abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2011 @ 19:39:33 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92471776

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: Lightake geeft 6% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 30-06-2011.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 7 februari 2011 @ 19:40:39 #2
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92471853
quote:
11s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef shiznuts het volgende:
Destination - Austria
The item (RT000000000HK) left Hong Kong for its destination on 5-Feb-2011
Wtf, 5 feb,, én austria? Woon je daar? ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_92471934
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:37 schreef ElmoFan het volgende:
Iemand ook ervaring met Xbox harde schijven uit china?
Nee, maar het schijnt dat ze vaak maar 120gb zijn ipv 250. Boven de 120 lopen ze vast.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_92471968
quote:
16s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:40 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wtf, 5 feb,, én austria? Woon je daar? ;)

Ja. Ik had er ook een aangemaakt, want ik dacht dat ik de sluiter was.
Maar goed, daar heb ik een slotje op gemikt. Ennuh...
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:39 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:Y , maar 5 februari blijkbaar. :P Hoe kan dat nou weer dan. 8)7 Rare Chinezen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_92471975
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:42 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Nee, maar het schijnt dat ze vaak maar 120gb zijn ipv 250. Boven de 120 lopen ze vast.
Dat las ik ook al op DX
  maandag 7 februari 2011 @ 19:48:45 #6
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92472254
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Ze werkten afgelopen week 2 dagen geloof ik, maar hoe het precies zat geen idee...

Wat ik op DX las was dat bijvoorbeeld pakketjes naar chinapost via een agent gaan, die verzameld de pakketjes en geeft ze af bij china post, daarom dat het soms bij dx zo lang duurde, die agents wachten langer (of heel lang) zodat ze een hogere korting kregen (en dus meer verdienden)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_92472537
quote:
Op maandag 7 februari 2011 19:42 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, tenminste voor mij. Ik heb er een uit china van 250gb, loopt nooit vast en is ook echt 250gb. Hij was iets van 40 euro geloof ik.
pi_92473751
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)geName=STRK:MEWAX:IT

Stiekem vind ik zoiets wel heel tof, maar ik draag nooit horloges. Hopelijk kan ik me inhouden, want gekleurde lichtjes O+
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_92474071
quote:
Op maandag 7 februari 2011 20:16 schreef 08gnoT. het volgende:

Stiekem vind ik zoiets wel heel tof, maar ik draag nooit horloges. Hopelijk kan ik me inhouden, want gekleurde lichtjes O+
Koop t gewoon, t kost toch bijna niks en als je t cool vindt.
pi_92474269
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:16 schreef 08gnoT. het volgende:

Ik heb ook zitten twijfelen aan zo'n samuarai horloge maar ik heb nogal dunne polsen dus het ziet er neit uit als ik een horloge om heb :')
  maandag 7 februari 2011 @ 20:39:46 #11
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92475084
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:25 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik heb ook zitten twijfelen aan zo'n samuarai horloge maar ik heb nogal dunne polsen dus het ziet er neit uit als ik een horloge om heb :')
Daar mag ik ook wel op letten ja, laatste horloge die ik had vloog bij ieder handgebaar door de kamer :')
pi_92478731
Je kunt bandjes ook inkorten. :')
  maandag 7 februari 2011 @ 21:46:35 #13
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92479454
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:16 schreef 08gnoT. het volgende:

Hopelijk kan ik me inhouden, want gekleurde lichtjes O+
** hangt wat Chinese kerstlampjes om zijn piemel **
pi_92480097
ik zoek een sdhc kaartje voor in mn vers bestelde md80. Ik zat te kijken naar deze, want ik moet 4gb hebben en t is ook een class 4. weet iemand nog wat beters? anders neem ik deze.
  maandag 7 februari 2011 @ 22:04:38 #15
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_92480592
Net mn 1e bestelling gedaan bij dealextreme, wat gadgets voor mn zoontje, ben benieuwd!
pi_92480596
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:25 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, mijn polsen zijn ook niet het dikste maar het zit prima (gewoon enkele schakels inkorten):

maandag 7 februari 2011 @ 22:05:06 #17
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92480621
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef Ballsofsteel het volgende:
ik zoek een sdhc kaartje voor in mn vers bestelde md80. Ik zat te kijken naar deze, want ik moet 4gb hebben en t is ook een class 4. weet iemand nog wat beters? anders neem ik deze.
Jaja class 4 :D
Je weet niet wat je koopt qua geheugen in China. Een beetje zonde omdat de Nederlandse prijzen vrij laag zijn incl. levenslange garantie en kwaliteit.

De md80 kan met 1 batterij lading niet meer dan 2gb schrijven, als ik het me goed kan herinneren. Waarom je dan 4gb nodig hebt? Met class 2 schreef het hier prima weg op de md80
  maandag 7 februari 2011 @ 22:05:19 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92480634
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef Ballsofsteel het volgende:
Vandaag nog over gelezen... Kies nooit voor 'generic' microSD-cards. Kingston of een van die andere is natuurlijk een optie, maar de meest betrouwbare memorycards komen nu eenmaal van SanDisk. Ik heb dan ook alleen maar SanDisk geheugenkaartjes. 3 stuks, allen 8 GB class 2. :)
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Jaja class 4 :D
Je weet niet wat je koopt in China qua geheugen. Een beetje zonde omdat de Nederlandse prijzen vrij laag zijn incl. levenslange garantie en kwaliteit.

De md80 kan met 1 batterij lading niet meer dan 2gb schrijven, als ik het me goed kan herinneren. Waarom je dan 4gb nodig hebt? Met class 2 schreef het hier prima weg op de md80
Ik heb wel een normale SD card van Transcend met Class 10 voor m'n 1080p (foto-)camera. _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_92480897
maar is even kijken wat dat in nederland kost dan, ik ben inmiddels zo gewend om alles gewoon uit china te kopen.
  maandag 7 februari 2011 @ 22:25:47 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92481372
Oh, nou ja, het loont zich natuurlijk wel geheugen via eBay uit Azië (waar het toch gefabriceerd wordt) te halen, dan bij welke Nederlandse keten/winkel/online shop dan ook, die duur zijn maar zelf ook veel logistiek- en personeelskosten (dat arme merryfine-kind) etc hebben. Maar je kunt voor een duppie nu eenmaal niet eerste rang zitten. Dus 2 euro, dat klinkt als een deal, maar ik zou me eerst twee keer achter de oren krabben. Zelf heb ik hier gekocht. Was toen 11.37 EUR kwijt (incl. verz. uiteraard) voor een 8 GB SanDisk MicroSD (voor een Sony Memory Card Pro Duo adapter -> PSP, heb overigens bij m'n bestelling vorige week een adapter met 2 microSD slots bij BIC besteld zodat de ik 16 GB aan spellen persoonlijke documenten heb. (2x8GB < EUR < 1x16GB)).
pi_92481483
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:25 schreef shiznuts het volgende:
Oh, nou ja, het loont zich natuurlijk wel geheugen via eBay uit Azië (waar het toch gefabriceerd wordt) te halen, dan bij welke Nederlandse keten/winkel/online shop dan ook, die duur zijn maar zelf ook veel logistiek- en personeelskosten (dat arme merryfine-kind) etc hebben. Maar je kunt voor een duppie nu eenmaal niet eerste rang zitten. Dus 2 euro, dat klinkt als een deal, maar ik zou me eerst twee keer achter de oren krabben. Zelf heb ik hier gekocht. Was toen 11.37 EUR kwijt (incl. verz. uiteraard) voor een 8 GB SanDisk MicroSD (voor een Sony Memory Card Pro Duo adapter -> PSP, heb overigens bij m'n bestelling vorige week een adapter met 2 microSD slots bij BIC besteld zodat de ik 16 GB aan spellen persoonlijke documenten heb. (2x8GB < EUR < 1x16GB)).
ziet er netjes uit, dat word m denk ik ^O^
  maandag 7 februari 2011 @ 23:12:29 #22
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_92483367
geheugen uit azie is vaak fake, en chinezen vragen zich zelf af hoe het hier zo goedkoop kan zijn (jack, tijdje geleden)
dus lekker hier kopen, goedkoop en je krijgt kwaliteit.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_92484245
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

5 Februari is toch goed mogelijk, cargovluchten trekken zich weinig aan van weekenden.
  maandag 7 februari 2011 @ 23:32:11 #24
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92484266
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef mickeyD het volgende:
geheugen uit azie is vaak fake, en chinezen vragen zich zelf af hoe het hier zo goedkoop kan zijn (jack, tijdje geleden)
Prop heel veel goedkoop geheugen in een zeecontainer (hoeveel zullen er wel niet inpassen?)
deel de transportkosten door het aantal = 1 cent per kaartje?

Ben het wel met je eens :) 4 gig kaartje in de aanbieding voor 5 euro + levenslange garantie (kingston)

[ Bericht 13% gewijzigd door RobertNL op 07-02-2011 23:39:48 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 7 februari 2011 @ 23:52:50 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92485243
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef mickeyD het volgende:
Sandisk 16 GB Micro SDHC geheugenkaart:
¤ 44,99 bij Dixons
$ 27,99 (net iets meer dan 20 euro) op eBay.

Belangrijk om te letten op:
quote:
sinceritytrading (99.6% Positieve feedback Score uit 24138 keren feedback), yellow shooting star eBayshop
Deze lui weten hun klanten tevreden te houden en er wordt gretig gebruikt gemaakt van het aanbod, dit terwijl de prijzen echt niet spectaculair goedkoop zijn (dat kaartje bijvoorbeeld heb je niet in huis voor een tientje wat een schijntje zou zijn), dit is een indicatie dat mensen zich eerder door de kwaliteit dan lage prijs laten leiden bij deze shop.
quote:
Brand new and genuine item in original manufacturer's packing with Plastic Carrying Case
Zo'n claim van een shop heb je nodig om een zaak te maken als je een product ontvangt dat achteraf vals blijkt te zijn. Heel veel webshops en Ebayverkopers proberen zich dan ook zo sneaky mogelijk in te dekken en zullen nooit claimen dat het 'origineel/officieel merkspul' is. Dat de naam van de fabrikant erop staat schijnt hen op een of andere manier echter wel toe te staan hun aangeboden waren 'SanDisk' te (mogen) noemen (it's a crazy world, I know, maar dat is onder het mom: je had maar moeten aannemen dat het te goed was om waar te zijn, dat logo'tje is alles wat er SanDisk aan is. Daar was de prijs immers naar). Nogal een grijs gebied geloof ik.

Hoe dan ook. :P Ik ontving mijn item(s) (ik heb meerdere keren besteld omdat ik zo tevreden ben) binnen redelijke tijd (binnen drie weken in ieder geval) voor een prijs dat echt de minimale prijs is voor origineel spul, geen lokkertjes van een paar luttele euro, maar ook niet zo duur dat kopen in je eigen land aantrekkelijk zou zijn. Verpakkingsmateriaal was in orde en het product kwam in officiële en originele staat/verpakking. Ik heb ook nergens geen problemen mee gehad en het is en doet gewoon wat ze zeiden. Ik ben altijd voorzichtig en achterdochtig, maar ik kon niks vinden om tegen ze te gebruiken.

Dan kun je leuk toch in Nederland gaan kopen, maar zoals ik al zei, het kan best wel. Bovendien, je staat altijd in je recht. Zeker als je met PayPal over eBay iets koopt, dus ik zie niet zo goed waar je het risico loopt. Ik ben in ieder geval blij zelf de proef op de som genomen te hebben en ook heb gekozen voor SanDisk en niet voor een generic (merkloze) MicroSD card. ;)
pi_92485369
mymemory.co.uk

verkoopt die troep toch ook retecheap?
pi_92485656
Die SD kaart is maar 21,50 euro in de tweakers pricewatch:
http://tweakers.net/price(...)hc-16gb-class-2.html

Voor dat verschilletje haal ik mijn sd kaartje toch liever in Nederland.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 00:06:05 #28
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92485863
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:01 schreef bergdani het volgende:
Die SD kaart is maar 21,50 euro in de tweakers pricewatch:
http://tweakers.net/price(...)hc-16gb-class-2.html

Voor dat verschilletje haal ik mijn sd kaartje toch liever in Nederland.
Zijn eigenlijk maar twee stores die hem rond die prijs aanbieden. Maar goed, dan heb je inderdaad een punt. In Oostenrijk heb je veel en veel minder smaak op dat gebied, dus voor mij is het dan wel sowieso aantrekkelijk. ;)

-edit- Nou ja, via Geizhals lijkt dat ook wel mee te vallen, maar bijvoorbeeld die 8GB die ik nu heb was wel duidelijk goedkoper. Ook zeker omdat niet alles af te halen valt in de buurt en ze dan verzendkosten rekenen.

Hier trouwens dat grafiekje van flashgeheugenkaartjes:

[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 08-02-2011 00:13:43 ]
  dinsdag 8 februari 2011 @ 00:19:27 #29
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92486348
Wat doe je in Oostenrijk?
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_92486353
Iemand hier ervaring met die fake monster beats tour van pandawill? Van wat ik begrijp uit de vage reacties is de geluidskwaliteit hetzelfde alleen de bouwkwaliteit minder (of bagger).
  dinsdag 8 februari 2011 @ 00:26:14 #31
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92486573
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:19 schreef beeklaan het volgende:
Wat doe je in Oostenrijk?
Woon en werk er sinds 2008. Heb het niet zo op met Nederland op een of andere manier, :@ en dit kwam op m'n weg en zag ik wel zitten. Misschien (/hopelijk) over een paar jaar weer ergens anders. Australië lijkt me wel erg vet, maar eerst maar eens kijken of ik het daar wat vind en dan of dat papiermatig überhaupt allemaal mogelijk is. Jullie hier op FOK! zijn zo'n beetje m'n dagelijkse portie Nederlands. Beetje op de hoogte blijven van alles in het kikkerlandje hè. :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:19 schreef Shogo het volgende:
Iemand hier ervaring met die fake monster beats tour van pandawill? Van wat ik begrijp uit de vage reacties is de geluidskwaliteit hetzelfde alleen de bouwkwaliteit minder (of bagger).
Die dingen zijn alleen gebouwd om er een foto van te nemen en er dan hetzelfde uit te zien als de echte. Je kunt van zowel bouw- als audiokwaliteit verwachten dat 'ie teleurstelt. -O- Helaas.
pi_92486687
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:19 schreef Shogo het volgende:
Er komt weinig tot geen geluid uit mijn rechter oordopje :')
Ik heb betere oordoppen gehad voor zulk prijs ;)
pi_92487565
Bedankt beiden. Jammer ik had gehoopt dat de geluidskwaliteit nog mee zou vallen. Dat wordt het dan niet. :P
pi_92488188
Ik zoek eigenlijk grote RC auto's. Tamiya spul is hier in NL erg prijzig.
Een benzine auto zou wel vet zijn.

Ik zie bijvoorbeeld hier al kits voor 99,95:
http://tinyurl.com/4rcdfmb

Maar wellicht kan het nog goedkoper/beter voor dat geld.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 8 februari 2011 @ 02:14:01 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92488380
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:56 schreef W00fer het volgende:
Ik zoek eigenlijk grote RC auto's. Tamiya spul is hier in NL erg prijzig.
Een benzine auto zou wel vet zijn.

Ik zie bijvoorbeeld hier al kits voor 99,95:
http://tinyurl.com/4rcdfmb

Maar wellicht kan het nog goedkoper/beter voor dat geld.
Alleen zo jammer dat die dingen het niet zo goed in een park, stukken gras of op een straat met slechtgelegde klinkers zouden doen. Kun je beter een soort buggy met wat vering en groundclearance nemen (al zien de Mercedes DTM-varianten er natuurlijk zwaar beter uit), maar goed. :9

Hier zitten twee Conradstores in de stad en laatst toen ik daar was hadden ze wel een hele vette brandstof 4x4... vrij huge en zwaar was 'ie ook gewoon. Maar ja, ook duur. 399,- ;( Ze hadden ook een kart, wel geinig, die stukken goedkoper was, maar ja, elektrisch en daar heb je eigenlijk ook alleen wat aan op grote stukken vlak effen oppervlak dus.
-edit- filmpje opgezocht... :D Leuk speelgoed wel...
Maar als iemands tips heeft, ik zou wel een buggy willen...
pi_92488481
Aan elektro auto's ga ik niet meer beginnen, veel teveel gekloot met accu's die niet goed opgeladen zijn en verslijten. Snellader discussies, accupacks die 50 euro kosten enz. Gewoon een ready to run niet te duur wagentje op nitro. Nitro is ook niet al te goedkoop maar geeft een vet geluidje.

Geen 399 euro, dat is veel teveel. Het moet wel een onroad ding zijn, ben niet zo'n fan van buggy's.
Alhoewel je wellicht ook een sportwagen kap op een buggy chassis kan zetten.

Ik heb net even zitten snuffelen op marktplaats en daar begint het circus zo rond de 70 euro voor een oud tweedehandsje.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 03:48:48 #37
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92488996
Godver. :( Ben ik toch de hele tijd gewoon aan het surfen naar r/c karretjes. :P
En voordat je ermee kwam had ik zelf nog niet eens het idee dat eens uit te pluizen.
Wilde nu zelfs al bijna een bod uitbrengen op deze. Toch maar ff beter van niet. :+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 05:02:27 #38
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_92489245
hihi lekker internationaal forumpje toch zo :)
ik stuur me china shit naar Aruba toe 8-)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:44:09 #39
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_92491737
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 03:48 schreef shiznuts het volgende:
Godver. :( Ben ik toch de hele tijd gewoon aan het surfen naar r/c karretjes. :P
En voordat je ermee kwam had ik zelf nog niet eens het idee dat eens uit te pluizen.
Wilde nu zelfs al bijna een bod uitbrengen op deze. Toch maar ff beter van niet. :+
WTF?! 44,30 euro verzendkosten?
voor dat geld doorkruis je heel oostenrijk!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_92492054
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 03:48 schreef shiznuts het volgende:
Marktplaats bedoel je? Die Ebay aanbieding zou ik op het eerste gezicht ook voor zijn gegaan. Alleen die verzendkosten, huge.
pi_92493447
@ shiznuts zo'n buggy heb ik gehad! precies dat model etc.
(wel vet dingetje voor recreatie/beginner :) )
Maar ik zou nu juist wel een x 1 willen kopen/proberen op stroom.
Dus ben ook aant chinasearchen :Y
toch?
pi_92493583
Ook ik zal mijn geheugen niet zo snel meer uit china halen, 9/10 keer fake..

Tevens zijn de prijzen zoals gezegd al zo laag in Nederland zelf

( http://tweakers.net/price(...)C95ORv2fdYTCD0hqllA8 )

ik heb mijn geheugen kaartje van mymemory.co.uk, scheelde toen nog 10 euro met goedkoopste kaartje hier. maar tegenwoordig zijn die verschillen niet veel anders!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')