Dit staat er bij mij nog steedsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:37 schreef Teal het volgende:
Mijn DX bestelling van 17-01-11 10-12-10 is nog niet binnen
Iemand enig idee waarom het zolang duurt?
Dit kan niet serieus zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:37 schreef Teal het volgende:
Mijn DX bestelling van 17-01-11 is nog niet binnen
Iemand enig idee waarom het zolang duurt?
Zoek eens op aliexpress.com (wel alleen met paypal betalen)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:09 schreef ItWasWritten het volgende:
Ik heb momenteel de android tablet ZT-180 en ben op zoek naar een geupgrade versie van deze, iemand die deze toevallig al besteld heeft of een andere tablet aanraad? (wil er nu 1tje met een webcam)
Zijn dat nou echt redelijke oordopjes?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:11 schreef monkeybrain het volgende:
Brainwavz m1 zijn in de aanbieding op mp4nation.
Met deze code extra 5% korting, komt totaal op 14 euro uit![]()
fa14a8b257
Als je de reviews moet geloven zijn het goede doppen voor het geld, geen Chinese meuk. Met deze korting lijkt het een aantrekkelijke deal. Wat koop je anders voor 14 euro?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:43 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Zijn dat nou echt redelijke oordopjes?
http://www.sweety16.com/a(...)ting-vibe-p-491.htmlquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je de reviews moet geloven zijn het goede doppen voor het geld, geen Chinese meuk. Met deze korting lijkt het een aantrekkelijke deal. Wat koop je anders voor 14 euro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk was er geen tijd meer om het vandaag te bezorgen en krijg je het gewoon volgende week dinsdag.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:16 schreef igi0n het volgende:
Iemand die mij toevallig kan helpen?
Heb vandaag even mijn tracking bekeken en er staat "Unsucessfull delivery". Dit lijkt me dan logisch dat hij is bezorgd maar dat er niemand thuis was, dit was ook het geval alleen helaas ligt er geen briefje in de brievenbus, het hok of ergens anders. Klantenservice wou ik al bellen maar die is helaas maar tot 16:00 bereikbaar. Iemand een idee?
besteld op basis van vertrouwenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:11 schreef monkeybrain het volgende:
Brainwavz m1 zijn in de aanbieding op mp4nation.
Met deze code extra 5% korting, komt totaal op 14 euro uit![]()
fa14a8b257
2 dagen, een week, een maand, 6 maanden?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef Gamemaker het volgende:
Ik had een pakketje op 23 januari besteld bij Dealextreme en nog steeds is
mijn pakketje niet verzonden er staat al bijna 2 weken waiting for supplier
hoelang zou het nog kunnen duren ?
Mijn persoonlijk record "Waiting for supplier" is net geen 3 maand.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef Gamemaker het volgende:
Ik had een pakketje op 23 januari besteld bij Dealextreme en nog steeds is
mijn pakketje niet verzonden er staat al bijna 2 weken waiting for supplier
hoelang zou het nog kunnen duren ?
Het blijft chinese meuk, maar dat betekent niet dat het per definitie slecht is. Voor 14 euro is het een erg goede koop. Kwa prestatie vergelijkbaar met de CX-300 maar dan met een betere bouwkwaliteit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je de reviews moet geloven zijn het goede doppen voor het geld, geen Chinese meuk. Met deze korting lijkt het een aantrekkelijke deal. Wat koop je anders voor 14 euro?
Jup, 7 o'clock HK timequote:Op zondag 6 februari 2011 10:21 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Ze beginnen daar om 7 uur 's ochtends?
My boss says i'm a very responsible person. Whenever something goes wrong, he always says i'm responsible.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:12 schreef monkeybrain het volgende:
Niet alle verantwoordelijkheid op mij schuiven
Helft van die Chinezen ook ziek vanwege het eten van teveel konijn en zuipen van teveel illegaal gestookte drank. Heel de post daar ook weer weken achter elkaar fucked up. Eigenlijk is het best een kloteland.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jup, 7 o'clock HK timeHarde werkers hoor die chinezen
![]()
Zal wel een hele HOOOOOOOOP bestellingen te verwerken zijn, weer pakket oponthoud
De eBay winkel van BIC is redelijk snelquote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef Schild het volgende:
Welke webshop is op dit moment de snelste met verzenden? Had laatst bij DX gekocht maar vond ik toch wel erg lang duren... nu misschien eens een andere shop proberen.
En ik nog 1 van 30 novemberquote:Op zondag 6 februari 2011 12:08 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb gewoon al 1 week geen pakketjes gehad terwijl ik nog op 6 pakketjes wacht en 1 nog van 30 december
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:05 schreef Ballsofsteel het volgende:
Weet iemand nog een goede portable speaker? Eentje met ipod dock voor vakantie.
Ik pak even mijn glazen bol erbij.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef Japppo het volgende:
Heb m'n BlackBerry autolader van buyincoins binnen. Dat ding wordt best warm, kan dat kwaad?
Hopelijk bij mij ook, net nog maar 'ns een USB-bluetooth dongeltje voor ¤1.02 gekocht voor een vriend. Kom voor die prijs maar 'ns aan in een Nederlandse winkel.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:05 schreef dj-mike het volgende:
[..]
De eBay winkel van BIC is redelijk snel10/01 besteld, en ik had het ongeveer 2 weken daarna binnen!
http://stores.ebay.com/buyincoinsau
http://cgi.ebay.com/Car-W(...)8772a#ht_2512wt_1139 Zoiets?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:05 schreef DobbelSteen200 het volgende:
tijd om weer eens wat te bestellen!
iemand btw zoiets al tegengekomen voor blackberry 9800?
[ afbeelding ]
Jemig.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:31 schreef Fruitsalade het volgende:
Iemand laatste tijd nog wat van MP4nation ontvangen? Ik had de 23e besteld, 2e had paypal overgemaakt, maar nu blijft de status op MP4nation 'Processing'.
Die vieren volgens mij elk feest wat waar dan ook ter wereld gehouden wordtquote:Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef ElmoFan het volgende:
Vieren de TNT bezorgers ook chinees nieuwjaar ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |