRIVE 22 USD" op te zetten ;)
pi_114583723

hier een ook beestje in dit topic :)
pi_114594373
quote:
16s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nee.

MP4Nation heeft nog wel is het handje van om er "USB DRIVE 22 USD" op te zetten ;)
Alleen of dat nou geloofwaardig is bij een groot pakket als een tablet.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 08:24:48 #20
327191 RobertNL
For your gear.
pi_114594551
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:00 schreef Skiet het volgende:

[..]

Alleen of dat nou geloofwaardig is bij een groot pakket als een tablet.
Mijn pakket was groter en daar hoefde ik ook niks voor te betalen ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:14:20 #21
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_114596683
Voor alle mensen die china verslaafd zijn, en van pekketjes houden:

http://promotion.focalprice.com/pennyalarm/

Focalprice heeft weer een één cent deal :)
Niet heel boeiend product, maar altijd leuk om voor 1 cent een pakketje van de andere kant van de wereld te krijgen ;)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:34:54 #22
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_114597157
Wist niet dat die trektouwtjes bedoeld waren om je telefoon aan te hangen. 8)7
Wel handig voor de toegangspasjes op het werk. :Y
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:05:38 #23
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_114597994
Ik word schijtziek van Raz zijn aanbiedingen. Wat heb je nu in hemelsnaam aan gratis Fedex + de belasting kans schiet omhoog. Ik zit ook niet te wachten op allerlei combinatie kortingen met gratis flut budget doppen van Brainwavz.

Stel ik wil een amp kopen van Fiio, dan wil ik gewoon de barebone ghetto prijs hebben en geen frutsels erbij.
pi_114598403
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ik word schijtziek van Raz zijn aanbiedingen. Wat heb je nu in hemelsnaam aan gratis Fedex + de belasting kans schiet omhoog. Ik zit ook niet te wachten op allerlei combinatie kortingen met gratis flut budget doppen van Brainwavz.

Stel ik wil een amp kopen van Fiio, dan wil ik gewoon de barebone ghetto prijs hebben en geen frutsels erbij.
Hier ben ik het dus ook mee eens, grootste aankondigingen altijd voor acties en de hoogste korting etc..

en dan krijg je vervolgens een gratis setje alphas/beta's bij.. :')

en komt er dan toch is een actie waarbij je niks bij krijg, maar wel stukken van de prijs afgaat..
dan is t nog vaak amazon US only ook |:(
pi_114601539
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:05 schreef monkeybrain het volgende:

Hoezo schiet de belastingkans omhoog?? Mijn B2's zijn ook via FedEx (via Parijs) gekomen ze zetten er gewooon 20 euro doppen op.

Daarnaast zjin Beta's prima oordopjes voor de prijs en leuk als reserve :Y. Ik snap natuurlijk wel dat je deze doppen niet aan je Amp gaat hangen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')