Zijn eigenlijk maar twee stores die hem rond die prijs aanbieden. Maar goed, dan heb je inderdaad een punt. In Oostenrijk heb je veel en veel minder smaak op dat gebied, dus voor mij is het dan wel sowieso aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:01 schreef bergdani het volgende:
Die SD kaart is maar 21,50 euro in de tweakers pricewatch:
http://tweakers.net/price(...)hc-16gb-class-2.html
Voor dat verschilletje haal ik mijn sd kaartje toch liever in Nederland.
Woon en werk er sinds 2008. Heb het niet zo op met Nederland op een of andere manier,quote:
Die dingen zijn alleen gebouwd om er een foto van te nemen en er dan hetzelfde uit te zien als de echte. Je kunt van zowel bouw- als audiokwaliteit verwachten dat 'ie teleurstelt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:19 schreef Shogo het volgende:
Iemand hier ervaring met die fake monster beats tour van pandawill? Van wat ik begrijp uit de vage reacties is de geluidskwaliteit hetzelfde alleen de bouwkwaliteit minder (of bagger).
Er komt weinig tot geen geluid uit mijn rechter oordopjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:19 schreef Shogo het volgende:
Iemand hier ervaring met die fake monster beats tour van pandawill? Van wat ik begrijp uit de vage reacties is de geluidskwaliteit hetzelfde alleen de bouwkwaliteit minder (of bagger).
Alleen zo jammer dat die dingen het niet zo goed in een park, stukken gras of op een straat met slechtgelegde klinkers zouden doen. Kun je beter een soort buggy met wat vering en groundclearance nemen (al zien de Mercedes DTM-varianten er natuurlijk zwaar beter uit), maar goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:56 schreef W00fer het volgende:
Ik zoek eigenlijk grote RC auto's. Tamiya spul is hier in NL erg prijzig.
Een benzine auto zou wel vet zijn.
Ik zie bijvoorbeeld hier al kits voor 99,95:
http://tinyurl.com/4rcdfmb
Maar wellicht kan het nog goedkoper/beter voor dat geld.
WTF?! 44,30 euro verzendkosten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:48 schreef shiznuts het volgende:
Godver.Ben ik toch de hele tijd gewoon aan het surfen naar r/c karretjes.
En voordat je ermee kwam had ik zelf nog niet eens het idee dat eens uit te pluizen.
Wilde nu zelfs al bijna een bod uitbrengen op deze. Toch maar ff beter van niet.
Marktplaats bedoel je? Die Ebay aanbieding zou ik op het eerste gezicht ook voor zijn gegaan. Alleen die verzendkosten, huge.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:48 schreef shiznuts het volgende:
Godver.Ben ik toch de hele tijd gewoon aan het surfen naar r/c karretjes.
En voordat je ermee kwam had ik zelf nog niet eens het idee dat eens uit te pluizen.
Wilde nu zelfs al bijna een bod uitbrengen op deze. Toch maar ff beter van niet.
Zwaar relaxt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 05:02 schreef revpolen het volgende:
hihi lekker internationaal forumpje toch zo
ik stuur me china shit naar Aruba toe
Nou en.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
WTF?! 44,30 euro verzendkosten?
voor dat geld doorkruis je heel oostenrijk!
Nee, dat neuzen was heel internetwide, voornamelijk om te kijken wat kwaliteit/prijs het beste is. Ik heb eigenlijk niks meer vernomen van de Chinese (Aziatische) markt, behalve dus die ene buggy uit Hong Kong op eBay (om ontopic te blijven, die tevens gepost).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:57 schreef W00fer het volgende:
[..]
Marktplaats bedoel je? Die Ebay aanbieding zou ik op het eerste gezicht ook voor zijn gegaan. Alleen die verzendkosten, huge.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:44 schreef keesos het volgende:
@ shiznuts zo'n buggy heb ik gehad! precies dat model etc.
(wel vet dingetje voor recreatie/beginner)
Maar ik zou nu juist wel een x 1 willen kopen/proberen op stroom.
Dus ben ook aant chinasearchen
Checken kan geen kwaad, maar wat je zegt, scheelt het haast niks, maar moet je er wel extra lang voor wachten met extra onzekerheden, dan zit je natuurlijk eigenlijk gebeiteld in Nederland zelf. Soms hoef je je heil inderdaad niet zo ver te zoeken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:48 schreef Downstar het volgende:
Ook ik zal mijn geheugen niet zo snel meer uit china halen, 9/10 keer fake..
Tevens zijn de prijzen zoals gezegd al zo laag in Nederland zelf
( http://tweakers.net/price(...)C95ORv2fdYTCD0hqllA8 )
ik heb mijn geheugen kaartje van mymemory.co.uk, scheelde toen nog 10 euro met goedkoopste kaartje hier. maar tegenwoordig zijn die verschillen niet veel anders!
Nice!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:30 schreef 08gnoT. het volgende:
R/C-auto's zijn zo tofZeker die op benzine en zo. Ik heb al meer dan 10 jaar een off-roadgeval en heb heel lang gekeken naar een Tamiya Subaru Impreza op benzine, maar toch vrij nutteloos.
Een échte buggy bouwen spreekt me dan weer wel heel erg aan
hehe valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zwaar relaxt.Gewoon een beetje elke dag duiken voor de zoektocht naar Natalee.
In ieder geval heb je een fijn klimaat. Lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:40 schreef revpolen het volgende:
[..]
hehe valt wel mee hoor
ook gewoon 6 dagen per week knallen op het werk :p
maar idd.. bevalt prima hierzo :d
en als ik spullen besteld duurt het ongeveer 4 weken voor het hier is..
zou wel eens willen weten hoe het komtvia USA of via NL.. of via?
Hebben ze in Aruba geen uitkeringen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]En een luilekkerland is het natuurlijk nergens, elke dag een beetje luieren en zwemmen was dan ook meer een grapje.
Hehe.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hebben ze in Aruba geen uitkeringen?![]()
Volgens mij kun je best goedkoop wonen op dat eiland. Je zet wat betonblokken op elkaar en je hebt een huis. Isoleren en verwarming heb je niet nodig. Douchen doe je in de zee. Eten pluk je van de bomen en struiken. Wat witte t-shirts van de Zeeman en een setje korte broeken, je bent klaar![]()
Ik heb mijn lampje van Budgetgadgets ontvangen.
Hebben ze mijn spreuk niet op het stickertje gezet...BALKANKER!!!Misschien hebben ze het even op google ingetikt en vervolgens een onsmakelijke foto gezien dat niets met een schip te maken heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |