Hopelijk bij mij ook, net nog maar 'ns een USB-bluetooth dongeltje voor ¤1.02 gekocht voor een vriend. Kom voor die prijs maar 'ns aan in een Nederlandse winkel.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:05 schreef dj-mike het volgende:
[..]
De eBay winkel van BIC is redelijk snel10/01 besteld, en ik had het ongeveer 2 weken daarna binnen!
http://stores.ebay.com/buyincoinsau
http://cgi.ebay.com/Car-W(...)8772a#ht_2512wt_1139 Zoiets?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:05 schreef DobbelSteen200 het volgende:
tijd om weer eens wat te bestellen!
iemand btw zoiets al tegengekomen voor blackberry 9800?
[ afbeelding ]
Jemig.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:31 schreef Fruitsalade het volgende:
Iemand laatste tijd nog wat van MP4nation ontvangen? Ik had de 23e besteld, 2e had paypal overgemaakt, maar nu blijft de status op MP4nation 'Processing'.
Die vieren volgens mij elk feest wat waar dan ook ter wereld gehouden wordtquote:Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef ElmoFan het volgende:
Vieren de TNT bezorgers ook chinees nieuwjaar ofzo?
Ja nu je het zegt, ze zijn vandaag ook niet langsgekomen!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef ElmoFan het volgende:
Vieren de TNT bezorgers ook chinees nieuwjaar ofzo?
werk jij daarna nog even 51 weken achter elkaarquote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Dhaha het volgende:
kut chinees nieuwjaar, hebben ze daar echt een week voor nodig?
Mijn bestelling staat ookal sinds 24 jan op processingquote:Op zondag 6 februari 2011 18:31 schreef Fruitsalade het volgende:
Iemand laatste tijd nog wat van MP4nation ontvangen? Ik had de 23e besteld, 2e had paypal overgemaakt, maar nu blijft de status op MP4nation 'Processing'.
watquote:Op zondag 6 februari 2011 19:21 schreef RobertNL het volgende:
Bij Buyincoins hebben ze afgelopen week wel gewerkt:
2011-02-03 04:45:18 Processing-3
2011-02-04 10:00:13 Dispatched
[ afbeelding ]
Staat: verslaafde! of klopt dit niet ;o
en:
2011-02-03 03:12:08 Processing-3
2011-02-04 10:00:04 Dispatched
[..]
werk jij daarna nog even 51 weken achter elkaar
ik doelde op die ''Verslaafde!''quote:Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef RobertNL het volgende:
Dat chinezen verder geen vakantie hebben
Ah je moest State (staat/provincie) invullen, aangezien dat in Nederland niet hoeft, heb ik maar mijn mentale staat gedaanquote:
je mentale staatquote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah je moest State (staat/provincie) invullen, aangezien dat in Nederland niet hoeft, heb ik maar mijn mentale staat gedaan
Volgende keer doe ik een berichtje voor de postbodeiets in de trend van wel bij het juiste huis bezorgen (aangezien de postbode hier 3x per week faald).
Ze hebben bij BIC nu witte envellop/vuilniszakken, ik moet er ook nog zo een binnen krijgenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:21 schreef RobertNL het volgende:
Bij Buyincoins hebben ze afgelopen week wel gewerkt:
2011-02-03 04:45:18 Processing-3
2011-02-04 10:00:13 Dispatched
[ afbeelding ]
Staat: verslaafde! of moest je daar niet je state of mind invullen?
en:
2011-02-03 03:12:08 Processing-3
2011-02-04 10:00:04 Dispatched
[..]
werk jij daarna nog even 51 weken achter elkaar
wtf ik was eerstquote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef neo2000 het volgende:
Weet iemand waar ze Chinese gadgets verpakkings zakjes-zakjes verkopen?
Weet iemand waar ze chinese gadgets verkopen?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef neo2000 het volgende:
Weet iemand waar ze Chinese gadgets verpakkings zakjes-zakjes verkopen?
Z'n 1200 pieken,, exclusief Chinezenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef shiznuts het volgende:
Wat moet zo'n container doen?Schappelijk prijsje neem ik 'em over.
Ik heb deze vd week binnen gekregen (wel 8900, geen 9800):quote:Op zondag 6 februari 2011 18:05 schreef DobbelSteen200 het volgende:
tijd om weer eens wat te bestellen!
iemand btw zoiets al tegengekomen voor blackberry 9800?
[ afbeelding ]
Link?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:05 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
[quote]Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef Japppo het volgende:
[..]
Ik heb deze vd week binnen gekregen (wel 8900, geen 9800):
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Link?
Ik heb ook de 8900 (m'n oude blackberry) en formaat is vrijwel hetzelfde...
als je een link zou posten zal ik is kijken =D
Had je mijn post gezien?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:24 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Car-W(...)8772a#ht_2512wt_1139 Zoiets?
had hem inderdaad over het hoofd gezienquote:
Kak kwaliteit dusquote:Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef RobertNL het volgende:
Liet vanmorgen mijn horloge (link) vallen, glaasje aan de achterkant eraf, maar hij liep nog.
vervolgens geprobeerd het glaasje er voorzichtig weer op te drukken, toen dit was gelukt en ik weer keek liep het horloge niet meer.
Dus weer open gemaakt, toen een beetje lopen porren, tegen een klein veertje en toen deed hij het weer (voor 5 minuten) dit gedurende de dag 5/6 keer herhaald en nu loopt hij gelukkig alweer 5 uurtjes ^^!
Android tablet topicquote:Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef W00fer het volgende:
Zijn die Onda MP4 dingen een beetje goede kwaliteit van MP4Nation? Of praten we over de meest brakke firmware op slechte hardware met zwakker schermpjes? 1080p met HDMI out klinkt best goed. Youtube uitpakparty erbij. Maar ik twijfel nog hard.
http://mp4nation.net/cata(...)=1_8&products_id=445
Het is geen Android tablet. Een mp4 speler is wat anders. Aangezien ik weet dat velen hier een hekel hebben aan de zoveelste A-Pad lookalike.quote:
hij viel van meer dan 1.5 meter hoogte op een stenen vloer, toen dat met een ander horloge (niet van mij) een keer gebeurde was het ook afgelopen...quote:
RVS, het voelt solide aan. Gelukkig loopt hij weer goed, dus waarschijnlijk valt het meequote:Op zondag 6 februari 2011 23:36 schreef W00fer het volgende:
Zijn dat soort horloges niet gewoon van pisbakkenstaal? Ik hoor er overwegend positieve verhalen over en negatieve. Ik heb ooit een kermishorloge gehad (van die grijpers) en dat was prima.
http://cgi.ebay.com.au/ws(...)WNX:IT#ht_4333wt_907quote:Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Link?
Ik heb ook de 8900 (m'n oude blackberry) en formaat is vrijwel hetzelfde...
als je een link zou posten zal ik is kijken =D
Tja... Ze zeggen wel 1080p maar dat gaat over de output en niet over het scherm, want die is 800x480. Het touchscreen is ook nog is resistive. Ik zou nog even verder kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef W00fer het volgende:
Zijn die Onda MP4 dingen een beetje goede kwaliteit van MP4Nation? Of praten we over de meest brakke firmware op slechte hardware met zwakker schermpjes? 1080p met HDMI out klinkt best goed. Youtube uitpakparty erbij. Maar ik twijfel nog hard.
http://mp4nation.net/cata(...)=1_8&products_id=445
Het ding kost 100 euro voor 16GB en 7inch scherm, waar kijk jij dan verder?quote:Op maandag 7 februari 2011 08:28 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Tja... Ze zeggen wel 1080p maar dat gaat over de output en niet over het scherm, want die is 800x480. Het touchscreen is ook nog is resistive. Ik zou nog even verder kijken.
Daarom via eBay gedaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:58 schreef Beelzebufo het volgende:
Is BIC alweer veilig? Sinds het vorige virusincident als gevolg van een bezoek durf ik niet zo goed meer...
Euro'tje of 8 inderdaad.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef eleganza het volgende:
shiznuts, wat heb jij ervoor betaald? Ik had er volgens mij 7,50 voor betaald, inclusief verzenden.
Werkt echt heel goed, maar wel irritant dat er tijd blijft staan bij opgenomen videos. (en die tijd moet je eerst ook nog instellen!
Die tijdstamp kan je instellen door z'n bestandje op het apparaat te zetten.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef eleganza het volgende:
shiznuts, wat heb jij ervoor betaald? Ik had er volgens mij 7,50 voor betaald, inclusief verzenden.
Werkt echt heel goed, maar wel irritant dat er tijd blijft staan bij opgenomen videos. (en die tijd moet je eerst ook nog instellen!
Dat sowieso ja. Daar hoef je maar een simpele Googlesearch op los te laten (voorbeeld). Sterker nog, volgens mij staat dat zelfs bij de artikelomschrijving als je 'em koopt.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Die tijdstamp kan je instellen door z'n bestandje op het apparaat te zetten.
Lees even heeeel veel topics terug (zoek even met zoekfokfunctie)
Zoals hierboven al gemeld kun je een filter gebruiken.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef eleganza het volgende:
Ik was ondertussen ook nog wat aan het zoeken en kwam hier:quote:Op maandag 7 februari 2011 12:28 schreef shiznuts het volgende:
Via die site kwam ik hier en vervolgens hier.
Dat is een firmware flash zonder enige hardware-interference?
Zo te zien doet de site het i.i.g. hè. Hier tenminste.quote:
Ja, ik zeker?quote:
Hou ons op de hoogte!quote:Op maandag 7 februari 2011 15:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, ik zeker?
Ik hoop trouwens niet dat m'n stickie geformat hoeft te zijn telkens?
Dan kan ik 'em interchangable maken voor gebruik met tablet e.d.
bij mij is bic niet down hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 15:57 schreef Loll het volgende:
ik moet voor iemand ipod touch oordopjes kopen.
ik moet goeie en goedkope hebben.
en vooral snel geleverd.
bic is weer down.
en met de andere webshops ben ik daar over niet bekend.
thnks
Waar had jij hem vandaan dan? Ik heb ze namelijk niet goedkoper kunnen vinden dan 10¤.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef eleganza het volgende:
Mijne komt van: http://myworld.ebay.com/buyincoins_au/quote:Op maandag 7 februari 2011 16:05 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Waar had jij hem vandaan dan? Ik heb ze namelijk niet goedkoper kunnen vinden dan 10¤.
ik nietquote:Op maandag 7 februari 2011 16:03 schreef Loll het volgende:
[..]
nou ja ik werdt er weggehaald door de virus scanner
Hoeveel MB is de OP totaal dan? 1mb o.i.d.?quote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik keek eens even hoeveel GB dit topic mij kost(Ik host de OP images)
6GB per maand
Het is hier het drukste op donderdag om 21:00
Imgur kan wel, tinypic verwijdert het steeds en imageshack werkt niet meer (en is traag) :pquote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoeveel MB is de OP totaal dan? 1mb o.i.d.?
Als je geen onbeperkte server hebt kunnen ze toch ook gewoon op imgur of tinypic?Of hindert het niet?
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik was ondertussen ook nog wat aan het zoeken en kwam hier:
http://chucklohr.com/808/
Het zou dus inderdaad softwarematig moeten kunnen.
Wie is proefkonijn?
vergetenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:23 schreef beeklaan het volgende:
Waarom heb je niet de 10% code gedaan?
dringendquote:Op maandag 7 februari 2011 15:57 schreef Loll het volgende:
ik moet voor iemand ipod touch oordopjes kopen.
ik moet goeie en goedkope hebben.
en vooral snel geleverd.
bic is weer down.
en met de andere webshops ben ik daar over niet bekend.
thnks
Dat gaat niet lukken vrees ik want de chip is surface-mount en de batterij zit gewoon met draadjes vast.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:19 schreef mickeyD het volgende:
waarom doet die gast zo moeilijk met los solderen terwijl die chip er toch ook af te knippen moet zijn?
daarbij... die batterij dan WEL losknippen ipv los solderen is ook knap kansloos.
Check me onderschrift.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:14 schreef W00fer het volgende:
Heb net een MD-80 besteld. 7.87 met Fok code. 10% code, waar staat die dan?
Recommender werkte ook niet in IE, alleen in Chrome.
Nouja het ding is cheap zat. Nu nog die timestamp eraf slopen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:56 schreef Ballsofsteel het volgende:
ik ga denk ik zometeen ook zo'n md80 kopen op bic, nog iemand die ik moet recommenden?
EDIT: laat maar ik heb "robertNL" als recommender gebruikt![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 18:57 schreef W00fer het volgende:
Krijg jij centen gebeurt als iemand jou recommend?
Mezelf quotenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:47 schreef ricost het volgende:
Pandawill nog steeds down
Daar hadden ze laatst van die Angrybirds knuffels en hoesjes voor iPhone !
Die moet ik eigenlijk hebben voor een verjaardag over 7 weken..
Mijn oortjes van MP4nation zijn anders de 7e (vandaag) verzondenquote:Op maandag 7 februari 2011 18:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
in dit geval ¤0.56
Over een uurtje of 3/4 beginnen CP + HK post weer met werken!
Welke T&T?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:18 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Mijn oortjes van MP4nation zijn anders de 7e (vandaag) verzonden
Doet jouw T&T het eigenlijk al van BIC die je pas besteld heb?
Any order you taken during this period could be processed in 24 hours but will be dispatched in 8th Feb 2011. We appreciate your patience and sorry for any inconvenience.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef beeklaan het volgende:
Ook als er dispatched staat? Mijne is de 30e dispatched staat er. Vreemd genoeg staat er eerst splitdispatching en 3 sec. later dispatched als status.
Mijn MP4Nation oortjes liggen nogsteeds bij HK post..quote:Op maandag 7 februari 2011 19:18 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Mijn oortjes van MP4nation zijn anders de 7e (vandaag) verzonden
Doet jouw T&T het eigenlijk al van BIC die je pas besteld heb?
austria, woon je daar?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:38 schreef shiznuts het volgende:
Destination - Austria
The item (RT000000000HK) left Hong Kong for its destination on 5-Feb-2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |