abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92252646
Kunnen ze niet gewoon ''investeren'' in een verzendlabel-printer, dit lijkt me geen doen :')

Overigens vraag ik me af wat die arme Chinezen moeten denken.
Die troep die Westerlingen bestellen, zit je daar 3 minuten lang 2 kutvarkentjes te verpakken, die waarschijnlijk nog voor $0,01 verkocht zijn ook :{

Bestel die troep zelf niet meer, omdat ze uiteindelijk stuk gaan of weggepleurd worden.
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:12:32 #27
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92253311
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:13:25 #28
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92253355
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef RacerDKB het volgende:
Kunnen ze niet gewoon ''investeren'' in een verzendlabel-printer, dit lijkt me geen doen :')

Overigens vraag ik me af wat die arme Chinezen moeten denken.
Die troep die Westerlingen bestellen, zit je daar 3 minuten lang 2 kutvarkentjes te verpakken, die waarschijnlijk nog voor $0,01 verkocht zijn ook :{

Bestel die troep zelf niet meer, omdat ze uiteindelijk stuk gaan of weggepleurd worden.
Bestel je nu 80% minder :P want dat is het troep percentage op de meeste sites :)

Edit: moest een edit zijn geen 2e post :(

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 02-02-2011 23:14:03 (Sukkel!) ]
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:15:33 #29
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_92253458
quote:
Is alweer virusvrij of wa? Durf geen BIC linkjes meer aan te klikken. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:16:48 #30
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92253520
Deze is veilig :P.

Ik kijk voor de zekerheid nu wel veel met mijn tablet of internet pc :P dan kan er igg niet al te veel fout gaan :)
pi_92253556
Zo ff deze LED lampen bestellen op dealextreme, ben benieuwd.
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:22:11 #32
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_92253797
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:17 schreef portabel het volgende:
Zo ff deze LED lampen bestellen op dealextreme, ben benieuwd.
Ik hoor over het algemeen wel goeie dingen over die ledlampjes van DX. ;)

Zoek eigenlijk nog zoiets:
http://www.dealextreme.co(...)b-12v-20w-white-4391

Alleen dan in warme LED uitvoering. Schijnbaar vrij zeldzaam of zo..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:29:05 #33
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92254145
Wat ga ik kopen met de resterende $20 shopcredit @ bic :P?
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:33:03 #34
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92254327
Ik wil eigenlijk nog wel een soort Zoom audio-opnameapparaat hebben. Fotografie is leuk en alles, maar als ik straks een dSLR wil, een Canon 550D of 60D, dan is het wel leuk alvast iets te hebben dat audio opneemt in goede kwaliteit (in of zonder combinatie met dSLR). Iemand goede ervaringen met apparaatjes op dat gebied? 11.gif
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_92254378
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef Downstar het volgende:

Package proces bij Lightake door 1 of andere kind ...

Tevens ook die Merryfine Flying arrow binnen gekregen, hier wel een 'instructie' filmpje :):

alleen dan de lucht in natuurlijk! _O-
Heeft dat chineesje sars ofzo? :')
Zou ze ook alle dildo's eerst uitproberen. Snap nu waarom bestellingen altijd zo lang duren.
  donderdag 3 februari 2011 @ 00:02:27 #36
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92255583
Haha, geen wonder dat ze 1 dollar per dag verdienen met zo'n snelheid :P
Direct een ticket aanmaken, de goederen zijn al gebruikt :(

Lekker hoesten door het asbest plafond in het pakhuis _O-
pi_92257242
Arm kind :') Hoestend en proestend lampjes voor gierige Hollanders inpakken voor de waarde van die dingen per dag. Ik dacht dat ze echt 10 seconden over zo'n envelop zouden doen, adres erop, door een tapemachine, dingen erin gooien en dichtplakken.

Hopelijk zijn die bacterien dood voor het pakketje aankomt.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 3 februari 2011 @ 01:16:44 #38
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92258718
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel een soort Zoom audio-opnameapparaat hebben. Fotografie is leuk en alles, maar als ik straks een dSLR wil, een Canon 550D of 60D, dan is het wel leuk alvast iets te hebben dat audio opneemt in goede kwaliteit (in of zonder combinatie met dSLR). Iemand goede ervaringen met apparaatjes op dat gebied? [ afbeelding ]
Een paar dagen terug op Ibood, helaas :P

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Arm kind :') Hoestend en proestend lampjes voor gierige Hollanders inpakken voor de waarde van die dingen per dag. Ik dacht dat ze echt 10 seconden over zo'n envelop zouden doen, adres erop, door een tapemachine, dingen erin gooien en dichtplakken.

Hopelijk zijn die bacterien dood voor het pakketje aankomt.
Het filmpje even opnieuw maken was teveel moeite, dat kind moet gewoon wegrennen door ellende ;(

Ik zou best wel $1 extra betalen als ze het inpakken van mijn pakjes filmen :D
Dan is het bestellen van een rubberen kut en anale beads wel erg verleidelijk _O-

Volgens mij is er best wel markt voor pure entertainment bij dit soort shops.
pi_92259222
Japanners kunnen er wel wat van, filmpjes met leedvermaak. Dan moet het die Chineesjes ook wel lukken :7

Dit muziekje :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_92259914
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:16 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Een paar dagen terug op Ibood, helaas :P

[..]
Ja, die zag ik wel en dat hernieuwde m'n interesse ook wel weer (ik kende ze al wel, goeie apparaatjes). :P Maar vond 'em een beetje prijzig om simpelweg wat geluid mee op te nemen en scheen niet heel goed te syncen met je camera. :@ Dus ik dacht, haast heb ik toch niet, maar misschien is er sowieso wel een cheapass alternatief. :+
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Japanners kunnen er wel wat van, filmpjes met leedvermaak. Dan moet het die Chineesjes ook wel lukken :7

Dit muziekje :')
Wherever you go. Whatever you do. I will be right here waiting for you... *; ... :r
Krijg je er ook een gratis kotszakje bij? :D

Net m'n eerste BICstore bestelling gedaan (15% discount dus, voorheen alleen wat over eBay besteld). 8e wordt alles door Hong Kong post verwerkt. Jeutje trouwens, wat zullen die lui bergen op hun hebben staan wachten. ;( Moet je toch niet aan denken zeg. Allemaal kleine dingetjes trouwens hoor, ik heb alle items die ze maar verkopen (behalve beautyproducten) aan me voorbij laten gaan. Dat was ff fanatiek doorzetten. Uiteindelijk stuk of 16 dingetjes... was in ieder geval zo'n 28 eur in totaal. Worden ze trouwens allemaal apart verstuurd, daar ze ook allemaal een aparte statusindicatie hebben? Ik zie het ook wel. Let's call it a day.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_92262128
quote:
Ik wil eigenlijk nog wel een soort Zoom audio-opnameapparaat hebben. Fotografie is leuk en alles, maar als ik straks een dSLR wil, een Canon 550D of 60D, dan is het wel leuk alvast iets te hebben dat audio opneemt in goede kwaliteit (in of zonder combinatie met dSLR). Iemand goede ervaringen met apparaatjes op dat gebied?
De H2 van ZOOM is een goed apparaat. Oogt wat cheap maar de opnames zijn goed
pi_92265107
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 02:06 schreef shiznuts het volgende:
Worden ze trouwens allemaal apart verstuurd, daar ze ook allemaal een aparte statusindicatie hebben? Ik zie het ook wel. Let's call it a day.
Soms worden orders opgesplitst in twee verschillende pakketjes. Split dispatching staat er dan bij, maar meestal gaat alles gewoon in een vuilniszak.
pi_92270792
Wat is er trouwens met Pandawill gebeurd? Hun shop is echt al 3 dagen onbereikbaar!!
Vind Pandawill erg relaxt trouwens, meestal een levering binnen 2 weken. :) Kan DX nog wat van leren.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_92270849
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:36 schreef Wootism het volgende:
Wat is er trouwens met Pandawill gebeurd? Hun shop is echt al 3 dagen onbereikbaar!!
Vind Pandawill erg relaxt trouwens, meestal een levering binnen 2 weken. :) Kan DX nog wat van leren.
hebben last van hackers..

quote:
Due to hacker's attacks from 2011-1-29 to 2011-1-31, part of the site is unavailable temporarily , we are really sorry for all the inconveniences and are trying our best to fight against the hacker to make the site gets well soon. Thank you so much for your support for pandawill, your encouragement is the most motivation for us and is highly appreciated. Thank you!!
pi_92271060
Pff, ongelovelijk...

Ik had op 19-01 dit besteld bij DX: http://www.dealextreme.co(...)ndshield-holder-2029

Komt het vandaag binnen, helemaal blij net voor de vakantie. Haal je het uit de verpakking en is het stuk :') . Allemaal rammelende stukjes binnenin... prutsers.
pi_92271541
Wie weet nog een leuke tel met wifi? :)
pi_92271990
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:51 schreef m113 het volgende:
Wie weet nog een leuke tel met wifi? :)
Ik ken in mijn omgeving maar 1 iemand met een Chinese telefoon... dat er maar zo weinig mensen zijn heeft een reden. De smartphoneconsumptie en vraag is zo hoog op dit moment dat de gevestigde namen in alle soorten en maten massaal mobieltjes produceren. Door deze massaproductie zijn de prijzen erg laag voor wat je krijgt en toch kwalitatief erg goed spul is. Chinese phones en namaak lijkt vaak heel wat en de enige reden om er zoeentje te nemen die ik me kan bedenken is de mogelijkheid van een dual simcardslot, maar voor de rest zit er miezerige rekenkracht achter, is het operating system afschuwelijk en laat de kwaliteit van het scherm te wensen over. Persoonlijk denk ik dat je dan beter voor een goedkopere Samsung o.i.d. kunt gaan die vaak ook gewoon over wifi beschikken. :Y Beste Chinese phone op het moment is de Meizu M9. Een telefoon die wel die moeite, maar misschien niet zozeer z'n geld waard is. Zoals gezegd is er al genoeg keuze bij gerenommeerde merken.

My two cents only.
pi_92272774
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:41 schreef Jappe90 het volgende:
Pff, ongelovelijk...

Ik had op 19-01 dit besteld bij DX: http://www.dealextreme.co(...)ndshield-holder-2029

Komt het vandaag binnen, helemaal blij net voor de vakantie. Haal je het uit de verpakking en is het stuk :') . Allemaal rammelende stukjes binnenin... prutsers.
Krijg nou wat. :o Die heb ik een hele tijd geleden bij de Action gekocht voor ¤1,95!
Echt precies dezelfde. Werkt perfect i.c.m. met m'n Desire (Google navigeren).
Je zou daar 'ns kunnen kijken wat ik heb ze geloof ik pas ook nog zien liggen.
pi_92273047
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:17 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Krijg nou wat. :o Die heb ik een hele tijd geleden bij de Action gekocht voor ¤1,95!
Echt precies dezelfde. Werkt perfect i.c.m. met m'n Desire (Google navigeren).
Je zou daar 'ns kunnen kijken wat ik heb ze geloof ik pas ook nog zien liggen.
Ja. :D Soms weten mensen van gekheid niet meer dat er ook nog zoiets is als 'dichtbij huis'. :P

In de categorie... 'bestel ik een bak bami... komt het eindelijk eens aan... -O- '
pi_92274088
Tja, ik snap die Chinezen niet altijd; zoals in dat filmpje met die twee varkentjes. Zoveel tijd aan besteden met inpakken/materiaal gebruik voor 2 van die dingen die hier waarschijnlijk vergeten zijn dat ze het ooit hebben besteld en direct in de la verdwijnen omdat het ze letterlijk niets kost.

Ik las gisteren trouwens dit in het Nederlands Dagblad (deels gequote).
(China gaat het jaar van het konijn in en het konijn is dus nu (tijdelijk) razend populair.)

quote:
Chinees Nieuwjaar ramp voor konijn.
Op internetsites als Taoboa, de Chinese Marktplaats, staan konijnen al wekenlang in de top 10 van meest verkochte 'producten'. Dat levert nieuwe problemen op: de konijnen worden verscheept per gewone post. Veel kopers hebben geklaagd dat het dier dood en bevroren bij hen aankomt. Enkele verkopers verdedigden zich op televisie. Door de vakantie is het onmogelijk om koeriers te vinden die de dieren kunnen bezorgen. Daarom kiezen ze ervoor de konijnen als gewoon pakketje te versturen, met op de doos slechts de Chinese term voor 'breekbaar' geschreven.

dumpen
Tijdens het vorige Jaar van het Konijn, 1999, kwamen er in de maanden na nieuwsjaarsdag honderden berichten binnen over het misbruik en dumpen van konijnen. Dierenbeschermers vrezen dit jaar een herhaling. Volgens de Chinese tak van de Amerikaanse dierenbeschermingsclub PETA zullen veel konijnen het huis uit worden gegooid zodra de nieuwigheid er over enkele weken vanaf is.

(...)

De strijd is nog lang voor de dierenbeschermers. De dierentuin van Wuhan in midden-China vierde vorige week de opvolging van de Tijger door het Konijn, door een wit konijn in de kooi te zetten bij twee tijgers. Foto's van een tijger die op het konijn afstormt, zijn als nieuwjaarskaart van de dierentuin verstuurd. Andere dierenparken in het land hebben vergelijkbare stunts met konijnen aangekondigd, om tijdens de achtdaagse vakantie die vandaag begint zoeel mogelijk bezoekers te lokken.
:N

(Er kunnen wat typfouten inzitten, dit heb ik letterlijk blind zitten over typen uit de krant.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')