abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92242930

Welkom in het grote Chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: Lightake geeft 6% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 30-06-2011.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

pi_92242981
kan iemand er 116 van maken??
pi_92243494
Jawel. 116 alweer, gaat er tenminste nog iets vlug. :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_92243826
Even die dx app downloaden in de android market
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:58:17 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92243935
quote:
12s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef RobertNL het volgende:
Ik weet niet of iemand hier ervaring heeft met het importeren voor een (eigen) bedrijf?
Maar ik dacht dat het misschien interessant was voor klanten om een gratis product X te krijgen bij Product Y. maar product x is nu in China (het gaat niet om bulk maar om enkele exemplaren).

Hoe kan ik dit het beste doen ivm belastingdienst etc.
Ik dacht dat het het beste was om wel btw bij invoer te betalen aangezien je die toch terug kan vorderen.
Of zit ik er dan helemaal naast :)

Het bedrag is niet zo hoog dat ik verdere invoerrechten hoef te betalen.
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:40 schreef dustinoo het volgende:
werkt Hongkong post tijdens deze vakantie?
Nee

Ik hoorde 2 weken geleden van DX dat in heel januari + 1e week februari sommige chinezen vrij hebben (vakantie maand) om de rest van jaar weer 20 uur per dag te werken voor onze verslaving *O*
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_92244374
Wat is op met de koersgrafiek in de OP?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:10:57 #7
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92244806
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat is op met de koersgrafiek in de OP?
Hij kan niet hoger :P?
pi_92245313
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:40 schreef dustinoo het volgende:
werkt Hongkong post tijdens deze vakantie?
Buiten de 'holidays' om is het ook maar de vraag of het werkt... :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_92245385
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Buiten de 'holidays' om is het ook maar de vraag of het werkt... :P
haha :P

vast wel
pi_92246484
quote:
12s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Nee

Ik hoorde 2 weken geleden van DX dat in heel januari + 1e week februari sommige chinezen vrij hebben (vakantie maand) om de rest van jaar weer 20 uur per dag te werken voor onze verslaving *O*
Laat ze dan 19 uur werken,en geen vakantie ^O^
pi_92246847
IK WIL MIJN DX HORLOGE!

}:|
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:42:01 #12
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92247086
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef Iemand91 het volgende:
IK WIL MIJN DX HORLOGE!

Welke?
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:45:13 #13
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_92247335
stupid Chinese holidays..!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_92247363
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef Iemand91 het volgende:
IK WIL MIJN DX HORLOGE!

Deze staat al sinds de 18e/19e dat ie het vliegtuig in moet...
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:48:39 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92247599
Ah ok :/ nouja geduld!

Net even de naam van BIC in de praktijk gebruikt <3 Buy in with coins FTW (de 5% recomend commissie van Epad)
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:51:43 #16
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92247851
Ja van mijn eerste ZT (die gerefunded is) heb ik een mini mp3 speler met clipje en 2GB gekocht. Wel zonder schermpje.. Maar handig voor hardlopen o.i.d. (vandaag binnen gekregen).

Nu heb ik er weer 11 dollar op staan vanwege me tweede ZT. Wat heb jij gekocht?

BTW: waarom doe jij altijd een knipoog voor je bericht Robert? Vind dat echt strontvervelend :P
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:53:00 #17
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92247951
1 ding is een kadotje voor iemand die hier ook leest dus dat kan ik niet vertellen ;)
En het andere is een usb hub

Edit: Welke knipoog ;)
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:53:52 #18
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92248012
Welke hub
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:54:14 #19
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92248042
quote:
12s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:53 schreef beeklaan het volgende:
Welke hub
... schrauber!
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:55:55 #20
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92248150
Helifanaat
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:06:10 #21
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92248911
I pleit guilty. :7

Trouwens de Volitation voor het eerst uitgeprobeerd gisteren. Meh... stabiliteit, bestuurbaarheid, bouw en bediening echt dik in orde... vijf sterren, maar staat er een klein zuchtje wind, dan is 'ie daar al niet meer tegen opgewassen en komt 'ie niet meer vooruit. Tot dusver is alleen de QS8005 echt een beetje windproef, wat dat betreft is bigger (105 cm VS 68) zeker better.

Had ik het nog niet over gehad toch (QS8005)? Is deze:
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:21:24 #22
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92250025
Ik lees overal dat mensen moeite hebben om die shark in de lucht te krijgen. Iets met dat trimmen niet werkt... Maar om nou 65 euro voor mijn eerste heli uit te geven vind ik ook zo overdreven. Plus is het fijn dat die shark ook binnen kan.
pi_92251796

Package proces bij Lightake door 1 of andere kind ...

Tevens ook die Merryfine Flying arrow binnen gekregen, hier wel een 'instructie' filmpje :):

alleen dan de lucht in natuurlijk! _O-
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:53:48 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92252185
Hehe, die James, met z'n twee varkentjes. _O-

Maar wtf... en ik maar denken dat die Aziaten zo verdomd snel en efficiënt werken. :P Dit ziet er echt futloos en ongeïnspireerd ook... maar ja, zou ik zelf net zo hard doen natuurlijk, zeker wanneer je toch maar per uur betaald wordt.
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:56:55 #25
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92252389
Wat hetzelfde zeggen als Shiznuts... Lekker met je adres en alles erop!

Verder is dat kind miss 15/16. Ze zien er allemaal jong uit daar en ze heeft al boobies (al zegt dat tegenwoordig niks meer).
pi_92252646
Kunnen ze niet gewoon ''investeren'' in een verzendlabel-printer, dit lijkt me geen doen :')

Overigens vraag ik me af wat die arme Chinezen moeten denken.
Die troep die Westerlingen bestellen, zit je daar 3 minuten lang 2 kutvarkentjes te verpakken, die waarschijnlijk nog voor $0,01 verkocht zijn ook :{

Bestel die troep zelf niet meer, omdat ze uiteindelijk stuk gaan of weggepleurd worden.
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:12:32 #27
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92253311
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:13:25 #28
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92253355
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef RacerDKB het volgende:
Kunnen ze niet gewoon ''investeren'' in een verzendlabel-printer, dit lijkt me geen doen :')

Overigens vraag ik me af wat die arme Chinezen moeten denken.
Die troep die Westerlingen bestellen, zit je daar 3 minuten lang 2 kutvarkentjes te verpakken, die waarschijnlijk nog voor $0,01 verkocht zijn ook :{

Bestel die troep zelf niet meer, omdat ze uiteindelijk stuk gaan of weggepleurd worden.
Bestel je nu 80% minder :P want dat is het troep percentage op de meeste sites :)

Edit: moest een edit zijn geen 2e post :(

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 02-02-2011 23:14:03 (Sukkel!) ]
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:15:33 #29
48067 neo2000
pi_92253458
quote:
Is alweer virusvrij of wa? Durf geen BIC linkjes meer aan te klikken. :')
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:16:48 #30
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92253520
Deze is veilig :P.

Ik kijk voor de zekerheid nu wel veel met mijn tablet of internet pc :P dan kan er igg niet al te veel fout gaan :)
pi_92253556
Zo ff deze LED lampen bestellen op dealextreme, ben benieuwd.
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:22:11 #32
48067 neo2000
pi_92253797
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:17 schreef portabel het volgende:
Zo ff deze LED lampen bestellen op dealextreme, ben benieuwd.
Ik hoor over het algemeen wel goeie dingen over die ledlampjes van DX. ;)

Zoek eigenlijk nog zoiets:
http://www.dealextreme.co(...)b-12v-20w-white-4391

Alleen dan in warme LED uitvoering. Schijnbaar vrij zeldzaam of zo..
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:29:05 #33
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92254145
Wat ga ik kopen met de resterende $20 shopcredit @ bic :P?
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:33:03 #34
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92254327
Ik wil eigenlijk nog wel een soort Zoom audio-opnameapparaat hebben. Fotografie is leuk en alles, maar als ik straks een dSLR wil, een Canon 550D of 60D, dan is het wel leuk alvast iets te hebben dat audio opneemt in goede kwaliteit (in of zonder combinatie met dSLR). Iemand goede ervaringen met apparaatjes op dat gebied? 11.gif
pi_92254378
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef Downstar het volgende:

Package proces bij Lightake door 1 of andere kind ...

Tevens ook die Merryfine Flying arrow binnen gekregen, hier wel een 'instructie' filmpje :):

alleen dan de lucht in natuurlijk! _O-
Heeft dat chineesje sars ofzo? :')
Zou ze ook alle dildo's eerst uitproberen. Snap nu waarom bestellingen altijd zo lang duren.
  donderdag 3 februari 2011 @ 00:02:27 #36
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92255583
Haha, geen wonder dat ze 1 dollar per dag verdienen met zo'n snelheid :P
Direct een ticket aanmaken, de goederen zijn al gebruikt :(

Lekker hoesten door het asbest plafond in het pakhuis _O-
pi_92257242
Arm kind :') Hoestend en proestend lampjes voor gierige Hollanders inpakken voor de waarde van die dingen per dag. Ik dacht dat ze echt 10 seconden over zo'n envelop zouden doen, adres erop, door een tapemachine, dingen erin gooien en dichtplakken.

Hopelijk zijn die bacterien dood voor het pakketje aankomt.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  donderdag 3 februari 2011 @ 01:16:44 #38
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92258718
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel een soort Zoom audio-opnameapparaat hebben. Fotografie is leuk en alles, maar als ik straks een dSLR wil, een Canon 550D of 60D, dan is het wel leuk alvast iets te hebben dat audio opneemt in goede kwaliteit (in of zonder combinatie met dSLR). Iemand goede ervaringen met apparaatjes op dat gebied? [ afbeelding ]
Een paar dagen terug op Ibood, helaas :P

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Arm kind :') Hoestend en proestend lampjes voor gierige Hollanders inpakken voor de waarde van die dingen per dag. Ik dacht dat ze echt 10 seconden over zo'n envelop zouden doen, adres erop, door een tapemachine, dingen erin gooien en dichtplakken.

Hopelijk zijn die bacterien dood voor het pakketje aankomt.
Het filmpje even opnieuw maken was teveel moeite, dat kind moet gewoon wegrennen door ellende ;(

Ik zou best wel $1 extra betalen als ze het inpakken van mijn pakjes filmen :D
Dan is het bestellen van een rubberen kut en anale beads wel erg verleidelijk _O-

Volgens mij is er best wel markt voor pure entertainment bij dit soort shops.
pi_92259222
Japanners kunnen er wel wat van, filmpjes met leedvermaak. Dan moet het die Chineesjes ook wel lukken :7

Dit muziekje :')
pi_92259914
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:16 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Een paar dagen terug op Ibood, helaas :P

[..]
Ja, die zag ik wel en dat hernieuwde m'n interesse ook wel weer (ik kende ze al wel, goeie apparaatjes). :P Maar vond 'em een beetje prijzig om simpelweg wat geluid mee op te nemen en scheen niet heel goed te syncen met je camera. :@ Dus ik dacht, haast heb ik toch niet, maar misschien is er sowieso wel een cheapass alternatief. :+
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Japanners kunnen er wel wat van, filmpjes met leedvermaak. Dan moet het die Chineesjes ook wel lukken :7

Dit muziekje :')
Wherever you go. Whatever you do. I will be right here waiting for you... *; ... :r
Krijg je er ook een gratis kotszakje bij? :D

Net m'n eerste BICstore bestelling gedaan (15% discount dus, voorheen alleen wat over eBay besteld). 8e wordt alles door Hong Kong post verwerkt. Jeutje trouwens, wat zullen die lui bergen op hun hebben staan wachten. ;( Moet je toch niet aan denken zeg. Allemaal kleine dingetjes trouwens hoor, ik heb alle items die ze maar verkopen (behalve beautyproducten) aan me voorbij laten gaan. Dat was ff fanatiek doorzetten. Uiteindelijk stuk of 16 dingetjes... was in ieder geval zo'n 28 eur in totaal. Worden ze trouwens allemaal apart verstuurd, daar ze ook allemaal een aparte statusindicatie hebben? Ik zie het ook wel. Let's call it a day.
pi_92262128
quote:
Ik wil eigenlijk nog wel een soort Zoom audio-opnameapparaat hebben. Fotografie is leuk en alles, maar als ik straks een dSLR wil, een Canon 550D of 60D, dan is het wel leuk alvast iets te hebben dat audio opneemt in goede kwaliteit (in of zonder combinatie met dSLR). Iemand goede ervaringen met apparaatjes op dat gebied?
De H2 van ZOOM is een goed apparaat. Oogt wat cheap maar de opnames zijn goed
pi_92265107
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 02:06 schreef shiznuts het volgende:
Worden ze trouwens allemaal apart verstuurd, daar ze ook allemaal een aparte statusindicatie hebben? Ik zie het ook wel. Let's call it a day.
Soms worden orders opgesplitst in twee verschillende pakketjes. Split dispatching staat er dan bij, maar meestal gaat alles gewoon in een vuilniszak.
pi_92270792
Wat is er trouwens met Pandawill gebeurd? Hun shop is echt al 3 dagen onbereikbaar!!
Vind Pandawill erg relaxt trouwens, meestal een levering binnen 2 weken. :) Kan DX nog wat van leren.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_92270849
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:36 schreef Wootism het volgende:
Wat is er trouwens met Pandawill gebeurd? Hun shop is echt al 3 dagen onbereikbaar!!
Vind Pandawill erg relaxt trouwens, meestal een levering binnen 2 weken. :) Kan DX nog wat van leren.
hebben last van hackers..

quote:
Due to hacker's attacks from 2011-1-29 to 2011-1-31, part of the site is unavailable temporarily , we are really sorry for all the inconveniences and are trying our best to fight against the hacker to make the site gets well soon. Thank you so much for your support for pandawill, your encouragement is the most motivation for us and is highly appreciated. Thank you!!
pi_92271060
Pff, ongelovelijk...

Ik had op 19-01 dit besteld bij DX: http://www.dealextreme.co(...)ndshield-holder-2029

Komt het vandaag binnen, helemaal blij net voor de vakantie. Haal je het uit de verpakking en is het stuk :') . Allemaal rammelende stukjes binnenin... prutsers.
pi_92271541
Wie weet nog een leuke tel met wifi? :)
pi_92271990
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:51 schreef m113 het volgende:
Wie weet nog een leuke tel met wifi? :)
Ik ken in mijn omgeving maar 1 iemand met een Chinese telefoon... dat er maar zo weinig mensen zijn heeft een reden. De smartphoneconsumptie en vraag is zo hoog op dit moment dat de gevestigde namen in alle soorten en maten massaal mobieltjes produceren. Door deze massaproductie zijn de prijzen erg laag voor wat je krijgt en toch kwalitatief erg goed spul is. Chinese phones en namaak lijkt vaak heel wat en de enige reden om er zoeentje te nemen die ik me kan bedenken is de mogelijkheid van een dual simcardslot, maar voor de rest zit er miezerige rekenkracht achter, is het operating system afschuwelijk en laat de kwaliteit van het scherm te wensen over. Persoonlijk denk ik dat je dan beter voor een goedkopere Samsung o.i.d. kunt gaan die vaak ook gewoon over wifi beschikken. :Y Beste Chinese phone op het moment is de Meizu M9. Een telefoon die wel die moeite, maar misschien niet zozeer z'n geld waard is. Zoals gezegd is er al genoeg keuze bij gerenommeerde merken.

My two cents only.
pi_92272774
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:41 schreef Jappe90 het volgende:
Pff, ongelovelijk...

Ik had op 19-01 dit besteld bij DX: http://www.dealextreme.co(...)ndshield-holder-2029

Komt het vandaag binnen, helemaal blij net voor de vakantie. Haal je het uit de verpakking en is het stuk :') . Allemaal rammelende stukjes binnenin... prutsers.
Krijg nou wat. :o Die heb ik een hele tijd geleden bij de Action gekocht voor ¤1,95!
Echt precies dezelfde. Werkt perfect i.c.m. met m'n Desire (Google navigeren).
Je zou daar 'ns kunnen kijken wat ik heb ze geloof ik pas ook nog zien liggen.
pi_92273047
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:17 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Krijg nou wat. :o Die heb ik een hele tijd geleden bij de Action gekocht voor ¤1,95!
Ja. :D Soms weten mensen van gekheid niet meer dat er ook nog zoiets is als 'dichtbij huis'. :P

In de categorie... 'bestel ik een bak bami... komt het eindelijk eens aan... -O- '
pi_92274088
Tja, ik snap die Chinezen niet altijd; zoals in dat filmpje met die twee varkentjes. Zoveel tijd aan besteden met inpakken/materiaal gebruik voor 2 van die dingen die hier waarschijnlijk vergeten zijn dat ze het ooit hebben besteld en direct in de la verdwijnen omdat het ze letterlijk niets kost.

Ik las gisteren trouwens dit in het Nederlands Dagblad (deels gequote).
(China gaat het jaar van het konijn in en het konijn is dus nu (tijdelijk) razend populair.)

quote:
Chinees Nieuwjaar ramp voor konijn.
Op internetsites als Taoboa, de Chinese Marktplaats, staan konijnen al wekenlang in de top 10 van meest verkochte 'producten'. Dat levert nieuwe problemen op: de konijnen worden verscheept per gewone post. Veel kopers hebben geklaagd dat het dier dood en bevroren bij hen aankomt. Enkele verkopers verdedigden zich op televisie. Door de vakantie is het onmogelijk om koeriers te vinden die de dieren kunnen bezorgen. Daarom kiezen ze ervoor de konijnen als gewoon pakketje te versturen, met op de doos slechts de Chinese term voor 'breekbaar' geschreven.

dumpen
Tijdens het vorige Jaar van het Konijn, 1999, kwamen er in de maanden na nieuwsjaarsdag honderden berichten binnen over het misbruik en dumpen van konijnen. Dierenbeschermers vrezen dit jaar een herhaling. Volgens de Chinese tak van de Amerikaanse dierenbeschermingsclub PETA zullen veel konijnen het huis uit worden gegooid zodra de nieuwigheid er over enkele weken vanaf is.

(...)

De strijd is nog lang voor de dierenbeschermers. De dierentuin van Wuhan in midden-China vierde vorige week de opvolging van de Tijger door het Konijn, door een wit konijn in de kooi te zetten bij twee tijgers. Foto's van een tijger die op het konijn afstormt, zijn als nieuwjaarskaart van de dierentuin verstuurd. Andere dierenparken in het land hebben vergelijkbare stunts met konijnen aangekondigd, om tijdens de achtdaagse vakantie die vandaag begint zoeel mogelijk bezoekers te lokken.
:N

(Er kunnen wat typfouten inzitten, dit heb ik letterlijk blind zitten over typen uit de krant.)
pi_92274306
Hier nog een behind the scenes filmpje nu van Chinavasion:
pi_92274483
Hahaha dat stukje over konijnen :')
pi_92274488
Shipment Date
1/25/2011 1:41:00 AM

Vandaag binnen.
pi_92274618
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef larry_flynt het volgende:
Hahaha dat stukje over konijnen :')
Idioten daar. Levende dieren versturen per normale post. :N

quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef RacerDKB het volgende:
Shipment Date
1/25/2011 1:41:00 AM

Vandaag binnen.
Wat en waar vandaan?
pi_92274772
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Idioten daar. Levende dieren versturen per normale post. :N
Dat is niet eens ongewoon, kuikentjes worden naar boeren verzonden vaak, maar dan wel in een speciaal doosje en als ze nog jong zijn (wanneer ze 3 dagen zonder eten kunnen).
Maar een konijn versturen, dan spoor je echt niet. Ook al is het hypocriet om te zeggen dat het zo zielig is aangezien ze in Nederland ook flink geslacht worden om te eten.

quote:
[..]

Wat en waar vandaan?
Kabeltje voor MP3 speler (Zune) van DX. Ziet er vrij origineel/99% kopie van origineel uit.
pi_92274943
Ah. Trouwens er zijn meer mensen die zo'n 'Mechanical Wristwatch' van DX hebben gekocht.
Komt die via TNT (dikke envelop dus) of pakket?
pi_92275738
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:03 schreef Iemand91 het volgende:
Ah. Trouwens er zijn meer mensen die zo'n 'Mechanical Wristwatch' van DX hebben gekocht.
Komt die via TNT (dikke envelop dus) of pakket?
Envelop gewoon. Hoogstens aangetekend, dit is zo als hij ''shipped as tracked air mail'' is.
pi_92277064
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:21 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Envelop gewoon. Hoogstens aangetekend, dit is zo als hij ''shipped as tracked air mail'' is.
Aangetekend dus. Mag van mij wel 'ns komen. Hoe zit het eigenlijk als het uiteindelijk gewoon veel te lang duurt? Dat je bij wijze van spreken op 1 januari 2011 wat besteld en het op 1 januari 2012 er nog niet is?
pi_92277305
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Aangetekend dus. Mag van mij wel 'ns komen. Hoe zit het eigenlijk als het uiteindelijk gewoon veel te lang duurt? Dat je bij wijze van spreken op 1 januari 2011 wat besteld en het op 1 januari 2012 er nog niet is?
Na een hele poos niet ontvangen (zeg 1,5 maand, DX zelf rekent 14 werkdagen), kan je customer service express doen en het uitleggen, mits het geen duur item is sturen ze een nieuwe op.
pi_92277343
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Het magische '45 dagen' PayPal-termijn. Daarbuiten wordt het erg lastig en is het eerder jouw woord tegen hun woord, waarbij jij iets gedaan wilt krijgen van hen, die daar waarschijnlijk niet voor openstaan. Een rechtszaak is leuk, maar heb je dat gedoe over voor iets cheaps uit China, met de kans dat het je nog kunt verliezen ook? Daarom: altijd met PayPal of verzekerde creditcard betalingen verrichten en binnen je termijn aan de bel tracken, ruim voor het einde van het termijn zelf erachter aangaan, voor het einde van het termijn en bij geen reactie, laten escaleren in een dispuut dat gesettled moet worden.
pi_92277792
Ah, thanks. (Beide ;) ).
Maar ik heb 'm op 18 januari besteld dus het is nog een beetje vroeg daarvoor.
Maar ik vond het gewoon lang duren, lijkt veel langer als m'n vorige bestelling. Maar goed, geduld... :+
pi_92277945
20 Januari iets besteld en 't is nog niet verzonden.. Status:
(of current
shipment) On 1/20/2011:
Waiting for Supplier
nog meer mensen waarbij t zo lang duurt/duurde?
pi_92278742
ik wacht nog op iets wat sinds 20/12 (2010!) op departure from outward... blabla staat. ;(
toch?
pi_92279129
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:18 schreef keesos het volgende:
ik wacht nog op iets wat sinds 20/12 (2010!) op departure from outward... blabla staat. ;(
Ik van 12/12. Bij Focalprice besteld maar omdat het een laag bedrag was heb ik er geen trackingcode bij gekregen. Geen idee waar dat ding uithangt dus :P.

Hoop wel dat het er binnen nu en twee weken is want dan vertrek ik voor 5 maanden. Maar ik ben er bang voor.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_92279146
lol...
quote:
aan de bel tracken
mijn Nederlands is ook niet meer wat het geweest is! :D
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef Iemand91 het volgende:
Ah, thanks. (Beide ;) ).
Maar ik heb 'm op 18 januari besteld dus het is nog een beetje vroeg daarvoor.
Maar ik vond het gewoon lang duren, lijkt veel langer als m'n vorige bestelling. Maar goed, geduld... :+
Ja, 'be patient my friend 7.gif '
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef Joery34 het volgende:
(of current
shipment) On 1/20/2011:
Waiting for Supplier
Moeilijk verzenden als iets niet op voorraad is. ;)
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:31:16 #66
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92279412
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, ik snap die Chinezen niet altijd; zoals in dat filmpje met die twee varkentjes. Zoveel tijd aan besteden met inpakken/materiaal gebruik voor 2 van die dingen die hier waarschijnlijk vergeten zijn dat ze het ooit hebben besteld en direct in de la verdwijnen omdat het ze letterlijk niets kost.

Ik las gisteren trouwens dit in het Nederlands Dagblad (deels gequote).
(China gaat het jaar van het konijn in en het konijn is dus nu (tijdelijk) razend populair.)

[..]

:N

(Er kunnen wat typfouten inzitten, dit heb ik letterlijk blind zitten over typen uit de krant.)
Met een lage welvaart zijn dierenrechten ook een luxe product, niet zo heel raar. Een hoop Chinezen leven als ratten en dieren op zo'n manier behandelen zit nog diep in de cultuur.

Ik heb eens een filmpje gezien van een Chinees die honden levend aan het villen was. Zag je de hond op het laatst zonder huid zijn ogen knipperen en zijn kop draaien :r De Chinees was ook echt een mongool. De hond was tijdens het villen aan het krabben, blijkbaar vond hij het niet handig om de hond goed op de kop te meppen met de knuppel.

In Nederland kunnen we er ook wat van, halal en kosher slachten is echt ziek. Varkens castreren zonder verdoving is sinds kort verboden.
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:33:38 #67
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92279521
Jeej m'n MP4nation order van die Brainwavez alpha laatst is ook eindelijk trackable..

Wel is deze nog niet verzonden.. maar trackable is al iets :')
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_92279635
Downstar, ik had deze wifi adapter besteld. Of het een Realtek RTL8187B of RTL8187L is durf ik zo niet te zeggen. Het duurdere model lijkt de L chipset wel te hebben (made in Taiwan, betere).

Maar deze doet het prima, zie ook mijn review erbij. Vond 10 euro wel zat voor het dingetje.

http://www.dealextreme.co(...)h-gain-antenna-30605

Oja, ook mijn 1 cent Micro SD adapter binnen van Brandsdragon/Davismicro. Zwaar fake, Kingston Technology met verschrikkelijke vage inkt gedrukt. Er zit een write-protect schuifje op normaal maar dat is hier gewoon meegegoten :') Werkt dus niet.
Contacten aan de achterkant zien er erg cheap uit, dun en eentje zit er een millimeter hoger.
Nouja care.

Ik wacht nog op die oordopjes van 1 cent van ze. Kijken of dat echt kartonnen geluid geeft.
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:14:27 #69
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_92281437
toch wel lief van lightake dat ze zijn volledige adres laten zien :D
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_92282061
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:17 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Oh lol, nou bedankt voor de tip, maar hier ligt geen universele telefoonhouder. Alleen bij andere zaken voor minimaal 20 euro.

Wat is het slimste om te doen: foto maken en melden bij DX of Paypal contacten (over aantal weken) dat ik niks ontvangen heb?
pi_92282710
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef W00fer het volgende:
Downstar, ik had deze wifi adapter besteld. Of het een Realtek RTL8187B of RTL8187L is durf ik zo niet te zeggen. Het duurdere model lijkt de L chipset wel te hebben (made in Taiwan, betere).

Maar deze doet het prima, zie ook mijn review erbij. Vond 10 euro wel zat voor het dingetje.
[..]
Ach so. :) Gisteren naar gekeken. http://www.buyincoins.com(...)na-product-1916.html die maar gekocht, heeft ook 5 dBi, maar is een stuk compacter en toch n-draft (b, g & n). :) Handig voor als ik net ff wat meer range wil hebben dan de build-in shizzle gok ik.
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:48:05 #72
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92283312
quote:

Die heb ik ook! alleen was hij toen nog duurder :P
Hij werkte goed, totdat hij viel. 1 nadeel was dat de mini usb aansluiting iets te diep weg zat waardoor hij wel een disconnecte, maar dit was niet bij iedereen zo.
pi_92283533
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ach so. :) Gisteren naar gekeken. http://www.buyincoins.com(...)na-product-1916.html die maar gekocht, heeft ook 5 dBi, maar is een stuk compacter en toch n-draft (b, g & n). :) Handig voor als ik net ff wat meer range wil hebben dan de build-in shizzle gok ik.
Die heb ik links laten liggen vanwege chipset en dat ie wel erg klein is. Misschien zit ik ernaast, maar ik had eerdere ervaringen met zoiets als wat ik nu heb (bungalowpark leende deze uit aan haar gasten) vandaar.
pi_92286148
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:25 schreef shiznuts het volgende:

Ja, 'be patient my friend [ afbeelding ] '

[..]

Moeilijk verzenden als iets niet op voorraad is. ;)
Alle producten zijn op voorraad.. (in stock)
pi_92286172
Hum...
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:51:31 #76
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92286301
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef Joery34 het volgende:
(of current
shipment) On 1/20/2011:
Waiting for Supplier
Note: Stock and Availability shown on this site is for your reference only. While we strive to provide the most accurate and timely stock and availability information, availability information may become out of date and may change between the time you added an item to cart and the time your order is received.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die heb ik ook! alleen was hij toen nog duurder :P
Hij werkte goed, totdat hij viel. 1 nadeel was dat de mini usb aansluiting iets te diep weg zat waardoor hij wel een disconnecte, maar dit was niet bij iedereen zo.
Zie net dat ik een andere chipset heb/had RL8187L, maar dan nog, zelfde supplier, wel goed spul

[ Bericht 31% gewijzigd door RobertNL op 03-02-2011 18:57:08 ]
pi_92286938
ik heb net mijn beats by dr. dre binnen, en ze klinken ongeveer hetzelfde als de standaard iphone/ipod oordopjes.
ik heb ze van pandawill trouwens :)

[ Bericht 26% gewijzigd door Ballsofsteel op 03-02-2011 19:45:22 ]
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:05:50 #78
48067 neo2000
pi_92287020
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:04 schreef Ballsofsteel het volgende:
ik heb net mijn beats by dr. dre binnen, en ze klinken ongeveer hetzelfde als de standaard iphone/ipod oordopjes.
hier wat pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ploatjes zijn stoek. Dropbox als pichost? :')
pi_92287136
?
pi_92287434
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:04 schreef Ballsofsteel het volgende:
hier wat pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan heb je toch iets aan je oren. Heb dezelfde beats en daar hoor je toch een flink opgefokte bas.
pi_92287653
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:14 schreef Wootism het volgende:

[..]

Dan heb je toch iets aan je oren. Heb dezelfde beats en daar hoor je toch een flink opgefokte bas.
Placebo-effect? :P
pi_92288924
quote:
11s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef neo2000 het volgende:

[..]

ja zal ze ff weghalen, normaal werkt dropbox gewoon prima...

EDIT: koop ze alsjeblieft niet, een oortje is nu al afgebroken. miskoop.
pi_92289192
Iemand hiermee ervaring?
http://www.chinavasion.co(...)otion-detection/#rev
Lijkt me een leuk speeltje, of zijn d'r betere alternatieven?
kei lief.
pi_92289542
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Placebo-effect? :P
Bij mij? Dat lijkt me met oordopjes toch vrij moeilijk te bereiken.... :P
Nee, de kwaliteit van die fake-beats is echt bagger en de bass is echt overdreven. Ik krijg er zelf koppijn van.
pi_92289918
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:55 schreef Wootism het volgende:

[..]

Bij mij? Dat lijkt me met oordopjes toch vrij moeilijk te bereiken.... :P
Nee, de kwaliteit van die fake-beats is echt bagger en de bass is echt overdreven. Ik krijg er zelf koppijn van.
Oh, ik dacht dat je erover te spreken was juist... :P Als ik zeg dat m'n auto opgefokt is, dan zit er een powerfilter op, een fijne knalpijp eronder voor het geluid en is 'ie misschien gechiptuned. Maar je bedoelt dus opgefokt op een negatieve manier. Was al verbaasd dat die nepdingen toch nog wat presteren konden. Ik dacht bij voorbaat al: bij dingen gaat het alleen om de looks imiteren.
pi_92290250
Yes gerepareerd! gelukkig kan ik solderen ^O^
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:56:02 #87
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92292891
quote:
11s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Kan prima.. in je "public" folder? ;) ^O^

SPOILER: dropbox, wtf?
Net even weer een order gemaakt bij lightake, lang niet gedaan, werd weer is tijd jack te steunen :s)
Voor als het heeel koud is met het snowboarden :+

[ Bericht 3% gewijzigd door tokko1 op 03-02-2011 21:07:32 ]
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_92297739
Hele goede dag heren .
Ik wil graag iets bestellen van taobao en ik heb begrepen dat je dan het beste dat kunt doen via zarmark ( jack ) . maar nu had ik een paar vragen daarover want dit is mijn eerste keer en wil graag beetje duidelijkheid .
Wat is nou de beste en goedkoopste shipping methode die ik moet kiezen ?
En wat is het verschil tussen EMS en airmail ?
Wat betaal je voor kilo ong aan shipping costs ?
Hoe lang duurt het met jack want als ik zo lees duurt DX toch echt wel lang .
En laten we zeggen ik bestel iets voor 200 euro + shipping ( 20 euro ) Hoeveel moet je nog aan hem betalen ?
Ik heb hem al op msn toegevoegd maar heb hem nog steeds niet online zien komen
pi_92298907
quote:
16s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Kan prima.. in je "public" folder? ;) ^O^

SPOILER: dropbox, wtf?
Net even weer een order gemaakt bij lightake, lang niet gedaan, werd weer is tijd jack te steunen :s)
Voor als het heeel koud is met het snowboarden :+
[ afbeelding ]
Haha een vriend was hier vanmiddag over de vloer, die had zo'n ding. _O- Lijkt wel een muilkorf. Voor het skiën waarschijnlijk perfect, voor algemeen gebruik denk ik dat je ietwat buiten het straatbeeld valt.
pi_92300432
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef alpac het volgende:
Hele goede dag heren .
Ik wil graag iets bestellen van taobao en ik heb begrepen dat je dan het beste dat kunt doen via zarmark ( jack ) . maar nu had ik een paar vragen daarover want dit is mijn eerste keer en wil graag beetje duidelijkheid .
Wat is nou de beste en goedkoopste shipping methode die ik moet kiezen ?
En wat is het verschil tussen EMS en airmail ?
Wat betaal je voor kilo ong aan shipping costs ?
Hoe lang duurt het met jack want als ik zo lees duurt DX toch echt wel lang .
En laten we zeggen ik bestel iets voor 200 euro + shipping ( 20 euro ) Hoeveel moet je nog aan hem betalen ?
Ik heb hem al op msn toegevoegd maar heb hem nog steeds niet online zien komen
Hey alpac, welkom in het topic!
Ik zal je proberen te helpen met je vragen, je moet inderdaad jack toevoegen wil je iets kopen. Dit kan via MSN, mail of via te website zelf (zarmark). Helaas is het op dit moment vakantie in China dus zal hij waarschijnlijk niet vaak online zijn. De goedkoopste shippingkeuze is toch wel airmail. Airmail is altijd gratis (In ieder geval in China wel) maar dit wil niet zeggen dat het de beste is. Zoals ik kan lezen koop jij voor 220 euro spullen. Dan zou ik wel EMS kiezen want DHL betekent altijd invoersrechten betalen en dat wil jij natuurlijk niet. Probleem is wel met EMS dat ze de pakketten beter controleren dan de gratis shipping maar je kan altijd het laten verzenden in stukjes want ik neem aan dat je meerdere producten koopt die bij elkaar 200 euro zijn? Ik hoop dat ik je een beetje kon helpen. Have fun :)
  donderdag 3 februari 2011 @ 23:41:18 #91
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_92303077
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Lolque het volgende:
Iemand hiermee ervaring?
Yep heb deze zelf ook..
Wordt geleverd met software en werkte perfect voor mij,
Leuk speeltje en op afstand bestuurbaar, maar erg vlug op uitgekeken.
pi_92303218
vandaag deze ontvangen:

Heb RMA moeten aanmaken. Is gedeukt aangekomen. De deuk is er niet helemaal uit te duwen. Hierdoor past de harde schijf niet 100% en gaat de case dus niet goed dicht.
Het is trouwens een case die gewoon samenklikt, geen enkele schroef.
jaja, en azo...
  vrijdag 4 februari 2011 @ 00:39:47 #93
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_92305796
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Lolque het volgende:
Iemand hiermee ervaring?
betere zijn er zeker, goedkopere zeker niet!
mooie optie om een keer te proberen, ik zag dat de reviews lirisch zijn (das wel opvallend voor een stukkie plastic, maargoed) en t schijnt te werken met WIN 7, das een plus.
echter is hij niet veilig, en je wachtwoord word getoont als men inlogd, omdat het geen HTTPS link is, maar gewoon HTTP las ik.
houd er rekening mee dat de cam ongeveer 0,3 megapixel is (640x480 maximaal) dus dan kun je ongeveer gokken wat voor beeldkwaliteit je krijgt als de zon niet schijnt.. (vanaf schemer en donkerder kun je t gerust vergeten om nog wat te onderscheiden op je beeld, hoeveel infrarood leds ze dr ook inbouwen)

maargoed al met al een mooi stukkie speelgoed voor maar ¤53
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_92309025
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:51 schreef RobertNL het volgende:
Zie net dat ik een andere chipset heb/had RL8187L, maar dan nog, zelfde supplier, wel goed spul
Hoe zie jij welke chipset je hebt? Heb je m opengemaakt?
pi_92309357
Heeft een van jullie wel is een product teruggestuurd naar china, voor een refund?
pi_92310540
Ja, ik heel lang geleden. Was niet voor een refund maar iets dat kapot was.
Moest zo goedkoop mogelijk opsturen van de eBay-Chinees dus tracking was niet nodig... natuurlijk is het pakje volgens die Chinees nooit aangekomen. Heb het via Paypal moeten regelen.
Dus... enkel terugsturen als het een dure aangetekende zending waard is of als de verzendingskosten worden vergoed.
jaja, en azo...
pi_92311491
quote:

Oja, ook mijn 1 cent Micro SD adapter binnen van Brandsdragon/Davismicro. Zwaar fake, Kingston Technology met verschrikkelijke vage inkt gedrukt. Er zit een write-protect schuifje op normaal maar dat is hier gewoon meegegoten :') Werkt dus niet.
Contacten aan de achterkant zien er erg cheap uit, dun en eentje zit er een millimeter hoger.
Nouja care.

Ik wacht nog op die oordopjes van 1 cent van ze. Kijken of dat echt kartonnen geluid geeft.
Okee bedankt :), zit zelf ook nog te kijken voor een wifi adapter voor aan mn desktop dus..

echter zie ik op de foto's bij het product die gemaakt zijn door klanten; gewoon de chip RTL8187L.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Yep heb deze zelf ook..
Wordt geleverd met software en werkte perfect voor mij,
Leuk speeltje en op afstand bestuurbaar, maar erg vlug op uitgekeken.
Heb je misschien een voorbeeld filmpje hoe de kwaliteit is?
heb je hem ook van Chinavision?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:50:01 #98
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_92311793
Hmm,

als ik naar buyincoins ga geeft chrome een malware waarschuwing?
Iemand anders last van?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:07:46 #99
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92312313
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:50 schreef ray_nl het volgende:
Hmm,

Iemand anders last van?
Ja, veelvoorkomend probleem.. ze hebben last van hackers }:|
In de afgelopen topics is daar al veelvuldig over gepraat... soms is bic veilig, soms niet 8)7

En Pandawill is ook uit de lucht ivm hackers.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:43:23 #100
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92313556
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 04:23 schreef W00fer het volgende:

[..]

Hoe zie jij welke chipset je hebt? Heb je m opengemaakt?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:04:05 #101
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_92314435
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:50 schreef ray_nl het volgende:
Hmm,

Iemand anders last van?
Ik durf niet meer naar BIC te gaan... Vorige keer glipte er een virus zó dwars door mijn sanner heen, ben twee dagen aan het puinruimen geweest...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:26:05 #102
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92318270
Jongens, ik heb iets 31 december gekocht en nog niet binnen. Als het al snel binnenkomt zou het wel rond de tiende zijn van februari (vanwege lunar nieuw jaar). Ik heb het van Ebay en die koper heeft positieve feedback. Hij mailde me laatst zelfs nog uit zichzelf of ik het product al had. Ik zei nee, en hij gaf me de T&T. De T&T geeft het bekende departe from bla bla bla. Straks zijn mijn 45 dagen voorbij, dus zal ik die kerel mailen of wachten?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:28:44 #103
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92318374
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:26 schreef beeklaan het volgende:
Jongens, ik heb iets 31 december gekocht en nog niet binnen. Als het al snel binnenkomt zou het wel rond de tiende zijn van februari (vanwege lunar nieuw jaar). Ik heb het van Ebay en die koper heeft positieve feedback. Hij mailde me laatst zelfs nog uit zichzelf of ik het product al had. Ik zei nee, en hij gaf me de T&T. De T&T geeft het bekende departe from bla bla bla. Straks zijn mijn 45 dagen voorbij, dus zal ik die kerel mailen of wachten?
Claim aanmaken, die kan je toch altijd nog gewoon intrekken als het goed komt ^O^ Evt die gast mailen dat je claim in dient dat het te lang duurt en zeggen dat je nog een aantal dagen wacht in de claim?
pi_92319048
Als je kan wachten, dan kan je toch wachten met het plaatsen van de claim. Ik doe altijd op de 40-45ste dag.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:44:44 #105
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92319058
Op ebay geven ze je meestal je geld terug of een resend zonder claim. Bij 3 claims per maand wordt hun account geblokkeerd, dus die willen ze echt vermijden.

Gewoon even duidelijk maken aan die seller dus dat je het te lang vindt duren en als hij niet zelf met een oplossing komt, je een claim aanmaakt.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:57:12 #106
131319 mickeyD
pi_92319603
paypal spoort ook niet, want je kunt ook claimen als "het product niet aan de verwachtingen voldoet" schrijven ze.
maar als je zegt spullen ontvangen te hebben, dan trekken ze hun handen er meteen vanaf, kapot of niet
dat je t ff weet.
daarom versturen die fop chinezen op ebay de meest kleine rommel graag met track en trace, zodat ook al is t stuk of kompleet anders, ze kunnen zeggen: je hebt t ontvangen/aangenomen.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:10:32 #107
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_92322908
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef mickeyD het volgende:
paypal spoort ook niet, want je kunt ook claimen als "het product niet aan de verwachtingen voldoet" schrijven ze.
maar als je zegt spullen ontvangen te hebben, dan trekken ze hun handen er meteen vanaf, kapot of niet
dat je t ff weet.
daarom versturen die fop chinezen op ebay de meest kleine rommel graag met track en trace, zodat ook al is t stuk of kompleet anders, ze kunnen zeggen: je hebt t ontvangen/aangenomen.
Daarom eigenlijk nooit aangeven dat je het ontvangen hebt he...

Ik wacht nog steeds op een pakket van DX verstuurd in November vorig jaar. Ook paypal heeft nog niet gerefund voor die order...

Lightake heeft dezelfde problemen met Chinapost orders. 31 December besteld, nog steeds niet aangekomen. Dat wordt weer een claim bij paypal ben ik bang...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:07:25 #108
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92325760
Kan je bij Ebay ook na die 45 dagen nog laten refunden?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:16:09 #109
131319 mickeyD
pi_92326191
alleen als je met een credit card betaald hebt, en dan moet je dus refunden via je CC maatschappij
via paypal heb je maar 45 dagen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:30:58 #110
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92327009
Oh ik lees dat je minimaal 28 euro moet betaald hebben. Mijne was 20 :P Dan houd ik het maar op paypal.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:40:23 #111
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_92327467
Welke van deze sites is nou eigenlijk het snelste, ik wil namelijk zo microsoft wireless gaming receiver hebben. Het liefst zo snel mogelijk.
ff wachten nog
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:47:43 #112
206640 Beelzebufo
pi_92327840
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:40 schreef Game_Error het volgende:
Welke van deze sites is nou eigenlijk het snelste, ik wil namelijk zo microsoft wireless gaming receiver hebben. Het liefst zo snel mogelijk.
Als het snel moet dan moet je wegblijven bij alle chinese webshops.

BIC deed het allemaal redelijk vlot, maar die hele site knispert tegenwoordig van de virussen, ook geen aanrader dus...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_92335164
Ik heb ook mijn Jelly watch ding binnen van NEVER buying; status in mijn profiel staat nog op paid...

die 1 cent is hij wel waard, ding geeft constant aan 18 h en 88 minutes :') :')

Eigenlijk moet ik Never buying nu gaan stangen om een replacement he, de oplichters mij een beetje een kapotte horloge verkopen pfoeee O-)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:39:50 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92335514
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:32 schreef Downstar het volgende:
Ik heb ook mijn Jelly watch ding binnen van NEVER buying; status in mijn profiel staat nog op paid...

die 1 cent is hij wel waard, ding geeft constant aan 18 h en 88 minutes :') :')

Eigenlijk moet ik Never buying nu gaan stangen om een replacement he, de oplichters mij een beetje een kapotte horloge verkopen pfoeee O-)
Dat testmeisje is waarschijnlijk nog niet oud genoeg om te kunnen tellen en zo. :P
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:48:10 #115
48067 neo2000
pi_92335950
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:47 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Als het snel moet dan moet je wegblijven bij alle chinese webshops.

BIC deed het allemaal redelijk vlot, maar die hele site knispert tegenwoordig van de virussen, ook geen aanrader dus...
Eindelijk iemand die het WEL begrijpt en niet rooskleuriger voorspiegelt dan dat het is. _O_
pi_92336478
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:32 schreef Downstar het volgende:
[...]
Ik zou het doen... Ik ben een man van principes ~O>
jaja, en azo...
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:03:33 #117
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92336852
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het WEL begrijpt en niet rooskleuriger voorspiegelt dan dat het is. _O_
Gewoon bestellen wanneer hij niet knispert ;)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:06:55 #118
48067 neo2000
pi_92337042
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gewoon bestellen wanneer hij niet knispert ;)
Mwah, ik had het meer over de levertijden. Ik lees wel eens posts van mensen die hier helemaal blij komen vertellen dat hun spullen binnen 2 weken binnen waren. Dan is het ook niet vreemd als newbies in dit topic komen klagen als hun spullen er na anderhalve maand nog niet zijn.. Snel en laten verzenden uit China gaat niet samen.

Vraag mij overigens af of het vanuit andere landen ook zo belabberd gaat?
pi_92337290
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:06 schreef neo2000 het volgende:

Ligt eraan, ik had iets besteld uit de VS op 16 januari ('s avonds) besteld en kreeg uit 28 januari binnen. Vind ik wel prima.
pi_92337776
Ik heb net op de site van jack gekeken ( zarmark ) maar hij is toch wel prijzig als ik hem vergelijk met andere agents . Heeft tiffany ook een website of ?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:13:57 #121
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92340527
Ook mijn 1 cent horloge binnen, de witte kleur verkoopt uiteraard niet en dumpen ze op deze manier aan ons :')
pi_92340696
Deze reeks gaat veels te snel, ik houd het niet meer bij ;(
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:41:59 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92342037
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:06 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Mwah, ik had het meer over de levertijden. Ik lees wel eens posts van mensen die hier helemaal blij komen vertellen dat hun spullen binnen 2 weken binnen waren. Dan is het ook niet vreemd als newbies in dit topic komen klagen als hun spullen er na anderhalve maand nog niet zijn.. Snel en laten verzenden uit China gaat niet samen.

Royal Mail = ramp 4 weken voor een onderdeeltje voor mijn helikopter die 1 dag naar bestellen verzonden was :(

Overigens heeft iemand nog een antwoord op mijn vraag:

quote:
Ik weet niet of iemand hier ervaring heeft met het importeren voor een (eigen) bedrijf?
Maar ik dacht dat het misschien interessant was voor klanten om een gratis product X te krijgen bij Product Y. maar product x is nu in China (het gaat niet om bulk maar om enkele exemplaren).

Hoe kan ik dit het beste doen ivm belastingdienst etc.
Ik dacht dat het het beste was om wel btw bij invoer te betalen aangezien je die toch terug kan vorderen.
Of zit ik er dan helemaal naast :)

Het bedrag is niet zo hoog dat ik verdere invoerrechten hoef te betalen.
Als verder iemand nog een chinees weet die goedkope 3g dongels verkoopt (huawei, zte). Voor mijn Zt-180 :) maar die dingen kosten hier unbranded zonder sim veel ste veel.
Het liefste: Huawei K3565-Z :)

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 04-02-2011 20:50:12 ]
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:58:11 #124
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92343046
Wat wil je er in doen dan?
pi_92343066
robert waarom koop je zo.n dongel dan?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:00:15 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92343159
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Voor mijn Zt-180 :)
pi_92343250
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

kan je dan overal internetten?
want dan wil ik ook wel zo een:P
pi_92343514
Je kan dan overal internetten mits je een simkaart hebt die hiervoor geschikt is, deze zal dan voor de kosten van je internet opdraaien. Als je dit hebt, kun je in principe overal waar bereik is Internetten.
pi_92343714
oke

weet jij een site waar je zo.n sim kaart kan kopen?
pi_92344091
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:09 schreef dustinoo het volgende:
oke

weet jij een site waar je zo.n sim kaart kan kopen?
Kom op zeg.
pi_92344604
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Kom op zeg.
ik weet t echt niet
pi_92344860
DX down?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:28:43 #133
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92344938
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:27 schreef Drifter__ het volgende:
DX down?
http://www.downforeveryoneorjustme.com/
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:29:28 #134
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92344994
Klopt niet, bij mij doet DX het ook niet en volgens jouw linkie wel.
pi_92345018
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef dustinoo het volgende:

[..]

ik weet t echt niet
Je kan niet bedenken dat KPN, T-Mobile en Vodafone draadloos internet aanbieden?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:30:32 #136
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92345070
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:29 schreef beeklaan het volgende:
Klopt niet, bij mij doet DX het ook niet en volgens jouw linkie wel.
Whut? Ik krijg anders:
quote:
It's not just you! http://dealextreme.com looks down from here.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:31:11 #137
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92345103
Nu idd ook :)
pi_92345891
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef dustinoo het volgende:

[..]

ik weet t echt niet
Alstublieft, voor slechts 5 euries ;)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:48:07 #139
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92346240
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Alstublieft, voor slechts 5 euries ;)
Ja. Voor twee dagen internet. :P En die 2 Mbit geldt alleen voor de eerste 50MB, daarna dropt het naar een all time low van 128 kbs. _O- Kun je beter een abo hebben lopen bij vodafone o.i.d.
pi_92346425
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja. Voor twee dagen internet. :P En die 2 Mbit geldt alleen voor de eerste 50MB, daarna dropt het naar een all time low van 128 kbs. _O- Kun je beter een abo hebben lopen bij vodafone o.i.d.
ja, ik had het ook over het kaartje niet over het internet zelf :)
pi_92346481
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ga het nou niet te moeilijk maken voor zo'n jongen, die is er net achter dat je kan internetten via een telecomprovider.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:55:13 #142
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92346750
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:50 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

ja, ik had het ook over het kaartje niet over het internet zelf :)
Oh, hij/zij dacht vast dat je alleen dat kaartje dan nodig had en dan klaar was en iNet had. ;(
pi_92347091
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oh, hij/zij dacht vast dat je alleen dat kaartje dan nodig had en dan klaar was en iNet had. ;(
was het maar waar, dan was mijn iphone abbo een stuk goedkoper geweest :P
pi_92347703
ik snap wel dat je er extra voor moet betalen hoor:P

alleen wist niet dat er een kaartje in moest of zo:P
pi_92347879
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:09 schreef dustinoo het volgende:
ik snap wel dat je er extra voor moet betalen hoor:P

alleen wist niet dat er een kaartje in moest of zo:P
Moeten we je nu ook gaan vertellen dat zoiets ook in je telefoon zit?
pi_92348122
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:12 schreef Poepoog het volgende:

[..]

8)7
pi_92349504
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:12 schreef Poepoog het volgende:

[..]

nee hoor
heb gewoon een abbo telefoon :P
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:10:48 #148
48067 neo2000
pi_92351524
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef dustinoo het volgende:

[..]

nee hoor
:') + 1
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:12:03 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92351598
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef dustinoo het volgende:

[..]

nee hoor
In dat geval tether je toch gewoon lekker je 3G?
pi_92351960
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

In dat geval tether je toch gewoon lekker je 3G?
jaah... wtf....
pi_92352041
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 23:19 schreef dustinoo het volgende:

[..]

jaah... wtf....
Is niet zo moeilijk hoor...
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:56:47 #152
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_92354038
Waarom zijn de china shops down }:|
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:57:28 #153
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92354066
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:56 schreef ericosman het volgende:
Waarom zijn de china shops down }:|
hackers :'( :'( :'( :r

:W : persoonsgegevens /care
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:02:56 #154
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_92354326
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:57 schreef RobertNL het volgende:

[..]

hackers :'( :'( :'( :r

:W : persoonsgegevens /care
yeah worden mijn gegevens doorverkocht aan andere **mongolen** _O-
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:10:11 #155
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92354734
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef ericosman het volgende:

[..]

yeah worden mijn gegevens doorverkocht aan andere **mongolen** _O-
alsof er nog zoiets als beschermde persoonsgegevens bestaan _O-

Nu maar hopen dat die chinezen maandag weer 2x zo hard kunnen werken naar hun ''lange'' vakantie want ik heb in die tijd 4 orders gemaakt en die wil ik wel binnen de 45 dagen hebben :)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:23:16 #156
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_92355360
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

alsof er nog zoiets als beschermde persoonsgegevens bestaan _O-

Nu maar hopen dat die chinezen maandag weer 2x zo hard kunnen werken naar hun ''lange'' vakantie want ik heb in die tijd 4 orders gemaakt en die wil ik wel binnen de 45 dagen hebben :)
Ja he wij gewoon netjes 1/2 dage en hun gelijk een week -O-

Naja ik mag ook nog ff 5 pakketjes ontvangen
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:54:55 #158
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92356745
Laatste doet het niet hoor.

EDIT: oh alleen bij een bestelling!
pi_92363043
waaaaaat

dealextreme dood.... :'(
pi_92363091
Bij mij niet :?
pi_92363105
Dealextreme is weer terug bij mij!
pi_92363138
Deze webpagina is niet beschikbaar.

De webpagina op http://www.dealextreme.com/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.

bij mij dit:O
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:50:11 #163
48067 neo2000
pi_92363181
F5 is the magic button. ;)

Denk sowieso dat ze wat problemen hebben op het moment..
quote:
Server maintenance during 12:00AM CST - 2:00AM CST, Feb. 6th, 2011. Click here for more detail.
pi_92369191
Ik heb momenteel de android tablet ZT-180 en ben op zoek naar een geupgrade versie van deze, iemand die deze toevallig al besteld heeft of een andere tablet aanraad? (wil er nu 1tje met een webcam)
pi_92370215
Mijn DX bestelling van 17-01-11 is nog niet binnen :(

Iemand enig idee waarom het zolang duurt?
Typefouten, ik maak ze met trots.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:40:43 #166
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92370340
Lang... :') Lang is wanneer je iets besteld hebt in november, het er begin december nog niet is, ze de boel opnieuw opsturen en je natuurlijk nooit wat ontvangt. _O-
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:25:27 #167
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92371644
Teal
  zaterdag 5 februari 2011 @ 16:11:52 #168
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92373139
Brainwavz m1 zijn in de aanbieding op mp4nation.
Met deze code extra 5% korting, komt totaal op 14 euro uit ^O^

fa14a8b257
pi_92373727
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:37 schreef Teal het volgende:
Mijn DX bestelling van 17-01-11 10-12-10 is nog niet binnen :(

Dit staat er bij mij nog steeds :(
RA008238***CN 2010 departure from outward office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU 2010-12-17

En:

RR973455***CN 2010 departure from outward office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU 2010-12-20
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_92373764
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:37 schreef Teal het volgende:
Mijn DX bestelling van 17-01-11 is nog niet binnen :(

Dit kan niet serieus zijn :')
  zaterdag 5 februari 2011 @ 16:33:53 #171
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92373959
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:09 schreef ItWasWritten het volgende:
Ik heb momenteel de android tablet ZT-180 en ben op zoek naar een geupgrade versie van deze, iemand die deze toevallig al besteld heeft of een andere tablet aanraad? (wil er nu 1tje met een webcam)
Zoek eens op aliexpress.com (wel alleen met paypal betalen) :P
pi_92374343
quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 16:11 schreef monkeybrain het volgende:

fa14a8b257

Zijn dat nou echt redelijke oordopjes?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 17:06:57 #173
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92375279
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:43 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Zijn dat nou echt redelijke oordopjes?
Als je de reviews moet geloven zijn het goede doppen voor het geld, geen Chinese meuk. Met deze korting lijkt het een aantrekkelijke deal. Wat koop je anders voor 14 euro?
pi_92375643
Iemand die mij toevallig kan helpen?
Heb vandaag even mijn tracking bekeken en er staat "Unsucessfull delivery". Dit lijkt me dan logisch dat hij is bezorgd maar dat er niemand thuis was, dit was ook het geval alleen helaas ligt er geen briefje in de brievenbus, het hok of ergens anders. Klantenservice wou ik al bellen maar die is helaas maar tot 16:00 bereikbaar. Iemand een idee?
pi_92376085
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:06 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als je de reviews moet geloven zijn het goede doppen voor het geld, geen Chinese meuk. Met deze korting lijkt het een aantrekkelijke deal. Wat koop je anders voor 14 euro?
http://www.sweety16.com/a(...)ting-vibe-p-491.html

alleen voor de liefhebbers; 13.94 hou je nog 6 cent over voor een gebruikte Chinese condoom! 8)7

SPOILER
pi_92376148
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:16 schreef igi0n het volgende:
Iemand die mij toevallig kan helpen?
Heb vandaag even mijn tracking bekeken en er staat "Unsucessfull delivery". Dit lijkt me dan logisch dat hij is bezorgd maar dat er niemand thuis was, dit was ook het geval alleen helaas ligt er geen briefje in de brievenbus, het hok of ergens anders. Klantenservice wou ik al bellen maar die is helaas maar tot 16:00 bereikbaar. Iemand een idee?
Waarschijnlijk was er geen tijd meer om het vandaag te bezorgen en krijg je het gewoon volgende week dinsdag. ;)
pi_92377369
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:11 schreef monkeybrain het volgende:

fa14a8b257

besteld op basis van vertrouwen ;)
pi_92379195
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:06 schreef forsho het volgende:

[..]

besteld op basis van vertrouwen ;)
Ik ook
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:12:33 #179
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92382166
Niet alle verantwoordelijkheid op mij schuiven :(
pi_92382254
Ik had een pakketje op 23 januari besteld bij Dealextreme en nog steeds is
mijn pakketje niet verzonden er staat al bijna 2 weken waiting for supplier
hoelang zou het nog kunnen duren ?
pi_92382300
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef Gamemaker het volgende:
2 dagen, een week, een maand, 6 maanden? :P
Dit is altijd erg lastig te voorspellen.
pi_92382420
Tsjah heb nu al 3 pakketen die ongeveer 1 maand bij dealextreme hangen
pi_92382735
Uit ervaring weet ik dat DX al ruim voordat de vakantie's beginnen al stopt met het inkopen van producten bij leveranciers om vertragingen te voorkomen. Daardoor zouden misschien je pakketjes vertraging hebben kunnen oplopen (Heb zelf ook nog 2 pakketjes op Waiting for supplier staan, al 2 week) :)
pi_92389898
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef Gamemaker het volgende:
Mijn persoonlijk record "Waiting for supplier" is net geen 3 maand.
jaja, en azo...
  zondag 6 februari 2011 @ 03:15:57 #185
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92399953
Nog 1 dagje en dat gaan die luie shinezen weer aan het werk ^^! *O*
pi_92401008
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:06 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Het blijft chinese meuk, maar dat betekent niet dat het per definitie slecht is. Voor 14 euro is het een erg goede koop. Kwa prestatie vergelijkbaar met de CX-300 maar dan met een betere bouwkwaliteit.
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
  zondag 6 februari 2011 @ 10:06:05 #187
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_92401837
nog 13 uur en 54 min
pi_92402072
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 10:06 schreef ericosman het volgende:
nog 13 uur en 54 min
Ze beginnen daar om 7 uur 's ochtends? ;)
  zondag 6 februari 2011 @ 11:20:34 #189
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92403223
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef exaCtly het volgende:

[..]

Ze beginnen daar om 7 uur 's ochtends? ;)
Jup, 7 o'clock HK time ;) Harde werkers hoor die chinezen :Y

Zal wel een hele HOOOOOOOOP bestellingen te verwerken zijn, weer pakket oponthoud :N
  zondag 6 februari 2011 @ 11:27:05 #190
48067 neo2000
pi_92403316
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:12 schreef monkeybrain het volgende:
Niet alle verantwoordelijkheid op mij schuiven :(
My boss says i'm a very responsible person. Whenever something goes wrong, he always says i'm responsible.

quote:
16s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:20 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Jup, 7 o'clock HK time ;) Harde werkers hoor die chinezen :Y

Zal wel een hele HOOOOOOOOP bestellingen te verwerken zijn, weer pakket oponthoud :N
Helft van die Chinezen ook ziek vanwege het eten van teveel konijn en zuipen van teveel illegaal gestookte drank. Heel de post daar ook weer weken achter elkaar fucked up. Eigenlijk is het best een kloteland. :')
  zondag 6 februari 2011 @ 11:37:58 #191
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92403630
Ze beginnen pas de 8e weer hoor. T/m 7e hebben ze vrij.
  zondag 6 februari 2011 @ 11:56:13 #192
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_92404189
Welke webshop is op dit moment de snelste met verzenden? Had laatst bij DX gekocht maar vond ik toch wel erg lang duren... nu misschien eens een andere shop proberen.
pi_92404507
bol.com is sneller. :)
pi_92404523
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef Schild het volgende:
Welke webshop is op dit moment de snelste met verzenden? Had laatst bij DX gekocht maar vond ik toch wel erg lang duren... nu misschien eens een andere shop proberen.
De eBay winkel van BIC is redelijk snel :) 10/01 besteld, en ik had het ongeveer 2 weken daarna binnen!

http://stores.ebay.com/buyincoinsau
pi_92404551
waarom heb ik deze gemist?
pi_92404625
Ik heb gewoon al 1 week geen pakketjes gehad terwijl ik nog op 6 pakketjes wacht en 1 nog van 30 december
pi_92404940
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:08 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb gewoon al 1 week geen pakketjes gehad terwijl ik nog op 6 pakketjes wacht en 1 nog van 30 december
En ik nog 1 van 30 november :')
Alle Chinese webshops zijn Chinees Nieuwjaar aan het vieren (sinds 2 weken)
pi_92406937
Weet iemand nog een goede portable speaker? Eentje met ipod dock voor vakantie.
pi_92411647
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:05 schreef Ballsofsteel het volgende:
Weet iemand nog een goede portable speaker? Eentje met ipod dock voor vakantie.
pi_92413856
Voor dingen met iPod dock kun je beter in Nederland zijn. Dat krijg je niet veel goedkoper in China. Zware dingen hebben namelijk veel verzendkosten. En als je dan toch echt een Chinese box wil, koop er dan een van Fiio.
pi_92414773
Heb m'n BlackBerry autolader van buyincoins binnen. Dat ding wordt best warm, kan dat kwaad?
pi_92415398
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef Japppo het volgende:
Heb m'n BlackBerry autolader van buyincoins binnen. Dat ding wordt best warm, kan dat kwaad?
Ik pak even mijn glazen bol erbij.
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_92417191
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:05 schreef dj-mike het volgende:

[..]

De eBay winkel van BIC is redelijk snel :) 10/01 besteld, en ik had het ongeveer 2 weken daarna binnen!

http://stores.ebay.com/buyincoinsau
Hopelijk bij mij ook, net nog maar 'ns een USB-bluetooth dongeltje voor ¤1.02 gekocht voor een vriend. Kom voor die prijs maar 'ns aan in een Nederlandse winkel. :6

Still no sign of DX though...
pi_92419383
tijd om weer eens wat te bestellen!

iemand btw zoiets al tegengekomen voor blackberry 9800?
Ja.
pi_92419396
Edit: dubbelpost.
Ja.
  zondag 6 februari 2011 @ 18:24:34 #206
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92420221
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:05 schreef DobbelSteen200 het volgende:

[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.com/Car-W(...)8772a#ht_2512wt_1139 Zoiets?
pi_92420526
Iemand laatste tijd nog wat van MP4nation ontvangen? Ik had de 23e besteld, 2e had paypal overgemaakt, maar nu blijft de status op MP4nation 'Processing'.
I'm the motherfucking baboon
pi_92421712
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:31 schreef Fruitsalade het volgende:
Iemand laatste tijd nog wat van MP4nation ontvangen? Ik had de 23e besteld, 2e had paypal overgemaakt, maar nu blijft de status op MP4nation 'Processing'.
Jemig.

Het zou toch geen Chinees nieuwjaar zijn....
pi_92421739
Vieren de TNT bezorgers ook chinees nieuwjaar ofzo? :')
  zondag 6 februari 2011 @ 18:57:13 #210
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92421807
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef ElmoFan het volgende:
Die vieren volgens mij elk feest wat waar dan ook ter wereld gehouden wordt :')
pi_92421931
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef ElmoFan het volgende:
Ja nu je het zegt, ze zijn vandaag ook niet langsgekomen!

Klootzakken.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:17:17 #212
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_92422759
kut chinees nieuwjaar, hebben ze daar echt een week voor nodig?
wat is dit
  zondag 6 februari 2011 @ 19:21:17 #213
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92422977
Bij Buyincoins hebben ze afgelopen week wel gewerkt:

2011-02-03 04:45:18 Processing-3
2011-02-04 10:00:13 Dispatched

Staat: verslaafde! of moest je daar niet je state of mind invullen?

en:

2011-02-03 03:12:08 Processing-3
2011-02-04 10:00:04 Dispatched

quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Dhaha het volgende:
kut chinees nieuwjaar, hebben ze daar echt een week voor nodig?
werk jij daarna nog even 51 weken achter elkaar ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 06-02-2011 19:35:16 ]
pi_92423185
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:31 schreef Fruitsalade het volgende:
Mijn bestelling staat ookal sinds 24 jan op processing ;(
Ja.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:33:23 #215
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_92423550
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:21 schreef RobertNL het volgende:

[ afbeelding ]
Staat: verslaafde! of klopt dit niet ;o

en:

[..]

wat :')
wat is dit
  zondag 6 februari 2011 @ 19:37:24 #216
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92423731
Dat chinezen verder geen vakantie hebben :)
  zondag 6 februari 2011 @ 20:24:17 #217
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_92426512
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef RobertNL het volgende:
Dat chinezen verder geen vakantie hebben :)
ik doelde op die ''Verslaafde!''
wat is dit
  zondag 6 februari 2011 @ 20:26:52 #218
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92426676
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef Dhaha het volgende:

[..]

ik doelde op die ''Verslaafde!''
Ah je moest State (staat/provincie) invullen, aangezien dat in Nederland niet hoeft, heb ik maar mijn mentale staat gedaan :)

Volgende keer doe ik een berichtje voor de postbode :) iets in de trend van wel bij het juiste huis bezorgen (aangezien de postbode hier 3x per week faald).
  zondag 6 februari 2011 @ 20:28:49 #219
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_92426812
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ah je moest State (staat/provincie) invullen, aangezien dat in Nederland niet hoeft, heb ik maar mijn mentale staat gedaan :)

Volgende keer doe ik een berichtje voor de postbode :) iets in de trend van wel bij het juiste huis bezorgen (aangezien de postbode hier 3x per week faald).
je mentale staat _O-
geweldig
wat is dit
pi_92426968
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:21 schreef RobertNL het volgende:

[ afbeelding ]
Staat: verslaafde! of moest je daar niet je state of mind invullen?

en:

[..]

Ze hebben bij BIC nu witte envellop/vuilniszakken, ik moet er ook nog zo een binnen krijgen *O*
  zondag 6 februari 2011 @ 20:31:15 #221
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_92427031
morgen in het nieuws : chinezen harder aan het werk dan ooit doordat er gieren uit Nederland massaal pakketjes hebben besteld... *O*
  zondag 6 februari 2011 @ 20:31:57 #222
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_92427085
Weet iemand waar ze die cheapass enveloppe verkopen in China ? ^O^
pi_92427170
Weet iemand een plek waar ze antistatische zakjes verkopen?
  zondag 6 februari 2011 @ 20:43:55 #224
48067 neo2000
pi_92428034
Weet iemand waar ze Chinese gadgets verpakkings zakjes-zakjes verkopen?
  zondag 6 februari 2011 @ 20:44:45 #225
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_92428096
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef neo2000 het volgende:
wtf ik was eerst -O- :(
pi_92428692
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef neo2000 het volgende:
Weet iemand waar ze chinese gadgets verkopen?
  zondag 6 februari 2011 @ 20:57:49 #227
48067 neo2000
pi_92429104
Weet iemand waar ze Chinezen verkopen?

Oh no wait, already found it.

zondag 6 februari 2011 @ 21:02:01 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92429451
Wat moet zo'n container doen? :7 Schappelijk prijsje neem ik 'em over.
  zondag 6 februari 2011 @ 21:30:13 #229
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92431538
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef shiznuts het volgende:
Wat moet zo'n container doen? :7 Schappelijk prijsje neem ik 'em over.
Z'n 1200 pieken,, exclusief Chinezen ;)
Chinezen doen tegenwoordig op de markt z'n 34 usd (8> Dus, reken maar uit hoeveel je dr in kan proppen en verscheep ze *O*
pi_92432423
quote:

[ afbeelding ]
Ik heb deze vd week binnen gekregen (wel 8900, geen 9800):

Heb alleen die zuignap niet gebruikt en 'm op zo'n houder gemonteerd:
pi_92435216
quote:

[..]
[quote]1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef Japppo het volgende:

[..]

Ik heb deze vd week binnen gekregen (wel 8900, geen 9800):
[ afbeelding ]

Link?
Ik heb ook de 8900 (m'n oude blackberry) en formaat is vrijwel hetzelfde...
als je een link zou posten zal ik is kijken =D
Ja.
  zondag 6 februari 2011 @ 23:09:32 #232
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92438147
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef DobbelSteen200 het volgende:

[..]

Link?
quote:
Had je mijn post gezien? :P
pi_92438320
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:09 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

[..]

Had je mijn post gezien? :P
had hem inderdaad over het hoofd gezien :@ , jammer genoeg is dat niet echt eentje die ik zoek :P
Ja.
pi_92438912
Morgen wordt DX waarschijnlijk weer volgepompt met new arrivals :P ben benieuwd.. Al kwamen er de laatste tijd toch niet echt leuke dingen langs..
Ja.
  zondag 6 februari 2011 @ 23:27:02 #235
174940 W00fer
Maar echt
pi_92439058
Zijn die Onda MP4 dingen een beetje goede kwaliteit van MP4Nation? Of praten we over de meest brakke firmware op slechte hardware met zwakker schermpjes? 1080p met HDMI out klinkt best goed. Youtube uitpakparty erbij. Maar ik twijfel nog hard.

http://mp4nation.net/cata(...)=1_8&products_id=445
  zondag 6 februari 2011 @ 23:27:31 #236
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92439076
Liet vanmorgen mijn horloge (link) vallen, glaasje aan de achterkant eraf, maar hij liep nog.
vervolgens geprobeerd het glaasje er voorzichtig weer op te drukken, toen dit was gelukt en ik weer keek liep het horloge niet meer :(.

Dus weer open gemaakt, toen een beetje lopen porren, tegen een klein veertje en toen deed hij het weer (voor 5 minuten) dit gedurende de dag 5/6 keer herhaald en nu loopt hij gelukkig alweer 5 uurtjes ^^!
  zondag 6 februari 2011 @ 23:28:05 #237
174940 W00fer
Maar echt
pi_92439105
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef RobertNL het volgende:
Liet vanmorgen mijn horloge (link) vallen, glaasje aan de achterkant eraf, maar hij liep nog.
vervolgens geprobeerd het glaasje er voorzichtig weer op te drukken, toen dit was gelukt en ik weer keek liep het horloge niet meer :(.

Dus weer open gemaakt, toen een beetje lopen porren, tegen een klein veertje en toen deed hij het weer (voor 5 minuten) dit gedurende de dag 5/6 keer herhaald en nu loopt hij gelukkig alweer 5 uurtjes ^^!
Kak kwaliteit dus
  zondag 6 februari 2011 @ 23:28:14 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92439113
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef W00fer het volgende:
Zijn die Onda MP4 dingen een beetje goede kwaliteit van MP4Nation? Of praten we over de meest brakke firmware op slechte hardware met zwakker schermpjes? 1080p met HDMI out klinkt best goed. Youtube uitpakparty erbij. Maar ik twijfel nog hard.

Android tablet topic
  zondag 6 februari 2011 @ 23:29:07 #239
174940 W00fer
Maar echt
pi_92439163
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Android tablet topic
Het is geen Android tablet. Een mp4 speler is wat anders. Aangezien ik weet dat velen hier een hekel hebben aan de zoveelste A-Pad lookalike.
  zondag 6 februari 2011 @ 23:30:18 #240
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92439216
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef W00fer het volgende:

[..]

Kak kwaliteit dus
hij viel van meer dan 1.5 meter hoogte op een stenen vloer, toen dat met een ander horloge (niet van mij) een keer gebeurde was het ook afgelopen...

Sorry, het leek verdacht veel op een tablet :), ik geloof dat ik hem wel eens in een ander chinees topic heb zien langskomen.
  zondag 6 februari 2011 @ 23:36:10 #241
174940 W00fer
Maar echt
pi_92439478
Zijn dat soort horloges niet gewoon van pisbakkenstaal? Ik hoor er overwegend positieve verhalen over en negatieve. Ik heb ooit een kermishorloge gehad (van die grijpers :') ) en dat was prima.
  zondag 6 februari 2011 @ 23:41:05 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92439662
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:36 schreef W00fer het volgende:
Zijn dat soort horloges niet gewoon van pisbakkenstaal? Ik hoor er overwegend positieve verhalen over en negatieve. Ik heb ooit een kermishorloge gehad (van die grijpers :') ) en dat was prima.
RVS, het voelt solide aan. Gelukkig loopt hij weer goed, dus waarschijnlijk valt het mee :)
pi_92441988
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef DobbelSteen200 het volgende:

[..]

Link?
http://cgi.ebay.com.au/ws(...)WNX:IT#ht_4333wt_907
pi_92447733
quote:
Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef W00fer het volgende:

Tja... Ze zeggen wel 1080p maar dat gaat over de output en niet over het scherm, want die is 800x480. Het touchscreen is ook nog is resistive. Ik zou nog even verder kijken.
  maandag 7 februari 2011 @ 09:46:11 #245
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92449281
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:28 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Tja... Ze zeggen wel 1080p maar dat gaat over de output en niet over het scherm, want die is 800x480. Het touchscreen is ook nog is resistive. Ik zou nog even verder kijken.
Het ding kost 100 euro voor 16GB en 7inch scherm, waar kijk jij dan verder?

Een FullHD scherm is ook nutteloos met 7 inch.
Ik neem aan dat je films niet hoeft te reencoden voor de juiste resolutie, dat is wel handig.

Archos verkoopt ook Onda onder eigen naam, op zich niet de grootste rotzooi.

Het apparaat is bedoeld voor films, niet zo heel erg als zo'n touchscreen niet super soepel werkt. 1 keer drukken om een film te starten.

Het is wel een beetje een gok, als de boel kapot gaat is het retourneren voor garantie best wel prijzig. Het blijft Chinese elektronica ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door monkeybrain op 07-02-2011 09:57:20 ]
  maandag 7 februari 2011 @ 09:57:26 #246
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92449531
Yeheas. Postbode was er net. M'n MD80 cam van BIC (eBay though) is binnen. Eigenlijk vet snel nog, had ik de 25e gekocht en was de 27e als verzonden aangemerkt. En ik las overal op eBay dat het dan zonder originele verpakking kwam om de kosten te drukken (en dan niet goedkoper dan BIC zijn :') ) en deze kwam netjes mét originele verpakking. Aardig wat accessoires ook. Nu maar eens kijken of we 'em nog een beetje rap kunnen testen.

Aha, ik heb de verzendverpakking eens gecontroleerd... Singapore post! :o
  maandag 7 februari 2011 @ 10:58:49 #247
206640 Beelzebufo
pi_92451144
Is BIC alweer veilig? Sinds het vorige virusincident als gevolg van een bezoek durf ik niet zo goed meer...
  maandag 7 februari 2011 @ 11:02:13 #248
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_92451241
shiznuts, wat heb jij ervoor betaald? Ik had er volgens mij 7,50 voor betaald, inclusief verzenden.
Werkt echt heel goed, maar wel irritant dat er tijd blijft staan bij opgenomen videos. (en die tijd moet je eerst ook nog instellen!
Koekje d'r bij?
  maandag 7 februari 2011 @ 11:30:18 #249
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92452186
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:58 schreef Beelzebufo het volgende:
Is BIC alweer veilig? Sinds het vorige virusincident als gevolg van een bezoek durf ik niet zo goed meer...
Daarom via eBay gedaan. O-) Al heb ik toen een dag BIC okay leek alle (! met uitzondering dan van beautyproducten) items in de shop bekeken en besteld wat me wel handig leek (stuk of 16 dingetjes). Voor het eerst bij hun shop direct, dus 15% van het totaal af. *O*
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef eleganza het volgende:
shiznuts, wat heb jij ervoor betaald? Ik had er volgens mij 7,50 voor betaald, inclusief verzenden.
Werkt echt heel goed, maar wel irritant dat er tijd blijft staan bij opgenomen videos. (en die tijd moet je eerst ook nog instellen!
Euro'tje of 8 inderdaad. :Y En dat van die tijd, ja, da's inderdaad kut, maar zag er net een video over...
Check het zelf:
  maandag 7 februari 2011 @ 11:42:11 #250
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92452637
quote:
Die tijdstamp kan je instellen door z'n bestandje op het apparaat te zetten.
Lees even heeeel veel topics terug (zoek even met zoekfokfunctie ;) )
  maandag 7 februari 2011 @ 12:14:39 #251
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92453783
quote:
16s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:42 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Die tijdstamp kan je instellen door z'n bestandje op het apparaat te zetten.
Lees even heeeel veel topics terug (zoek even met zoekfokfunctie ;) )
Dat sowieso ja. Daar hoef je maar een simpele Googlesearch op los te laten (voorbeeld). Sterker nog, volgens mij staat dat zelfs bij de artikelomschrijving als je 'em koopt. :P
pi_92453815
quote:
Zoals hierboven al gemeld kun je een filter gebruiken.
Of je kan de video ook croppen.
Of.... je kan de firmware flashen.
Ik zou het doen moesten de verzendingskosten van het toestelletje dat je ervoor nodig hebt niet zo hoog zijn (toestel kost $4.30).
Meer info hier en video (MD80 is dezelfde procedure):
jaja, en azo...
  maandag 7 februari 2011 @ 12:28:54 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92454248
Via die site kwam ik hier en vervolgens hier.
Dat is een firmware flash zonder enige hardware-interference?
pi_92454400
quote:
3s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:28 schreef shiznuts het volgende:
Via die site kwam ik hier en vervolgens hier.
Dat is een firmware flash zonder enige hardware-interference?
Ik was ondertussen ook nog wat aan het zoeken en kwam hier:
http://chucklohr.com/808/
Het zou dus inderdaad softwarematig moeten kunnen.
Wie is proefkonijn? :P

EDIT: handig tooltje voor het aanmaken van het bestandje dat de tijd instelt

[ Bericht 8% gewijzigd door thecuriousone op 07-02-2011 12:43:52 (link naar tool) ]
jaja, en azo...
pi_92459794
Komt hier keihard een pakketbus aangereest vol in de ankers bij de buren :{ , gaat in de achteruit en stopt voor mijn huis :D maar komt niemand uit en na 2 minuutjes trekt die weer volgas verder de straat uit ;( vage lui
toch?
  maandag 7 februari 2011 @ 14:52:56 #256
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_92459856
DX alweer open?
wat is dit
  maandag 7 februari 2011 @ 15:25:20 #257
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92461010
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 14:52 schreef Dhaha het volgende:
DX alweer open?
Zo te zien doet de site het i.i.g. hè. Hier tenminste. ;)
Alleen voeren ze t/m vandaag geen flikker uit.
  maandag 7 februari 2011 @ 15:26:28 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92461058
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Ja, ik zeker? :P
Ik hoop trouwens niet dat m'n stickie geformat hoeft te zijn telkens?
Dan kan ik 'em interchangable maken voor gebruik met tablet e.d.
pi_92461599
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, ik zeker? :P
Ik hoop trouwens niet dat m'n stickie geformat hoeft te zijn telkens?
Dan kan ik 'em interchangable maken voor gebruik met tablet e.d.
Hou ons op de hoogte!
MicroSD mag inderdaad ook andere bestanden bevatten. De camera plaatst de filmpjes in de DCIM folder (wordt automatisch aangemaakt als deze nog niet bestaat). Je kan dan meteen je filmpjes op je tablet bekijken :)
jaja, en azo...
  maandag 7 februari 2011 @ 15:54:59 #260
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_92462292
Ik keek eens even hoeveel GB dit topic mij kost :P (Ik host de OP images)
6GB per maand :D
Het is hier het drukste op donderdag om 21:00
  maandag 7 februari 2011 @ 15:57:55 #261
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_92462436
ik moet voor iemand ipod touch oordopjes kopen.
ik moet goeie en goedkope hebben.
en vooral snel geleverd.
bic is weer down.
en met de andere webshops ben ik daar over niet bekend.
thnks
BAM dit is 3KB
pi_92462526
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:57 schreef Loll het volgende:
en vooral snel geleverd.
bic is weer down.
thnks
bij mij is bic niet down hoor
  maandag 7 februari 2011 @ 16:03:17 #263
304381 Loll
pi_92462659
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:59 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

bij mij is bic niet down hoor
nou ja ik werdt er weggehaald door de virus scanner
BAM dit is 3KB
pi_92462768
quote:
Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef eleganza het volgende:
Waar had jij hem vandaan dan? Ik heb ze namelijk niet goedkoper kunnen vinden dan 10¤.
  maandag 7 februari 2011 @ 16:08:43 #265
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92462934
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:05 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Waar had jij hem vandaan dan? Ik heb ze namelijk niet goedkoper kunnen vinden dan 10¤.
Mijne komt van: http://myworld.ebay.com/buyincoins_au/
Kostte incl. verzenden precies ¤8,42 EUR
pi_92463004
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:03 schreef Loll het volgende:

[..]

nou ja ik werdt er weggehaald door de virus scanner
ik niet
pi_92463047
Net op bic site zelf ff die MD80 cam besteld, gaat mooi met de vakantie op het dash in de auto :)
Koste (incl die 7%fok korting) ¤ 7,85 :)
toch?
pi_92463320
quote:
99s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik keek eens even hoeveel GB dit topic mij kost :P (Ik host de OP images)
6GB per maand :D
Het is hier het drukste op donderdag om 21:00

Hoeveel MB is de OP totaal dan? 1mb o.i.d.?

Als je geen onbeperkte server hebt kunnen ze toch ook gewoon op imgur of tinypic? :P Of hindert het niet?
  maandag 7 februari 2011 @ 16:17:31 #269
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_92463403
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Hoeveel MB is de OP totaal dan? 1mb o.i.d.?

Als je geen onbeperkte server hebt kunnen ze toch ook gewoon op imgur of tinypic? :P Of hindert het niet?
Imgur kan wel, tinypic verwijdert het steeds en imageshack werkt niet meer (en is traag) :p
Hindert niet want heb geen datalimiet :D
Op grootte is idd ~1.2 MB
pi_92464370
BIC heeft echt een slome site zeg. Of zit iedereen te F5'en nu ze de virussen hebben weggehaald?
pi_92465245
ik ga denk ik zometeen ook zo'n md80 kopen op bic, nog iemand die ik moet recommenden?

EDIT: laat maar ik heb "robertNL" als recommender gebruikt :)

[ Bericht 27% gewijzigd door Ballsofsteel op 07-02-2011 17:04:04 ]
  maandag 7 februari 2011 @ 17:18:11 #272
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92466158
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Ik was ondertussen ook nog wat aan het zoeken en kwam hier:
http://chucklohr.com/808/
Het zou dus inderdaad softwarematig moeten kunnen.
;( Het lukt hier niet. Waarschijnlijk dan zeker omdat ik Win 7 x64 draai (zelfs met compatibility aan en admin rights enabled niet) en die daar niet geschikt voor lijkt te zijn. Kan alles installeren en starten, maar ik krijg niks naar die downloadmap gedumpt. -O-
  maandag 7 februari 2011 @ 17:21:24 #273
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92466306
Chinees nieuwjaar voorbij *O*
pi_92466349
Net deze md80 besteld, leuk in combinatie met deze.
moet alleen nog een sd kaartje hebben...
Hij was trouwens ¤7.43 met 7%FOKNL en robertNL als recommender ^O^
  maandag 7 februari 2011 @ 17:23:55 #275
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92466409
Waarom heb je niet de 10% code gedaan?
pi_92466652
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:23 schreef beeklaan het volgende:
Waarom heb je niet de 10% code gedaan?
vergeten o|O
  maandag 7 februari 2011 @ 18:09:53 #277
304381 Loll
pi_92468143
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:57 schreef Loll het volgende:
en vooral snel geleverd.
bic is weer down.
thnks
dringend o|O
BAM dit is 3KB
pi_92468278
Heb net een MD-80 besteld. 7.87 met Fok code. 10% code, waar staat die dan?
Recommender werkte ook niet in IE, alleen in Chrome.
Nouja het ding is cheap zat. Nu nog die timestamp eraf slopen.
  maandag 7 februari 2011 @ 18:19:34 #279
131319 mickeyD
pi_92468413
waarom doet die gast zo moeilijk met los solderen terwijl die chip er toch ook af te knippen moet zijn?
daarbij... die batterij dan WEL losknippen ipv los solderen is ook knap kansloos.
pi_92468920
quote:
Op maandag 7 februari 2011 18:19 schreef mickeyD het volgende:
waarom doet die gast zo moeilijk met los solderen terwijl die chip er toch ook af te knippen moet zijn?
daarbij... die batterij dan WEL losknippen ipv los solderen is ook knap kansloos.
Dat gaat niet lukken vrees ik want de chip is surface-mount en de batterij zit gewoon met draadjes vast.
  maandag 7 februari 2011 @ 18:36:02 #281
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92469037
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:14 schreef W00fer het volgende:
Heb net een MD-80 besteld. 7.87 met Fok code. 10% code, waar staat die dan?
Recommender werkte ook niet in IE, alleen in Chrome.
Nouja het ding is cheap zat. Nu nog die timestamp eraf slopen.
Check me onderschrift.
pi_92469250
Kak, nouja volgende keer beter. Recommender kon ik niet invullen. BIC is sowieso traag.

Goeiemorgen, die site http://chucklohr.com/808/ is de meest uitgebreide site over een cheap gadget die ik ooit gezien heb. Dat ding aan een oscilloscoop hangen WTF :')
Dat is een mooi tijdverdrijf om het nog eens door te lezen.
  maandag 7 februari 2011 @ 18:47:55 #283
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_92469458
Pandawill nog steeds down :(
Daar hadden ze laatst van die Angrybirds knuffels en hoesjes voor iPhone !
Die moet ik eigenlijk hebben voor een verjaardag over 7 weken..
WOKNOK
  maandag 7 februari 2011 @ 18:52:47 #284
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92469599
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:56 schreef Ballsofsteel het volgende:
ik ga denk ik zometeen ook zo'n md80 kopen op bic, nog iemand die ik moet recommenden?

EDIT: laat maar ik heb "robertNL" als recommender gebruikt :)
*O* Bedankt! :P
pi_92469749
Krijg jij centen gebeurt als iemand jou recommend?
  maandag 7 februari 2011 @ 18:57:52 #286
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92469768
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:57 schreef W00fer het volgende:
Krijg jij centen gebeurt als iemand jou recommend?
:Y in dit geval ¤0.56 *O*

Over een uurtje of 3/4 beginnen CP + HK post weer met werken!
  maandag 7 februari 2011 @ 19:03:55 #287
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_92469993
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:36 schreef beeklaan het volgende:

[..]

Check me onderschrift.
Dan doe ik jou
  maandag 7 februari 2011 @ 19:09:51 #288
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_92470254
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:47 schreef ricost het volgende:
Pandawill nog steeds down :(
Daar hadden ze laatst van die Angrybirds knuffels en hoesjes voor iPhone !
Die moet ik eigenlijk hebben voor een verjaardag over 7 weken..
Mezelf quoten :')

Maargoed www.pandawill.us doet het wel prima :D
Net bestelling kunnen plaatsen !
WOKNOK
  maandag 7 februari 2011 @ 19:18:27 #289
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92470674
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:57 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:Y in dit geval ¤0.56 *O*

Over een uurtje of 3/4 beginnen CP + HK post weer met werken!
Mijn oortjes van MP4nation zijn anders de 7e (vandaag) verzonden :Y

Doet jouw T&T het eigenlijk al van BIC die je pas besteld heb?
  maandag 7 februari 2011 @ 19:27:03 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92471101
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:18 schreef beeklaan het volgende:

[..]

Welke T&T? :P bij mijn 2 laatste zat geen T&T :)
Pakketjes gaan morgen pas op de post (zie boven aan bij bic)
  maandag 7 februari 2011 @ 19:30:35 #291
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92471298
Ook als er dispatched staat? Mijne is de 30e dispatched staat er. Vreemd genoeg staat er eerst splitdispatching en 3 sec. later dispatched als status.
  maandag 7 februari 2011 @ 19:31:41 #292
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92471357
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef beeklaan het volgende:
Ook als er dispatched staat? Mijne is de 30e dispatched staat er. Vreemd genoeg staat er eerst splitdispatching en 3 sec. later dispatched als status.
Any order you taken during this period could be processed in 24 hours but will be dispatched in 8th Feb 2011. We appreciate your patience and sorry for any inconvenience.

M.A.W dispatched = in de verzendzak gestopt :P
  maandag 7 februari 2011 @ 19:32:33 #293
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92471408
Dat geeft nog geen antwoord, sinds mijne wel op dispatched staat maar niet processing 5.

Ik snap wel dat ie niet verzonden is vanaf het vliegtuig, maar hopelijk ligt ie wel al op het vliegveld.
  maandag 7 februari 2011 @ 19:35:50 #294
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92471581
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:18 schreef beeklaan het volgende:

[..]

Mijn MP4Nation oortjes liggen nogsteeds bij HK post..

"Destination - Netherlands

The item (RT095649844HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 7-Feb-2011."
  maandag 7 februari 2011 @ 19:36:42 #295
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92471623
Destination - Netherlands

The item (RT092529834HK) left Hong Kong for its destination on 7-Feb-2011
pi_92471670
Iemand ook ervaring met Xbox harde schijven uit china?
  maandag 7 februari 2011 @ 19:38:21 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92471701
Destination - Austria
The item (RT000000000HK) left Hong Kong for its destination on 5-Feb-2011
  maandag 7 februari 2011 @ 19:38:53 #298
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92471737
Austria én 5 feb..?!
pi_92471742
quote:
11s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef shiznuts het volgende:
Destination - Austria
The item (RT000000000HK) left Hong Kong for its destination on 5-Feb-2011
austria, woon je daar?
  maandag 7 februari 2011 @ 19:39:06 #300
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92471752
lol
  maandag 7 februari 2011 @ 19:39:44 #301
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92471789
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

austria, woon je daar?
:Y , maar 5 februari blijkbaar. :P Hoe kan dat nou weer dan. 8)7 Rare Chinezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')