Ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Cheaps het volgende:
Even een domme vraag: ik heb een oude Samsung hardeschijf uit een kapotte laptop gehaald en hoop hem nog te kunnen gebruiken, nu heb ik bij BIC een IDE -> Sata gehaald (18e besteld, 28e in huis)
Daar heb ik dus niks aan, aangezien mijn laptop-schijf connectie er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Even voor de final checks, als ik deze bestel, zit ik dan goed? (de schijf is pata, ik begreep op internet dat dat gelijk is aan IDE, maar er lijken wat tegenstrijdigheden in te zitten).
http://buyincoins.com/det(...)ase-product-344.html
Ik begreep een heel aantal topic terug dat het iig van prima kwaliteit was (correct me if I'm wrong)?!
Hulde overigens voor dit topic: ondanks mijn grote voorliefde voor de Action zijn mijn chinese vrienden van BIC een goede concurrent (zeker gezien hun trouwe fototjes met het versturen, de uitgebreide mailconversaties bij de aftersales en de unbeatable prices)!
PATA is idd IDE, en die enclosure zou het dus ook gewoon moeten doen iddquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Cheaps het volgende:
Even een domme vraag: ik heb een oude Samsung hardeschijf uit een kapotte laptop gehaald en hoop hem nog te kunnen gebruiken, nu heb ik bij BIC een IDE -> Sata gehaald (18e besteld, 28e in huis)
[ afbeelding ]
Even voor de final checks, als ik deze bestel, zit ik dan goed? (de schijf is pata, ik begreep op internet dat dat gelijk is aan IDE, maar er lijken wat tegenstrijdigheden in te zitten).
Ik begreep een heel aantal topic terug dat het iig van prima kwaliteit was (correct me if I'm wrong)?!
Hulde overigens voor dit topic: ondanks mijn grote voorliefde voor de Action zijn mijn chinese vrienden van BIC een goede concurrent (zeker gezien hun trouwe fototjes met het versturen, de uitgebreide mailconversaties bij de aftersales en de unbeatable prices)!
Ja die zou moeten werken, heb hier thuis exact dezelfde liggen ook met een harde schijf uit een oude laptop.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Cheaps het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat zou moeten werken. Ik heb hier een USB koppelblokje liggen dat ik voor 2 dollar op eBay gekocht heb en in principe hetzelfde doet. Werkt perfect voor oude 2,5" laptop schijfjes.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Cheaps het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het niet gewoon aan de ouderdom van de harde schijf kunnen liggen? Ik heb er geen problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb wel last van uitgestelde schrijfbewerkingen mislukt met externe kastjes uit China. Heb ik iets fout ingesteld? Is het gewoon brak spul?
Viel mij ook al op. Binnen het uur....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:32 schreef gers het volgende:
Die duitser met zijn boxjes verzend trouwens wel rap
Dan ga je toch gewoon de factuur fotoshoppenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:57 schreef jopiede het volgende:
[..]
Nee als dan op jouw factuur staat dat het 'maar 20 euro is' dan zien ze het als hun fout en sturen ze het pakketje zonder extra kosten naar je door!
Dat kan je doen, op het pakketje staat echter altijd een waarde aangegeven. Ik weet meestal die waarde niet, behalve bij BIC waar ze een foto maken van je pakketje. Als jij dan op eens zegt het pakketje is 15 euro, maar aangegeven waarde op het pakketje is 50$ dan zullen ze echt wel het pakketje openmaken om te checken wat er in zit. Dan kan je dus nog groter de pineut zijn!quote:Op zondag 29 juli 2012 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon de factuur fotoshoppen
Nou, de theoretische kans is een kan van ongeveer:quote:Op zondag 29 juli 2012 20:56 schreef Paxcon het volgende:
Misschien een domme en al 100x gestelde vraag hoor, maar hoe groot is de kans dat je inklaringskosten en btw moet gaan krijgen? Of pakken ze alleen dure pakketjes eruit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Ook de grote heeft er vaak wel wat mee te maken, grote doos geeft meestal hogere waarde aanquote:Op zondag 29 juli 2012 20:56 schreef Paxcon het volgende:
Misschien een domme en al 100x gestelde vraag hoor, maar hoe groot is de kans dat je inklaringskosten en btw moet gaan krijgen? Of pakken ze alleen dure pakketjes eruit?
ik sluit het ook niet uit, maar de nadruk zal toch altijd zoals jopiede al aangeeft op grotere *vierkante* pakketjes...quote:Op maandag 30 juli 2012 00:51 schreef Skiet het volgende:
Ik heb ook weleens enveloppen gehad (niet bijster groot) welke opengemaakt waren door de douane.
Signapore is altijd wel redelijk snel bij mij geweest, niet al te vaak mee laten verzenden, maar de pakketjes die met signapore kwamen allemaal binnen 14 dagen binnen gehad.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:13 schreef FreaZ het volgende:
Zo, nieuw toetsenbord voor m'n laptop besteld. Eindelijk backlight inbouwenVoor 20 euro een koopje.
Ik kon kiezen tussen Singapore en Hongkong Airmail. Iemand enig idee welke beter is? Ik heb maar voor de goedkoopste gekozen(singapore)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |