Idioten daar. Levende dieren versturen per normale post.quote:
Wat en waar vandaan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef RacerDKB het volgende:
Shipment Date
1/25/2011 1:41:00 AM
Vandaag binnen.
Dat is niet eens ongewoon, kuikentjes worden naar boeren verzonden vaak, maar dan wel in een speciaal doosje en als ze nog jong zijn (wanneer ze 3 dagen zonder eten kunnen).quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Idioten daar. Levende dieren versturen per normale post.
Kabeltje voor MP3 speler (Zune) van DX. Ziet er vrij origineel/99% kopie van origineel uit.quote:[..]
Wat en waar vandaan?
Envelop gewoon. Hoogstens aangetekend, dit is zo als hij ''shipped as tracked air mail'' is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:03 schreef Iemand91 het volgende:
Ah. Trouwens er zijn meer mensen die zo'n 'Mechanical Wristwatch' van DX hebben gekocht.
Komt die via TNT (dikke envelop dus) of pakket?
Aangetekend dus. Mag van mij wel 'ns komen. Hoe zit het eigenlijk als het uiteindelijk gewoon veel te lang duurt? Dat je bij wijze van spreken op 1 januari 2011 wat besteld en het op 1 januari 2012 er nog niet is?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Envelop gewoon. Hoogstens aangetekend, dit is zo als hij ''shipped as tracked air mail'' is.
Na een hele poos niet ontvangen (zeg 1,5 maand, DX zelf rekent 14 werkdagen), kan je customer service express doen en het uitleggen, mits het geen duur item is sturen ze een nieuwe op.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Aangetekend dus. Mag van mij wel 'ns komen. Hoe zit het eigenlijk als het uiteindelijk gewoon veel te lang duurt? Dat je bij wijze van spreken op 1 januari 2011 wat besteld en het op 1 januari 2012 er nog niet is?
Het magische '45 dagen' PayPal-termijn. Daarbuiten wordt het erg lastig en is het eerder jouw woord tegen hun woord, waarbij jij iets gedaan wilt krijgen van hen, die daar waarschijnlijk niet voor openstaan. Een rechtszaak is leuk, maar heb je dat gedoe over voor iets cheaps uit China, met de kans dat het je nog kunt verliezen ook? Daarom: altijd met PayPal of verzekerde creditcard betalingen verrichten en binnen je termijn aan de bel tracken, ruim voor het einde van het termijn zelf erachter aangaan, voor het einde van het termijn en bij geen reactie, laten escaleren in een dispuut dat gesettled moet worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Aangetekend dus. Mag van mij wel 'ns komen. Hoe zit het eigenlijk als het uiteindelijk gewoon veel te lang duurt? Dat je bij wijze van spreken op 1 januari 2011 wat besteld en het op 1 januari 2012 er nog niet is?
Ik van 12/12. Bij Focalprice besteld maar omdat het een laag bedrag was heb ik er geen trackingcode bij gekregen. Geen idee waar dat ding uithangt dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:18 schreef keesos het volgende:
ik wacht nog op iets wat sinds 20/12 (2010!) op departure from outward... blabla staat.
mijn Nederlands is ook niet meer wat het geweest is!quote:aan de bel tracken
Ja, 'be patient my friendquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef Iemand91 het volgende:
Ah, thanks. (Beide).
Maar ik heb 'm op 18 januari besteld dus het is nog een beetje vroeg daarvoor.
Maar ik vond het gewoon lang duren, lijkt veel langer als m'n vorige bestelling. Maar goed, geduld...
Moeilijk verzenden als iets niet op voorraad is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef Joery34 het volgende:
20 Januari iets besteld en 't is nog niet verzonden.. Status:
(of current
shipment) On 1/20/2011:
Waiting for Supplier
nog meer mensen waarbij t zo lang duurt/duurde?
Met een lage welvaart zijn dierenrechten ook een luxe product, niet zo heel raar. Een hoop Chinezen leven als ratten en dieren op zo'n manier behandelen zit nog diep in de cultuur.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, ik snap die Chinezen niet altijd; zoals in dat filmpje met die twee varkentjes. Zoveel tijd aan besteden met inpakken/materiaal gebruik voor 2 van die dingen die hier waarschijnlijk vergeten zijn dat ze het ooit hebben besteld en direct in de la verdwijnen omdat het ze letterlijk niets kost.
Ik las gisteren trouwens dit in het Nederlands Dagblad (deels gequote).
(China gaat het jaar van het konijn in en het konijn is dus nu (tijdelijk) razend populair.)
[..]
![]()
(Er kunnen wat typfouten inzitten, dit heb ik letterlijk blind zitten over typen uit de krant.)
Oh lol, nou bedankt voor de tip, maar hier ligt geen universele telefoonhouder. Alleen bij andere zaken voor minimaal 20 euro.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Krijg nou wat.Die heb ik een hele tijd geleden bij de Action gekocht voor ¤1,95!
Echt precies dezelfde. Werkt perfect i.c.m. met m'n Desire (Google navigeren).
Je zou daar 'ns kunnen kijken wat ik heb ze geloof ik pas ook nog zien liggen.
Ach so.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef W00fer het volgende:
Downstar, ik had deze wifi adapter besteld. Of het een Realtek RTL8187B of RTL8187L is durf ik zo niet te zeggen. Het duurdere model lijkt de L chipset wel te hebben (made in Taiwan, betere).
Maar deze doet het prima, zie ook mijn review erbij. Vond 10 euro wel zat voor het dingetje.
[..]
Die heb ik ook! alleen was hij toen nog duurderquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef W00fer het volgende:
Downstar, ik had deze wifi adapter besteld. Of het een Realtek RTL8187B of RTL8187L is durf ik zo niet te zeggen. Het duurdere model lijkt de L chipset wel te hebben (made in Taiwan, betere).
Maar deze doet het prima, zie ook mijn review erbij. Vond 10 euro wel zat voor het dingetje.
http://www.dealextreme.co(...)h-gain-antenna-30605
Die heb ik links laten liggen vanwege chipset en dat ie wel erg klein is. Misschien zit ik ernaast, maar ik had eerdere ervaringen met zoiets als wat ik nu heb (bungalowpark leende deze uit aan haar gasten) vandaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach so.Gisteren naar gekeken. http://www.buyincoins.com(...)na-product-1916.html die maar gekocht, heeft ook 5 dBi, maar is een stuk compacter en toch n-draft (b, g & n).
Handig voor als ik net ff wat meer range wil hebben dan de build-in shizzle gok ik.
Alle producten zijn op voorraad.. (in stock)quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:25 schreef shiznuts het volgende:
Ja, 'be patient my friend [ afbeelding ] '
[..]
Moeilijk verzenden als iets niet op voorraad is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |