Ebay is vaak het snelst duurt het vaak minder lang als een webshop.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:25 schreef leeell het volgende:
ik moet een batterij voor mn SGS2 kopen, welke chinese webshop levert snel en goedkoop ?
dealextreme is drama qua bezorgtijd
écht snel gaat het natuurlijk nergens (als je free delivery wil), maar met buyincoins heb ik goede ervaringen voor wat betreft bezorgtijden (al duur dat vaak ook nog wel een dag of 10-14.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:25 schreef leeell het volgende:
ik moet een batterij voor mn SGS2 kopen, welke chinese webshop levert snel en goedkoop ?
Batterijen en accus uit china halen is vaak not done.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:25 schreef leeell het volgende:
zie nu nog geen review, komt wss dan nog neem ik aanquote:Op maandag 30 juli 2012 17:21 schreef W00fer het volgende:
De Mini X Android is binnen
Alle review informatie op m'n blog minixandroid.wordpress.com
Anker accu's. Die zijn goed schijnt.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:25 schreef leeell het volgende:
harlem is een wijk in new york en geen plaats toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:50 schreef SuperChips het volgende:
heb bij mcbub bestelt eerst een trackingnummer nummer gekregen hebben ze hem naar harlem in amerika gestuurdheb nu 2?!? nieuwe trackingnummers gekregen die bijde fout zijn:') nou ja ik wacht wel af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voelt stevig aan als je de telefoon er om heen hebt.
Hij is wel erg glad als je hem, bijvoorbeeld, op een houte tafel legt, opletten dus voordat hij van de tafel of iets dergelijks afglijd!
Verder zitten de knoppen nogal dicht tegen het hoesje aan maar dat is gewoon een kwestie van wennen.
Verder ziet het er mooi uit, Goed afgewerkt ook en ik mag zeker niet klagen voor een protector/hoesje die maar 2 euro kost!
Ebay!
kan wel ij dacht dat ze met new york de staat ofzo bedoeldequote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Xetran het volgende:
[..]
harlem is een wijk in new york en geen plaats toch?
Ja, dat is zeker zo.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik sluit het ook niet uit, maar de nadruk zal toch altijd zoals jopiede al aangeeft op grotere *vierkante* pakketjes...
Is meestal een van de voortekenen van of een controller welke niet meer goed is, of een schijf die aan het afsterven is helaas.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb wel last van uitgestelde schrijfbewerkingen mislukt met externe kastjes uit China. Heb ik iets fout ingesteld? Is het gewoon brak spul?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:24 schreef mickeyD het volgende:
mn nieuwste speeltje is binnen, vandeweek maar eens wat filters en shit voor opzoeken
[ afbeelding ]
pff maak ons even jaloers ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:24 schreef mickeyD het volgende:
mn nieuwste speeltje is binnen, vandeweek maar eens wat filters en shit voor opzoeken
[ afbeelding ]
Inderdaad, mooi set man.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
Droomset.![]()
Niet voor de nieuwe 18-135mm STM gegaan? (enige focus met filmen; met nadruk op 'enige' dus dat zal gelijk de reden zijn waarom niet...).
UV-filters, tassen e.d. zijn genoeg te vinden idd. Heb zelf ook aardig wat gehaald.
Was de theorie al een beetje vergeten, maar youtube filmpjes van die lens niet, en die zagen er nou nog niet echt daverend uit. En met deze 2 lenzen ben je nog goedkoper uit ook. Plus meer range. Van geldverschil kun je weer nutteloze Chineze prullaria halenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Inderdaad, mooi set man.
Maar het is niet zo dat andere lenzen geen continuous autofocus doen.Het is alleen misschien niet 'stil', zodat je het mechanisme hoort bij opnames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |