Kom op zeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:09 schreef dustinoo het volgende:
oke
weet jij een site waar je zo.n sim kaart kan kopen?
Whut? Ik krijg anders:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:29 schreef beeklaan het volgende:
Klopt niet, bij mij doet DX het ook niet en volgens jouw linkie wel.
quote:It's not just you! http://dealextreme.com looks down from here.
Ja. Voor twee dagen internet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Alstublieft, voor slechts 5 euries
ja, ik had het ook over het kaartje niet over het internet zelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja. Voor twee dagen internet.En die 2 Mbit geldt alleen voor de eerste 50MB, daarna dropt het naar een all time low van 128 kbs.
Kun je beter een abo hebben lopen bij vodafone o.i.d.
Ga het nou niet te moeilijk maken voor zo'n jongen, die is er net achter dat je kan internetten via een telecomprovider.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja. Voor twee dagen internet.En die 2 Mbit geldt alleen voor de eerste 50MB, daarna dropt het naar een all time low van 128 kbs.
Kun je beter een abo hebben lopen bij vodafone o.i.d.
Oh, hij/zij dacht vast dat je alleen dat kaartje dan nodig had en dan klaar was en iNet had.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:50 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
ja, ik had het ook over het kaartje niet over het internet zelf
was het maar waar, dan was mijn iphone abbo een stuk goedkoper geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh, hij/zij dacht vast dat je alleen dat kaartje dan nodig had en dan klaar was en iNet had.
Moeten we je nu ook gaan vertellen dat zoiets ook in je telefoon zit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:09 schreef dustinoo het volgende:
ik snap wel dat je er extra voor moet betalen hoor:P
alleen wist niet dat er een kaartje in moest of zo:P
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:12 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Moeten we je nu ook gaan vertellen dat zoiets ook in je telefoon zit?
nee hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:12 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Moeten we je nu ook gaan vertellen dat zoiets ook in je telefoon zit?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef dustinoo het volgende:
[..]
nee hoor
heb gewoon een abbo telefoon
In dat geval tether je toch gewoon lekker je 3G?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef dustinoo het volgende:
[..]
nee hoor
heb gewoon een abbo telefoon
jaah... wtf....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In dat geval tether je toch gewoon lekker je 3G?
hackersquote:
alsof er nog zoiets als beschermde persoonsgegevens bestaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef ericosman het volgende:
[..]
yeah worden mijn gegevens doorverkocht aan andere **mongolen**
Ja he wij gewoon netjes 1/2 dage en hun gelijk een weekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
alsof er nog zoiets als beschermde persoonsgegevens bestaan
Nu maar hopen dat die chinezen maandag weer 2x zo hard kunnen werken naar hun ''lange'' vakantie want ik heb in die tijd 4 orders gemaakt en die wil ik wel binnen de 45 dagen hebben
quote:Server maintenance during 12:00AM CST - 2:00AM CST, Feb. 6th, 2011. Click here for more detail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |