Idioten daar. Levende dieren versturen per normale post.quote:
Wat en waar vandaan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef RacerDKB het volgende:
Shipment Date
1/25/2011 1:41:00 AM
Vandaag binnen.
Dat is niet eens ongewoon, kuikentjes worden naar boeren verzonden vaak, maar dan wel in een speciaal doosje en als ze nog jong zijn (wanneer ze 3 dagen zonder eten kunnen).quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Idioten daar. Levende dieren versturen per normale post.
Kabeltje voor MP3 speler (Zune) van DX. Ziet er vrij origineel/99% kopie van origineel uit.quote:[..]
Wat en waar vandaan?
Envelop gewoon. Hoogstens aangetekend, dit is zo als hij ''shipped as tracked air mail'' is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:03 schreef Iemand91 het volgende:
Ah. Trouwens er zijn meer mensen die zo'n 'Mechanical Wristwatch' van DX hebben gekocht.
Komt die via TNT (dikke envelop dus) of pakket?
Aangetekend dus. Mag van mij wel 'ns komen. Hoe zit het eigenlijk als het uiteindelijk gewoon veel te lang duurt? Dat je bij wijze van spreken op 1 januari 2011 wat besteld en het op 1 januari 2012 er nog niet is?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Envelop gewoon. Hoogstens aangetekend, dit is zo als hij ''shipped as tracked air mail'' is.
Na een hele poos niet ontvangen (zeg 1,5 maand, DX zelf rekent 14 werkdagen), kan je customer service express doen en het uitleggen, mits het geen duur item is sturen ze een nieuwe op.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Aangetekend dus. Mag van mij wel 'ns komen. Hoe zit het eigenlijk als het uiteindelijk gewoon veel te lang duurt? Dat je bij wijze van spreken op 1 januari 2011 wat besteld en het op 1 januari 2012 er nog niet is?
Het magische '45 dagen' PayPal-termijn. Daarbuiten wordt het erg lastig en is het eerder jouw woord tegen hun woord, waarbij jij iets gedaan wilt krijgen van hen, die daar waarschijnlijk niet voor openstaan. Een rechtszaak is leuk, maar heb je dat gedoe over voor iets cheaps uit China, met de kans dat het je nog kunt verliezen ook? Daarom: altijd met PayPal of verzekerde creditcard betalingen verrichten en binnen je termijn aan de bel tracken, ruim voor het einde van het termijn zelf erachter aangaan, voor het einde van het termijn en bij geen reactie, laten escaleren in een dispuut dat gesettled moet worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Aangetekend dus. Mag van mij wel 'ns komen. Hoe zit het eigenlijk als het uiteindelijk gewoon veel te lang duurt? Dat je bij wijze van spreken op 1 januari 2011 wat besteld en het op 1 januari 2012 er nog niet is?
Ik van 12/12. Bij Focalprice besteld maar omdat het een laag bedrag was heb ik er geen trackingcode bij gekregen. Geen idee waar dat ding uithangt dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:18 schreef keesos het volgende:
ik wacht nog op iets wat sinds 20/12 (2010!) op departure from outward... blabla staat.
mijn Nederlands is ook niet meer wat het geweest is!quote:aan de bel tracken
Ja, 'be patient my friendquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef Iemand91 het volgende:
Ah, thanks. (Beide).
Maar ik heb 'm op 18 januari besteld dus het is nog een beetje vroeg daarvoor.
Maar ik vond het gewoon lang duren, lijkt veel langer als m'n vorige bestelling. Maar goed, geduld...
Moeilijk verzenden als iets niet op voorraad is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef Joery34 het volgende:
20 Januari iets besteld en 't is nog niet verzonden.. Status:
(of current
shipment) On 1/20/2011:
Waiting for Supplier
nog meer mensen waarbij t zo lang duurt/duurde?
Met een lage welvaart zijn dierenrechten ook een luxe product, niet zo heel raar. Een hoop Chinezen leven als ratten en dieren op zo'n manier behandelen zit nog diep in de cultuur.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, ik snap die Chinezen niet altijd; zoals in dat filmpje met die twee varkentjes. Zoveel tijd aan besteden met inpakken/materiaal gebruik voor 2 van die dingen die hier waarschijnlijk vergeten zijn dat ze het ooit hebben besteld en direct in de la verdwijnen omdat het ze letterlijk niets kost.
Ik las gisteren trouwens dit in het Nederlands Dagblad (deels gequote).
(China gaat het jaar van het konijn in en het konijn is dus nu (tijdelijk) razend populair.)
[..]
![]()
(Er kunnen wat typfouten inzitten, dit heb ik letterlijk blind zitten over typen uit de krant.)
Oh lol, nou bedankt voor de tip, maar hier ligt geen universele telefoonhouder. Alleen bij andere zaken voor minimaal 20 euro.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Krijg nou wat.Die heb ik een hele tijd geleden bij de Action gekocht voor ¤1,95!
Echt precies dezelfde. Werkt perfect i.c.m. met m'n Desire (Google navigeren).
Je zou daar 'ns kunnen kijken wat ik heb ze geloof ik pas ook nog zien liggen.
Ach so.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef W00fer het volgende:
Downstar, ik had deze wifi adapter besteld. Of het een Realtek RTL8187B of RTL8187L is durf ik zo niet te zeggen. Het duurdere model lijkt de L chipset wel te hebben (made in Taiwan, betere).
Maar deze doet het prima, zie ook mijn review erbij. Vond 10 euro wel zat voor het dingetje.
[..]
Die heb ik ook! alleen was hij toen nog duurderquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef W00fer het volgende:
Downstar, ik had deze wifi adapter besteld. Of het een Realtek RTL8187B of RTL8187L is durf ik zo niet te zeggen. Het duurdere model lijkt de L chipset wel te hebben (made in Taiwan, betere).
Maar deze doet het prima, zie ook mijn review erbij. Vond 10 euro wel zat voor het dingetje.
http://www.dealextreme.co(...)h-gain-antenna-30605
Die heb ik links laten liggen vanwege chipset en dat ie wel erg klein is. Misschien zit ik ernaast, maar ik had eerdere ervaringen met zoiets als wat ik nu heb (bungalowpark leende deze uit aan haar gasten) vandaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach so.Gisteren naar gekeken. http://www.buyincoins.com(...)na-product-1916.html die maar gekocht, heeft ook 5 dBi, maar is een stuk compacter en toch n-draft (b, g & n).
Handig voor als ik net ff wat meer range wil hebben dan de build-in shizzle gok ik.
Alle producten zijn op voorraad.. (in stock)quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:25 schreef shiznuts het volgende:
Ja, 'be patient my friend [ afbeelding ] '
[..]
Moeilijk verzenden als iets niet op voorraad is.
Note: Stock and Availability shown on this site is for your reference only. While we strive to provide the most accurate and timely stock and availability information, availability information may become out of date and may change between the time you added an item to cart and the time your order is received.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef Joery34 het volgende:
20 Januari iets besteld en 't is nog niet verzonden.. Status:
(of current
shipment) On 1/20/2011:
Waiting for Supplier
nog meer mensen waarbij t zo lang duurt/duurde?
Zie net dat ik een andere chipset heb/had RL8187L, maar dan nog, zelfde supplier, wel goed spulquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die heb ik ook! alleen was hij toen nog duurder![]()
Hij werkte goed, totdat hij viel. 1 nadeel was dat de mini usb aansluiting iets te diep weg zat waardoor hij wel een disconnecte, maar dit was niet bij iedereen zo.
Je ploatjes zijn stoek. Dropbox als pichost?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:04 schreef Ballsofsteel het volgende:
ik heb net mijn beats by dr. dre binnen, en ze klinken ongeveer hetzelfde als de standaard iphone/ipod oordopjes.
hier wat pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb ze van pandawill trouwens![]()
Dan heb je toch iets aan je oren. Heb dezelfde beats en daar hoor je toch een flink opgefokte bas.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:04 schreef Ballsofsteel het volgende:
ik heb net mijn beats by dr. dre binnen, en ze klinken ongeveer hetzelfde als de standaard iphone/ipod oordopjes.
hier wat pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb ze van pandawill trouwens![]()
Placebo-effect?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:14 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dan heb je toch iets aan je oren. Heb dezelfde beats en daar hoor je toch een flink opgefokte bas.
ja zal ze ff weghalen, normaal werkt dropbox gewoon prima...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je ploatjes zijn stoek. Dropbox als pichost?
Bij mij? Dat lijkt me met oordopjes toch vrij moeilijk te bereiken....quote:
Oh, ik dacht dat je erover te spreken was juist...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:55 schreef Wootism het volgende:
[..]
Bij mij? Dat lijkt me met oordopjes toch vrij moeilijk te bereiken....
Nee, de kwaliteit van die fake-beats is echt bagger en de bass is echt overdreven. Ik krijg er zelf koppijn van.
Kan prima.. in je "public" folder?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je ploatjes zijn stoek. Dropbox als pichost?
SPOILER: dropbox, wtf?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net even weer een order gemaakt bij lightake, lang niet gedaan, werd weer is tijd jack te steunen![]()
Voor als het heeel koud is met het snowboarden![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door tokko1 op 03-02-2011 21:07:32 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Kan prima.. in je "public" folder?![]()
Haha een vriend was hier vanmiddag over de vloer, die had zo'n ding.SPOILER: dropbox, wtf?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net even weer een order gemaakt bij lightake, lang niet gedaan, werd weer is tijd jack te steunen![]()
Voor als het heeel koud is met het snowboarden![]()
[ afbeelding ]Lijkt wel een muilkorf. Voor het skiën waarschijnlijk perfect, voor algemeen gebruik denk ik dat je ietwat buiten het straatbeeld valt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Hey alpac, welkom in het topic!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef alpac het volgende:
Hele goede dag heren .
Ik wil graag iets bestellen van taobao en ik heb begrepen dat je dan het beste dat kunt doen via zarmark ( jack ) . maar nu had ik een paar vragen daarover want dit is mijn eerste keer en wil graag beetje duidelijkheid .
Wat is nou de beste en goedkoopste shipping methode die ik moet kiezen ?
En wat is het verschil tussen EMS en airmail ?
Wat betaal je voor kilo ong aan shipping costs ?
Hoe lang duurt het met jack want als ik zo lees duurt DX toch echt wel lang .
En laten we zeggen ik bestel iets voor 200 euro + shipping ( 20 euro ) Hoeveel moet je nog aan hem betalen ?
Ik heb hem al op msn toegevoegd maar heb hem nog steeds niet online zien komen
Yep heb deze zelf ook..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Lolque het volgende:
Iemand hiermee ervaring?
http://www.chinavasion.co(...)otion-detection/#rev
Lijkt me een leuk speeltje, of zijn d'r betere alternatieven?
betere zijn er zeker, goedkopere zeker niet!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Lolque het volgende:
Iemand hiermee ervaring?
http://www.chinavasion.co(...)otion-detection/#rev
Lijkt me een leuk speeltje, of zijn d'r betere alternatieven?
Hoe zie jij welke chipset je hebt? Heb je m opengemaakt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:51 schreef RobertNL het volgende:
Zie net dat ik een andere chipset heb/had RL8187L, maar dan nog, zelfde supplier, wel goed spul
Okee bedanktquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef W00fer het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)h-gain-antenna-30605
Oja, ook mijn 1 cent Micro SD adapter binnen van Brandsdragon/Davismicro. Zwaar fake, Kingston Technology met verschrikkelijke vage inkt gedrukt. Er zit een write-protect schuifje op normaal maar dat is hier gewoon meegegotenWerkt dus niet.
Contacten aan de achterkant zien er erg cheap uit, dun en eentje zit er een millimeter hoger.
Nouja care.
Ik wacht nog op die oordopjes van 1 cent van ze. Kijken of dat echt kartonnen geluid geeft.
Heb je misschien een voorbeeld filmpje hoe de kwaliteit is?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Yep heb deze zelf ook..
Wordt geleverd met software en werkte perfect voor mij,
Leuk speeltje en op afstand bestuurbaar, maar erg vlug op uitgekeken.
Ja, veelvoorkomend probleem.. ze hebben last van hackersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:50 schreef ray_nl het volgende:
Hmm,
als ik naar buyincoins ga geeft chrome een malware waarschuwing?
Iemand anders last van?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:23 schreef W00fer het volgende:
[..]
Hoe zie jij welke chipset je hebt? Heb je m opengemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |