Weet iemand waar ze chinese gadgets verkopen?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef neo2000 het volgende:
Weet iemand waar ze Chinese gadgets verpakkings zakjes-zakjes verkopen?
Z'n 1200 pieken,, exclusief Chinezenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef shiznuts het volgende:
Wat moet zo'n container doen?Schappelijk prijsje neem ik 'em over.
Ik heb deze vd week binnen gekregen (wel 8900, geen 9800):quote:Op zondag 6 februari 2011 18:05 schreef DobbelSteen200 het volgende:
tijd om weer eens wat te bestellen!
iemand btw zoiets al tegengekomen voor blackberry 9800?
[ afbeelding ]
Link?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:05 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
[quote]Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef Japppo het volgende:
[..]
Ik heb deze vd week binnen gekregen (wel 8900, geen 9800):
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Link?
Ik heb ook de 8900 (m'n oude blackberry) en formaat is vrijwel hetzelfde...
als je een link zou posten zal ik is kijken =D
Had je mijn post gezien?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:24 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Car-W(...)8772a#ht_2512wt_1139 Zoiets?
had hem inderdaad over het hoofd gezienquote:
Kak kwaliteit dusquote:Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef RobertNL het volgende:
Liet vanmorgen mijn horloge (link) vallen, glaasje aan de achterkant eraf, maar hij liep nog.
vervolgens geprobeerd het glaasje er voorzichtig weer op te drukken, toen dit was gelukt en ik weer keek liep het horloge niet meer.
Dus weer open gemaakt, toen een beetje lopen porren, tegen een klein veertje en toen deed hij het weer (voor 5 minuten) dit gedurende de dag 5/6 keer herhaald en nu loopt hij gelukkig alweer 5 uurtjes ^^!
Android tablet topicquote:Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef W00fer het volgende:
Zijn die Onda MP4 dingen een beetje goede kwaliteit van MP4Nation? Of praten we over de meest brakke firmware op slechte hardware met zwakker schermpjes? 1080p met HDMI out klinkt best goed. Youtube uitpakparty erbij. Maar ik twijfel nog hard.
http://mp4nation.net/cata(...)=1_8&products_id=445
Het is geen Android tablet. Een mp4 speler is wat anders. Aangezien ik weet dat velen hier een hekel hebben aan de zoveelste A-Pad lookalike.quote:
hij viel van meer dan 1.5 meter hoogte op een stenen vloer, toen dat met een ander horloge (niet van mij) een keer gebeurde was het ook afgelopen...quote:
RVS, het voelt solide aan. Gelukkig loopt hij weer goed, dus waarschijnlijk valt het meequote:Op zondag 6 februari 2011 23:36 schreef W00fer het volgende:
Zijn dat soort horloges niet gewoon van pisbakkenstaal? Ik hoor er overwegend positieve verhalen over en negatieve. Ik heb ooit een kermishorloge gehad (van die grijpers) en dat was prima.
http://cgi.ebay.com.au/ws(...)WNX:IT#ht_4333wt_907quote:Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Link?
Ik heb ook de 8900 (m'n oude blackberry) en formaat is vrijwel hetzelfde...
als je een link zou posten zal ik is kijken =D
Tja... Ze zeggen wel 1080p maar dat gaat over de output en niet over het scherm, want die is 800x480. Het touchscreen is ook nog is resistive. Ik zou nog even verder kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef W00fer het volgende:
Zijn die Onda MP4 dingen een beetje goede kwaliteit van MP4Nation? Of praten we over de meest brakke firmware op slechte hardware met zwakker schermpjes? 1080p met HDMI out klinkt best goed. Youtube uitpakparty erbij. Maar ik twijfel nog hard.
http://mp4nation.net/cata(...)=1_8&products_id=445
Het ding kost 100 euro voor 16GB en 7inch scherm, waar kijk jij dan verder?quote:Op maandag 7 februari 2011 08:28 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Tja... Ze zeggen wel 1080p maar dat gaat over de output en niet over het scherm, want die is 800x480. Het touchscreen is ook nog is resistive. Ik zou nog even verder kijken.
Daarom via eBay gedaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:58 schreef Beelzebufo het volgende:
Is BIC alweer veilig? Sinds het vorige virusincident als gevolg van een bezoek durf ik niet zo goed meer...
Euro'tje of 8 inderdaad.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef eleganza het volgende:
shiznuts, wat heb jij ervoor betaald? Ik had er volgens mij 7,50 voor betaald, inclusief verzenden.
Werkt echt heel goed, maar wel irritant dat er tijd blijft staan bij opgenomen videos. (en die tijd moet je eerst ook nog instellen!
Die tijdstamp kan je instellen door z'n bestandje op het apparaat te zetten.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:02 schreef eleganza het volgende:
shiznuts, wat heb jij ervoor betaald? Ik had er volgens mij 7,50 voor betaald, inclusief verzenden.
Werkt echt heel goed, maar wel irritant dat er tijd blijft staan bij opgenomen videos. (en die tijd moet je eerst ook nog instellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |