quote:Hi All
This weekend we have the following deals going on:
Brainwavz M1 Earphones $29.50 - Preorder - in stock next week!
Ainol Aurora I 16GB Android Tablet $129.50 - Free Fedex to select destinations!
Ainol Elf2 16GB Android Tablet $134.50 - Free Fedex to select destinations!
Ainol Aurora II 16GB Android Tablet $149.50 - Free Fedex to select destinations!
Ainol Tornado 8GB Android Tablet $79.50!
Brainwavz M4 with free FiiO E6 amp $49.50 - Free Fedex to select destinations!
Please share these deals with others!
Enjoy
Raz
http://www.mp4nation.net
Enige grote voordeel van hun FedEx shipping naast natuurlijk super snel je pakketje is dat ze somehow altijd er op zetten "USB drive", "Sample package", "Basic headphone" met Value 20$quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:59 schreef shiznuts het volgende:
Mja, nee.Vroeger waren het gewoon knalaanbiedingen. Gewoon de goedkoopste dingen nog spectaculair goedkoper de deur uit doen en dan gewoon met free shipping.
't Is nu allemaal duur en dan kunnen ze wel zeggen 'ja, free express-levering', maar daar zit ik niet op te wachten.
EOSquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef shiznuts het volgende:
Anderhalve maand geleden was er nog iemand die moest dokken over iets van Brainwavz meen ik...
Gisteren trouwens in de Live Google Hangout van Knoptop (YouTube budget filmmaking) wezen hangouten. Stond centraal het onderwerp tassen voor dSLR camera's. Dus toen ben ik ff m'n eigen research gaan doen en twee mooie tegengekomen.
› http://www.ebay.at/itm/DS(...)&hash=item3372535596
› http://www.ebay.at/itm/DS(...)&hash=item4d024d4b68
Die eerste heb ik maar meteen gedaan. Ziet er wel prima uit. Misschien een goeie tip voor anderen ook.
Hier ook binnen gekregen, werkt primaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:13 schreef Schild het volgende:
1 cent deal van Focalprice binnen.![]()
Uiteraard weer kapot ontvangen.
My god gastquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef monkeybrain het volgende:
Ligt al tig maanden in de kast te rotten maar belofte maakt schuld. Omdat het vrijdagmiddag is maar even opengemaaktTer herinnering, deze is gecontroleerd door de douane
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat Shiz zo dol is op specs even een macro shotjeAlles aangevinkt, topscore for you my fliend
![]()
[ afbeelding ]
Ik speek jullie over 24 weken
Wat een episch apparaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef monkeybrain het volgende:
Ligt al tig maanden in de kast te rotten maar belofte maakt schuld. Omdat het vrijdagmiddag is maar even opengemaaktTer herinnering, deze is gecontroleerd door de douane
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat Shiz zo dol is op specs even een macro shotjeAlles aangevinkt, topscore for you my fliend
![]()
[ afbeelding ]
Bedankt voor je reactie! Die hamburger speakers lijken me wel wat!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Welke genre/richting luister je muziek? 'k Heb net een weekje de FiiO N3, die wel prima zijn (gebalanceerd, gedetailleerd, harmonieus met een licht vleugje bass). Anders een van die andere speakers die ik laatst noemde...
[..]
_
[..]
Hehe wolfshirts, denk ik altijd aan KassemG:
[..]
Dude. ik heb een zooitje met AWEI's van ze gekregen, waaronder die, de rest stelt allemaal teleur eigenlijk in vergelijking met de ES800M en ES900i.
* shiznuts denkt 'wat is dit voor een medische prothese, is 'ie z'n voet kwijt ofzo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach so.quote:Omdat Shiz zo dol is op specs even een macro shotjeAlles aangevinkt, topscore for you my fliend
![]()
[ afbeelding ]
Ah, misschien staat daar 'knowledge' op vergaard dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wat een episch apparaat.
Vooral dat Cdtje met drivers is handig
I knowz. 'k Heb niet eens een EOS, maar who cares, iesch mooi taschje.quote:
No worries, als je maar oppast bij de hamburgerspeakers uit China, die zijn dus sterk af te raden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:06 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie! Die hamburger speakers lijken me wel wat!
Zeker gemaakt voor Chinezen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb deze een tijdje geleden gekocht, precies groot genoeg voor een DLSR met Lens + 1 extra lens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef shiznuts het volgende:
Anderhalve maand geleden was er nog iemand die moest dokken over iets van Brainwavz meen ik...
Gisteren trouwens in de Live Google Hangout van Knoptop (YouTube budget filmmaking) wezen hangouten. Stond centraal het onderwerp tassen voor dSLR camera's. Dus toen ben ik ff m'n eigen research gaan doen en twee mooie tegengekomen.
› http://www.ebay.at/itm/DS(...)&hash=item3372535596
› http://www.ebay.at/itm/DS(...)&hash=item4d024d4b68
Die eerste heb ik maar meteen gedaan. Ziet er wel prima uit. Misschien een goeie tip voor anderen ook.
Heb je een foto van de tas en binnenkant?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Tjado het volgende:
[..]
Ik heb deze een tijdje geleden gekocht, precies groot genoeg voor een DLSR met Lens + 1 extra lens.
[ afbeelding ]
eBay Linkje, $12,57 free shipping
Ze hebben zelfs verschillende kleurtjes
Mja. Die ik nu gehaald heb is een stukske ruimer en mooier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Tjado het volgende:
[..]
Ik heb deze een tijdje geleden gekocht, precies groot genoeg voor een DLSR met Lens + 1 extra lens.
[ afbeelding ]
eBay Linkje, $12,57 free shipping
Ze hebben zelfs verschillende kleurtjes
Ik heb paarsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef mootje026 het volgende:
1 cent deal van focalprice ontvangen! in het blauw:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |