abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juli 2012 @ 14:55:40 #101
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_114764774
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Cheaps het volgende:
Even een domme vraag: ik heb een oude Samsung hardeschijf uit een kapotte laptop gehaald en hoop hem nog te kunnen gebruiken, nu heb ik bij BIC een IDE -> Sata gehaald (18e besteld, 28e in huis _O_ )

Daar heb ik dus niks aan, aangezien mijn laptop-schijf connectie er zo uitziet:
[ afbeelding ]

Even voor de final checks, als ik deze bestel, zit ik dan goed? (de schijf is pata, ik begreep op internet dat dat gelijk is aan IDE, maar er lijken wat tegenstrijdigheden in te zitten).

http://buyincoins.com/det(...)ase-product-344.html
Ik begreep een heel aantal topic terug dat het iig van prima kwaliteit was (correct me if I'm wrong)?!

Hulde overigens voor dit topic: ondanks mijn grote voorliefde voor de Action zijn mijn chinese vrienden van BIC een goede concurrent (zeker gezien hun trouwe fototjes met het versturen, de uitgebreide mailconversaties bij de aftersales en de unbeatable prices)!
Ja.

Ik heb wel last van uitgestelde schrijfbewerkingen mislukt met externe kastjes uit China. Heb ik iets fout ingesteld? Is het gewoon brak spul?
pi_114764869
quote:
Even een domme vraag: ik heb een oude Samsung hardeschijf uit een kapotte laptop gehaald en hoop hem nog te kunnen gebruiken, nu heb ik bij BIC een IDE -> Sata gehaald (18e besteld, 28e in huis _O_ )

[ afbeelding ]

Even voor de final checks, als ik deze bestel, zit ik dan goed? (de schijf is pata, ik begreep op internet dat dat gelijk is aan IDE, maar er lijken wat tegenstrijdigheden in te zitten).

Ik begreep een heel aantal topic terug dat het iig van prima kwaliteit was (correct me if I'm wrong)?!

Hulde overigens voor dit topic: ondanks mijn grote voorliefde voor de Action zijn mijn chinese vrienden van BIC een goede concurrent (zeker gezien hun trouwe fototjes met het versturen, de uitgebreide mailconversaties bij de aftersales en de unbeatable prices)!
PATA is idd IDE, en die enclosure zou het dus ook gewoon moeten doen idd ;)

wel even zeker zijn dat je een een 2.5 HDD hebt ipv 3.5 inch :)
pi_114765884
quote:

[ afbeelding ]

Ja die zou moeten werken, heb hier thuis exact dezelfde liggen ook met een harde schijf uit een oude laptop.
Werkt prima.
Wil je de schijf als externe harde schijf gebruiken? Zo niet kun je hem beter op het moederbord aansluiten met een IDE Cable aangezien usb 2.0 trager is.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:33:27 #104
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_114765944
quote:

[ afbeelding ]

Ja, dat zou moeten werken. Ik heb hier een USB koppelblokje liggen dat ik voor 2 dollar op eBay gekocht heb en in principe hetzelfde doet. Werkt perfect voor oude 2,5" laptop schijfjes.
Don't let my username fool you...
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:34:18 #105
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_114765979
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:55 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ja.

Ik heb wel last van uitgestelde schrijfbewerkingen mislukt met externe kastjes uit China. Heb ik iets fout ingesteld? Is het gewoon brak spul?
Zou het niet gewoon aan de ouderdom van de harde schijf kunnen liggen? Ik heb er geen problemen mee gehad.
Don't let my username fool you...
pi_114780992
Replica is dus nep....
Misschien vind je hier waar je naar zoekt?
pi_114781541
Die duitser met zijn boxjes verzend trouwens wel rap _O_
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_114793423
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:32 schreef gers het volgende:
Die duitser met zijn boxjes verzend trouwens wel rap _O_
Viel mij ook al op. Binnen het uur....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 29 juli 2012 @ 12:00:53 #109
129822 mnielsm
www.chinapricefinder.com
pi_114796757
En weer een nieuwe 1 cent deal:

"LED Pocket Lamp , You Can Put It In Wallet"
Dit maal op ever buying.
SKU: NES0012

[url]http://www.**********.com/product31838.html[/url]

Edit: waarom de url niet werkt weet ik niet, extra informatie toegevoegd.
Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com
  zondag 29 juli 2012 @ 12:50:11 #110
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_114798228
omdat die site een permanente ban heeft ivm spammen
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_114799996
Daar ga ik mijn cent niet aan uitgeven.
pi_114813664
Huawei E173 USB modem werkt erg goed hier in het buitenland! Ik zal na de vakantie een review posten.
  zondag 29 juli 2012 @ 19:17:47 #113
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_114814471
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 10:57 schreef jopiede het volgende:

[..]

Nee als dan op jouw factuur staat dat het 'maar 20 euro is' dan zien ze het als hun fout en sturen ze het pakketje zonder extra kosten naar je door!
Dan ga je toch gewoon de factuur fotoshoppen :)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_114818445
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dan ga je toch gewoon de factuur fotoshoppen :)
Dat kan je doen, op het pakketje staat echter altijd een waarde aangegeven. Ik weet meestal die waarde niet, behalve bij BIC waar ze een foto maken van je pakketje. Als jij dan op eens zegt het pakketje is 15 euro, maar aangegeven waarde op het pakketje is 50$ dan zullen ze echt wel het pakketje openmaken om te checken wat er in zit. Dan kan je dus nog groter de pineut zijn!
pi_114818732
Misschien een domme en al 100x gestelde vraag hoor, maar hoe groot is de kans dat je inklaringskosten en btw moet gaan krijgen? Of pakken ze alleen dure pakketjes eruit?
pi_114818864
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 29 juli 2012 @ 22:39:55 #117
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_114824511
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 20:56 schreef Paxcon het volgende:
Misschien een domme en al 100x gestelde vraag hoor, maar hoe groot is de kans dat je inklaringskosten en btw moet gaan krijgen? Of pakken ze alleen dure pakketjes eruit?
Nou, de theoretische kans is een kan van ongeveer:
3%Chiense custom declaration check right, minus de 5% algemene customs ontwijk pinciepen komt uit op een kans van 0.25 % in china.

Dan nog in nederland de kans;
33% customs border inland europe control + 2 % declaration error check + 9 % random package responsibility and liable goods check.

Reken maar uit.. veel te weinig mogelijke kans om reeel mee ontvankelijk verklaard te worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_114825085
Oh oke :') :D
pi_114827875
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 20:56 schreef Paxcon het volgende:
Ook de grote heeft er vaak wel wat mee te maken, grote doos geeft meestal hogere waarde aan :)
  maandag 30 juli 2012 @ 00:47:29 #120
209721 Downstar
Moeimaker
pi_114830743
Enveloppen zullen niet zo vaak worden gecontrolleerd,

ik denk voornamelijk dat er gezocht word op vierkanten pakketten, wat duid dus op een doos vorm..
pakketjes die met doosje worden verzonden zijn vaak duidere items, aangezien ze door de doos goed moeten worden beschermd..

denk hierbij aan tablets, dure headphones en mijn ip camera's etc. komen allemaal in doosjes aan en hebben vrijwel vaak een hogere waarde dan 22 euro :)
pi_114830874
Ik heb ook weleens enveloppen gehad (niet bijster groot) welke opengemaakt waren door de douane.
  maandag 30 juli 2012 @ 01:02:08 #122
209721 Downstar
Moeimaker
pi_114831219
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:51 schreef Skiet het volgende:
Ik heb ook weleens enveloppen gehad (niet bijster groot) welke opengemaakt waren door de douane.
ik sluit het ook niet uit, maar de nadruk zal toch altijd zoals jopiede al aangeeft op grotere *vierkante* pakketjes...
pi_114838901
Zo, nieuw toetsenbord voor m'n laptop besteld. Eindelijk backlight inbouwen :P Voor 20 euro een koopje.

Ik kon kiezen tussen Singapore en Hongkong Airmail. Iemand enig idee welke beter is? Ik heb maar voor de goedkoopste gekozen :P (singapore)
  maandag 30 juli 2012 @ 11:59:12 #124
209721 Downstar
Moeimaker
pi_114840454
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:13 schreef FreaZ het volgende:
Zo, nieuw toetsenbord voor m'n laptop besteld. Eindelijk backlight inbouwen :P Voor 20 euro een koopje.

Ik kon kiezen tussen Singapore en Hongkong Airmail. Iemand enig idee welke beter is? Ik heb maar voor de goedkoopste gekozen :P (singapore)
Signapore is altijd wel redelijk snel bij mij geweest, niet al te vaak mee laten verzenden, maar de pakketjes die met signapore kwamen allemaal binnen 14 dagen binnen gehad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 30 juli 2012 @ 12:33:15 #125
209721 Downstar
Moeimaker
pi_114841831
Hmmm, iets vreemds nu..

ik heb blijkbaar een uurtje geleden een pakketbezorger gemist..
en vond dan ook net een briefje in de bus, echter is het niet van POSTNL maar van DHL..

nou weet ik dat ik zelf nooit kies voor een levering via DHL, dus ik vraag me af wat het pakketje dan ook mag wezen.. ( gelukkig hoef ik er ook geen btw voor te betalen..)

Enige wat ik zo 1,2,3 weet wat het kan zijn, dat ik heb besteld is de andere ip camera die ik nog moet krijgen.. Echter werd de eerste (van de week) ook gewoon geleverd door POSTNL.. dus dat zal het wel niet zijn..

Daarnaast weet ik dat lightake mij vorige week dinsdag als refund z'n schildpad met licht en geluid blabla ding heeft gestuurd.. maar ik neem toch aan dat wanneer ze iets freeshippen ze t niet met dure DHL doen :P?

altijd leuk om te speculeren wat je zult krijgen, is het die schildpad, is het de ip camera..

een verkeerde bestelling met inhoud; een smartphone( Jiayu G2 :D?) een tablet ? ^O^

of is het gewoon 1 of ander pakketje uit NL dat ik niet verwacht :(?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')