hackersquote:
alsof er nog zoiets als beschermde persoonsgegevens bestaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef ericosman het volgende:
[..]
yeah worden mijn gegevens doorverkocht aan andere **mongolen**
Ja he wij gewoon netjes 1/2 dage en hun gelijk een weekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
alsof er nog zoiets als beschermde persoonsgegevens bestaan
Nu maar hopen dat die chinezen maandag weer 2x zo hard kunnen werken naar hun ''lange'' vakantie want ik heb in die tijd 4 orders gemaakt en die wil ik wel binnen de 45 dagen hebben
quote:Server maintenance during 12:00AM CST - 2:00AM CST, Feb. 6th, 2011. Click here for more detail.
Dit staat er bij mij nog steedsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:37 schreef Teal het volgende:
Mijn DX bestelling van 17-01-11 10-12-10 is nog niet binnen
Iemand enig idee waarom het zolang duurt?
Dit kan niet serieus zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:37 schreef Teal het volgende:
Mijn DX bestelling van 17-01-11 is nog niet binnen
Iemand enig idee waarom het zolang duurt?
Zoek eens op aliexpress.com (wel alleen met paypal betalen)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:09 schreef ItWasWritten het volgende:
Ik heb momenteel de android tablet ZT-180 en ben op zoek naar een geupgrade versie van deze, iemand die deze toevallig al besteld heeft of een andere tablet aanraad? (wil er nu 1tje met een webcam)
Zijn dat nou echt redelijke oordopjes?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:11 schreef monkeybrain het volgende:
Brainwavz m1 zijn in de aanbieding op mp4nation.
Met deze code extra 5% korting, komt totaal op 14 euro uit![]()
fa14a8b257
Als je de reviews moet geloven zijn het goede doppen voor het geld, geen Chinese meuk. Met deze korting lijkt het een aantrekkelijke deal. Wat koop je anders voor 14 euro?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:43 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Zijn dat nou echt redelijke oordopjes?
http://www.sweety16.com/a(...)ting-vibe-p-491.htmlquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je de reviews moet geloven zijn het goede doppen voor het geld, geen Chinese meuk. Met deze korting lijkt het een aantrekkelijke deal. Wat koop je anders voor 14 euro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |